Jump to content

Wind και απαραδεκτη πολιτικη. Να κανω καταγγελια;


mfds
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Θελω να διακοψω την συνδεση μου στην wind. Πηγα λοιπον σε ενα καταστημα wind και μου ανελυσαν την πολιτικη τους σε αυτες τις περιπτωσεις οπου την βρισκω απαραδεκτη.

 

Να ξεκινησω με καποια δεδομενα πρωτα οσον αφορα την συνδεση μου

Η συμβαση που εχω υπογραψει εληξε στις 20/9/09

Οπως σε ολα τα συμβολαια εχω προπληρωσει το παγιο του μηνα που διανυουμε. Δηλαδη εχω προπληρωσει περιπου 30 ευρω για να εχω την συνδεση-γραμμη μεχρι τις 20/10/09

 

Το θεμα τωρα ειναι πως εχω ξενερωσει απιστευτα, για προσωπικου λογους, με την wind και θελω να φυγω σημερα κιολας χωρις να τους δωσω ουτε ενα ευρω παραπανω.

Το ζητουμενο μου ειναι να ακυρωσω την συνδεση μου σημερα και να κρατησουν αναλογικα τα χρηματα απο το παγιο που εχω προπληρωσει αλλα να μου επιστρεψουν τα υπολοιπα απο την στιγμη που ΔΕΝ ΘΕΛΩ να κανω αλλο χρηση των υπηρεσιων τους και ΔΕΝ δεσμευομαι πλεον απο κανενα συμβολαιο.

 

Η απαντηση τους ηταν πως για να γινει η διακοπη πρεπει να περασει 1 μηνας απο την ημερομηνια της αιτησης διακοπης.

Στην ερωτηση μου για ποιον λογο γινεται αυτο η απαντηση που πηρα ειναι "ετσι ειναι"

 

Αν κανω την αιτηση διακοπης σημερα θα χασω τα χρηματα που εχω προπληρωσει και θα χρειαστει να πληρωσω και 10 μερες επιπλεον παγιο απο την στιγμη που η αιτηση διακοπης θα γινει δεκτη 30/10/09 (θυμηζω πως προπληρωνω το παγιο του επομενου μηνα καθε 20 του μηνα)

Αν κανω αιτηση φορητοτητας θα παρει περιπου 20 ημερες για να ολοκληρωθει αρα παλι τα ιδια.

 

Δεν καταλαβαινω για πιο λογο δεν μου διακοπτουν την συμβαση αμεσα απο την στιγμη που δεν υπαρχει συμβολαιο πλεον που να με δεσμευει.

 

Πιστευετε οτι θα εχει βαση μια καταγγελια στην EETT

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στις άλλες δύο εταιρίες. Μπορείς να κάνεις αίτηση διακοπής του συμβολαίου σου και να το χρησιμοποιείς μέχρι τις 30/10, αλλά θα πρέπει να πληρώσεις τον λογαριασμό που θα βγει μετά τις 20/10. Αν δεν είναι ο αριθμός που έχεις συμβόλαιο ο κύριος αριθμός σου, σε συμβουλεύω να πάρεις ένα καρτοκινητό, να μην χρησιμοποιήσεις καθόλου το συμβόλαιο ώστε να πληρώσεις μόνο 3 ευρώ και κάτι που είναι ο φόρος και τα τέλη κινητής. Αν, όμως,το πρόγραμμα συμβολαίου σου είναι Flexy ή έχει πάγιο τότε αναγκαστηκά θα πρέπει να πληρώσεις όλο το πάγιο. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στη Vodafone. Στην Cosmote δεν ξέρω τι ισχύει.
Link to comment
Share on other sites

σε όλες τις εταιρίες το ιδιο ισχύει θέλει 30 μέρες για να γίνει η διακοπή και δεν ειναι κάτι καινούργιο αυτο ισχύει πολλά χρονιά

!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

opois breis pios ine pm!!

Link to comment
Share on other sites

ειναι η γνωστη αλητεια των εταιριων. δεν μπορεις να κανεις κατι. θα το υποστεις για να ξεμπερδεψεις οσο πιο γρηγορα μπορεις
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αν ρωτήσεις στην ΕΕΤΤ θα δεις ότι το "30 ημέρες" η ΕΕΤΤ το ΄χει θεσπίσει...
ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΑΚΟΜΑ - ΚΟΥΑΞ ΚΟΥΑΞ ΟΥΣΤ!
Link to comment
Share on other sites

Nαι αλλα απ οτι ξερω (εκανα φορητοτητα απο cosmote σε wind) γινεται συψηφισμος στον τελευταιο λογαρισμο με το ποσο που εχεις προπληρωσει απο τον πρωτο λογαριασμο.Ετσι βγαινει μια διαφορα + η -.Εμενα απο Cosmote μου επιστρεψανε 11€.

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

Nαι αλλα απ οτι ξερω (εκανα φορητοτητα απο cosmote σε wind) γινεται συψηφισμος στον τελευταιο λογαρισμο με το ποσο που εχεις προπληρωσει απο τον πρωτο λογαριασμο.Ετσι βγαινει μια διαφορα + η -.Εμενα απο Cosmote μου επιστρεψανε 11€.

 

αυτο γινεται γιατι στον πρωτο λογαριασμο προπληρωνεις και ενα παγιο η μισο(δεν θυμαμαι ακριβως)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Στον πρώτο λογαριασμό πληρώνεις ένα αναλογικό πάγιο από την ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής έως την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού σου, συν το παγιο του επόμενου μήνα. Στον τελευταίο λογαριασμό που θα εκδοθεί, δεν θα έχει χρέωση παγίου αλλά μόνο τυχόν επιπλέον χρεώσεις αν ξεπεράσεις τον δωρεάν χρόνο ομιλίας σου. Και σταματήστε την ιστορία περί αλητείας και ούτο καθ εξής, διότι όλες οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών στη χώρα μας λειτουργούν έτσι. Πριν μιλήσεις άσχημα για τον τρόπο λειτουργίας μια εταιρείας έλεγξε και τις υπόλοιπες.
Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

Θελω να διακοψω την συνδεση μου στην wind. Πηγα λοιπον σε ενα καταστημα wind και μου ανελυσαν την πολιτικη τους σε αυτες τις περιπτωσεις οπου την βρισκω απαραδεκτη.

 

Να ξεκινησω με καποια δεδομενα πρωτα οσον αφορα την συνδεση μου

Η συμβαση που εχω υπογραψει εληξε στις 20/9/09

Οπως σε ολα τα συμβολαια εχω προπληρωσει το παγιο του μηνα που διανυουμε. Δηλαδη εχω προπληρωσει περιπου 30 ευρω για να εχω την συνδεση-γραμμη μεχρι τις 20/10/09

 

Το θεμα τωρα ειναι πως εχω ξενερωσει απιστευτα, για προσωπικου λογους, με την wind και θελω να φυγω σημερα κιολας χωρις να τους δωσω ουτε ενα ευρω παραπανω.

Το ζητουμενο μου ειναι να ακυρωσω την συνδεση μου σημερα και να κρατησουν αναλογικα τα χρηματα απο το παγιο που εχω προπληρωσει αλλα να μου επιστρεψουν τα υπολοιπα απο την στιγμη που ΔΕΝ ΘΕΛΩ να κανω αλλο χρηση των υπηρεσιων τους και ΔΕΝ δεσμευομαι πλεον απο κανενα συμβολαιο.

 

Η απαντηση τους ηταν πως για να γινει η διακοπη πρεπει να περασει 1 μηνας απο την ημερομηνια της αιτησης διακοπης.

Στην ερωτηση μου για ποιον λογο γινεται αυτο η απαντηση που πηρα ειναι "ετσι ειναι"

 

Αν κανω την αιτηση διακοπης σημερα θα χασω τα χρηματα που εχω προπληρωσει και θα χρειαστει να πληρωσω και 10 μερες επιπλεον παγιο απο την στιγμη που η αιτηση διακοπης θα γινει δεκτη 30/10/09 (θυμηζω πως προπληρωνω το παγιο του επομενου μηνα καθε 20 του μηνα)

Αν κανω αιτηση φορητοτητας θα παρει περιπου 20 ημερες για να ολοκληρωθει αρα παλι τα ιδια.

 

Δεν καταλαβαινω για πιο λογο δεν μου διακοπτουν την συμβαση αμεσα απο την στιγμη που δεν υπαρχει συμβολαιο πλεον που να με δεσμευει.

 

Πιστευετε οτι θα εχει βαση μια καταγγελια στην EETT

Λοιπον,αδερφε!

1) Η διακοπη σε ολες τις εταιριες οπως καταλαβες,κανει 1 μηνα.

2) εαν ηθελες να φυγεις νωριτερα,μπορουσες ναα κανεις φορητοτητα.

3)Εαν δεν σε βολευει η φορητοτητα και παση θυσια θελεις να χαθει ο αριθμο σου,πηγαινε σε ενα καταστημα wind και κανε μια αιτηση προς την εταιρια ανεφερε τους λογους σου και πες να στο στειλουν με φαξ. δεν στο εγγυομαι οτι θα γινει,αλλα μου εχει συμβει κατι παροποιο.

4) οταν αποφασιζει κατι η ΕΕΤΤ,ετσι πρεπει να γινεται και ειναι νομος...ειτε μας αρεσει ειτε οχι..δεν ξυπνησαν οι εταιριες και ειπαν οτι θα κανουν 1 μηνα οι ακυρωσεις..

Αυτα ενημερωτικα.

επισης,αν δες θες να σου παρεχει αλλες υπηρεσιες,δωρεαν χρονο κτλ,απλα πεταξε την καρτα.

οταν θα βγει ο τελευταιος λογαριασμος σου,θα γινει εκκαθαριση και τελειωσε.

γιατι τετοια αναστατωση φιλε μου?

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον,αδερφε!

1) Η διακοπη σε ολες τις εταιριες οπως καταλαβες,κανει 1 μηνα.

2) εαν ηθελες να φυγεις νωριτερα,μπορουσες ναα κανεις φορητοτητα.

3)Εαν δεν σε βολευει η φορητοτητα και παση θυσια θελεις να χαθει ο αριθμο σου,πηγαινε σε ενα καταστημα wind και κανε μια αιτηση προς την εταιρια ανεφερε τους λογους σου και πες να στο στειλουν με φαξ. δεν στο εγγυομαι οτι θα γινει,αλλα μου εχει συμβει κατι παροποιο.

4) οταν αποφασιζει κατι η ΕΕΤΤ,ετσι πρεπει να γινεται και ειναι νομος...ειτε μας αρεσει ειτε οχι..δεν ξυπνησαν οι εταιριες και ειπαν οτι θα κανουν 1 μηνα οι ακυρωσεις..

Αυτα ενημερωτικα.

επισης,αν δες θες να σου παρεχει αλλες υπηρεσιες,δωρεαν χρονο κτλ,απλα πεταξε την καρτα.

οταν θα βγει ο τελευταιος λογαριασμος σου,θα γινει εκκαθαριση και τελειωσε.

γιατι τετοια αναστατωση φιλε μου?

Να συμπληρώσω και εγώ με τη σειρά μου, πως όποιος θέλει να διακόψει ακριβώς στο 12μήνο, κάνει την αίτηση διακοπής, φορητότητας ή μετατροπής σε καρτοκινητό, 1 μήνα ακριβώς πριν λήξει το συμβόλαιο του, χωρίς κανένα απόλυτος penalty, so simple :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΟΥ ΣΕ FLEXY ZERO ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ,ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΛΛΟ ΠΑΓΙΟ
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΟΥ ΣΕ FLEXY ZERO ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ,ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΛΛΟ ΠΑΓΙΟ

 

να συμπληρωσω και εγω οτι δεν επιτρεπεται η γραφη με κεφαλαια γραμματα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω κι εγώ πως είναι αδιανόητο να δικαιολογούμε μια εταιρεία λέγοντας πως και οι άλλες κάνουν τα ίδια. Δηλαδή αυτό τους κάνει λιγότερο άθλιους; Είναι όλοι αλήτες, ακόμη και η ΕΕΤΤ που προφανώς παίζει το παιχνίδι τους και θεσπίζει τέτοιους όρους. Τα μηνύματα στο παρόν θέμα που υποστηρίζουν το αντίθετο προφανώς και προέρχονται από εγκάθετους υπαλλήλους της εταιρείας που βάλθηκε να προασπίσει το κύρος της στο web. Ρε ταλαίπωροι υπάλληλοι, ακόμη και στη δική σας σύνδεση ισχύουν αυτοί οι καταχρηστικοί όροι... Ξυπνήστε....
Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω κι εγώ πως είναι αδιανόητο να δικαιολογούμε μια εταιρεία λέγοντας πως και οι άλλες κάνουν τα ίδια. Δηλαδή αυτό τους κάνει λιγότερο άθλιους; Είναι όλοι αλήτες, ακόμη και η ΕΕΤΤ που προφανώς παίζει το παιχνίδι τους και θεσπίζει τέτοιους όρους. Τα μηνύματα στο παρόν θέμα που υποστηρίζουν το αντίθετο προφανώς και προέρχονται από εγκάθετους υπαλλήλους της εταιρείας που βάλθηκε να προασπίσει το κύρος της στο web. Ρε ταλαίπωροι υπάλληλοι, ακόμη και στη δική σας σύνδεση ισχύουν αυτοί οι καταχρηστικοί όροι... Ξυπνήστε....

 

αφου ειναι ετσι, γιατι μπαινεις στον κοπο να διαβασεις αυτο το topic?

αφου δεν υπαρχει κανενα στοιχειο αντικειμενικοτητας γιατι σπαταλας τζαμπα τον χρονο σου διαβαζωντας το?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αφου ειναι ετσι, γιατι μπαινεις στον κοπο να διαβασεις αυτο το topic?

αφου δεν υπαρχει κανενα στοιχειο αντικειμενικοτητας γιατι σπαταλας τζαμπα τον χρονο σου διαβαζωντας το?

Συμφωνώ.. Επειδή έτυχε να γίνει ένα λάθος σε κάποιον συνδρομητή Wind αυτό σημαίνει ότι το ίδιο γίνεται σ'όλους μας;; Και δεν καταλαβαίνω τον τρόπο σκέψης. Εγώ, εκτός από τη μη κάλυψη 3G στη γειτονιά μου, είμαι ευχαριστημένος από τη Wind.. Βέβαια, τον τελευταίο καιρό (βλέπε θέμα:"Τα πάντα για τα συμβόλαια") με έχει απογοητεύσει σε τέτοιο βαθμό που δεν θέλω να την ξαναδώ στα μάτια, αλλά όσο καιρό ήμουνα σ'αυτή δεν έκανε τίποτα λάθος σε'μένα..

Link to comment
Share on other sites

Έχει αναρωτηθεί κανείς γιατί η σύνδεση γίνεται αμέσως και η αποσύνδεση θέλει ένα μήνα?

Δεν ξέρω τι λέει η εταιρία ή οποιοσδήποτε άλλος, αλλά το λογικό, το σωστό και το δίκαιο είναι να μπορείς να διακόψεις αμέσως όποτε θέλεις, εφόσον δεν δεσμεύεσαι από συμβόλαιο. Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες....που δεν έχουν καμία λογική.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Έχει αναρωτηθεί κανείς γιατί η σύνδεση γίνεται αμέσως και η αποσύνδεση θέλει ένα μήνα?

Δεν ξέρω τι λέει η εταιρία ή οποιοσδήποτε άλλος, αλλά το λογικό, το σωστό και το δίκαιο είναι να μπορείς να διακόψεις αμέσως όποτε θέλεις, εφόσον δεν δεσμεύεσαι από συμβόλαιο. Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες....που δεν έχουν καμία λογική.

 

πολυ σωστη παρατηρηση. ειναι ενα τρικ των εταιριων για να σου παρουν ενα ακομα παγιο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

πολυ σωστη παρατηρηση. ειναι ενα τρικ των εταιριων για να σου παρουν ενα ακομα παγιο

 

Τα είπαμε λοιπόν και τα συμφωνήσαμε. Από το επόμενο συμβόλαιο, θα έρθεις να διακόψεις στο 11μηνο και όλα καλά. Αμάν με αυτά τα τρικ, ταχυδακτυλουργοί θα γίνουμε στο τέλος!!! Αφού όλοι είμαστε παπατζίδες, γιατί έχετε ακόμα κινητό???

Link to comment
Share on other sites

Αφού όλοι είμαστε παπατζίδες, γιατί έχετε ακόμα κινητό???

 

Τι σχέση έχει αυτό που λες? Δηλαδή δεν θα πάρω κινητό επειδή οι εταιρίες σε κάποια σημεία κάνουν τα κουλά τους?

Το ερώτημα θα έπρεπε να ήταν "αφού είμαστε όλοι παπατζίδες πώς επιβιώνουμε ακόμα" και η δέουσα απάντηση θα ήταν "επειδή δεν υπάρχει κράτος να προστατεύσει αποτελεσματικά τον καταναλωτή"

 

Άλλο παράδειγμα: Αγόρασα εκτυπωτή canon. H canon δίνει μόνο ένα χρόνο εγγύηση, λέει. Δε μπα να λέει. Αφού ξέρω ότι από το νόμο πρέπει να έχει 2 χρόνια εγγύηση. Το ίδιο κάνει και η HP. Ένα χρόνο. Μά, τους λες, ο νόμος λέει....εμείς δεν έχουμε καμία ενημέρωση, απαντούν....

 

E, τι θα γίνει τώρα? Δεν θα πάρω εκτυπωτή?

Θα πάρω και αν συμβεί κάτι θα κρίνουν τα δικαστήρια ποιός έχει δίκιο ή όχι.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Άλλο παράδειγμα: Αγόρασα εκτυπωτή canon. H canon δίνει μόνο ένα χρόνο εγγύηση, λέει. Δε μπα να λέει. Αφού ξέρω ότι από το νόμο πρέπει να έχει 2 χρόνια εγγύηση. Το ίδιο κάνει και η HP. Ένα χρόνο. Μά, τους λες, ο νόμος λέει....εμείς δεν έχουμε καμία ενημέρωση, απαντούν....

 

E, τι θα γίνει τώρα? Δεν θα πάρω εκτυπωτή?

Θα πάρω και αν συμβεί κάτι θα κρίνουν τα δικαστήρια ποιός έχει δίκιο ή όχι.

 

Σε άλλο θέμα εντός ενότητας Wind λέω για τους νόμους. Βλέπεις λοιπόν πως διαβάζοντάς τους βγαίνεις κερδισμένος? Και εσύ θα πάρεις εκτυπωτή και η Canon θα επιβιώσει.

;)

Link to comment
Share on other sites

Βασικά,το ότι η αποσύνδεση γίνεται 1 μήνα μετά έχει λογική.Το πάγιο δεν είναι του μήνα που πέρασε,αλλά του επόμενου.Επομένως γίνεται προπληρωμή.Αυτό είναι λογικό.

 

Όμως,επειδή μιλάμε για εταιρίες υπάρχει αυτό το κολπάκι ώστε να μη σου επιστρέφουν χρήματα.Σου λένε πως απ'τη στιγμή που το κόβεις αλλά έχεις προπληρώσει το χρόνο οτι δε σου επιστρέφουν το ποσό,όμως σου δινουν τη δυνατότητα να το μιλήσεις.

 

Παπατζιλικια για μένα βέβαια,αλλά με βάση τη δική τους λογική είναι μια χαρά.Έτσι,κανείς δε μένει παραπονεμένος. :p

Link to comment
Share on other sites

Σε άλλο θέμα εντός ενότητας Wind λέω για τους νόμους. Βλέπεις λοιπόν πως διαβάζοντάς τους βγαίνεις κερδισμένος? Και εσύ θα πάρεις εκτυπωτή και η Canon θα επιβιώσει.

;)

 

Τους νόμους τους ξέρω φίλε μου. Δικηγόρος είμαι. Και όσους δεν ξέρω μπορώ να τους βρώ και να τους μάθω.

 

Αλλά δεν είναι έτσι που τα λες. Γιατί, εγώ που ξέρω, θα πάρω αυτό που δικαιούμαι. Χιλιάδες άλλοι όμως όχι.

 

Η canon και η κάθε canon θα έπρεπε να τρώει μια γερή προστιμάρα από το Υπ. Εμπορίου και μετά θα το σκεφτόταν καλύτερα να δώσει όχι 2 , αλλά 3 χρόνια εγγύηση...

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω κι εγώ πως είναι αδιανόητο να δικαιολογούμε μια εταιρεία λέγοντας πως και οι άλλες κάνουν τα ίδια. Δηλαδή αυτό τους κάνει λιγότερο άθλιους; Είναι όλοι αλήτες, ακόμη και η ΕΕΤΤ που προφανώς παίζει το παιχνίδι τους και θεσπίζει τέτοιους όρους. Τα μηνύματα στο παρόν θέμα που υποστηρίζουν το αντίθετο προφανώς και προέρχονται από εγκάθετους υπαλλήλους της εταιρείας που βάλθηκε να προασπίσει το κύρος της στο web. Ρε ταλαίπωροι υπάλληλοι, ακόμη και στη δική σας σύνδεση ισχύουν αυτοί οι καταχρηστικοί όροι... Ξυπνήστε....[/quote

 

Ταλαίπωροι υπάλληλοι????Μη τρελαίνεσαι....χαλάρωσε λίγο...Αφού τους βρίσκεις καταχρηστικούς τους όρους, δεν έχεις παρά να μη προτιμήσεις την wind και να επιλέξεις κάποιο άλλο δίκτυο, το οποίο δεν έχει καταχρηστικούς όρους.Καιρός είναι να αναλάβουνε τις ευθύνες και οι πελάτες και όχι μόνο οι ταλαίπωροι υπάλληλοι, ή η αλήτισσα εταιρεία..ας διαβάζουμε λίγο και τι υπογράφουμε. Όλα είναι γραμμένα στο συμβόλαιο που υπογράφεις κάνοντας την σύνδεση.

Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω κι εγώ πως είναι αδιανόητο να δικαιολογούμε μια εταιρεία λέγοντας πως και οι άλλες κάνουν τα ίδια. Δηλαδή αυτό τους κάνει λιγότερο άθλιους; Είναι όλοι αλήτες, ακόμη και η ΕΕΤΤ που προφανώς παίζει το παιχνίδι τους και θεσπίζει τέτοιους όρους. Τα μηνύματα στο παρόν θέμα που υποστηρίζουν το αντίθετο προφανώς και προέρχονται από εγκάθετους υπαλλήλους της εταιρείας που βάλθηκε να προασπίσει το κύρος της στο web. Ρε ταλαίπωροι υπάλληλοι, ακόμη και στη δική σας σύνδεση ισχύουν αυτοί οι καταχρηστικοί όροι... Ξυπνήστε....[/quote

 

Ταλαίπωροι υπάλληλοι????Μη τρελαίνεσαι....χαλάρωσε λίγο...Αφού τους βρίσκεις καταχρηστικούς τους όρους, δεν έχεις παρά να μη προτιμήσεις την wind και να επιλέξεις κάποιο άλλο δίκτυο, το οποίο δεν έχει καταχρηστικούς όρους.Καιρός είναι να αναλάβουνε τις ευθύνες και οι πελάτες και όχι μόνο οι ταλαίπωροι υπάλληλοι, ή η αλήτισσα εταιρεία..ας διαβάζουμε λίγο και τι υπογράφουμε. Όλα είναι γραμμένα στο συμβόλαιο που υπογράφεις κάνοντας την σύνδεση.

 

Αφού όλοι τους ίδιους όρους έχουν, δεν καταλαβαίνεις ότι οι καταναλωτές είναι εγκλωβισμένοι???? Τώρα φταίνε τα θύματα?

Συμφορουμίτες, θα μας τρελάνεται ....:blink:

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Βασικά,το ότι η αποσύνδεση γίνεται 1 μήνα μετά έχει λογική.Το πάγιο δεν είναι του μήνα που πέρασε,αλλά του επόμενου.Επομένως γίνεται προπληρωμή.Αυτό είναι λογικό.

 

Όμως,επειδή μιλάμε για εταιρίες υπάρχει αυτό το κολπάκι ώστε να μη σου επιστρέφουν χρήματα.Σου λένε πως απ'τη στιγμή που το κόβεις αλλά έχεις προπληρώσει το χρόνο οτι δε σου επιστρέφουν το ποσό,όμως σου δινουν τη δυνατότητα να το μιλήσεις.

 

Παπατζιλικια για μένα βέβαια,αλλά με βάση τη δική τους λογική είναι μια χαρά.Έτσι,κανείς δε μένει παραπονεμένος. :p

 

Δεν μ' αρέσει να παίζω με τι λέξεις αλλά προπληρώνεις ένα πάγιο δεν δανείζεις το ποσό του παγίου στην εταιρία για να το πάρεις πίσω με την λήξη του συμβολαίου. Εδώ ρε παιδιά οι επαγγελματίες υποχρεώνονται από το κράτος να προκαταβάλουν τον ΦΠΑ.... αντε τώρα βρες το δίκιο σου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...