Jump to content

Γερμανος vs Cosmote


chaosm
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ανοιγω αυτο το θεμα με σκοπο να ανοιξω τα ματια σε πολλα ατομα.Ο Γερμανος προσπαθει να παρει κοσμο απο τη cosmote και αυτο το κανει με οποιονδηποτε τροπο.Περναει σε πελατες υπηρεσιες που δεν ειναι καν ενημερωμενος ο ιδιος.Οταν εμφανιζονται στον λογαριασμο οι υπηρεσιες αυτες λενε στον πελατη οτι φταιει η cosmote.Επισης το μεγαλυτερο θεμα.Η διακοπη συμβολαιων.Οσοι εχουν παει σε γερμανο για διακοπη σιγουρα θα του εχουν πει οτι η διακοπη μπορει να γινει μονο απο το καταστημα cosmote.Αυτο γινεται γιατι οι πολιτες του γερμανου χανουν bonus και γενικα ειναι ασχημη εικονα για το μαγαζι.Ομως δεν ειναι δυνατον να μπορουν πανευκολα να σου κανουν νεα συνδεση ενω για διακοπη δεν ειναι αρμοδιοι.Αυτο σας το λεω για να ενημερωθειτε και να μπορεσετε να κανετε τη δουλεια σας γρηγοροτερα μιας κ καταστηματα γερμανος υπαρχουν περισσοτερα σε σχεση με της cosmote.Αν σας πουν οτι δε μπορουν σε γερμανο να κανουν τη διακοπη που θελετε ζητηστε τον προισταμενο κ επειμηνετε.100% μπορουν.Συμπληρωστε κ ενα εντυπο επικοινωνιας με τα παραπονα σας.Εχω βαρεθει αυτη τη κοροιδια.Ειχα διπλα απο το σπιτι μου γερμανο κ για να μη χασουν το bonus με εστειλαν μια ωρα και ταξιδι για να παω σε cosmote να την κανω.Καλα μολης το εμαθα πηγα γερμανο και τα εκανα πουτ@@@.
Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση με αυτό που λένε φίλε. Απο οποιοδήποτε αντιπρόσωπο μπορεί να σταλεί αίτημα καταγγελίας σύμβασης, φτανει να έχει δωθεί κωδικός διακοπής. Και κλήση για κωδικό διακοπής μπορεί να γίνει και απο το ίδιο το κατάστημα και μάλιστα απο τηλέφωνο του καταστήματος. 100% μπούρδα αν λένε κάτι τέτοιο. Άλλωστε δεν κανουν οι ίδιοι την διακοπή, ενημερώνουν τη cosmote και ξεκινά τη διαδικασία.
Link to comment
Share on other sites

γιατι τετοιο ξεπεσμο ο γερμανος?καποτε ηταν επιχειρηση στολιδι,τωρα γιατι τετοια καταντια?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι έχει ξεπέσει ο Γερμανός. Μάλλον μερικοί υπάλληλοι δεν ξέρουν καλά τη δουλειά τους.

 

αυτους τους υπαλληλους καποιος τους εκπαιδευει,τους δινει κατευθυνσεις και εν τελει τους αξιολογει.λειτουργουν βασει εντολων,δεν αυτοσχεδιαζουν.σωστα?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Λογικά,ναι. Αλλά έχω δει και υπαλλήλους στο Γερμανό που κάνουν αξιόλογη δουλειά και προσπαθούν για το καλύτερο. Άρα, αδυνατώ να γενικεύσω.
Link to comment
Share on other sites

Λογικά,ναι. Αλλά έχω δει και υπαλλήλους στο Γερμανό που κάνουν αξιόλογη δουλειά και προσπαθούν για το καλύτερο. Άρα, αδυνατώ να γενικεύσω.

 

σαφως και υπαρχουν και οι καλοι υπαλληλοι.αν δεν υπηρχαν η κατασταση θα ηταν εκτος ελεγχου,ειναι ομως η τραγικη μειοψηφια.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και δε φταίνε μόνο οι υπάλληλοι, είναι πιστεύω και θέμα συνεχούς ενημέρωσης από την Cosmote.

 

Π.χ. πρόσφατα κάναμε συμβόλαιο Cosmote At Home. Στον Γερμανό υπήρχε ολόκληρο πόστερ που έγραφε ότι για τους πρώτους 6 μήνες πληρώνεις το μισό πάγιο (προσφορά που έχει λήξει εδώ και αρκετούς μήνες). Τους είπα ότι η προσφορά έχει λήξει και ότι στο site της Cosmote το μόνο που έχει ως προσφορά είναι δωρεάν το πάγιο μόνο του πρώτου μήνα αλλά τρεις διαφορετικοί υπάλληλοι, έλεγαν ότι αποκλείεται να ισχύει γιατί αλλιώς θα τους είχαν ενημερώσει από την Cosmote για την αλλαγή της προσφοράς.

 

Ε τώρα που ήρθε ο πρώτος λογαριασμός, διαπίστωσα ότι βέβαια δεν ίσχυε η προσφορά των 6 μηνών αλλά αυτή που γράφει το site της Cosmote. Και καλά εγώ πες ήξερα και κοίταξα από πριν το site. Ένας πελάτης που βλέπει το πόστερ στο Γερμανό, παίρνει και σαφείς διαβεβαιώσεις από τους υπαλλήλους και τελικά καταλαβαίνει ότι του τα έλεγαν λάθος;

Link to comment
Share on other sites

ΟΛΑ τα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας, έχουν υπαλλήλους GTP. Ειδικά η Vodafone και ο Γερμανός.

Το κινητό έχει φτάσει να είναι ένα εξευτελιστικά φθηνό είδος και αναγκαίο από όλους. Πρέπει επιτέλους να ξυπνήσουν και να έχουν παραπάνω από 3 υπαλλήλους σε κάθε κατάστημα.

Το μόνο κατάστημα που το τηρεί αυτό στην Κοζάνη, είναι ένα Wind. Τρομερή εξυπηρέτηση και γνώσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι γνωσεις των πωλητων στις αλυσιδες καταστηματων ειναι... πασιγνωστες δλδ ανυπαρκτες, ιδιως σε ηλεκτρονικες συσκευες συνηθως οι πελατες ξερουν πιο πολλα! Ειναι θεμα πολιτικης και εκπαιδευσης καθαρα... Οσο λιγοτερα ξερουν και οσο λιγοτερα ατομα υπαρχουν, τοσο λιγοτερο κοστιζουν και δεν τιθεται θεμα ανταγωνισμου, ολα ιδια ειναι.

 

Ειδικα για τον Γερμανο τον ειχε εξαγορασει ο ΟΤΕ, μαλιστα εκλεισαν πολλα OTEshops για οικονομια

αρα ΟΤΕ=>cosmote δεν δικαιολογειται να μην προωθουν τα προϊοντα του;

 

:worry:

...κι όταν θα 'ρθουν οι καιροί που θα 'χει σβήσει το κερί στην καταιγίδα

Υπερασπίσου το παιδί γιατί αν γλιτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Οι γνωσεις των πωλητων στις αλυσιδες καταστηματων ειναι... πασιγνωστες δλδ ανυπαρκτες, ιδιως σε ηλεκτρονικες συσκευες συνηθως οι πελατες ξερουν πιο πολλα! Ειναι θεμα πολιτικης και εκπαιδευσης καθαρα... Οσο λιγοτερα ξερουν και οσο λιγοτερα ατομα υπαρχουν, τοσο λιγοτερο κοστιζουν και δεν τιθεται θεμα ανταγωνισμου, ολα ιδια ειναι.

 

Ειδικα για τον Γερμανο τον ειχε εξαγορασει ο ΟΤΕ, μαλιστα εκλεισαν πολλα OTEshops για οικονομια

αρα ΟΤΕ=>cosmote δεν δικαιολογειται να μην προωθουν τα προϊοντα του;

 

:worry:

Εδω κανουμε ενα λαθος..Ο πωλητης της cosmote και της καθε cosmote δεν ειναι υποχρεωμενος να γνωριζει τα λεπτομερη χαρακτηριστικα καθε κινητου...Ερχεται ο καθε ακυρος κ σου λεει..Θελω κινητο που η γραμματοσειρα να χωραει 23 γραμματα...Αντε εσυ να ξερεις ποιο κινητο το εχει αυτο...Στην ιδια τη nokia να παρεις δε θα σου απαντησουν με σηγουρια...Το ταμπελακη του επανω δε γραφει ουτε nokia ουτε samsung ουτε gps,symbian κτλπ..Cosmote γραφει κ εκει ειναι υποχρεωμενος να σου δωσει καθαρες απαντησεις γυρω απο θεματα κ υπηρεσιες της εταιριας του...Τωρα απο εκει και περα αν δε σε πυθει σαν πωλητης η σαν μεμονομενο ατομο τι να σου πω?Υπαρχουν οντως κ ατομα ποθ δε τη ξερουν καλα τη δουλεια τους

Link to comment
Share on other sites

οντως τα λεπτομερη χαρακτηριστικα δεν οφειλει να τα ξερει και δεν πιστευω οτι καποιος που ξερει το προβλημα κωδικοποιησης των μηνυματων να ρωτησει τον υπαλληλο αυτο το ψαχνει μονος του! απο εκει και περα δεν μπορει να ειναι και ο υπαλληλος εντελως ασχετος με τα κινητα!επισης πρεπει να ειναι σε θεση να σου προτεινει και μοντελα ( ασχετα αν προτεινει καποια συγκεκριμενα που του δινουν ποσοστα (και καλα κανει)). αν οι υπαλληλοι δεν εχουν καμια γνωση των κινητων τοτε και οι εταιρειες δεν θα επρεπε να πουλαν κινητα παρα μονο τις υπηρεσειες τους. μην μου πεις οτι σου αρεσει αυτο που γινεται στον γερμανο που δεν ξερουν να δινουν ενα laptop παρα μονο κινητα!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Αφού το κράτος αγόρασε τον Γερμανό ρε παιδιά κ πιο συγκεκριμένα η θυγατρική ώστε να πουληθεί μετά με δωράκι στους Γερμανούς της dutse telecom.. O κύκλος εργασιών του Γερμανού υπότριπλασιαστηκε όσο αναφορά τις συνδέσεις καθώς εξυπηρετεί πλέον μόνο κοσμοτε.. Γιατί λοιπόν να θέλει να πάρει πελάτες; Είναι καθαρά ζήτημα εκπιδευσης..
N95 -> N95 8g -> OMNIA -> Xperia -> OMNIA HD -> HTC HD -> N97 -> Iphone 3gs -> HTC HD2 -> Iphone 4 -> HTC Desire HD -> Samsung Galaxy S II -> Samsung Galaxy Note -> Samsung Galaxy SIII -> Samsung Galaxy Note 2 -> Samsung Galaxy S4 -> Samsung Galaxy Note 3 -> HTC M8 -> Iphone 5s -> LG G3 -> Samsung Galaxy Note 4 -> SONY Z3 -> LG G4 -> Xiaomi Mi MAX
Link to comment
Share on other sites

Ανοιγω αυτο το θεμα με σκοπο να ανοιξω τα ματια σε πολλα ατομα.Ο Γερμανος προσπαθει να παρει κοσμο απο τη cosmote και αυτο το κανει με οποιονδηποτε τροπο.Περναει σε πελατες υπηρεσιες που δεν ειναι καν ενημερωμενος ο ιδιος.Οταν εμφανιζονται στον λογαριασμο οι υπηρεσιες αυτες λενε στον πελατη οτι φταιει η cosmote.Επισης το μεγαλυτερο θεμα.Η διακοπη συμβολαιων.Οσοι εχουν παει σε γερμανο για διακοπη σιγουρα θα του εχουν πει οτι η διακοπη μπορει να γινει μονο απο το καταστημα cosmote.Αυτο γινεται γιατι οι πολιτες του γερμανου χανουν bonus και γενικα ειναι ασχημη εικονα για το μαγαζι.Ομως δεν ειναι δυνατον να μπορουν πανευκολα να σου κανουν νεα συνδεση ενω για διακοπη δεν ειναι αρμοδιοι.Αυτο σας το λεω για να ενημερωθειτε και να μπορεσετε να κανετε τη δουλεια σας γρηγοροτερα μιας κ καταστηματα γερμανος υπαρχουν περισσοτερα σε σχεση με της cosmote.Αν σας πουν οτι δε μπορουν σε γερμανο να κανουν τη διακοπη που θελετε ζητηστε τον προισταμενο κ επειμηνετε.100% μπορουν.Συμπληρωστε κ ενα εντυπο επικοινωνιας με τα παραπονα σας.Εχω βαρεθει αυτη τη κοροιδια.Ειχα διπλα απο το σπιτι μου γερμανο κ για να μη χασουν το bonus με εστειλαν μια ωρα και ταξιδι για να παω σε cosmote να την κανω.Καλα μολης το εμαθα πηγα γερμανο και τα εκανα πουτ@@@.

 

διακοπη γινετι παντου.αν σας το ειπαν αυτο ειναι λαθος και να το αναφερεται 800114000 παρολα αυτα δεν χανεται κανενα μπονους και επισης η διακοπη πιστωνετε στο καταστημα που εγινε αρχικα η συνδεση αυτο που λες δεν ισχυει...ειμαι εργαζομενος σε γερμανο..το οτι ο γερμανος κανει καλυτερα την δουλεια του απ ολους φαινεται απο το οτι με την αποκτηση του απο την cosmote αυτη εγινε η πρωτη εταιρεια κινητης τηλεφωνιας στην ελλαδα...η εξυπηρετηση ειναι πιο ευρεια απ οτι στην cosmote

Link to comment
Share on other sites

το οτι ενας πωλητης εκανε αυτο σε ενα καταστημα μια φορα πριν 5 μηνες σε ενα φιλο σου δεν σημαινει οτι αυτο γινεται παντου...αυτα ειναι για παιδια...η αληθεια ειναι οτι εχουμε μια πολιτικη εξυπηρετησης βαση της οποιας πρωτα ειναι η εξυπηρετηση και μετα ολα τα αλλα ...τωρα το τι σου ετειχε μια φορα δεν εκφραζει μια ολοκληρη εταιρεια...

 

Καλά, γι'αυτό δεν θα έπαιρνα και όρκο.. Τουλάχιστον, κάτι τέτοιο δεν ισχύει για όλα τα καταστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλά, γι'αυτό δεν θα έπαιρνα και όρκο.. Τουλάχιστον, κάτι τέτοιο δεν ισχύει για όλα τα καταστήματα.

λογικο δεν ειναι?δεν ειμαστε ολοι το ιδιο...αλλα λογω του οτι ειμαι εργαζομενος σε γερμανο μπορω να σου πω οτι υπαρχουν πολλοι πωλητες που κανουν πολυ καλη δουλεια...και προσπαθουν να εξυπηρετησουν απο τον παππου μεχρι τον πιο ψαγμενο..αν βρεις ενα καταστημα που σε εξυπηρετουν σωστα το προτιμας...

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνούμε λοιπόν, αλλά είναι αυτοί οι λίγοι άχρηστοι που κάνουν τη διαφορά και χαλάνε τη γενικά καλή εικόνα.
Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνούμε λοιπόν, αλλά είναι αυτοί οι λίγοι άχρηστοι που κάνουν τη διαφορά και χαλάνε τη γενικά καλή εικόνα.

αυτοι υπαρχουν σε ολα τα επαγγελματα και σε ολους τους τομεις δυστηχως...

 

Αφού το κράτος αγόρασε τον Γερμανό ρε παιδιά κ πιο συγκεκριμένα η θυγατρική ώστε να πουληθεί μετά με δωράκι στους Γερμανούς της dutse telecom.. O κύκλος εργασιών του Γερμανού υπότριπλασιαστηκε όσο αναφορά τις συνδέσεις καθώς εξυπηρετεί πλέον μόνο κοσμοτε.. Γιατί λοιπόν να θέλει να πάρει πελάτες; Είναι καθαρά ζήτημα εκπιδευσης..

η cosmote ειναι απ τις λιγες μεγαλες εταιρειες που κλεισανε οικονομικα πολυ καλα το 2008 γιαυτο και ανταμοιψε με εναν επιπλεον μισθο ολους τους εργαζομενους σε καταστηματα cosmote και γερμανος..wind και vodafone δυστηχως μεχρι και τωρα πηγαινουν χαλια και απολυουν προσωπικο

αυτο δειχνει μια πετυχημενη αγορα-συνεργασια...ανταγωνιστικα βλεπουν τα καταστηματα cosmote τον γερμανο διοτι πηγαινει πολυ καλα και φερνει ι το μεγαλυτερο κομματι των νεων συνδρομητων cosmote.εμεις στα καταστηματα γερμανος βλεπουμε με συμπαθεια τους εργαζομενους στα καταστηματα cosmote...

 

οντως τα λεπτομερη χαρακτηριστικα δεν οφειλει να τα ξερει και δεν πιστευω οτι καποιος που ξερει το προβλημα κωδικοποιησης των μηνυματων να ρωτησει τον υπαλληλο αυτο το ψαχνει μονος του! απο εκει και περα δεν μπορει να ειναι και ο υπαλληλος εντελως ασχετος με τα κινητα!επισης πρεπει να ειναι σε θεση να σου προτεινει και μοντελα ( ασχετα αν προτεινει καποια συγκεκριμενα που του δινουν ποσοστα (και καλα κανει)). αν οι υπαλληλοι δεν εχουν καμια γνωση των κινητων τοτε και οι εταιρειες δεν θα επρεπε να πουλαν κινητα παρα μονο τις υπηρεσειες τους. μην μου πεις οτι σου αρεσει αυτο που γινεται στον γερμανο που δεν ξερουν να δινουν ενα laptop παρα μονο κινητα!

παιδια δεν υπαρχουν μπονους στους πωλητες απο πωλησεις κινητων στον γερμανο!ειμαι στο δικτυο 3 χρονια στο μεγαλυτερο ισως καταστημα της ελλαδας και εχει τρεξει ενας διαγωνισμος στους πωλητες απο μια εταιρεια κινητων.τον οποιο και κανενας πωλητης δεν ακολουθησε πιστα.....ποτε δεν προτεινοντε κινητα μιας μονο εταιρειας.και κανενας ποτε δεν μας εχει πει πουληστε αυτο η αυτο...ποτε...αν θελετε πιστεψτε το...αυτο με τα μπονους το ακουω συνεχεια...μπονους παιρνει ο πωλητης αν παει καλα το καταστημα γενικα...και το μεγαλυτερο ποσο το παιρνει αν εξυπηρετησει σωστα με ευγενεια διαθεση γνωσεις και προτασεις εναν μυστικο πελατη που ερχεται απο την εταιρεια και δεν τον ξερει κανεις...εκει αποσκοπει η εταιρεια στην σωστη και ανθρωπικνη εξυπηρετηση..τωρα το τι κανει ο καθενας μας ειναι και θεμα χαρακτηρα...

 

Αδερφε το θεμα με τον γερμανο αστο.Σαν νοοτροποια τους εχω συχαθει κ δε προκειται ποτε να τους δωσω ουτε μονολεπτο κ ας με συμφερει.Ζωντανο παραδειγμα φιλου μ που μπηκε σε εναν γερμανο και τους ρωτουσε βιαστηκα που ειναι η σταση του μετρο εκει κοντα κ αυτοι του ελεγαν να κανει νεα συνδεση...Στο δι@@@ο να πανε τα ζωα και η πολιτικη που ακολουθουν

ειναι αδικο αυτο που λες και με προσβαλει...δεν ακολουθουμε καμια πολιτικη τετοια.υπαρχει εκπαιδευση που μας υποδεικνυει τροπους εξυπηρετησεις ο καθενας ακολουθει τον δικο του..ειναι δυνατον να συμπεριλανβανεις χιλιαδες ατομα που εργαζοντε στν γερμανο σε εναν χαρακτηρισμο απο μια συμπεριφορα ενος?υπαρχει επαγγελμα που ολοι ειναι σωστοι ευγενικοι και συνεπης?...σε παρακαλω να μην με συμπεριλαβεις σε τετοιο χαρακτηρισμο ξανα...βρισε τον συγκεκριμενο αλλα εμενα που δεν με ξερεις οχι..

Link to comment
Share on other sites

ανταγωνιστικα βλεπουν τα καταστηματα cosmote τον γερμανο διοτι πηγαινει πολυ καλα και φερνει ι το μεγαλυτερο κομματι των νεων συνδρομητων cosmote.εμεις στα καταστηματα γερμανος βλεπουμε με συμπαθεια τους εργαζομενους στα καταστηματα cosmote...

 

Ουδέν σχόλιον... Γιατί, αν το κάνω θα σε τσούξει...

Link to comment
Share on other sites

Ουδέν σχόλιον... Γιατί, αν το κάνω θα σε τσούξει...

 

 

παιδια εχω βαρεθει να ακουω φαμφαρολογιες. Σαφως και υπάλληλοι του Γερμανου κατα κυριο λογω δεν ξερουν τι τους γινεται. Τρανο παραδειγμα οτι καλουν στην cosmote στα κεντρικα για να ρωτησουν την οποιαδηποτε μ@@@.

Και δεν μπορει να το διαψευσει κανενας αυτο μιας και δουλευω στα κεντρικα της cosmote και μιλαω με χιλιαδες υπαλληλους του γερμανου καθε μερα.

Ακομα πιο τρανο παραδειγμα οτι υπευθηνος καταστηματος Γερμανου πηρε τηλεφωνο στα κεντρικα για να μας τα ¨ψάλει¨ οπως ειπε διοτι ηρθαν σε μια συνδρομητρια τρελες χρεωσεις στον λογαριασμο της. Το ζητουμενο ηταν οτι ειχαν κανει λαθος απο το καταστημα και ενω ειχε καρτα 2in1 (μηδενικο παγιο και c150) μπερδεψαν τις γραμμες και αντι να βαλουν ως πρωτη επιλογη το c150 εβαλαν το μυδενικο.

Και ερωτώ σε αυτη την περιπτωση ποιος έφταιγε? Το καταστημα του Γερμανου? Η ιδια η cosmote ή μηπως η συνδρομητρια?

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα κάνεις...? Πάρε το καλό: i45 πρόγραμμα και αντιπρόσωπος ( Γερμανός ) ζητούσε ρυθμίσεις για...wapa... Το συμπέρασμα δικό σου... αχαχαχαχαχαχα
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...