Jump to content

All about BMW


omikrone3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

συνεργασια BMW-Alfa Romeo

 

Οι συνεργασίες μεταξύ μεγάλων εταιρειών φαίνεται ότι έχουν γίνει της μόδας, αλλά αποτελούν και μια αναγκαιότητα για να μπορέσουν να επιβιώσουν άπαντες από την οικονομική κρίση που διακατέχει τις αναπτυγμένες χώρες. Αλλά σίγουρα την απίστευτη συνεργασία BMW και Alfa Romeo δεν την περίμενε κανείς!

 

Η διμερής αυτή συνεργασία αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου που εστάλη σήμερα, στα σκαριά και μάλιστα σε προχωρημένο στάδιο βρίσκεται ο καρπός του παθιασμένου έρωτα μεταξύ ενός ισχυρού και αξιόπιστου κινητήρα της BMW με σασί και αμάξωμα Alfa Romeo. Κοινώς, μιλάμε για ένα τρομερό μηχάνημα με ιταλική φινέτσα και γερμανικό κύρος, με σχεδιαστικά στοιχεία από την 8C Competizione και ικανότητες από Μ3!

 

Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για τετραθέσια διάταξη, περιορισμένο βάρος και για ένα νέο, υπερτροφοδοτούμενο τρίλιτρο μοτέρ με ιπποδύναμη πάνω από 450 άλογα! Η κίνηση θα μεταδίδεται στον πίσω άξονα, και το εσωτερικό θα θυμίζει… γερμανικό εστιατόριο πολυτελείας στη Ρώμη!

 

Περισσότερες λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει γνωστές, μιας και το δελτίο τύπου ήταν αρκετά λιτό αφήνοντας μας όλους με την απορία, αλλά και την έκπληξη. Σίγουρα η προσμονή για ένα τέτοιο μοντέλο είναι πολύ μεγάλη, αλλά προς το παρόν αποτελεί τη μόνη λύση. Μέχρι να μάθουμε περισσότερα… καλό μήνα. Και του χρόνου!

πηγη.sportdrive.gr

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Κάθε χρόνο το βρετανικό περιοδικό Fleet News διοργανώνει τον θεσμό Fleet News Awards 2009, όπου φέτος ξεχώρισαν η BMW και η VW. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι ο συγκεκριμένος θεσμός υπάρχει ήδη 21 χρόνια.

 

Την επιτροπή απαρτίζουν στελέχη κατασκευαστών αυτοκινήτου, συντάκτες του Fleet News, καθώς και απλοί πελάτες, οι οποίοι αγοράζουν τα αυτοκίνητα που κρίνονται. Για την τελική επιλογή λαμβάνονται υπόψη τόσο τα κόστη συντήρησης και η μεταπωλητική αξία, όσο και το πόσα γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα εκπέμπονται ανά χιλιόμετρο.

 

Τα αυτοκίνητα της BMW και Mini κέρδισαν 5 από τα έντεκα προϊοντικά βραβεία. Τα αυτοκίνητα της Mini κέρδισαν το βραβείο της καλύτερης μεταπωλητικής αξίας, ενώ οι BMW Σειρά1 και Σειρά5 διακρίθηκαν ως το καλύτερο Small Premium Car και Executive Premium Car αντίστοιχα. Η νέα σειρά7 ανακηρύχτηκε ως το καλύτερο πολυτελές αυτοκίνητο, με την Χ5 να κερδίζει τον τίτλο του Best Large SUV.

 

Στην πλευρά της VW τώρα, όπου το Golf διακρίθηκε ως το καλύτερο μικρό οικογενειακό, ενώ το Α4 κέρδισε τις εντυπώσεις και δικαίως χαρακτηρίστηκε Best Large Premium Car, καθώς και Company Car of the Year - διάκριση ιδιαίτερα σημαντική για τον συγκεκριμένο θεσμό. Εμείς θα ευχηθούμε και εις ανώτερα…

πηγη.sportdrive.gr

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

80 χρόνια συνεχούς παραγωγής αυτοκινητων

 

Το 2009 αποτελεί μια εορταστική χρονιά για την BMW, μιας και φέτος συμπληρώνονται 80 χρόνια συνεχούς παραγωγής αυτοκινήτων για την βαυαρική φίρμα - κάτι που εορτάστηκε δεόντως στην διεθνή έκθεση Techno Classica στο Essen.

 

Στo «μουσείο» αυτό φιλοξενείται και η νέα BMW Z4, η οποία κάνει παρέα και στην υπόλοιπη σειρά Ζ, όπου φυσικά μιλάμε για τις Ζ1, Ζ3 και Ζ8. Ακόμα ένα θρυλικό μοντέλο που κοσμεί το χώρο με την παρουσία της είναι η BMW 700. Το συγκεκριμένο μοντέλο βοήθησε κατά πολύ στην οικονομική ανάκαμψη της βαυαρικής εταιρείας, όταν λανσαρίστηκε στην αγορά 50 χρόνια πριν.

 

Πέρα όμως από τις BMW οι επισκέπτες θα μπορούν να θαυμάσουν και τα μοντέλα της Mini και να μάθουν την ιστορία της μέσα από αυτά τα εκθέματα. Η βρετανική κι άκρως ρετρό φίρμα, που αγαπήθηκε από σύσσωμο τον κόσμο της αυτοκίνησης κι αυτή, πριν 50 χρόνια έκανε το μεγάλο μπαμ με την παρουσίαση του Morris-Mini.

πηγη.sportdrive.gr

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

συνεργασια BMW-Alfa Romeo

Η διμερής αυτή συνεργασία αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου που εστάλη σήμερα, στα σκαριά και μάλιστα σε προχωρημένο στάδιο βρίσκεται ο καρπός του παθιασμένου έρωτα μεταξύ ενός ισχυρού και αξιόπιστου κινητήρα της BMW με σασί και αμάξωμα Alfa Romeo. Κοινώς, μιλάμε για ένα τρομερό μηχάνημα με ιταλική φινέτσα και γερμανικό κύρος, με σχεδιαστικά στοιχεία από την 8C Competizione και ικανότητες από Μ3!

 

Εχει καιρο που κυκλοφορει αυτη η ειδηση.Μαλιστα το project ειναι ηδη ολοκληρωμενο,ενω κυκλοφορει κιολας σε μερικες αγορες της Κ.Ευρωπης με την κωδικη ονομασια "Nissan Micra"

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

η συνεργασια,απ οσα εχουν ακουστει ως τωρα εχει να κανει περισσοτερο μεταξυ μινι και αλφα ρομεο,αν και φημες μιλανε για μεγαλυτερο αλληλοsharing πατωματων μεταξυ Ζ4,η Ζ2 και την ανερχομενη duetto..
Link to comment
Share on other sites

Εχει καιρο που κυκλοφορει αυτη η ειδηση.Μαλιστα το project ειναι ηδη ολοκληρωμενο,ενω κυκλοφορει κιολας σε μερικες αγορες της Κ.Ευρωπης με την κωδικη ονομασια "Nissan Micra"

 

ε ας μπει κι εδω μεσα αυτη η ειδηση αφου αφοραει και το θεμα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

:respect:

 

Και τιποτα αλλο...

 

Αφενος στον ταξιδιωτης22 για το θεματακι, για την φωτογραφια του στην υπογραφη και στην BMW...

 

Ελπιζω και ευχομαι συντομα να μπορεσω να ανεβασω φωτογραφιες ενος αυτοκινητου που θα φερει την ελικα στο καπο και στο τιμονι....!:O:):p

Link to comment
Share on other sites

με το καλο φιλε μου να το παρεις σου ευχομαι.να σαι καλα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

:respect:

 

Και τιποτα αλλο...

 

Αφενος στον ταξιδιωτης22 για το θεματακι, για την φωτογραφια του στην υπογραφη και στην BMW...

 

Ελπιζω και ευχομαι συντομα να μπορεσω να ανεβασω φωτογραφιες ενος αυτοκινητου που θα φερει την ελικα στο καπο και στο τιμονι....!:O:):p

 

Για ποιο αμαξι σκεφτεσαι?

Link to comment
Share on other sites

Για ποιο αμαξι σκεφτεσαι?

 

Μου αρεσει παρα πολυ η 320Ci Ε46... Αλλα παρα πολυ ομως. Εχω πετυχει στο Ηρακλειο(σιγουρα και ο ταξιδιωτης) μια μαυρη. Στην τελευταια facelift εκδοση που εβγαλε πριν βγει η E92...

 

Δεν σκεφτομαι τοσο την Ε92 λογω του νεαρου της ηλικιας μου και βεβαιως βεβαιως των 40.000 που κοστιζει!

 

Και επισης μου αρεσει παρα πολυ και η σειρα 1. Ειδικα η 120 πρεπει να ειναι και γρηγορουλα. Οχι σκοτωστρα, αλλα πολυ καλο! Και ειναι και οτι πρεπει μαλλον για τα 23 μου χρονια. Αλλα αυτα απαιτουν και ενα πτυχιο, στο οποιο ελπιζω συντομα!! :)

 

αυτη εδω μου αρεσει αλλα μαυρη και κλειστη

Link to comment
Share on other sites

Ασ την 120 και πανε στην 3αρα!!!!!

 

Ναι ρε συ, συμφωνοι, αλλα ρε γμτ... Μηπως ειναι λιιιγο «μεγαλο» για μενα ακομα! Και δεν ειμαι και κανα γομαρι! Κοντουλης, αδυνατουλης! Φαντασου! Αλλα μετα σκεφτομαι και το θεμα συνηθειας και παρκαρισμα! Ναι μεν τωρα στο ηρακλειο ψιλοπαλευεται η κατασταση με το παρκιν, αλλα στην αθηνα, και ιδιαιτερα στο κεντρο, ειανι απαλευτο! Και δεν ειναι και λιγα τα λεφτα για να το αφησεις σε παρκιν ιδιωτικο! :)

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε συ, συμφωνοι, αλλα ρε γμτ... Μηπως ειναι λιιιγο «μεγαλο» για μενα ακομα! Και δεν ειμαι και κανα γομαρι! Κοντουλης, αδυνατουλης! Φαντασου! Αλλα μετα σκεφτομαι και το θεμα συνηθειας και παρκαρισμα! Ναι μεν τωρα στο ηρακλειο ψιλοπαλευεται η κατασταση με το παρκιν, αλλα στην αθηνα, και ιδιαιτερα στο κεντρο, ειανι απαλευτο! Και δεν ειναι και λιγα τα λεφτα για να το αφησεις σε παρκιν ιδιωτικο! :)

 

η 320 σε σχεση με τον αντιστοιχο ασσο ειναι μισο κλικ πιο αργο,λογω βαρους...απο την αλλη ο ασσος υστερει σε χωρους και εμφανιση,ειναι πιο προσιτος οικονομικα ομως...ειτε πας σε μεταχειρισμενο ειτε σε καινουργιο οι προσφορες ειναι παρα πολλες και πολυ συμφερουσες αφου το τελευταιο καιρο οι bmw εχει πεσει αρκετα σε πωλησεις..

Link to comment
Share on other sites

trancer13 και γω αυτο βλεπω και χαιρομαι. Οτι κανουν πολλες προσφορες και εκπτωσεις τελευταια. Να δουμε βεβαια τι θα γινει μετα τελη ταξινομησης τωρα.

 

Υστερει η 120 σε χωρους, αλλα στα 25 και 28 τους χωρους δεν τους χρειαζεσαι και τοσο. Για δυο ατομα με τις βαλιτσες θελεις. Δεν κανω και συχνα ταξιδια μεγαλα οποτε...!

 

Και ειναι και πιο νεανικη κατ'εμε...

 

Κατι ακομα τωρα: Τα ηλεκτρονικα στις BMW 320 Ε46 και σειρα 1 απενεργοποιουνται πληρως??

Και οσων αφορα το συστημα πλοηγησης με την οθονη, ποσο το χρεωνει και στην 1 και στην 3 για καινουριο, και ποσο το χρεωνε στην Ε46 η BMW...?:O

Link to comment
Share on other sites

Μου αρεσει παρα πολυ η 320Ci Ε46... Αλλα παρα πολυ ομως. Εχω πετυχει στο Ηρακλειο(σιγουρα και ο ταξιδιωτης) μια μαυρη. Στην τελευταια facelift εκδοση που εβγαλε πριν βγει η E92...

 

Δεν σκεφτομαι τοσο την Ε92 λογω του νεαρου της ηλικιας μου και βεβαιως βεβαιως των 40.000 που κοστιζει!

 

Και επισης μου αρεσει παρα πολυ και η σειρα 1. Ειδικα η 120 πρεπει να ειναι και γρηγορουλα. Οχι σκοτωστρα, αλλα πολυ καλο! Και ειναι και οτι πρεπει μαλλον για τα 23 μου χρονια. Αλλα αυτα απαιτουν και ενα πτυχιο, στο οποιο ελπιζω συντομα!! :)

 

αυτη εδω μου αρεσει αλλα μαυρη και κλειστη

 

Χμ... ασε τις τριάρες για αυτούς που δεν θέλουν να ξεχωριζουν και βουτα μια 125 coupe :D:lol: Αν παει πολλα (που παει το ατιμο...) γιατι δεν κοιτας μια 118 cabrio...??

Link to comment
Share on other sites

καλος ο ασσος,αλλα πρεπει να συμβιβαστεις ΠΑΡΑ πολυ με το θεμα της εξωτερικης εμφανισης...:shifty:
Link to comment
Share on other sites

καλος ο ασσος,αλλα πρεπει να συμβιβαστεις ΠΑΡΑ πολυ με το θεμα της εξωτερικης εμφανισης...:shifty:

 

Κοιτα τα Ε92/93 είναι πολύ όμορφα αυτοκίνητα, however λόγο της πολιτικής BMW του "πουλάω με το ιδιο γαματο αμαξωμα και την 316 και την 335" πλεον κυκλοφορούν πολλές, μα πάρα πολλές και οτι αρχίζει το ματι και βλέπει πολύ το ...βαριέται. Απο την αλλη, το κουπε της σειρας 1, δεν ειναι πολυφορεμενο και αμα θα το πετύχεις θα ειναι μάλλον καμπριο. Το θεμα της εξωτερικής εμφάνισης ειναι καθαρά ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ...:lol:

Να σου θυμίσω οτι έδωσα Z4 και πήρα σειρά ...1:X:X

Link to comment
Share on other sites

οταν εδωσα το Ε46 σκεφτομουν σοβαρα για το ανερχομενο 125 κουπε,ωστοσο ενα η αυτουσια μουρη με την "φτωχη"1 series που εχει πολυκυκλοφορησει ως 116 αλλα και η ε92 σε λευκο φοντο εκριναν την επιλογη μου..οπως ειες ολα ειναι υποκειμενικα..

απο Ζ4,παντως θα πηγαινα σε Ζ4 κουπε,και ας μην εχει διτουρμπινο...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από Ζ4 δε θα πήγαινα πουθενά.:grin: ( μέχρι να βγεί η καινούρια :shifty: )

 

next month κυκλοφορεί...:D

Link to comment
Share on other sites

ΑΡΜΑ ΜΑΧΗΣ

 

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/04/p90045797_image-1280_opt.jpg

 

http://www.autoblog.com/2009/04/04/new-york-preview-bmw-x6-and-x5-get-the/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...