Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

VICKMALL.COM ΚΟΡΥΦΑΙΟ!!!!

εχω ψωνισει απο ολα σχεδον τα "κινεζικα" μαγαζια,να σου βγαλουν φωτογραφια το πακετο με ολα τα παρελκομενα μεσα,και να το ζυγισουν κιολας πρωτη φορα το εχω δει!!!δεν εχω λογια!!

 

Οντως,εξαιρετικο καταστημα,με 27 αγορες απο εκει πλεον μονο τα καλυτερα εχω να γραψω.

Και επικοινωνιακα βρισκονται σε αλλο επιπεδο!!Ειδικα αυτη η Selina πια.......:)

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Σου το στειλανε στο mail μαζι με το tracking number?

Γιατι περιμενω και εγω tracking σημερα(ετσι μου ειπε η selina χτες)απο εκει.

Εχθες μου εστειλαν το τρακινγκ και σημερα το πρωι τις φωτογραφιες.ναι στο μαιλ μου τις εστειλαν..και μου ζητησε και συγνωμη επειδη αργησε να μου τις στειλει...λαβανε τα μετρα τους επειτα απο το σκηνικο που εγινε...

Link to comment
Share on other sites

Εχθες μου εστειλαν το τρακινγκ και σημερα το πρωι τις φωτογραφιες.ναι στο μαιλ μου τις εστειλαν..και μου ζητησε και συγνωμη επειδη αργησε να μου τις στειλει...λαβανε τα μετρα τους επειτα απο το σκηνικο που εγινε...

Το πρόβλημα είναι μήπως το "σκηνικό" γίνεται μετά τις φωτογραφίες .... :)

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

λαβανε τα μετρα τους επειτα απο το σκηνικο που εγινε...

Σκηνικό; Υπάρχει λινκ;

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Σκηνικό; Υπάρχει λινκ;

Έχει συζητηθεί, εννοούμε την υπόθεση που εμφανίσθηκε δέμα από εκεί με το τηλέφωνο να λείπει από το κουτί ... :p:p

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Για αυτο και εμεις σαν καλα παιδακια τι κανουμε??

Με το ου ερχεται το κουτακι σφραγισμενο,στηνουμε την καμερουλα μας,και κανουμε ενα ωραιοτατο ξεπακεταρισμα,οποτε και η συσκευη να μην ειναι μεσα να εχουμε αδιασιστα στοιχεια........:)

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

παιδια για το 1949 δεαλ τι γνωμη εχετε? σκεφτομαι σημερα να παρω απο εκει ενα iocean. το εχει σχεδον 10ευρω πιο φτηνα απο βικμολ

Αγνοεί την εγγύηση του κατασκευαστή και θέτει δικούς του όρους εγγύησης (δεν κάνεις τίποτα στο κινητό σου, ούτε επίσημη αναβάθμιση)... Αυτό τα λέει όλα.

Το VickMall είναι εγγύηση, όπως και το GeekBuying που το έχει σε καλή τιμή και στέλνει σε φανταστικά προστατευτική συσκευασία (δες φωτό στο θέμα του x7 HD).

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Σκηνικό; Υπάρχει λινκ;

Ελειπε το τηλεφωνο μεσα απο το κουτι..και βεβαια επιστραφηκαν τα χρηματα στο ακεραιο στο παλικαρι που ειχε παραγγειλει απο εκει...

 

----- προσθήκη μηνύματος 116 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Για αυτο και εμεις σαν καλα παιδακια τι κανουμε??

Με το ου ερχεται το κουτακι σφραγισμενο,στηνουμε την καμερουλα μας,και κανουμε ενα ωραιοτατο ξεπακεταρισμα,οποτε και η συσκευη να μην ειναι μεσα να εχουμε αδιασιστα στοιχεια........:)

Οχι μονο βιντεο...αλλα και ζυγισμα στο ταχυδρομειο μπροστα στον υπαλληλο...και συγκριση με το ζυγισμα που στελνουν σε φωτογραφια απο το καταστημα..

Link to comment
Share on other sites

Ελειπε το τηλεφωνο μεσα απο το κουτι..και βεβαια επιστραφηκαν τα χρηματα στο ακεραιο στο παλικαρι που ειχε παραγγειλει απο εκει...

 

----- προσθήκη μηνύματος 116 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Οχι μονο βιντεο...αλλα και ζυγισμα στο ταχυδρομειο μπροστα στον υπαλληλο...και συγκριση με το ζυγισμα που στελνουν σε φωτογραφια απο το καταστημα..

1 εικονα λενε εεεεεεε!!!1.000.000 λεξεις μετα,ναμαστε και καλλημενοι.:)

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Μακριά από το Geekbuing …

 

Το πολυδιαφημιζόμενο site από την Κινα που και εγω εχω παρει στο παρελθόν τρεις συσκευές, από ότι φαίνεται το μονο που μπορει και θελει είναι να πουλαει χωρις να παρέχει καμια εγγύηση και υποστήριξη

Η τριτη συσκευή που αγορασα από αυτους δυστυχώς ηταν ελαττωματική και εκει αρχισε η περιπέτεια μου εδώ και δυο μηνες.

 

Το after sales τους είναι ανύπαρκτο.

Δεν απαντούν σε mail ενώ στο chat απαντούν αόριστα

Οταν βεβαια ειναι για παραγγελια η επικοινωνια στο chat είναι απροβλημάτιστη αλλα όταν ερχεται η ωρα για επίλυση προβληματος σε αφηνουν στην αναμονή η σου λενε πως θα επικοινωνήσει καποιος με mail

Φυσικα αυτό δεν γίνεται και μετα από τρεις μερες αναγκάστηκα να ανοιξω disbute ( μου ειχαν μεινει μολις 4 μερες μεχρι την ληξη του δικαιώματος για disbute) όπου επιτελους μου απαντησαν στέλνοντας μου οδηγίες για την επιστροφή της συσκευης και την επιστροφη των χρηματων μου.

Από την αρχη της διαδικασίας φαινοταν πως δεν θα ειχα καλα ξεμπερδεματα…

Η συσκευη εφτασε μετα από τρεις βδομαδες περιπου και τους ειδοποίησα από την πρωτη μερα να πανε στο ταχυδρομείο να παραλάβουν το πακετο.

Η αδιαφορία συνεχίστηκε.

Δεν απαντουσαν σε mail και όταν επιτελους απάντησαν ηταν ένα copy paste προηγούμενου mail που ελεγε να μην ανησυχώ και πως θα μου επιστραφούν τα χρηματα όπως και τα εξοδα αποστολής για την επιστροφή.

Μετα από 5 μερες αποφασισαν να παραλαβουν το πακετο από το ταχυδρομείο τους χωρις όμως να κανουν μετα καποια κινηση για επιστροφη χρηματων.

Αντι αυτό αρχισαν τις απειλες πως εάν δεν κλεισω το disbute δεν θα μου κανουν επιστροφη και με αυτό τον τροπο θα χασω και την επιστροφή των εξοδων αποστολης ( την ιδια απειλή μου την εγραψαν αλλη μια φορα και μαλιστα μολις σημερα στο τοπικ τους στο Myphone) .

Εχουν περασει ηδη τέσσερις μερες που εχουν αποδειγμένα παραλάβει το ελαττωματικό κινητο και ακομα αρνούνται την επιστροφη.

Πλεον εχω περασει σε claim αφου εχουν περασει τέσσερις μερες και δεν εχουν κανει καμια κίνηση όταν καν απάντηση στην καταγγελία.

 

Από ότι βελεπω υπαρχουν και άλλες περιπτώσεις και θα παραθέσω λινκ για αυτές που εχουν παραλάβει ελαττωματικά προϊόντα αρνούμενοι να κανουν refund.

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5501470#post5501470

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5499976#post5499976

 

Γενικοτερα από ότι διαβαζω εχουν και αλλοι θεμα με το after sale τους

Ευελπιστώ σύντομα να λήξει η περιπέτεια μου και το paypal να μου επιστρέψει το ποσο που εδώ και δυο μηνες το κρατανε τα αστέρια από το geekbuing.

Το πιο επικίνδυνο στην ολη ιστορια είναι πως το συγκεκριμένο web store εξακολουθεί να έχει βημα στο Myphone προμοταροντας τα προιοντα του πραγμα που μπορει να φέρει στην ιδια κατάσταση με μενα και αλλους υποψήφιους αγοραστες που δεν θα γνωριζουν με ποιους εχουν να κανουν.

Πιστευω πως οι υπεύθυνοι του myphone παρακολουθούν τα τελευταία δρώμενα στο τοπικ με τον εκπρόσωπο του geekbuing και θα επέμβουν συντομα προστατεύοντας τα μελη του και παύοντας την εξαπάτηση από καιροσκόπους πωλητές σαν του Geekbuying.

 

Φιλικά

Ανδρέας Ρηγινός

Edited by telmusic
Link to comment
Share on other sites

Μακριά από το Geekbuing …

Το πολυδιαφημιζόμενο site από την Κινα που και εγω εχω παρει στο παρελθόν τρεις συσκευές, από ότι φαίνεται το μονο που μπορει και θελει είναι να πουλαει χωρις να παρέχει καμια εγγύηση και υποστήριξη

Η τριτη συσκευή που αγορασα από αυτους δυστυχώς ηταν ελαττωματική και εκει αρχισε η περιπέτεια μου εδώ και δυο μηνες.

 

Το after sales τους είναι ανύπαρκτο.

Δεν απαντούν σε mail ενώ στο chat απαντούν αόριστα

Οταν βεβαια ειναι για παραγγελια η επικοινωνια στο chat είναι απροβλημάτιστη αλλα όταν ερχεται η ωρα για επίλυση προβληματος σε αφηνουν στην αναμονή η σου λενε πως θα επικοινωνήσει καποιος με mail

Φυσικα αυτό δεν γίνεται και μετα από τρεις μερες αναγκάστηκα να ανοιξω disbute ( μου ειχαν μεινει μολις 4 μερες μεχρι την ληξη του δικαιώματος για disbute) όπου επιτελους μου απαντησαν στέλνοντας μου οδηγίες για την επιστροφή της συσκευης και την επιστροφη των χρηματων μου.

Από την αρχη της διαδικασίας φαινοταν πως δεν θα ειχα καλα ξεμπερδεματα…

Η συσκευη εφτασε μετα από τρεις βδομαδες περιπου και τους ειδοποίησα από την πρωτη μερα να πανε στο ταχυδρομείο να παραλάβουν το πακετο.

Η αδιαφορία συνεχίστηκε.

Δεν απαντουσαν σε mail και όταν επιτελους απάντησαν ηταν ένα copy paste προηγούμενου mail που ελεγε να μην ανησυχώ και πως θα μου επιστραφούν τα χρηματα όπως και τα εξοδα αποστολής για την επιστροφή.

Μετα από 5 μερες αποφασισαν να παραλαβουν το πακετο από το ταχυδρομείο τους χωρις όμως να κανουν μετα καποια κινηση για επιστροφη χρηματων.

Αντι αυτό αρχισαν τις απειλες πως εάν δεν κλεισω το disbute δεν θα μου κανουν επιστροφη και με αυτό τον τροπο θα χασω και την επιστροφή των εξοδων αποστολης ( την ιδια απειλή μου την εγραψαν αλλη μια φορα και μαλιστα μολις σημερα στο τοπικ τους στο Myphone) .

Εχουν περασει ηδη τέσσερις μερες που εχουν αποδειγμένα παραλάβει το ελαττωματικό κινητο και ακομα αρνούνται την επιστροφη.

Πλεον εχω περασει σε claim αφου εχουν περασει τέσσερις μερες και δεν εχουν κανει καμια κίνηση όταν καν απάντηση στην καταγγελία.

 

Από ότι βελεπω υπαρχουν και άλλες περιπτώσεις και θα παραθέσω λινκ για αυτές που εχουν παραλάβει ελαττωματικά προϊόντα αρνούμενοι να κανουν refund.

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5501470#post5501470

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5499976#post5499976

 

Γενικοτερα από ότι διαβαζω εχουν και αλλοι θεμα με το after sale τους

Ευελπιστώ σύντομα να λήξει η περιπέτεια μου και το paypal να μου επιστρέψει το ποσο που εδώ και δυο μηνες το κρατανε τα αστέρια από το geekbuing.

Το πιο επικίνδυνο στην ολη ιστορια είναι πως το συγκεκριμένο web store εξακολουθεί να έχει βημα στο Myphone προμοταροντας τα προιοντα του πραγμα που μπορει να φέρει στην ιδια κατάσταση με μενα και αλλους υποψήφιους αγοραστες που δεν θα γνωριζουν με ποιους εχουν να κανουν.

Πιστευω πως οι υπεύθυνοι του myphone παρακολουθούν τα τελευταία δρώμενα στο τοπικ με τον εκπρόσωπο του geekbuing και θα επέμβουν συντομα προστατεύοντας τα μελη του και παύοντας την εξαπάτηση από καιροσκόπους πωλητές σαν του Geekbuying.

Φιλικά

Ανδρέας Ρηγινός

Το κατάστημα είναι από τα πιό αξιόπιστα, αν όχι το πιό αξιόπιστο αυτή την στιγμή. Εγώ αγόρασα 5 τηλέφωνα, 3 τάμπλετ και πολλά άλλα αντικείμενα χωρίς κανένα πρόβλημα. Το ότι έχει κάποιος πρόβλημα, δεν σημαίνει ότι είναι απατεώνες. Κάπου είδα, ότι σε μία συζήτηση το κατάστημα αναφέρει ότι καθημερινώς επεξεργάζονται χιλιάδες email και αιτήματα. Ο Έλληνας όμως θέλει απάντηση εδώ και τώρα και άμεσο εξυπηρέτηση.

Εύχομαι να μην έχει κανένας την δική μου εμπειρία με την επίσημη αντιπροσωπεία της samsung, που μου έβγαλε το λάδι επί 6 μήνες και τελικώς με "έγραψαν", γιατί εδώ μόνο επισκευάζουν αν το επισκευάσουν, και δεν επιστρέφουν χρήματα ...

Φιλικά πάντα ...

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Η αξιοπιστία δεν φαίνεται μόνο στον αν στείλουν σωστά την παραγγελία, αλλά κυρίως όταν υπάρξουν προβλήματα.

 

Συμφωνώ μαζί σου στο κομμάτι για τους Έλληνες. Φωνάζουμε και βιαζόμαστε, δεν διαβάζουμε καν τις διαδικασίες και τους όρους που θέτει το Paypal για την προστασία μας.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Η αξιοπιστία δεν φαίνεται μόνο στον αν στείλουν σωστά την παραγγελία, αλλά κυρίως όταν υπάρξουν προβλήματα.

 

Πολύ σωστά...

Και εγώ στις δυο πρώτες μου αγορές δεν είχα πρόβλημα γιατί ευτυχώς δεν είχαν κάποιο ελάττωμα.

Όταν όμως παρουσιάστηκε πρόβλημα είδα τα καλά τους.

Link to comment
Share on other sites

Παντως οταν ειχα παρει και γω refund απο αλλο καταστημα μου ειχαν ζητησει πρωτα να κλεισω το case και μετα να μου βαλουν τα χρημαα. Το εκανα με λιγο δυσπιστια βεβαια αλλα δεν ειχα κανενα προβλημα. Απο οτι καταλαβα αυτοι πρεπει να φοβουνται να σου βαλουν τα λεφτα χωρις κλεισιμο tου case για να μην δεν το παραδεχεσε μετα και τα ξαναπληρωσουν 2πλα (αν και το refund εμφανιζεται στο paypal). Τελος παντων ισως αν δεχοσουν να ειχες ξεμπερδεψει τωρα.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που σου είπαν για το dispute δεν είναι απειλή. Σε ενημέρωσαν για τους όρους του Paypal, το οποίο κάνει το ίδιο την επιστροφή χρημάτων αντί του καταστήματος.

Εσύ ζήτησες χρήματα και από το κατάστημα και από το Paypal (μέσω του dispute), οπότε δείχνεις σαν κάποιος που θέλει να τους «δαγκώσει».

 

Χωρίς παρεξήγηση, απλώς λέω μια άποψη πώς δείχνει το πράγμα (δεν σημαίνει ότι είναι και σωστή).

Για εμένα καλά κάνεις και κρατάς το dispute, ας λύσει το θέμα το Paypal.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Από το PayPal δεν έχω ζητήσει Επιστροφή χρημάτων αλλά να αποφασίσει σύμφωνα με τα στοιχεία που μου ζήτησαν να καταθεσω.

Και φυσικά έγινε αφού μετά την παραλαβή του πακέτου δεν υπήρξε καμία ενέργεια από μέρους τους αλλά και απάντηση στα mail μου.

Η ως τώρα συμπεριφορά τους δεν μου δίνει περιθώρια εμπιστοσύνης ώστε να πετάξω το μόνο όπλο που έχω για την ασφάλεια των χρημάτων μου

Edited by telmusic
Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα είναι από τα πιό αξιόπιστα, αν όχι το πιό αξιόπιστο αυτή την στιγμή. Εγώ αγόρασα 5 τηλέφωνα, 3 τάμπλετ και πολλά άλλα αντικείμενα χωρίς κανένα πρόβλημα. Το ότι έχει κάποιος πρόβλημα, δεν σημαίνει ότι είναι απατεώνες. Κάπου είδα, ότι σε μία συζήτηση το κατάστημα αναφέρει ότι καθημερινώς επεξεργάζονται χιλιάδες email και αιτήματα. Ο Έλληνας όμως θέλει απάντηση εδώ και τώρα και άμεσο εξυπηρέτηση.

Εύχομαι να μην έχει κανένας την δική μου εμπειρία με την επίσημη αντιπροσωπεία της samsung, που μου έβγαλε το λάδι επί 6 μήνες και τελικώς με "έγραψαν", γιατί εδώ μόνο επισκευάζουν αν το επισκευάσουν, και δεν επιστρέφουν χρήματα ...

Φιλικά πάντα ...

 

Το ότι έχεις κάνει αγορές και δεν είχες πρόβλημα στο παρελθόν δεν σημαίνει ότι το κατάστημα συνεχίζει να προσφέρει τις ίδιες καλές υπηρεσίες, που είχε προσφέρει σε σένα. Στις τελευταίες σελίδες στο θέμα του GeekBuying έχουν αναφερθεί αρκετά παράπονα.

Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Η αξιοπιστία δεν φαίνεται μόνο στον αν στείλουν σωστά την παραγγελία, αλλά κυρίως όταν υπάρξουν προβλήματα.

 

Συμφωνώ μαζί σου στο κομμάτι για τους Έλληνες. Φωνάζουμε και βιαζόμαστε, δεν διαβάζουμε καν τις διαδικασίες και τους όρους που θέτει το Paypal για την προστασία μας.

 

Από τη στιγμή που έκανες claim δε χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα. Αυτό που λένε για να κλείσεις το dispute είναι ένα mail που στέλνουν όλα τα Κινέζικα. Εμένα φαντάσου μου λέγαν να κλείσω το dispute όταν αυτό είχε ήδη κλείσει από το PayPal υπέρ μου. Φαντάσου ούτε καν κοίταζαν την εξέλιξη της υπόθεσης.

Έτσι είναι οι Κινέζοι. Για αυτό και υπάρχει το PayPal. Για μένα δεν υπάρχει αξιόπιστο site στην Κίνα. Αξιόπιστος είμαι μόνο εγώ και η κρίση μου για το πότε πρέπει να τους στείλω στον αγύριστο όταν κάνουν την πουστια. Και βέβαια να προλάβω να προφυλαξω τα νώτα μου πριν εκείνοι σχεδιάσουν να με κλέψουν. Συνεχίζω τις αγορές από Κίνα μόνο όσο υπάρχει το PayPal.

Link to comment
Share on other sites

Απο την Κινα κανω αγορες ετησίως της τάξεως των 10 χιλιάδων ευρω τον χρόνο (κάποιες φορες ισως και περισσότερο).

Εχω κάποιους που συνεργάζομαι σταθερα και κάποιους πολυ σπανια.

Ακομα και με αυτους που συνεργάζομαι τακτικα πολλες φορες αντιμετωπίζω προβληματα στην υποστήριξη .

Απο τους δεκα μονο ενας ειναι Ευρωπαϊκού επιπέδου ( ισως φταιει το γεγονός οτι εχει αποθήκες και στην Ευρώπη).

Με τους υπόλοιπους καθε φορα ειναι σαν πρωτη φορα.

Με συνάδελφους που συζητάμε σχετικα θεματα παντα λεω πως δεν υπάρχουν χειρότεροι εμποροι παγκοσμίως .

Εχουμε πέσει στην ανάγκη τους ομως και το εκμεταλλεύονται.

Link to comment
Share on other sites

Απο το εν λογο καταστημα,που γινεται η κουβεντα τωρα,μια φορα ειχα ελλατωματικο προιον και με καλυψαν πληρως,ακομα και τα εξοδα που εκανα να στειλω πισω μου καλυψαν.Βεβαια εκανε κανα 2μηνω η ολη ιστορια.....:)Αλλα α λεφτα μου,= κουπονακι για την ταλαιπωρια μου στο ακεραιο.....:)

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι μπαινεις σε τοσο κοπο και γραφεις αυτα τα σεντονια;;

Εκανες Αμφισβητηση στο Παυπαλ;; τελιωσε ! εισαι καλυμενος, και ασε τους αλλους να χτυπιουνται.

Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα είναι από τα πιό αξιόπιστα, αν όχι το πιό αξιόπιστο αυτή την στιγμή. Εγώ αγόρασα 5 τηλέφωνα, 3 τάμπλετ και πολλά άλλα αντικείμενα χωρίς κανένα πρόβλημα. Το ότι έχει κάποιος πρόβλημα, δεν σημαίνει ότι είναι απατεώνες. Κάπου είδα, ότι σε μία συζήτηση το κατάστημα αναφέρει ότι καθημερινώς επεξεργάζονται χιλιάδες email και αιτήματα. Ο Έλληνας όμως θέλει απάντηση εδώ και τώρα και άμεσο εξυπηρέτηση.

Εύχομαι να μην έχει κανένας την δική μου εμπειρία με την επίσημη αντιπροσωπεία της samsung, που μου έβγαλε το λάδι επί 6 μήνες και τελικώς με "έγραψαν", γιατί εδώ μόνο επισκευάζουν αν το επισκευάσουν, και δεν επιστρέφουν χρήματα ...

Φιλικά πάντα ...

Αυτο ακριβως.Το να βγαινει και να γραφει καποιος κατεβατα ολοκληρα για το παραπονο του απο ενα σαιτ (και δη απο τα πιο αξιοπιστα),δεν προκειται να αλλαξει την γνωμη δεκαδων ευχαριστημενων πελατων και αλλων τοσων που εχουν σχηματισει θετικη αποψη.

Το καθε μαγαζι μιλαει καθημερινα με εκατονταδες ανθρωπους,πολλοι απο τους οποιους ενδεχεται να ειναι απατεωνες.Οπως ειναι φυσικο δεν δινει τα refund αβερτα.

Καλο ειναι πριν αγορασουμε κατι απο Κινα,να γνωριζουμε τους ορους και τις διαδικασιες.Αν δεν μπορει καποιος να αντιληφθει οτι ενα οικονομικο κινητο αγορασμενο απο Κινα,αν βγαλει προβλημα θα τον ταλαιπωρησει λιγο με την διαδικασια επιστροφης του και θα τον καθυστερησει,ας μην αγορασει ή να αγορασει OPPO που τα παραδιδουν και τα παραλαμβανουν κουριερ απο το σπιτι.

 

EDIT 12/07/14 Προς αποφυγη παρεξηγησεων,εννοειται πως καταθετουμε τις αποψεις μας για τα καταστηματα.Δεν εκανα ξεκαθαρο οτι διαφωνισα με τον απολυτο χαρακτηρα του σχολιου και το γεγονος οτι αυτο γραφτηκε εν θερμω.Οχι με τα περιεχομενο.

Edited by arisg90
Οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι ευφυείς γεμάτοι αμφιβολία. Ράσελ Μπέρτραντ
Link to comment
Share on other sites

Ο τίτλος του τοπικ γραφει Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά

Αρα αν καταλαβαίνω σωστα η χρησιμότητα αυτου του θεματος είναι να γραφουμε πιο site θεωρούμαι με βαση την προσωπική μας εμπειρία αξιόπιστο αλλά και ποιο είναι αναξιόπιστο.

Το παραπάνω κείμενο βρίσκεται προς ενημέρωση με ολες τις λεπτομέρειες για πιο ολοκληρωμένα συμπεράσματα και από εκει και περα ο καθενας μπορει να κρινει οπως νομιζει.

Και αυτή είναι η ουσια.

Ουτε παραπονα είναι ( που θα ηταν άχρηστα σε αυτό το θεμα με αυτόν το τιτλο) ουτε τιποτα άλλο

Άλλωστε όπως ειπε ο φιλος παραπανώ εφόσον εχω κανει καταγγελία το θεμα τις προσεχείς ημερες θα λήξει …

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Δύο site έβαλες σύντεκνε ... , το minideal λίγο καλύτερο.

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...