Jump to content

Ανοιξε ο δρόμος για την αναγνώριση των κολεγίων...


Lospsi
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δλδ όλη η φασαρία γίνεται για τις δουλειές του δημοσίου; Αυτό είναι το "όνειρο" όλων των νέων που διαμαρτύρονται, να βολευτούν στο δημόσιο;

 

ε...ναι....:lol:...αλλωστε δεν νομιζω σε καμμια αλλη χωρα τις ευρωπης να γινεται προσληψη π.χ. 70 υπαλληλων στο δημοσιο και να καταθετουν αιτησεις 7.000 οπως γινεται εδω....:p

 

...ακομα δεν νομιζω να προβληματιζει αλλη χωρα της ευρωπης....η υπαρξη-αναγνωριση των μη κρατικων πανεπιστημιων....η υπαρξη τους και η αναγνωριση τους θεωρειται παντου αυτονοητη.....γιατι υπαρχει ελεγχος...οχι απαγορευση.....ειναι διαφορετικο....;)

 

...συζηταμε πραγματα που τα βλεπεις μονο στην Ελλαδα.....:wacko:

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 129
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν υπάρχει δηλαδή περίπτωση ένα κολέγιο να είναι καλύτερο από ένα ΑΕΙ ή ΤΕΙ?

 

 

 

Αυτό πάλι που το στηρίζεις? Τελευταία φορά που κοίταξα υπάρχει δωρεάν δημόσια παιδεία και θα συνεχίσει να υπάρχει για αρκετά χρόνια ακόμα! Τώρα, όσο για τα ίσα δικαιώματα στην εκπαίδευση να το πεις σε αυτούς που δεν αποδέχονται τους απόφοιτους των κολεγίων-ξένων πανεπιστημίων και τους θεωρούν παιδιά ενός κατώτερου θεού!

τελευταία φορά εγώ που κοίταξα ,μόνο δωρεάν δημόσια παιδεία δεν υπάρχει κ δεν αναφέρομαι μόνο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.αλλά απο οταν το παιδάκι ξεκινάει τα πρώτα σχολικά του βήματα απο το δημοτικό.

προφανώς δίνουμε διαφορετική ερμηνεία κ βαρύτητα όσον αφορά την δημόσια δωρεάν παιδεία κ τα ίσα δικαιώματα στην εκπαίδευση,μιας κ τα παραπάνω δεν προυποθέτουν οτιδήποτε συμβαίνει υπο καθεστώς συνδιαλλαγής κ αγοραπωλησίας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

 

everything good in life is either illegal, immoral or fattening!!

Link to comment
Share on other sites

alfiegen, τι λες? Δεν σε καταλαβαίνω... :confused:

τι ακριβώς δεν κατάλαβες για να στο αποσαφηνίσω?

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

 

everything good in life is either illegal, immoral or fattening!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό εδώ το κομμάτι. Τεκμηρίωσε λίγο παραπάνω τα περί συνδιαλλαγής και αγοραπωλησίας.

προφανώς δίνουμε διαφορετική ερμηνεία κ βαρύτητα όσον αφορά την δημόσια δωρεάν παιδεία κ τα ίσα δικαιώματα στην εκπαίδευση,μιας κ τα παραπάνω δεν προυποθέτουν οτιδήποτε συμβαίνει υπο καθεστώς συνδιαλλαγής κ αγοραπωλησίας.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό εδώ το κομμάτι. Τεκμηρίωσε λίγο παραπάνω τα περί συνδιαλλαγής και αγοραπωλησίας.

ο φίλτατος παραπάνω χρησιμοποίησε την βαρύτητα του επιχειρήματος της δημόσιας δωρεάν παιδείας κ ίσων δικαιωμάτων στην εκπαίδευση,για να υποστηρίξει θέσεις πτυχιούχων ,που πλήρωσαν στην ουσία για να αγοράσουν κάποιο χαρτί.γιατί εκ των πραγμάτων ,υπο καθεστώς συνδιαλλαγής δουλεύει οτιδήποτε δεν είναι δημόσιο κ αφορά γενικά την παιδεία.

ήταν ατυχής παραλληλισμός ας πούμε.

δεν καταλαβαίνω σε ποιο σημείο μπερδέυεστε.

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

 

everything good in life is either illegal, immoral or fattening!!

Link to comment
Share on other sites

ο φίλτατος παραπάνω χρησιμοποίησε την βαρύτητα του επιχειρήματος της δημόσιας δωρεάν παιδείας κ ίσων δικαιωμάτων στην εκπαίδευση,για να υποστηρίξει θέσεις πτυχιούχων ,που πλήρωσαν στην ουσία για να αγοράσουν κάποιο χαρτί.γιατί εκ των πραγμάτων ,υπο καθεστώς συνδιαλλαγής δουλεύει οτιδήποτε δεν είναι δημόσιο κ αφορά γενικά την παιδεία.

ήταν ατυχής παραλληλισμός ας πούμε.

δεν καταλαβαίνω σε ποιο σημείο μπερδέυεστε.

 

Πλήρωσαν για να αγοράσουν κάποιο χαρτί? Άκυρο! Πληρώνουν δίδακτρα όπως πληρώνεις και εσυ! Οι καθηγητές των πανεπιστημίων στην Ελλάδα δεν πληρώνονται? Και για την ακρίβεια τους πληρώνουμε και εμείς που δεν έχουμε καμία σχέση με τα ελληνικά πανεπιστήμια.

 

Υπό καθεστώς συνδιαλλαγής δουλεύει και ο δημόσιος τομέας. Πληρώνεις φόρους για να σου παρέχει ότι είναι αναγκαίο στον πολίτη. Και στην τελική γιατί να πληρώνω εγώ για να σπουδάσεις εσύ?

 

@gmac

έχεις δίκιο, άκυρη συζήτηση

Link to comment
Share on other sites

ο φίλτατος παραπάνω χρησιμοποίησε την βαρύτητα του επιχειρήματος της δημόσιας δωρεάν παιδείας κ ίσων δικαιωμάτων στην εκπαίδευση,για να υποστηρίξει θέσεις πτυχιούχων ,που πλήρωσαν στην ουσία για να αγοράσουν κάποιο χαρτί.γιατί εκ των πραγμάτων ,υπο καθεστώς συνδιαλλαγής δουλεύει οτιδήποτε δεν είναι δημόσιο κ αφορά γενικά την παιδεία.

ήταν ατυχής παραλληλισμός ας πούμε.

δεν καταλαβαίνω σε ποιο σημείο μπερδέυεστε.

Μα αν το επεκτείνουμε, ούτε η δημόσια παιδεία είναι δωρεάν γιατί την χρηματοδοτούμε με τους φόρους μας... :confused:

Link to comment
Share on other sites

Μα αν το επεκτείνουμε, ούτε η δημόσια παιδεία είναι δωρεάν γιατί την χρηματοδοτούμε με τους φόρους μας... :confused:

 

...το δωρεαν ψοφησε...η για την ακριβεια δεν υπηρξε ποτε....ο σκοπος ειναι αν εχεις την επιλογη να πληρωνεις οπου σε αρεσει για να μαθεις γραμματα...η να σε κλεβουν και να πληρωνουν οπου τους αρεσει για να μαθεις γραμματα.....:lol::lol:

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα ΑΕΙ είναι καλύτερα από όλα τα κολέγια;

 

Άσε που με το να μου λες ότι ορισμένα μόνο ΤΕΙ ειναι καλυτερα από τα κολέγια, προφανώς αναιρείς το ακριβώς προηγούμενό σου επιχείρημα ότι οι απόφοιτοι των ΤΕΙ θα πρέπει να λαμβάνουν μέρος στους διαγωνισμούς ενώ οι απόφοιτοι των κολεγίων όχι.

 

 

 

Αυτό δεν το ήξερα. Κακώς (εκτός αν υπάρξει σοβαρή αξιολόγηση τόσο των κρατικών όσο και των ιδιωτικών πανεπιστημίων/κολεγίων).

 

ολα τα ΑΕΙ για μενα ειναι καλυτερα απο ολα τα κολεγια.

ορισμενα κολεγια ,ελαχιστα ισως να ειναι καλυτερα απο καποια ΤΕΙ.

για το ποιος λαμβανει μερος στους διαγωνισμους ειπα οτι με τα τωρινα δεδομενα μονο οι αποφοιτοι ΑΕΙ και ΤΕΙ (οι περισσοτερες θεσεις ειναι για αυτα) διοτι αναγνωριζονται τα πτυχια και παιρνουν μορια. οχι οτι καποιος που ειναι απο κολεγιο δεν μπορει να παρει μερος, απλα δεν του αναγνωριζουν μορια για το πτυχιο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούνε κάποιοι να περνάνε με τόσο κόπο κ διάβασμα σε κάποιο ΑΕΙ και να είναι ισάξιοι με αυτούς που δεν περνάνε με τις πανελλαδικές , αλλά με τα λεφτά..

 

Αν και εγώ δεν πιστεύω ότι θα είναι ποτέ ισάξιοι.. Δεν ξέρω τι γίνεται στο δημόσιο, στον ιδιωτικό τομέα πιστεύω σίγουρα έχουν ανοτερότητα και θα έχουν και στο μέλλον αυτοί που τελείωσαν κάποιο δημόσιο ΑΕΙ.. (θα προτιμούνται περισσότερο)

Link to comment
Share on other sites

ολα τα ΑΕΙ για μενα ειναι καλυτερα απο ολα τα κολεγια.

 

Mπορείς μήπως και να μου πεις που το στηρίζεις αυτό;

 

Δεν ξέρω τι γίνεται στο δημόσιο, στον ιδιωτικό τομέα πιστεύω σίγουρα έχουν ανοτερότητα και θα έχουν και στο μέλλον αυτοί που τελείωσαν κάποιο δημόσιο ΑΕΙ.. (θα προτιμούνται περισσότερο)

 

Μην είσαι και πολύ σίγουρος. Ήδη σε μεγάλο βαθμό αυτό δε συμβαίνει :)

 

Επειδή συνήθως σε αυτό το σημείο (όσες φορές έχουμε ξανακάνει αυτή την κουβέντα) πετάγεται κάποιος και μου τη λέει ότι τάχα έχω κάποιο προσωπικό συμφέρον να διευκρινήσω ότι είμαι απόφοιτος ελληνικού δημόσιου πανεπιστημίου.

Link to comment
Share on other sites

Mπορείς μήπως και να μου πεις που το στηρίζεις αυτό;

 

 

 

Μην είσαι και πολύ σίγουρος. Ήδη σε μεγάλο βαθμό αυτό δε συμβαίνει :)

 

Επειδή συνήθως σε αυτό το σημείο (όσες φορές έχουμε ξανακάνει αυτή την κουβέντα) πετάγεται κάποιος και μου τη λέει ότι τάχα έχω κάποιο προσωπικό συμφέρον να διευκρινήσω ότι είμαι απόφοιτος ελληνικού δημόσιου πανεπιστημίου.

 

Εσύ σίγουρα πας σε κολέγιο ε ??:lol:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι γίνεται στο δημόσιο, στον ιδιωτικό τομέα πιστεύω σίγουρα έχουν ανοτερότητα και θα έχουν και στο μέλλον αυτοί που τελείωσαν κάποιο δημόσιο ΑΕΙ.. (θα προτιμούνται περισσότερο)

Μην είσαι και πολύ σίγουρος. Ήδη σε μεγάλο βαθμό αυτό δε συμβαίνει :)

 

Ίσως να μην κατάλαβα καλά αλλά...ουσιαστικά καταρρίπτεις το μοναδικό επιχείρημα της κουβέντας υπέρ της αναγνώρισης των ΚΕΣ. [Δηλαδή ότι είναι πολύ κατώτερα και ότι η αγορά εργασίας το ξέρει αυτό και ότι οι απόφοιτοι δημόσιων (αυτά που είναι καλύτερα) δεν έχουν να φοβούνται τίποτα.] Σωστά? :confused:

 

Και από τι καταλαβαίνω εσύ μάλλον δεν υποστηρίζεις καν τα πτυχία? Εννοώ ότι εφόσον κάποιος προσλαμβάνει κάποιον με βάση κάποια άλλα κριτήρια (και όχι το πτυχίο του, όπως παραδέχτηκες) τότε ίσως να μην χρειαζόμασταν πτυχία. Για παράδειγμα, θα δικαιούμουν μια θέση εργαζόμενου σαν υδραυλικός αν έκανα μια live demonstration στον εργοδότη μου ότι ξέρω να φτιάχνω σωλήνες πχ. Σύμφωνα με σένα θα είχα τις ίδιες πιθανότητες με κάποιον πτυχιούχο υδραυλικό? Ή ξέφυγα πολύ στη λογική μου?

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να μην κατάλαβα καλά αλλά...ουσιαστικά καταρρίπτεις το μοναδικό επιχείρημα της κουβέντας υπέρ της αναγνώρισης των ΚΕΣ. [Δηλαδή ότι είναι πολύ κατώτερα και ότι η αγορά εργασίας το ξέρει αυτό και ότι οι απόφοιτοι δημόσιων (αυτά που είναι καλύτερα) δεν έχουν να φοβούνται τίποτα.] Σωστά? :confused:

 

 

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει σωστά το επιχείρημα υπέρ της αναγνώρισης των κολλεγίων, το οποίο είναι ότι ΑΝ τα κολλέγια είναι κατώτερα τότε οι απόφοιτοι των ΑΕΙ/ΤΕΙ δεν έχουν να φοβούνται τίποτα. ΑΝ όμως δεν είναι κατώτερα, τότε με ποιο δικαίωμα τους αρνείσαι ίσα δικαιώματα;

 

Στο σκεπτικό σου ξεχνάς το 2ο μέρος.

 

Και από τι καταλαβαίνω εσύ μάλλον δεν υποστηρίζεις καν τα πτυχία? Εννοώ ότι εφόσον κάποιος προσλαμβάνει κάποιον με βάση κάποια άλλα κριτήρια (και όχι το πτυχίο του, όπως παραδέχτηκες) τότε ίσως να μην χρειαζόμασταν πτυχία. Για παράδειγμα, θα δικαιούμουν μια θέση εργαζόμενου σαν υδραυλικός αν έκανα μια live demonstration στον εργοδότη μου ότι ξέρω να φτιάχνω σωλήνες πχ. Σύμφωνα με σένα θα είχα τις ίδιες πιθανότητες με κάποιον πτυχιούχο υδραυλικό? Ή ξέφυγα πολύ στη λογική μου?

 

Είμαι υπέρ των πτυχίων και υπέρ της εκπαίδευσης. Αυτο που υποστηρίζω είναι ότι το πτυχίο από μόνο του δε φτάνει.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει σωστά το επιχείρημα υπέρ της αναγνώρισης των κολλεγίων, το οποίο είναι ότι ΑΝ τα κολλέγια είναι κατώτερα τότε οι απόφοιτοι των ΑΕΙ/ΤΕΙ δεν έχουν να φοβούνται τίποτα. ΑΝ όμως δεν είναι κατώτερα, τότε με ποιο δικαίωμα τους αρνείσαι ίσα δικαιώματα;

 

Εγώ πιστεύω ότι ΕΙΝΑΙ κατώτερα, και τους αρνούμαι δικαιώματα. Είναι κατανοητές οι θέσεις μου

 

Το ''ΑΝ τα κολλέγια είναι κατώτερα τότε οι απόφοιτοι των ΑΕΙ/ΤΕΙ δεν έχουν να φοβούνται τίποτα'' δεν λέει κάτι πρακτικό και ουσιώδες.

Το επιχείρημα που ακούγεται εδώ μέσα είναι αυτό: ''ΑΝ τα κολλέγια είναι κατώτερα τότε οι απόφοιτοι των ΑΕΙ/ΤΕΙ δεν έχουν να φοβούνται τίποτα ΟΤΑΝ αυτά αναγνωριστούν, ΓΙΑΤΙ δεν πρόκειται να τους φάνε τις δουλειές σε δημόσιο ή ιδιωτικό μιας και η αγορά εργασίας ξέρει ότι οι απόφοιτοι δημοσίου έιναι καλύτεροι από αυτούς των ΚΕΣ''

Αυτό δεν είναι το σημαντικό άλλωστε? Η αγορά εργασίας μετράει.

 

Αυτό όμως, όπως είπες, δεν ισχύει μιας και ΤΩΡΑ (χωρίς την αναγνώριση) οι απόφοιτοι ΚΕΣ παίρνουν δουλειές από απόφοιτους δημοσίου*(δηλαδή ένα μερίδιο της αγοράς εργασίας τους θεωρεί καλύτερους). Και λέω εγώ: φαντάσου να αναγνωριστούν κιόλας...

και το πάω παραπέρα και λέω το εξής: Όταν θα κάνω παιδί και θα δω ότι η αγορά εργασίας (όπως λες) δέχεται τους απόφοιτους ΚΕΣ, δηλαδή ότι οι απόφοιτοι ΚΕΣ έχουν επαγγελματικό μέλλον στην Ελλάδα, τότε θα σκεφτώ σαν γονιός 'και γιατί να το στείλω στο δημόσιο? Ας το στείλω μπαμ μπαμ 2 χρονάκια στα ΚΕΣ να τελειώνει το παιδί μου να βρει μια δουλειά να βολεφτεί. Ούτως ή άλλως μακροπρόθεσμα τα λεφτά που θα ξοδέψω θα έιναι λιγότερα'

Νομίζω είναι βάσιμο το σκεπτικό μου..ή όχι? Και αν είναι βάσιμο, αυτό δεν αποτελεί χτύπημα κάτω από τη ζώνη στην υποβάθμιση των ΑΕΙ? Διατυμπανίζουνε ότι θέλουν να αναβαθμίσουν τα ΑΕΙ και κάνουν κάτι τέτοιο. Υποκρισία ή όχι? Τϊ ανταγωνισμός και πράσινα άλογα....

 

Δίνουν δικαιώματα στα ΚΕΣ και σου λένε το εξής:

-'Κύριοι, αν πάτε στα ΚΕΣ, εγώ ως κράτος σου διασφαλίζω ότι θα έχεις ποιοτική εκπαίδευση την οποία σου 'αποδεικνύω' με ένα πτυχίο που το αναγνωρίζω΄

Σκέφτομαι εγώ ο βλάκας μετά 'Ωραία, αφού θα έχω ίσα δικαιώματα με κάποιον που σπουδάζει σε ΑΕΙ τότε ας προτιμήσω τα ΚΕΣ αφού τα βγάζω στα μισά χρόνια. Και τα δίδακτρα δεν είναι πρόβλημα. Θα πάρω δάνειο'

Μόνο εγώ βλέπω την υποβάθμιση των ΑΕΙ σε αυτή την υπόθεση? :(

 

Πού σε κατάλαβα λάθος, λοιπόν?

 

*και νταξ, δεν αμφισβητώ ότι υπάρχουν απόφοιτοι ΚΕΣ με υψηλότερο γνωστικό επίπεδο από αυτό των ΑΕΙ. Μιλάω γενικά

Link to comment
Share on other sites

απο τα ελαχιστα θεματα στα οποια συμφωνω με τους "διαδηλωσακηδες", τι ειμαστε εμεις κοροιδα που περασαμε σε πανεπιστημια;;

Ας αναγνωρίζονται μόνο τα κολέγια τα οποία συνεργάζονται με ξένα πανεπιστήμια.

Sorry κ όλας τι σημαίνει ότι έχεις περάσει σε ελληνικο πανεπιστήμιο, ε και? Επειδή έχεις δώσει πανελλήνιες δηλαδη κ καλα εισαι πιο ικανος ? Καταρχας αυτο το συστημα που ισχυει εδω στις περισσοτερες χωρες δεν υπαρχει! Κ εγω σε ελληνικο πανεπιστημιο περασα αλλα το παρατησα μ'αυτα που εβλεπα! Και το αν ειναι ικανος καποιος που τελειωσε κολλεγιο απο καποιον που τελειωσε δημοσιο πανεπιστημιο θα το δει ο εργοδοτης του στην πραξη...

Τα πτυχια για μενα ειναι απλα ενδεικτικα χαρτια που αν δεν εισαι ικανος μπορει να μην σου χρησιμευσει κ ποτε...

Link to comment
Share on other sites

Κ εγω σε ελληνικο πανεπιστημιο περασα αλλα το παρατησα μ'αυτα που εβλεπα!

 

Μόνο που αυτά δεν τα λένε προς τα έξω για να μην χαλάσουν την πιάτσα :rolleyes:

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

Ως απόφοιτος ελληνικού δημόσιου ΑΕΙ θεωρώ ότι κατέχω επιστημονικότερο/ποιοτικότερο υπόβαθρο από τους αντίστοιχους απόφοιτους κολλεγίων. Αυτό σημαίνει πως σε μια δουλιά που έχει υψηλές απαιτήσεις δεν έχω να φοβηθώ τον ανταγωνισμό από τα κολλέγια. Οπότε δεν υπάρχει λόγος να μην αναγνωριστούν τα επαγγελματικά τους δικαιώματα.

 

Από την άλλη, ΑΝ ισχύει το αντίθετο, δηλαδή ότι η γνώση που παίρνει ο απόφοιτος του κολλεγίου είναι συγκρίσιμη με τη γνώση που πήρα εγώ ως απόφοιτος ΑΕΙ, τότε είναι ρατσιστικό και αντι-κοινωνικό να μην τους αναγνωρίζονται τα ίδια δικαιώματα με εμένα. Και αυτό που λέω θα το καταλάβει αρκετά καλά ένας απόφοιτος πληροφορικής από ΑΕΙ που βλέπει τον μισθό του να είναι 100-200 ευρώ μικρότερος από τον συνάδελφό του, απόφοιτο Πολυτεχνείου, ο οποίος κάνει την ίδια ακριβώς δουλιά με τον πρώτο και έχει την ίδια ακριβώς βαθμίδα (καλύτερα κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα του κλαδου των μηχανικών έναντι άλλων κλάδων).

 

Η αντίρρησή σας που είναι ακριβώς? Πραγματικά δεν έχω καταλάβει τί σας ενοχλεί!

Link to comment
Share on other sites

Διάβασε την προηγούμενη σελίδα και αυτό το θέμα για να καταλάβεις. Το να πεις το χιλιοειπωμένο και να σου απαντήσω το ίδιο δεν έχει νόημα

Kακώς που ρωτάς κιόλας μιας και συμμετείχες και στο θέμα που έδωσα. Εκτός και αν ότι λέγαμε τα ξέχασες

Link to comment
Share on other sites

Διάβασε την προηγούμενη σελίδα και αυτό το θέμα για να καταλάβεις. Το να πεις το χιλιοειπωμένο και να σου απαντήσω το ίδιο δεν έχει νόημα

Ξεχειλίζει από σοβαρότητα η ανακοίνωση του ΤΕΕ. Τουλάχιστον θα μπορούσα να μην γράφουν εντός εισαγωγικών τις λέξεις "διπλώματα" και "σπουδές" όταν αναφέρονται σε ανταγωνιστικά μαγαζιά (γιατί έτσι τα βλέπουν... εδώ βλέπουν τα ΑΕΙ έτσι, τα κολλέγια θ' αφήνανε?). Έτσι για τα προσχήματα...

 

Ευχαριστώ για την "απάντησή" σου. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι ΕΙΝΑΙ κατώτερα, και τους αρνούμαι δικαιώματα. Είναι κατανοητές οι θέσεις μου

 

Το ''ΑΝ τα κολλέγια είναι κατώτερα τότε οι απόφοιτοι των ΑΕΙ/ΤΕΙ δεν έχουν να φοβούνται τίποτα'' δεν λέει κάτι πρακτικό και ουσιώδες.

Το επιχείρημα που ακούγεται εδώ μέσα είναι αυτό: ''ΑΝ τα κολλέγια είναι κατώτερα τότε οι απόφοιτοι των ΑΕΙ/ΤΕΙ δεν έχουν να φοβούνται τίποτα ΟΤΑΝ αυτά αναγνωριστούν, ΓΙΑΤΙ δεν πρόκειται να τους φάνε τις δουλειές σε δημόσιο ή ιδιωτικό μιας και η αγορά εργασίας ξέρει ότι οι απόφοιτοι δημοσίου έιναι καλύτεροι από αυτούς των ΚΕΣ''

Αυτό δεν είναι το σημαντικό άλλωστε? Η αγορά εργασίας μετράει.

 

Αυτό όμως, όπως είπες, δεν ισχύει μιας και ΤΩΡΑ (χωρίς την αναγνώριση) οι απόφοιτοι ΚΕΣ παίρνουν δουλειές από απόφοιτους δημοσίου*(δηλαδή ένα μερίδιο της αγοράς εργασίας τους θεωρεί καλύτερους). Και λέω εγώ: φαντάσου να αναγνωριστούν κιόλας...

 

Moυ γράφεις ένα ολόκληρο κατεβατό για να αυτοαναιρεθείς στο τέλος. Αν λοιπόν "ένα μερίδιο της αγοράς εργασίας τους θεωρεί καλύτερους" (συμφωνούμε), τότε το ότι ΕΣΥ θεωρείς ότι είναι κατώτερα δεν έχει καμία σημασία. Είτε λόγω άγνοιας, είτε λόγω συμφέροντος δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι δεν είσαι ο αρμόδιος να κρίνεις, ενώ οι κατεξοχήν αρμόδιοι έχουν αντίθετη άποψη από σένα.

 

Στα υπόλοιπα όπως είπα αυτοαναιρείσαι.

 

Στα περί υποβάθμισης των ΑΕΙ και ΤΕΙ. Συμφωνούμε, είναι υποβαθμισμένα. Το έζησα κι εγώ. Αντί λοιπό να παλεύεις ενάντια στην αναγνώριση των κολεγίων,που το μόνο που κάνουν είναι να φανερώνουν και να ξεγυμνώνουν αυτή την υποβάθμιση, πάλεψε ενάντια στα ίδια τα φαινόμενα που υποβαθμίζουν τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ. Γιατί αν τα ΑΕΙ και ΤΕΙ προσέφεραν παιδεία επιπέδου τότε ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ κανείς να πει ότι στα 3 χρόνια του κολεγίου μπορείς να μάθεις τα ίδια με τα 4 χρόνια του ΑΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία λοιπόν, θα σου απαντήσω ή μάλλον θα σου παραθέσω ξανά τις απαντήσεις μου από τις κουβέντες στο άλλο θέμα στο οποίο συμμετείχες μάλιστα,..έτσι γιατί μας αρέσει να λέμε συνέχεια τα ίδια σε αυτό το φόρουμ

 

Το μοναδικό σας επιχείρημα λοιπόν είναι οτι δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα επειδή είμαστε καλύτεροι και όλοι θα προτιμήσουν εμάς τους 'καλούς' από τους 'κακούς' των ΚΕΣ. Άντε να δεχτώ και σαν επιχείρημα την ανταγωνιστικότητα (μουχαχα)

Δώσε προσοχή στο 10 κυρίως

 

1)

To προβλημα ειναι οτι τα παιδια των πανεπιστημιων εχουν ανωτερα πτυχια και θα πρεπει να τονιστει αυτο.Απλουστατο.

 

2) Ο gmac από την άλλη λέει ότι η αγορά εργασίας απορροφά μια χαρά τους απόφοιτους ΚΕΣ. Για να το λέει θα ξέρει παραδείγματα.

Άρα εσύ που λες ότι η αγορά εργασίας ξέρει ποιοί είναι καλοί ΑΡΑ δεν έχουμε λόγο να φοβόμαστε, είσαι τελείως λάθος γιατί ο gmac ξέρει παραδείγματα που αυτό δεν ισχύει. Και υποθέτω δεν γνωρίζει μόνο ένα-δυο. Συνεχίζω ωστόσο:

 

3)

αλλά και το ότι η αγορά εργασίας (στην Ελλάδα τουλάχιστον) δεν λειτουργεί αξιοκρατικά και θα πρεπε να το ξέρετε. Ένα πτυχίο αρκεί (απ'όπου και να είναι) και η προθυμία να δουλέψεις με 700 ευρώ. Ποιός θα είναι πιο πρόθυμος λέτε? (και με το δίκιο του).

Δεν είναι τόσο απλό το 'άμα είσαι καλύτερος δεν έχεις να φοβασαι'. Είναι 100% υποκριτικό γιατί στην σημερινή εποχή αν μέτραγε η αξία θα είμασταν όλοι 'αλλού'

 

Επίσης, σύμφωνα με το τελευταίο προσχέδιο νόμου, οι απόφοιτοι ΚΕΣ θα μπορούν να διορίζονται και στο δημόσιο. Ωραίος ανταγωνισμός....

 

 

4)

3) Αν όλοι έχουν δικαίωμα τότε να γίνεται επί ίσοις όροις. Δεν γίνεται να παίρνει κάποιος πτυχίο σε 2 και 3 χρόνια όταν στο ΑΕΙ το παίρνει σε 4. Άμα είναι να μας πουν και μας το μυστικό να μειώσουμε και μεις τις σπουδές μας σε 3 χρόνια. Αλήθεια το λέω. Αν τα θεωρητικά επαγγέλματα ικανοποιούνται από μια εκπαίδευση 3 χρόνων ε τότε να αλλάξουμε και τα δικά μας ΑΕΙ. Δεν δέχομαι όμως πολιτικός μηχανικός από ΚΕΣ να τελειώνει τη σχολή σε 3 χρόνια και γω να την κάνω σε 5. Πολύ απλά δεν είναι ανταγωνισμός....

 

Γιατί τάχα μου έμαθε ο απόφοιτος ΚΕΣ τα ίδια με τον απόφοιτο ΑΕΙ σε minus 2 χρόνια...Aυτό είναι το πλεονέκτημα. Επίσης, τί θα γίνει με την ανεργία?

 

Αν είμαστε τόσο σίγουροι ότι οι απόφοιτοι ΚΕΣ δεν πρόκειται να φάνε κανενός την δουλειά, και έστω το δέχομαι, τί επιπτώσεις θα έχει αυτό για την οικονομία μας? Όλοι αυτοί δεν θα θεωρηθούν άνεργοι?

 

 

5)

Α γιάσου. Και εδώ μιλάμε για αθέμιτο ανταγωνισμό. Παράδειγμα:Εγώ και ένας φίλος μου τελειώνουμε το λύκειο έτσι? Μπαίνω σε μια σχολή εγώ ΑΕΙ και ο φίλος μου σε ΚΕΣ. Την ίδια σχολή. Τελειώνει αυτός σε 2-3 χρόνια και πιάνει κάπου δουλειά. Τελειώνω εγώ στα 4 χρόνια και την ίδια στιγμή ο φίλος μου απολύεται από τη δουλειά του. Πάμε σαν φιλαράκια να κάνουμε μια αίτηση για δουλειά σε μια άλλη επιχείρηση. Σύμφωνα με σένα έχω χάσει εξαρχής τη θέση γιατί δεν έχω προυπηρεσία σωστά? :) Να'τος ο αθέμιτος ανταγωνισμός (τον όρο αθέμιτος πιθανόν να τον χρησιμοποιώ λάθος αλλά you get the point).

 

 

6)

1) Σου εξήγησα πως συνδέεται η αξιοκρατία και μόνος σου αναιρείσαι. Αν το πτυχίο μου είναι ανώτερο του αποφοίτου ΚΕΣ τότε οι εργοδότες οφείλουν να πάρουν εμένα. Έλα όμως που μπαίνει στην μέση ο οικονομικός παράγοντας...αν αυτό δεν είναι ο ορισμός της αναξιοκρατίας τότε τί είναι?

...

3) Το φταίξιμο είναι στο κράτος που απαξιώνει τα πτυχία μας. Και σεις δεν βλέπετε κάποιο πρόβλημα σε αυτό :confused:

 

 

7)

Nα κάνει ότι θέλει ο ιδιώτης. Αλλά όχι εις βάρους μου. Κια φυσικά όχι με την πρόφαση του ανταγωνισμού που έιναι ψέμα!

Θέλει να προσλάβει απόφοιτους ΚΕΣ ο Κόκκαλης? Ας το κάνει! Αλλά όχι κ να δημιουργεί και δικιά του σχολή από πάνω και να μου λέει στα μούτρα το κάνω για ανταγωνισμό! ποιό ανταγωνισμό? Αφού δεν ανταγωνίζομαι εγώ με κανέναν! Αφού αυτόν θα διαλέξεις στο τέλος, εγώ τι να προσπαθήσω καν? ;P

 

8)

Σου ακούγεται παράξενη η πράξη της προσφοράς από τον εργοδότη προς τον υποψήφιο εργαζόμενο, ε? :rolleyes: Όταν, αύριο-μεθαύριο, ο μελλοντικός σου εργοδότης σου πει στην συνέντευξή σου "αυτή είναι η προσφορά μας..." θυμήσου αυτή την κουβέντα που κάνουμε.

Δεν είναι μόνο ο υποψήφιος εργαζόμενος που εκτιμά πόσο αξίζει μια θέση. Το ίδιο κάνει και ο εργοδότης που "πουλάει" την θέση αυτή. Την εκτιμά, ορίζει τι απαιτήσεις έχει και πόσο θα του κοστίζει, και σου κάνει ανάλογη προσφορά. Αν συμφωνήσετε καλώς, αν δεν συμφωνήσετε θα ψάξει άλλον. Έτσι απλά.

 

Εννοείται ότι θα δεχτείς να δουλέψεις. Δεν είπα κάτι διαφορετικό άλλωστε. Απλά το θεωρώ άδικο. Αλλά όπως είπα δεν έχεις επιλογή..θα δουλέψεις γιατι θα φοβηθείς να μείνεις άνεργος. Είναι αυτονόητο αυτό

 

9)

Τα ΚΕΣ είναι μια διέξοδος στους μαθητές οι οποίοι (ας μην γελιόμαστε) δεν πέρασαν μέσω Πανελληνιων για χ,υ λόγους. Άρα, με τα ΚΕΣ ενισχύεται η άποψη σου περί του 'Έλληνα που θέλει να μπαίνει σε πανεπιστήμιο ντε και καλά'. Με τη βάση του 10 έγινε ένα βήμα αλλά τώρα με τα ΚΕΣ και οι μαθητές που κόπηκαν από κει θα μπορούν να αναζητήσουν πανεπιστημιακή εκπαίδευση (μέσω ΚΕΣ βέβαια).

 

10)

Το μόνο πλεονέκτημα που έχουμε έναντι των αποφοίτων ΚΕΣ σε γραφειοκρατικό επίπεδο είναι το πτυχίο. Θέλουμε δε θέλουμε. Πρέπει να εισάγουμε μια μονάδα αξιολόγησης σωστά? Αυτή η μονάδα ανέκαθεν ήταν το πτυχίο..τί να κάνουμε τώρα. Ε, όταν λοιπόν εξισώνεις το πτυχίο μου με το πτυχίο του τότε χάνεται το γραφειοκρατικό πλεονέκτημα.

 

11)Σχετικά με τον ανταγωνισμό

Το είχαμε συζητήσει και με τον gmac πέρισυ και θα επιμείνω στην τότε άποψη μου. 1)Σε μια υγιή κοινωνία (ή όπως θες πέστο) αυτό θα συνέβαινε, ναι! Αλλά δυστυχώς δεν πάει έτσι. Βλέπε πχ, πολλαπλά συγγράματα. Τάχα μου θα πιεζόταν ο καθηγητής να γράψει καλύτερο σύγγραμα και π@π@ριές. Ξέρετε τί γίνεται αγαπητοί μου? Ο καθηγητής προτείνει το δικό του βιβλίο και <για να πείσει> λέει ότι θα βάλει ασκήσεις από το δικό του βιβλίο στην εξεταστική εκβιάζοντας έτσι τους φοιτητές. Το είπε και η πρόεδρος της σχολής μας, Μιμίκου, στην αρχή της χρονιάς που κάναμε μάθημα ότι το υπουργείο με τη λίστα κατάφερε να περνουν οι φοιτητές τα ίδια συγγράματα με πέρισυ με πολύ πιο δύσκολο γραφειοκρατικά τρόπο. Και η σχολή μας ήταν από τις τυχερές έχω να σου πω που πήρε βιβλία μέσα Δεκέμβρη :lol: Οι άλλες, next year :). Νομίζω ότι έγινα κατανοητός τί θέλω να πω

 

2) Είχα πει επίσης ότι για να γίνει το πανεπιστήμιο πιο ανταγωνιστικό δεν χρειάζεται να φέρουμε και άλλους στην παρέα αλλά μέσα από μια σειρά ουσιαστικών μέτρων να επιτευχθεί ο στόχος. Πχ, όσον αφορά τη λίστα...Πόσο δύσκολο ήταν να γίνει μια αξιολόγηση του καθηγητή (όχι π@π@ριές με νόμο Πλαίσιο, υπάρχει ΗΔΗ τέτοια αξιολόγηση στις σχολές, την είχα συμπληρώσει ο ίδιος στο πρώτο έτος) και αν τα αποτελέσματα είναι άσχημα τότε να απειληθεί με απόλυση/περικοπές και γω δεν ξέρω τί ο συγκεκριμένος καθηγητής. Αλλά όχι...το πανέξυπνο υπουργείο μας ήθελε να πάει Αθήνα-Λονδίνο μέσω ΗΠΑ....και έπεσε στον ωκεανό :confused: Όπως ξέρεις παίζονται συμφέροντα εκεί ψηλά και γι'αυτό πιστεύω το θετικό νούμερο 3 δεν πρόκειται να γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...