Jump to content

Ανοιξε ο δρόμος για την αναγνώριση των κολεγίων...


Lospsi
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κ τι σημαινει δεν είμαστε όλοι για πανεπιστήμια? Πολυ ρατσιστικο μου ακουγεται αυτο...

Που το βλέπεις τον ρατσισμό :blink:

Και μόνο που το λες είναι σαν να υποτιμάς τα άλλα επαγγέλματα χειρωνακτικής εργασίας και γίνεσαι εσύ η "ρατσίστρια". Δεν μπορούν όλοι να γίνουν επιστήμονες.

Η αθρόα εισαγωγή στα πανεπιστήμια είναι αυτή που τα υποβάθμισε.:(

Ο ρατσισμός υπάρχει στις επιστήμες, με το σημερινό σύστημα εισαγωγής,

κάθε μα κάθε χρόνο επιστήμες όπως ιατρική δέχονται το καλύτερο υλικό 19-20, τα πολυτεχνεία λίγο χαμηλότερο 16-18 και οι θετικές επιστήμες ακόμη πιο χαμηλού επιπέδου μαθητές 13-16. Ρωτάω κι εγώ τώρα, σε τι φταίνε οι επιστήμες (όχι οι σχολές) να δέχονται κάθε χρόνο υποβαθμισμένο υλικό; πως θα εξελιχτεί η εκάστοτε επιστήμη με αυτούς; Κι εκτός απ' αυτό οι σχολές αυτές δεν αποτελούν την πρώτη επιλογή των μαθητών, που σημαίνει ότι δεν διαβάζουν και με πολύ όρεξη για πάρουν το χαρτί, αγκαρία = επιπλέον υποβάθμιση. :(

 

Τα φροντιστήρια στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση δημιουργήθηκαν από το περίσσευμα των πτυχιούχων καθηγητών. Το κράτος τους έβαλε στο πανεπιστήμιο και δεν τους απεκατέστησε. Έτσι φτιάξανε φροντιστήρια - σχολεία - ΚΕΣ. Κακώς.:(

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 129
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Που το βλέπεις τον ρατσισμό :blink:

Και μόνο που το λες είναι σαν να υποτιμάς τα άλλα επαγγέλματα χειρωνακτικής εργασίας και γίνεσαι εσύ η "ρατσίστρια". Δεν μπορούν όλοι να γίνουν επιστήμονες.

Η αθρόα εισαγωγή στα πανεπιστήμια είναι αυτή που τα υποβάθμισε.:(

Ο ρατσισμός υπάρχει στις επιστήμες, με το σημερινό σύστημα εισαγωγής,

κάθε μα κάθε χρόνο επιστήμες όπως ιατρική δέχονται το καλύτερο υλικό 19-20, τα πολυτεχνεία λίγο χαμηλότερο 16-18 και οι θετικές επιστήμες ακόμη πιο χαμηλού επιπέδου μαθητές 13-16. Ρωτάω κι εγώ τώρα, σε τι φταίνε οι επιστήμες (όχι οι σχολές) να δέχονται κάθε χρόνο υποβαθμισμένο υλικό; πως θα εξελιχτεί η εκάστοτε επιστήμη με αυτούς; Κι εκτός απ' αυτό οι σχολές αυτές δεν αποτελούν την πρώτη επιλογή των μαθητών, που σημαίνει ότι δεν διαβάζουν και με πολύ όρεξη για πάρουν το χαρτί, αγκαρία = επιπλέον υποβάθμιση. :(

 

Τα φροντιστήρια στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση δημιουργήθηκαν από το περίσσευμα των πτυχιούχων καθηγητών. Το κράτος τους έβαλε στο πανεπιστήμιο και δεν τους απεκατέστησε. Έτσι φτιάξανε φροντιστήρια - σχολεία - ΚΕΣ. Κακώς.:(

Το δεν ειναι όλοι για πανεπιστημια για μενα ειναι ρατσιστικο απο την στιγμη που αναφεροταν σε ατομα που δεν περασαν σε δημοσιο αλλα που ηθελαν ομως να σπουδασουν κ πηγαν σε ιδιωτικο.. Αν αυτα τα ατομα ηθελαν χειρωνακτικη εργασια θα επελεγαν αυτο κ δεν θα ξοδευαν τα χρηματα τους για να σπουδασουν να παρουν γνωσεις κ στο τελος καποιο πτυχιο...

Κ να σου πω κ κατι ποιος νομιζεις οτι εκτιμαει περισσοτερο την σχολη του...? Ο φοιτητης που πληρωναν οι γονεις τα φροντιστηρια για να περασει καπου στο δημοσιο κ ακομα θα πληρωνει αν το παιδι του περασει εκτος τοπου κατοικιας τους ή αυτος ο οποιος κατα πασα πιθανοτητα ειναι εργαζομενος , δουλευει 8 ωρες την ημερα για να πληρωσει την σχολη του κ όχι μόνο...?

Link to comment
Share on other sites

@siciliano

Έχεις καταλάβει τα πάντα από την ανάποδη.

Αδυνατείς να καταλάβεις ότι πρώτα υπάρχει η ανάγκη και μετά η ανταπόκριση. Αντ' αυτού νομίζεις πως η ανταπόκριση είναι αποτέλεσμα ψυχρής γραφειοκρατικής ρύθμισης.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν γνωριζω τιποτα για το θεμα,

Ιδρυθηκαν/ονται ιδιωτικα πανεπιστημια στην Ελλαδα και μπορεις να σπουδασεις οτι θα μπορουσες να σπουδασεις και στο δημοσιο ??

Η αν θα αναγνωριζονται τα κολεγια οπως το ελληνο - βρετανικο κτλ ?

Για φωτιστε με ...:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Τα φροντιστήρια στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση δημιουργήθηκαν από το περίσσευμα των πτυχιούχων καθηγητών. Το κράτος τους έβαλε στο πανεπιστήμιο και δεν τους απεκατέστησε. Έτσι φτιάξανε φροντιστήρια - σχολεία - ΚΕΣ. Κακώς.:(

 

 

Για όλα τελικά φταίει το κράτος που δεν αποκατέστησε τους "πτυχιούχους καθηγητές". Αλήθεια, ποιοι είναι αυτοί οι "πτυχιουχοι καθηγητές";; Φαντάζομαι εννοείς Φυσικούς, Μαθηματικούς, Χημικούς, Φιλόλογους κτλ; Με εξαίρεση ίσως τους φιλόλογους, αναρωτιέμαια γιατί ένας απόφοιτος του Μαθηματικού πχ ονομάζεται "Πτυχιουχος Καθηγητής". Σπούδασε στο Μαθηματικό ή στην Καθηγητική Σχολή Μαθηματικού;; Ποια ξεπερασμένη νοοτροπία καθόρισε ότι οι σχολές αυτές αντί να βγάζουν Φυσικούς, Μαθηματικούς, Χημικούς βγάζουν καθηγητές Φυσικής, Μαθηματικών, Χημείας;

 

 

Επειδη δεν γνωριζω τιποτα για το θεμα,

Ιδρυθηκαν/ονται ιδιωτικα πανεπιστημια στην Ελλαδα και μπορεις να σπουδασεις οτι θα μπορουσες να σπουδασεις και στο δημοσιο ??

Η αν θα αναγνωριζονται τα κολεγια οπως το ελληνο - βρετανικο κτλ ?

Για φωτιστε με ...:ninja:

 

Η απόφαση η οποία αναφέρεται στο αρχικό ποστ αναφέρεται στην αναγνώριση ιδιωτικού ΙΕΚ που συνεργάζεται με αναγνωρισμένο Γαλλικό πανεπιστήμιο. Ήδη από χρόνια έχει ανοίξει ο δρόμος για αναγνώριση όλων των "παραρτημάτων", δλδ των σημερινών Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών (ΚΕΣ) που συνεργάζοναι με ξένα πανεπιστήμια άλλων χωρών της ΕΕ.

 

Ήδη λειτουργούν ιδιωτικά πανεπιστημία στη χώρα μας απλά δεν αναγνωρίζονται ως τέτοια από το δημόσιο. Προς το παρόν δεν τίθεται τέτοιο θέμα αναγνώρισης ιδιωτικών πανεπιστημίων, εκτός από τα ιδιωτικά ΚΕΣ που συνεργάζονται με ξένα, μιας και το περίφημο πλέον άρθρο 16 δεν αναθεωρείται.

 

Τι προσόντα έχουν οι διδάσκοντες, όταν στην πιο τιποτένια σχολή για να γίνεις έστω λέκτορας θέλει πολύ περισσότερα από τα τυπικά του νόμου; (Διδακτορικό, 3 εργασίες σε journal και κάποια χρόνια ερευνητική δραστηριότητα μετά το διδακτορικό νομίζω...)

 

Θα πάρω ως παράδειγμα ένα από τα ιδιωτικα ιδρύματα που θεωρώ εγώ αξιόπιστο, και θα σε παραπέμψω απλά στο website του όπου έχει τα προσόντα των διδασκόντων, το research που γίνεται κτλ.

 

http://www.alba.edu.gr/faculty/Pages/Resident.aspx

Link to comment
Share on other sites

Καλα κ επειδη διαβασες κ σκοτωθηκες στα φροντιστηρια ή στα ιδιαιτερα ή κ στα 2 μαζί κ ξοδεψαν οι δικοι σου του κοσμου τα λεφτα για να περασεις σε μια σχολη τι σημαινει...? Δηλαδή εσυ δεν πλήρωσες στα φροντιστηρια για μια καλύτερη εκπαίδευση...? Αν το βάλεις λίγο στο μυαλο σου θα καταλαβεις οτι κ εσυ πληρωνες την παιδεια κ μαλιστα απο την δευτεροβαθμια κ ολας εκπαιδευση... Κ τι σημαινει δεν είμαστε όλοι για πανεπιστήμια? Πολυ ρατσιστικο μου ακουγεται αυτο... Εγω είμαι θετικη για τα δημοσια κολεγια αρκει βεβαια να υπαρχουν καποια κριτηρια κ σε αυτα κ να μην ισχυει μονο το οικονομικο κομματι κ δεν νομιζω οτι ισχυει κ μονο αυτο, ετσι κι αλλιως τα ιδιωτικα εχουν γεμισει κ αυτα οποτε θεωρω οτι τα κριτηρια θα αυξηθουνε ακομα για να εισαχθεις κ σε ενα ιδιωτικο...

Επιπλέον το αν θα προτιμησουν εσενα απο δημοσιο πανεπιστημιο ή καποιον αλλον απο ιδιωτικο δεν νομιζω οτι θα εχετε ιδιαιτερη διαφορα μεταξυ σας... όλα στην πράξη θα φανουν... Ξερω άτομα που εχουν τελειώσει ΑΣΟΕΕ ή ΕΜΠ κ μόνο από την άθλια συνεντευξη που έδωσαν τους έκοψαν...Δεν εχει να κανει λοιπον μονο το πτυχιο... Στην πραξη θα φανουν τα πραγματα...

Κ μια απορια έχω γιατι όλοι φωναζετε κ εναντιωνεστε στην ιδιωτικη τριτοβαθμια εκπαιδευση κ δεν ξεσηκωνεστε για την δημοσια δευτεροβαθμια εκπαιδευση κ τα φροντιστηρια που τα σκατε 2 κ 3 χρονια...? Κ για να κανω κ εναν προχειρο προυπολογισμο με τα χρηματα των φροντιστηριων που πληρωνουν οι γονεις 2 χρονια στα φροντιστηρια εσυ θα επαιρνες σε ενα ιδιωτικο Bachelor κ μαλιστα στην ειδικοτητα που σου αρεσει!

 

 

Δεν είναι ρατσιστικό.. Δεν είμαστε όλοι για τα πανεπιστήμια τι να κάνουμε... Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει αυτός ο ρατσισμός... Σου αρέσει το μακιγιάζ, το μανικιούρ και δεν ξέρω γω τι άλλο?? Πήγαινε σε κάποιο ανάλογο ΙΕΚ... Δεν γεννηθήκαμε όλοι για να σπουδάσουμε στην ανώτατη εκπαίδευση... Χωρίς να υποβαθμίσω κάποιον...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ρατσιστικό.. Δεν είμαστε όλοι για τα πανεπιστήμια τι να κάνουμε... Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει αυτός ο ρατσισμός... Σου αρέσει το μακιγιάζ, το μανικιούρ και δεν ξέρω γω τι άλλο?? Πήγαινε σε κάποιο ανάλογο ΙΕΚ... Δεν γεννηθήκαμε όλοι για να σπουδάσουμε στην ανώτατη εκπαίδευση... Χωρίς να υποβαθμίσω κάποιον...

Δηλαδή δεν σε ενδιαφέρει αν κάποιος άλλος είναι το ίδιο/περισσότερο ικανός να σπουδάσει την επιστήμη που σπουδάζεις και εσύ. Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι το γεγονός ότι εσύ "πρόλαβες" να σπουδάσεις πρώτος (= εγώ μπήκα στο πανεπιστήμιο, όχι εσύ. άρα εγώ εχω δικαίωμα να σπουδάσω, όχι εσύ). Το καταλαβαίνω σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ρατσιστικό.. Δεν είμαστε όλοι για τα πανεπιστήμια τι να κάνουμε... Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει αυτός ο ρατσισμός... Σου αρέσει το μακιγιάζ, το μανικιούρ και δεν ξέρω γω τι άλλο?? Πήγαινε σε κάποιο ανάλογο ΙΕΚ... Δεν γεννηθήκαμε όλοι για να σπουδάσουμε στην ανώτατη εκπαίδευση... Χωρίς να υποβαθμίσω κάποιον...

Μα σε οποιον αρεσει το μακιγιαζ κ το μανικιουρ παει να κανει αυτο σε οποιον αρεσει να σπουδασει οικονομικα αφου δεν εχει περασει σε δημοσιο παει σε ιδιωτικο! Γιατι όχι?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ρατσιστικό.. Δεν είμαστε όλοι για τα πανεπιστήμια τι να κάνουμε... Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει αυτός ο ρατσισμός... Σου αρέσει το μακιγιάζ, το μανικιούρ και δεν ξέρω γω τι άλλο?? Πήγαινε σε κάποιο ανάλογο ΙΕΚ... Δεν γεννηθήκαμε όλοι για να σπουδάσουμε στην ανώτατη εκπαίδευση... Χωρίς να υποβαθμίσω κάποιον...

 

Έχεις δίκιο. Σίγουρα δεν είναι όλοι πλασμένοι για "επιστήμονες" (:p) και αυτό το obsession με το να πάρουν όλοι ένα χαρτί και να γίνουν όλοι γιατροί-δικηγόροι είναι χαρακτηριστικό της χώρας μας που δε συναντάται σε άλλες δυτικές χώρες σε τέτοιο βαθμό.

 

Από την άλλη, σε ελεύθερη κοινωνία ζούμε κι αν ο άλλος θέλει να σπουδάσει παρά το ότι δεν πέρασε στις Πανελλήνιες ή πέρασε κάπου που δεν του άρεσε ή θέλει να σπουδάσει κάτι που δεν προσφέρεται από το δημόσιο πανεπιστήμιο δεν είναι γούστο του, καπέλο του και μαγκιά του; :)

 

Αν τώρα αυτός πάει και γίνει (χ- διάλεξε ότι επάγγελμα θες) και μετά έρθει και παραπονιέται ότι δε βρίσκει δουλειά, πρώτος εγώ θα βγω και θα του πω "ας πρόσεχες". Αν όμως έχει το determination, το ψώνιο και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο και τα φέρει εις πέρας και βρει και δουλειά στο αντικείμενό του, τότε μάλλον αυτός ο καταναγκαστικός επαγγελματικός προορισμός μέσω των πανελληνίων τελικά ίσως να μην ήταν και ο καλύτερος δυνατός.

 

Δηλαδή δεν σε ενδιαφέρει αν κάποιος άλλος είναι το ίδιο/περισσότερο ικανός να σπουδάσει την επιστήμη που σπουδάζεις και εσύ. Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι το γεγονός ότι εσύ "πρόλαβες" να σπουδάσεις πρώτος (= εγώ μπήκα στο πανεπιστήμιο, όχι εσύ. άρα εγώ εχω δικαίωμα να σπουδάσω, όχι εσύ). Το καταλαβαίνω σωστά?

 

 

Προφανώς εννοεί (δε συμφωνώ) ότι ο άλλος δεν μπορεί να είναι το ίδιο/περισσότερο ικανός αφού δεν έγραψε το ίδιο καλά με αυτόν στις πανελλήνιες.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω απολυτα...! Ετσι κι αλλιως επιστημες οπως η ιατρικη κ η νομικη δεν υπαρχουν στα ιδιωτικα...

Αλλα όντως στο εξωτερικο ο καθενας επιλεγει σε ποια σχολη θελει να παει κ απο εκει κ περα ειναι δικο του θεμα αν θα μπορεσει να το βγαλει...!

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς εννοεί (δε συμφωνώ) ότι ο άλλος δεν μπορεί να είναι το ίδιο/περισσότερο ικανός αφού δεν έγραψε το ίδιο καλά με αυτόν στις πανελλήνιες.

Με το οποίο προφανώς δεν συμφωνώ... :)

Link to comment
Share on other sites

Το δεν ειναι όλοι για πανεπιστημια για μενα ειναι ρατσιστικο απο την στιγμη που αναφεροταν σε ατομα που δεν περασαν σε δημοσιο αλλα που ηθελαν ομως να σπουδασουν κ πηγαν σε ιδιωτικο.. Αν αυτα τα ατομα ηθελαν χειρωνακτικη εργασια θα επελεγαν αυτο κ δεν θα ξοδευαν τα χρηματα τους για να σπουδασουν να παρουν γνωσεις κ στο τελος καποιο πτυχιο...

Κ να σου πω κ κατι ποιος νομιζεις οτι εκτιμαει περισσοτερο την σχολη του...? Ο φοιτητης που πληρωναν οι γονεις τα φροντιστηρια για να περασει καπου στο δημοσιο κ ακομα θα πληρωνει αν το παιδι του περασει εκτος τοπου κατοικιας τους ή αυτος ο οποιος κατα πασα πιθανοτητα ειναι εργαζομενος , δουλευει 8 ωρες την ημερα για να πληρωσει την σχολη του κ όχι μόνο...?

 

Κι εγώ πολλά θέλω αλλά θέλει και προσπάθεια η οποία πάλι δεν φτάνει. Ποιος ποδοσφαιριστής δεν θέλει να γίνει σαν τον Πελέ ;) άλλο το θέλω κι άλλο το μπορώ. Κάποιος που 12 ήταν χρόνια ασυνεπής στις υποχρεώσεις του στο σχολείο τι είδους φοιτητής και μετά επαγγελματίας θα βγει?

 

Αυτός που την επέλεξε ως πρώτη επιλογή και θέλει πραγματικά να ακολουθήσει το συγκεκριμένο επάγγελμα, όχι φυσικά αυτός που θέλει να περάσει απλά φοιτητική ζωή, μια εμπειρία κάτι που συμβαίνει ως επί των πλείστων στα δημόσια πανεπιστήμιά μας:(

 

@siciliano

Έχεις καταλάβει τα πάντα από την ανάποδη.

Αδυνατείς να καταλάβεις ότι πρώτα υπάρχει η ανάγκη και μετά η ανταπόκριση. Αντ' αυτού νομίζεις πως η ανταπόκριση είναι αποτέλεσμα ψυχρής γραφειοκρατικής ρύθμισης.

 

Είμαι ανάποδος, τι να κάνω:p

 

Για όλα τελικά φταίει το κράτος που δεν αποκατέστησε τους "πτυχιούχους καθηγητές". Αλήθεια, ποιοι είναι αυτοί οι "πτυχιουχοι καθηγητές";; Φαντάζομαι εννοείς Φυσικούς, Μαθηματικούς, Χημικούς, Φιλόλογους κτλ; Με εξαίρεση ίσως τους φιλόλογους, αναρωτιέμαια γιατί ένας απόφοιτος του Μαθηματικού πχ ονομάζεται "Πτυχιουχος Καθηγητής". Σπούδασε στο Μαθηματικό ή στην Καθηγητική Σχολή Μαθηματικού;; Ποια ξεπερασμένη νοοτροπία καθόρισε ότι οι σχολές αυτές αντί να βγάζουν Φυσικούς, Μαθηματικούς, Χημικούς βγάζουν καθηγητές Φυσικής, Μαθηματικών, Χημείας;

Στην Ελλάδα ούτε ΝΑΣΑ έχουμε, ούτε βιομηχανίες, κράτος σχετικά νέο ταλαιπωρημένο από τουρκοκρατίες και εμφυλίους. :(

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλάδα ούτε ΝΑΣΑ έχουμε, ούτε βιομηχανίες, κράτος σχετικά νέο ταλαιπωρημένο από τουρκοκρατίες και εμφυλίους. :(

 

Και τι προτείνεις, να προσλαμβάνονται όλοι οι φυσικομαθηματικοί στα σχολεία ως καθηγητές;

 

Εγώ πάντως ξέρω πάρα πολλά παραδείγματα φίλων/γνωστών μου που (παρόλο που δεν έχουμε ούτε ΝΑΣΑ ούτε βιομηχανίες) ακολούθησαν επαγγέλματα σχετικά με τις σπουδές τους (πχ οι μαθηματικοί στον τομέα της πληροφορικής) χωρίς να περιμένουν (και για την ακρίβεια χωρίς να θέλουν) να γίνουν καθηγητές.

 

Πάντως αυτό που λες (ούτε ΝΑΣΑ έχουμε, ούτε βιομηχανίες) προφανώς είναι γνωστό σε όσους επιλέγουν τις σχολές αυτές, επομένως εν γνώση τους διαλέγουν να ακολουθήσουν ένα συγκεκριμένο δρόμο που θα τους παρέχει κάποιες συγκεκριμένες επιλογές.

Link to comment
Share on other sites

Και τι προτείνεις, να προσλαμβάνονται όλοι οι φυσικομαθηματικοί στα σχολεία ως καθηγητές;

 

Εγώ πάντως ξέρω πάρα πολλά παραδείγματα φίλων/γνωστών μου που (παρόλο που δεν έχουμε ούτε ΝΑΣΑ ούτε βιομηχανίες) ακολούθησαν επαγγέλματα σχετικά με τις σπουδές τους (πχ οι μαθηματικοί στον τομέα της πληροφορικής) χωρίς να περιμένουν (και για την ακρίβεια χωρίς να θέλουν) να γίνουν καθηγητές.

 

Πάντως αυτό που λες (ούτε ΝΑΣΑ έχουμε, ούτε βιομηχανίες) προφανώς είναι γνωστό σε όσους επιλέγουν τις σχολές αυτές, επομένως εν γνώση τους διαλέγουν να ακολουθήσουν ένα συγκεκριμένο δρόμο που θα τους παρέχει κάποιες συγκεκριμένες επιλογές.

 

Εντάξει ρε gmac δεν λέω να γίνονται μόνο καθηγητές απλά ήθελα να δώσω μια εξήγηση στην εμφάνιση των φροντιστηρίων, ότι θέλουν ας γίνουν. :) Εγώ λέω για των αριθμό και το τρόπο με τον οποίο μπαίνουν στις σχολές, οι μαθητές. Φαντάσου τα φροντιστήρια σαν "ντόπα", οι οποία αυξάνει την απόδοση των μαθητών στο σχολείο και μετά αφού περάσουν επανέρχονται στο φυσιολογικές τους επιδώσεις, μέτριες ως κακές. Κι αν δεν πέρασαν στην πρώτη επιλογή, υποβαθμίζουν περισσότερο την σχολή τους.

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

Οι άστοχες και άκυρες αντιστοιχίες έχουν χτυπήσει κόκκινο... Ακούς εκει "ντόπα". :lol:

 

Σοβαρά τώρα, τα φροντιστήρια υπάρχουν γιατί στα σχολία δεν γίνεται σωστή δουλιά. Και σ' αυτό φταίνε όλοι. Πολιτεία, καθηγητές και μαθητές. ΟΛΟΙ.

Και όχι, δεν είναι ντόπα. Κάνεις χρήση της ιδιωτικής εκπαίδευσης και απλώς δεν έχεις το νεύρο να το παραδεχτείς. ;)

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει ρε gmac δεν λέω να γίνονται μόνο καθηγητές απλά ήθελα να δώσω μια εξήγηση στην εμφάνιση των φροντιστηρίων, ότι θέλουν ας γίνουν. :)

 

Mα έχει δίκιο ο MF. Το βλέπεις τελείως ανάποδα. Δλδ υπάρχει υπερπληθώρα "καθηγητών", άρα ανοίγουν φροντιστήρια και αυτά πρέπει κάπως να γεμίσουν άρα αποροφούν μαθητές; Μα αυτό είναι τελείως παράλογο (ή μάλλον ανάποδο!:D).

 

Τα φροντιστήρια εμφανίστηκαν και αυξήθηκαν επειδή ο Έλληνας έχει μανία με το να στείλει το παιδί του στο πανεπιστήμιο και μανία με τα φροντιστήρια (το βλέπουμε παντού: φροντιστήρια στο λύκειο, φροντιστήρια στο γυμνασιο, φροντιστήρια πλέον και στο δημοτικό, φροντιστήρια για φοιτητές, για ΑΣΕΠ, για GMAT, για TOEFL σε λίγο θα στέλνουμε τα μωρά φροντιστήριο για να μάθου να κατουράνε - ΕΛΕΟΣ!).

 

Φαντάσου τα φροντιστήρια σαν "ντόπα", οι οποία αυξάνει την απόδοση των μαθητών στο σχολείο και μετά αφού περάσουν επανέρχονται στο φυσιολογικές τους επιδώσεις, μέτριες ως κακές.

 

Όσο πας τόσο το χαλάς. :lol:

 

Βασικά οι μαθητές έχουν "καλές αποδόσεις" αλλά στα λάθος πράγματα. Εγώ για παράδειγμα που έδωσα με το σύστημα των δεσμών είχα πολύ καλή επίδοση στην Ιστορία (4η δέσμη), 20 έγραψα. Στην πράξη ήμουν καλός παπαγάλος.

 

Όταν ήμουν στο 3ο έτος και ήρθε η πρώτη φουρνιά πρωτοετών με το "νέο" (το σημερινό) σύστημα εισαγωγής έπαθα πλάκα από την παντελή έλειψη για παράδειγμα βασικών γνώσεων μαθηματικών. Ένα 90% κόπηκε εκείνη τη χρονιά στα Μαθηματικά πρώτου εξαμήνου - και μιλάμε για ένα μάθημα που εγώ το είχα περάσει με όσα θυμόμουν από το λύκειο, κυριολεκτικά χωρίς ούτε λεπτό διαβάσματος ή παρακολούθησης.

 

Με βάση αυτά που έχουν δει τα μάτια μου λοιπόν, δε μπορώ να δεχτώ ότι οι Πανελλήνιες ξεκαθαρίζουν αυτη την "καλή μαγιά" που είπε κάποιος. :)

Link to comment
Share on other sites

Τι είναι αυτά τα κολέγια ρε παιδιά? Μήπως είναι ιδιωτικά ιεκ?

Εγω που τελείωσα κρατικό ιεκ με ποιάνει αυτή η αναγνώριση??

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Ta iek tha ginoun panepistimia kai tha exoun megalh aksia suntoma...einai ola mesa se mia gualini sfera krumena..den ta vlepoume alla uparxoun...kapoioi diavazoun thn sfera k kapoioi alloi oxi..

Thumame sto lukeio epina polles bures (kai whiskey episis)..hmoun polu sunepis se auto...telika oute alkoolikos egina alla oute kai epistimonas (gi auto grafw me greeklish)..ara ti na skeftw? oti kai ekei pou hmoun sunepis k ekei pou den hmoun pali apetuxa...Atimi zwh pws ta ferneis..

Link to comment
Share on other sites

Με βάση αυτά που έχουν δει τα μάτια μου λοιπόν, δε μπορώ να δεχτώ ότι οι Πανελλήνιες ξεκαθαρίζουν αυτη την "καλή μαγιά" που είπε κάποιος. :)

 

+1 - έχει δίκιο ο gmac. άλλωστε όπως αναφέρθηκε πριν οι πανελλήνιες στηρίζονται στην τύχη και στον άγχος.

Link to comment
Share on other sites

Για να μη λέμε ότι θέλουμε η αξιολόγηση έχει περάσει και πριν λίγους μήνες διάβαζα σε εφημερίδα, ότι ξεκινούσε κάτω από άκρα μυστικότητα για 2 πανεπιστημιακά ιδρύματα της περιφέρειας(δεν έλεγαν ποια για ευνόητους λόγους, αλλά ίσως να είναι το Π. θεσσαλίας και το πολυτεχνείο κρητης που πρώτα εξέλεξαν πρυτάνεις με το νέο νομο)...

 

Και πάλι αρνούμαι να δεχτώ ότι αυτή η αξιολόγηση θα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, καθώς μπορεί για παράδειγμα ένα περιφερειακό πανεπιστήμιο να στερείται υποδομών λόγω υποχρηματοδότησης.

Πως είναι δυνατόν να αξιολογείται για μια κατάσταση που δεν ευθύνεται το ίδιο;

Link to comment
Share on other sites

Mα έχει δίκιο ο MF. Το βλέπεις τελείως ανάποδα. Δλδ υπάρχει υπερπληθώρα "καθηγητών", άρα ανοίγουν φροντιστήρια και αυτά πρέπει κάπως να γεμίσουν άρα αποροφούν μαθητές; Μα αυτό είναι τελείως παράλογο (ή μάλλον ανάποδο!:D).

 

Τα φροντιστήρια εμφανίστηκαν και αυξήθηκαν επειδή ο Έλληνας έχει μανία με το να στείλει το παιδί του στο πανεπιστήμιο και μανία με τα φροντιστήρια (το βλέπουμε παντού: φροντιστήρια στο λύκειο, φροντιστήρια στο γυμνασιο, φροντιστήρια πλέον και στο δημοτικό, φροντιστήρια για φοιτητές, για ΑΣΕΠ, για GMAT, για TOEFL σε λίγο θα στέλνουμε τα μωρά φροντιστήριο για να μάθου να κατουράνε - ΕΛΕΟΣ!).

Μα τα φροντιστήρια κάπως στελεχώνονται, από κάπου ήρθαν κι αυτοί. Δεν έχεις παρατηρήσει πως στις σχολές ο αριθμός των θέσεων των εισακτέων αυξάνεται τα τελευταία χρόνια, συν το ότι χτίστηκαν περισσότερα πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα. Κι όλα αυτά όταν ο αριθμός στην Επετηρίδα ήταν τεράστιος. Τώρα είναι αργά, δεν μπορείς να κλείσεις τα φροντιστήρια για να καταπολεμήσεις την παραπαιδεία.

 

 

 

Όσο πας τόσο το χαλάς. :lol:

 

Βασικά οι μαθητές έχουν "καλές αποδόσεις" αλλά στα λάθος πράγματα. Εγώ για παράδειγμα που έδωσα με το σύστημα των δεσμών είχα πολύ καλή επίδοση στην Ιστορία (4η δέσμη), 20 έγραψα. Στην πράξη ήμουν καλός παπαγάλος.

Όταν ήμουν στο 3ο έτος και ήρθε η πρώτη φουρνιά πρωτοετών με το "νέο" (το σημερινό) σύστημα εισαγωγής έπαθα πλάκα από την παντελή έλειψη για παράδειγμα βασικών γνώσεων μαθηματικών. Ένα 90% κόπηκε εκείνη τη χρονιά στα Μαθηματικά πρώτου εξαμήνου - και μιλάμε για ένα μάθημα που εγώ το είχα περάσει με όσα θυμόμουν από το λύκειο, κυριολεκτικά χωρίς ούτε λεπτό διαβάσματος ή παρακολούθησης.

Δεν είμαι υπέρ των δεσμών ή κατευθύνσεων στο σχολείο.;)

 

Με βάση αυτά που έχουν δει τα μάτια μου λοιπόν, δε μπορώ να δεχτώ ότι οι Πανελλήνιες ξεκαθαρίζουν αυτη την "καλή μαγιά" που είπε κάποιος. :)

 

Που να ξεκαθαρίσουν όταν στα πανεπιστήμια μπαίνει κάθε καρυδιάς καρύδι. Αυτή η πάστα των μέτριων μαθητών υποβάθμισε τα πανεπιστήμια. Όταν αυξάνεις τις θέσεις επιτρέπεις την εισαγωγή μαθητών με χειρότερες αποδώσεις στις πανελλήνιες - κοινώς σαβούρα. Πως μπορείς να περιμένεις μετά αναβάθμιση.:blink:

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι αρνούμαι να δεχτώ ότι αυτή η αξιολόγηση θα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, καθώς μπορεί για παράδειγμα ένα περιφερειακό πανεπιστήμιο να στερείται υποδομών λόγω υποχρηματοδότησης.

Πως είναι δυνατόν να αξιολογείται για μια κατάσταση που δεν ευθύνεται το ίδιο;

 

Σου έγραψα ένα ολόκληρο σεντόνι και επιλέγεις να απαντήσεις μόνο στα περί αξιολόγησης. Τέσπα.

 

Πάμε στην αξιολόγηση. Απορρίπτεις μια αξιολόγηση η οποία δεν ξέρουμε ούτε εσύ ούτε εγώ πως θα λειτουργεί (αν ξέρεις πες μου και μένα :) ). Η εναλλακτική σου δεν έχω καταλάβει ποια είναι;;

 

Που να ξεκαθαρίσουν όταν στα πανεπιστήμια μπαίνει κάθε καρυδιάς καρύδι. Αυτή η πάστα των μέτριων μαθητών υποβάθμισε τα πανεπιστήμια. Όταν αυξάνεις τις θέσεις επιτρέπεις την εισαγωγή μαθητών με χειρότερες αποδώσεις στις πανελλήνιες - κοινώς σαβούρα. Πως μπορείς να περιμένεις μετά αναβάθμιση.:blink:

 

Εγώ έφερα παράδειγμα για μια από τις σχολές με τις υψηλότερες βάσεις στην κατεύθυνσή της. Σίγουρα δε μπορείς να τους χαρακτηρίσεις σαβούρα με βάση το σύστημα των πανελληνίων.

 

Οπότε ή το εισαγωγικό σύστημα πάσχει (όταν οι "καλύτεροί" με βάση αυτό) είναι για κλάματα ή είναι όλοι οι μαθητές μας για κλάματα. Κανένα από τα 2 σενάρια δε με χαροποιεί.

Link to comment
Share on other sites

Σου έγραψα ένα ολόκληρο σεντόνι και επιλέγεις να απαντήσεις μόνο στα περί αξιολόγησης. Τέσπα.

 

Πάμε στην αξιολόγηση. Απορρίπτεις μια αξιολόγηση η οποία δεν ξέρουμε ούτε εσύ ούτε εγώ πως θα λειτουργεί (αν ξέρεις πες μου και μένα :) ). Η εναλλακτική σου δεν έχω καταλάβει ποια είναι;;

 

Μη το παιρνεις προσωπικα, απλα γραφω απο το κινητο και δεν ειναι και ευκολο να απαντησω.

Link to comment
Share on other sites

 

Θα πάρω ως παράδειγμα ένα από τα ιδιωτικα ιδρύματα που θεωρώ εγώ αξιόπιστο, και θα σε παραπέμψω απλά στο website του όπου έχει τα προσόντα των διδασκόντων, το research που γίνεται κτλ.

 

http://www.alba.edu.gr/faculty/Pages/Resident.aspx

 

Επιφυλάσσομαι να το δω πιο αναλυτικά κάποια στιγμή που θα έχω χρόνο, γιατί έχω κάποιες αμφιβολίες. π.χ. είδα 65 τίτλους στο research Output πολλοι από τους οποίους είναι άρθρα σε εφημερίδες. Δεν ξέρω πώς εννούν την λέξη έρευνα στις οικονομικές σχολές, στις θετικές πάντως τα στελέχη ούτε στα βιογραφικά τους δεν τα γράφουν αυτά. Ίσως και να παίζει και αυτό ρολο. Δεν είδα κάποιο χρηματοδοτούμενο ερευνητικό πρόγραμμα. anyway, μπορεί να έπεσα στην περίπτωση. Πάντως σίγουρα δείχνει αξιόλογη στελέχωση, σίγουρα κάποιοι που δεν κατἀφεραν να γίνουν καθηγητές στα δημόσια πανεπιστήμια θα βρήκαν καταφύγιο εκεί.

 

είναι λίγο off topic, αλλά φροντιστήρια πάντοτε υπήρχαν (από τον Μεσαίωνα σε όλη την ευρώπη) και φυσικά θα υπάρχουν. Ο λόγος είναι ότι η διδασκαλία απευθύνεται σε ένα μέσο επίπεδο μαθητή, άρα αφήνει ακάλυπτους και τους πολύ καλούς και τους χειρότερους. Ο δεύτερος λόγος είναι η ανεπάρκεια των καθηγητών στα σχολεία. Ο τρίτος είναι ότι οι μαθητές κάνουν κάθε λογής χαβαλέ αντί να δουλεύουν σοβαρά τις ώρες του σχολείου, κι εμείς έτσι κάναμε όταν μας έπαιρνε.

 

Το πρόβλημα που δεν ξέρω αν έχετε αναφέρει είναι ότι έχει γεμίσει ο τόπος "πανεπιστημιακά"φροντιστήρια. Λἰγο το άθλιο επίπεδο πολλών φοιτητών, λίγο η βαρεμάρα μας και πολλοί πληρώνουν για την εύκολη λύση (θέματα να περάσουν τις εξετάσεις) αντί να στρωθούν στην δουλειά για να μορφωθούν, να δουλέψουν για να γίνουν καλοί. Σίγουρα αυτά τα φροντιστήρια δεν έχουν πελάτες από ΚΕΣ, γιατί προφανώς δεν χρειάζεται και ο νοών νοείτω.

 

Πάντως έχουμε πολύ περισσότερους φοιτητές απ'΄οσους χρειαζόμαστε και οι περισσότεροι είναι απλά "μπάζα" για το σύστημα (αφού δεν θα μπορέσουν ποτέ να αξιοποιήσουν το όποιο πτυχίο τους). Απλά με την αναπόφευκτη αναγνώριση θα βγάλουν κάποιοι άνθρωποι παραπάνω λεφτά, και ισως δημιουργηθεί ένας καλός ανταγωνισμός που θα βελτιώσει το επίπεδο των δημόσιων (μεταξύ μας φοβάμαι ακριβώς το αντίθετο, ότι θα επικρατήσει η λογική "τι μας παιδεύεις ρε μπάρμπα αφού ο άλλος στο ιδιωτικό δεν ζορίζεται". that's all.

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Στις πανελλήνιες μπορεί να γράψεις καλά αλλά όχι τόσο όσο απαιτείται για να περάσεις στην σχολή που θέλεις. Άρα μέχρι τώρα ή συμβιβαζόσουν με κάτι άλλο ή πήγαινες στο εξωτερικό. Συνεπώς αυτός που είχε μία άλφα οικονομική δυνατότητα πάντα μπορούσε να σπουδάσει αυτό που ήθελε καθώς εύκολα πήγαινε έξω.

Με τα κολλέγια θεωρητικά μπορείς να σπουδάσεις αυτό που θες στην χώρα σου (αν και νομίζω ότι τα περισσότερα τμήματα θα αφορούν, χρηματοοικονομικά, διοίκηση επιχειρήσεων, ειδικότητες που αφορούν εφαρμογές στους Η/Υ κλπ - δεν νομίζω οτι θα υπάρξουν κολλέγια που θα δημιουργήσουν τμήματα του πολυτεχνείου ή ιατρικές σχολές). Οπότε αν έχεις περάσει σε ένα ΤΕΙ ή ΑΕΙ στην επαρχία ή και Αθήνα που δεν το πολυθέλεις όπου με τις καταλήψεις ή χωρίς αυτές θα σου στοιχίσει ο κούκος αηδόνι και δεν μπορείς ή δεν θέλεις να πας έξω το κολλέγιο στην αρχή φαντάζει ιδανική λύση.

 

Δεν θέλω να διακπληκτιστώ με τους αποφοίτους κολλεγίων αλλά έχω την εντύπωση ότι:

α. ότι μαθαίνουν εκεί είναι ότι είναι απολύτως αναγκαίο σήμερα ότι είναι πιασάρικο για να μπορέσουν να αποκασταθούν επαγγελματικά χωρίς αυτό να το καταδικάζω επιλογή του καθενός αποτελεί. Όμως δεν εμβαθύνουν δεν μαθαίνουν τι υπήρχε πριν ή τι μπορεί να υπάρξει μετά (βεβαίως κάποιος θα μου πει εσύ που αποφοίτησες από ελληνικό ΑΕΙ το έμαθες - θα απαντήσω αβίαστα ναι και γιατί είχα ερεθίσματα από τους καθηγητές μου συνέχεια αλλα΄και γιατί το επιδίωκα από μόνη μου αφού ο σκοπός μου δεν ήταν απλά να ξέρω τα σουξεδιάρικα της αγοράς αλλά να μάθω και 5 πράγματα παραπάνω).

β. έπειτα αν στα δημόσια ΑΕΙ και ΤΕΙ υπάρχει σοβαρό πρόβλημα αναξιοπιστίας ως προς την βαθμολόγηση και το επίπεδο της παρεχόμενης υπηρεσίας, τόσο μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων που έχουν το ίδιο επιστημονικό αντικείμενο. όσο και μεταξύ του ίδιου του ιδρύματος από τμήμα σε τμήμα και καθηγητή σε καθηγητή,

πιστεύω ότι σε ιδιωτικό κολλέγιο που θέλει να προσελκύει ακόμα περισσότερο κόσμο καθώς η ύπαρξη του στηρίζεται αποκλειστικά στους πελάτους του που το πληρώνουν το πρόβλημα αυτό θα είναι ακόμα πιο έντονο.

γ. δεν πιστεύω ότι ένας απόφοιτος του χ, ω κολλέγίου έχει τις ίδιες γνώσεις με έναν απόφοιτο πανεπιστημίου ή ΤΕΙ άρα γιατί το πτυχίο τους πρέπει να είναι ίσο (βεβαίως εδώ κάναμε και τα ΑΤΕΙ θα μου πει κάποιος, οπότε ποιο είναι το πρόβλημα σου...)

 

Αφού το πρόβλημα είναι προφανώς τα επαγγελματικά δικαιώματα και όχι η "γνώση" (τα οποία επαγγελματικά δικαιώματα στην Ελλάδα έτσι και αλλιώς αποτελούν πρόβλημα ακόμα και μεταξύ των αποφοίτων πανεπιστημίου και ΤΕΙ) ας εστιάσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς εκεί.

Επίσης η αναγκαιότητα αξιολόγησης των ελληνικών ανώτατων και ανώτερων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ήταν επιτακτική πολύ πριν τεθεί το θέμα με τα κολλέγια

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...