Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το Abarth 695 "Tributo Ferrari" έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και κέρδισε τις εντυπώσεις. Πρόκειται για μια έκδοση επιδόσεων που επιβεβαιώνει τη σχέση μεταξύ Abarth και Ferrari. Δύο εταιριών που βασίζονται σε κοινές αξίες, όπως το πάθος για τις επιδόσεις, την αγωνιστική ψυχή , την προσοχή στη λεπτομέρεια και την ιταλική φινέτσα.

 

Abarth και Ferrari είναι τα δύο μεγάλα ονόματα που συμβάλει τα μέγιστα στην δημιουργία του θρύλου της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στον χώρο των αγώνων. Οι δύο φίρμες, ανανέωσαν πρόσφατα τη συνεργασία τους. Και το νέο προιόν που «ρίχνουν» στην αγορά είναι το Abarth 695 Tributo Ferrari. Και είναι το πρώτο κοινό τους δημιούργημα μετά το 1953 , όταν για παράδειγμα γεννήθηκε η Ferrari 166/250 MM Abarth που έτρεξε σε τοπικούς αγώνες ταχύτητας, συμπεριλαμβανομένου του θρυλικού Mille Miglia.

 

Το Abarth 695 "Tributo Ferrari" είναι ένα μοντέλο το οποίο επιτρέπει αφενός στην Abarth να επεκτείνει την παρουσία της στην αγορά των σπορ αυτοκινήτων και αφετέρου να δώσει την ευκαιρία στους φίλους

της Ferrari να μπορέσουν να αποκτήσουν ένα μικρό, και προσιτό από πλευράς τιμής, μοντέλο. Ένα αυτοκίνητο πρακτικό στην πόλη και φιλικό στις μετακινήσεις.

 

Στον τομέα της εξωτερικής εμφάνισης το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από την εμφάνιση Scuderia Red, με πλευρικούς καθρέφτες από ανθρακονήματα και λεπτομέρειες όπως οι τροχοί και οι πίσω εισαγωγές αέρα σε απόχρωση Racing Grey.

http://www.auto24.gr/ast/cov/Ab/Abarth_695_Tributo_Ferrari_in1_b.jpg

 

Το εσωτερικό διαθέτει επίσης ισχυρή προσωπικότητα και διέπεται από μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, ενώ υπάρχει διάχυτο το σπορτίφ στοιχείο. Τα καθίσματα Abarth Corsa by Sabelt είναι δερμάτινα και μαύρου χρώματος και η βάση τους είναι από ανθρακονήματα. Και αυτός είναι ο λόγος που είναι κατά 10 κιλά ελαφρύτερα (το καθένα) από τα κλασικά μπάκετ καθίσματα με τα οποία εφοδιάζονται τα κλασικά μοντέλα.

 

Το νέο Abarth 695 "Tributo Ferrari" διακρίνεται, πέρα από μια σειρά αλλαγών στον τομέα της εμφάνισης, διαθέτει και έναν εξαιρετικά δυνατό κινητήρα. Ο οποίος αναπτύχθηκε από κοινού, από μηχανικούς των Abarth και Ferrari. Ο κινητήρας, είναι 1,4 Turbo T-Jet 16v, η ιπποδύναμη του οποίου έχει … εκτοξευθεί στους 180 HP. Συνδυάζεται με ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο MTA (Manual Transmission Automated) με τα paddles στο τιμόνι.

http://www.auto24.gr/ast/cov/Ab/Abarth_695_Tributo_Ferrarips01_b.jpg

 

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και, οι επιδόσεις που προσφέρει το μοντέλο είναι … συναρπαστικές. Έτσι, το Abarth 695 Tributo Ferrari είναι σε θέση να πιάσει τα 100 χιλιόμετρα από στάση σε περίπου 7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 225 χιλιόμετρα ανά ώρα.

 

Για τη βελτίωση της επιτάχυνσης, το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με ελαστικά υψηλών επιδόσεων στις 17''ζάντες αλουμινίου.

 

http://www.auto24.gr/html/ent/060/ent.42060.asp

Παναγιώτης
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παρα πολυ ομορφο και μου αρεσει παρα πολυ η "σχεση" που εχει με την Ferrari!

Εκπληκτικη εκδοση... Μακαρι να ειχα και αρκετα χρηματα!

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλέγω. Οι συλλέκτες θα το αγοράσουν σίγουρα. Αλλά πιστεύω πως κανένας δεν θα το αγοράσει για αυτό που είναι, ένα premium μικρό δηλαδή, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει αντικειμενική ανάγκη για ένα premium mini..

 

εχω την εντυπωση οτι μονο οσοι ειναι κατοχοι aston martin θα εχουν την δυνατοτητα να το αγορασουν;)...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

To άρθρο λέει ότι κάτι τέτοιο είχε ακουστεί στην αρχή αλλά τελικά δεν ισχύει. Για να δούμε, τελικά, πως θα κινηθεί η εταιρία. Φαντάζεστε σε 2-3 χρόνια να γεμίσει ο τόπος astom martin, όπως τώρα με τα σμαρτάκια; :blink:
Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση οτι μονο οσοι ειναι κατοχοι aston martin θα εχουν την δυνατοτητα να το αγορασουν;)...

 

Εννοείς ότι δεν θα σου το πουλάνε εάν δεν έχεις ήδη Aston Martin, σαν την Enzo Ferrari ας πούμε;

 

To άρθρο λέει ότι κάτι τέτοιο είχε ακουστεί στην αρχή αλλά τελικά δεν ισχύει. Για να δούμε, τελικά, πως θα κινηθεί η εταιρία. Φαντάζεστε σε 2-3 χρόνια να γεμίσει ο τόπος astom martin, όπως τώρα με τα σμαρτάκια; :blink:

 

Δύσκολο, με την τιμή που έχει. Άσε που δε νομίζω να υπάρχει μεγάλο νούμερο παραγωγής...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς ότι δεν θα σου το πουλάνε εάν δεν έχεις ήδη Aston Martin, σαν την Enzo Ferrari ας πούμε;...

 

Nαι εγω αυτο διαβασα..οτι η aston martin το δημιουργησε για τους πελατες της διοτι οι περισσοτεροι λεει ειχαν&ενα μικρο αμαξι..οποτε ειπε να τους προσφερει κατι πιο exlusive στην μικρη κατηγορια:p!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Nαι εγω αυτο διαβασα..οτι η aston martin το δημιουργησε για τους πελατες της διοτι οι περισσοτεροι λεει ειχαν&ενα μικρο αμαξι..οποτε ειπε να τους προσφερει κατι πιο exlusive στην μικρη κατηγορια:p!!!

 

Σε αυτή την περίπτωση πάσο. Λες να την δίνει και δώρο με κάθε DBS; :D

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτή την περίπτωση πάσο. Λες να την δίνει και δώρο με κάθε DBS; :D

 

χα χα λες??παμε να παρουμε μια DBS:X:p

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

VW Golf 2012: Βest seller με παρόν και μέλλον

 

http://img190.imageshack.us/img190/8081/golfvii1.jpg

Πολύ κοντά στα σχεδιαστικά πρότυπα του μέχρι σήμερα γνωστού Scirocco κινείται η επόμενη γενιά του Golf. Η άφιξή της στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2012

 

Έστω και άθελά τους, οι άνθρωποι της VW τροφοδότησαν -νωρίτερα ίσως απ΄ότι οι ίδιοι θα ήθελαν- τα σενάρια αντικατάστασης της έκτης γενιάς του Golf.

Μπορεί το γερμανικό best seller να έχει συμπληρώσει μόλις ένα χρόνο στην ευρωπαϊκή αγορά, ωστόσο, η διαδικασία εξέλιξης και αντικατάστασής του όπως όλα δείχνουν συνεχίζεται και μάλιστα με γρήγορους ρυθμούς.

 

Τα σκίτσα που εμφανίστηκαν σε προωθητικό video του πρωτότυπου L1 αποκαλύπτουν τα βασικά σχεδιαστικά γνωρίσματα της έβδομης γενιάς του αυτοκινήτου.

 

Οι τονισμένοι θόλοι των τροχών, τα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα και οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες προσαρμόζουν το γερμανικό μικρομεσαίο στα σύγχρονα σχεδιαστικά πρότυπα του κατασκευαστή, δημιουργώντας ταυτόχρονα μια ελκυστικότερη και σαφώς πιο δυναμική εικόνα.

 

Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν το νέο Golf να φτάνει στην ευρωπαϊκή αγορά το 2012, γεγονός που δικαιολογείται από την κατώτερη των προσδοκιών εμπορική πορεία του σημερινού μοντέλου.

 

http://img242.imageshack.us/img242/6048/golfvii2.jpg

 

http://img33.imageshack.us/img33/1200/golfvii3.jpg

 

http://www.in.gr/auto/espionage/espionage.asp?lngEntityID=66451

Link to comment
Share on other sites

Aπο πισω μου αρεχει παρα πολυ. Τα φωτιστικα σωματα θυμιζουν λιγο bmw.

 

Aπο μπροστα τωρα δεν μπορω να πω οτι τρελαθηκα.

Link to comment
Share on other sites

Lexus LF-A 2010: Βήμα βήμα προς την παραγωγή

 

http://img33.imageshack.us/img33/3928/gallerycityautogr.jpg

 

 

http://img158.imageshack.us/img158/2438/03toyotaft86conceptpresl.jpg' alt='03toyotaft86conceptpresl.jpg'>

 

[/url]

Μοιάζουν πολύ ή είναι η ιδέα μου;;;

 

Όσο για την aston martin το μικρό είχε ακουστεί ότι θα δινόταν σαν δώρο για να μπορούν να κινούνται με premium μικρό τις μέρες στο κέντρο....

 

Οι πλούσιοι πάντως δεν νομίζω να μην έχουν λεφτά για πάρκινγκ...

 

Τέλος σχετικά με το smart-iq....το smart είναι πραγματικά μικρό εν αντιθέση με το toyota χώρια το γεγονός ότι το τελευταίο είναι πανάκριβο...

Link to comment
Share on other sites

Μοιάζουν πολύ ή είναι η ιδέα μου;;;

 

...

 

δεν ειναι ιδεα σου..εξαλλου το ειχανε πει στελεχη της toyota οτι η ft-86 θα δανειζεται στοιχεια απο το lf-a...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νέα BMW σειρά 5 με κωδικό όνομα F10 (2010)

 

Aποκαλύφθηκε η έκτη γενιά της Σειράς 5 της ΒΜW, της οποίας η εμπορική σταδιοδρομία

στην ευρωπαϊκή ήπειρο θα ξεκινήσει το Μάρτιο του 2010.

 

 

Περισσότερα εδώ και εδώ

 

Βίντεο: YouTube

 

http://img25.imageshack.us/img25/456/avclubn.jpg

 

http://img510.imageshack.us/img510/1869/1newbmw5seriesf10pictur.jpg

 

 

Η νέα BMWΣειρά 5 με την κωδική ονομασία «F10» επιστρέφει σε ένα πιο ανάλαφρο σχεδιασμό, θυμίζοντας αρκετά την τέταρτη γενιά (Ε39),

έχοντας όμως περισσότερο«επιθετική» και σπορ εμφάνιση από εκείνη. Η νέα Σειρά 5 θα ξεκινήσει την εμπορική της σταδιοδρομία με έναν

8κύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V και τρεις 6κύλινδρους σε σειρά, καθώς με και δύο 6κύλινδρους diesel. Ύστερα από περίπου τρεις μήνες,

η σειρά των κινητήρων του μοντέλου θα ολοκληρωθεί με έναν 4κύλινδρο turbodiesel.

 

Όλα τα μηχανικά σύνολα, εκτός του V8, συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Η έκδοση με τον 8κύλινδρο κινητήρα

(550i) προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic 8 σχέσεων, το οποίο διατίθεται προαιρετικά στην

υπόλοιπη γκάμα της νέας 5άρας.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος: 4.899 χλστ.

Πλάτος: 1.860 χλστ.

Ύψος: 1.464 χλστ.

Μεταξόνιο: 2.968 χλστ.

 

» 523i

Κινητήρας: 6κύλινδρος σε σειρά

Κυβισμός: 2.996 κ.εκ.

Ισχύς: 204 ίπποι στις 6.100 σ.α.λ.

Ροπή: 27,5 χλγμ. στις 1.500 σ.α.λ.

Ανώτατη ταχύτητα: 238 χλμ/ώρα

0-100 χλμ/ώρα: 7,9 δλ.

Μέση κατανάλωση: 7,6 λτ/100 χλμ

Εκπομπές CO2: 177 γρ/χλμ

 

» 528i

Κινητήρας: 6κύλινδρος σε σειρά

Κυβισμός: 2.996 κ.εκ.

Ισχύς: 258 ίπποι στις 6.600 σ.α.λ.

Ροπή: 31,6 χλγμ. στις 2.600 σ.α.λ.

Ανώτατη ταχύτητα: 250 χλμ/ώρα

0-100 χλμ/ώρα: 6,6 δλ.

Μέση κατανάλωση: 7,8 λτ/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 182 γρ/χλμ

 

» 535i

Κινητήρας: 6κύλινδρος σε σειρά

Κυβισμός: 2.979 κ.εκ.

Ισχύς: 306 ίπποι στις 5.800 σ.α.λ.

Ροπή: 40,8 χλγμ. στις 1.200 σ.α.λ.

Ανώτατη ταχύτητα: 250 χλμ/ώρα

0-100 χλμ/ώρα: 6 δλ.

Μέση κατανάλωση: 8,5 λτ/100 χλμ

Εκπομπές CO2: 199 γρ/χλμ

 

» 550i

Κινητήρας: V8 90o

Κυβισμός: 4.395 κ.εκ.

Ισχύς: 407 ίπποι στις 6.400 σ.α.λ.

Ροπή: 61,1 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ.

Ανώτατη ταχύτητα: 250 χλμ/ώρα

0-100 χλμ/ώρα: 5 δλ.

Μέση κατανάλωση: 10,4 λτ/100 χλμ

Εκπομπές CO2: 243 γρ/χλμ

 

» 520d

Κινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά

Κυβισμός: 1.995 κ.εκ.

Ισχύς: 184 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.

Ροπή: 38,7 χλγμ. στις 1.900 σ.α.λ.

Ανώτατη ταχύτητα: 227 χλμ/ώρσ

0-100 χλμ/ώρα: 8,1 δλ.

Μέση κατανάλωση: 5 λτ/100 χλμ

Εκπομπές CO2: 132 γρ/χλμ

 

» 525d

Κινητήρας: 6κύλινδρος σε σειρά

Κυβισμός: 2.993 κ.εκ.

Ισχύς: 204 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.

Ροπή: 45,8 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ.

Ανώτατη ταχύτητα: 236 χλμ/ώρα

0-100 χλμ/ώρα: 7,2 δλ.

Μέση κατανάλωση: 6,2 λτ/100 χλμ

Εκπομπές CO2: 162 γρ/χλμ

 

» 530d

Κινητήρας: 6κύλινδρος σε σειρά

Κυβισμός: 2.993 κ.εκ.

Ισχύς: 245 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.

Ροπή: 55,0 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ.

Ανώτατη ταχύτητα: 250 χλμ/ώρα

0-100 χλμ/ώρα: 6,3 δλ.

Μέση κατανάλωση: 6,3 λτ/100 χλμ

Εκπομπές CO2: 166 γρ/χλμ

Link to comment
Share on other sites

Πιο smooth από την προηγούμενη κατά την άποψη μου. Φαίνεται ενδιαφέρουσα και σίγουρα θα γίνει τεράστια μάχη στην κατηγορία μεταξύ Mercedes - BMW - Audi...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Επιβλητική και άνετη. Εντυπωσιάζει τόσο με τους χώρους όσο και με την ποιότητά της.

 

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Aston Martin Cygnet Concept

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/Aston-Martin-Cygnet-Concept_1.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/Aston-Martin-Cygnet-Concept_2.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/Aston-Martin-Cygnet-Concept_3.jpg

 

more

 

Mercedes-Benz E-Class Cabriolet

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/Mercedes-Benz-E-500-Cabriolet_1.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/Mercedes-Benz-E-500-Cabriolet_3.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/Mercedes-Benz-E-500-Cabriolet_4.jpg

 

more

 

MINI Beachcomber Concept

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/MINI-Beachcomber-Concept_1.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/MINI-Beachcomber-Concept_5.jpg

 

 

 

more

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Aston Martin Cygnet Concept, ίσως μια βελτιωμένη έκδοση του συνηθισμένου πλέον smart.

 

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

 

Link to comment
Share on other sites

Aston Martin Cygnet Concept, ίσως μια βελτιωμένη έκδοση του συνηθισμένου πλέον smart.

 

Mηπως θες να πεις Toyota iQ????

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον, ισχύει η πρόταση χωρίς το «ίσως»...

 

Υ.Γ.

Είναι περίεργο που μου αρέσει; :worry:

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aston Martin One-77

 

http://i45.tinypic.com/iejqzk.jpg

 

Το supercar της Aston Martin One-77 θα παραχθεί σε μόλις 77 κομμάτια – όπως άλλωστε υποδηλώνει το όνομά του – με τις παραδόσεις να αρχίζουν στα μέσα του 2010. Αυτή την περίοδο το αυτοκίνητο υποβάλλεται σε εντατικές δοκιμές, που επικεντρώνονται στην τελική του ταχύτητα. Η One-77 κατάφερε να αγγίξει τα 355 χλμ./ώρα (για την ακρίβεια 354,86) σε άγνωστη τοποθεσία στη νότια Ευρώπη. Οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές, σύμφωνα με την Aston Martin, καθώς επικρατούσε δυνατός άνεμος.

 

http://i49.tinypic.com/2laaqyw.jpg

 

 

Το διθέσιο supercar εξοπλίζεται με ένα νέο V12 κινητήρα, χωρητικότητας 7,3 λίτρων. Η ισχύς του φθάνει τους 710 ίππους και η ροπή τα 76,5 κιλά. Η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς μέσω ημιαυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Το βάρος του έχει κρατηθεί στα επίπεδα των 1.500 κιλών, χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων.

 

πηγή: http://www.autofree.gr/

 

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

 

Link to comment
Share on other sites

[Η One-77 κατάφερε να αγγίξει τα 355 χλμ./ώρα (για την ακρίβεια 354,86) σε άγνωστη τοποθεσία στη νότια Ευρώπη.

 

Στο nardo......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...