Jump to content

Καταγγελίες προς τη wind


tzehos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το φαινόμενο αυτό (πας σε κατάστημα και υπάρχουν πελάτες που διαμαρτύρονται-τσακώνονται) το συναντάς σε πολλά καταστήματα πολλές φορές ασχέτως εταιρείας. Δυστυχως οι εταιρείες έχουν βγάλει πάρα πολλά προγράμματα, με πολύπλοκα χαρακτηριστικ και υποχρεώσεις, πολλές υπό προϋποθέσεις προσφορές κτλ με αποτέλεσμα να μπερδεύεται ο πελάτης και να μην θυμάται να ζητήσει αλλαγή/ακύρωση μιας υπηρεσίας που πήρε υπό προσφορά που ήταν πολύ φθηνή ή τσάμπα για ένα χ διάστημα. Το σύστημα όμως μετά την περίοδο χάριτος/γνωριμίας συνεχίζει να χρεώνει. Οι περισσότεροι πελάτες ανακατεύονται με προσφορές με πολλές προϋποθέσεις χωρίς να έχουν την όρεξη, τον χρόνο ή την παιδεία να ασχοληθούν με τους επιμέρους όρους και μετά ζητάν τα ρέστα πολλές φορές όπως κάτι παιδάκια που πάντα φταίει ο άλλος. Και χρόνια χρόνια συνδρομητής έχουν γίνει λογιστικά λάθη και στις 3 εταιρίες. Το χειρότερο που συνέβη ήταν να πάρω τηλέφωνο να τους ενημερώσω, να το ελέγξουν και στον επόμενο λογαριασμό να μου τα αφαιρέσουν. Δεν μου έφαγε κανείς τίποτα, ούτε το έπαιζε τρελλός.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 228
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αυτο ειναι και η σωστη προσεγγιση, πολλοι αμα δουν λαθος, αμεσως υποπτευονται δολο και επιτηδες απατη η οτιδηποτε, και μπουκαρουν στο καταστημα/τηλεφωνικα στο CC με τα πιστολια να ριχνουν στο ψαχνο, χωρις πρωτα να εχουν προσπαθησει να δουν εαν μπορουν να βγαλουν ακρη με τον σωστο τροπο...κι εγω οταν ημουν φανταρος, λογω συστεμικου λαθους σε ενα απο τα add on adsm της wind, με χρεωσε 300+ ευρω σε ογκοχρεωση, πηρα ενα τηλ, καταχωρηθηκε το αιτημα, επεξεργαστηκε λαθος στον επομενο λογαριασμο, χρειαστηκε δευτερο τηλ. και τον μεθεπομενο τελικα μηνα ειχα την πιστωση που επρεπε! δεν χρειαστηκαν φωνες, ουτε πληρωσα ευρω παραπανω, ουτε σε κανενα σημειο της υποθεσης δεν υπηρξε αμφισβητηση του οτι οντως ειχε γινει λαθος, η απροθυμια να με εξυπηρετησουν!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γεια σας!

 

Καθώς και γω έχω ένα παράπονο απο τη Wind είπα να γράψω, αν και σίγουρα το πρόβλημα μου δεν αγγίζει καν τις χρεώσεις που αναφέρετε εδώ (102+ ευρώ?!). Πρόσφατα αγόρασα ένα iphone. Το συγκεκριμένο τηλέφωνο έχει έναν περίεργο τρόπο να στέλνει sms και έχω προσέξει οτι όποτε στέλνω μήνυμα με λιγότερους απο 180 χαρακτήρες η αντίστοιχη χρέωση είναι πε:)ρίπου 11 λεπτά. Και ερωτώ τώρα, επειδή έχω δώσει 30 ευρώ σε κάρτα την τελευταία βδομάδα: ξέρετε αν φταίει το τηλέφωνο ή αν η χρέωση για έκαστο sms είναι 11 λεπτά?

 

Ευχαριστώ. :)

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
Αυτο ελειπε:lol::lol:

Εδω ειμαστε να γραφει ο καθενας την αποψη του, δεν θα ειναι παντα η ιδια για ολους!

Απλα, επειδη εχω βρεθει στο παρελθον σε αναλογη θεση, να εχω ζορισμα στα οικονομικα στο παρελθον, εξ αναγκης προσαρμοσα και την "καταναλωση"μου, και ο αριθμος μου για καποιο διαστημα εγινε καρτοκινητο! ειμαι της αποψης , αμα δεν τα εχω, δεν τα ξοδευω! Θα μπορουσα να ειχα παει και σε χαμηλοτερο παγιο, αλλα προτιμησα την αλλαγη σε καρτοκινητο. Το οποιο και κρατησα μεχρι που βρηκα δουλεια.

Σε καθε περιπτωση, εκνευριζομαι με παραλογες απαιτησεις, αμα εχω πχ το Wind 1000, με 100 ευρω παγιο, και δεν εχω να τα δωσω, ε, θα το αλλαξω, δεν θα γινω κακοπληρωτης μονο και μονο για να μιλησω 1000 λεπτα το μηνα, θα μαθω να μιλω λιγοτερο!:X:lol:

Οσον αφορα για τα τελεταια που γραφεις θυμα δεν ειναι η εταιρεια αλλα το καταστημα. Ερχεται ο αλλος κανει συνδεση σε ενα μεγαλο πακετο παιρνει και δωρεαν ενα ακριβο κινητο, μετα δεν ειναι ενταξει στις υποχρεωσεις του και την πληρωνει την νυφη το καταστημα (δεν αναφερομαι στα ιδιοκτητα - τα οποια οσο πανε λιγοστευουν)......

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έχω πρόβλημα με τη Wind και το βρωμο-κινητό-ιντερνετ τους.

Πήρα το HTC MAGIC με τη συνδεση flexy 40. Στο καταστημα δεν με ενημερωσαν οτι σου βαζουν και ιντερνετ μεσα σαν προσθετη υπηρεσια( με τρελή χρεωση..) και τη συσκευη με αυτοματες ρυθμισεις!!!

Με αποτελεσμα αντι να μπαινω στο ιντερνετ μεσω το WiFi του σπιτιού μου οπως νομιζα, έμπαινε μέσω Wind!!

Μου ήρθε στο λογαριασμο 220 ευρώ χρέωση gia 34 mb ( gint.bonline.gr)!!!

Τους πηρα τηλεφωνο και το παιζουν κινεζοι.. να κοιταζες το manual, ο κατασκευαστης φταει, εσυ που δεν ηξερες οτι ειμαστε απατεωνες (:P) κτλ

Αν ήξερα ότι είχα αυτόματη είσοδο στο ίντερνετ μέσω Wind, θα το απενεργοποιουσα απ΄την αρχή, αλλα αφου δεν με ενημέρωσε ο πωλητής και δεν εχω κληρονομικο χαρισμα, δεν μπορουσα να γνωριζω οτι με χρεωνε στα “κρυφά”.

Τι μπορω να κανω τωρα? Σκέφτομαι για καταγγελία στο κ.ε.π.κ.α..

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας!

 

Καθώς και γω έχω ένα παράπονο απο τη Wind είπα να γράψω, αν και σίγουρα το πρόβλημα μου δεν αγγίζει καν τις χρεώσεις που αναφέρετε εδώ (102+ ευρώ?!). Πρόσφατα αγόρασα ένα iphone. Το συγκεκριμένο τηλέφωνο έχει έναν περίεργο τρόπο να στέλνει sms και έχω προσέξει οτι όποτε στέλνω μήνυμα με λιγότερους απο 180 χαρακτήρες η αντίστοιχη χρέωση είναι πε:)ρίπου 11 λεπτά. Και ερωτώ τώρα, επειδή έχω δώσει 30 ευρώ σε κάρτα την τελευταία βδομάδα: ξέρετε αν φταίει το τηλέφωνο ή αν η χρέωση για έκαστο sms είναι 11 λεπτά?

 

Ευχαριστώ. :)

ισως ειναι θεμα κωδικοποιησης των χαρακτηρων δοκιμασε να στελνεις μηνυματα μα λατινικους χαρακτηρες στα greeklish και αν τα μηνυμτα ειναι οκ τοτε αυτο φταιει!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας!

 

Καθώς και γω έχω ένα παράπονο απο τη Wind είπα να γράψω, αν και σίγουρα το πρόβλημα μου δεν αγγίζει καν τις χρεώσεις που αναφέρετε εδώ (102+ ευρώ?!). Πρόσφατα αγόρασα ένα iphone. Το συγκεκριμένο τηλέφωνο έχει έναν περίεργο τρόπο να στέλνει sms και έχω προσέξει οτι όποτε στέλνω μήνυμα με λιγότερους απο 180 χαρακτήρες η αντίστοιχη χρέωση είναι πε:)ρίπου 11 λεπτά. Και ερωτώ τώρα, επειδή έχω δώσει 30 ευρώ σε κάρτα την τελευταία βδομάδα: ξέρετε αν φταίει το τηλέφωνο ή αν η χρέωση για έκαστο sms είναι 11 λεπτά?

 

Ευχαριστώ. :)

Τα iPhone (απ'ότι έχω διαβάσει) έχουν ένα περίεργο πρόβλημα με την Ελληνική γραφή στα Sms.Δηλαδή, αν ένα άλλο κινητό (π.χ: LG) για 10 γραμμές θέλει 2 μηνύματα τότε το iPhone μπορεί για 10 γραμμές να θέλει 5-6 sms.Καλό θα ήταν -όπως είπε και ο φίλος Στάθης123 (γράφω το όνομα στα Ελληνικά λόγω των Greeklish) να γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες.

Και εγώ έχω πρόβλημα με τη Wind και το βρωμο-κινητό-ιντερνετ τους.

Πήρα το HTC MAGIC με τη συνδεση flexy 40. Στο καταστημα δεν με ενημερωσαν οτι σου βαζουν και ιντερνετ μεσα σαν προσθετη υπηρεσια( με τρελή χρεωση..) και τη συσκευη με αυτοματες ρυθμισεις!!!

Με αποτελεσμα αντι να μπαινω στο ιντερνετ μεσω το WiFi του σπιτιού μου οπως νομιζα, έμπαινε μέσω Wind!!

Μου ήρθε στο λογαριασμο 220 ευρώ χρέωση gia 34 mb ( gint.bonline.gr)!!!

Τους πηρα τηλεφωνο και το παιζουν κινεζοι.. να κοιταζες το manual, ο κατασκευαστης φταει, εσυ που δεν ηξερες οτι ειμαστε απατεωνες (:P) κτλ

Αν ήξερα ότι είχα αυτόματη είσοδο στο ίντερνετ μέσω Wind, θα το απενεργοποιουσα απ΄την αρχή, αλλα αφου δεν με ενημέρωσε ο πωλητής και δεν εχω κληρονομικο χαρισμα, δεν μπορουσα να γνωριζω οτι με χρεωνε στα “κρυφά”.

Τι μπορω να κανω τωρα? Σκέφτομαι για καταγγελία στο κ.ε.π.κ.α..

Δηλαδή εκτός από την αυτόματη ενεργοποίηση του GPRS, υπήρχε και αυτόματη ενεργοποίηση του «Wind Plus Non-Stop» ;:worry:

Link to comment
Share on other sites

Στάθης123 (γράφω το όνομα στα Ελληνικά λόγω των Greeklish)

 

 

ε δεν πιστευω να σου διαγραψουν το μηνυμα για αυτο!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εκτός από την αυτόματη ενεργοποίηση του GPRS, υπήρχε και αυτόματη ενεργοποίηση του «Wind Plus Non-Stop» ;:worry:

 

To GPRS ενεργοποιήθηκε απο τη Wind χωρις να ενημερωθώ στην έναρξη της συνδεσης και η συσκευή είχε αυτόματη χρήση του. Δεν έκανα καμία ρύθμιση για να εχω ιντερνετ στο κινητο. Μου είπαν οτι το HTC MAGIC έκανε .."MAGIC" και πήρε αυτόματα τις ρυθμίσεις GPRS της Wind ( ισχύει αυτό?).

Για να με χρεωσουν τοσα πολλα, μαλλον στην πολυ γενικη χρεωση με εριξαν οχι σε καποιο πακετο ιντερνετ.

* Το Wind Plus Non-Stop δεν ξέρω τι πρόγραμμα είναι.

Link to comment
Share on other sites

To GPRS ενεργοποιήθηκε απο τη Wind χωρις να ενημερωθώ στην έναρξη της συνδεσης και η συσκευή είχε αυτόματη χρήση του. Δεν έκανα καμία ρύθμιση για να εχω ιντερνετ στο κινητο. Μου είπαν οτι το HTC MAGIC έκανε .."MAGIC" και πήρε αυτόματα τις ρυθμίσεις GPRS της Wind ( ισχύει αυτό?).

Για να με χρεωσουν τοσα πολλα, μαλλον στην πολυ γενικη χρεωση με εριξαν οχι σε καποιο πακετο ιντερνετ.

* Το Wind Plus Non-Stop δεν ξέρω τι πρόγραμμα είναι.

Το GPRS ενεργοποιείται αυτόματα όταν κάποιος κάνει καινούργιο συμβόλαιο (αυτό γίνεται σε όλες τις εταιρίες).Το «Wind Plus Non-Stop» είναι πρόγραμμα της Wind που σου δίνει 40Mb πλοήγηση σε mobile sites και απεριόριστη πλοήγηση στο «Wind Plus».Σου συνιστώ να αλλάξεις προφίλ και να επιλέξεις το «Wind Plus» που είναι gwap.b-online.gr.Το gint.b-online.gr σε χρεώνει πολύ.Τέλος, ενημέρωσε το 1260 και δες τι θα σου πουν.

Link to comment
Share on other sites

Το GPRS ενεργοποιείται αυτόματα όταν κάποιος κάνει καινούργιο συμβόλαιο (αυτό γίνεται σε όλες τις εταιρίες).Το «Wind Plus Non-Stop» είναι πρόγραμμα της Wind που σου δίνει 40Mb πλοήγηση σε mobile sites και απεριόριστη πλοήγηση στο «Wind Plus».Σου συνιστώ να αλλάξεις προφίλ και να επιλέξεις το «Wind Plus» που είναι gwap.b-online.gr.Το gint.b-online.gr σε χρεώνει πολύ.Τέλος, ενημέρωσε το 1260 και δες τι θα σου πουν.

 

Το θέμα είναι ότι δεν χρειάζομαι καθόλου αυτή την υπηρεσία και αν το ήξερα θα την είχα απενεργοποιήσει απ΄την αρχή! ( τώρα την απενεργοποίησα στέλνοντας φαξ )

Ενημέρωσα το 1260 και μου είπαν οτι δεν θα διαγράψουν τη χρέωση!

Δηλαδή ο πωλητής που σου δίνει σύνδεση με ιντερνετ και συσκευη που ρυθμιζει αυτοματα το ιντερνετ και ΔΕΝ σε ενημερωνει οτι μπορει να χρεωθεις χωρις τη θεληση σου, δεν εχει απολύτος καμια ευθυνη???

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έχω πρόβλημα με τη Wind και το βρωμο-κινητό-ιντερνετ τους.

Πήρα το HTC MAGIC με τη συνδεση flexy 40. Στο καταστημα δεν με ενημερωσαν οτι σου βαζουν και ιντερνετ μεσα σαν προσθετη υπηρεσια( με τρελή χρεωση..) και τη συσκευη με αυτοματες ρυθμισεις!!!

Με αποτελεσμα αντι να μπαινω στο ιντερνετ μεσω το WiFi του σπιτιού μου οπως νομιζα, έμπαινε μέσω Wind!!

Μου ήρθε στο λογαριασμο 220 ευρώ χρέωση gia 34 mb ( gint.bonline.gr)!!!

Τους πηρα τηλεφωνο και το παιζουν κινεζοι.. να κοιταζες το manual, ο κατασκευαστης φταει, εσυ που δεν ηξερες οτι ειμαστε απατεωνες (:P) κτλ

Αν ήξερα ότι είχα αυτόματη είσοδο στο ίντερνετ μέσω Wind, θα το απενεργοποιουσα απ΄την αρχή, αλλα αφου δεν με ενημέρωσε ο πωλητής και δεν εχω κληρονομικο χαρισμα, δεν μπορουσα να γνωριζω οτι με χρεωνε στα “κρυφά”.

Τι μπορω να κανω τωρα? Σκέφτομαι για καταγγελία στο κ.ε.π.κ.α..

Δυστυχώς για εσένα φταις εσύ.

Στο συμβόλαιο που υπέγραψες αναφέρει εαν θα ενεργοποιηθεί το GPRS και το 3G. Ενδεχομένως ο υπάλληλος να μη σε ρώτησε αλλά όταν διάβασες το συμβόλαιο πριν υπογράψεις έπρεπε να το δεις και να διαφωνίσεις για να το βγάλουν.

Τα συγκεκριμένα κινητά όπως της htc έχουν τις ρυθμίσεις για όλους τους παρόχους για να διευκολύνουν τον χρήστη που θέλει να χρησιμοποιήσει τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Επίσης όταν συνδέεται το κινητό στο δίκτυο δείχνει πάνω μέσω ποιάς σύνδεσης μπήκε, στο δικό σου θα πέταγε μια popup ένδειξη "Wind 3G Internet" ή κάτι τέτοιο (αναλόγως πως είναι το όνομα του προφίλ της σύνδεσης στη συσκευή). Αυτό το δείχνει κάθε φορά που συνδέεται και όταν πατάς πάνω στο εικονίδιο της σύνδεσης!

Όταν παίρνεις μια συσκευή που μία από τις βασικές λειτουργίες της είναι

η πρόσβαση στο ίντερνετ τότε δεν δικαιολογούνται λογικές "δεν ξέρω, η συσκευή μπήκε αυτόματα, μόνη της κτλ".

Το gprs και το 3g καλά κάνουν να το ενεργοποιούν αρχικά σε όλους (αν και υπάρχει επιλογή στο συμβόλαιο). Είναι σαν να ζητάμε να μας ενεργοποιήσουν κατά βούληση την δυνατότητα να κάνουμε κλήσεις ή να στέλνουμε sms. Το εαν θα το χρησιμοποιούμε ή όχι εξαρτάται από τον χρήστη. Τέλος πριν ανάψουμε μια συσκευή πρέπει να είμαστε σε πλήρη γνώση για τις βασικές τις λειτουργίες για την αποφυγή περίεργων καταστάσεων όπως αυτή εδώ.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς για εσένα φταις εσύ.

Στο συμβόλαιο που υπέγραψες αναφέρει εαν θα ενεργοποιηθεί το GPRS και το 3G. Ενδεχομένως ο υπάλληλος να μη σε ρώτησε αλλά όταν διάβασες το συμβόλαιο πριν υπογράψεις έπρεπε να το δεις και να διαφωνίσεις για να το βγάλουν.

Τα συγκεκριμένα κινητά όπως της htc έχουν τις ρυθμίσεις για όλους τους παρόχους για να διευκολύνουν τον χρήστη που θέλει να χρησιμοποιήσει τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Επίσης όταν συνδέεται το κινητό στο δίκτυο δείχνει πάνω μέσω ποιάς σύνδεσης μπήκε, στο δικό σου θα πέταγε μια popup ένδειξη "Wind 3G Internet" ή κάτι τέτοιο (αναλόγως πως είναι το όνομα του προφίλ της σύνδεσης στη συσκευή). Αυτό το δείχνει κάθε φορά που συνδέεται και όταν πατάς πάνω στο εικονίδιο της σύνδεσης!

Όταν παίρνεις μια συσκευή που μία από τις βασικές λειτουργίες της είναι

η πρόσβαση στο ίντερνετ τότε δεν δικαιολογούνται λογικές "δεν ξέρω, η συσκευή μπήκε αυτόματα, μόνη της κτλ".

Το gprs και το 3g καλά κάνουν να το ενεργοποιούν αρχικά σε όλους (αν και υπάρχει επιλογή στο συμβόλαιο). Είναι σαν να ζητάμε να μας ενεργοποιήσουν κατά βούληση την δυνατότητα να κάνουμε κλήσεις ή να στέλνουμε sms. Το εαν θα το χρησιμοποιούμε ή όχι εξαρτάται από τον χρήστη. Τέλος πριν ανάψουμε μια συσκευή πρέπει να είμαστε σε πλήρη γνώση για τις βασικές τις λειτουργίες για την αποφυγή περίεργων καταστάσεων όπως αυτή εδώ.

 

Στο συμβόλαιο λέει, ( με τα σπαστικά μικρούλια γράμματα, επιπλέον υπηρεσίες.. GPRS )

Δυστυχώς μετά έμαθα τι είναι το GPRS, αν έλεγε mobile internet ή κάτι αναγνωρίσιμο στο μη εξειδικευμένο στη κινητή τηλεφωνία μάτι, εννοείτε θα το πρόσεχα.

Όταν έμπαινε το μόνο που έδειχνε στην οθόνη μου ήταν τα βελάκια ( πανω-κάτω ) της κίνησης δεδομένων. Αλλα νόμιζα οτι ήταν η ένδειξη για το WiFi. Ούτε ονομασία σύνδεσης ούτε τίποτα.

Το λέω ξανά, η συσκευή που πήρα ήταν για ίντερνετ αλλα μέσω WiFi!!!!!!!! Το ότι μου έβαλαν στο πακέτο και το δικό τους και δεν με ενημέρωσαν δεν μπορούσα να το μαντέψω.

Στο συμβόλαιο δεν υπήρχε επιλογή για το GPRS, αν θελω να το ενεργοποιησω ή οχι, το είχαν προεπιλεγμενο στις προσθετες υπηρεσιες!

Εννοείτε οτι τους ζητάμε να μας ενεργοποιήσουν κατά βούληση την δυνατότητα να κάνουμε κλήσεις & sms μέσω του προγράμματος συνδεσης που διαλέγουμε. Το ιδιο θα επρεπε να γινεται και με το ιντερνετ, ειδικα τωρα που αυξάνονται οι συσκευες που υποστηριζουν ιντερνετ.

Τις βασικές λειτουργίες τις ήξερα, τις :X αγνοούσα.

Link to comment
Share on other sites

Στο συμβόλαιο λέει, ( με τα σπαστικά μικρούλια γράμματα, επιπλέον υπηρεσίες.. GPRS )

Δυστυχώς μετά έμαθα τι είναι το GPRS, αν έλεγε mobile internet ή κάτι αναγνωρίσιμο στο μη εξειδικευμένο στη κινητή τηλεφωνία μάτι, εννοείτε θα το πρόσεχα.

Όταν έμπαινε το μόνο που έδειχνε στην οθόνη μου ήταν τα βελάκια ( πανω-κάτω ) της κίνησης δεδομένων. Αλλα νόμιζα οτι ήταν η ένδειξη για το WiFi. Ούτε ονομασία σύνδεσης ούτε τίποτα.

Το λέω ξανά, η συσκευή που πήρα ήταν για ίντερνετ αλλα μέσω WiFi!!!!!!!! Το ότι μου έβαλαν στο πακέτο και το δικό τους και δεν με ενημέρωσαν δεν μπορούσα να το μαντέψω.

Στο συμβόλαιο δεν υπήρχε επιλογή για το GPRS, αν θελω να το ενεργοποιησω ή οχι, το είχαν προεπιλεγμενο στις προσθετες υπηρεσιες!

Εννοείτε οτι τους ζητάμε να μας ενεργοποιήσουν κατά βούληση την δυνατότητα να κάνουμε κλήσεις & sms μέσω του προγράμματος συνδεσης που διαλέγουμε. Το ιδιο θα επρεπε να γινεται και με το ιντερνετ, ειδικα τωρα που αυξάνονται οι συσκευες που υποστηριζουν ιντερνετ.

Τις βασικές λειτουργίες τις ήξερα, τις :X αγνοούσα.

 

την καταγγελια τζαμπα θα την κανεις γιατι εχεις αδικο και δεν θα καταφερεις τιποτα. επικοινωνησε με το cc και εξηγησε τους με ευγενικο τροπο τι εγινε μηπως και σου μειωσουν την χρεωση. αυτο μπορεις να κανεις μονο. και βεβαιως αλλαξε τις ρυθμισεις απο το κινητο σου

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εκεί στα σπαστικά μικρούλια γράμματα που έγραφε την λέξη GPRS δεν έγραφε δίπλα ενεργοποίηση ΝΑΙ-ΟΧΙ;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Εκεί στα σπαστικά μικρούλια γράμματα που έγραφε την λέξη GPRS δεν έγραφε δίπλα ενεργοποίηση ΝΑΙ-ΟΧΙ;

 

ΟΧΙ!!!

Θα το σκανάρω και το στελνω σε λιγακι να το δειτε..

 

ΟΧΙ!!!

Θα το σκανάρω και το στελνω σε λιγακι να το δειτε..

 

http://i37.tinypic.com/3088fbc.png

 

την καταγγελια τζαμπα θα την κανεις γιατι εχεις αδικο και δεν θα καταφερεις τιποτα. επικοινωνησε με το cc και εξηγησε τους με ευγενικο τροπο τι εγινε μηπως και σου μειωσουν την χρεωση. αυτο μπορεις να κανεις μονο. και βεβαιως αλλαξε τις ρυθμισεις απο το κινητο σου

 

cc? (client center? 1260?)

 

Άδικο έχω νομικά επειδή υπάρχει στο συμβόλαιο η υπηρεσία και ας μην ενημερώθηκα. Αφού το έχω υπογράψει πρέπει να πληρώσω.

Τουλάχιστον τώρα έχω απενεργοποιήσει το ίντερνετ οπότε δεν θα έχω άλλες ιστορίες.

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
ΟΧΙ!!!

Θα το σκανάρω και το στελνω σε λιγακι να το δειτε..

 

 

 

http://i37.tinypic.com/3088fbc.png

 

 

 

cc? (client center? 1260?)

 

Άδικο έχω νομικά επειδή υπάρχει στο συμβόλαιο η υπηρεσία και ας μην ενημερώθηκα. Αφού το έχω υπογράψει πρέπει να πληρώσω.

Τουλάχιστον τώρα έχω απενεργοποιήσει το ίντερνετ οπότε δεν θα έχω άλλες ιστορίες.

cc=customer cair=εξυπηρετηση πελατων.

Link to comment
Share on other sites

συγνωμη, ασχετα με το εαν σου ενεργοποιειται αυτοματα η δυνατοτητα να κανεις κλησεις, να στειλεις μηνυμα, να μπεις στο wap, να μπεις στο inernet, να στειλεις/λαβεις mms, και να κανεις χρηση του mobile tv εαν θελεις, εσυ που το ηθελες για wifi ετσι, προφανως ξερεις πως συνδεεται καποια συσκευη στο wifi ετσι? Ειτε ειναι κινητο, ειτε λαπτοπ, η οτιδηποτε, πρωτα πρεπει να κανουμε αναζητηση δικτυων, να μας εμφανισει τα διαθεσιμα δικτυα, εαν υπαρχει παραπανω απο ενα, να διαλεξουμε το δικο μας, να βαλουμε το κλειδι ασφαλειας εαν το εχουμε κλειδωμενο, και μετα να κανουμε πλοηγηση. Εσυ πως καταφερες και νομιζες οτι εμπαινες με wifi χωρις να εχεις κανει κατι απο τα παραπανω?Εκανες καμια αναζητηση δικτυου?Ειδες πουθενα σε καμια λιστα το δικο σου wifi δικτυο και το διαλεξες?Η απλα πατησαμε να μπουμε βουρ στο ιντερνετ χωρις να ξερουμε τι κανουμε, και μετα μας φταινε αλλοι που δεν μπηκαμε στον κοπο να διαβασουμε της οδηγιες χρησης του κινητου?!?!
Link to comment
Share on other sites

συγνωμη, ασχετα με το εαν σου ενεργοποιειται αυτοματα η δυνατοτητα να κανεις κλησεις, να στειλεις μηνυμα, να μπεις στο wap, να μπεις στο inernet, να στειλεις/λαβεις mms, και να κανεις χρηση του mobile tv εαν θελεις, εσυ που το ηθελες για wifi ετσι, προφανως ξερεις πως συνδεεται καποια συσκευη στο wifi ετσι? Ειτε ειναι κινητο, ειτε λαπτοπ, η οτιδηποτε, πρωτα πρεπει να κανουμε αναζητηση δικτυων, να μας εμφανισει τα διαθεσιμα δικτυα, εαν υπαρχει παραπανω απο ενα, να διαλεξουμε το δικο μας, να βαλουμε το κλειδι ασφαλειας εαν το εχουμε κλειδωμενο, και μετα να κανουμε πλοηγηση. Εσυ πως καταφερες και νομιζες οτι εμπαινες με wifi χωρις να εχεις κανει κατι απο τα παραπανω?Εκανες καμια αναζητηση δικτυου?Ειδες πουθενα σε καμια λιστα το δικο σου wifi δικτυο και το διαλεξες?Η απλα πατησαμε να μπουμε βουρ στο ιντερνετ χωρις να ξερουμε τι κανουμε, και μετα μας φταινε αλλοι που δεν μπηκαμε στον κοπο να διαβασουμε της οδηγιες χρησης του κινητου?!?!

 

Λίγο λάθος είναι η υπόθεσή σου και τσάμπα ο νευρικός κλονισμός LOL ( ηρέμησε, είχα διαβάσει το manual :p )

Το είχα ρυθμίσει το ασύρματο δίκτυο, να συνδέεται με το δικό μου, είχα περάσει τον κωδικό δικτύου και όλα τα σχετικά.

Αυτό που έγινε είναι όταν πήγαινα στο δίπλα δωμάτιο, δεν είχε καλό σήμα και συνδεόταν στο internet μέσω Wind. Αλλά δεν μου έδειχνε κάποιο status ότι άλλαξε δίκτυο.

 

Αυτό είναι το εικονίδιο που νόμιζα ότι είναι του ασύρματου και τελικά ήταν HSDPA.

http://i35.tinypic.com/2wd12jq.png

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου με την WIND και αν μπορώ να κάνω κάποια καταγγελία. Λοιπόν έχω πάρει το HTC DIAMOND από τον Φεβρουάριο του 2009. Στις 18 Αυγούστου δεν είχα καθόλου σήμα μέσα στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης (οι ρυθμίσεις δικτύου ήταν στο αυτόματο). Πήγα την επόμενη ημέρα σε υποκατάστημα της WIND για να πληρώσω τον λογαριασμό μου και επι ευκαιρίας να δώσω το κινητό μου για επισκευή. Εκεί μια πωλήτρια με ενημέρωσε ότι έχει βλάβη η κεραία 3G της WIND στην Αλεξανδρούπολη και ότι θα ρυθμίσει την συσκευή μου (μπάντα GSM και τύπο δικτύου) για να μπαίνει από το κανονικό δίκτυο. Όλα δούλεψαν κανονικά και μετά από ένα μήνα που μου ήρθε ο νέος λογαριασμός είδα χρέωση wind internet 100 ευρώ! Ο αναλυτικός λογαριασμός αναφέρει ότι χρεώνονταν συγκεκριμένα kb ανα 3 ώρες ακριβώς. Τους προηγούμενους μήνες δεν είχα κανένα πρόβλημα με τις χρεώσεις γιατί είχα απενεργοποιήσει το wind internet και συνδεόμουνα μέσω wifi. Εφ'όσον κάποιος υπάλληλος της εταιρείας τους ''πείραξε'' τη συσκευή μου, υποχρεούμε να πληρώσω τα λάθη του;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου με την WIND και αν μπορώ να κάνω κάποια καταγγελία. Λοιπόν έχω πάρει το HTC DIAMOND από τον Φεβρουάριο του 2009. Στις 18 Αυγούστου δεν είχα καθόλου σήμα μέσα στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης (οι ρυθμίσεις δικτύου ήταν στο αυτόματο). Πήγα την επόμενη ημέρα σε υποκατάστημα της WIND για να πληρώσω τον λογαριασμό μου και επι ευκαιρίας να δώσω το κινητό μου για επισκευή. Εκεί μια πωλήτρια με ενημέρωσε ότι έχει βλάβη η κεραία 3G της WIND στην Αλεξανδρούπολη και ότι θα ρυθμίσει την συσκευή μου (μπάντα GSM και τύπο δικτύου) για να μπαίνει από το κανονικό δίκτυο. Όλα δούλεψαν κανονικά και μετά από ένα μήνα που μου ήρθε ο νέος λογαριασμός είδα χρέωση wind internet 100 ευρώ! Ο αναλυτικός λογαριασμός αναφέρει ότι χρεώνονταν συγκεκριμένα kb ανα 3 ώρες ακριβώς. Τους προηγούμενους μήνες δεν είχα κανένα πρόβλημα με τις χρεώσεις γιατί είχα απενεργοποιήσει το wind internet και συνδεόμουνα μέσω wifi. Εφ'όσον κάποιος υπάλληλος της εταιρείας τους ''πείραξε'' τη συσκευή μου, υποχρεούμε να πληρώσω τα λάθη του;

 

η υπαλληλος πειραξε την συσκευη σου,δεκτο, μηπως ομως την πειραξες και εσυ εκ νεου και εισαι εσυ ο υπευθυνος για το λαθος?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς η υπάλληλος επέλεξε το κινητό σου να συνδέεται μόνο μέσω gsm. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το internet.
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον, επειδή πρίν τους το πάω δοκίμασα με την cosmocarta αν δουλεύει η συσκευή και στην επαναφορά στην WIND, επανέφερε τις αρχικές ρυθμίσεις (είχα αλλάξει το όνομα της σύνδεσης WIND INTERNET για να μην μπαίνει χωρίς την δική μου έγκριση). :X Οπότε δικό μου λάθος . Οκ ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Εφ'όσον κάποιος υπάλληλος της εταιρείας τους ''πείραξε'' τη συσκευή μου, υποχρεούμε να πληρώσω τα λάθη του;

 

Για το λόγο αυτό δε "βοηθάω" ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑΝ σε οτιδήποτε έχει να κάνει με τη συκευή του. Π.Χ. έρχονται πόσες γριούλες να τους ενεργοποιήσω τα 600+600 στο F2G τους και επαναλαμβάνω τη κασέτα του 1265 κτλ όπως επίσης και σε οτιδήποτε έχει να κάνει με οτιδήποτε που χρειάζεται να πιάσω συσκευή πελάτη στα χέρια μου. Θα πάρει μόνο προφορικές ή και γραπτές αν υπάρχουν οδηγίες και ας κάνει ΜΟΝΟΣ του όσα λάθη θέλει από κει και πέρα. Δε το λέω για το παρόν θέμα, αλλά μιας και είναι σχετικό με τη περίπτωση και είναι ο ΜΟΝΟΣ λόγος που φεύγουν (όσοι) δυσαρεστημένοι πελάτες από το μαγαζί που δουλεύω. Εφόσον δε μπορώ να αποδείξω ότι δεν είναι δικό μου το εκάστοτε λάθος σε τέτοιες περιπτώσεις, δε μπαίνω καν στο κόπο να ταλαιπωρηθώ (πιθανότατα) στο μέλλον επειδή μόνο και μόνο ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

 

Φιλικά,

Σενιόρ Κανίβαλος

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...