Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

MINI Roadster

 

http://cdn.images.autocar.co.uk/FFFFFFF/Car/Mini/Mini-28101111352229921600x1060.jpg

 

http://cdn.images.autocar.co.uk/FFFFFF/Car/Mini/Mini-28101111352224131600x1060.jpg

 

http://cdn.images.autocar.co.uk/FFFFFFF/Car/Mini/Mini-2810111135718741600x1060.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Peugeot 208

 

http://media.autoweek.nl/m/m1eyxr1bi7q9.jpg

 

http://media.autoweek.nl/m/m1eyxr1bkkq8.jpg

 

http://www.autoweek.nl/images/1200/b/9e5768d63d4e1953fcbc03ba455fd74b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλό! Αφού δεν τράβηξαν κι άλλο τα φανάρια και δεν έφτασαν ως το παρμπρίζ... :P Αλλά δεν μ' άρεσε τόσο το καντράν... :(
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η BMW επεκτείνει τη γκάμα της με τη νέα Σειρά 4. Όπως και η μεγαλύτερη Σειρά 6, θα

συνοδεύει αποκλειστικά και μόνο κουπέ μοντέλα, με 2 ή 4 πόρτες, αλλά και κάμπριο.

 

http://img835.imageshack.us/img835/8263/scoopbmw1.jpg

 

Με μια ματιά

- Νέα Σειρά μεσαίων μοντέλων

- Με δύο κουπέ και ένα κάμπριο

- Βασισμένα πάνω στη νέα Σειρά 3

- Δυναμική σχεδίαση και οδικά χαρακτηριστικά

- Παρουσίαση το 2013

 

Για πρώτη φορά στην ιστορία της BMW, στη γκάμα των μοντέλων της θα προστεθεί και Σειρά 4. Πρόκειται για τις κουπέ

και κάμπριο εκδοχές της μεσαίας Σειρά 3 που αποφασίστηκε να ανεξαρτητοποιηθούν από το σεντάν και στέισον, κατά την

αντίστοιχη πρακτική που έχει συμβεί στο ανώτερο κομμάτι με τη BMW Σειρά 6 και τη Σειρά 5 ή ακόμη και στο παρελθόν,

με τη θρυλική BMW Σειρά 8. Γυρνώντας στο σήμερα, η νέα Σειρά 4 θα μας φέρει τρία διαφορετικά αμαξώματα, ένα κουπέ

2 θυρών, ένα κάμπριο και ένα 4θυρο κουπέ. Καθένα εξ αυτών θα βασιστεί πάνω στη νέα BMW Σειρά 3 που λανσάρεται από

τη νέα χρονιά και από χρονικής πλευράς, τις πρώτες νέες «4άρες» θα τις δούμε να κυκλοφορούν στους δρόμους από το 2013.

 

 

http://img94.imageshack.us/img94/2943/scoopbmw2.jpg

 

 

Τριπλή επίθεση!

Η νέα BMW Σειρά 4 θα είναι λοιπόν η Σειρά που θα μας φέρει τις επόμενες γενιές των σημερινών BMW Σειρά 3 Coupe και

Σειρά 3 Cabrio. Όπως ακριβώς συμβαίνει και σήμερα, τα αυτοκίνητα αυτά θα βασίσουν την ύπαρξή τους πάνω στη Σειρά 3

Sedan, με κάποιες διαφοροποιήσεις όμως, που θα τονίσουν το ξεχωριστό του χαρακτήρα τους. Όπως λοιπόν μπορείτε να

δείτε στις κατασκοπευτικές μας φωτογραφίες, εκτός της διαφορετικότητας του αμαξώματος από την εμπρός κολόνα και πίσω,

οι νέες Σειρά 4 Coupe και Cabrio θα αποκτήσουν έναν ελαφρώς διαφοροποιημένο και πιο δυναμικό εμπρόσθιο προφυλακτήρα,

ώστε να τονιστεί περαιτέρω ο δυναμισμός τους. Τα φωτιστικά επίσης, θα είναι λίγο διαφορετικά αποκτώντας περισσότερες

ακμές στις εξωτερικές τους άκρες. Ένα ακόμη στοιχείο που θα πρέπει να τονιστεί, είναι ότι η νέα Σειρά 4 Cabrio δε θα φέρει

μεταλλική οροφή, όπως η τωρινή Σειρά 3 Cabrio, αλλά αντίθετα θα επιστρέψει στην υφασμάτινη οροφή του παρελθόντος,

κυρίως για λόγους περιορισμού του συνολικού βάρους της, με τα απώτερα οφέλη (κατανάλωση, ρύποι κ.λπ.) που αυτό επιφέρει.

Επίσης, τα δύο αυτά μοντέλα για πρώτη φορά στην ιστορία θα πλαισιωθούν και από ένα τρίτο, τη νέα 4θυρη Σειρά 4 Coupe.

Το μοντέλο αυτό θα απευθυνθεί κυρίως στην αγορά των Η.Π.Α., ενώ αναμένεται να εντυπωσιάζει με την επιβλητική του παρουσία.

 

Προηγμένοι κινητήρες και δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά

Στο μηχανικό και τεχνικό κομμάτι, τα νέα μοντέλα της Σειράς 4 θα αποκτήσουν τα ίδια βασικά χαρακτηριστικά με αυτά της νέας

BMW Σειρά 3. Στους κινητήρες λοιπόν, μεγάλοι πρωταγωνιστές θα είναι οι TwinPower Turbo βενζινοκινητήρες με άμεσο ψεκασμό

και χωρητικότητες 1,6, 2,0 και 3,0 λίτρων (από 170 έως 306 ίππους). Κοινό χαρακτηριστικό των μοτέρ αυτών είναι η υψηλή απόδοση

της ροπής τους, με τον 3λιτρο να φτάνει στα 400 Nm, διαθέσιμα μόλις από τις 1.200 σ.α.λ. Στο τεχνικό κομμάτι τώρα, το πισωκίνητο

πάτωμα της Σειράς 3 Sedan, με ανάρτηση διπλών ψαλιδιών μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, θα είναι η βάση όπου

θα χτιστούν οι «4άρες». Είναι πολύ πιθανό πάντως εδώ, να διαφοροποιηθούν ελαφρώς οι ρυθμίσεις, ώστε, ειδικά η 2θυρη Coupe να

προσφέρει ακόμη πιο δυναμικά οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τα υπόλοιπα «αδέλφια» της.

 

 

http://img833.imageshack.us/img833/2752/scoopbmw3.jpg

 

πηγή

Link to comment
Share on other sites

Ω! :shock:

 

Πεντάμορφη or is it me?

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Είναι πανάθεμα την... Αργεί όμως αρκετά ακόμα... για καλοκαίρι του 2012 το βλέπω...
Link to comment
Share on other sites

Δεν βιαζόμαστε. Μια λογική τιμούλα (για BMW) να έχει και θα αλλαξοπιστήσω! :p

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

η κοκκινη καμπριο 'μπεμπα',σχεδιαστικα,τα σπαει..απιστευτο αμαξι..αλλα θα μου πεις BMW ειναι..αν δεν ειχε καλο σχεδιασμο μια bmw ποιο αμαξι θα ειχε..
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον το project που προκύπτει από την συνεργασία των δύο Ιαπωνικών εταιρειών.:) Ο boxer δίνει υποσχέσεις και ελπίδες στους επίδοξους κατόχους για μελλοντικές επίσημες,γιατί ανεπίσημες σίγουρα θα υπάρξουν,εκδόσεις.

Αν και είναι νωρίς ακόμα,από μεριάς Toyota δεν έχουν φανεί κάποιες προθέσεις για κάποια <<καυτή>> έκδοση.Από την άλλη Subaru και πισωκούνα ακούγεται κάπως :ninja: Εκτός εάν υπάρχει στα σχέδια κάποια sti έκδοση :drool: ,όπου δεν νομίζω να υπάρχει νοήμων νους που να μπορεί να φανταστεί <<όπλο>> της εταιρίας αυτής με τα συγκεκριμένα αρχικά χωρίς <<κούνημα>> από όλους τους τροχούς.

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=13640

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=13639

http://www.4troxoi.gr/files/Image/0072_IAAfrank2011/FT86II-1.jpg http://www.4troxoi.gr/files/Image/0000888_WORLD_NEWS/LABRZ1.jpg http://www.4troxoi.gr/files/Image/0072_IAAfrank2011/FT86II-3.jpg http://www.4troxoi.gr/files/Image/0000888_WORLD_NEWS/LABRZ3.jpg

 

Υ.Γ. Για να προλάβω καταστάσεις sti μόνο στο nick μου υπάρχει :rolleyes:

[sIGPIC][/sIGPIC]

The only time I'm easy's when I'm Killed by death.

Link to comment
Share on other sites

Porsche 911 Carrera Cabrio

 

http://static.blogo.it/autoblog/porsche-911-cabriolet/big_porsche911Cabriolet2012_01.jpg

 

http://static.blogo.it/autoblog/porsche-911-cabriolet/big_porsche911Cabriolet2012_02.jpg

 

http://www.km77.com/fotos/bbtcontent/clipping/KM7KPH20111122_0003/5.jpg

 

http://www.km77.com/fotos/bbtcontent/clipping/KM7KPH20111122_0006/5.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Subaru BRZ

 

http://4.bp.blogspot.com/-Psl4ejrco6U/TtQ0bJuJMqI/AAAAAAAF7SU/TtASSD1JwTs/s1600/2013-Subaru-BRZ-Carscoop2.jpg

 

http://1.bp.blogspot.com/-vpKEUTQ-eHM/TtQ0lhOItPI/AAAAAAAF7TI/2HsMuY_L08E/s1600/2013-Subaru-BRZ-Carscoop2_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ασχημο το βρισκω και εγω..θα προσλαβουνε κανενα σοβαρο σχεδιαστη ποτε.

 

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

ελα ντε. Χρυσοστομε σκεψου οτι αυτο θα κανει καμια 50-60000 ευρο.

σκεψου τι αυτοκινηταρες αγοραζεις με τετοια λευτα και συγκρινε το.

αλλα ειναι κ γουστα ειναι αυτα.

iphone xs max ipad 6th gen
Link to comment
Share on other sites

Ξαναξεκινά η παραγωγή του ελληνικού αυτοκινήτου Pony ενώ η εταιρεία που κατασκευάζει τρομερές ρέπλικες Πόρσε, πήρε άδεια από το ελληνικό κράτος.

 

http://www.autoblog.gr/2011/11/29/ksekina-i-paragogi-tou-poni/

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Mission Impossible: Ghost Protocol

BMW 6, i3 και i8. Δείτε το βίντεο:

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Ξαναξεκινά η παραγωγή του ελληνικού αυτοκινήτου Pony ενώ η εταιρεία που κατασκευάζει τρομερές ρέπλικες Πόρσε, πήρε άδεια από το ελληνικό κράτος.

 

http://www.autoblog.gr/2011/11/29/ksekina-i-paragogi-tou-poni/

 

πολυ ενθαρυντικο αυτο. αντε να δουμε

iphone xs max ipad 6th gen
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

http://img820.imageshack.us/img820/1029/renaultmegane01.jpg

 

 

Μερικές αισθητικές αλλαγές, αναβαθμίσεις στα κινητήρια σύνολα και επιπλέον στοιχεία που

αφορούν στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας χαρακτηρίζουν τη γκάμα του ανανεωμένου για

το 2012 Renault Megane.

 

Μπορεί το ανανεωμένο στα σημεία Renault Megane να μην εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά με

το εύρος των αλλαγών του, παρ’ όλα αυτά, όμως, είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ σημαντικές

αναβαθμίσεις και βελτιώσεις ουσίας, σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν του. Οι ειδοποιείς

αποκλίσεις σε σχέση με το τελευταίο αφορούν στους τρεις νέους κινητήρες, δύο ντίζελ και

ένας βενζίνης, οι οποίοι στο εξής θα φιλοξενούνται κάτω από το καπό όλων των αμαξωμάτων

Sport Tourer, Coupe και Hatchback. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τους πετρελαιοκινητήρες

1.5 dCi και 1.6 dCi, με τον μεν πρώτο να αποτελεί μια αναβαθμισμένη παραλλαγή του παλαιού

1,5 dCi αποδίδοντας στην παρούσα έκδοσή του 110 ίππους και 20 επιπλέον Nm ροπής (260 Nm

από τις μόλις 1.750 σ.α.λ) εξασφαλίζοντας την ίδια στιγμή μικρότερη κατά 15% κατανάλωση

καυσίμου (3,8 λιτ./100 χλμ.) και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των 90 gr για

κάθε χιλιόμετρο. Όσον αφορά τον μεγαλύτερο, η απόδοση του ανέρχεται στους 130 ίππους

(όσους και ο παλαιότερος 1,9 dCi), ενώ η ροπή στα 320 Nm από τις ίδιες ακριβώς σ.α.λ. Σε

ότι αφορά τον βενζινοκινητήρα, τώρα, πρόκειται για τον γνωστό 1.2 TC3, ο οποίος αποδίδει

115 ίππους και 190 Nm ροπής, εκ των οποίων το 90% είναι άμεσα διαθέσιμο από τις 1.650

σ.α.λ. Θεωρητικά, αλλά και πρακτικά, ο… μικρός TCe αντικαθιστά τον παλαίμαχο ατμοσφαιρικό

1.600άρη της Renault, ο οποίος απέδιδε μέχρι τώρα 110 ίππους καταναλώνοντας όμως σε σχέση

με τον υπερτροφοδοτούμενο 20% επιπλέον βενζίνη.

 

 

http://img407.imageshack.us/img407/2885/renaultmegane03.jpg

 

 

Τα καλά νέα όμως δε σταματούν εδώ, καθώς πέρα από την προσθήκη συστήματοςStop&Start σε όλους

τους προαναφερθέντες κινητήρες αλλά και συστήματος ανάκτησης της κινητικής ενέργειας κατά την

πέδηση, αξιοσημείωτη είναι η εγκατάσταση του προγράμματος «Renault Sport Dynamic Management»

στην κορυφαία 2λιτρη έκδοση του Megane Coupe. Περί τίνος ακριβώς πρόκειται; Ο οδηγός του

Megane RenaultSport –πολύ απλά- δεν έχει παρά να πατήσει το σχετικό μπουτόν που βρίσκεται στο

εσωτερικό, κίνηση που θα έχει ως αποτέλεσμα ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του αυτοκινήτου να

αποκτήσει… αίφνης 15 επιπλέον ίππους (265 στο σύνολο) και 20 ακόμα Nm ροπής (360 Nm). Συν τοις

άλλοις, οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρείας υπόσχονται βελτιώσεις κα στο θέμα της ηχητικής

απόδοσης του τελευταίου, χάρη στο πιο ενισχυμένο αλλά και πιο «ελεύθερο» σύστημα εξαγωγής του.

 

 

http://img846.imageshack.us/img846/4636/renaultmegane05.jpg

 

Τι άλλο νέο και διαφορετικό μας φέρνει το Megane 2012; Στον τομέα της σχεδίασης ξεχωρίζουμε

στις πιο ταπεινές εκδόσεις τα LED φωτιστικά σώματα ημέρας, τα μαύρα και ασημί διακοσμητικά

στον εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και τη νέα αισθητική των ζαντών ελαφρού κράματος.

 

Αναβαθμίσεις απαντώνται και στα υλικά του εσωτερικού διακόσμου, ο οποίος διατίθεται πλέον

σε νέες αποχρώσεις και χρωματικούς συνδυασμούς, ενώ, σε ότι αφορά στον εξοπλισμό άνεσης

αλλά και ασφάλειας, τα νέα Renault Megane διατίθενται μεταξύ άλλων με τα συστήματα Visio

System (αποτελείται από μια κάμερα εμπρός από τον εσωτερικό καθρέπτη διευρύνοντας με το

αυτόματο άνοιγμα/κλείσιμο της μεγάλης σκάλας των φώτων το οπτικό πεδίο του οδηγού τη

νύχτα), Lane Departure Warning System και Hill Start Assist.

Εκτιμάται, τέλος, ότι η εμπορική διάθεση των ανανεωμένων Renault Megane θα ξεκινήσει

στις αγορές της Ευρώπης στις αρχές της άνοιξης.

 

http://img189.imageshack.us/img189/9285/icon1u.png πηγή

 

Στις 97.682 μονάδες έκλεισε η χρονιά στον τομέα των πωλήσεων νέων επιβατικών αυτοκινήτων,

σημειώνοντας πτώση 31% σε σύγκριση με το 2010. Και μπορεί μεν το 2011 να έληξε κάτω από

το «ψυχολογικό όριο» των 100.000 ταξινομήσεων, ωστόσο αν σκεφτούμε πως την άνοιξη που μας

πέρασε η συνολική μείωση κόντευε να φτάσει το 60%, ίσως θα πρέπει να πούμε «και πάλι καλά».

 

Συνεχίζοντας τις συγκρίσεις και τους παραλληλισμούς με το παρελθόν θα πρέπει να αναφέρουμε

πως η ελληνική αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων βρέθηκε κάτω από τα επίπεδα του 1977

(98.911 πωλήσεις) και πάνω από τα αντίστοιχα του 1989 (85.645 μονάδες). Δε μπορούμε τώρα

να συμπεράνουμε πόσο απογοητευτική είναι η φετινή επίδοση, κατά τη γνώμη μας όμως τα

πράγματα θα είναι καλύτερα το 2012, με την απόσυρση να συνεχίζει να είναι σε ισχύ ως τις

20 Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους και την πετρελαιοκίνηση ελεύθερη πλέον παντού, συν τη

συνδρομή των μεγάλων εκπτώσεων και προσφορών που προτίθενται να κάνουν όλες οι εταιρείες

που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

 

Σχετικά με τον Δεκέμβριο του 2011, παρουσίασε άνοδο κατά 50% έναντι του αντίστοιχου μήνα

του 2010 (5.538 ταξινομήσεις αντί 3.691), γεγονός που προφανώς οφείλεται και στην λήξη

του μέτρου της απόσυρσης (η παράτασή της διαφαινόταν, πλην όμως δεν ήταν ακόμη βέβαιη

και όσοι μπόρεσαν έτρεξαν να την προλάβουν).

 

Στη μάχη των μοντέλων πρώτο για το 2011 αναδείχθηκε το Opel Corsa, ενώ στο στρατόπεδο

των εταιρειών η Toyota αναδείχθηκε για μια ακόμη φορά πρώτη σε πωλήσεις.

 

 

 

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

  • Δεκέμβριος 2011: 5.538


  • Δεκέμβριος 2010: 3.691
  • Διαφορά: +50%

 

  • Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2010: 141.499
  • Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2011: 97.682
  • Διαφορά: -31%

 

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011

ΟΙ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

  1. Toyota 12.128
  2. Opel 11.440
  3. Volkswagen 9.466
  4. Ford 6.427
  5. Fiat 5.816
  6. Nissan 5.687
  7. Hyundai 4.885
  8. Skoda 4.688
  9. Citroen 3.609
  10. Peugeot 3.419

 

 

ΕΛΑΦΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ

Η μείωση των πωλήσεων στα ελαφρά φορτηγά ανήλθε στο 40,2% έναντι του 2010 (6.357 ταξινομήσεις, αντί των 10.631 της προηγούμενης χρονιάς).

 

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011

ΟΙ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

  1. Toyota 1.479
  2. Nissan 976
  3. Ford 641
  4. Fiat 604
  5. Volkswagen 541
  6. Isuzu 386
  7. Opel 385
  8. Peugeot 282
  9. Mitsubishi 271
  10. Citroen 231

 

 

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ

Η μείωση των πωλήσεων στις μοτοσικλέτες ανήλθε στο 24,7% έναντι του 2010 (46.615 ταξινομήσεις, αντί των 61.898 της προηγούμενης χρονιάς).

 

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011

ΟΙ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

  1. Honda 7.356
  2. Yamaha 6.231
  3. SYM 6.067
  4. Piaggio 5.848
  5. Kymco 4.119
  6. Aprilia 1.757
  7. Daytona 1.667
  8. Modenas 1.295
  9. Kawasaki 1.240
  10. Suzuki 1.229

 

 

http://img189.imageshack.us/img189/9285/icon1u.png πηγή

Edited by VeCo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...