Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φυσικά το πιό φθηνό, αρκεί να έχεις υπομονή γιά τον χρόνο παραλαβής. Σάπιο δεν είναι, απλώς "μεγάλωσε" απότομα και δεν προλαβαίνει τις παραγγελίες. Δεν πρόκειται ούτε το προϊόν να μην παραλάβεις, ούτε τα χρήματά σου να χάσεις....

Το ξέρω ότι θα το παραλάβω. Αυτό που με φοβίζει είναι η άθλια συσκευασία που κάνουν (ή μάλλον που δεν κάνουν. Παρέλαβα quadcopter με το κουτί του τυλιγμένο μόνο με... απλό λεπτό χαρτόνι ) και το after sales. Θα με πεις πόσες φορές χρειάστηκες after sales και εγγύηση και θα έχεις δίκιο. Λογικά Gearbest θα προτιμήσω. Άνοιξα και ticket να τους πω αν μπορούν να το στείλουν πιο γρήγορα από το "7-15 business days" που αναγράφουν.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Δεν έχω δει τι λέτε οι περισσότεροι για το Bangood, h προσωπική μου άποψη είναι θετική.

Πρώτη αγορά απευθείας από Κίνα ένα tablet pipo w3f με θήκη keyboard.

Παρήγγειλα 4/12/2015(Παρασκευή) το είχα στα χέρια μου ακριβώς 15!!!(όπως ακριβώς έγραφαν στο site) εργάσιμες μέρες στις 23/12/2015(και μάλιστα σε εορταστική περίοδο) με priority direct mail (PostNL). Ούτε τελωνεία που ανησυχούσα ούτε τίποτε.

Το ίδιο προιον στο Gearbest ήταν μόλις κατά 10-12 ευρώ φθηνότερο. Αλλά οι συμφορουμίτες από το Miuihellas μου πρότειναν να είμαι επιφυλακτικός με το κατάστημα(κάποιοι την πάτησαν κυρίως με παραγγελίες που προέκυπταν ξαφνικά out of stock) όπερ και εγέννετο.

Το ταμπλετάκι ήρθε σε δική τους συσκευασία μεν, ασφαλή δε (Φελιζολόκουτο) και ήταν σε άψογη κατάσταση. Το android Os καμμία κινέζικη εφαρμογή και τa win ήταν τα δεκάρια και όχι τα 8.1 που έγραφαν στην περιγραφή, γεγονός που το βρίσκω θετικό (γλυτώνεις "ατυχήματα" -και έχουν συμβεί πολλά- κατά την εγκατάσταση).

Συμπερασματικά προς στιγμήν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος τόσο από τη συσκευή όσο και από τo κατάστημα (μου απάντησαν ευγενικότατα και άμεσα όταν ανησύχησα τις πρώτες μέρες γιατί δεν μπορούσα να εντοπίσω tracking info).

Δεν ξέρω αν είναι η τύχη της πρώτης φοράς και επιφυλάσσομαι για την ποιότητα της συσκευής στο μέλλον.

Αυτά από μένα, ελπίζω να βοήθησα όποιον αμφιταλαντεύεται. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω δει τι λέτε οι περισσότεροι για το Bangood, h προσωπική μου άποψη είναι θετική.

Πρώτη αγορά απευθείας από Κίνα ένα tablet pipo w3f με θήκη keyboard.

Παρήγγειλα 4/12/2015(Παρασκευή) το είχα στα χέρια μου ακριβώς 15!!!(όπως ακριβώς έγραφαν στο site) εργάσιμες μέρες στις 23/12/2015(και μάλιστα σε εορταστική περίοδο) με priority direct mail (PostNL). Ούτε τελωνεία που ανησυχούσα ούτε τίποτε.

Το ίδιο προιον στο Gearbest ήταν μόλις κατά 10-12 ευρώ φθηνότερο. Αλλά οι συμφορουμίτες από το Miuihellas μου πρότειναν να είμαι επιφυλακτικός με το κατάστημα(κάποιοι την πάτησαν κυρίως με παραγγελίες που προέκυπταν ξαφνικά out of stock) όπερ και εγέννετο.

Το ταμπλετάκι ήρθε σε δική τους συσκευασία μεν, ασφαλή δε (Φελιζολόκουτο) και ήταν σε άψογη κατάσταση. Το android Os καμμία κινέζικη εφαρμογή και τa win ήταν τα δεκάρια και όχι τα 8.1 που έγραφαν στην περιγραφή, γεγονός που το βρίσκω θετικό (γλυτώνεις "ατυχήματα" -και έχουν συμβεί πολλά- κατά την εγκατάσταση).

Συμπερασματικά προς στιγμήν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος τόσο από τη συσκευή όσο και από τo κατάστημα (μου απάντησαν ευγενικότατα και άμεσα όταν ανησύχησα τις πρώτες μέρες γιατί δεν μπορούσα να εντοπίσω tracking info).

Δεν ξέρω αν είναι η τύχη της πρώτης φοράς και επιφυλάσσομαι για την ποιότητα της συσκευής στο μέλλον.

Αυτά από μένα, ελπίζω να βοήθησα όποιον αμφιταλαντεύεται. :lol:

Μαλλον η τυχη της 1ης φορας!!!!:lol:

Εισαι απο τους τυχερους,εχει τυχη να περιμενω.....εβδομαδες,και δεν γραφω για μια παραγγελια,αλλο στο τελος παντα ερχονται.:)

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον η τυχη της 1ης φορας!!!!:lol:

Εισαι απο τους τυχερους,εχει τυχη να περιμενω.....εβδομαδες,και δεν γραφω για μια παραγγελια,αλλο στο τελος παντα ερχονται.:)

Έχεις περιμένει εβδομάδες να στείλουν την παραγγελία; εγώ πάντως σε πάρα πολλές παραγγελίες που έχω απο το bang στον χρόνο αποστολής και στο aftersale ειδικά είναι πάρα πολύ καλά.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις περιμένει εβδομάδες να στείλουν την παραγγελία; εγώ πάντως σε πάρα πολλές παραγγελίες που έχω απο το bang στον χρόνο αποστολής και στο aftersale ειδικά είναι πάρα πολύ καλά.

Eσυ αγαπητε φιλε μου εισαι ευχαριστημενος απο αυτους,μια χαρα,εγω ειχα γενικα θεματα με αυτους,ειδικα σε χρονους παραδοσης,πακετο 4 συσκευων εκανε να ερθει 5 εβομαδες,αγορα ταυτοχρονα απο αλλο γνωστο καταστημα,σε παραπλησιο πακετο 17 μερες.....αλλα οταν τους εκραξα αλλαξαν τακτικη (αρχισαν τα γνωστα περι stock κτλ) ειδικα οταν τους ειπα και την επαγγελματικη μου ιδιοτητα,ειπαμε ο καθε ενας μοιραζεται τις εμπειριες του εδω,και παιρνει το ποιο ρισκο που του αναλογη σε αυτα που γραφει,γεκικα παντως ακρη με τα Κινεζοπουλα δεν βρισκεις:)

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι δεν συμφωνώ με την κίνηση του μαγαζιού να ζητάει να κλείσει το dispute για να στείλει τα χρήματα. Για αυτό και εγώ τόνισα ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει τώρα να κλείσει το dispute πριν πάρει τα χρήματα πίσω. Κάθε μαγαζί έχει δικούς του κανόνες λειτουργίας και επίλυσης των ζητημάτων. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι μερικές φορές πρέπει να υπάρχει αμοιβαία συνεννόηση και εμπιστοσύνη και από τις 2 πλευρές. Ανάλογα το μαγαζί βέβαια, και κατά πόσο ο καθένας μας το κρίνει αξιόπιστο, γιατί τα πιο πολλά θέλουν να γλιτώσουν χρήματα. Αν δεν είχε ανοίξει dispute εξ αρχής όπως ζητούσε το κατάστημα και έπαιρνε τα χρήματα θα λέγαμε όλοι πόσο αξιόπιστο είναι. Τουλάχιστον αυτό συνέβη σε 2 δικές μου περιπτώσεις, γι αυτό μου φαίνεται περίεργο να θέλει να κάνει απατεωνιά. Μιλώντας υποθετικά όμως δεν έχει νόημα.

 

Καταρχάς να πω ότι έχω ήδη από το μεσημέρι πάρει τα χρήματά μου πίσω...τους άφησα μερικές ώρες μήπως και τα επιστρέψουν μόνοι τους, κι αφού δεν το έκαναν επικοινώνησα τηλεφωνικά με το Paypal, μου ζήτησαν και τους έδωσα όλα τα στοιχεία που ήθελαν και μέσα σε 1-1,5 ώρα είχα λάβει το refund.

 

Δεν είχα σκοπό να ανοιξω dispute, κυρίως επειδή στην αρχή δεν είχα αποφασίσει αν ήθελα επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση...στη δεύτερη περίπτωση θα ήθελα να έχω ανοικτή την προοπτική για άνοιγμα διένεξης...

 

...άνοιξα όμως διένεξη επειδή ακριβώς ΑΛΛΙΩΣ μου τα λέγανε και συμφωνήσαμε κι ΑΛΛΙΩΣ μου τα γύρισαν τελευταία στιγμή, ΑΦΟΥ είχαμε ανταλλάξει μερικά μηνύματα και περίμενα μόνο την ακριβή διεύθυνση επιστροφής...

...τότε και μόνο τότε άνοιξα διένεξη, γιατί ακριβώς θεώρησα ότι με αυτούς θα τραβήξω ταλαιπωρία...

 

Δεν πιστεύω κι εγώ ότι δεν θα μου επέστρεφαν καθόλου τα χρήματα, όμως το ότι μου ζήτησαν να κλείσω τη διένεξη ως προϋπόθεση επιστροφής χρημάτων (αφού είχαμε φτάσει ως εκεί) είναι κίνηση αυτο-γελοιοποίησης...δεν μπορώ να το δω διαφορετικά...

...να σημειώσω επίσης ότι καθυστέρησαν 2 βδομάδες να παραλάβουν το δέμα, ενώ από τις 13 Δεκ είχε βγει για παράδοση...πρακτικά πιστεύω ήθελαν να κερδίσουν χρόνο μέχρι να εξαντληθεί το χρονικό περιθώριο του dispute, με την ελπίδα να λήξει χωρίς επίσημο refund, και να οδηγηθούμε στη κατάληξη που ήθελαν εξ αρχής.

 

Αλλά επαναλαμβάνω συμπερασματικά

- η παραβίαση της αρχικής συμφωνίας για επιστροφή χρημάτων μετά την παροχή tracking number

- η (σκόπιμη; ) καθυστέρηση παραλαβής του δέματος

- το παρασκηνιακό αίτημα για ακύρωση της διένεξης ως προϋπόθεση επιστροφής χρημάτων, προφασιζόμενοι "αδυναμία" σε διαφορετική περίπτωση

- η εν γνώσει τους παραπλάνηση, με την αποστολή του σχετικού μηνύματος από δεύτερη, μη επίσημη/ευρέως γνωστή διεύθυνση email

τους βάζει σε μαύρη λίστα για μένα, τουλάχιστον όσον αφορά ταμπλέτες, κινητά κοκ γενικά ο,τιδήποτε αξίας...

 

Το τελευταίο αίτημα τους ήταν γενικά μεγάλο αυτογκόλ....τί περίμεναν δηλαδή, να αλειφτώ και με βαζελίνη και να σγκούψω περιμένοντας να μου γυρίσουν ό,τι έχουν ευχαρίστηση, με τα "χέρια" δεμένα πισθάγκωνα;

...ΔΕΝ τους εμπιστεύομαι τόσο πολύ, ούτε αυτούς ούτε οποιοδήποτε άλλο κινεζομάγαζο...

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Δεν έχω δει τι λέτε οι περισσότεροι για το Bangood, h προσωπική μου άποψη είναι θετική.

Πρώτη αγορά απευθείας από Κίνα ένα tablet pipo w3f με θήκη keyboard.

Παρήγγειλα 4/12/2015(Παρασκευή) το είχα στα χέρια μου ακριβώς 15!!!(όπως ακριβώς έγραφαν στο site) εργάσιμες μέρες στις 23/12/2015(και μάλιστα σε εορταστική περίοδο) με priority direct mail (PostNL). Ούτε τελωνεία που ανησυχούσα ούτε τίποτε.

Το ίδιο προιον στο Gearbest ήταν μόλις κατά 10-12 ευρώ φθηνότερο. Αλλά οι συμφορουμίτες από το Miuihellas μου πρότειναν να είμαι επιφυλακτικός με το κατάστημα(κάποιοι την πάτησαν κυρίως με παραγγελίες που προέκυπταν ξαφνικά out of stock) όπερ και εγέννετο.

Το ταμπλετάκι ήρθε σε δική τους συσκευασία μεν, ασφαλή δε (Φελιζολόκουτο) και ήταν σε άψογη κατάσταση. Το android Os καμμία κινέζικη εφαρμογή και τa win ήταν τα δεκάρια και όχι τα 8.1 που έγραφαν στην περιγραφή, γεγονός που το βρίσκω θετικό (γλυτώνεις "ατυχήματα" -και έχουν συμβεί πολλά- κατά την εγκατάσταση).

Συμπερασματικά προς στιγμήν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος τόσο από τη συσκευή όσο και από τo κατάστημα (μου απάντησαν ευγενικότατα και άμεσα όταν ανησύχησα τις πρώτες μέρες γιατί δεν μπορούσα να εντοπίσω tracking info).

Δεν ξέρω αν είναι η τύχη της πρώτης φοράς και επιφυλάσσομαι για την ποιότητα της συσκευής στο μέλλον.

Αυτά από μένα, ελπίζω να βοήθησα όποιον αμφιταλαντεύεται. :lol:

 

Η ευχαρίστησή σου πηγάζει από κάτι για το οποίο πρακτι΄κα δεν είχαν έλεγχο όμως...ΔΕΝ μπορείς να κρίνεις το μαγαζί από το πόσο γρήγορα κάνει να έρθει το δέμα, δεν το ορίζουν, δεν μεσολαβούν...

...μπορείς μόνο να κρίνεις το πόσο γρήγορα επεξεργάζονται τις παραγγελίες κι αν λένε την αλήθεια για την ύπαρξη αποθέματος...

 

Το λογισμικό κτλ το ορίζει επίσης ο κατασκευαστής, δεν θα σου έκαναν αυτοί αναβάθμιση σε νεώτερο OS...

 

Γενικά πάντως, με την εγγύηση και το aftersales, το καλύτερο είναι να μην το χρειαστείς...γιατί τότε μπορεί να ταλαιπωρηθείς...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς να πω ότι έχω ήδη από το μεσημέρι πάρει τα χρήματά μου πίσω...τους άφησα μερικές ώρες μήπως και τα επιστρέψουν μόνοι τους, κι αφού δεν το έκαναν επικοινώνησα τηλεφωνικά με το Paypal, μου ζήτησαν και τους έδωσα όλα τα στοιχεία που ήθελαν και μέσα σε 1-1,5 ώρα είχα λάβει το refund.

 

Δεν είχα σκοπό να ανοιξω dispute, κυρίως επειδή στην αρχή δεν είχα αποφασίσει αν ήθελα επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση...στη δεύτερη περίπτωση θα ήθελα να έχω ανοικτή την προοπτική για άνοιγμα διένεξης...

 

...άνοιξα όμως διένεξη επειδή ακριβώς ΑΛΛΙΩΣ μου τα λέγανε και συμφωνήσαμε κι ΑΛΛΙΩΣ μου τα γύρισαν τελευταία στιγμή, ΑΦΟΥ είχαμε ανταλλάξει μερικά μηνύματα και περίμενα μόνο την ακριβή διεύθυνση επιστροφής...

...τότε και μόνο τότε άνοιξα διένεξη, γιατί ακριβώς θεώρησα ότι με αυτούς θα τραβήξω ταλαιπωρία...

 

Δεν πιστεύω κι εγώ ότι δεν θα μου επέστρεφαν καθόλου τα χρήματα, όμως το ότι μου ζήτησαν να κλείσω τη διένεξη ως προϋπόθεση επιστροφής χρημάτων (αφού είχαμε φτάσει ως εκεί) είναι κίνηση αυτο-γελοιοποίησης...δεν μπορώ να το δω διαφορετικά...

...να σημειώσω επίσης ότι καθυστέρησαν 2 βδομάδες να παραλάβουν το δέμα, ενώ από τις 13 Δεκ είχε βγει για παράδοση...πρακτικά πιστεύω ήθελαν να κερδίσουν χρόνο μέχρι να εξαντληθεί το χρονικό περιθώριο του dispute, με την ελπίδα να λήξει χωρίς επίσημο refund, και να οδηγηθούμε στη κατάληξη που ήθελαν εξ αρχής.

 

Αλλά επαναλαμβάνω συμπερασματικά

- η παραβίαση της αρχικής συμφωνίας για επιστροφή χρημάτων μετά την παροχή tracking number

- η (σκόπιμη; ) καθυστέρηση παραλαβής του δέματος

- το παρασκηνιακό αίτημα για ακύρωση της διένεξης ως προϋπόθεση επιστροφής χρημάτων, προφασιζόμενοι "αδυναμία" σε διαφορετική περίπτωση

- η εν γνώσει τους παραπλάνηση, με την αποστολή του σχετικού μηνύματος από δεύτερη, μη επίσημη/ευρέως γνωστή διεύθυνση email

τους βάζει σε μαύρη λίστα για μένα, τουλάχιστον όσον αφορά ταμπλέτες, κινητά κοκ γενικά ο,τιδήποτε αξίας...

 

Το τελευταίο αίτημα τους ήταν γενικά μεγάλο αυτογκόλ....τί περίμεναν δηλαδή, να αλειφτώ και με βαζελίνη και να σγκούψω περιμένοντας να μου γυρίσουν ό,τι έχουν ευχαρίστηση, με τα "χέρια" δεμένα πισθάγκωνα;

...ΔΕΝ τους εμπιστεύομαι τόσο πολύ, ούτε αυτούς ούτε οποιοδήποτε άλλο κινεζομάγαζο...

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Η ευχαρίστησή σου πηγάζει από κάτι για το οποίο πρακτι΄κα δεν είχαν έλεγχο όμως...ΔΕΝ μπορείς να κρίνεις το μαγαζί από το πόσο γρήγορα κάνει να έρθει το δέμα, δεν το ορίζουν, δεν μεσολαβούν...

...μπορείς μόνο να κρίνεις το πόσο γρήγορα επεξεργάζονται τις παραγγελίες κι αν λένε την αλήθεια για την ύπαρξη αποθέματος...

 

Το λογισμικό κτλ το ορίζει επίσης ο κατασκευαστής, δεν θα σου έκαναν αυτοί αναβάθμιση σε νεώτερο OS...

 

Γενικά πάντως, με την εγγύηση και το aftersales, το καλύτερο είναι να μην το χρειαστείς...γιατί τότε μπορεί να ταλαιπωρηθείς...

 

Καταθέτοντας την προσωπικη μου εμπειρία ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποίησα ΠΟΥΘΕΝΑ κανενα μπαμπούλα (Paypal πχ) για να λύσω οποιοδήποτε πρόβλημα. Όλα θέλουν τον τρόπο τους, τον σωστό χειρισμο και υπομονή.

Link to comment
Share on other sites

Eσυ αγαπητε φιλε μου εισαι ευχαριστημενος απο αυτους,μια χαρα,εγω ειχα γενικα θεματα με αυτους,ειδικα σε χρονους παραδοσης,πακετο 4 συσκευων εκανε να ερθει 5 εβομαδες,αγορα ταυτοχρονα απο αλλο γνωστο καταστημα,σε παραπλησιο πακετο 17 μερες.....αλλα οταν τους εκραξα αλλαξαν τακτικη (αρχισαν τα γνωστα περι stock κτλ) ειδικα οταν τους ειπα και την επαγγελματικη μου ιδιοτητα,ειπαμε ο καθε ενας μοιραζεται τις εμπειριες του εδω,και παιρνει το ποιο ρισκο που του αναλογη σε αυτα που γραφει,γεκικα παντως ακρη με τα Κινεζοπουλα δεν βρισκεις:)

 

Σαφώς και οι γνώμες είναι διαφορετικές και γράφει ο καθένας τις εμπειρίες τους απλά ο καθένας μπερδέυει το τι είναι ευθύνη του καταστήματος με το τι σημαίνει αξιοπιστία σε ένα κατάστημα, ο χρόνος παράδοσης δεν είναι κάτι που έχει πλήρη ευθύνη το κατάστημα.

Στο aftersale και στο εαν στέλνουν στις ημέρες που γράφουν εαν έχεις/είχες πρόβλημα πάω πάσο.

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και οι γνώμες είναι διαφορετικές και γράφει ο καθένας τις εμπειρίες τους απλά ο καθένας μπερδέυει το τι είναι ευθύνη του καταστήματος με το τι σημαίνει αξιοπιστία σε ένα κατάστημα, ο χρόνος παράδοσης δεν είναι κάτι που έχει πλήρη ευθύνη το κατάστημα.

Στο aftersale και στο εαν στέλνουν στις ημέρες που γράφουν εαν έχεις/είχες πρόβλημα πάω πάσο.

Προφανως και εχουν το μεγιστο της ευθυνης,την στιγμη που δεν εχουν stock ας ενημερωσουν,και δεν ειναι το μοναδικο καταστημα που το κανει αυτο.Παραδειγματα πολλα δυστηχως.

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Προφανως και εχουν το μεγιστο της ευθυνης,την στιγμη που δεν εχουν stock ας ενημερωσουν,και δεν ειναι το μοναδικο καταστημα που το κανει αυτο.Παραδειγματα πολλα δυστηχως.

 

Αν και δεν συμφωνώ, δέχομαι την άποψη σου και την εμπειρία σου.

Πάντως εως τώρα αξιόπιστο σε όλα του δεν έχω βρει κανένα κινεζομάγαζο κι ας λένε όλοι για το vickmall. Όλα πάνω κάτω τα ίδια είναι με κάποιο καλύτερο σε κάποια σημεία κι άλλο σε άλλα.

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν συμφωνώ, δέχομαι την άποψη σου και την εμπειρία σου.

Πάντως εως τώρα αξιόπιστο σε όλα του δεν έχω βρει κανένα κινεζομάγαζο κι ας λένε όλοι για το vickmall. Όλα πάνω κάτω τα ίδια είναι με κάποιο καλύτερο σε κάποια σημεία κι άλλο σε άλλα.

Καλε μου φιλε,δεν θελω να ονομασω καταστηματα,αλλα.......:)

 

@ALL

Αγαπητοι φιλοι,οι ουσια ειναι να τους δωσουμε να καταλαβουν οτι δεν ειμαστε ασχετοι-κοροιδακια-ευκολακια,και οτι την στιγμη που καταβαλουμε αμεσα το εκαστοτε χρηματικο ποσο που ζητουν,ειναι και αυτοι υπευθυνοι απεναντι μας σε ολα τα επιπεδα.......εκει θελω να φτασω.

Τελος παντων μην κουραζω αλλο........:)

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Καταθέτοντας την προσωπικη μου εμπειρία ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποίησα ΠΟΥΘΕΝΑ κανενα μπαμπούλα (Paypal πχ) για να λύσω οποιοδήποτε πρόβλημα. Όλα θέλουν τον τρόπο τους, τον σωστό χειρισμο και υπομονή.

 

Προσωπι΄κα δεν θεωρώ το Paypal μπαμπούλα, το θεωρώ αμοιβαίως συμφωνημένο μέσο συναλλαγής με σαφείς όρους και για τους πωλητές και για τους αγοραστές...

...αν ήταν να μεθοδεύω τα πράγματα έτσι ώστε να μην το χρησιμοποιώ για την διεκδίκηση πληρωμών, δεν θα το χρησιμοποιούσα καθόλου, γιατί μόνο εκεί έγκειται για μένα η χρησιμότητά του...

 

Η παραβίαση συμφωνημένων όρων (του τρόπου που λες), η μεθόδευση καθυστέρησης και ο εκβιασμός για αποφυγή προστασίας καταναλωτή κτλ είναι πρακτικές που δεν πρέπει να ανταμείβονται με κανέναν χειρισμό, υπομονή κοκ...

 

Δεν μπορεί να δέχονται τη κίνηση που τους φέρνει το Paypal (γιατί πλέον εγώ δεν θα αγοραζα από Κίνα χωρίς αυτό), αλλά να μην σέβονται τους όρους του, όταν οι συναλλαγές γίνονται με αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις παρέλαβα το δεύτερο κινητό από το gearbest το οποίο ήταν απλό όχι συστημένο όπως ήταν το πρώτο. Ένας μήνας είναι σήμερα από την παραγγελία αλλά έχει μερικές μέρες στο ταχυδρομείο. Το έψαχνα σήμερα σε όλα τα ΕΛΤΑ του Πειραιά. Με την βελγική εταιρεία το έστειλαν.

Αν χανόταν θα έβρισκα άκρη;

Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια περίπτωση του banggood σήμερα, στις 26 του μήνα μου ακύρωσαν μια παραγγελία επειδή τελικά δεν είχαν stock αλλά δεν μου το είπαν. Επειδή είδα ότι δεν έγινε shipped και επειδή τα κινεζοαγγλικά τους δεν έβγαζαν νόημα, άνοιξα dispute. Τώρα ακόμα και σήμερα δεν μου γυρίζουν τα λεφτά λένε γιατί έχω το dispute ανοιχτό.

 

'' Camping: sorry for the inconvenience

Camping: but we need the dispute to be closed then the refund can be processed ''

 

Άντε να βγάλεις άκρη με τα copy/paste που απαντάνε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι οι Κινέζοι δεν το πάνε καθόλου το dispute του paypal. Το βλέπουν σαν να τους λένε εγκληματίες. Αν τους πείτε να σας κάνουν Refund χωρίς να ανοίξετε dispute θα σας τα επιστρέψουν αμέσως τα χρήματα.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι οι Κινέζοι δεν το πάνε καθόλου το dispute του paypal. Το βλέπουν σαν να τους λένε εγκληματίες. Αν τους πείτε να σας κάνουν Refund χωρίς να ανοίξετε dispute θα σας τα επιστρέψουν αμέσως τα χρήματα.

Μπα και πάλι χρειάζονται 72 εργάσιμες ακόμα και χωρίς το dispute για να σου κάνει το refund το banggood. Μέχρι και η καθαρίστρια θα πρέπει να το εγκρίνει.

 

Προσωπικά την μία με βάλαν σε μαύρη λίστα επειδή άνοιξα dispute και τώρα δεν μου δίνουν τα λεφτά της παραγγελίας που μόνοι τους ακύρωσαν. Δεν ξανα παίρνω ούτε τσίχλα σαφώς πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Μπα και πάλι χρειάζονται 72 εργάσιμες ακόμα και χωρίς το dispute για να σου κάνει το refund το banggood. Μέχρι και η καθαρίστρια θα πρέπει να το εγκρίνει.

 

Προσωπικά την μία με βάλαν σε μαύρη λίστα επειδή άνοιξα dispute και τώρα δεν μου δίνουν τα λεφτά της παραγγελίας που μόνοι τους ακύρωσαν. Δεν ξανα παίρνω ούτε τσίχλα σαφώς πλέον.

Φαίνεται σε κάθε περίπτωση έχουν διαφορετική συμπεριφορά. Πρώτη παραγγελία από αυτούς αρχές Οκτωβρίου ήθελα να ακυρωθεί και είχα πληρώσει με χρεωστικη. Σε 2 μέρες μου έκαναν Refund χωρίς θέμα. Το PayPal φοβούνται και το banggood και το gearbest.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται σε κάθε περίπτωση έχουν διαφορετική συμπεριφορά. Πρώτη παραγγελία από αυτούς αρχές Οκτωβρίου ήθελα να ακυρωθεί και είχα πληρώσει με χρεωστικη. Σε 2 μέρες μου έκαναν Refund χωρίς θέμα. Το PayPal φοβούνται και το banggood και το gearbest.

 

Απ'ότι φαίνεται ναι, αλλά είναι τουλάχιστον γελοίο να την ακυρώνουν μόνοι τους και να μην σου δίνουν αμέσως τα λεφτά ή να σε βάζουν σε μαύρη λίστα επειδή άνοιξες dispute.

Link to comment
Share on other sites

Απ'ότι φαίνεται ναι, αλλά είναι τουλάχιστον γελοίο να την ακυρώνουν μόνοι τους και να μην σου δίνουν αμέσως τα λεφτά ή να σε βάζουν σε μαύρη λίστα επειδή άνοιξες dispute.

Γελοίο είναι το θέμα είναι ότι εναλλακτικές δεν υπάρχουν όλοι πάνω κάτω ίδιοι είναι εκτός vickmall.

Link to comment
Share on other sites

Γελοίο είναι το θέμα είναι ότι εναλλακτικές δεν υπάρχουν όλοι πάνω κάτω ίδιοι είναι εκτός vickmall.

Αν είχε καλές τιμές και ποικιλία σε διάφορα είδη θα κατέληγε το ίδιο και το vickmall.

Δυστυχώς έχει αρχίσει και το paypal να είναι πολύ πιο αργό στα πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Αν είχε καλές τιμές και ποικιλία σε διάφορα είδη θα κατέληγε το ίδιο και το vickmall.

Δυστυχώς έχει αρχίσει και το paypal να είναι πολύ πιο αργό στα πάντα.

Ναι το vickmall είναι μικρό μαγαζάκι μπροστά στο banggood gearbest για αυτό και είναι πολύ πιο αξιόπιστο. Όπως και να το κάνουμε στις χιλιάδες παραγγελίες θα υπάρχουν και προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται σε κάθε περίπτωση έχουν διαφορετική συμπεριφορά. Πρώτη παραγγελία από αυτούς αρχές Οκτωβρίου ήθελα να ακυρωθεί και είχα πληρώσει με χρεωστικη. Σε 2 μέρες μου έκαναν Refund χωρίς θέμα. Το PayPal φοβούνται και το banggood και το gearbest.

 

Κάποια στοιχεία παίζουν ρόλο και καλό είναι να τα αναφέρουμε για την καλύτερη σύγκριση εμπειριών και να μπορέσουμε να εξάγουμε καλύτερα αποτελέσματα.

 

Τι κόστος είχε η παραγγελία που σου έκαναν refund αμέσως?

Γιατί αν ήταν χαμηλού κόστους, ενώ στις παραγγελίες υψηλού κόστους δεν κάνουν εύκολα refund..well you see the pattern here.

Link to comment
Share on other sites

Κάποια στοιχεία παίζουν ρόλο και καλό είναι να τα αναφέρουμε για την καλύτερη σύγκριση εμπειριών και να μπορέσουμε να εξάγουμε καλύτερα αποτελέσματα.

 

Τι κόστος είχε η παραγγελία που σου έκαναν refund αμέσως?

Γιατί αν ήταν χαμηλού κόστους, ενώ στις παραγγελίες υψηλού κόστους δεν κάνουν εύκολα refund..well you see the pattern here.

Ναι ήταν αρκετά χαμηλού κόστους η παραγγελία που έκαναν άμεσα Refund. Πάνω από 50 ευρώ παραγγελία από κίνα δύσκολα θα έκανα. Λες αν κάτι πάει στραβά θα χάσω ένα 50αρικο ενώ σε κανένα κινητό των 150+ αρχίζει και σοβαρευει η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...