Jump to content

[Επίσημο] Nokia 5800 XpressMusic - Part 1


mirrorofsorrow
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 7,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Παρε το απο e-shop.απο εκει θα το παρω και εγω.απλα υπαρχει το θεμα με την εγγυηση που σου βγαζουν το λαδι αυτοι(στους υπολογιστες ειδικα) και φοβαμαι αν εχει τιποτα το κινητο και θελει αντικατασταση,οτι δεν θα μου την κανουν,ενω στο πλαισιο βαζεις δυο φωνες και στο αλλαζουν.στο σαιτ του πλαισιου δεν το εχουν σε μαυρο παντως...
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχω κολλήσει στο χρώμα! Ποιό μου προτείνετε;

 

Το γουστο ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα. Πως να σου πει καποιος αλλος τι χρωμα να προτιμησεις για να ειναι καλυτερα για σενα.... Καθε ενας θα σου πει απλα ποιο προτιμαει ο ιδιος. Οποτε απλα ταιριαξε το με τα δικα σου γουστα, αλλα πανω απο ολα δες ποιο βρισκεις στο καταστημα απο οπου προτιμας να ψωνισεις. Δεν θα τα βρεις και τα 3 χρωματα παντου...;)

 

Οχι, η Vodafone το φέρνει μόνο σε κόκκινο.

 

Λαθος. Εγώ το πηρα απο τη Vodafon και ειναι μπλε.

Link to comment
Share on other sites

παιδια τι παιζει με τις κλησεις?καποιες φορες μου κολαει και πεταει κατευθειαν Δεν απαντα...επισης αμεσως μετα απο την κληση κλειδωνει...ειδικα για το πρωτο εχω φουλ σημα και απλα δεν γινεται η κληση,σαν να εχει κολησει
Link to comment
Share on other sites

παιδια τι παιζει με τις κλησεις?καποιες φορες μου κολαει και πεταει κατευθειαν Δεν απαντα...επισης αμεσως μετα απο την κληση κλειδωνει...ειδικα για το πρωτο εχω φουλ σημα και απλα δεν γινεται η κληση,σαν να εχει κολησει

οντως και κάνει μπαμ ότι δεν είναι πρόβλημα δικτύου αλλά η συσκευη για κάποιο λόγο τα παίζει, το χω προσέξει κι εγώ λίγο καιρό αυτό.

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Πως να κανω φορματ την MicroSD καρτα?

Να την βαλω σε card reader 'η γινετε και μεσω του USB

καλωδιου που παρεχει το τηλεφωνο?

Θα πας Διαχ. αρχείων, θα μπεις στην κάρτα μνήμης και μετά θα πατήσεις Επιλογές > Επιλογές κάρτα μνήμης > Μορφοποιήαη

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

εγω φιλε εχω το κινητο στο κουτι του απο 24.02.09.αγοραστηκε απο ΠΛΑΙΣΙΟ καλλιθεας.δεν μου το αλλαξαν.με παρεπεμψαν στη alphacopy.πηγα,μου εδωσαν εγγραφο οτι δεν ειναι ελληνικο.εκανα καταγγελια στη γενικη γραμματεια καταναλωτου.ταλαιπωρουμε τωρα και εναμιση μηνα.καποτε θα δικαιωθω.αλλα πρεπει ορισμενοι να καταλαβουν οτι δεν τα ισοπεδωνουμε ολα στο βωμο του ευκολου χρηματος.ηξεραν απο που αγορασαν.ποιος μου λεει οτι δεν ηξεραν και το οτι τα ελληνικα περνιουνται στη ελλαδα εκ των υστερων?οπως εγω ζητησα αλλαγη επειδη χαθηκαν τα ελληνικα,ας ζητουσαν και αυτοι τα ρεστα απο εκει που το αγορασαν.αλλα μου εδωσαν λειψη εγγυηση ,αφου τα κινητα δεν αγορασθηκαν μεσω της alphacopy.ουτε εκει φταινε?τοτε ποιος φταιει?τα λεφτα μου ομως ηξεραν να τα παρουν και να μην πουν κουβεντα.αν δεν σας νοιαζουν τα λεφτα μπορειτε να τα δινετε αφοβα στο πλαισιο.εμενα δεν μου περισσευουν.και θα τα παρω πισω με καθε τροπο νομιμο και τιμιο.

 

 

Μάθετε τα δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και προστατεύστε την τσέπη σας!

 

Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ' όρου ζωής.

 

Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας!

 

1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»;

 

«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό».

 

2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;

 

Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος.

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας.

 

Αν για παράδειγμα αγοράσατε από τον Κωτσόβολο μία τηλεόραση Sony, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Κωτσόβολος, και όχι η Sony. Άρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Κωτσόβολο, αν αυτοί σας παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού.

 

3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ;

 

Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delongh i, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν.

 

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα.

Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως!

 

4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν;

 

Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα:

Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο

Β. Να μειώσει το τίμημα

Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση

 

Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου.

 

Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση.

 

Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα.

 

5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα;

 

Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια!

 

Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες. Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε.

 

Συνημμένο: Υπόδειγμα καταγγελίας (Αρχείο Word 30K)

 

Τέλος, σας παραθέτω τα παρακάτω τηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες:

Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520

Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444, 2310 257776

 

 

 

http://www.tvxs.gr/v3915

Link to comment
Share on other sites

Η σπασμενη οθονη δεν περναει στην εγγυηση οπως εγινε και με το δικο μου αλλα το προβλημα ειναι οτι μου εβγαλαν και ολο το τηλεφωνο εκτως εγγυησης γιατι ειπαν οτι απο την πιεση στραβωσε και η πλακετα!

Τις πιο φθηνες οθονες τις εχει η alpha copy 39 ευρω κανει + 29 περαστικα!

 

Eυχαριστω φιλε για την απαντηση.Τελικα δεν ειναι σπασιμο αλλα πιεση και εχει μια μικρη γραμμουλα μονο με μαυρο backround οποτε να φανταστω οτι περναει στην εγγυηση

Link to comment
Share on other sites

Παρα πολυ χρησιμα αυτα για τα δικαιωματα.αυτο με τα 2 χρονια δεν το ξερα.με τα πιξελ στις οθονες τι παιζει?(λιγο οφτοπικ βεβαια)

οποτε και με την σχισμη μπορεις να το θεωρησεις ελλατωματικο και να το γυρισεις...

Link to comment
Share on other sites

Αν και το παράδειγμα αναφέρεται σε τηλεόραση, είναι προφανές ότι ισχύει και για τα κινητά (παραεισαγωγής και μη).
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά να εμπιστευτώ τον Γερμανό με το μαύρο μοντέλο;

 

Αύριο παραλαμβάνω μαύρο από το e-shop, Ελληνικό. Γιατί όχι?:)

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

Δν είναι κακό και το κόκκινο...Αν είναι το μαυρο να το παρω απο το πλαισιο, προτιμω τη βονταφον...

Το μαυρο ειναι εισαγωγης μονο της cosmote,επομενως και ο Γερμανος το εχει.Εγω το πηρα σημερα απο plaisio(κοκκινο).Ακριβως διπλα στο plaisio Πατρας,ειναι nokia center.Zητησα απο τον υπαληλο του plaisio να μου γραψει το IMEI της συσκευης να το παω για ελεγχο και αμεσως δεχτηκε.Το πηγα στη nokia και μου ειπαν το εξης."Προσεξες αν το αυτοκολητο ειχε το λογοτυπο της nokia?Εαν ναι τοτε ειναι σιγουρα Ελληνικο".Κοιταει και στο internet το IMEI και μου εδειξε πως ηταν Ελληνικο.Αυτο μου το ειπαν και πριν στο plaisio.Παρεμπιπτοντως δεν το πηρα απο την nokia γιατι θα το εφερνε σε μια εβδομαδα κι εγω το χρειαζομουν αμεσα.Τωρα αν με κοροιδεψαν και οι δυο,plaisio k nokia,τι να πω?...Χαλαλι τους!

Link to comment
Share on other sites

Η σπασμενη οθονη δεν περναει στην εγγυηση οπως εγινε και με το δικο μου αλλα το προβλημα ειναι οτι μου εβγαλαν και ολο το τηλεφωνο εκτως εγγυησης γιατι ειπαν οτι απο την πιεση στραβωσε και η πλακετα!

Τις πιο φθηνες οθονες τις εχει η alpha copy 39 ευρω κανει + 29 περαστικα!

 

 

 

Καλα θα ηταν εδω μεσα να απαντατε στα προβληματα που αντιμετωπιζουν οι κατοχοι του 5800 η στις αποριες και να μην ποσταρετε μπουρδες του τυπου "σημερα το πηρα και γω σε μαυρο" η "και το δικο μου εχει σχισμη"

 

 

 

Σιγουρα μονο 39 εχει η οθονη?Αυτο ειναι πολυ ενδιαφερον γιατι σ'ενα 7610 που ειχα ηθελαν ενα 50αρικο....

ΜΑΧ.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια,τι πρεπει να κανω για να δω ποια αναβαθμιση εχει το 5800?Καπου το ειδα εδω μεσα σε ενα θεμα αλλα δεν θυμαμαι και ειναι πολυ βασανο να ψαχνω.Οποιος εχει την καλωσυνη θα τον παρακαλουσα να με βοηθησει.Ευχαριστω εκ των προτερων.
Link to comment
Share on other sites

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/gianpithio_cp_2012.gif

Συντονιστής συζητήσεων στο forum της Nokia & Samsung @myphone.gr

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έπαθα κάτι πολύ περίεργο ξαφνικά δεν ανταποκρίνονται τα δυο εικονιδια που μπαίνει στα πλήκτρα κλήσης και στις επαφές, δείχνουν να πατιούνται αλλά δεν ανταποκρίνονται, το έκλεισα το άνοιξα κόλλησε, έβγαλα μπαταρία, έβγαλα καρτα μνημης το ίδιο. έκανα και επαναφορά στις εργοαστασιακές ρυθμίσεις αλλά το ίδιο, στη γραμμη συντομεύσεων αν βάλω εμφανίζει κενά κουτάκια που επίσης δε πατιούνται ενώ ανακάλυψα ότι αν το γυρίσω στη γραμμή επαφών εκει δουλεύουν κανονικά όλα. Τι τρελλά ειναι αυτά πάλι;

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έπαθα κάτι πολύ περίεργο ξαφνικά δεν ανταποκρίνονται τα δυο εικονιδια που μπαίνει στα πλήκτρα κλήσης και στις επαφές, δείχνουν να πατιούνται αλλά δεν ανταποκρίνονται, το έκλεισα το άνοιξα κόλλησε, έβγαλα μπαταρία, έβγαλα καρτα μνημης το ίδιο. έκανα και επαναφορά στις εργοαστασιακές ρυθμίσεις αλλά το ίδιο, στη γραμμη συντομεύσεων αν βάλω εμφανίζει κενά κουτάκια που επίσης δε πατιούνται ενώ ανακάλυψα ότι αν το γυρίσω στη γραμμή επαφών εκει δουλεύουν κανονικά όλα. Τι τρελλά ειναι αυτά πάλι;

 

Αν έχεις αλλάξει "θέμα" είναι ο πρώτος ύποπτος.

Για το άτμισμα: http://vaping.gr

 

Samsung S5 (no root)

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις αλλάξει "θέμα" είναι ο πρώτος ύποπτος.

 

Κανε και μια αλλη προσπαθεια.

Απενεργοποιησε τα εικονιδια τελείως και ξαναβαλτα

O έξυπνος ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ, ο πονηρός ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ, ο ηλίθιος ΕΠΙΜΕΝΕΙ..... Στο τελευταιο θα βαζουμε και nicknames και δεν θα φτάνει το πλαίσιο...
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις αλλάξει "θέμα" είναι ο πρώτος ύποπτος.

θέμα δεν άλλαξα είχα ένα εδώ και 3 μέρες, μόνο ενα παιχνιδι ένα έβαλα που το απεγκατέστησα στη συνέχεια. Δε γίνεται τίποτα αν απενεργοποιησω τελείως τη γραμμη συντομεύσεων δε δουλεύουν επαφες-πληκτρολογιο αν την ενεργοποιησω παλι δε δουλευουν και εμφανιζεται μονο η γραμμη του ημερολογιου το υπόλοιπο κενο αλλά αν πας με το δάχτυλο στο σημειο των συντομευσεων δειχνουν σα να υπαρχουν αόρατες επιλεγονται αλλά δε μπαινει μέσα. Τέλος με τη γραμμη επαφων όλα ρολόι...

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έπαθα κάτι πολύ περίεργο ξαφνικά δεν ανταποκρίνονται τα δυο εικονιδια που μπαίνει στα πλήκτρα κλήσης και στις επαφές, δείχνουν να πατιούνται αλλά δεν ανταποκρίνονται, το έκλεισα το άνοιξα κόλλησε, έβγαλα μπαταρία, έβγαλα καρτα μνημης το ίδιο. έκανα και επαναφορά στις εργοαστασιακές ρυθμίσεις αλλά το ίδιο, στη γραμμη συντομεύσεων αν βάλω εμφανίζει κενά κουτάκια που επίσης δε πατιούνται ενώ ανακάλυψα ότι αν το γυρίσω στη γραμμή επαφών εκει δουλεύουν κανονικά όλα. Τι τρελλά ειναι αυτά πάλι;
]

 

Ακριβώς το ίδιο έπαθα και εγώ πριν 3 ημέρες. Η μόνη λύση που δούλεψε ήταν να επιλέξω την γραμμή επαφών (για να έχω πρόσβαση στο πλήκτρο κλήσης) και να κάνω ένα hard reset. Μετά όλα καλά. Γιατί το έκανε δεν ξέρω...

 

Σπύρος

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...