mirrorofsorrow Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 Audi S4: Ηχηρό ντεμπούτο στο Παρίσι http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56576.jpg Χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα, στην πολυτέλεια και στην τεχνολογία, η Αudi περνά στην παραγωγή την ισχυρότερη, μέχρι σήμερα, έκδοση του νέου A4. Η δημοφιλέστερη πρόταση της γερμανικής φίρμας εξοπλίζεται με ένα νέο, εξακύλινδρο κινητήρα τριών λίτρων, ο οποίος με τη βοήθεια ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 333 ίππους και 440 Nm ροπής. Παρά την αυξημένη ισχύ και την παρουσία του υπερτροφοδότη, ο νέος κινητήρας άμεσου ψεκασμού διακρίνεται για την οικονομική του λειτουργία, καθώς σύμφωνα με τον κατασκευαστή η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν ξεπερνά τα 9,7 λίτρα/100 χλμ. To εξακύλινδρο μοτέρ του S4 συνοδεύεται από μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, αν και προαιρετικά θα διατίθεται και το επτατάχυτο ημι-αυτόματο κιβώτιο "S-Tronic". Παραδοσιακά η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του κεντρικού διαφορικού, το οποίο θα "στέλνει" το 60% της ροπής στον πίσω άξονα και το υπόλοιπο 40% στον μπροστινό. Το S4 επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα (5,2 στην περίπτωση της έκδοσης Avant) και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Προαιρετικά, τέλος, θα εξοπλίζεται με ενεργή ανάρτηση και ένα προηγμένο σύστημα διαχείρισης της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, που μεταξύ άλλων θα μεταβάλλει την απόκριση του κινητήρα, την υποβοήθηση του τιμονιού και τη λειτουργία του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη "S-Tronic". http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56577.jpg Υπό κανονικές συνθήκες το κεντρικό διαφορικό του συστήματος τετρακίνησης θα μεταφέρει το 60% της ροπής στον πίσω άξονα και το υπόλοιπο 40% στον μπροστινό. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56579.jpg Διακριτικές είναι οι τροποποιήσεις που παρουσιάζει το εσωτερικό του S4, σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του δημοφιλούς Audi. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56580.jpg Με την βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων, ο εξακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού αποδίδει 333 ίππους και 440 Nm ροπής, καταναλώνοντας σύμφωνα με τον κατασκευαστή 9,7 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ. (μέση τιμή). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 Απιστευτο αυτοκινητο για οικογενιακο!:rolleyes: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 απαντηση στην 335i της BMW....λολ! Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 Και περιμένουμε και το RS4, την απάντηση της Audi στην Μ3. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 προλαβες το edit μου φιλε καθρεφτητηςθλιψης! Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntfsi Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 Περιμενουμε βεβαια και το TT-RS!!! Παράθεση Hello ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 Περιμενουμε βεβαια και το TT-RS!!! που θα ειναι απαντηση στη Ζ4 Μ Coupe...:) Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 Αποκάλυψη στο Παρίσι για το Golf GTI του 2009 http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56611.jpg Την ισχυρότερη έκδοση της έκτης γενιά του Golf θα αποκαλύψει η VW στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι, δίνοντας συνέχεια στην παράδοση που θέλει το δημοφιλές μικρομεσαίο να εξελίσσεται με συνοπτικές διαδικασίες σε ένα πραγματικό "hot hatch". Ακολουθώντας κατά γράμμα το παράδειγμα του προκατόχου του, το νέο Golf GTI εκμεταλλεύεται την τεχνολογική υπεροχή που του εξασφαλίζει ο όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών VW. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2 λίτρων και το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο που τον συνοδεύει προέρχεται από την προηγούμενη γενιά του αυτοκινήτου, όπως άλλωστε και το ημι-αυτόματο κιβώτιο DSG, το οποίο θα παραμείνει στον προαιρετικό εξοπλισμό. Χάρη στον ανασχεδιασμό της εισαγωγής αέρα η απόδοση του δίλιτρου TSI έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους, φτάνοντας τους 210. Παράλληλα η μέγιστη τιμή της ροπής αποδίδεται "χαμηλότερα", ενώ μείωση της τάξης των 10 γρ./χλμ. παρουσιάζουν και οι εκπομπές CO2. Παρά την αύξηση της ισχύος, πάντως, οι τιμές επιτάχυνσης του νέου Golf GTI έχουν διατηρηθεί σταθερές, καθώς τα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 7,2 δευτερόλεπτα. Αντίθετα, για πρώτη φορά στην μακρά ιστορία του αυτοκινήτου συναντάται ένα ηλεκτρονικό σύστημα που μεταβάλλει την σκληρότητα της ανάρτησης και την απόκριση του γκαζιού, προσφέροντας την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Normal, Sport). Πέρα από τo Adaptive Chassis Control, που θα συνοδεύει και τις ισχυρότερες εκδόσεις του Scirocco, ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (XDS), θα φροντίζει για την ομαλή μεταφορά της ισχύος στην άσφαλτο. Σε επίπεδο σχεδίασης, το νέο Golf GTI δηλώνει ξεκάθαρα την ταυτότητά του, ενσωματώνοντας στο σύγχρονο προφίλ του, στοιχεία από τον παρελθόν. Εύκολα, λοιπόν, μπορεί κανείς να διακρίνει τους τροχούς αλουμινίου των 18 ιντσών, την αεροτομή στην κορυφή της τρίτης "πόρτας", τον αεροδυναμικό διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα και τις δύο -ξεχωριστές αυτήν τη φορά- απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό, το τιμόνι παραμένει επίπεδο στο κάτω τμήμα του, ενώ οι υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων διατηρούν το ρετρό σχεδιασμό τους. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το νέο Golf GTI θα ξεκινά στην βρετανική αγορά από τα 27.200 ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 900 ευρώ σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56612.jpg Η διακριτική αεροτομή στην κορυφή της τρίτης πόρτας, οι δύο απολήξεις της εξάτμισης και ο αεροδυναμικός διαχύτης του προφυλακτήρα διαφοροποιούν το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56618.jpg Οι υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων έχουν διατηρήσει τον ρετρό σχεδιασμό τους, παραπέμποντας στην πρώτη γενιά του Golf GTI. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56619.jpg Επίπεδο στο κάτω τμήμα του παρέμεινε το τριάκτινο τιμόνι του νέου Golf GTI. Χάρη στο Adaptive Chassis Control, o οδηγός θα έχει τη δυνατότητα να ρυθμίσει την σκληρότητα της ανάρτησης και την απόκριση του κινητήρα. πηγή: in.gr Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 Εμφανείς επιρροές από το Scirocco... Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 πολυ μικρες οι αλλαγες αισθητικα απ οτι φαινεται παντος,και η αυξηση της τιμης κατα 900 ευρω φυσιολογικη νομιζω... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bouhou2 Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 υποχρεωτικα θα ειναι τα daytime lights απο το 2011...το διαβασα σε εφημεριδα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 ενα μικρο σιροκο το εκαναν το γκολφακι :lol::lol: καταντιαααα,κριμα για ενα ιστορικο ονομα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 σιγα ρε παιδια,δεν εχει και τις τρελες διαφορες με το 5 εμφανισιακα....το σχημα παραμενει ιδιο και μερικες λεπτομερεις ειναι που μαρτυρουν οτι προκειτε για νεο μοντελο...εξαλλου αυτη ειναι η ...συνταγη για να πουλαει...αν το κανουν διαφορετικο θα πατωσει... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 Βασικά είναι περισσότερη ανανέωση-facelift παρά νέο μοντέλο. Οι διαφορές είναι μεν αρκετές αλλά όχι σε καίρια σημεία (αναρτήσεις, κινητήρες κτλ). Πιστεύω σε κανα χρόνο, θα βγει και η έκδοση με την πολύ όμορφη μούρη (GΤ sport, GTi). Είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα για να κάνουμε συγκρίσεις με το ήδη υπάρχον μοντέλο. Και στο Golf 5ης γενιάς, όταν πρωτοκυκλοφόρησε, δεν είχε ούτε τους πολύ καλούς κινητήρες TSI ούτε τις πανέμορφες εκδόσεις που σήμερα έχουν γίνει σημείο αναφοράς. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. September 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2008 οριστε και οι αποδειξεις,ενα μπασμενο σιροκο το εκαναν το γκολφ http://www.imageshack.gr/files/mmb1tyagynipjj5pjlw7.jpg http://www.imageshack.gr/files/nx2fscemoa9p3w9z2i1d.jpg http://www.imageshack.gr/files/ybz7d7kqgggpmdr2nap1.jpg http://www.imageshack.gr/files/mcz8rs7emzurhokixj5b.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Foxhound71 Δημ. September 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2008 υποχρεωτικα θα ειναι τα daytime lights απο το 2011...το διαβασα σε εφημεριδα Και εγώ το διάβασα αυτό. Τι γίνεται όμως με τα σημερινά αυτοκίνητα που δεν τα έχουν? Θα πρεπει να αναβουν τα κανονικά φώτα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. September 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2008 Απ οτι βλεπω στο νεο GTI τις εξατμισεις τις εβαλαν δεξια και αριστερα, απο μια διπλη που ειχαν στο υπαρχον μοντελο! Αυτο το κανει πιο εντυπωσιακο!! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. September 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2008 Και εγώ το διάβασα αυτό. Τι γίνεται όμως με τα σημερινά αυτοκίνητα που δεν τα έχουν? Θα πρεπει να αναβουν τα κανονικά φώτα? Nαι θα πρεπει να τα αναβουν.Δεν ειναι και τοσο δυσκολο.Τοσα χρονια σε αλλες χωρες της ευρωπης πως τα αναβαν χειροκινητα???? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. September 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2008 οριστε και οι αποδειξεις,ενα μπασμενο σιροκο το εκαναν το γκολφ Για την ακρίβεια οι φωτογραφίες που πόσταρες δείχνουν καθαρά τις διαφορές τους... :p Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. September 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2008 που θα ειναι απαντηση στη Ζ4 Μ Coupe...:) Μπααα τελος η παραγωγη για αυτην!οσοι προλαβανε πηρανε... παιζει να ειναι photoshop,αλλα οχι κακο http://www.autoblog.com/2008/09/26/spied-renaultsport-megane-iii/ Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. September 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2008 Για την ακρίβεια οι φωτογραφίες που πόσταρες δείχνουν καθαρά τις διαφορές τους... :p σε λιγο καιρο θα κανουν και το πολο ετσι αλλα πιο μπασμενο απο το γκολφ :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. September 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2008 Μπααα τελος η παραγωγη για αυτην!οσοι προλαβανε πηρανε... παιζει να ειναι photoshop,αλλα οχι κακο http://www.autoblog.com/2008/09/26/spied-renaultsport-megane-iii/ τελος για τη ροντστερ εδω και 1 μηνα περιπου.... η κουπε συνεχιζει να παραγεται κανονικα... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tolis69 Δημ. September 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2008 τελος για τη ροντστερ εδω και 1 μηνα περιπου.... η κουπε συνεχιζει να παραγεται κανονικα... Για την Ζ4 λετε? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. September 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2008 Για την Ζ4 λετε? Προσωπικα δεν τρελαινομαι....:rolleyes: Εγω θα επερνα το νεο ΤΤ!! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. September 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2008 Προσωπικα δεν τρελαινομαι....:rolleyes: Εγω θα επερνα το νεο ΤΤ!! ετσι συγχαρητηρια στο Χρηστο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.