Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Bmw Alpina Roadster S

http://www.omniauto.it/files/alpinaroadsters_002.jpg

http://www.omniauto.it/files/alpinaroadsters_001.jpg

http://www.omniauto.it/files/alpinaroadsters_003.jpg

 

i alpina parousiazei tin "dikia" tis Z4 me poio dinamika stoixeia kai poio poli dinami opou stin prokeimeni periptosi i dinami anerxetai stous 300 ipous apo ena sinolo 3.4 litron .To autokinito einai kinitai stous 4 troxous me ti ropi na mirazetai 50-50 . I teliki tou anerxetai sta 270 xm :)

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Citroen C2 GT concept

 

http://www.4troxoi.gr/news/images/upload_images/1084260256.jpg

 

 

 

Η Citroen θα παρουσιάσει στην έκθεση αυτοκινήτου του Μπέρμινχαμ (26 Μαίου –6 Ιουνίου) το πρωτότυπο C2 GT, με στόχο να θέλξει τους φίλους του tuning, επιδεικνύοντας το βελτιωτικό δυναμικό του μικρότερου μοντέλου της. Το C2 GT είναι διακοσμημένο με ζάντες 18 ιντσών, διπλή απόληξη εξάτμισης, πλήρες bodykit, φιμέ τζάμια και αυτοκόλλητα. Η χαμηλωμένη ανάρτηση τονώνει την εμφάνιση αλλά και την οδική συμπεριφορά, ενώ ο κινητήρας αποδίδει 10 ίππους επιπλέον._Π. Γ.

:D :D

Link to comment
Share on other sites

To Volkswagen Concept C, που πρόσφατα γνωρίσαμε στον εκθεσιακό χώρο της εταιρείας στο Σαλόνι της Γενεύης, θα είναι ένα από τα αυτοκίνητα που ο γερμανικός όμιλος θα παράγει από τους πρώτους μήνες του 2006. Η απόφαση για το νέο convertible είναι οριστική και η βασική έκδοση του νέου μοντέλου θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της «Volkswagen Autoeuropa - Automóveis Lda» στην Πορτογαλία. Το αυτοκίνητο –σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε από την παρουσίασή του τον Μάρτιο του 2004 στην ελβετική πόλη- είναι εφοδιασμένο με τον δίλιτρο FSI κινητήρα, που αποδίδει 150 ίππους στις 6.000 στροφές ανά λεπτό. Το concept C (διαστάσεις: μήκος 4.41 μ, ύψος 1.43 μ, πλάτος 1.81 μ) χρησιμοποιεί χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, έξι σχέσεων.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος cmaniac (11 Μάι. 2004 , 20:58)

 

Που θα πας ομως με 270χλμ; :o

 

Δεν ειναι εκει το προβλημα...Το προβλημα ειναι οτι δεν αντεχεις να πας με 270 km/h γιατι θα σου γινει το κεφαλι καζανι :wacko: , καθ'οτι cabrio...και την κουκουλα να εχεις, μετα απο καποια χιλιομετρα θα μπαζει... :worry:
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Έφτασε το νέο Audi A6 - Από 177 ίππους και 42.900 ευρώ

http://assets.in.gr/auto/news/images/middle/in_Audi_A62004_01.jpghttp://assets.in.gr/auto/news/images/middle/in_Audi_A62004_02.jpg

 

Με δύο κινητήρες και τρεις εκδόσεις εξοπλισμού ξεκίνησε η διάθεση της νέας γενιάς Audi A6 στην ελληνική αγορά από τα 42.900 ευρώ. Συγκεκριμένα, η βασική έκδοση εξοπλίζεται με κινητήρα χωρητικότητας 2,4 λίτρων, απόδοσης 177 ίππων, στοιχίζει 42.900 ευρώ και συνοδεύεται από πλούσιο εξοπλισμό.

 

Μεταξύ των υπόλοιπων ηλεκτρονικών διευκολύνσεων περιλαμβάνονται έξι αερόσακοι, ABS, BAS, ESP, ASR, αυτόματος κλιματισμός, προβολείς ομίχλης, ηχοσύστημα, ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο και ελαστικά διαστάσεων 205/60, τα οποία συνδυάζονται με ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

 

Η τιμή πώλησης της ισχυρότερης έκδοσης με V6 μοτέρ των 3,2 λίτρων ξεκινά από τα 57.900 ευρώ για την προσθιοκίνητη έκδοση και και περιλαμβάνει, επιπλέον της βασικής των 2,4 λίτρων, δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα και ελαστικά διαστάσεων 225/55 με ίδιας διαμέτρου -16 ίντσες- ζάντες.

 

 

Ο συγκεκριμένος κινητήρας ισχύος 255 ίππων ανήκει στην γκάμα των FSI, ενώ συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης -με κεντρικό διαφορικό τύπου Torsen- στην έκδοση Quattro, η οποία στοιχίζει 65.100 ευρώ, και με αποκλειστικά ημιαυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων τύπου Tiptronic.

 

 

Πηγή:in.gr

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Mercedes: Ανάκληση για E, SL – Class και T – model

http://www.autopress.gr/fnews/photos/2089.jpg

Στην ανάκληση 680.000 μονάδων των E – Class, SL – Class και T – model προχωρεί η Mercedes, καθώς διαπιστώθηκε ότι υπάρχει πιθανότητα να παρουσιάσει βλάβη το σύστημα Sensotronic Brake Control.

 

 

Από την ενέργεια επηρεάζονται η E – Class sedan, παραγωγής από το Μάρτιο του 2002 και έπειτα, η SL – Class, παραγωγής από τον Οκτώβριο του 2001 και έπειτα, καθώς επίσης το T – model, παραγωγής από το Μάρτιο του 2003 και έπειτα.

 

Εκπρόσωπος της Mercedes εξήγησε ότι, σε εσωτερικούς ελέγχους διαπιστώθηκε πως στα παραπάνω οχήματα των συγκεκριμένων ετών παραγωγής, τα δύο στα χίλια παρουσιάζουν πρόβλημα στο σύστημα Sensotronic Brake Control. Σε αυτή την περίπτωση, οι οδηγοί πρέπει να πατούν πιο νωρίς και με μεγαλύτερη δύναμη το φρένο. Με δεδομένη την παραπάνω αναλογία, περίπου 1.360 μονάδες οχημάτων, από το σύνολο των 680.000 που ανακαλούνται, αναμένεται να παρουσιάζουν πρόβλημα το οποίο θα επιδιορθωθεί.

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (13 Μάι. 2004 , 16:23)

 

To T-model poio einai?:wacko::blink:

 

oi Station Wagon ekdoseis ton modelon tis Mercedes apo tin leksi Tourer :)

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

H εποχη των πολυμορφικων.Να δω φιλοι μου ραλιστες με τι αυτοκινητα θα κανετε κοντρες στα φαναρια.Η μηπως εκτος απο τους κινητηρες θα τους αλλαζετε και το καλουπι?

Ford focus

http://speed.supercars.net/boardpics/2004-4-13/2277331-Sanchesckid.jpg

http://speed.supercars.net/boardpics/2004-4-13/2277324-Sanchesckid.jpg

 

Κοιταχτε ποσο μοιαζουν μεταξυ τους

Link to comment
Share on other sites

Μitsubishi concept «i»

 

http://www.4troxoi.gr/news/images/upload_images/1084380550.jpg

Σημαντικό γεγονός και «must» για τους λάτρεις της υψηλής αισθητικής, το «Louis Vuitton Classic» είναι ο κορυφαίος ευρωπαϊκός διαγωνισμός που αναδεικνύει τα κομψότερα αυτοκίνητα. Εβδομήντα και πλέον από τα πιο διάσημα κλασσικά μοντέλα, καθώς επίσης και σύγχρονα πρωτότυπα, αναμένονται να κάνουν την εμφάνισή τους στο νέο χώρο διεξαγωγής του διαγωνισμού, στο θαυμάσιο κτήμα Waddesdon Manor, Aylesbury, στο Buckinghamshire της Μεγάλης Βρετανίας. Το 2004 σηματοδοτεί την 150ή επέτειο του Louis Vuitton, αλλά και την αρχή μιας νέας εποχής για το Louis Vuitton Classic, καθώς οι προηγούμενοι διαγωνισμοί του Παρισιού και του Λονδίνου, από το 2004 και μετά, ενώνονται σε μία διεθνή εκδήλωση, η οποία θα πραγματοποιείται κάθε χρόνο εναλλάξ στις δύο χώρες. Πυρήνας της εκδήλωσης αυτής θα παραμείνει ο Διαγωνισμός Αυτοκινήτων Υψηλής Αισθητικής, στο πλαίσιο του οποίου όλα τα μοντέλα θα αξιολογούνται από μία διεθνή επιτροπή διακεκριμένων ειδικών. Επίσης η εκδήλωση θα περιλαμβάνει την παρουσίαση πρωτότυπων αυτοκινήτων καθώς και διαφόρων κατηγοριών μοτοσικλετών.

 

 

Το Σάββατο της 5ης Ιουνίου, αυτός ο Διαγωνισμός Αυτοκινήτων Υψηλής Αισθητικής θα υποδεχτεί το πρωτότυπο Mitsubishi «i» το οποίο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2003 τον περασμένο Σεπτέμβριο. Συμβολίζοντας το «εγώ» (i) ή την «αγάπη» («άι» σημαίνει αγάπη στα Ιαπωνικά), αλλά και τις έννοιες της καινοτομίας (innovation), της φαντασίας (imagination), και της ευφυΐας (intelligence), το i φιλοδοξεί να ανατρέψει τα συμβατικά δεδομένα στην σχεδίαση και μηχανολογία των μικρών αυτοκινήτων. Tο εμπρός άκρο του αμαξώματος είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε τα καλά αποτελέσματα στα crash tests Euro NCAP ως προς την ασφάλεια των πεζών να είναι εγγυημένα. Επιπλέον, με την βαθμολογία 5-αστέρων που πέτυχε στις δοκιμές FIA/ADAC, το i έδειξε ότι ο στόχος χαμηλών εκπομπών CO2 είναι εφικτός. Το i σημείωσε εκπομπές CO2 89 g/km και παρέμεινε στα πρότυπα χαμηλών εκπομπών ρύπων EURO 4.

Link to comment
Share on other sites

Mini M.Y. 2004

http://www.infomotori.com/foto/art_328_2_foto_01.jpghttp://www.infomotori.com/foto/art_328_3_foto_02.jpg

http://www.infomotori.com/foto/art_328_4_foto_03.jpg

 

to proto facelift gia to oxi kai toso epitiximeno Mini

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Seat Toledo

http://www.autotriti.gr/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/2004.05.20Tol1.jpg

http://www.autotriti.gr/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/2004.05.20Tol3.jpg

http://www.autotriti.gr/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/2004.05.20Tol4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Opel Astra SW

http://www.omniauto.it/files/opel_astrasw_001.jpg

http://www.omniauto.it/files/opel_astrasw_002.jpg

http://www.omniauto.it/files/opel_astrasw_003.jpg

 

H οικογένεια Astra διευρύνεται. Λίγους, μόλις, μήνες μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς του μικρομεσαίου μοντέλου της, η Opel αποκαλύπτει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Μαδρίτης -που εγκαινιάζεται αύριο, 20 Μαϊου- την Station Wagon έκδοσή του.

 

Με μήκος αυξημένο κατά 9 εκατοστά -συνολικό μήκος 4,51 μέτρα, πλάτος 1,75 μέτρα και ύψος 1,5 μέτρα- έναντι της πεντάθυρης έκδοσης και μεταξόνιο που φθάνει τα 2,7 μέτρα, το νέο Astra SW διαθέτει έναν εντυπωσιακά μεγάλο χώρο αποσκευών, ο οποίος με συνολική χωρητικότητα 530 λίτρων είναι αντίστοιχος με εκείνον της, μεγαλύτερης σε εξωτερικές διαστάσεις, "επαγγελματικής" έκδοσης του Vectra.

 

Με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων, η οποία είναι διαιρούμενη σε ποσοστό 60/40, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αυξάνεται στα 1.570 λίτρα. Διαθέτει δηλαδή 70 λίτρα περισσότερα σε σχέση με τον προκάτοχο του.

 

Επιπλέον, η Opel προσφέρει στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου το σύστημα FlexOrganizer, το οποίο πρωτοσυναντήσαμε στην αντίστοιχη έκδοση του νέου Vectra. To εν λόγω σύστημα έχει τη δυνατότητα να διαιρεί τον χώρο αποσκευών σε μικρότερα τμήματα, ανάλογα με τις εκάστοτε μεταφορικές ανάγκες.

 

Πόντους στην πρακτικότητα του νέου Astra προσθέτουν ακόμα τα ντουλαπάκια στο χώρο αποσκευών, αλλά και η συρόμενη πίσω σειρά καθισμάτων -επιλογή η οποία αναμένεται να περιλαμβάνεται επίσης στον προαιρετικό εξοπλισμό- που αυξομειώνει τον διαθέσιμο χώρο για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος και τις αποσκευές.

 

Σχεδιαστικά, όπως είναι αναμενόμενο, οι διαφορές με την πεντάθυρη έκδοση εστιάζονται από την μεσαία κολόνα του αμαξώματος και πίσω. Οι φωτογραφίες αποκαλύπτουν ένα περισσότερο συντηρητικό πίσω τμήμα με μικρότερα φωτιστικά σώματα και σαφώς πιο κλασικές γραμμές.

 

To Astra SW δεν διαθέτει τις καμπύλες και τις ακμές της πεντάθυρης έκδοσης, ίσως γιατί η συγκεκριμένη έκδοση απευθύνεται σε ένα πιο συντηρητικό κοινό. Παρόλα αυτά το αμάξωμα διατηρεί τη φρεσκάδα και τη δυναμική σχεδίαση της νέας γενιάς και σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο είναι πολύ πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά.

 

Φυσικά και η νέα αυτή έκδοση διαθέτει -αναλόγως του επιπέδου εξοπλισμού- τα hi-tech συστήματα που εισήγαγε στην μικρομεσαία κατηγορία το Astra, όπως το Active Forward Lighting (AFL), σύστημα που στρέφει τη δέσμη φωτός των προβολέων ανάλογα με τη γωνία των κινητήριων τροχών. Το σύστημα Continuous Damping Control (CDC), -το οποίο μεταφράζεται σε "συνεχώς μεταβαλλόμενη απόσβεση της ανάρτησης" συνδυάζεται με το σύστημα IDS Plus. Το τελευταίο μεταβάλει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης και την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.

 

Οι κινητήρες που κινούν το Astra SW είναι κοινοί με αυτούς της πεντάθυρης έκδοσης και οι υποψήφιοι -Ευρωπαίοι- αγοραστές καλούνται να επιλέξουν μεταξύ πέντε βενζινοκινητήρων χωρητικότητας 1,4 έως 2,0 λίτρων ή δύο diesel από 1,7 έως και 1,9 λίτρα με δυο διαφορετικά επίπεδα ισχύος σε κάθε περίπτωση.

 

Ωστόσο, από τα επτά, συνολικά, μηχανικά σύνολα, την ελληνική αγορά αρχικά αφορούν μόνο τρία μοτέρ βενζίνης της οικογένειας ECOTEC. Το μικρότερο των 1,4 λίτρων έχει ισχύ 90 ίππους, το μεσαίο των 1,6 λίτρων αποδίδει 105 ίππους ενώ το ισχυρότερο των 1,8 λίτρων έχει απόδοση 125 ίππους. Και οι τρεις κινητήρες τοποθετούνται ήδη στο πεντάθυρο Astra ενώ η έκδοση SW θα είναι διαθέσιμη από τον ερχόμενο Οκτώβριο.

 

Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει τις τιμές πώλησης του αυτοκινήτου ενώ αδιευκρίνιστο παραμένει εάν η εν λόγω έκδοση θα πωλείται και με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,0 λίτρων, που αποδίδει 200 ίππους και θα είναι διαθέσιμος στο ελληνικό κοινό -στο πεντάθυρο Astra- τον προσεχή Σεπτέμβριο.

auto in.gr

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Renault Modus

http://www.omniauto.it/files/renaultmodus_001.jpg

http://www.omniauto.it/files/renaultmodus_003.jpg

http://www.omniauto.it/files/renaultmodus_009.jpg

http://www.omniauto.it/files/renaultmodus_010.jpg

 

telika to modus vgainei sti paragogi .to mikro polixristiko tis Renault opou vasizetai sto clio erxetai na ta nera tou antagonismou me tin polixristikotita tou. Me neaniki emfanisi kai megali gama kinitiron : 1.2 16v 75 cv. 1.4 16v 98 cv e 1.6 16v 113.

sigoura apotelei aksia protasi gia ti katigoria.

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...