Jump to content

All about BMW


omikrone3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εχετε χορηγους για τα λαστιχα?

ξεκωληστε με το ντριφτ μονο στα παιχνιδια κ σε εκπομπες τα βλεπετε...

εχετε δει πολλους με ακριβες πισωκουνες να κανουν donuts,drift ktl?

φανταζεστε τι θα γινει περα απο λιωσιμο λαστιχου τι θα πρεπει να πληρωσει αν τσαλακωσει φτερο προφυλακτηρα?

 

φυσικα...το αυτοκινητο ειναι για να προσφερει χαρα....

τα donuts ειναι η καλυτερη εκτονωση....

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

εχετε χορηγους για τα λαστιχα?

ξεκωληστε με το ντριφτ μονο στα παιχνιδια κ σε εκπομπες τα βλεπετε...

εχετε δει πολλους με ακριβες πισωκουνες να κανουν donuts,drift ktl?

φανταζεστε τι θα γινει περα απο λιωσιμο λαστιχου τι θα πρεπει να πληρωσει αν τσαλακωσει φτερο προφυλακτηρα?

 

Υποτιθεται οτι αν εχεις λεφτα για συντηρηση μιας ακριβης πισωκουνας δεν λυπασαι ενα ζευγαρι λασριχα.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Υποτιθεται οτι αν εχεις λεφτα για συντηρηση μιας ακριβης πισωκουνας δεν λυπασαι ενα ζευγαρι λασριχα.

 

σιγουρα δεν τα λυπασαι αν κι οταν περνας στο ταμειο θα προτιμουσες να το ειχες ξανασκεφτει κα να μην εκανες και τοσα σπινιαρισματα.

εγω παντως αυτο που λυπαμαι περισσοτερο δεν ειναι τα λεφτα,ειναι το αμαξι.δεν ξερω που και που ειναι ωραιο αλλα νιωθω οτι το ποναω.καταλαβαινεις τι εννοω.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα σοβαρα πιστευετε οτι το στησιμο ενος αυτοκινητου ειναι ζητημα τεχνολογικης προκλησης ή πολιτικης μαρκετινγκ?Η Mercedes και οποιαδηποτε φιρμα με αναλογη τεχνογνωσια και πορους,αν το επιθυμουσε θα μπορουσε να νικησει την BMW και την καθε BMW στο παιχνιδι της

 

παρτε κι ενα Manta να driftαρει

 

Οπως εχουμε ξαναπει ειναι ολα θεμα επιλογων... Η μερσεντες θελει τα αυτοκινητα της να ειναι μαλακα, με χαλαρες αναρτησεις γενικα στησιμο για πλοια και οχι για αυτοκινητα! Αν απο την αλλη πλευρα ζητησεις μια σπορ αναρτηση τοτε απλα σκληραινουν τα ελατηρια για να κοπαναει το αυτοκινητο και αυτο ειναι ολο!

Απο την αλλη η BMW ηταν ανεκαθεν φαν της πιο σπορ οδηγησης!! Ανεκαθεν εστηνε τα αυτοκινητα της σε πιστες και γενικα ηταν η πιο σπορ απο τους γερμανους ανταγωνιστες της...

 

Αυτος εινια και ο λογος για τον οποιο ο μεσος ορος της ηλικιας των οδηγων της μερσεντες ειναι σαφεστατα μεγαλυτερος απο τον αντιστοιχο της Bmw!!

Link to comment
Share on other sites

Βεβαιως και ειναι θεμα επιλογων αλλα οι επιλογες των εταιρειων διαμορφωνονται συχνα απο το ανταγωνισμο.Για παραδειγμα η τελευταια C-class εχει κανει σημαντικα βηματα προοδου,σαφως προσανατολισμενα για να ανταγωνιστει την πλατφορμα Ε9x της BMW-ανεξαρτητα αν το επιτυγχανει ή οχι(μαλλον οχι κατα τη γνωμη μου).Σιγουρα δε θα την ελεγα "πλοιο" διοτι θα εθετα εκτος πλαισιου συγκρισης την προκατοχο της,εκτος κι αν ονομαζα τη δευτερη "μαρμελαδα".Παντως ειναι σαφες πως η Merc αντιλαμβανεται τι ζηταει ο κοσμος στην κατηγορια και προσαρμοζεται.Αντιθετο παραδειγμα αποτελει η "μεταμορφωμενη" E89 Z4,που θυμιζει εμφανισιακα περισσοτερο SLK παρα ποτε.Αυτο που θελω να πω ειναι πως σημερα περισσοτερο απο ποτε οι μεγαλοι κατασκευαστες "διαστελλουν" τη φιλοσοφια τους,καλυπτοντας νεους τομεις χωρις απαραιτητα να συμβιβαζονται και να αλλοιωνουν το προφιλ τους

 

Οσο για το στησιμο υπαρχουν σαφως πιο εξειδικευμενες και περιτεχνες τεχνικες για να παρεις σπορ αποτελεσμα απο το να σκληρυνεις απλως τα ελατηρια ή να βαλεις φαρδύτερες αντιστρεπτικές κτλ.Τεχνικες που γνωριζει η Mercedes και μπορει να εφαρμοσει.Ανεξαρτητοι βελτιωτικοι οικοι κανουν μικρα θαυματα στις μερες μας,οποτε απο μια εταιρεια που εχει την τεχνογωσια κατασκευης της SLR θα πρπει να περιμενουμε κατι περισσοτερο.Ασχετως που μεχρι τωρα δεν μας εχει δωσει δειγματα(μεχρι τωρα,διοτι η νεα c class προοιωνιζει αλλαγες)

 

Τελος οσον αφορα την,ηλικια χωρις να ειμαι σε θεση να στηριξω ή να ακυρωσω αυτο που γραφεις,επισημαινω απλα πως ειναι ζητημα περιπλοκο.Μεγαλυτερος μ.ο. ηλικιας μπορει να ερμηνευθει σαν συντηρητικο προφιλ,εμφαση στην ανεση κι οχι στη σπορ συμπεριφορα,κτλ.Ομως μπορει να σημαινει και περισσοτερη οδηγικη εμπειρια,μεγαλυτερες απαιτησεις,καλυτερη γνωση της αυτοκινησης κτλ.Μπορει κανεις να ισχυριστει οτι αφου καποιος τα δοκιμασε ολα κατεληξε στην mercedes,και πως η σπορ οδηγηση δεν αποτελει μοναδικο κριτηριο

Επισης μεχρι προσφατα σε πολλες αγορες υπηρχε και ζητημα συγκριτικου κοστους κτησης.Π.χ για την Αμερικη το 2004,ισχυε

 

The more affordable price point has meant that BMW buyers are, on average, between five and seven years younger than Mercedes buyers, said Michael Frits, sales manager at Beverly Hills BMW, where overall sales are up 3.6 percent for the year.

 

http://www.allbusiness.com/marketing/market-research/198934-1.html

 

Αλλα γενικα η διαφορα ειναι σχετικη καθως και για τις 2 εταιρειες μιλαμε για δημιουργημενους 30ρηδες-40ρηδες και ανω (εκτος κι αν γινει δωρεα απο γονιο,βλ. ελληνικη πραγματικοτητα)

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικα ενδιαφερον ποστ φιλε μου... Στα περισσοτερα που λες συμφωνω σχεδον απολυτα!

Γενικα οι τελευταιες Mercs ειναι σαφεστατα πιο προσανατολισμενες προς τον οδηγο αν και ακομα απεχουν αρκετα απο τον χαρακτηρισμο σπορτιφ! Σε οτι αφορα της νεα Ζ4 δεν θα εκφρασω αποψη... Εχω δει μονο φωτος ενω ειναι κοινα αποδεκτο πως ανεκαθεν τα σχεδια του Bangle ηταν κατα πολυ ομορφοτερα απο κοντα απο οτι στις φωτος! Διαφωνω μεν με την σκληρη οροφη, αλλα εαν κρατησουν η και βελτιωσουν την οδικη της συμπεριφορα σε σχεση με την προηγουμενη τοτε προσωπικα για εμενα δεν υφισταται συγκριτικο... ;)

 

Τελος σε οτι αφορα την ηλικια του target group των δυο εταιριων νομιζω πως απλα η BMW εμφανιζει ενα πιο νεανικο υφος στα αυτοκινητα της ενω αντιθετα η Merc τα κανει πιο μεγαληστικα...

Link to comment
Share on other sites

Οπως εχουμε ξαναπει ειναι ολα θεμα επιλογων... Η μερσεντες θελει τα αυτοκινητα της να ειναι μαλακα, με χαλαρες αναρτησεις γενικα στησιμο για πλοια και οχι για αυτοκινητα! Αν απο την αλλη πλευρα ζητησεις μια σπορ αναρτηση τοτε απλα σκληραινουν τα ελατηρια για να κοπαναει το αυτοκινητο και αυτο ειναι ολο!

Απο την αλλη η BMW ηταν ανεκαθεν φαν της πιο σπορ οδηγησης!! Ανεκαθεν εστηνε τα αυτοκινητα της σε πιστες και γενικα ηταν η πιο σπορ απο τους γερμανους ανταγωνιστες της...

 

Αυτος εινια και ο λογος για τον οποιο ο μεσος ορος της ηλικιας των οδηγων της μερσεντες ειναι σαφεστατα μεγαλυτερος απο τον αντιστοιχο της Bmw!!

:lol:

Αυτή η λύση που προτείνεις μιας και δε χρειάζεται καθόλου μελέτη ίσως δώσει αέρα στα οικονομικά της Mercedes τούτη τη δύσκολη περίοδο για τη βιομηχανία των αυτοκινήτων (και όχι μόνο)

 

Αν και γνωρίζεις, στις Sport αναρτήσεις δεν αλλάζουν τα ελατήρια με άλλα πιο σκληρά απλά για να κοπανάει και να αισθάνεται σπορτιφ η βάρκα! Υπάρχει διαφορετικός κωδικός στα αμορτισέρ σε συνδυασμό με διαφορετικά ελατήρια σε ορισμένα μοντέλα και αναλόγως εξοπλισμού!

 

Η BMW ήταν ανέκαθεν πιο οδηγοκεντρική, η Mercedes πιο ταξιδιάρα και πολυτελής! Τα τελευταία μοντέλα όμως δείχνουν ότι θέλει να κατεβάσει το ΜΟ ηλικιών στο πελατολόγιό της! Πχ η νέα C-Class, ωραίο νεανικό Design με πολύ καλο πάτημα και σαφές τιμόνι σε πιο στριφτερές διαδρομές!

Link to comment
Share on other sites

Οπως εχουμε ξαναπει ειναι ολα θεμα επιλογων... Η μερσεντες θελει τα αυτοκινητα της να ειναι μαλακα, με χαλαρες αναρτησεις γενικα στησιμο για πλοια και οχι για αυτοκινητα! Αν απο την αλλη πλευρα ζητησεις μια σπορ αναρτηση τοτε απλα σκληραινουν τα ελατηρια για να κοπαναει το αυτοκινητο και αυτο ειναι ολο!

Απο την αλλη η BMW ηταν ανεκαθεν φαν της πιο σπορ οδηγησης!! Ανεκαθεν εστηνε τα αυτοκινητα της σε πιστες και γενικα ηταν η πιο σπορ απο τους γερμανους ανταγωνιστες της...

 

Αυτος εινια και ο λογος για τον οποιο ο μεσος ορος της ηλικιας των οδηγων της μερσεντες ειναι σαφεστατα μεγαλυτερος απο τον αντιστοιχο της Bmw!!

 

συμφωνω απολυτα με το μηνυμα σου,ετσι ειναι.

προσωπικα θελω να δω και την νεα c coupe που θα κυκλοφορησει να δω τι καπνο φουμαρει και με τι κινητηρες θα ειναι διαθεσιμη.

η bmw σαφως και ειναι πιο σπορ ομως και παλι δεν μπορω να πω οτι τα αυτοκινητα της κοπανανε σε λακουβες,ειναι ναι μεν σπορ ομως εχει κι αυτη μια ποιοτητα κυλισης αξιοπρεπεστατη.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

αν φορανε ραν-φλατ,τοτε απλα γινεσαι τελειως φραπε χωρις φυσικα να υπαρχουν τριγμοι ή κακη ποιοτητα κυλισης μεσα στη καμπινα..
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτα με το μηνυμα σου,ετσι ειναι.

προσωπικα θελω να δω και την νεα c coupe που θα κυκλοφορησει να δω τι καπνο φουμαρει και με τι κινητηρες θα ειναι διαθεσιμη.

η bmw σαφως και ειναι πιο σπορ ομως και παλι δεν μπορω να πω οτι τα αυτοκινητα της κοπανανε σε λακουβες,ειναι ναι μεν σπορ ομως εχει κι αυτη μια ποιοτητα κυλισης αξιοπρεπεστατη.

 

Απο την αλλη ισως ειναι ατοπο να συγκρινουμε την Mercedes με την BMW στον τομεα της σπορ οδικης συμπεριφορας,καθως η πρωτη μεχρι τωρα ποτε δεν εδειχνε να ενδιαφερεται ιδιαιτερα για την σπορ οδηγηση ενω η δευτερη απο τοτε που αρχισε να ασχολειται με την αυτοκινηση παρεμεινε πιστη στο moto "sheer driving pleasure" βελτιωνοντας αισθητα καθε γενια των μοντελων της με βαση αυτο το κριτηριο.

 

Η Merc ακομα και στα μοντελα που υποτιθεται ηταν πιο σπορ(CLC,SL,SLK) υιοθετουσε τη λογικη GT,κι ενδεχομενως σκοπιμα.Ενα δυο μοντελα βελτιωμενα μοντελα AMG καναν τη διαφορα προς τη hardcore οδηγηση αλλα κι αυτα ηταν πιο κοντα στη λογικη του εντυπωσιαμου, π.χ επιχρωμιωμενη C63 AMG

 

http://img99.imageshack.us/img99/4716/mercedesc63amgchrome1xe5.jpg

 

παρα σχεδιασμενα για να "φανε" την M3 (κατι που πιο ξεκαθαρα επιδιωκει η Audi)

 

οποτε ας μην την αδικουμε υποθετοντας οτι δεν μπορει να ανταγωνιστει την BMW μιας και δεν εχει προσπαθησει καν :lol:

 

Παντως αν και η Merc υιοθετησει ενα πιο σπορτιφ προφιλ ,κερδισμενοι θα βγουμε εμεις οι καταναλωτες ακομα κι αν δεν την επιλεξουμε τελικα,μιας και ο ανταγωνισμος θα ανγκασει και την BMW να βελτιωθει ακομα περισσοτερο(ποσο πια?:p)

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Απο την αλλη ισως ειναι ατοπο να συγκρινουμε την Mercedes με την BMW στον τομεα της σπορ οδικης συμπεριφορας,καθως η πρωτη μεχρι τωρα ποτε δεν εδειχνε να ενδιαφερεται ιδιαιτερα για την σπορ οδηγηση ενω η δευτερη απο τοτε που αρχισε να ασχολειται με την αυτοκινηση παρεμεινε πιστη στο moto "sheer driving pleasure" βελτιωνοντας αισθητα καθε γενια των μοντελων της με βαση αυτο το κριτηριο.

 

Η Merc ακομα και στα μοντελα που υποτιθεται ηταν πιο σπορ(CLC,SL,SLK) υιοθετουσε τη λογικη GT,κι ενδεχομενως σκοπιμα.Ενα δυο μοντελα βελτιωμενα μοντελα AMG καναν τη διαφορα προς τη hardcore οδηγηση αλλα κι αυτα ηταν πιο κοντα στη λογικη του εντυπωσιαμου, π.χ επιχρωμιωμενη C63 AMG

 

http://img99.imageshack.us/img99/4716/mercedesc63amgchrome1xe5.jpg

 

Παντως αν και η Merc υιοθετησει ενα πιο σπορτιφ προφιλ ,κερδισμενοι θα βγουμε εμεις οι καταναλωτες ακομα κι αν δεν την επιλεξουμε τελικα,μιας και ο ανταγωνισμος θα ανγκασει και την BMW να βελτιωθει ακομα περισσοτερο(ποσο πια?:p)

 

Σωστός... αν και κάποιος BMWακιας δεν θα γύριζε ΠΟΤΕ merc. όσο καλή και να ήταν και αντιστρόφως!

:D

Link to comment
Share on other sites

Ενα δυο μοντελα βελτιωμενα μοντελα AMG καναν τη διαφορα προς τη hardcore οδηγηση αλλα κι αυτα ηταν πιο κοντα στη λογικη του εντυπωσιαμου, π.χ επιχρωμιωμενη C63 AMG

 

http://img99.imageshack.us/img99/4716/mercedesc63amgchrome1xe5.jpg

 

http://uk.gizmodo.com/chrome%20m3.jpg

 

Δλδ αυτή εδώ είναι η πρόταση της BMW περί εντυπωσιασμού :shifty:

 

 

 

Αναμένουμε τις sport εκδόσεις των X6 και Χ5 :shifty:

Link to comment
Share on other sites

με τη διαφορα οτι η Μ3 που εβαλες ειναι "εργο" αμερικανου ιδιοκτητη(γυρω στα 600 αλογα) και φυσικα δεν εχει βγει απο το εργοστασιο της M//Gmbh σε αυτη τη κατασταση..

 

Πολλες φωτος απο το νεο Ζ4...

http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=199848

Link to comment
Share on other sites

ποια η γνωμη σας για την καινουργια 3αρα;;συγκεκρημενα την 320 και την 318.ποια θα περνατε;;ξερετε ποιες οι διαφορες με την παλια;;
Link to comment
Share on other sites

 

Πολλες φωτος απο το νεο Ζ4...

http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=199848

 

κουκλαρα ειναι :love::love: το εχω δηλωσει παλι,τι αλλο να πω,εργο τεχνης :O

Link to comment
Share on other sites

καλες εκδοσεις και οι 2 αλλα εγω προσωπικα δεν θα επαιρνα ποτε τοσο βαρυ αμαξι με ατμοσφαιρικο μοτερ μικροτερο των 2.500 cc

 

Τα turbo της BMW ειναι μονο τα 35αρια και η διαφορά τιμής είναι εξωπραγματική - γιατι βεβαια ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ αμαξια ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥΣ!:lol:

Link to comment
Share on other sites

με τη διαφορα οτι η Μ3 που εβαλες ειναι "εργο" αμερικανου ιδιοκτητη(γυρω στα 600 αλογα) και φυσικα δεν εχει βγει απο το εργοστασιο της M//Gmbh σε αυτη τη κατασταση..

 

Πολλες φωτος απο το νεο Ζ4...

http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=199848

 

Πολλη ωραια και η μουρη ειναι πολλη ψαρωτικη.

Link to comment
Share on other sites

Τα turbo της BMW ειναι μονο τα 35αρια και η διαφορά τιμής είναι εξωπραγματική - γιατι βεβαια ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ αμαξια ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥΣ!:lol:

 

ακριβως...απλα προσωπικα σε αυτη την κατηγορια θα προτιμουσα ενα a4 tfsi.

Link to comment
Share on other sites

ακριβως...απλα προσωπικα σε αυτη την κατηγορια θα προτιμουσα ενα a4 tfsi.

 

Καλα, αυτο που λες δεν υπαρχει...:lol::lol::lol: Μπροστα σε ενα biturbo με 307hp, με ροπη (41-42 κιλα) που ξεκιναει στις 1200 στροφες.... δεν υπαρχει tfsi που να το βλεπει ...ουτε απο πισω !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...