Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Audi S4: Ηχηρό ντεμπούτο στο Παρίσι

 

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56576.jpg

 

Χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα, στην πολυτέλεια και στην τεχνολογία, η Αudi περνά στην παραγωγή την ισχυρότερη, μέχρι σήμερα, έκδοση του νέου A4.

Η δημοφιλέστερη πρόταση της γερμανικής φίρμας εξοπλίζεται με ένα νέο, εξακύλινδρο κινητήρα τριών λίτρων, ο οποίος με τη βοήθεια ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 333 ίππους και 440 Nm ροπής.

 

Παρά την αυξημένη ισχύ και την παρουσία του υπερτροφοδότη, ο νέος κινητήρας άμεσου ψεκασμού διακρίνεται για την οικονομική του λειτουργία, καθώς σύμφωνα με τον κατασκευαστή η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν ξεπερνά τα 9,7 λίτρα/100 χλμ.

 

To εξακύλινδρο μοτέρ του S4 συνοδεύεται από μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, αν και προαιρετικά θα διατίθεται και το επτατάχυτο ημι-αυτόματο κιβώτιο "S-Tronic".

 

Παραδοσιακά η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του κεντρικού διαφορικού, το οποίο θα "στέλνει" το 60% της ροπής στον πίσω άξονα και το υπόλοιπο 40% στον μπροστινό.

 

Το S4 επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα (5,2 στην περίπτωση της έκδοσης Avant) και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

 

Προαιρετικά, τέλος, θα εξοπλίζεται με ενεργή ανάρτηση και ένα προηγμένο σύστημα διαχείρισης της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, που μεταξύ άλλων θα μεταβάλλει την απόκριση του κινητήρα, την υποβοήθηση του τιμονιού και τη λειτουργία του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη "S-Tronic".

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56577.jpg

 

Υπό κανονικές συνθήκες το κεντρικό διαφορικό του συστήματος τετρακίνησης θα μεταφέρει το 60% της ροπής στον πίσω άξονα και το υπόλοιπο 40% στον μπροστινό.

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56579.jpg

 

Διακριτικές είναι οι τροποποιήσεις που παρουσιάζει το εσωτερικό του S4, σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του δημοφιλούς Audi.

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56580.jpg

 

Με την βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων, ο εξακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού αποδίδει 333 ίππους και 440 Nm ροπής, καταναλώνοντας σύμφωνα με τον κατασκευαστή 9,7 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ. (μέση τιμή).

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

απαντηση στην 335i της BMW....λολ!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

προλαβες το edit μου φιλε καθρεφτητηςθλιψης!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Αποκάλυψη στο Παρίσι για το Golf GTI του 2009

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56611.jpg

 

Την ισχυρότερη έκδοση της έκτης γενιά του Golf θα αποκαλύψει η VW στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι, δίνοντας συνέχεια στην παράδοση που θέλει το δημοφιλές μικρομεσαίο να εξελίσσεται με συνοπτικές διαδικασίες σε ένα πραγματικό "hot hatch".

Ακολουθώντας κατά γράμμα το παράδειγμα του προκατόχου του, το νέο Golf GTI εκμεταλλεύεται την τεχνολογική υπεροχή που του εξασφαλίζει ο όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών VW.

 

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2 λίτρων και το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο που τον συνοδεύει προέρχεται από την προηγούμενη γενιά του αυτοκινήτου, όπως άλλωστε και το ημι-αυτόματο κιβώτιο DSG, το οποίο θα παραμείνει στον προαιρετικό εξοπλισμό.

 

Χάρη στον ανασχεδιασμό της εισαγωγής αέρα η απόδοση του δίλιτρου TSI έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους, φτάνοντας τους 210. Παράλληλα η μέγιστη τιμή της ροπής αποδίδεται "χαμηλότερα", ενώ μείωση της τάξης των 10 γρ./χλμ. παρουσιάζουν και οι εκπομπές CO2.

 

Παρά την αύξηση της ισχύος, πάντως, οι τιμές επιτάχυνσης του νέου Golf GTI έχουν διατηρηθεί σταθερές, καθώς τα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 7,2 δευτερόλεπτα.

 

Αντίθετα, για πρώτη φορά στην μακρά ιστορία του αυτοκινήτου συναντάται ένα ηλεκτρονικό σύστημα που μεταβάλλει την σκληρότητα της ανάρτησης και την απόκριση του γκαζιού, προσφέροντας την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Normal, Sport).

 

Πέρα από τo Adaptive Chassis Control, που θα συνοδεύει και τις ισχυρότερες εκδόσεις του Scirocco, ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (XDS), θα φροντίζει για την ομαλή μεταφορά της ισχύος στην άσφαλτο.

 

Σε επίπεδο σχεδίασης, το νέο Golf GTI δηλώνει ξεκάθαρα την ταυτότητά του, ενσωματώνοντας στο σύγχρονο προφίλ του, στοιχεία από τον παρελθόν.

 

Εύκολα, λοιπόν, μπορεί κανείς να διακρίνει τους τροχούς αλουμινίου των 18 ιντσών, την αεροτομή στην κορυφή της τρίτης "πόρτας", τον αεροδυναμικό διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα και τις δύο -ξεχωριστές αυτήν τη φορά- απολήξεις της εξάτμισης.

 

Στο εσωτερικό, το τιμόνι παραμένει επίπεδο στο κάτω τμήμα του, ενώ οι υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων διατηρούν το ρετρό σχεδιασμό τους.

 

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το νέο Golf GTI θα ξεκινά στην βρετανική αγορά από τα 27.200 ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 900 ευρώ σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56612.jpg

Η διακριτική αεροτομή στην κορυφή της τρίτης πόρτας, οι δύο απολήξεις της εξάτμισης και ο αεροδυναμικός διαχύτης του προφυλακτήρα διαφοροποιούν το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου.

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56618.jpg

Οι υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων έχουν διατηρήσει τον ρετρό σχεδιασμό τους, παραπέμποντας στην πρώτη γενιά του Golf GTI.

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56619.jpg

Επίπεδο στο κάτω τμήμα του παρέμεινε το τριάκτινο τιμόνι του νέου Golf GTI. Χάρη στο Adaptive Chassis Control, o οδηγός θα έχει τη δυνατότητα να ρυθμίσει την σκληρότητα της ανάρτησης και την απόκριση του κινητήρα.

 

πηγή: in.gr

Link to comment
Share on other sites

Εμφανείς επιρροές από το Scirocco...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

πολυ μικρες οι αλλαγες αισθητικα απ οτι φαινεται παντος,και η αυξηση της τιμης κατα 900 ευρω φυσιολογικη νομιζω...
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ενα μικρο σιροκο το εκαναν το γκολφακι :lol::lol: καταντιαααα,κριμα για ενα ιστορικο ονομα.
Link to comment
Share on other sites

σιγα ρε παιδια,δεν εχει και τις τρελες διαφορες με το 5 εμφανισιακα....το σχημα παραμενει ιδιο και μερικες λεπτομερεις ειναι που μαρτυρουν οτι προκειτε για νεο μοντελο...εξαλλου αυτη ειναι η ...συνταγη για να πουλαει...αν το κανουν διαφορετικο θα πατωσει...
Link to comment
Share on other sites

Βασικά είναι περισσότερη ανανέωση-facelift παρά νέο μοντέλο. Οι διαφορές είναι μεν αρκετές αλλά όχι σε καίρια σημεία (αναρτήσεις, κινητήρες κτλ).

 

Πιστεύω σε κανα χρόνο, θα βγει και η έκδοση με την πολύ όμορφη μούρη (GΤ sport, GTi). Είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα για να κάνουμε συγκρίσεις με το ήδη υπάρχον μοντέλο. Και στο Golf 5ης γενιάς, όταν πρωτοκυκλοφόρησε, δεν είχε ούτε τους πολύ καλούς κινητήρες TSI ούτε τις πανέμορφες εκδόσεις που σήμερα έχουν γίνει σημείο αναφοράς.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

υποχρεωτικα θα ειναι τα daytime lights απο το 2011...το διαβασα σε εφημεριδα

 

Και εγώ το διάβασα αυτό. Τι γίνεται όμως με τα σημερινά αυτοκίνητα που δεν τα έχουν? Θα πρεπει να αναβουν τα κανονικά φώτα?

Link to comment
Share on other sites

Απ οτι βλεπω στο νεο GTI τις εξατμισεις τις εβαλαν δεξια και αριστερα, απο μια διπλη που ειχαν στο υπαρχον μοντελο!

Αυτο το κανει πιο εντυπωσιακο!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ το διάβασα αυτό. Τι γίνεται όμως με τα σημερινά αυτοκίνητα που δεν τα έχουν? Θα πρεπει να αναβουν τα κανονικά φώτα?

 

Nαι θα πρεπει να τα αναβουν.Δεν ειναι και τοσο δυσκολο.Τοσα χρονια σε αλλες χωρες της ευρωπης πως τα αναβαν χειροκινητα????

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

οριστε και οι αποδειξεις,ενα μπασμενο σιροκο το εκαναν το γκολφ

 

Για την ακρίβεια οι φωτογραφίες που πόσταρες δείχνουν καθαρά τις διαφορές τους... :p

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

που θα ειναι απαντηση στη Ζ4 Μ Coupe...:)

 

Μπααα τελος η παραγωγη για αυτην!οσοι προλαβανε πηρανε...

 

 

 

παιζει να ειναι photoshop,αλλα οχι κακο http://www.autoblog.com/2008/09/26/spied-renaultsport-megane-iii/

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Για την ακρίβεια οι φωτογραφίες που πόσταρες δείχνουν καθαρά τις διαφορές τους... :p

 

σε λιγο καιρο θα κανουν και το πολο ετσι αλλα πιο μπασμενο απο το γκολφ :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μπααα τελος η παραγωγη για αυτην!οσοι προλαβανε πηρανε...

 

 

 

παιζει να ειναι photoshop,αλλα οχι κακο http://www.autoblog.com/2008/09/26/spied-renaultsport-megane-iii/

 

τελος για τη ροντστερ εδω και 1 μηνα περιπου....

η κουπε συνεχιζει να παραγεται κανονικα...

Link to comment
Share on other sites

τελος για τη ροντστερ εδω και 1 μηνα περιπου....

η κουπε συνεχιζει να παραγεται κανονικα...

 

Για την Ζ4 λετε?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα δεν τρελαινομαι....:rolleyes:

 

Εγω θα επερνα το νεο ΤΤ!!

 

ετσι συγχαρητηρια στο Χρηστο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...