Jump to content

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση


johntfsi
 Κοινοποίηση

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση  

160 members have voted

  1. 1. Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση

    • Ατμοσφαιρα
      54
    • Turbo
      92
    • Kompressor
      14


Recommended Posts

"αυτοί με τις mclaren f1 ";

α καλα μιλαμε για καθημερινους ανθρωπους, για τον ανθρωπο της διπλανης πορτας.

ε οι καθημερινοί άνθρωποι για να ξες δεν ενδιαφέρονται και πολύ για το πόσο γρήγορο είναι το αμάξι τους.

Απο άποψη οικονομίας πάντως θα το καλοδεχτούν το turbo.

 

Εγώ είμαι fan της ατμόσφαιρας πάντως, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δε θα πάρω turbo αμάξι ποτέ, απλά για μένα απο μηχανικής απόψεως είναι πιο εντυπωσιακό να βγάλεις αμάξι NA με αρκετά άλογα παρα με turbo.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 378
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Κανενας δεν ειναι υποχρεωμενος να αγοραζει αυτοκινητο με τουρμπο και κανενας δεν του βαζει το μαχαιρι στο λαιμο για να το κανει,καθενας παιρνει οτι θελει.Και δεν ειναι το τουρμπο καλυτερο της ατμοσφαιρας ουτε η ατμοσφαιρα καλυτερη απο το τουρμπο,το καθενα εχει τα θετικα του και τα αρνητικα του.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν φυσικα λογιων λογιων τουρμπο.

 

για παραδειγμα, εχοντας οδηγησει το Leon 1.8TSi παρατηρησα οτι μενοντας στο φασμα 1500-3500rpm το αμαξι πεταγε. για να κινηθει ενα Mazda 3 2.0 στο ιδιο ρυθμο επρεπε να το δουλευει ο οδηγος απο 4000-6500... τελικα το Leon εκαιγε λιγοτερο απο το Μαζντα, σε καθημερινη παντα χρηση..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει επίσης και η "χαζή" βελτίωση με ατμόσφαιρα και η σωστή με τούρμπο.

 

Έχουμε για παράδειγμα έναν με ατμοσφαιρικό αμάξι και θέλει πολλά άλογα.

Πάει και σκάει 10.000€ και το τουμπανιάζει με τετραπετάλουδα, υπερκυβισμούς, ροικές κλπ κλπ.

Το φτάνει ας πούμε 200 άλογα.Το παίζει λίγο το χαίρεται, όμως στο φανάρι δε του αρέσει που του σκάνε κάτι EVO και τον ξεσκίζουν.Και βλέπει ότι θέλει πιο πολλά άλογα.Οπότε πάει ξανά το αμάξι μέσα και δίνει άλλα 10.000€ για να το τουρμπίσει και να το πάει 400 άλογα.

 

Και σας ρωτάω τώρα εγώ..

Είναι ή δεν είναι χαζό να δώσεις 20.000 για να πας στα 400 άλογα, τη στιγμή που με τα μισά λεφτά και τις μισές ώρες στο συνεργείο θα είχε κάνει τη δουλειά του.

 

Τα παραπάνω νούμερα είναι τυχαία αλλά είναι κοντά σε αυτά που ακούγονται ότι ξοδεύονται για τέτοιες βελτιώσεις.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...