geovass Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 Ενταξει επρεπε να βαλω τονο...Αλλα σε συνδιασμο των 2 μυνηματων καταλαβαινει κανεις πως δε βριζομαστε αλλα πως μιλαμε για "μαλακη οδηγηση" ...lol :p Ασχολιαστο!!! Δεν παρεξηγούμαι ρε συ!:D πάντως, η θεωρία απο την πράξη απέχει πολυ... μερικες φορές πάρα πολύ! (Live παράδειγμα η κατανάλωση του biturbo...:lol::lol::lol:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 Ρε παιδια το οτι το ενα ειναι 2τουρμπινο και το αλλο ατμοσφαιρα δεν σημαινει οτι καει και τα κερατα του.Επισης συνηθως τα τουρμπο καινουργιας γενιας βγαζουν την ροπη και τα αλογα τους σε χαμηλοτερες στροφες απ οτι τα αντιστοιχα ατμοσφαιρικα.Αρα λιγοτερες στροφες λιγοτερη και η καυσιμη υλη που παει στον θαλαμο καυσης. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zer0cooL24 Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 Να το πω αλλιως ΜΠΑΣ και γινω κατανοητος... Σε ενα φανταστικο ταξιδι 1000 χλμ εχεις τα 2 αμαξια 325 και 335...Πηγαινουν το ενα πισω απ το αλλο, με τις ιδιες αυξομειωσεις ταχυτητας απο 0 -220 χλμ/ωρα...130 ο ενας 130 κι ο αλλος...ανεβαινει 220 ο ενας ανεβαινει 220 κι ο αλλος...Στο τελος της διαδρομης ποιο θα χει καψει περισοτερο????? Το 325 ?Ελεος... Μιλαμε για μεικτες καταναλωσεις...οχι το οτι μπορει να πανε οικονομικα και τα 2 και τι σημαινει οικονομικο για καθε αυτοκινητο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 Αυτο δεν μπορεις να το ξερεις θεωρητικα μονο πρακτικα.Θεωρητικα αν βγαζουν τα ιδια αλογα σε ολες τις στροφες και την ιδια ροπη και πανε συνεχως με την ιδια ταχυτητα τα 2 αμαξια τοτε το 325 θα καψει λιγοτερο. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zer0cooL24 Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 Μα δε βγαζουν τα ιδια αλογα και δεν εχουν την ιδια ροπη...Μιλαμε για 2 διαφορετικα απο αποψη κινητηρα αυτοκινητα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soom Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 Καταρχας καλοριζικο και καλοταξιδο το αυτοκινητο-ονειρο στον ZeroCool...! Την ασφαλεια μας πανω απο ολα και μετα τα υπολοιπα! Καλα ταξιδια και ασφαλη χιλιομετρα! :D Επισης, τι εννοουμε ρε παιδια οτι οι εκπτωσεις ηταν για το στοκ? Γιατι τα εχω χασει λιγο με αυτα τα Τελη Ταξινομησης και το στοκ και τετοια... Μπορει καποιος να μου εξηγησει? Επισης, ταξιδιωτη.. Μενουμε στην ιδια πολη.. Εχεις το αυτοκινητο των ονειρων μου... Ποτε θα σε κερασω ενα ποτακι να με πας μια βολτα??! :lol::X:blink:;) Το αυτοκινητο σου σιγουρα το εχω δει.. 1000%... Λιγες Ε46 Μ3 κυκλοφορουν στο Ηρακλειο... Ειδικα αυτο με τις ζαντες που εχεις στην φωτογραφια στην υπογραφη σου το εχω πετυχει....! ΒΟΛΤΑΑΑΑ!!!! :lol::lol::lol: Παράθεση http://img259.imageshack.us/img259/3545/sitelogow.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zer0cooL24 Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 Να σαι καλα φιλε μου Οσον αφορα τις "εκπτωσεις"...Ετυχε αυτη την περιοδο να συμπεσει η μειωση του ΕΤΤ και ταυτοχρονα μια προσφορα της Μπε Εμ Βε -20% εκπτωση για αυτοκινητα που ηδη βρισκονταν στη χωρα μας (στοκ). Οποτε πηγαινες στην αντιπροσωπεια, ελεγες τι θες και αν στο εβρισκαν στα ηδη εισαγμενα αυτοκινητα τοτε ειχες εποφεληθει και των 2 εκπτωσεων ...Και συνδιασμενες ηταν σημαντικες πιστεψε με... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 Να το πω αλλιως ΜΠΑΣ και γινω κατανοητος... Σε ενα φανταστικο ταξιδι 1000 χλμ εχεις τα 2 αμαξια 325 και 335...Πηγαινουν το ενα πισω απ το αλλο, με τις ιδιες αυξομειωσεις ταχυτητας απο 0 -220 χλμ/ωρα...130 ο ενας 130 κι ο αλλος...ανεβαινει 220 ο ενας ανεβαινει 220 κι ο αλλος...Στο τελος της διαδρομης ποιο θα χει καψει περισοτερο????? Το 325 ?Ελεος... Μιλαμε για μεικτες καταναλωσεις...οχι το οτι μπορει να πανε οικονομικα και τα 2 και τι σημαινει οικονομικο για καθε αυτοκινητο... παιζει ρολο και το κιβωτιο και σε τι στροφες εχεις ταχυτητα. δηλ το ατμοσφαιρικο εχει 220 μεσα την 6 και ποσες στροφες πχ 4500στρ το τουρμπισιο εχει την ιδια ταχυτητα με 6 αλλα με 3800στρ. εκει καις με την ατμοσφαιρα περισσοτερο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 Μιλαμε για μεικτες καταναλωσεις...οχι το οτι μπορει να πανε οικονομικα και τα 2 και τι σημαινει οικονομικο για καθε αυτοκινητο... Τωρα το εγραψες σωστα και συμφωνώ 100%... και ξαναλεω οτι για τα κυβικα του, για τα αλογα του, για την ροπη του, και την επιτάχυνση του, κλπ κλπ το 335 ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ σε σχεση με το 325.... :X:X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soom Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 Να σαι καλα φιλε μου Οσον αφορα τις "εκπτωσεις"...Ετυχε αυτη την περιοδο να συμπεσει η μειωση του ΕΤΤ και ταυτοχρονα μια προσφορα της Μπε Εμ Βε -20% εκπτωση για αυτοκινητα που ηδη βρισκονταν στη χωρα μας (στοκ). Οποτε πηγαινες στην αντιπροσωπεια, ελεγες τι θες και αν στο εβρισκαν στα ηδη εισαγμενα αυτοκινητα τοτε ειχες εποφεληθει και των 2 εκπτωσεων ...Και συνδιασμενες ηταν σημαντικες πιστεψε με... πω...! Αλλα απο οτι διαβασα τις 3 τελευταιες σελιδες, τελος αυτα ε??? Μια 320 δηλαδη των 45.000€ ποσο επεφτε με ολα???? Και η μειωση των τελων κυκλοφοριας μεχρι ποτε θα παει? Τελη του ετους?:O Παράθεση http://img259.imageshack.us/img259/3545/sitelogow.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zer0cooL24 Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 εμενα πχ. με Μ πακετο, ηλιοροφη, αισθητηρες βροχης-φωτων και κατι αλλα μπιχλιμπιδια εβγαινε 48500 και την εκλεισα 11000 κατω...:p Η μειωση οχι των τελων κυκλοφοριας αλλα του Ειδικου Τελους Ταξινομησης ειναι μεχρι 7-8-09 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgqqPAS365426 Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 παιδια επειδη το 3,35 το εχει ενας φιλοσ μου καιει πολυ περισσοτερο απο το 3,25 αλλα απο την αλλη οταν αγοραζεισ ενα αυτοκινητο απο 3,20 και πανω δεν σκεφτεσαι την καταναλωση ειναι αυτονοητο οτι θα καιει.και ιδιαιτερα απο 3,25 και πανω...περισσοτερα αλογα περισσοτερο καυσιμο παντα.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soom Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 εμενα πχ. με Μ πακετο, ηλιοροφη, αισθητηρες βροχης-φωτων και κατι αλλα μπιχλιμπιδια εβγαινε 48500 και την εκλεισα 11000 κατω...:p Η μειωση οχι των τελων κυκλοφοριας αλλα του Ειδικου Τελους Ταξινομησης ειναι μεχρι 7-8-09 Tο συστημα πλοηγησης με την οθονη(8,8" τελευταια φορα που ειδα στο site) ποσο κοστιζει? Και το καλο καλο ηχοσυστημα? Παντως μια χαρα η τιμουλα..! Θα εχει και καλη εμφανιση, εχει και τα μπιχλιμπιδακια του! Με γεια με γεια! Ζηλευω:p! Με το καλο παντως! Παράθεση http://img259.imageshack.us/img259/3545/sitelogow.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 Ε καλα..δε χρειαζονται και χαρακτηρισμοι για το πως πηγαινει ο κεθενας το αμαξι του.. Παντως διτουρμπινο και χαμηλη καταναλώση δε συμβαδιζουν! O geovass είναι δικό μας παιδί, δεν παρεξηγήται.:p Νομίζω οτι έχει μισό δίκιο καθένας. Η biturbo είναι πιο οικονομική από την άποψη οτι πετάς μια 5η και ταξιδεύεις συνέχεια με αυτή σε όλο το φάσμα των στροφών. Επίσης στην προσπέραση απλά πατάς λίγο γκάζι και πριν το καταλάβεις είσαι μπροστά από τον άλλον. Στο ατμοσφαιρικό δεν παίζουν αυτά. Χρειάζονται πολλές αλλαγές στο κιβώτιο και κατεβάσματα όταν θέλεις όλη τη δύναμη, οπότε αυξημένη κατανάλωση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. May 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2009 Μα δε βγαζουν τα ιδια αλογα και δεν εχουν την ιδια ροπη...Μιλαμε για 2 διαφορετικα απο αποψη κινητηρα αυτοκινητα... Γι αυτο δεν γινεται να μιλαμε θεωρητικα αλλα μονο πρακτικα. O geovass είναι δικό μας παιδί, δεν παρεξηγήται.:p Νομίζω οτι έχει μισό δίκιο καθένας. Η biturbo είναι πιο οικονομική από την άποψη οτι πετάς μια 5η και ταξιδεύεις συνέχεια με αυτή σε όλο το φάσμα των στροφών. Επίσης στην προσπέραση απλά πατάς λίγο γκάζι και πριν το καταλάβεις είσαι μπροστά από τον άλλον. Στο ατμοσφαιρικό δεν παίζουν αυτά. Χρειάζονται πολλές αλλαγές στο κιβώτιο και κατεβάσματα όταν θέλεις όλη τη δύναμη, οπότε αυξημένη κατανάλωση. +1.Ενας ανθρωπος καταλαβαινει και απο απλη λογικη. Αρα με προυποθεσεις πολλα μπορουν να γινουν αλλα σε μεικτη καταναλωση ειναι στανταρ οι καταναλωσεις και των 2 αμαξιων. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. May 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2009 παιδια επειδη το 3,35 το εχει ενας φιλοσ μου καιει πολυ περισσοτερο απο το 3,25 αλλα απο την αλλη οταν αγοραζεισ ενα αυτοκινητο απο 3,20 και πανω δεν σκεφτεσαι την καταναλωση ειναι αυτονοητο οτι θα καιει.και ιδιαιτερα απο 3,25 και πανω...περισσοτερα αλογα περισσοτερο καυσιμο παντα.. αυτο πιστευω κι εγω,κι οποιοσδηποτε κοιταξει αυτο σε αυτοκινητο ανω των 2000cc δε ξερω τι να πω απλα. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zer0cooL24 Δημ. May 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 11, 2009 Μετα απο 2 1/2 μερες συμβιωσης με την καινουρια μπεμπα εχω να πω.....οτι εχω μεινει αφωνος!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. May 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 11, 2009 Μετα απο 2 1/2 μερες συμβιωσης με την καινουρια μπεμπα εχω να πω.....οτι εχω μεινει αφονος!!! 20 Μαιου "εχουμε" συνάντηση στο αεροδρόμιο (bmwforum.gr). Ελα να σε γνωρισουμε και να δουμε απο κοντα το αμαξι σου!:D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zer0cooL24 Δημ. May 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 11, 2009 Μακαρι να μπορουσα, αλλα λογω δουλειας και ενος προγραμματισμενου ταξιδιου...Ουτως η αλλως δρομους θελω τωρα να κανω χλμ...απολαυστικα...!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JustMe Δημ. May 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 11, 2009 Μα καλά, γιατί τόσος ενθουσιασμός? :p Πριν την 320 τι είχες? Κάρο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zer0cooL24 Δημ. May 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 11, 2009 VAG Group....VW Bora...Οχι πως δεν ειχα μπολικες εμπειριες με BMW (ειχα παλιοτερα ενα 320 του 89) αλλα αυτο ειχα τα τελευταια 6 χρονια...Σε καλυψα? :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. June 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 25, 2009 BMW Z8,επιστρεφει??? Η νέα «Z8» (η εταιρεία σκέφτεται να επαναφέρει στο προσκήνιο αυτό το όνομα) αποτελεί τη δυναμική εμπλοκή της BMW σε αυτό το κομμάτι της αγοράς, το οποίο συχνά αποκαλούμε σχεδόν "εξωτικό". Οι άνθρωποι της BMW λέγεται ότι θέλουν να δώσουν ένα πολύ δυναμικό ύφος στο νέο και αποκλειστικά διθέσιο όχημά τους. Τίποτε λιγότερο από ένα κορυφαίο και εντυπωσιακό look δε θα μπορεί να ταιριάζει με αυτό το όχημα, το οποίο περιμένουμε να παρουσιαστεί περίπου το 2010. Το ίδιο ισχύει και σε τεχνικό επίπεδο, με τα μηχανικά σύνολα των 8 και κιλύνδρων να έχουν τον πρώτο λόγο. Το όχημα που θα έχει το ρόλο του βασικού ανταγωνιστή της νέας BMW Ζ8 η Mercedes SL με τη φοβερή εμφάνιση, τη σκληρή αναδιπλούμενη οροφή και τις εκδόσεις με ισχύ από 272 έως και πάνω από 600 ίππους. Σε αυτό το "παιχνίδι" βέβαια, υπάρχουν και άλλοι καθιερωμένοι παίκτες, όπως η Jaguar XK κ.λ.π. πηγη.ibiza.gr http://www.imageshack.gr/files/8r6tqd20t3tqvbryvgod.jpg Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. June 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 25, 2009 BMW Z10 Το περιοδικό Autocar αναφέρει ότι σύμφωνα με πηγές του μέσα από την εταιρία, η BMW ετοιμάζει ένα νέο supercar με όνομα Z10 ED. Πρόκειται για ένα “πράσινο” αυτοκίνητο φιλικό προς το περιβάλλον. Το ξέρουμε ότι supercar και φιλικό προς το περιβάλλον δεν είναι δυο έννοιες που σχετίζονται αλλά οι Γερμανοί πιστεύουν ότι μπορούν να τις συσχετίσουν. Τα αρχικά ED υποδηλώνουν την τεχνολογία Efficient Dynamics που είναι ένα πακέτο συστημάτων εξοικονόμησης καυσίμου σε συνδυασμό με αυξημένες επιδόσεις. Το Z10 ED θα είναι εφοδιασμένο με την τομή της τεχνολογίας αφού για παράδειγμα το σασί του θα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και carbon, βοηθώντας έτσι την μείωση του βάρους που υπολογίζεται να είναι λιγότερο από τα 1400 κιλά. Μηχανικά θα εφοδιάζεται με έναν turbo κινητήρα τεχνολογίας straight-six, απόδοσης 400 ίππων, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του νέου 7-τάχυτου αυτόματου/σειριακού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Δεν υπάρχει ανακοίνωση για το πότε θα βγει στην παραγωγή παρά μόνο ότι αναμένεται να παρουσιαστεί σε μία απο τις προσεχείς εκθέσεις. πηγη.autoblog.gr http://www.imageshack.gr/files/a8yncxhiv9mlif58ejgy.jpg http://www.imageshack.gr/files/e6gtsealxjal6omfzzy2.jpg Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. June 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 25, 2009 H Z10 ειναι πανεμορφη,η δε Ζ8 στανταρ ειναι φωτοσωπια απο καποιον κακογουστο,πηρε το μπροστα μερος της 3αρας και το πισω της 5αρας και νομιζει οτι καπως ετσι θα ειναι η Ζ8 :down: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. June 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2009 η Ζ10 ειναι πολυ ομορφη! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.