Jump to content

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση


johntfsi
 Κοινοποίηση

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση  

160 members have voted

  1. 1. Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση

    • Ατμοσφαιρα
      54
    • Turbo
      92
    • Kompressor
      14


Recommended Posts

Να μιλήσουμε λίγο για το Golf V με τους TSi.

 

Για αρχή να πούμε ότι μιλάμε για εργοστασιακά αυτοκίνητα. Οποιοδήποτε με πρόγραμμα/μηχανική βελτίωση ξεφεύγει από τα εργοστασιακά δεδομένα και δεν το σχολιάζουμε.

 

Τα TSi λοιπόν είχαν 2-3 μικρά προβληματάκια τα οποία όμως ήταν άσχετα με τη μηχανή. Αυτό σαν γενικό συμπέρασμα.

 

Όταν ένα αυτοκίνητο έχει πουλήσει τόσο καλά λογικό και στατιστικά φυσικό είναι να ακουστούν και πολλά παράπονα για διάφορες βλάβες.

Το θέμα είναι ότι στον συνολικό αριθμό πωλήσεων το ποσοστό με μεγάλες βλάβες στον κινητήρα ήταν μικρό.

 

Οπότε όχι δεν έσκαγαν οι τουρμπίνες η μία μετά την άλλη και ναι υπάρχουν και άλλοι κινητήρες με παρόμοια πίεση υπερπλήρωσης.

 

Τώρα το να λέμε ότι άκουσα αυτό ή μου είπαν εκείνο και να βγάζουμε συμπεράσματα καταλαβαίνουμε όλοι ότι δε στέκει.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 378
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Συμφωνω κι επαυξανω.Η VW παρολο που κανεις μπορει να της προσαψει πολλα στο R&D των TSI εκανε εξαιρετικη δουλεια.Ειχε συμπληρωσει χιλιαδες ωρες δοκιμων σε διαστηματα ετων πριν απελευθερωσει στην αγορα ενα τοσο επαναστατικο προιον.

 

Εχουν περασει χρονια απο τις πρωτες μαζικες πωλησεις κι αν υπηρχε ζητημα αντοχης στο χρονο σε μεγαλο αριθμο αυτοκινητων ειμαι βεβαιος οτι θα ειχε βουηξει ο τοπος,θα ειχαμε ανακλησεις κτλ.Εγω προσωπικα ρωτωντας γνωστο μου αντιπροσωπο μου ειπε πως τα τελευταια χρονια αναμεσα στα δεκαδες μοντελα με TSI ειχαν μονο μια περιπτωση μηχανικης αστοχιας κινητηρα η οποια εκδηλωθηκε κατα τους πρωτους μηνες χρησης του αυτοκινητου,αποκλειοντας ουσιαστικα ζητημα καταπονησης.Συγκριτικα,για να καταλαβετε ειχαν πολλες περισσοτερες περιπτωσεις με βλαβες ηλεκτρολογικου χαρακτηρα.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Και μην ξεχνάμε οτι μιλώντας για τους ίδιους κινητήρες, δεν μένουμε μόνο στο Golf V αλλά και στο Golf VI και σε δεκάδες άλλα μοντέλα του ομίλου. Έτσι, οι TSI όχι απλά έχουν αποδείξει την αξία τους, αλλά ίσως πρόκειται για τους πιο πολυφορεμένους και αξιόπιστους κινητήρες (ατμοσφαιρικούς και τούρμπο) των τελευτεταίων ετών.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω κι επαυξανω.Η VW παρολο που κανεις μπορει να της προσαψει πολλα στο R&D των TSI εκανε εξαιρετικη δουλεια.Ειχε συμπληρωσει χιλιαδες ωρες δοκιμων σε διαστηματα ετων πριν απελευθερωσει στην αγορα ενα τοσο επαναστατικο προιον.Εχουν περασει χρονια απο τις πρωτες μαζικες πωλησεις κι αν υπηρχε ζητημα αντοχης στο χρονο σε μεγαλο αριθμο αυτοκινητων ειμαι βεβαιος οτι θα ειχε βουηξει ο τοπος,θα ειχαμε ανακλησεις κτλ.Εγω προσωπικα ρωτωντας γνωστο μου αντιπροσωπο μου ειπε πως τα τελευταια χρονια αναμεσα στα δεκαδες μοντελα με TSI ειχαν μονο μια περιπτωση μηχανικης αστοχιας κινητηρα η οποια εκδηλωθηκε κατα τους πρωτους μηνες χρησης του αυτοκινητου,αποκλειοντας ουσιαστικα ζητημα καταπονησης.Συγκριτικα,για να καταλαβετε ειχαν πολλες περισσοτερες περιπτωσεις με βλαβες ηλεκτρολογικου χαρακτηρα.

 

&ομως εχω την εντυπωση η nissan ειχε κανει την αρχη την δεκαετια του '80!!!απλα αλλη τεχνολογια τοτε αλλη τωρα...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Εννοoυσα επαναστατικο συμφωνα με τα δεδομενα και το κλιμα της εποχης που εμφανιστηκε στην αγορα.Διοτι οι lite turbo κινητηρες και γενικοτερα το downsizing ηταν μια τακτικη που συζητιοταν και αναπτυσσοταν αλλα καποιος κατασκευαστης επρεπε να κανει την αρχη.Θυμαμαι μαλιστα την δυσπιστια πολλων για το εγχειρημα της VW τον πρωτο καιρο.
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

&ομως εχω την εντυπωση η nissan ειχε κανει την αρχη την δεκαετια του '80!!!απλα αλλη τεχνολογια τοτε αλλη τωρα...

 

η nissan ή η lancia?

Link to comment
Share on other sites

Η Lancia είχε κάνει αγωνιστική εφαρμογή.

H Nissan κυκλοφόρησε τέτοιο κινητήρα σε μία έκδοση του Micra.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με Nick TG. το πρωτο turbo-compressor παραγωγης ηταν ενα micra α γενιας (αν δεν απατωμαι)

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Για τον Nissan MA MA09ERT που πρωτοχρησιμοποιηθκε το '88 μιλαμε και εδινε 110PS απο 1000 κ.εκ,ετσι?Η προηγηθηκε καποιος αλλος?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MA_MA09ERT

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

η nissan ή η lancia?

 

nissan

 

Η Lancia είχε κάνει αγωνιστική εφαρμογή.

H Nissan κυκλοφόρησε τέτοιο κινητήρα σε μία έκδοση του Micra.

 

+1

 

Εννοoυσα επαναστατικο συμφωνα με τα δεδομενα και το κλιμα της εποχης που εμφανιστηκε στην αγορα.Διοτι οι lite turbo κινητηρες και γενικοτερα το downsizing ηταν μια τακτικη που συζητιοταν και αναπτυσσοταν αλλα καποιος κατασκευαστης επρεπε να κανει την αρχη.Θυμαμαι μαλιστα την δυσπιστια πολλων για το εγχειρημα της VW τον πρωτο καιρο.

 

εγω εννοουσα στο θεμα turbo compressor σ'ενα πακετο..οχι για το downsizing:)!!!

 

Για τον Nissan MA MA09ERT που πρωτοχρησιμοποιηθκε το '88 μιλαμε και εδινε 110PS απο 1000 κ.εκ,ετσι?Η προηγηθηκε καποιος αλλος?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MA_MA09ERT

 

λογικα αυτος ειναι αν το φοραγε το micra...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

ατμοσφαιρα η απολυτη ηδονη...

τουρμπο η απολυτη ροπη

υπερσυμπιεστης η απολυτη μ@λ..ια τι να την κανω την δυναμη χαμηλα??? μονο σε κανενα βτεκ κ γενικα παει με συνδυασμο για να ειναι καλο... αυτη ειναι η αποψη μου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

αυτοι που απαντησαν πως δε τους αρεσει το τουρμο και προτιμουν ενα αμαξι διχως τουρμπο, απορω πως σκεφτονται. δεν μπορω να καταλαβω τι φοβουνται να εχουν μια τουρμπινα στο αμαξι. ναι αυξανει λιγο την τιμη, λιγο την καταναλωση αλλα σου δινει πολλα αλογα και αλλο αμαξι στην ουσια.

οποτε γιατι να μην εχεις τουρμπο; τι σε πειραζει να εχεις ενα εργοστασιακο τουρμπο στο αμαξι σου;

οταν πριν 3 χρονια αγορασα το GTI αμεσως καταλαβα πως πλεον ολα τα αμαξια θα εχουν τουρμπινα σε λιγα χρονια. βεβαια πολλοι ζηλευαν τοτε τουςκατοχους των golf και αργοτερα ολων των αυτοκινητων της εταιρειας γιατι τους εβλεπαν με πολλα αλογα και αρχισε το ραδιο αρβυλα απο αυτους που ζηλευαν, πως και καλα δε θα υπαρχει αξιοπιστια και θα σπανε οι κινητηρες κτλ

ο χρονος με δικαιωσε και πλεον ολοι οσοι τοτε μου ελεγαν πως σιγα το τουρμπο και δε του πειραζει που δεν εχουν κτλ, τωρα βλεπουν πως σιγα σιγα ολες οι εταιρειες πλεον βγαζουν αυτοκινητα με τουρμπο. αυτο που το golf το ξεκινησε πριν 3 χρονια, πλεον εγινε μοδα και αναγκη για τις αλλες εταιρεις για να μη μεινουν πισω στις πωλησεις.

πλεον fiat, alfaromeo, saab, opel και αλλοι ανακοινωνουν τουρμπισια αυτοκινητα.

και κριμα γιατι το 34% που εδω εχει ψηφισει πως δε θελει τουρμπο, τι αυτοκινητο θα αγοραζει σε λιγα χρονια; ολα με τουρμπο θα ειναι.

Link to comment
Share on other sites

αυτοι που απαντησαν πως δε τους αρεσει το τουρμο και προτιμουν ενα αμαξι διχως τουρμπο, απορω πως σκεφτονται. δεν μπορω να καταλαβω τι φοβουνται να εχουν μια τουρμπινα στο αμαξι. ναι αυξανει λιγο την τιμη, λιγο την καταναλωση αλλα σου δινει πολλα αλογα και αλλο αμαξι στην ουσια.

οποτε γιατι να μην εχεις τουρμπο; τι σε πειραζει να εχεις ενα εργοστασιακο τουρμπο στο αμαξι σου;

οταν πριν 3 χρονια αγορασα το GTI αμεσως καταλαβα πως πλεον ολα τα αμαξια θα εχουν τουρμπινα σε λιγα χρονια. βεβαια πολλοι ζηλευαν τοτε τουςκατοχους των golf και αργοτερα ολων των αυτοκινητων της εταιρειας γιατι τους εβλεπαν με πολλα αλογα και αρχισε το ραδιο αρβυλα απο αυτους που ζηλευαν, πως και καλα δε θα υπαρχει αξιοπιστια και θα σπανε οι κινητηρες κτλ

ο χρονος με δικαιωσε και πλεον ολοι οσοι τοτε μου ελεγαν πως σιγα το τουρμπο και δε του πειραζει που δεν εχουν κτλ, τωρα βλεπουν πως σιγα σιγα ολες οι εταιρειες πλεον βγαζουν αυτοκινητα με τουρμπο. αυτο που το golf το ξεκινησε πριν 3 χρονια, πλεον εγινε μοδα και αναγκη για τις αλλες εταιρεις για να μη μεινουν πισω στις πωλησεις.

πλεον fiat, alfaromeo, saab, opel και αλλοι ανακοινωνουν τουρμπισια αυτοκινητα.

και κριμα γιατι το 34% που εδω εχει ψηφισει πως δε θελει τουρμπο, τι αυτοκινητο θα αγοραζει σε λιγα χρονια; ολα με τουρμπο θα ειναι.

 

εγω πιστευω οτι για θεμα αξιοπιστιας μια χαρα ειναι τα τουρμπατα αυτοκινητα αν ειναι μαμα... αν παλι τα φτιαξεις απο ατμοσφαιρικο σε τουρμπατο ή βαλεις αλλη τουρμπινα σε μαμα τουρμπατο κλπ ειναι αστα να πανε στο δι@ολο...οσο απο καταναλωση ειναι μια χαρα γιατι πλεον ειναι ολα πολυ περιορισμενα για τα καυσαερια :D

Link to comment
Share on other sites

Μια διόρθωση.....η saab έβγαζε πάντα turbo μοτέρ....Όσο για το τι να κάνεις την δύναμη χαμηλά, σκέψου πόσες φορές έχεις κατεβάσει ταχύτητα για προσπέραση....Τέλος μην πάμε μακριά golf V gti-civic type R το προηγούμενο.....Τα τεστάρανε σε δρόμο κανονικό και πρώτο βγήκε το gti....άρα έχεις την ίδια αποτελεσματικότητα και πολύ πιο υψηλό tuning potential....

Τέλος το micra βγήκε Ευρώπη ή ήταν για την αγορά της Ιαπωνίας μόνο γιατί δεν το θυμάμαι να το έχω ακούσει πέραν όταν πρωτοπαρουσιάστηκαν οι tsi.

Link to comment
Share on other sites

το μικρα ειχε βγει ΜΟΝΟ τζαπαν..

 

χαζοι ειναι οι ιαπωνες? τα καλα τα κραν γιαυτους..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

H Saab εβγαζε εδω και παρα πολλα χρονια τουρμπο οπως και η Rover,Subaru,Mitsubishi.

To 34% μαλλον εχει στο μυαλο του πολλα κυβικα οπου δεν θελει τουρμπο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Το downsizing όμως δεν γίνεται στο ότι πάμε σε 1,2-1,4 turbo μοτέρ....και σε μεγαλύτερα κυβικά γίνονται ανάλογα π.χ bmw 3.0 biturbo-4.4 biturbo...

Όσο για το τα καλά τα κρατάνε Ιαπωνία κάποια από τα μοντέλα αυτά δεν μπορούσαν να πάρουν άδεια για Ευρώπη είχα ακούσει για λόγους εκπομπών, ασφάλειας...

Τώρα την rover δεν την βάζω σαν εταιρία που έβγαζε πολλά χρόνια υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ καθώς μόνο το 620ti μου έρχεται στο μυαλό....

Link to comment
Share on other sites

H Saab εβγαζε εδω και παρα πολλα χρονια τουρμπο οπως και η Rover,Subaru,Mitsubishi.

To 34% μαλλον εχει στο μυαλο του πολλα κυβικα οπου δεν θελει τουρμπο.

 

και εγω θα απαντησω γιατι να εχω 3000 ή 4000 κυβικα χωρις τουρμπο;

δηλαδη γιατι προτιμησω ενα αμαξι με 3000 κυβικα με χ αλογα αντι ενος με 3000 κυβικα αλλα χ+100 αλογα;

ασε που θεωρω υπερβολη να εχεις ενα αμαξι με 3000 κυβικα , ακομα και με 2000+κυβικα

γιατι στην τελικη οταν με 2000 κυβικα εχεις 210 αλογα ε τι να τα κανεις τα περισσοτερα αλογα;

150-200 αλογα ειναι αρκετα για τις περισοτερες μετακινησεις μας.

συγουρα τα 100 αλογα ειναι λιγα , αλλα τα 150-180 ειναι αρκετα.

εγω με τα 210, μπορω να πω πως πολυ σπανια παταω τερμα το γκαζι. οσο ζεστα ν ειναι τα λαστιχα και οσο καλος και να ειναι ο δρομος, δεν μπορει να παει ολη η δυναμη στο δρομο.

επεμβαινει το αντισπιν κοντρολ.

και οτανμιλαω πως η VW εφερε τα τουρμπο, ενοω με τη σημερινη μορφη τους.

εκανε την επανασταση βαζοντας τουρμπο και κομπρεσορα σε αυτοκινητα χαμηλου κυβισμου κια εφερε στην επικαιροτητα τις τουρμπινες. πλεον οι αλλοι αναγκαστηκαν να ακολουθησουν. δε νομιζω ωπς θα αργησει και η toyota να βαλει τουρμπο. παντως προς το παρον απορω ποιος αγοραζει αμαξι διχως τουρμπο. μαλον λογω ελειψης ενημερωσης. γενικα απορω ποιος αγοραζει toyota οταν με τα ιδια η λιγο περισσοτερα χρηματα, αγοραζεις γερμανικο αυτοκινητο με πολυ καλυτερη ποιοτητα κατασκευης (τα toyota εχουν πλαστικα ιδια με τα ταπερ της μητερας μου.... καμια σχεση με την ποιοτητα του εσωτερικου των γερμανων)

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό που λέει όμως ο Γιάννης συμφωνώ απολύτως. Όταν μιλάμε για ~200 άλογα, τότε το βάρος (μιλώντας βέβαια σε λογικά πλαίσια και όχι για 2 τόνους όχημα), δεν μπορεί να μειώσει τις επιδόσεις σε τέτοιο βαθμό που να μας κάνει να αναζητήσουμε μεγαλύτερη απόδοση.

 

Ένα GTI ή S3 για μένα είναι η κορυφή. Ξέρω πολλοί θα διαφωνήσετε, αλλά, πλέον, έωχ την εντύπωση οτι έχει χαθεί το μέτρο και όλοι αναζητούν όλο και περισσότερα άλογα μη αναλογιζόμενοι αν θα μπορούν να τα αξιοποιήσουν ή όχι.

 

Τα supercar και οχήματα τύπου Μ3, RS6 κτλ, δεν χωράνε σε αυτό το συλλογισμο, βέβαια. :D

Link to comment
Share on other sites

Οι απαιτήσεις αλλάζουν....παλιά με 100Ps ήσουν άρχοντας τώρα 100ps έχουν τα μικρά...

Τώρα εσύ μην κρίνεις πόσο πατάς το γκάζι καθώς σου αρκούν τα 200Ps, σε άλλους φτάνουν τα 75Ps τι πάει να πει;;;;

Για την toyota μην λέμε ότι είναι τα πλαστικά της σαν από τάπερ....γιατί μάλλον έχει πολύ καλά τάπερ η μητέρα σου....Η άκυρη βιομηχανία της Ιαπωνίας λέγεται honda.....Και πριν παρεξηγηθώ, δείτε τις τιμές τους.....είναι πάρα πολύ ακριβά και αν δεις και τι φτωχό βασικό εξοπλισμό έχουν καταλαβαίνεις πόσο ακριβά είναι....και ούτε καν σκέφτονται την τοποθέτηση υπερτροφοδότη....

Τέλος επειδή μιλήσαμε για ποιότητα, πες μου τι πλαστικά έχει το leonII μέσα;;;Άθλια, το leon I ήταν κλάσεις ανώτερο.....

Link to comment
Share on other sites

Ένα GTI ή S3 για μένα είναι η κορυφή. Ξέρω πολλοί θα διαφωνήσετε, αλλά, πλέον, έωχ την εντύπωση οτι έχει χαθεί το μέτρο και όλοι αναζητούν όλο και περισσότερα άλογα μη αναλογιζόμενοι αν θα μπορούν να τα αξιοποιήσουν ή όχι.

 

To μετρο εχει χαθει προς ωφελος η μαλλον προς εκπληρωση των σχεδιων των αυτοκινητοβιομηχανιων.Η Audi π.χ πριν σχεδιασει το RS3 θα εκανε ερευνες και θα ανιχνευσε την αναγκη της αγορας για ενα τετοιο προιον.

 

Κι εγω παντως μεχρι προτινος πιστευα πως μεχρι 150 αλογα για ενα C segment αυτοκινητο ειναι αρκετα για καθημερινη χρηση,κι αντε μεχρι 200 για σπορτιφ χαρακτηρα.Αλλα με το ρυθμο που αυξανονται τα ψιψιψινια στα συγχρονα αυτοκινητα η αναγκη για αυξημενη ιπποδυαμη γινεται επιτακτικη.Το μονο καλο ειναι πως με τους lite turbo κινητηρες εχουμε μια σημαντικη μειωση της αδρανειακης μαζας του εμπρος τμηματος.

 

 

Τέλος επειδή μιλήσαμε για ποιότητα, πες μου τι πλαστικά έχει το leonII μέσα;;;Άθλια, το leon I ήταν κλάσεις ανώτερο.....

 

H Seat ομως δεν ειναι η βιτρινα του group ουτε ο θεωρητικος αντιπαλος της Toyota.Εξαλλου υπαρχει και η Skoda που εχει αναβαθμιστει τελευταια.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...