Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η αξιοπιστία δεν φαίνεται μόνο στον αν στείλουν σωστά την παραγγελία, αλλά κυρίως όταν υπάρξουν προβλήματα.

 

Συμφωνώ μαζί σου στο κομμάτι για τους Έλληνες. Φωνάζουμε και βιαζόμαστε, δεν διαβάζουμε καν τις διαδικασίες και τους όρους που θέτει το Paypal για την προστασία μας.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Η αξιοπιστία δεν φαίνεται μόνο στον αν στείλουν σωστά την παραγγελία, αλλά κυρίως όταν υπάρξουν προβλήματα.

 

Πολύ σωστά...

Και εγώ στις δυο πρώτες μου αγορές δεν είχα πρόβλημα γιατί ευτυχώς δεν είχαν κάποιο ελάττωμα.

Όταν όμως παρουσιάστηκε πρόβλημα είδα τα καλά τους.

Link to comment
Share on other sites

Παντως οταν ειχα παρει και γω refund απο αλλο καταστημα μου ειχαν ζητησει πρωτα να κλεισω το case και μετα να μου βαλουν τα χρημαα. Το εκανα με λιγο δυσπιστια βεβαια αλλα δεν ειχα κανενα προβλημα. Απο οτι καταλαβα αυτοι πρεπει να φοβουνται να σου βαλουν τα λεφτα χωρις κλεισιμο tου case για να μην δεν το παραδεχεσε μετα και τα ξαναπληρωσουν 2πλα (αν και το refund εμφανιζεται στο paypal). Τελος παντων ισως αν δεχοσουν να ειχες ξεμπερδεψει τωρα.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που σου είπαν για το dispute δεν είναι απειλή. Σε ενημέρωσαν για τους όρους του Paypal, το οποίο κάνει το ίδιο την επιστροφή χρημάτων αντί του καταστήματος.

Εσύ ζήτησες χρήματα και από το κατάστημα και από το Paypal (μέσω του dispute), οπότε δείχνεις σαν κάποιος που θέλει να τους «δαγκώσει».

 

Χωρίς παρεξήγηση, απλώς λέω μια άποψη πώς δείχνει το πράγμα (δεν σημαίνει ότι είναι και σωστή).

Για εμένα καλά κάνεις και κρατάς το dispute, ας λύσει το θέμα το Paypal.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Από το PayPal δεν έχω ζητήσει Επιστροφή χρημάτων αλλά να αποφασίσει σύμφωνα με τα στοιχεία που μου ζήτησαν να καταθεσω.

Και φυσικά έγινε αφού μετά την παραλαβή του πακέτου δεν υπήρξε καμία ενέργεια από μέρους τους αλλά και απάντηση στα mail μου.

Η ως τώρα συμπεριφορά τους δεν μου δίνει περιθώρια εμπιστοσύνης ώστε να πετάξω το μόνο όπλο που έχω για την ασφάλεια των χρημάτων μου

Edited by telmusic
Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα είναι από τα πιό αξιόπιστα, αν όχι το πιό αξιόπιστο αυτή την στιγμή. Εγώ αγόρασα 5 τηλέφωνα, 3 τάμπλετ και πολλά άλλα αντικείμενα χωρίς κανένα πρόβλημα. Το ότι έχει κάποιος πρόβλημα, δεν σημαίνει ότι είναι απατεώνες. Κάπου είδα, ότι σε μία συζήτηση το κατάστημα αναφέρει ότι καθημερινώς επεξεργάζονται χιλιάδες email και αιτήματα. Ο Έλληνας όμως θέλει απάντηση εδώ και τώρα και άμεσο εξυπηρέτηση.

Εύχομαι να μην έχει κανένας την δική μου εμπειρία με την επίσημη αντιπροσωπεία της samsung, που μου έβγαλε το λάδι επί 6 μήνες και τελικώς με "έγραψαν", γιατί εδώ μόνο επισκευάζουν αν το επισκευάσουν, και δεν επιστρέφουν χρήματα ...

Φιλικά πάντα ...

 

Το ότι έχεις κάνει αγορές και δεν είχες πρόβλημα στο παρελθόν δεν σημαίνει ότι το κατάστημα συνεχίζει να προσφέρει τις ίδιες καλές υπηρεσίες, που είχε προσφέρει σε σένα. Στις τελευταίες σελίδες στο θέμα του GeekBuying έχουν αναφερθεί αρκετά παράπονα.

Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Η αξιοπιστία δεν φαίνεται μόνο στον αν στείλουν σωστά την παραγγελία, αλλά κυρίως όταν υπάρξουν προβλήματα.

 

Συμφωνώ μαζί σου στο κομμάτι για τους Έλληνες. Φωνάζουμε και βιαζόμαστε, δεν διαβάζουμε καν τις διαδικασίες και τους όρους που θέτει το Paypal για την προστασία μας.

 

Από τη στιγμή που έκανες claim δε χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα. Αυτό που λένε για να κλείσεις το dispute είναι ένα mail που στέλνουν όλα τα Κινέζικα. Εμένα φαντάσου μου λέγαν να κλείσω το dispute όταν αυτό είχε ήδη κλείσει από το PayPal υπέρ μου. Φαντάσου ούτε καν κοίταζαν την εξέλιξη της υπόθεσης.

Έτσι είναι οι Κινέζοι. Για αυτό και υπάρχει το PayPal. Για μένα δεν υπάρχει αξιόπιστο site στην Κίνα. Αξιόπιστος είμαι μόνο εγώ και η κρίση μου για το πότε πρέπει να τους στείλω στον αγύριστο όταν κάνουν την πουστια. Και βέβαια να προλάβω να προφυλαξω τα νώτα μου πριν εκείνοι σχεδιάσουν να με κλέψουν. Συνεχίζω τις αγορές από Κίνα μόνο όσο υπάρχει το PayPal.

Link to comment
Share on other sites

Απο την Κινα κανω αγορες ετησίως της τάξεως των 10 χιλιάδων ευρω τον χρόνο (κάποιες φορες ισως και περισσότερο).

Εχω κάποιους που συνεργάζομαι σταθερα και κάποιους πολυ σπανια.

Ακομα και με αυτους που συνεργάζομαι τακτικα πολλες φορες αντιμετωπίζω προβληματα στην υποστήριξη .

Απο τους δεκα μονο ενας ειναι Ευρωπαϊκού επιπέδου ( ισως φταιει το γεγονός οτι εχει αποθήκες και στην Ευρώπη).

Με τους υπόλοιπους καθε φορα ειναι σαν πρωτη φορα.

Με συνάδελφους που συζητάμε σχετικα θεματα παντα λεω πως δεν υπάρχουν χειρότεροι εμποροι παγκοσμίως .

Εχουμε πέσει στην ανάγκη τους ομως και το εκμεταλλεύονται.

Link to comment
Share on other sites

Απο το εν λογο καταστημα,που γινεται η κουβεντα τωρα,μια φορα ειχα ελλατωματικο προιον και με καλυψαν πληρως,ακομα και τα εξοδα που εκανα να στειλω πισω μου καλυψαν.Βεβαια εκανε κανα 2μηνω η ολη ιστορια.....:)Αλλα α λεφτα μου,= κουπονακι για την ταλαιπωρια μου στο ακεραιο.....:)

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι μπαινεις σε τοσο κοπο και γραφεις αυτα τα σεντονια;;

Εκανες Αμφισβητηση στο Παυπαλ;; τελιωσε ! εισαι καλυμενος, και ασε τους αλλους να χτυπιουνται.

Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα είναι από τα πιό αξιόπιστα, αν όχι το πιό αξιόπιστο αυτή την στιγμή. Εγώ αγόρασα 5 τηλέφωνα, 3 τάμπλετ και πολλά άλλα αντικείμενα χωρίς κανένα πρόβλημα. Το ότι έχει κάποιος πρόβλημα, δεν σημαίνει ότι είναι απατεώνες. Κάπου είδα, ότι σε μία συζήτηση το κατάστημα αναφέρει ότι καθημερινώς επεξεργάζονται χιλιάδες email και αιτήματα. Ο Έλληνας όμως θέλει απάντηση εδώ και τώρα και άμεσο εξυπηρέτηση.

Εύχομαι να μην έχει κανένας την δική μου εμπειρία με την επίσημη αντιπροσωπεία της samsung, που μου έβγαλε το λάδι επί 6 μήνες και τελικώς με "έγραψαν", γιατί εδώ μόνο επισκευάζουν αν το επισκευάσουν, και δεν επιστρέφουν χρήματα ...

Φιλικά πάντα ...

Αυτο ακριβως.Το να βγαινει και να γραφει καποιος κατεβατα ολοκληρα για το παραπονο του απο ενα σαιτ (και δη απο τα πιο αξιοπιστα),δεν προκειται να αλλαξει την γνωμη δεκαδων ευχαριστημενων πελατων και αλλων τοσων που εχουν σχηματισει θετικη αποψη.

Το καθε μαγαζι μιλαει καθημερινα με εκατονταδες ανθρωπους,πολλοι απο τους οποιους ενδεχεται να ειναι απατεωνες.Οπως ειναι φυσικο δεν δινει τα refund αβερτα.

Καλο ειναι πριν αγορασουμε κατι απο Κινα,να γνωριζουμε τους ορους και τις διαδικασιες.Αν δεν μπορει καποιος να αντιληφθει οτι ενα οικονομικο κινητο αγορασμενο απο Κινα,αν βγαλει προβλημα θα τον ταλαιπωρησει λιγο με την διαδικασια επιστροφης του και θα τον καθυστερησει,ας μην αγορασει ή να αγορασει OPPO που τα παραδιδουν και τα παραλαμβανουν κουριερ απο το σπιτι.

 

EDIT 12/07/14 Προς αποφυγη παρεξηγησεων,εννοειται πως καταθετουμε τις αποψεις μας για τα καταστηματα.Δεν εκανα ξεκαθαρο οτι διαφωνισα με τον απολυτο χαρακτηρα του σχολιου και το γεγονος οτι αυτο γραφτηκε εν θερμω.Οχι με τα περιεχομενο.

Edited by arisg90
Οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι ευφυείς γεμάτοι αμφιβολία. Ράσελ Μπέρτραντ
Link to comment
Share on other sites

Ο τίτλος του τοπικ γραφει Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά

Αρα αν καταλαβαίνω σωστα η χρησιμότητα αυτου του θεματος είναι να γραφουμε πιο site θεωρούμαι με βαση την προσωπική μας εμπειρία αξιόπιστο αλλά και ποιο είναι αναξιόπιστο.

Το παραπάνω κείμενο βρίσκεται προς ενημέρωση με ολες τις λεπτομέρειες για πιο ολοκληρωμένα συμπεράσματα και από εκει και περα ο καθενας μπορει να κρινει οπως νομιζει.

Και αυτή είναι η ουσια.

Ουτε παραπονα είναι ( που θα ηταν άχρηστα σε αυτό το θεμα με αυτόν το τιτλο) ουτε τιποτα άλλο

Άλλωστε όπως ειπε ο φιλος παραπανώ εφόσον εχω κανει καταγγελία το θεμα τις προσεχείς ημερες θα λήξει …

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Δύο site έβαλες σύντεκνε ... , το minideal λίγο καλύτερο.

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Εχθές το βράδυ παρήγγειλα από το Βίκμολ, σήμερα έλαβα φωτογραφίες των περιεχομένων της παραγγελίας και του δέματος πάνω στην ζυγαριά.

Ωραίο, αν και δεν καταλαβαίνω την χρησιμότητά του.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά θελω την βοήθεια σας, βρήκα το ίδιο κινιτο σε 3 site. Ποιο ειναι το ποιο αξιόπιστο; 1) http://www.minideal.net/elephone-p6i-smartphone-mtk6582-quad-core-android-4-4-5-0inch-dual-sim.html. 2) http://www.to2c.com/elephone-p6i-mtk6582-1-3ghz-quad-core-5-0-qhd-3g-android-4-4-2-1g-4g-dual-sim-smartphone.html 3) http://www.coolicool.com/elephone-p6i-mtk6582-13ghz-quad-core-50-inch-960-540-pixel-screen-android-44-3g-smartphone-g-33683 Έχεις δίκιο. Edited by navi55
Link to comment
Share on other sites

Εχθές το βράδυ παρήγγειλα από το Βίκμολ, σήμερα έλαβα φωτογραφίες των περιεχομένων της παραγγελίας και του δέματος πάνω στην ζυγαριά.

Ωραίο, αν και δεν καταλαβαίνω την χρησιμότητά του.

Για να σου δείξει οτι αυτός θα το στείλει το δέμα και λόγω του βάρους αποδεικνύεται οτι εχει το κινητό μέσα.

Μάλλον ;)

Link to comment
Share on other sites

Ε καλά, δεν ήταν και φωτογραφίες στο ταχυδρομείο. Δύο φωτογραφίες που έβγαλαν στους χώρους τους, χωρίς αν ξέρεις ποιό είναι το βάρος των πραγματικών αντικειμένων, ούτε αν όντως είναι αυτά εντός του δέματος.

Φυσικά, οι ενδείξεις είναι καλύτερες από το τίποτα. Θα ήμασταν σίγουροι για τα περιεχόμενα μόνο με διάφανες συσκευασίες, ενώ για την αποστολή μόνο με βίντεο παραλαβής από το ταχυδρομείο τους. :lol:

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Εχθές το βράδυ παρήγγειλα από το Βίκμολ, σήμερα έλαβα φωτογραφίες των περιεχομένων της παραγγελίας και του δέματος πάνω στην ζυγαριά.

Ωραίο, αν και δεν καταλαβαίνω την χρησιμότητά του.

Το κάνουν για δική τους ασφάλεια αλλά μπορεί να επωφεληθείς και εσύ.

Π.χ. μπορείς στο ταχυδρομείο να ζητήσεις να ζυγίσουν το δέμα για να δεις το βάρος.

Αν το βρεις διαφορετικό, λογικά ελαφρύτερο π.χ. 150 gr, είναι πολύ πιθανό να λείπει το τηλέφωνο.

Οπότε το ανοίγεις μπροστά στον υπάλληλο για να ΄΄δει΄΄ ότι όντως λείπει η συσκευή και να βρούν τον μακρυχέρη.

Θεωρητικά πάντα.

Βασικά είναι να μην σου τύχει...

 

Ε καλά, δεν ήταν και φωτογραφίες στο ταχυδρομείο. Δύο φωτογραφίες που έβγαλαν στους χώρους τους, χωρίς αν ξέρεις ποιό είναι το βάρος των πραγματικών αντικειμένων, ούτε αν όντως είναι αυτά εντός του δέματος.

Φυσικά, οι ενδείξεις είναι καλύτερες από το τίποτα. Θα ήμασταν σίγουροι για τα περιεχόμενα μόνο με διάφανες συσκευασίες, ενώ για την αποστολή μόνο με βίντεο παραλαβής από το ταχυδρομείο τους. :lol:

Με διάφανες συσκευασίες όμως θα πήγαιναν κατευθείαν τελωνείο. :(

Βρες έναν τρόπο να είναι διάφανες μόνο στο μαγαζί και στον τελικό πελάτη και θα θησαυρίσουμε.

Υ.Γ. 1

10% παίρνω για την ιδέα.

Υ.Γ. 2

Πολύ σωστό αυτό για το βίντεο κατά το unpacking. Ο καλύτερος τρόπος για να αποδείξεις ότι δεν φταις εσύ αν κάτι δεν πάει καλά.

Edited by hoannis
Pi is a new digital currency developed by Stanford PhDs, with over 3.5 million members worldwide. To claim your Pi, follow this link https://minepi.com/hoannis and use my username (hoannis) as your invitation code.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Εχω αριστη εμπειρια απο minideal και to2c.Προχθες το παρηγγειλα κι εγω απο to2c με δωρακια sd cart θηκη και προστατευτικο οθονης στα 77 ευρω.

Ερχομαστε.Ενωση 1924.
Link to comment
Share on other sites

To Coolicool που δίνεις είναι πιο φθηνό κατά 10$ από το to2c και 20$ από το minideal. Εγώ πάντως δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε αγορές από το coolicool, έχουν και εκπρόσωπο στο φόρουμ και εάν είχα απορίες οτυς έβρισκα κυρίως πρωί στο skype για πιο άμεση επικοινωνία.

Link to comment
Share on other sites

To Coolicool που δίνεις είναι πιο φθηνό κατά 10$ από το to2c και 20$ από το minideal. Εγώ πάντως δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε αγορές από το coolicool, έχουν και εκπρόσωπο στο φόρουμ και εάν είχα απορίες οτυς έβρισκα κυρίως πρωί στο skype για πιο άμεση επικοινωνία.

Από παράδοση; tracking number? Είναι επιπέδου vickmall ?

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Από παράδοση; tracking number? Είναι επιπέδου vickmall ?

 

διαβαζα πριν λιγο στο νημα του,καμια σχεση,ο geokostas περιμενει τρακινγκ απο τις 3 του μηνα,γενικα εχω διαβασει και αλλα προβληματα με το κατ/μα αυτο.,

Link to comment
Share on other sites

Από παράδοση; tracking number? Είναι επιπέδου vickmall ?

 

διαβαζα πριν λιγο στο νημα του,καμια σχεση,ο geokostas περιμενει τρακινγκ απο τις 3 του μηνα,γενικα εχω διαβασει και αλλα προβληματα με το κατ/μα αυτο.,

Ετσι ακριβως. Καμια σχεση με Vickmall και minideal. Εννια μερες μετα την παραγγελια και δεν μου εχουν στειλει ακομα tn, οτι να'ναι.

Οι τέσσεροι τροχοί κινούν το σώμα, οι δύο την ψυχή.
Link to comment
Share on other sites

παραγγελια σημερα στις 12 περιπου στο vickmall και μετα απο 4 ωρες ειχα tracking number. αψογοι οπως επισης κ στο minideal απο προσωπικη εμπειρια μιλωντας.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...