Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

η lexus λεγεται οτι θα το γυρισει αποκλειστικα σε υβριδικα....

 

Φήμες ή πραγματικότητα; Διότι εάν είναι πραγματικότητα, είναι μία ιδιαίτερα σημαντική είδηση.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

η στο worldcarfans το ειδα η στο motoauthority πριν κανα 2 εβδομαδες....και ειναι στρατηγικη κινηση αφου θα συνδιαστει η φιρμα με τα υβριδικα αυτοκινητα(οχι οτι τωρα δεν ισχυει αυτο αλλα σε μικροτερο βαθμο)
Link to comment
Share on other sites

η στο worldcarfans το ειδα η στο motoauthority πριν κανα 2 εβδομαδες....και ειναι στρατηγικη κινηση αφου θα συνδιαστει η φιρμα με τα υβριδικα αυτοκινητα(οχι οτι τωρα δεν ισχυει αυτο αλλα σε μικροτερο βαθμο)

 

Πάντως η Lexus έχει τις καλύτερες επιλογές όσον αφορά τα υβριδικά, ενώ απ' όσο γνωρίζω και η τεχνογνωσία της στον τομέα είναι από τις κορυφαίες. Οπότε μία τέτοια κίνηση νομίζω θα ήταν πολύ καλή, αν αναλογιστεί κανείς το αυξανόμενο ενδιαφέρον για το περιβάλλον, τις τιμές των καυσίμων κλπ...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Ριξε μια ματια εδω για περαιτερω πληροφοριες http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=1722

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το Α1 είναι πανέμορφο. Απ'ότι διάβασα, θα κυκλοφορήσει και με 2λιτρο μοτέρ με 200 άλογα η οποία θα είναι και η κορυφαία του έκδοση. Ίσως αργότερα δούμε και κάτι δυνατότερο.
Link to comment
Share on other sites

Το εσωτερικό δεν νομίζω να μείνει απαράλαχτο στην έκδοση παραγωγής. Γιατί, αν δεν κάνω λάθος, το Α1 του παρισιού ήταν πρωτότυπο.

 

Πάντως οι τιμές του αναμένεται να κυμαίνονται στα επίπεδα του Mini Cooper.

Link to comment
Share on other sites

Αυτη ειναι η trophy εκδοση του megane που δεν προκειται να δουμε ποτε

http://www.renault-sport.com/fr/world_series/megane_trophy/photos.php?epreuve=Nouvelle+M%C3%A9gane+Trophy&traduction=Nouvelle+M%C3%A9gane+Trophy#

 

 

Και το αγγλικο site της Renault για το Megane

http://www.new-megane.renault.co.uk/

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Eimai o monos pou 8ewreioti to A1 einai asxhmo??

 

Nope, δεν είσαι ο μόνος...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Προβληματισμός στις αυτοκινητοβιομηχανίες από την κρίση

 

http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=3287&t=0&r=1

 

Σε αναθεώρηση των προβλέψεων προς τα κάτω, σε ό,τι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα τους, προχωρούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για τη χρήση του 2008. Είναι προφανές ότι η οικονομική χρήση δεν θα αφήσει ανεπηρέαστο και τον κλάδο του αυτοκινήτου, τη στιγμή μάλιστα που οι ακυρώσεις σε παραγγελίες νέων αυτοκινήτων υποχωρούν παγκοσμίως.

 

H Fiat, η Daimler και η Renault γνωστοποίησαν ότι δεν είναι σε θέση να επιτύχουν τους στόχους τους, ενώ σήμερα ήρθε η σειρά της PSA Peugeot Citroën, να κάνει την ίδια διαπίστωση. H δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο, η Daimler, αναθεώρησε προς τα κάτω την εκτίμησή της για την κερδοφορία και τα έσοδα της στο σύνολο του τρέχοντος έτους χρήσης η Daimler AG, καθώς τα λειτουργικά κέρδη της στο τρίτο φετινό τρίμηνο μειώθηκαν κατά δύο τρίτα.

 

Η κατασκευάστρια εταιρία των αυτοκινήτων κύρους Mercedes και των φορτηγών Freightleiner γνωστοποίησε ότι τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ανήλθαν, στο τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, σε 648 εκατ. ευρώ ενώ οι εκτιμήσεις αναλυτών που συμμετείχαν σε σχετική σφυγμομέτρηση του Ρόιτερ έκαναν λόγο για κέρδη EBIT ύψους 1,38 δισ. ευρώ. Η Daimler, η πρώτη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που ανακοίνωσε οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου, ανακοίνωσε ότι αναμένει πλέον τα κέρδη EBIT στο σύνολο του 2008 να υπερβούν τα 6 δισ. ευρώ εξαιρουμένων εκτάκτων αποτελεσμάτων και των επιπτώσεων από τη συμμετοχή της - σε ποσοστό 19,9% - στο μετοχικό κεφάλαιο της Chrysler. Η προηγούμενη εκτίμηση έκανε λόγο για το ότι τα κέρδη EBIT θα υπερβούν στο σύνολο του φετινού έτους χρήσης τα 7,7 δισ. ευρώ.

 

"Βρισκόμαστε σε μία κατάσταση με μεγάλες προκλήσεις", τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Daimler Ντίτερ Ζέτσε. "Εχω εμπιστοσύνη ότι η Daimler θα εξέλθει από αυτή την κατάσταση ισχυρότερη", πρόσθεσε. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναθεώρησε επίσης προς τα κάτω στο 5% την εκτίμησή της για τo φετινό περιθώριο κέρδους EBIT στο τμήμα των αυτοκινήτων Mercedes-Benz.

 

H ιταλική Fiat κάνει την πρόβλεψη ότι τα κέρδη της δεν αποκλείεται να υποχωρήσουν έως και 85% μέσα στο 2009, ενώ τα καθαρά κέρδη της αναμένεται να υποχωρήσουν στα 400 εκατ. ευρώ στην περίπτωση που η ζήτηση υποχωρήσει κατά 20%. Η PSA Peugeot Citroën αναθεωρεί προς το χειρότερο τις προβλέψεις της για τα λειτουργικά περιθώρια κέρδους το 2008, που αναμένει ότι διαμορφωθούν "κοντά στο 1,3%" από 3,5% που προέβλεπε. Από την πλευρά της η Renault είχε ανακοινώσει ότι στοχεύει σε περιθώρια κέρδους 2,5%-3%, από 4,5% που προέβλεπε μέχρι πρότεινος.

 

πηγή: Α.Π.Ε.

άρθρο: city auto

Link to comment
Share on other sites

2011 Audi A6

 

http://www.cars-100.com/news/000003-2011-Audi-A6-Artistic-Image/thumbs/2011-Audi-A6-Artistic-Image.jpg

 

Very elegant and stylish, it is expected that this version will redefine interior again with comfort, elegance and usability in its current tehno style direction.

Engines are where a lot of interest could be generated. Volkswagen/ Audi family engines will do duty, including V6, V8, V10 and V12 versions. But the spark, so to speak, could be ignited by Audi’s obsession with diesel, via a rumoured, very powerful but small diesel motor. Sources indicate the motor may be twin charged, using both a turbo and a supercharger to make at least 150kW/ 201 bhp, with over 400Nm of torque on tap.

 

Audi R8 V12 TDI Le Mans Unveiled

 

http://www.cars-100.com/photos/000062-Audi-R8-V12-TDI-Le-Mans-Unveiled-thumbs/Audi-R8-V12-TDI-Le-Mans-Unveiled-09.jpg

http://www.cars-100.com/photos/000062-Audi-R8-V12-TDI-Le-Mans-Unveiled-thumbs/Audi-R8-V12-TDI-Le-Mans-Unveiled-01.jpg

http://www.cars-100.com/photos/000062-Audi-R8-V12-TDI-Le-Mans-Unveiled-thumbs/Audi-R8-V12-TDI-Le-Mans-Unveiled-04.jpg

 

Audi R8 TDI Le Mans

 

Audi is presenting a revolution in the top class – the first 12-cylinder diesel engine in a high-performance roadgoing sports car. The V12 TDI with a displacement of six liters powers a concept car based on the Audi R8. This unit generates a huge 500 hp and 1,000 Newton-meters (737.56 lb-ft) of torque. Audi is writing a new chapter in diesel technology with this power unit. Equipped with the expertise that Audi has built up through its motor sport activities, the R8 TDI Le Mans in Brilliant Red embodies superb road handling, pioneering technology and fascinating design.

 

The V12 TDI is closely related to the engine in the Audi R10, the two-time Le Mans winner – so it catapults the Audi R8 into supercar terrain concerning performance too. It sprints from zero to 100 km/h (62.14 mph) in just 4.2 seconds and its top speed is well over 300 km/h (186.41 mph). The peak torque, reached at only 1,750 rpm, paves the way for effortless acceleration that is unrivaled even at this level.

 

The new V12 TDI belongs to Audi's family of V engines but has the ideal included angle for this engine type of 60 degrees between cylinder banks. Its highlights include the new chain drive layout that includes the two newly developed high-pressure pumps for the common rail injection system.

 

Its sound is as thrilling as you'd expect in a sports car of this caliber. For all the subtle smoothness that typifies this design principle, the twelve-cylinder unit is full-bodied and equipped with energetic overtones that make no secret of its performance potential.

 

Latest Audi A7 Renderings

 

http://www.cars-100.com/news/000002-Latest-Audi-A7-Renderings/thumbs/Latest-Audi-A7-Renderings.jpg

 

It will be 2+2 seater big coupe, with distinct interior from the current models,will be ready for production in 2009, and is already testing.

About the motorisation, we have found that the range will be from a 3.2-litre 200kW/268 bhp up to a storming 5.0-litre bi-turbo V10 of some 426kW/570 bhp. A surprise package will be the 368kW/ 493 bhp V12 TDI, which is already testing in the R8 and is being planned for inclusion as the flagship engine for the Q7 SUV.

There will be front and all wheel drive version. It will be positioned above A6 but a little below A8.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όμορφα και τα τρία. Προφανώς το A7 θα είναι αντίπαλος της CLS;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι πως ναι!Αφου το κανανε 4πορτο...:worry:

 

Θα μπορούσαν να το κάνουν δίπορτο, να παίζει ενάντια σε CL, 6-Series. Εκτός κι αν σκοπεύουν να βγάλουν άλλο...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά δε νομίζω να υπάρχει παράπονο πάνω σ'αυτό. Είναι ΟΛΑ πανέμορφα. Ειδικά το Α7 είναι απίστευτο. Και ετοιμάζουν και πολύ δυνατούς κινητήρες.
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά δε νομίζω να υπάρχει παράπονο πάνω σ'αυτό. Είναι ΟΛΑ πανέμορφα. Ειδικά το Α7 είναι απίστευτο. Και ετοιμάζουν και πολύ δυνατούς κινητήρες.

 

Να σου πω την μαύρη αλήθεια, εμενα δεν μου αρέσει αυτο. Κάθε αυτοκίνητο πρέπει να εχει το "δικό" του ύφος και τουπέ στο θέμα "μούρη" αυτοκινήτου... Δεν μπορεί το Α3 με το Α7 ή το Α8 να είναι "ιδια"...:X

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την μαύρη αλήθεια, εμενα δεν μου αρέσει αυτο. Κάθε αυτοκίνητο πρέπει να εχει το "δικό" του ύφος και τουπέ στο θέμα "μούρη" αυτοκινήτου... Δεν μπορεί το Α3 με το Α7 ή το Α8 να είναι "ιδια"...:X

 

.....+1000

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nissan 370Z: Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες

 

http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=3319&t=0

 

Εδώ και μήνες έχουν κυκλοφορήσει διάφορες ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες και δεν αποτελεί είδηση πως ο διάδοχος του 350Ζ θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες στις 19 Νοεμβρίου. Παρόλα αυτά η Nissan δεν μπόρεσε να διατηρήσει μυστική την ταυτότητα του 370Ζ μέχρι τότε και οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του ιαπωνικού roadster διέρευσαν στο διαδίκτυο.

 

http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=3319&t=2&eid=15883

 

Το λογότυπο "Ζ" που δεσπόζει στο τιμόνι θα έλεγε κανείς ότι θυμίζει... το σημάδι του Ζορό, ωστόσο είναι το σήμα κατατεθέν της νέας γενιάς που συνεχίζει το 370Ζ. Η εξωτερική του σχεδίαση ακολουθεί το πρότυπο του 350Ζ, είναι ελκυστική και δυναμική χάρη στις πιο έντονες ακμές ενώ το πίσω μέρος θυμίζει σε έντονο βαθμό τη BMW Z4. Τα πρώτα στοιχεία μιλούν για αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό πουμε την πρώτη ματιά ξεχωρίζει ο πίνακας οργάνων με το στροφόμετρο να φιγουράρει πίσω από το τιμόνι καθώς και η κεντρική οθόνη που φιλοξενεί μεταξύ άλλων και το σύστημα πλοήγησης.

 

http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=3319&t=2&eid=15884

 

Περί των μηχανικών μερών, οι Ιάπωνες κρατούν καλά τα μυστικά τους αφού δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα επίσημα. Πάντως, οι φήμες λένε πως κάτω από το καπό του 370Ζ θα βρίσκεται στο εξής ο V6 κινητήρας μεγαλύτερης χωρητικότητας (από τα 3,5 στα 3,7 λίτρα) που θα συνεργάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με αυτόματο επτάρι. Τέλος, για όσους δεν μπορούν να περιμένουν μέχρι τα μέσα του 2009 όπου το 350Ζ θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά μπορούν να πάρουν μία πρώτη γεύση "οδηγώντας" εικονικά αφού η Nissan έδωσε την επίσημη συγκατάθεσή της ώστε το 370Ζ να πρωταγωνιστήσει στο νέο τίτλο του πασίγνωστού βιντεοπαιχνιδιού "Need For Speed".

 

city auto

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...