Jump to content

All about BMW


omikrone3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αυτος ειναι (ηταν) ηχος ΒMW:

 

Williams BMW V10 F1 Sound

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τ ο ΠΡΩΤΟ βιντεο δοκιμης της νεας Ζ4 επι ολλανδικου εδαφους...

Δωστε ηχο...

http://www.abhd.nl/video/bmw-z4-roadster/

 

 

 

 

 

με βλεπω να παιρνω δανειο...

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως το θεμα m νομιζω οτι θα καταντησει λιγο σουπα.

m διακρητικο θα πρεπε να χουν λιγα μοντελα της bmw,κι οχι η σειρα x.

σειρα 3,σειρα z,σειρα 6 και 5.μια χαρα ηταν αυτα τα μοντελα.

οσο για την νεα z4 απλα ειναι κουκλα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως το θεμα m νομιζω οτι θα καταντησει λιγο σουπα.

m διακρητικο θα πρεπε να χουν λιγα μοντελα της bmw,κι οχι η σειρα x.

σειρα 3,σειρα z,σειρα 6 και 5.μια χαρα ηταν αυτα τα μοντελα.

οσο για την νεα z4 απλα ειναι κουκλα.

 

Και γω θα συμγωνησω με την αποψη του ταξιδιωτη για το ποσες σειρες M υπαρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Καλα κι οι Γερμανοι τις Μ τις φτιαχνουν επειδη καποιοι τις αγοραζουν,οχι για τη φουκαριαρα τη μανα τους.

 

Αν και διαβασα οτι οι Βαυαροι αποκλειουν μια Μ Z4 για το αμεσο μελλον λογω της οικονομικης συγκυριας,Για να δουμε..

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Καλα κι οι Γερμανοι τις Μ τις φτιαχνουν επειδη καποιοι τις αγοραζουν,οχι για τη φουκαριαρα τη μανα τους.

 

Αν και διαβασα οτι οι Βαυαροι αποκλειουν μια Μ Z4 για το αμεσο μελλον λογω της οικονομικης συγκυριας,Για να δουμε..

 

οχι ακριβως αποκλεισμο αλλα αναβολη...

Link to comment
Share on other sites

κι εγω αυτο ξερω,για αναβολη.κριμα ομως,θα ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο η z4m και σαφως φτηνοτερη απο ενα x6,δεν ξερω αν φταιει η οικονομικη κατασταση,με αυτη την λογικη ουτε και το x6m θα πρεπε να εξελιξουν μιας και θα χει ενα υψηλο ποσο και σιγουρα για λιγους.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως το θεμα m νομιζω οτι θα καταντησει λιγο σουπα.

m διακρητικο θα πρεπε να χουν λιγα μοντελα της bmw,κι οχι η σειρα x.

σειρα 3,σειρα z,σειρα 6 και 5.μια χαρα ηταν αυτα τα μοντελα.

οσο για την νεα z4 απλα ειναι κουκλα.

 

Όλοι έχουν δικαίωμα στο ///Μ. Δώστε Μ στις 316i.:protest:

 

ps. Συμφωνώ με τον ταξιδίωτη btw.:p

Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν καταλαβαινω γιατι δινουν τοσο πολυ σημασια στην σειρα Χ και παραμερουν λιγακι τις μοσχοπουλημενες σειρες για παραδειγμα την σειρα 3 και Ζ.Ειναι η πιο καινουργια και η σειρα που χωραει την περισσοτερη συζητηση καθως ειναι οτι πιο αμφιλεγομενο εχει βγει απο την βαυαρικη αυτοκινητοβιομηχανια.
Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν καταλαβαινω γιατι δινουν τοσο πολυ σημασια στην σειρα Χ και παραμερουν λιγακι τις μοσχοπουλημενες σειρες για παραδειγμα την σειρα 3 και Ζ.Ειναι η πιο καινουργια και η σειρα που χωραει την περισσοτερη συζητηση καθως ειναι οτι πιο αμφιλεγομενο εχει βγει απο την βαυαρικη αυτοκινητοβιομηχανια.

 

Ας πάρουμε σαν δείγμα την Ελλάδα.

Η 3 πούλησε συνολικά τον φεβρουάριο 242 οχήματα.

Η σειρά Χ περίπου 380...

Link to comment
Share on other sites

Αναρωτιεμαι ομως γιατι κανουν τον κοπο να εξελισσουν τις M.Τα m packs θα αρκουσαν,μην πω και μονο τα αυτοκολλητα θα ηταν αρκετα(για την Ελλαδα) :p
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

κορυφαιες επιδοσεις μπορεις να εχεις ανετα με τους νεους Μ-ελεφαντες,ωστοσο τα πραγματα σκουραινουν στο τομεα της οδηγικης συμπεριφορας...ωστοσο τολμω να πω οτι τα Χ5Μ- Χ6Μ, σαν ιδεα αρχιζει να ωριμαζει στο μυαλο μου και να μ αρεσει...:X
Link to comment
Share on other sites

Αν θέλω επιδόσεις δε θα πάρω 2 τόνους αυτοκίνητο, θα πάρω μια 135i.:grin:

 

δεν θα διαφωνήσω φίλε μου...:lol::lol::lol: ΟΚ, πολυ καλα στημένο και πολυ γρήγορο το 135 (ισως και πιο γρηγορο απο καποια //Μ... γκουχ γκουχ...) αλλά άλλη η μαγεία του καθαρόαιμου //Μ...:X

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δυσκολευομαι ειλικρινα να κατανοησω το σκεπτικο και τη φιλοσοφια πισω απο την ///Μ-οποιηση των SUV.

 

Δλδ επιχειρειται η βελτιωση,συμφωνα με ενα συγκεκριμενο οραμα που εχει η BMW για τη βελτιωση και μας το χει αποδειξει,ενος τυπου οχηματος που εκ σχεδιασμου απεχει παρασαγγας απο τις υψηλες επιδοσεις εντος πιστας(και παλι οπως τις εννοει η BMW),καθως

 

-Εχει αναλογικα μεγαλη ανηρτημενη μαζα.Κατι που θα χει αρνητικες επιπτωσεις στη δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου οσο κι αν αυξηθει αντιστοιχα η ιπποδυναμη.

 

-Παρουσιαζει προφανη αεροδυναμικη υστερηση.Που προφανως δεν αντιμετωπιζεται τοποθετωντας απλως περιφερειακα αεροδυναμικα βοηθηματα.

 

-Εχει υψηλο κεντρο βαρους.Σε συνδυασμο και με την υψηλη αποσταστη του αμαξωματος απο το εδαφος συμπληρωνεται μια προκληση για τους μηχανικους βελτιωτες

 

-Εχει ξεκαθαρο διαφορετικο προσαναταλισμο.Διοτι αν χαμηλωσουν την Χ6,της βαλουν και θεοσκληρα ελατηρια,φοβαμαι πως οχι μονο εκτος δρομου δε θα μπορει να κινηθει αλλα ουτε πεζοδρομιο δε θα μπορει να καβαλησει

 

οι παραπανω ειναι προσωπικες σκεψεις/παρατηρησεις τις οποιες κανω με καθε επιφυλαξη.

 

 

 

-

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που θα πουλήσει δεν παίζουν ρόλο αυτά που λες, αν και ακούγονται σωστά.

Δύσκολοι καιροί για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και θα βγάλουν χρήματα όπως μπορούν.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που θα πουλήσει δεν παίζουν ρόλο αυτά που λες, αν και ακούγονται σωστά.

Δύσκολοι καιροί για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και θα βγάλουν χρήματα όπως μπορούν.

 

Αυτο εξυπακουεται.Και προφανως οι Γερμανοι εχουν παρει τα μετρα τους κανοντας ερευνες και σφυγμομετρησεις του καταναλωτικου κοινου,πριν αποφασισουν για τις ΜX5,MX6.Κι αυτο το ενδεχομενο ενισχυεται περισσοτερο αν λαβει κανεις υποψιν το οτι η ΜΖ4-ενα καθαροαιμο σπορ μοντελο-πηγε πισω,ενω δοθηκε προτεραιοτητα στις ΜΧ5,ΜΧ6.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Σκέψου επίσης οτι το target group της Ζ4 θεωρητικά είναι νέες ηλικίες που βασικά δεν έχουν χρήματα σε αντίθεση με τη σειρά Χ που απευθύνεται σε μεγαλύτερες εως πολύ μεγαλύτερες ηλικίες που συνήθως έχουν καλύτερη οικονομική δυνατότητα.
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δυσκολευομαι ειλικρινα να κατανοησω το σκεπτικο και τη φιλοσοφια πισω απο την ///Μ-οποιηση των SUV.

 

Δλδ επιχειρειται η βελτιωση,συμφωνα με ενα συγκεκριμενο οραμα που εχει η BMW για τη βελτιωση και μας το χει αποδειξει,ενος τυπου οχηματος που εκ σχεδιασμου απεχει παρασαγγας απο τις υψηλες επιδοσεις εντος πιστας(και παλι οπως τις εννοει η BMW),καθως

 

-Εχει αναλογικα μεγαλη ανηρτημενη μαζα.Κατι που θα χει αρνητικες επιπτωσεις στη δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου οσο κι αν αυξηθει αντιστοιχα η ιπποδυναμη.

 

-Παρουσιαζει προφανη αεροδυναμικη υστερηση.Που προφανως δεν αντιμετωπιζεται τοποθετωντας απλως περιφερειακα αεροδυναμικα βοηθηματα.

 

-Εχει υψηλο κεντρο βαρους.Σε συνδυασμο και με την υψηλη αποσταστη του αμαξωματος απο το εδαφος συμπληρωνεται μια προκληση για τους μηχανικους βελτιωτες

 

-Εχει ξεκαθαρο διαφορετικο προσαναταλισμο.Διοτι αν χαμηλωσουν την Χ6,της βαλουν και θεοσκληρα ελατηρια,φοβαμαι πως οχι μονο εκτος δρομου δε θα μπορει να κινηθει αλλα ουτε πεζοδρομιο δε θα μπορει να καβαλησει

 

οι παραπανω ειναι προσωπικες σκεψεις/παρατηρησεις τις οποιες κανω με καθε επιφυλαξη.

 

 

 

-

 

Η BMW απλά ακολουθεί αυτό που η Porsche (Cayenne Turbo S) η Mercedes (ML 63 AMG) και η Audi (Q7 V12) ξεκίνησαν κάποια χρόνια πίσω...

Πιστέψτε με, για να μπουν στη διαδικασία και να ξοδέψουν αρκετά χρήματα σε σχεδίαση, νέους κινητήρες και νεα γραμμη παραγωγης - κατι θα ξερουν...

Link to comment
Share on other sites

Σε πιστευω διοτι κι εγω το ιδιο εγραψα(#423).Αλλα ακομα κι ετσι δεν μπορω να μην αμφισβητησω την κινηση τους με απολυτα performance κριτηρια.Εξαλλου και η Cayenne που αναφερεις δεχτηκε (και δεχεται) αρκετη κριτικη.Ομως με καθαρα λογιστικα κριτηρια δικαιωσε απολυτα την Porsche.Η εμπορικη και η "αγωνιστικη" επιτυχια ειναι δυο διαφορετικα πραγματα
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...