Jump to content

Samsung 360 H1 & M1


mirrorofsorrow
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παιδια ποιες ειναι οι τελευταιες εκδοσεις; τις βρισκω καπου; για να δω τι σοι update μου εκανε...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Παιδιά την πάτησα. Έχω πραγματικά εξοργιστεί με την όλη ιστορία.

Έκανα την αναβάθμιση που μόλις βγήκε. Υποτίθεται οτι με αυτήν την αναβάθμιση θα λυνόταν επιτέλους το πρόβλημα με τα SMS και την αναφορά παράδοσης. Μόλις έκανα την αναβάθμιση πριν κάνω οτιδήποτε πήρα τηλέφωνο στη VODAFONE και τους ρώτησα για αυτήν την αναβάθμιση. Μου είπαν οτι με αυτήν όντως περιμένουν να λυθούν τα προβλήματα με τα SMS. Μου είπαν δοκιμάστε να ενεργοποιήσετε την αναφορά παράδοσης. Την ενεργοποίησηα όλο χαρά περιμένοντας να δουλέψει. Τζίφος. Και όχι μόνο αυτό. Την απενεργοποιώ πάλι, όπως το είχα παλία ( να μπορώ να δουλέψω τα μυνήματα έστω και χωρίς αναφορά) και απο τότε το κινητό δε στέλνει ούτε λαμβάνει καθόλου SMS. Στην αρχή έστειλε κανα δυο, μετά κόλαγε στην αποστολή ενώ ο άλλος το είχε λάβει, απάντηση φυσικά απο τον άλλο προς τα εμενα δεν ερχότανε ποτέ, και τώρα ούτε στέλνει καν, ουτε φυσικά λαμβάνει τίποτα. Στέλνω μύνημα, κολάει στην αποστολή και το άλλο κινητό δεν λαμβάνει τίποτα... Πήρα τηλέφωνο πάλι στη VODAFONE και μου λένε οτι λογικά θα έπρεπε να δουλέβει και η αναφορά παράδοσης. Αφού δεν δουλέβει έχει βλάβη η συσκευή μου και να την πάω για επισκευή, ή αν κριθεί απαραίτητο αντικατάσταση της. Τους είπα οτι έχει γίνει ήδη αντικατάσταση μια φορά, και δεν ήξεραν τι να απαντήσουν... Εκεί τους λέω οτι δεν είναι δυνατόν αυτά τα πράγματα, και δεν μπορούν να με αφήνουν χωρίς κινητό ( αφού όπως γνωρίζετε αν αφήσεις συσκευή για επισκευή στην επιστρέφουν ύστερα απο ένα μήνα περίπου), και οτι στο κάτω κάτω αφού υπάρχουν τέτοια προβλήματα ας μην την πουλάνε αυτη τη συσκευή. Εκεί η απάντηση ήταν πραγματικά για γέλια. Μα εμείς βγάλαμε τη συσκευή με προβλήματα όντως, και απλά λύνουμε τα προβλήματα με τις αναβαθμίσεις. Τι να τους πείς τώρα;;

Φυσικά δοκίμασα αρκετές φορές με επανεκκίνηση της συσκευής μήπως ξεκολήσει.. Τίποτα.

Δε ξέρω τι να κάνω πραγματικά. Έχω απογοητευτεί πλήρως... Μου είπε ο τεχνικός να πάρω αυριο πρωί πάλι τηλέφωνο και να ζητήσω τον προιστάμενο βάρδιας μπάς και βρούμε μια λύση...

Δε ξέρω τι άλλο να κάνω...

Ρε παιδιά μια ερώτηση. Υπάρχει ενδεχόμενο να φταίει η κάρτα SIM που έχω; Η αλήθεια είναι οτι την έχω κάποια χρόνια. Αλλά όμως το 3G δουλέυει κανονικά αν αυτό λέει κάτι για την παλαιότητα της SIM. Έχω ακούσει οτι οι παλιές που δεν ήταν 3G μπορεί να προκαλούν τέτοια προβλήματα.

 

Αν δεν το έχεις καταλάβει νομίζω είσαι ο μόνος φίλε με πρόβλημα στις αναφορές. Σου έχουν αλλάξει την συσκεύη ήδη μια φόρα.. Οπότε ολα δείχνουν προς το θέμα sim. Για να το σιγουρέψεις βάλε μια κάρτα ότι να'ναι ακόμα κ άλλης εταιρείας (όπως έχουν πολλά παιδιά ) ή κάποιου φίλου σου με vodafone και στείλε μερικά sms. Η συσκευή εμένα ΠΟΤΕ δεν είχε πρόβλημα με sms απο τότε που την έβγαλα από το κουτί. Η sim μου είναι ενός χρόνου ακριβώς , μου την είχαν αλλάξει.

 

παιδια δεν ξερω αν ειναι προβλημα στο δικο μ αλλα πισω πως παμε οταν ανοιγουμε κατι στο μενου?πχ εισερχομενα πως γινεται να παω "πισω"

η εντολη ¨πισω¨ δεν δουλευει σ μενα!

 

Εννοείς το βελάκι επάνω αριστερά που είναι κάπως έτσι? [<]

Γιατί κατά τ'άλλα το κινητό δεν έχει σε πολλά μενού του 'πίσω' λειτουργία. Απλά πας με τα πλήκτρα κάτω

Edited by Arxegonos
Link to comment
Share on other sites

Απο χτες βραδυ που εκανα την αναβαθμιση παρατηρώ οτι πολυ συχνα εμφανιζει τις 2 γραμμες πανω δεξια απο το σηματακι του GPRS, που σημαινει οτι διακινει δεδομενα μεσω δικτυου κινητης..

Πιο πολυ το παρατηρησα οταν ανοιξα τη συσκευη το πρωι.. ειχε καποια λεπτα που αναβοσβηνε..

Nobody is perfect.... And I'm... nobody!!!

Link to comment
Share on other sites

Απο χτες βραδυ που εκανα την αναβαθμιση παρατηρώ οτι πολυ συχνα εμφανιζει τις 2 γραμμες πανω δεξια απο το σηματακι του GPRS, που σημαινει οτι διακινει δεδομενα μεσω δικτυου κινητης..

Πιο πολυ το παρατηρησα οταν ανοιξα τη συσκευη το πρωι.. ειχε καποια λεπτα που αναβοσβηνε..

 

Αν είσαι συνδεδεμένος στο 360 το κάνει συνέχεια..

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα και με άλλη κάρτα SIM, η οποία είναι VODAFONE απο συμβόλαιο (όχι καρτοκινητή) και είναι περίπου 1,5 έτους. Τίποτα και με εκείνη. Τα ίδια. Αναφορά ποτέ δεν έρχεται, ενώ απο το δέυτερο μύνημα που πάω να στείλω και μετά η συσκευή κολάει και δε στέλνει μυνήματα. Μου κάνει εντύπωση το εξής. Πές η πρώτη συσκευή που μου έδωσαν ήταν ελαττωματική, όμως και η δέυτερη πάλι τα ίδια; Και ακριβώς το ίδιο πρόβλημα;

Όσον αφορά αν είμαι ο μόνος με το πρόβλημα στα μυνήματα, δε το νομίζω γιατί κάθε φορά στη VODAFONE μου λένε γνωρίζουμε οτι υπάρχει πρόβλημα. Άρα έχουν δεχτεί παράπονα και απο άλλους.

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα και με άλλη κάρτα SIM, η οποία είναι VODAFONE απο συμβόλαιο (όχι καρτοκινητή) και είναι περίπου 1,5 έτους. Τίποτα και με εκείνη. Τα ίδια. Αναφορά ποτέ δεν έρχεται, ενώ απο το δέυτερο μύνημα που πάω να στείλω και μετά η συσκευή κολάει και δε στέλνει μυνήματα. Μου κάνει εντύπωση το εξής. Πές η πρώτη συσκευή που μου έδωσαν ήταν ελαττωματική, όμως και η δέυτερη πάλι τα ίδια; Και ακριβώς το ίδιο πρόβλημα;

Όσον αφορά αν είμαι ο μόνος με το πρόβλημα στα μυνήματα, δε το νομίζω γιατί κάθε φορά στη VODAFONE μου λένε γνωρίζουμε οτι υπάρχει πρόβλημα. Άρα έχουν δεχτεί παράπονα και απο άλλους.

 

Φίλε σίγουρα έχεις την τελευταία αναβάθμιση? Το κινητό εδώ δεν μπορεί να φταίει σε καμιά περίπτωση, αφού το λειτουργικό είναι ίδιο... *#1234#

Όπως λέει και ο φίλος μας ο Arxegonos από την αρχή που πήρα το κινητό έβαλα μέσα κάρτα Whatsup, και δούλευε μια χαρά... Έβαλα και Κυπριακή κάρτα, το ίδιο...

 

Μήπως έχετε παρατηρήσει ότι όταν βάζεις ένα τραγούδι στα sms το παίζει για 4 δευτερόλεπτα και μετά σταματά. Και σε σας κάνει αυτό?

Το ίδιο και στο ξυπνητηριού...

Edited by nervous
συνεχόμενα μηνύματα,δεν είναι chatroom..
Link to comment
Share on other sites

Έκανα αναβάθμιση απο το PC STUDIO χθες. Μου βγάζει:

Phone: i8320BUJA2

PDA: i8320BUJC1

CSC: i8320VGRIJ6

Αυτή δεν είναι η τελευταία έκδοση;

Link to comment
Share on other sites

Έκανα αναβάθμιση απο το PC STUDIO χθες. Μου βγάζει:

Phone: i8320BUJA2

PDA: i8320BUJC1

CSC: i8320VGRIJ6

Αυτή δεν είναι η τελευταία έκδοση;

 

Το CSC σου γιατί είναι J6, εμένα είναι J4... Περίεργο. Και εγώ χθες έκανα...Τα άλλα είναι σωστά

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς το βελάκι επάνω αριστερά που είναι κάπως έτσι? [<]

Γιατί κατά τ'άλλα το κινητό δεν έχει σε πολλά μενού του 'πίσω' λειτουργία. Απλά πας με τα πλήκτρα κάτω

 

ναι εννοω αυτο το βελακι [<] αλλα και το [Χ] που εχει μερικες φορες?αυτο ειναι προβλημα η ετσι ειναι γιατι θυμαμαι με προηγουμενη εκδοση δεν ειχα τετοιο προβλημα?με ποιο πληκτρο απο κατω με πηγαινει πισω?το ενα ειναι κληση το μεσαιο καταλογος κ το τριτο μενου...

 

 

Phone: i8320BUJA2

PDA: i8320BUJC1

CSC: i8320VGRIΚ5

κ εγω χθες εκανα!τι συμβαινει?

Edited by panagis_89

Device : Samsung Galaxy 3 (GT I5801)

Rom : Kyrillos' ROM v10 GWK74 beta

Kernel : CM7-kernel 1.3 H.V.

Min Freq: 83Mhz, Max Freq:1200Mhz

Init.d Scripts: Supercharger Storage Method Used: Hybrid Data2SD

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πώ... Θα σε γελάσω... Έβαλα πάλι το PC STUDIO μήπως έχει γίνει κάτι λάθος και όπως ήταν αναμενόμενο μου βγάζει οτι η τελευταία έκδοση ειναι εγκατεστημένη στο κινητό.

Η πλάκα είναι ότι μόλις γύρισα απο το κατάστημα της VODAFONE. Ακούστε λοιπόν. Μου ρωτάει εκεί ο υπάλληλος αν θεωρώ απαραίτητη την αναφορά μυνήματος. Γιατί στη συγκεκριμένη συσκευή υπάρχει πρόβλημα και καλό είναι να μην τη χρησιμοποιούμε!!! Του λέω εγώ τη θέλω. Μου λέει καλά απλώς το λέω για να μην σας ταλαιπωρούμε στελνοντάς το για επισκευή. Τον ρωτάω υπάρχει περίπτωσει να φταίει η κάρτα SIM; Μου λέει σε καμία περίπτωση. Μα του λέω μου είπαν απο το 13830 οτι με την αναβάθμιση πρέπει να λειτουργεί η αναφορά. Ενεργοποιούμε δοκιμαστηκά λοιπόν την αναφορά. Στέλνει εκεί ο υπάλληλος δυο μύνηματα στο κινητό του και πάνε κανονικά με αναφορά παράδοσης. Ωραία λέω θα το δοκιμάσω και βλέπουμε. Έρχομαι στο σπίτι, στέλνω ενα μύνημα το οποίο πάει αλλά δε μου έρχεται αναφορά. Στέλνω δέυτερο και η συσκευή κολάει πάλι... Βγάζει άκρη κανείς;

Link to comment
Share on other sites

Το CSC σου γιατί είναι J6, εμένα είναι J4... Περίεργο. Και εγώ χθες έκανα...Τα άλλα είναι σωστά

 

J6 και εδώ..

 

ναι εννοω αυτο το βελακι [<] αλλα και το [Χ] που εχει μερικες φορες?αυτο ειναι προβλημα η ετσι ειναι γιατι θυμαμαι με προηγουμενη εκδοση δεν ειχα τετοιο προβλημα?με ποιο πληκτρο απο κατω με πηγαινει πισω?το ενα ειναι κληση το μεσαιο καταλογος κ το τριτο μενου...

 

Θα έπρεπε να λειτουργεί το πίσω [<]. Κουμπί για πίσω δεν υπάρχει απλα ανέφερα ότι έτσι βγαίνω από τα μενού και όχι με πίσω και [χ]

Link to comment
Share on other sites

το προβλημα με τις αναφορες που αντιμετωπιζεται ποιο ειναι?

Device : Samsung Galaxy 3 (GT I5801)

Rom : Kyrillos' ROM v10 GWK74 beta

Kernel : CM7-kernel 1.3 H.V.

Min Freq: 83Mhz, Max Freq:1200Mhz

Init.d Scripts: Supercharger Storage Method Used: Hybrid Data2SD

Link to comment
Share on other sites

Ότι απλά ενώ έχω ενεργοποιημένη την αναφορά παράδοσης όταν στέλνω μύνημα δε μου έρχεται αναφορά παράδοσης. Επίσης δεν μου έρχεται η απάντηση του άλλου. Επίσης με ενεργοποιημένη την αναφορά παράδοσης αφού στείλω ενα ή δυο μυνήματα μετά η συσκευή δε στέλνει κιόλας. Άλλες φορές στέλνω μύνημα, το λαμβάνει ο άλλος ενώ εμένα η συσκευή κολάει σε κατάσταση αποστολής μυνήματος και πρέπει να κάνω επανεκινηση για να μου βγάλει τότε αποτυχία αποστολής, ενώ άλλες φορές δε το λαμβάνει κάν ο άλλος. Η αναφορά παράδοσης σε εμένα δούλεψε μόνο μια φορά σε δικό μου μύνημα, και άλλη μια φορά στα δυο μυνήματα που έστειλε ο υπάλληλος στη VODAFONE...

Ρε παιδιά σε εσάς δουλέυει κανονικά η αναφορά; Θα τρελαθώ πραγματικά...

Μήπως φτάιει που στέλνω μύνημα και σε κινητά COSMOTE; Μήπως η συσκευή πρέπει να δουλέυει μόνο μεταξύ κινητών VODAFONE;;;;

Link to comment
Share on other sites

Ότι απλά ενώ έχω ενεργοποιημένη την αναφορά παράδοσης όταν στέλνω μύνημα δε μου έρχεται αναφορά παράδοσης. Επίσης δεν μου έρχεται η απάντηση του άλλου. Επίσης με ενεργοποιημένη την αναφορά παράδοσης αφού στείλω ενα ή δυο μυνήματα μετά η συσκευή δε στέλνει κιόλας. Άλλες φορές στέλνω μύνημα, το λαμβάνει ο άλλος ενώ εμένα η συσκευή κολάει σε κατάσταση αποστολής μυνήματος και πρέπει να κάνω επανεκινηση για να μου βγάλει τότε αποτυχία αποστολής, ενώ άλλες φορές δε το λαμβάνει κάν ο άλλος. Η αναφορά παράδοσης σε εμένα δούλεψε μόνο μια φορά σε δικό μου μύνημα, και άλλη μια φορά στα δυο μυνήματα που έστειλε ο υπάλληλος στη VODAFONE...

Ρε παιδιά σε εσάς δουλέυει κανονικά η αναφορά; Θα τρελαθώ πραγματικά...

Μήπως φτάιει που στέλνω μύνημα και σε κινητά COSMOTE; Μήπως η συσκευή πρέπει να δουλέυει μόνο μεταξύ κινητών VODAFONE;;;;

 

Όχι ρε φίλε, αποκλείεται, εδώ εγώ στέλνω μέχρι και εξωτερικό και είναι μια χαρά. Έχεις κάνει καθόλου Hard reset?

Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση , παντού στέλνω μηνύματα κανονικότατα. Στις ρυθμίσεις μηνυμάτων έχω:

Δίκτυο κυκλώματος μεταγωγής

Υποστ.Χαρ Αυτόματο

ΟΝ: Διαδρομή Απάντησης , Αναφορά Παραδ, Διατήρηση Αντ. και OFF μονο το τελευταίο Εμφ.Κειμένου κτλ..

Για έλεγξε τα αυτά

 

(και Μηνύματα push ON αλλά μάλλον κάτι άσχετο είναι αυτο..)

Edited by Arxegonos
Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχετε παρατηρήσει ότι όταν βάζεις ένα τραγούδι στο sms το παίζει για 4 δευτερόλεπτα και μετά σταματά. Και σε σας κάνει αυτό?

Το ίδιο και στο ξυπνητηριού...

 

καμιά αναφορά πάνω σε αυτό παιδιά?

Link to comment
Share on other sites

καμιά αναφορά πάνω σε αυτό παιδιά?

 

Δεν το σχολίασα γιατί είναι λογικό να γίνετε :)

Δεν είναι κλήση , αν και στο ξυπνητήρι θα έπρεπε να κάνει loop ο ήχος.

 

Διόρθωση: μόλις έβαλα ένα τραγούδι για ήχο στο ξυπνητήρι αλλά έπαιξε όλο κανονικότατα μέχρι να το σταματήσω.. δοκίμασε να βάλεις τον ήχο που θέλεις στον ίδιο φάκελο με τα alarms του κινητού

Edited by Arxegonos
Link to comment
Share on other sites

Τις ίδιες ρυθμίσεις έχω και εγώ. Αλλά το πρόβλημα πρόβλημα. Πήρα πάλι τηλεφωνο στο 13830 και βρήκα έναν υπάλληλο πιο εξυπηρετικό και κάπως πιο ενημερωμένο. Μου έιπε τελικά ότι έχουν ενημέρωση απο πελάτες, οτι και με την τελευταία αναβάθμιση το πρόβλημα με τα μυνήματα παραμένει. Μάλιστα μου έιπε οτι είναι πιθανόν για αυτό το λόγο μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα να βγεί πάλι νέα αναβάθμιση για να λυθεί το πρόβλημα (ελπίζουμε). Μέχρι τότε να το έχω χωρίς αναφορά παράδοσης. ή να το πάω στο SERVICE να το ελέγξουν.

Παρατήρησα το εξής. Έκανα επανεκκίνηση της συσκευής και έστειλα δυο μυνήματα σε καρτοκινητό VODAFONE. Δούλεψε κανονικά με αναφορά. Έστειλα μετά μύνημα σε καρτοκινητό COSMOTE και αρχίσανε πάλι τα προβλήματα...

HARD RESET δεν έχω κάνει. Πώς γίνεται αυτό; Και με το Hard RESET χάνω τις επαφές μου απο τον κατάλογο; Υποθέτω βέβαια οτι μετα μέσω του 360 θα επανέλθουν χωρίς να χρειαστεί να τις περάσω μία μία;

Link to comment
Share on other sites

Τις ίδιες ρυθμίσεις έχω και εγώ. Αλλά το πρόβλημα πρόβλημα. Πήρα πάλι τηλεφωνο στο 13830 και βρήκα έναν υπάλληλο πιο εξυπηρετικό και κάπως πιο ενημερωμένο. Μου έιπε τελικά ότι έχουν ενημέρωση απο πελάτες, οτι και με την τελευταία αναβάθμιση το πρόβλημα με τα μυνήματα παραμένει. Μάλιστα μου έιπε οτι είναι πιθανόν για αυτό το λόγο μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα να βγεί πάλι νέα αναβάθμιση για να λυθεί το πρόβλημα (ελπίζουμε). Μέχρι τότε να το έχω χωρίς αναφορά παράδοσης. ή να το πάω στο SERVICE να το ελέγξουν.

Παρατήρησα το εξής. Έκανα επανεκκίνηση της συσκευής και έστειλα δυο μυνήματα σε καρτοκινητό VODAFONE. Δούλεψε κανονικά με αναφορά. Έστειλα μετά μύνημα σε καρτοκινητό COSMOTE και αρχίσανε πάλι τα προβλήματα...

HARD RESET δεν έχω κάνει. Πώς γίνεται αυτό; Και με το Hard RESET χάνω τις επαφές μου απο τον κατάλογο; Υποθέτω βέβαια οτι μετα μέσω του 360 θα επανέλθουν χωρίς να χρειαστεί να τις περάσω μία μία;

 

hard reset: *2767*3855#

Κράτησε ένα backup μέσω pc studio καλύτερα

Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι συνδεδεμένος στο 360 το κάνει συνέχεια..

 

Τωρα το παρατηρησα οτι ειμαι συνδεδεμενος..Αλλά...

Το νουμερο που εχω μεσα ειναι η κανονικη μου συνδεση που αν και εχω φτιαξει λογαριασμο 360, δεν εχω συνδεθει ποτε μεσω κινητου, εχω μπει μονο απο PC..

Εχω και μια δευτερη συνδεση με την οποια μπαινω στο 360 μερικες φορες στο κινητο.

Συνηθως με την κανονικη μου συνδεση καθε πρωι που ανοιγα τη συσκευη μου ζηταγε να συνδεθει και το προσπερνουσα.

Σημερα, καθως το ανοιξα δεν ζητησε να συνδεθει, αλλα απ'οτι βλεπω τωρα εχει συνδεθει το κανονικο μου νουμερο με το λογαριασμου της αλλης συνδεσης!!!

Δεν ξερω πως εξηγηται αυτο και επισης δεν ξερω ποια συνδεση θα χρεωθει, αν κατεβασω κατι...?!?!?!?

Nobody is perfect.... And I'm... nobody!!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά έκανα HARD RESET. Διαπίστωση πρώτη οτι μετά επο λίγο η επαφές μου επανήλθαν κανονικά. Μάλλον μέσω 360.

Διαπίστωση δεύτερη. Μερικούς απο τους ήχους κλήσεις που υπήρχαν παλιά στη συσκευή δεν υπάρχουν πλέον. Για παράδειγμα αυτός που είχα εγώ επιλέξει εγώ παλιά δεν υπάρχει πια. Μιλάω για ήχους που είχε η συσκεύη όχι κάτι που πρόσθεσα εγώ.

Ερώτηση: Μετά το HARD RESET η συσκευή δεν θέλει πάλι αναβάθμιση; Βάζω *#1234# και μου βγάζει αυτά που είχα πρίν το HARD RESET με την τελευταία αναβάθμιση:

PHONE: i8320BUJA2

PDA: i8320BUJC1

CSC: i8320VGRIJ6

Φένεται άλλωστε και απο το ότι το κινητό έχει για παράδειγμα απο μόνο του το wallpaper που μπήκε μετά τη νέα αναβάθμιση.

Επίσης εμφανίστηκε και το παιχνίδι Monopoly που παλιά δεν υπήρχε...

Στο θέμα τώρα. Με τα μυνήματα καμιά βελτίωση. Δοκίμασα στην αρχή και έστειλα πάλι δυο μυνήματα σε καρτοκινητό VODAFONE. Πήγαν κανονικά, ήρθαν αναφορές, ήρθαν οι απαντήσεις. Με το που δοκίμασα να στείλω σε COSMOTE πάλι κόλημα...

Θα τρελαθώ τελείως...

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κι από μένα. Νέος και ευτυχής κάτοχος του Η1. Παρακολουθούσα για αρκετό καιρό το συγκεκριμένο νήμα και τελικά αποφάσισα να το πάρω γιατί το κυριότερο πρόβλημα του τηλεφώνου (sms) δεν με απασχολεί γιατί δεν στέλνω ποτέ. Παρόλ' αυτά δοκίμασα και στέλνει κανονικά και με αναφορά.

Έχω όμως 3 απορίες και αν μπορείτε να βοηθήσετε θα το εκτιμούσα:

1) Όταν ενεργοποιώ το ραδιόφωνο δεν βρίσκω κάποιο τρόπο να το κλείσω και αναγκάζομαι να κλείσω τα ακουστικά. Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος που εγώ δεν τον βλέπω;

2) Όταν το πήρα στα χέρια έβγαζε σαν οθόνη αναμονής την ώρα. Μετά την αναβάθμιση βγάζει κάποιο wallpaper. Υπάρχει τρόπος να ξαναμπεί η ώρα;

3) Όταν είμαι συνδεμένος στο 360 και δεν κατεβάζω κάτι, δεν χρεώνομαι τίποτα ακόμα και αν είμαι στο shop;

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά όλους.

Link to comment
Share on other sites

Στην οθόνη αναμονής εμένα εμφανίζει και το ρολόι. Έχει το WALLPAPER και στο κάτω μέρος της οθόνης (περίπου στο κάτω 1/4 της οθόνης) το wallpaper είναι πιο σκούρο (σαν μια σκιά πάνω στο wallpaper θα το έλεγα) και εκεί εμφανίζει το ρολόι και την ημερομηνία.

Για το ραδίοφωνο αν πατήσεις το Χ που έχει πάνω αριστερά στην οθόνη τότε γυρνάει στην αρχική οθόνη για να κάνεις κάποια λειτουργία ποφανώς ακούγοντας ραδίοφωνο, αλλά συνεχίζει να παίζει. Για να το κλήσεις τελείως πατάς στο επάνω άκρο της οθόνης, και σου αναδύεται το μενού που εχει το προφίλ, την επιλογή κλήσεις και τις εφαρμογές που είναι ανοιχτές. Εκεί θα σου εμφανίσει εφόσον λειτουργεί το ραδιόφωνο και πατόντας το Χ που θα σου έχει δεξιά στη γραμμή θα κλέισει. Το δοκίμασα πάλι μόλις τώρα μιας που το ανέφερες.

Καλά με τα μυνήματα δεν θα βγέι ακρη τελικά... Μάλλον απο Δευτέρα θα το πάω για επισκευή...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung 360 H1 & M1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...