Nikos_s3 Δημ. November 15, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2004 σεμνά και χαλαρά....:whistle: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mythozz Δημ. November 15, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Nikos_s3 (15 Νοέ. 2004 , 15:11) σεμνά και χαλαρά....:whistle: Για τον τρόπο οδήγησής σου λες;... :lol: :p P.S. nikos_e34 και Robert_De_Nitro χαλαρώστε όπως σας λέει ο S3ακιας... Δεν υπάρχει λόγος να ξεφεύγουμε έτσι... τελευταία προειδοποίηση. Παράθεση [imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..." Wannabe Editor? Reviewer? Columnist? Join the Unwired Revolution, now! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Robert_De_Nitro Δημ. November 16, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2004 Mythozz δεν υπαρχει κανενα υφος , ουτε και προκειται να υπαρξει συνεχεια στο θεμα. Απλα μου εκανε εντυπωση αυτα που εγραψε.Αν δεν εχει στοιχεια, να μη γεμιζει το thread με ασχετα και φανταστικα σχολια. Υποτιθεται οτι ανοιχτηκε(το thread) για ενημερωση. Αν λεει αληθεια, να μας πει τα specs του αυτοκινητου. Τιποτα παραπανω ή παρακατω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
exmanos Δημ. November 16, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2004 Θα κανω μια ερωτηση και θελω σοβαρη απαντηση απο αυτους που ξερουν (οποτε Nikos s3 εσυ μην απαντησεις :p )..... Αν λεμε αν καταφερω και ταιριαξω τουρμπινα απο RX7 πανω στο escort θα μπορεσει το μοτερ να την δουλεψει?Ξερω οτι για να την ταιριαξω θα πρεπει να αλλαξω την πολλαπλη ετσι ωστε να ταιριαξει.....το θεμα που τιθεται ειναι αν το μοτερ θα παραγει τα καυσαερια που χρειαζονται για να λειτουργησει η τουρμπινα....και για οσους δεν γνωριζουν το μοτερ μου ειναι 1800 16v.....αν γινεται ειναι πολυ καλη περιπτωση γιατι την τουρμπινα μου την δινουν τσαμπα ;) Παράθεση NO ROTOR-NO MOTOR!!! MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!! MAZDA RX7-FD3S Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_s3 Δημ. November 16, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος exmanos (16 Νοέ. 2004 , 09:32) Θα κανω μια ερωτηση και θελω σοβαρη απαντηση απο αυτους που ξερουν (οποτε Nikos s3 εσυ μην απαντησεις :p )..... Αν λεμε αν καταφερω και ταιριαξω τουρμπινα απο RX7 πανω στο escort θα μπορεσει το μοτερ να την δουλεψει?Ξερω οτι για να την ταιριαξω θα πρεπει να αλλαξω την πολλαπλη ετσι ωστε να ταιριαξει.....το θεμα που τιθεται ειναι αν το μοτερ θα παραγει τα καυσαερια που χρειαζονται για να λειτουργησει η τουρμπινα....και για οσους δεν γνωριζουν το μοτερ μου ειναι 1800 16v.....αν γινεται ειναι πολυ καλη περιπτωση γιατι την τουρμπινα μου την δινουν τσαμπα ;) :wacko: :blink: :lol: δεν λέω τίποτα άλλο... :whistle: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_e34 Δημ. November 18, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2004 entaksei re file dekton pes ti sou xreiazetai na matheis se pm i kalitera mesw mail na sou eksigiso..to amaksi den vriskete Ellada katevainei arketa sixna sti Ksanthi (to paidi einai apo ekei) kai defteron pistevo den exo dosei aformes na mou petagetai o kathenas kai na mou leei "les lamakies klp klp" epeidi o idios den einai aksios na to pragmatopiisei... ;) den einai to adikeimeno spoudwn mas afto alla exoume mia koini trela...na kanoume peiramata me ta amaksia mas kai PARA POLI psaksimo sto net... Pes mou ti sou xreiazetai gia na to pistepseis allios tha se parakalesw therma gia "isixia"...An thelete mporoume na adalaksoume info alla oxi na mou petageste kai na mou lete "OUST RE DRAKOFIDA" :confused: Den eimai ipoxreomenos na sas lew ti kanw kai pws to kanw etsi den einai?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Robert_De_Nitro Δημ. November 21, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος exmanos (16 Νοέ. 2004 , 07:32) Θα κανω μια ερωτηση και θελω σοβαρη απαντηση απο αυτους που ξερουν (οποτε Nikos s3 εσυ μην απαντησεις :p )..... Αν λεμε αν καταφερω και ταιριαξω τουρμπινα απο RX7 πανω στο escort θα μπορεσει το μοτερ να την δουλεψει?Ξερω οτι για να την ταιριαξω θα πρεπει να αλλαξω την πολλαπλη ετσι ωστε να ταιριαξει.....το θεμα που τιθεται ειναι αν το μοτερ θα παραγει τα καυσαερια που χρειαζονται για να λειτουργησει η τουρμπινα....και για οσους δεν γνωριζουν το μοτερ μου ειναι 1800 16v.....αν γινεται ειναι πολυ καλη περιπτωση γιατι την τουρμπινα μου την δινουν τσαμπα ;) Και βεβεια μπορουν να την περιστρεψουν τα καυσαερια. Το θεμα ειναι οτι, το RX-7 εχω την εντυπωση οτι φοραει δυο Τ-25 της Garrett οι οποιες μοιραζονται το ιδιο μαντεμι(οσον αφορα το normal RX-7). Ενας 18αρης κινητηρας μπορει παρα πολυ ανετα να γυρισει το παραπανω turbo. Ομως δεν γνωριζω περισσοτερα για το αν μπορεις να καταφερεις να την ταιριαξεις στο δικο σου μοτερ. Μηπως εννοεις turbo απο βελτιωμενο RX-7; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. November 21, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2004 ego pistevo oti to moter sou tha liosei pantos... prepei na rikseis pieseis sto moter... na prosexeis thermokrasies ladiou klp klp... alios... de gnorizo posa xiliometra tha kaneis... (50-100...) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
exmanos Δημ. November 22, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Robert_De_Nitro (21 Νοέ. 2004 , 23:06) Και βεβεια μπορουν να την περιστρεψουν τα καυσαερια. Το θεμα ειναι οτι, το RX-7 εχω την εντυπωση οτι φοραει δυο Τ-25 της Garrett οι οποιες μοιραζονται το ιδιο μαντεμι(οσον αφορα το normal RX-7). Ενας 18αρης κινητηρας μπορει παρα πολυ ανετα να γυρισει το παραπανω turbo. Ομως δεν γνωριζω περισσοτερα για το αν μπορεις να καταφερεις να την ταιριαξεις στο δικο σου μοτερ. Μηπως εννοεις turbo απο βελτιωμενο RX-7; Το τουρμπο ειναι απο "μαμα" RX-7 και ειναι ακριβως οπως τα λες...2 Τ-25 οι οποιες μοιραζονται το ιδιο μαντεμι....φιλε eNeRGy δεν μιλαμε για μια απλη τοποθετηση τουρμπο και αιντε στο δρομο το αμαξι....θα γινουν ολες οι απαραιτητες αλλαγες στο εσωτερικο του μοτερ (πιστονια,βαλβιδες,μπιελες κτλ) ετσι ωστε να αντεξει αρκετα χλμ....ετσι οπως μου τα λενε παντως εδω ολη η υποθεση αν τελικα αποφασισω να την κανω θα μου βγει γυρω στα 4000....θα σας ενημερωσω :D Παράθεση NO ROTOR-NO MOTOR!!! MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!! MAZDA RX7-FD3S Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
exmanos Δημ. November 22, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2004 Ουφ!!!Μολις γυρισα απο τον "μετατροπεα" της Ξανθης....αντι να μου τα ξεκαθαρισει τα πραγματα μου τα εμπλεξε περισσοτερο :wacko: Μου εδωσε 3 λυσεις για το ρημαδι το "μικροβιο" που εχω 1)Φτηνη λυση με πολλα αλογα ειναι να βαλουμε την τουρμπινα ΑΛΛΑ θα πρεπει να αλλαξω ριζικα τον τροπο οδηγησης μου...εχω το κακο οταν κανω ταξιδια να πηγαινω με το γκαζι τερμα,πραγμα απαγορευτικο για τουρμπινα 2)Πολλα λεφτα με αλλαγες σε εκκεντροφορους,χταποδι,προγραμμα μεχρι και τετραπεταλουδο αλλα οχι πολλα αλογα για τα λεφτα που θα δωσω αλλα πιο αξιοπιστη λυση για το μοτερ 3)2 νιτρομπουκαλες ετσι ωστε να κανω την κ**** μου οταν θελω για μικρη αποσταση(κοινως τη θες ρε φιλε τωρα και μου κολλας φαε σκονη να ησυχασεις :p ) Θα πηγαινα ανετα για τη λυση Νο 1 αλλα με προβληματιζει το γεγονος οτι θα πρεπει να πηγαινω σχετικα "σιγα" οταν ταξιδευω....δλδ τελικη μονο για κανα 2-3χλμ και μετα παλι στα 150-160.... Για να ακουσω αποψεις.... :) Παράθεση NO ROTOR-NO MOTOR!!! MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!! MAZDA RX7-FD3S Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. November 22, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος exmanos (22 Νοέ. 2004 , 18:38) Θα πηγαινα ανετα για τη λυση Νο 1 αλλα με προβληματιζει το γεγονος οτι θα πρεπει να πηγαινω σχετικα "σιγα" οταν ταξιδευω....δλδ τελικη μονο για κανα 2-3χλμ και μετα παλι στα 150-160.... Για να ακουσω αποψεις.... :) vasika... oute ta 150-160 einai asfali me to ford escord... giati theleis telikies? (fantazomai exei 180?) amaksi fthino kai elafri ano ton 10 eton kai thes na pigeneis toso? orees oi kontres kai oi telikes... alla toulaxisto stis kontres de paizeis me tin zoi sou... (e, iparxei kai orio :p) an simvei kati sta 180 (pou mporei na fteei to amaksi o dromos 'i kai ta dio... de se mazevei tipota!... prosexe file mou! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_s3 Δημ. November 23, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 23, 2004 Μάνο οι λύσεις είναι οι εξής : 1) κόβεις τις μαμακίες με τα μικρόβια και έρχεσαι εδώ να τα φάμε παρέα στο γνωστό μέρος. 2) κόβεις τις μαμακίες με τα μικρόβια και τα τρως μόνος σου εκεί που είσαι με ένα,δύο ή και τρία δαμάλια. 3) κόβεις τις μαμακίες με τα μικρόβια και τα κάνεις δωρεά σε ιδρύματα έτσι ώστε να χαρίσεις και σε άλλους τα πολυπόθητα χαρούμενα Χριστούγεννα. 4) κόβεις τις μαμακίες με τα μικρόβια και πας ένα σούπερ ντούπερ ταξιδάκι , να χαλαρώσεις και να ηεκολήσει επιτέλους το μιαλό σου από το !@#$% μικρόβιο...:) διαλέγεις και παίρνεις...:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
exmanos Δημ. November 23, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 23, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Nikos_s3 (23 Νοέ. 2004 , 07:11) Μάνο οι λύσεις είναι οι εξής : 1) κόβεις τις μαμακίες με τα μικρόβια και έρχεσαι εδώ να τα φάμε παρέα στο γνωστό μέρος. 2) κόβεις τις μαμακίες με τα μικρόβια και τα τρως μόνος σου εκεί που είσαι με ένα,δύο ή και τρία δαμάλια. 3) κόβεις τις μαμακίες με τα μικρόβια και τα κάνεις δωρεά σε ιδρύματα έτσι ώστε να χαρίσεις και σε άλλους τα πολυπόθητα χαρούμενα Χριστούγεννα. 4) κόβεις τις μαμακίες με τα μικρόβια και πας ένα σούπερ ντούπερ ταξιδάκι , να χαλαρώσεις και να ηεκολήσει επιτέλους το μιαλό σου από το !@#$% μικρόβιο...:) διαλέγεις και παίρνεις...:) Χμμ....ξεχασες κατι...κανεις τις μαμακιες και κατεβαινεις εδω και τρωμε αλλα λεφτα στο γνωστο μαγαζι :p (αλλα λεφτα εννοω τα δικα σου :p ) eNeRGy το αμαξι ουτε φτηνο ειναι (ειναι cabrıo),ουτε ελαφρυ (1300κιλ.) και η τελικη του ανετα ειναι στα 210 και εχω πιασει 225 σε κατηφορα...οσο για τις τελικες εχεις απολυτο δικιο απλα ωρες,ωρες κυριως οταν ειμαι μονος μου το δεξι ποδι "βαραινει" πολυ :( ...ισως η τουρμπινα να μου το κοψει αυτο γιατι θα ξερω οτι θα πρεπει να πηγαινω νορμαλ..... Παράθεση NO ROTOR-NO MOTOR!!! MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!! MAZDA RX7-FD3S Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. November 23, 2004 Κοινοποίηση Δημ. November 23, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος exmanos (23 Νοέ. 2004 , 05:34) eNeRGy το αμαξι ουτε φτηνο ειναι,ουτε ελαφρυ (1300κιλ.) και η τελικη του ανετα ειναι στα 210 και εχω πιασει 225 σε κατηφορα...οσο για τις τελικες εχεις απολυτο δικιο απλα ωρες,ωρες κυριως οταν ειμαι μονος μου το δεξι ποδι "βαραινει" πολυ :( ...ισως η τουρμπινα να μου το κοψει αυτο γιατι θα ξερω οτι θα πρεπει να πηγαινω νορμαλ..... otan eipa fthino... den enoousa ftiniariko... px. apla den einai katigorias 15ek amaksi na peis oti meta apo 10-15xronia paramenei ena kalo... palio amaksi... kai ego 10etias amaksi exo... mi to pairneis ipotimitika... :) kai oso na'nai ta palia amaksia prepei na ta fovomaste se kapoies periptoseis... (px telikis)... kai idietaira afta pou den exoun abs, mpares, ipotipodi asfaleia klp klp... kai ego epiasa 260 se katifora me to diko mou... alla meta ta 220-240 ego prosopika gnorizo oti den koumantaretai ena aftokinito an simvei kati... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
exmanos Δημ. January 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2005 Ξεκινησα project για το escort.....Μετα απο απειρες ωρες ψαξιματος στο διαδικτυο και σε αρκετη συννενοηση με τα αγγλικα escort clubs αποφασισα να βαλω μια Τ3 πανω την οποια και περιμενω τις επομενες μερες.....βεβαια θα μου παρει αρκετο χρονο να το τελειωσω(υπολογιζω κατα το καλοκαιρι) γιατι αγοραζω τα κομματια ενα,ενα.Οταν τελειωσει ευελπιστουμε σε μια ιπποδυναμη γυρω στα 230-250ps.Το μεγαλο προβλημα που εχω μεχρι στιγμης ειναι αυτο του εγκεφαλου καθως δεν μπορω να βρω προγραμμα στην Ελλαδα...αυτα προς το παρον...θα σας ενημερωνω πως παει... Παράθεση NO ROTOR-NO MOTOR!!! MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!! MAZDA RX7-FD3S Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru Δημ. January 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2005 50.000 αυτοκίνητα-«βόμβες» Χρησιμοποιούν επικίνδυνα αέρια για να αυξήσουν την ιπποδύναμή τους Ρεπορτάζ: Στέλιος Βραδέλης http://ta-nea.dolnet.gr/data/D2005/D0118/1el14a.gif Περισσότερα από 50.000 αυτοκίνητα-«βόμβες» που χρησιμοποιούν επικίνδυνα αέρια, προκειμένου να αυξάνουν παράνομα την ιπποδύναμή τους, κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα στους ελληνικούς δρόμους, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Τροχαίας. Πριν από δύο εβδομάδες τρεις νεαροί βρήκαν τραγικό θάνατο όταν το αυτοκίνητό τους, στο οποίο είχαν τοποθετήσει το αέριο «νίτρο», προσέκρουσε σε κολόνα και στη συνέχεια εξερράγη. «Από θαύμα γλίτωσαν και οι διερχόμενοι οδηγοί, καθώς η έκρηξη ήταν αρκετά ισχυρή και θα μπορούσε να τραυματίσει σοβαρά όσους ήταν κοντά», δηλώνει αξιωματικός της Τροχαίας ο οποίος ερεύνησε το δυστύχημα. Η συνηθέστερη μετατροπή είναι η τοποθέτηση του «νίτρου» στο αυτοκίνητο προκειμένου να αυξήσει την ιπποδύναμη του από 25 έως 150 ίππους και χρησιμοποιείται κυρίως από οδηγούς αυτοσχέδιων αγώνων ταχύτητας, τις γνωστές κόντρες. Πριν από μερικές ημέρες ο διευθυντής της Τροχαίας Αττικής κ. Νίκος Δαβίλας δήλωσε αποφασισμένος να πατάξει το φαινόμενο των αυτοσχέδιων αγώνων στην παραλιακή λεωφόρο που έχουν λάβει πλέον ανεξέλεγκτες διαστάσεις. «Τα αυτοκίνητα με το "νίτρο" είναι σκοτώστρες. Είναι φτερά στον άνεμο που μόνο κακό μπορούν να κάνουν. Τα χρησιμοποιούν οδηγοί που νομίζουν ότι είναι ραλίστες, οδηγώντας σε δρόμους ακατάλληλους για υψηλές ταχύτητες με ακατάλληλα, επίσης, οχήματα», επισημαίνει ο γνωστός οδηγός αγώνων ταχύτητας Ιαβέρης. Η διάρκεια του «νίτρου» είναι μόλις λίγων δευτερολέπτων. Δίπλα στο τιμόνι τοποθετείται ένας διακόπτης που το ενεργοποιεί, ενώ συνήθως ένας ακόμη διακόπτης τοποθετείται κάτω από το γκάζι έτσι ώστε όταν το αυτοκίνητο φθάσει μια ορισμένη ταχύτητα να ενεργοποιηθεί αυτόματα το «νίτρο» και να δώσει τους επιπλέον ίππους. Για αύξηση της ιπποδύναμης κατά 30 ίππους ο οδηγός πρέπει να πληρώσει τουλάχιστον 700 ευρώ, για μια μετατροπή που θα δώσει στο αυτοκίνητο 70-100 ίππους το αντίστοιχο ποσό ξεπερνάει τα 3.000 ευρώ, ενώ το φιαλίδιο που περιέχει το «νίτρο» αναγομώνεται με 30 ευρώ. «Αρκετοί δεν έχουν τη δυνατότητα να δώσουν τα χρήματα, με αποτέλεσμα να αυτοσχεδιάζουν και να χρησιμοποιούν επικίνδυνες κατασκευές», επισημαίνει ο μηχανολόγος κ. Βασίλης Παπαδόπουλος. Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ, φύλλο Τρίτης 2005-01-18 Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg ● Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα) ● Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. January 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2005 50.000 αυτοκίνητα-«βόμβες» Χρησιμοποιούν επικίνδυνα αέρια για να αυξήσουν την ιπποδύναμή τους Ρεπορτάζ: Στέλιος Βραδέλης http://ta-nea.dolnet.gr/data/D2005/D0118/1el14a.gif Περισσότερα από 50.000 αυτοκίνητα-«βόμβες» που χρησιμοποιούν επικίνδυνα αέρια, προκειμένου να αυξάνουν παράνομα την ιπποδύναμή τους, κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα στους ελληνικούς δρόμους, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Τροχαίας. Πριν από δύο εβδομάδες τρεις νεαροί βρήκαν τραγικό θάνατο όταν το αυτοκίνητό τους, στο οποίο είχαν τοποθετήσει το αέριο «νίτρο», προσέκρουσε σε κολόνα και στη συνέχεια εξερράγη. «Από θαύμα γλίτωσαν και οι διερχόμενοι οδηγοί, καθώς η έκρηξη ήταν αρκετά ισχυρή και θα μπορούσε να τραυματίσει σοβαρά όσους ήταν κοντά», δηλώνει αξιωματικός της Τροχαίας ο οποίος ερεύνησε το δυστύχημα. Η συνηθέστερη μετατροπή είναι η τοποθέτηση του «νίτρου» στο αυτοκίνητο προκειμένου να αυξήσει την ιπποδύναμη του από 25 έως 150 ίππους και χρησιμοποιείται κυρίως από οδηγούς αυτοσχέδιων αγώνων ταχύτητας, τις γνωστές κόντρες. Πριν από μερικές ημέρες ο διευθυντής της Τροχαίας Αττικής κ. Νίκος Δαβίλας δήλωσε αποφασισμένος να πατάξει το φαινόμενο των αυτοσχέδιων αγώνων στην παραλιακή λεωφόρο που έχουν λάβει πλέον ανεξέλεγκτες διαστάσεις. «Τα αυτοκίνητα με το "νίτρο" είναι σκοτώστρες. Είναι φτερά στον άνεμο που μόνο κακό μπορούν να κάνουν. Τα χρησιμοποιούν οδηγοί που νομίζουν ότι είναι ραλίστες, οδηγώντας σε δρόμους ακατάλληλους για υψηλές ταχύτητες με ακατάλληλα, επίσης, οχήματα», επισημαίνει ο γνωστός οδηγός αγώνων ταχύτητας Ιαβέρης. Η διάρκεια του «νίτρου» είναι μόλις λίγων δευτερολέπτων. Δίπλα στο τιμόνι τοποθετείται ένας διακόπτης που το ενεργοποιεί, ενώ συνήθως ένας ακόμη διακόπτης τοποθετείται κάτω από το γκάζι έτσι ώστε όταν το αυτοκίνητο φθάσει μια ορισμένη ταχύτητα να ενεργοποιηθεί αυτόματα το «νίτρο» και να δώσει τους επιπλέον ίππους. Για αύξηση της ιπποδύναμης κατά 30 ίππους ο οδηγός πρέπει να πληρώσει τουλάχιστον 700 ευρώ, για μια μετατροπή που θα δώσει στο αυτοκίνητο 70-100 ίππους το αντίστοιχο ποσό ξεπερνάει τα 3.000 ευρώ, ενώ το φιαλίδιο που περιέχει το «νίτρο» αναγομώνεται με 30 ευρώ. «Αρκετοί δεν έχουν τη δυνατότητα να δώσουν τα χρήματα, με αποτέλεσμα να αυτοσχεδιάζουν και να χρησιμοποιούν επικίνδυνες κατασκευές», επισημαίνει ο μηχανολόγος κ. Βασίλης Παπαδόπουλος. Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ, φύλλο Τρίτης 2005-01-18 eide kaneis xtes ti mlkies elegan se gnwsto kanali gia to nitro ????? :lol: :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. January 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2005 eide kaneis xtes ti mlkies elegan se gnwsto kanali gia to nitro ????? :lol: :lol: oxi!... gia lege na gelasoume!... fantazomai san tin trance egine pou egrafe "mana raver"... "raver"... "idioktitis rave club"... sto parathiraki... tora mipos eixame... "mana xristi nitro"... "xristis nitro"... "kamenos idioktitis tuning apo nitro"... klp klp? :p xaxaxaxa Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. January 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2005 Εντάξει να καούν οι «γρήγοροι», κανένα αθώο στο λαιμό τους μην πάρουν. Καλά τα είπε ο Ιαβέρης. Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2005 Αυτα εινα χαζομαρες!!! Κατ'αρχην το νιτρο (πρωτοξειδιο του αζωτου)ειναιμη εκρηκτικο και εντελως ακαυτο!! Μιλαμε για μια ενωση που αποτελειταιαπο αζωτο και υδρογονο Ν2Ο τα οποια υπαρχουν και στον ατμοσφαιρικο αερατον οποιο αναπνεουμε αλλα δεν νομιζω οτι ειναι εκρηκτικος!! Το νιτρολειτουργει πανω κατω οπως και το Turbo..εισαγει περισσοτερο αερα μεσαστον θαλαμο καυσης του κινητηρα καθως οταν απελευθερωθει διασπαται σευδρογονο και οξυγονο(δηλαδη αερα) αυξανοντας τις επιδοσεις!! Ετσιεχουμε χημικη υπερτροφοδοτηση!! Ας μην αφηνουμε τις ταινιες του στυλ"The fast and the furius" να μας εππηρεαζουν..Εκει ειναι Hollywood! Ομονος τροπος για να προκληθει εκρηξη απο νιτρομπουκαλα ειναι εξ'αιτιαςτης πιεσης μεσα στην μπουκαλα η οποια αυξανεται λογω της φωτιας στοαυτοκινητο αλλα και για αυτο υπαρχει καποια προβλεψη.. Σε περιπτωσηαυξημενης πιεσης υπαρχει ενας ειδικος μηχανισμος ο οποιος επιτρεπειμερος του αεριου να διαφυγει στην ατμοσφαιρα χωρις κανενα προβλημα! Αν το συγκεκριμενο αρθρο εχει να κανει με την εκρηξη που προκληθηκε σεενα Opel Tigra που οδηγουσαν αλβανοι τοτε απ'οτι ακουσα το αμαξιχτυπησε με τον κωλο του και εξεραγη του ρεζερβουαρ της βενζινης.!! Αλλα τι να περιμενουμε απο δημοσιογραφους οπως ο Νικος Τσιαμτσικας(μονογια μπροκολα,ντοματες και πατατες ειναι αυτος) και τα δελτια του Alterκαι του Star.. Οι ανθρωποι εχουν καταντησει χειροτεροι και απο τιςμεσημεριανες εκπομπες!! Ψευδη και απατη για να αυξησουν την τηλεθεαση.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. January 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2005 Εντάξει να καούν οι «γρήγοροι», κανένα αθώο στο λαιμό τους μην πάρουν. Καλά τα είπε ο Ιαβέρης. aimilie o iaberis panta alithies leei alla to thema einai pios ton akouei....... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. January 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2005 Και εγώ, αλλά νομίζω και ο Ιαβέρης, δεν αναφερόμαστε στην περίπτωση έκρηξης, αλλά στο πόσο οι συγκεκριμένοι «γρήγοροι» οδηγοί με τις σκοτώστρες βγαίνουν στο δημόσιο δρόμο και όποιον πάρει ο χάρος. Βέβαια, όλοι οι «γρήγοροι» πιστεύουν ότι το κατέχουν το άθλημα, οπότε δεν θα τους τύχει ποτέ αυτών... :rolleyes: Το διευκρινίζω για να μην νομίζουν μερικοί ότι μιλάω για εκρήξεις και άλλα τέτοια Χολιγουντιανά... Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. January 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2005 giauto palikare pernoume ta bouna kai isixazoume :D :D :D :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2005 Aimilie εγω αναφερομουν σε αυτο...!!! Δεν σχολιαζω τις δηλωσεις του Ιαβερη..δεν τις διαβασα αλλωστε! :) 50.000 αυτοκίνητα-«βόμβες» Χρησιμοποιούν επικίνδυνα αέρια για να αυξήσουν την ιπποδύναμή τους Ρεπορτάζ: Στέλιος Βραδέλης http://ta-nea.dolnet.gr/data/D2005/D0118/1el14a.gif Περισσότερα από 50.000 αυτοκίνητα-«βόμβες» πουχρησιμοποιούνεπικίνδυνα αέρια, προκειμένου να αυξάνουν παράνομα τηνιπποδύναμή τους,κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα στους ελληνικούς δρόμους,σύμφωνα με εκτιμήσειςτης Τροχαίας. Πριν από δύο εβδομάδες τρεις νεαροί βρήκαν τραγικό θάνατο όταν το αυτοκίνητό τους, στο οποίο είχαν τοποθετήσει το αέριο «νίτρο», προσέκρουσε σε κολόνα και στη συνέχεια εξερράγη. «Από θαύμα γλίτωσαν και οι διερχόμενοι οδηγοί, καθώς η έκρηξη ήταν αρκετά ισχυρή και θα μπορούσε να τραυματίσει σοβαρά όσους ήταν κοντά», δηλώνει αξιωματικός της Τροχαίας ο οποίος ερεύνησε το δυστύχημα. Η συνηθέστερη μετατροπή είναι η τοποθέτηση του «νίτρου» στοαυτοκίνητοπροκειμένου να αυξήσει την ιπποδύναμη του από 25 έως 150ίππους καιχρησιμοποιείται κυρίως από οδηγούς αυτοσχέδιων αγώνωνταχύτητας, τιςγνωστές κόντρες.Πριναπό μερικές ημέρες ο διευθυντής της Τροχαίας Αττικής κ. ΝίκοςΔαβίλαςδήλωσε αποφασισμένος να πατάξει το φαινόμενο των αυτοσχέδιωναγώνων στηνπαραλιακή λεωφόρο που έχουν λάβει πλέον ανεξέλεγκτες διαστάσεις. «Τα αυτοκίνητα με το "νίτρο" είναι σκοτώστρες. Είναι φτερά στον άνεμο που μόνο κακό μπορούν να κάνουν. Τα χρησιμοποιούν οδηγοί που νομίζουν ότι είναι ραλίστες, οδηγώντας σε δρόμους ακατάλληλους για υψηλές ταχύτητες με ακατάλληλα, επίσης, οχήματα», επισημαίνει ο γνωστός οδηγός αγώνων ταχύτητας Ιαβέρης. Η διάρκεια του «νίτρου» είναι μόλις λίγων δευτερολέπτων. Δίπλα στο τιμόνι τοποθετείται ένας διακόπτης που το ενεργοποιεί, ενώ συνήθως ένας ακόμη διακόπτης τοποθετείται κάτω από το γκάζιέτσι ώστε όταν το αυτοκίνητο φθάσει μια ορισμένη ταχύτητα ναενεργοποιηθεί αυτόματα το «νίτρο» και να δώσει τους επιπλέον ίππους. Για αύξηση της ιπποδύναμης κατά 30 ίππους ο οδηγός πρέπει να πληρώσει τουλάχιστον 700 ευρώ, για μια μετατροπή που θα δώσει στο αυτοκίνητο 70-100 ίππους το αντίστοιχο ποσό ξεπερνάει τα 3.000 ευρώ, ενώ το φιαλίδιο που περιέχει το «νίτρο» αναγομώνεται με 30 ευρώ. «Αρκετοί δεν έχουν τη δυνατότητα να δώσουν τα χρήματα, με αποτέλεσμα να αυτοσχεδιάζουν και να χρησιμοποιούν επικίνδυνες κατασκευές», επισημαίνει ο μηχανολόγος κ. Βασίλης Παπαδόπουλος. Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ, φύλλο Τρίτης 2005-01-18 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. January 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2005 Μέσα στο άρθρο που παραθέτεις είναι οι δηλώσεις του Ιαβέρη. :!: ;) Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.