7020029 Δημ. September 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 21, 2009 αν και αυτης της κατηγοριας τα αυτοκινητα δε μου αρεσουν, το smart τρωγεται, το iQ ειναι σαφως πιο ωραιο απο το smart (κατ εμε παντα), αλλα αυτο εδω ειναι αχωνευτο! ειναι και σε κατηγορια που δε μου αρε, ειναι και με αθλιο design.. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chryant Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 Καλα μην βιαζεστε δεν θα το βγαλουν ετσι στην παραγωγη...... ειναι ενα προτοτυπο.. Και το IQ πριν βγει στην παραγωγη ηταν διαφορετικο...... Παράθεση Maybe you were right But baby I was lonely I don't want to fight I'm tired of being sorry ...:shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 πωπω!! οτι πιο ασχημο υπαρχει ειναι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 Τελικά τα επόμενα αυτοκίνητα θα είναι σαν διαστημόπλοια μικρά. Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreas1022 Δημ. September 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2009 Ξερει κανεις τι ειναι αυτη η εκθεση που γινεται αυτες τις μερες τι ειναι?σαν "Αυτοκινιση"? Παράθεση :w00t: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. September 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 28, 2009 Ξερει κανεις τι ειναι αυτη η εκθεση που γινεται αυτες τις μερες τι ειναι?σαν "Αυτοκινιση"? περισσοτερα με βελτιωσεις ασχολειται. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chrispetsas Δημ. September 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 28, 2009 Μέχρι χτες γινόταν η έκθεση, η οποία ήταν επεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ! :mad: Πεταμένα λεφτά. Σε 20 λεπτά την είχα γυρίσει όλη. Δεν είχε ούτε το 1/4 από τις μάρκες των καινούριων και αυτές είχαν 2-3 μοντέλα maximum. Ακόμα και οι after market εταιρείες ήταν αίσχος. Απ' έξω ήταν κάτι γύφτοι με φτιαγμένα καγκουράμαξα που έβαζαν στη διαπασών τα ηχοσυστήματά τους. Χάλια μιλάμε, τρισάθλια έκθεση, ντροπή για τον χώρο του αυτοκινήτου. Μόνο οι κοπέλες άξιζαν... Παράθεση :blink: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. September 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 28, 2009 Μ αρεσει που θα χαν και veyron!!!!:lol: Tην επομενη φορα μαλλον θα φερουν καμια ΕΝΖΟ(υποθετικα παντα) :p Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. October 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2009 Lexus LF-A 2010: Βήμα βήμα προς την παραγωγή http://img33.imageshack.us/img33/3928/gallerycityautogr.jpg Η Lexus μπορεί να μας έχει συνηθίσει στα υβριδικά μοντέλα με έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων, ωστόσο δεν λείπουν κατά καιρούς από την γκάμα της και τα «καυτά» supercars. Από την έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ μάς έχει προϊδεάσει η ιαπωνική εταιρεία με το πρωτότυπο LF-A, που σταδιακά εξελίσσεται, για να φτάσουμε στο σημερινό στάδιο, που είναι ένα βήμα πριν από την τελική μορφή. Όσο παραπλανητικές και να είναι οι φωτογραφίες του πανίσχυρου Lexus, είναι σίγουρο ότι πρόκειται για ένα κουπέ με «άγρια» εμφάνιση που στοχεύει να χτυπήσει αντίστοιχα πισωκίνητα, όπως οι προτάσεις της Infiniti. Το έργο αυτό αναμένεται να είναι δύσκολο, γι' αυτό και κάτω από το καπό του LF-A βρίσκεται ο V10 4,8 λίτρων, που αποδίδει περισσότερους από 500 ίππους. Το LF-A (αν είναι αυτή η τελική ονομασία του) αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2010. http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=4448 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. October 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2009 Το αμάξι έχει άγριο χαρακτήρα και δύναμη. Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. October 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2009 Στην παραγωγή η Bugatti Galibier To εντυπωσιακό σεντάν της Bugatti που παρουσιάστηκε σε λίγους και εκλεκτούς τον περασμένο μήνα, τελικά θα δει το φως της παραγωγής. Το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιαστεί σε καμία μεγάλη έκθεση, όμως αυτό που έχει διαρρεύσει είναι η έναρξη παραγωγής καθώς και η τιμή του. http://img260.imageshack.us/img260/6294/pegalibier1.jpg Έτσι το μοντέλο που όπως φαίνεται θα διεκδικήσει με άνεση τον τίτλο του ταχύτερου σεντάν παραγωγής, θα ξεκινήσει την παραγωγή του το 2013 με την τιμή να ξεκινά από τις 900.000 λίρες Αγγλίας που ισοδυναμούν με 984.900 ευρώ, ή αν το προτιμάτε σε δολάρια Αμερικής μας κάνει 1,4 εκατομμύρια! Είναι άγνωστο ακόμη το που θα παρουσιαστεί επίσημα το αυτοκίνητο, αφού η παρουσίαση που έγινε τον περασμένο μήνα ήταν ιδιωτική (για τους άμεσα ενδιαφερόμενους!). Το μοντέλο να θυμίσουμε ότι θα χρησιμοποιεί τούρμπο 16κύλινδρο σύνολο 8 λίτρων, ενώ η ιπποδύναμη θα κυμαίνεται κάπου μεταξύ 800 και 1.000 ίππων. Η δύναμη αυτή θα περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου, ενώ ο κινητήρας θα έχει ως βασικό καύσιμο τη βενζίνη όμως θα μπορεί να καταναλώνει και αιθανόλη. Τέλος, η ανώτατη ταχύτητα του αυτοκινήτου θα «περιορίζεται» στα 350 χ.α.ω., αρκετά κάτω από την Veyron, αλλά και πάλι η Galibier θα είναι το ταχύτερο sedan παραγωγής! http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/92994.asp Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kap Δημ. October 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2009 τουλάχιστον δεν θα αργούν τα παιδιά στο σχολείο προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου και ειδικά οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι ντροπή, μου θυμίζει έναν κάγκουρα που αντί για διπλή είχε τριπλή απόληξη στο αμάξι του. Παράθεση [sigpic][/sigpic] I Am, by any practical defintion of the words, foolproof and incapable of error. - HAL9000 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. October 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2009 τουλάχιστον δεν θα αργούν τα παιδιά στο σχολείο προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου και ειδικά οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι ντροπή, μου θυμίζει έναν κάγκουρα που αντί για διπλή είχε τριπλή απόληξη στο αμάξι του. Στις εικόνες πάντως φαίνεται όχι τριπλή, αλλά τετραπλή απόληξη... Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. October 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2009 4 απολήξεις σε κάθε μεριά έχει. Τραγικό είναι και θυμίζει πάρα πολύ την απαίσια Panamera. Έχει και ένα πτερίγιο που διατρέχει ολόκληρο το αυτοκίνητο, ξεκινώντας από το καπό, παρμπρίζ, οροφή και καταλήγοντας στην πέμπτη πόρτα (κάθετη είναι και μια συστοιχία led που παίζει το ρόλο του στοπ). http://img16.imageshack.us/img16/4418/bugattigalibier5.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. October 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2009 οντως μοιαζει με παναμερα. το πισω μερος δεν με ενθουσιαζει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. October 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2009 για τους Χατσιροκου lovers!! http://www.autoblog.com/2009/10/06/toyko-2009-preview-toyota-ft-86-concept-brings-back-the-hachiro/ αν και προσωπικα θα προτιμουσα να το δω με εναν 1.5Τ της subaru (αφου εχει αποφασιστει να φοραει μοτερ subaru), παρα με ενα 2.0ΝΑ... Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. October 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2009 Δεν το λές και άσχημο,είναι ένα αρκετά καλό concept car. Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panayiotis Δημ. October 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2009 Ο στόχος υψηλός. Να γίνει η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο η οποία θα δώσει στην παραγωγή ένα υβριδικό σπορ μοντέλο. Ο λόγος για την Honda, η οποία στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο (διεξάγεται αυτές τις ημέρες) παρουσιάζει το CR-Z , ένα αυτοκίνητο που θα αρχίσει να πωλείται στην Ιαπωνία τον Φεβρουάριο και στην Ευρώπη θα διατίθεται από την άνοιξη του 2010. Το είδαμε για πρώτη φορά στην Έκθεση του Τόκιο το 2007. Την περασμένη άνοιξη, στο Σαλόνι της Γενεύης ήταν ένα στάδιο πριν την τελική του μορφή. Και αυτές τις ημέρες, στο Σαλόνι του Τόκιο, γίνεται η επίσημη πρεμιέρα του Honda CR-Z Concept. Του μοντέλου προπαραγωγής. Και, όπως ανακοίνωσε επίσημα η γιαπωνέζικη φίρμα το μοντέλο θα μπει στην παραγωγή τον επόμενο Φεβρουάριο ενώ στην αγορά της Ευρώπης θα το δούμε στις αρχές της άνοιξης του 2010. http://www.auto24.gr/ast/cov/Ho/Honda_CR_Z_sd_b.jpg Έχουν περάσει σχεδόν 20 ολόκληρα χρόνια, από τότε που η Honda είχε κερδίσει τις καρδιές όλων των νεαρών και γκαζιάριδων οδηγών με το CR-X VTEC. Ένα σπορ -κουπέ μοντέλο σε διαστάσεις αυτοκινήτου σούπερ μίνι. Το CR-X VTEC ήταν το πρώτο μοντέλο με κινητήρα που διέθετε μεταβλητό χρονισμό και βύθιση βαλβίδων και απέδιδε 160 άλογα από 1600 κυβικά εκατοστά χωρητικότητα. Με το CR-Z η Honda φιλοδοξεί να συνεχίσει την παράδοση που δημιούργησε με το CR-X . Ενώ συγχρόνως θέλει να γίνει η πρώτη εταιρία στον κόσμο, που παρουσιάζει ένα υβριδικό σπορ – κουπέ μοντέλο. http://www.auto24.gr/ast/cov/Ho/Honda_CR_Z_in_b.jpg Η εξωτερική εμφάνιση του CR-Z αποπνέει δυναμισμό και έντονα σπορτίβ στοιχεία. Στο εσωτερικό, ελάχιστα πράγματα θυμίζουν το concept που παρουσιάσθηκε στο Τόκιο πριν δύο χρόνια. Και, οι φωτογραφίες που έδωσε στην δημοσιότητα η γιαπωνέζικη φίρμα παραπέμπουν σε μια πιο σπορ έκδοση της εικόνας που συναντούμε στο Insight. Επισήμως δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση σχετικά με το μηχανικό σύνολο με το οποίο θα εφοδιάζεται το CR-Z. Οι πληροφορίες πάντως θέλουν να είναι το ίδιο μοτέρ με αυτό που κινεί το Insight, με μόνη διαφοροποίηση την αύξηση του κυβισμού από τα 1.3 λ. (98 ίπποι) στα 1.5 λίτρα και φυσικά την αύξηση της ιπποδύναμης. http://www.auto24.gr/ast/cov/Ho/Honda_CR_Z_sd_in2_b.jpg Το CR-Z θα διαθέτει το ίδιο ηλεκτρικό πακέτο (μπαταρίες, ηλεκτροκινητήρας κλπ) που συναντούμε τόσο στο Insight όσο και στο Civic Hybrid. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς ενώ προς το παρόν δεν έχει διευκρινισθεί αν η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται με αυτόματο κιβώτιο CVT (όπως στα Insight και Civic Hybrid) ή θα υπάρχει μηχανικό κιβώτιο. Το CR-Z δείχνει δίχως άλλο το νέο δρόμο που χαράσσουν παγκοσμίως οι αυτοκινητοβιομηχανίες κι έχει διπλό στόχο. Αφενός την μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και αφετέρου τον περιορισμό των ρύπων που εκλύονται στο περιβάλλον. http://www.auto24.gr/html/ent/011/ent.42011.asp Παράθεση Παναγιώτης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. October 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2009 http://www.autoblog.com/2009/10/06/toyko-2009-preview-toyota-ft-86-concept-brings-back-the-hachiro/ αν και προσωπικα θα προτιμουσα να το δω με εναν 1.5Τ της subaru (αφου εχει αποφασιστει να φοραει μοτερ subaru), παρα με ενα 2.0ΝΑ... γινονται παραγγελιες απο τωρα................???:shock:για να το κλεισω:drool:!!!σοβαρα:p... εδω δειτε την κουκλα σε 40+ νεες φωτογραφιες που δεν εχουν πολυκυκλοφορησει ακομα http://www.7tune.com/ft-86-up-close-and-personal/ Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. October 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2009 To Cygnet της Aston Martin http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/penewcygnet-1.jpg Το μίνι όχημα που η Aston Martin μας επιφύλασσε για έκπληξη, το γνωρίσαμε από την πρώτη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε επίσημα πριν δύο μήνες και προκάλεσε μεγάλη εντύπωση. Όχι τόσο για την επιλογή του οχήματος που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση (Toyota iQ 1.33), αλλά για την επιλογή ενός κατασκευαστή τόσο υψηλού κύρους να κατασκευάσει ένα τόσο μικρό όχημα. Έτσι το Cygnet θα κάνει την εμφάνιση του στους δρόμους από του χρόνου, ενώ πρέπει να θυμίσουμε ότι το αυτοκίνητο θα συναρμολογείται κανονικά στην Ιαπωνία και θα μεταφέρεται στην Αγγλία και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Aston Martin στο Gaydon όπου θα ολοκληρώνεται η μετατροπή. http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/penewcygnet-2.jpg Το νεότερο που διέρρευσε μόλις χτες είναι ότι τελικά το αυτοκίνητο θα πωλείται σε τιμή που θα ξεκινά από τις 32.000 δολάρια (περίπου δύο φορές η τιμή του Toyota iQ 1.33), που αυτομάτως θα το κάνει το πιο ακριβό αυτοκίνητο της κατηγορίας, αλλά την πιο φτηνή Aston Martin! Εξωτερικά, όπως τουλάχιστον μαρτυρούν οι ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες, το Cygnet θα έχει όλα τα στοιχεία που θα το κάνουν να ξεχωρίζει από το πλήθος, όπως οι προφυλακτήρες εμπρός πίσω, και τα φανάρια, η μάσκα, και πληθώρα σημάτων που θα δηλώνει την εταιρεία κατασκευής. http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/93044.asp Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. October 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2009 Το νεότερο που διέρρευσε μόλις χτες είναι ότι τελικά το αυτοκίνητο θα πωλείται σε τιμή που θα ξεκινά από τις 32.000 δολάρια (περίπου δύο φορές η τιμή του Toyota iQ 1.33), που αυτομάτως θα το κάνει το πιο ακριβό αυτοκίνητο της κατηγορίας, αλλά την πιο φτηνή Aston Martin! Με βάζει σε σκέψεις αυτή η κίνηση. Από την μία δημιουργεί μία κατηγορία (premium minis or something) η οποία δεν υπάρχει και αυτό είναι συνήθως καλό/ενδιαφέρον, αλλά από την άλλη δεν ξέρω κατά πόσον θα μπορέσει να είναι πετυχημένο. Θέλω να πω, πόσοι θα αγόραζαν ένα mini car με διπλάσια τιμή από τα υπόλοιπα απλά και μόνο επειδή είναι Aston Martin; Και επιπλέον, είναι τόσο μεγάλο το κυκλοφοριακό πρόβλημα στις πόλεις του κόσμου που οι οικονομικά εύρωστοι χρειαζόνται ένα premium mini για να μην ταλαιπωρούνται οι Bentleys, Ferraris, Lambo τους στο παρκάρισμα; Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kap Δημ. October 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2009 Θέλω να πω, πόσοι θα αγόραζαν ένα mini car με διπλάσια τιμή από τα υπόλοιπα απλά και μόνο επειδή είναι Aston Martin; σκέψου πόσα fashion victims υπάρχουν σε αυτό το οικονομικό εύρος, σκέψου τους συλλέκτες και τους οικονομικά εύρωστους που απλά αγοράζουν premium προϊόντα λόγω της οικονομικής τους επιφάνειας ανεξάρτητα από τη σχέση τιμής - προϊόντος, επίσης μπορούμε να βάλουμε τους fans αυτής της μάρκας κ.ο.κ. επίσης οι ηλίθιοι είναι αήττητοι και σε συνάρτηση με τον δείκτη νοημοσύνης του πλήθους που είναι πολύ χαμηλότερος του μέσου όρου, νομίζω πως φτιάχνεις άνετα μια πελατειακή βάση για το εν λόγω προϊόν που μπορεί να φέρει ανέλπιστα κέρδη στην προκείμενη αυτοκινητοβιομηχανία, όπως έγινε και με το 4χ4 της porsche ;). όσο για τους οικονομικά εύρωστους έχουν ελικόπτερα... Παράθεση [sigpic][/sigpic] I Am, by any practical defintion of the words, foolproof and incapable of error. - HAL9000 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. October 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2009 σκέψου πόσα fashion victims υπάρχουν σε αυτό το οικονομικό εύρος, σκέψου τους συλλέκτες και τους οικονομικά εύρωστους που απλά αγοράζουν premium προϊόντα λόγω της οικονομικής τους επιφάνειας ανεξάρτητα από τη σχέση τιμής - προϊόντος, επίσης μπορούμε να βάλουμε τους fans αυτής της μάρκας κ.ο.κ. επίσης οι ηλίθιοι είναι αήττητοι και σε συνάρτηση με τον δείκτη νοημοσύνης του πλήθους που είναι πολύ χαμηλότερος του μέσου όρου, νομίζω πως φτιάχνεις άνετα μια πελατειακή βάση για το εν λόγω προϊόν που μπορεί να φέρει ανέλπιστα κέρδη στην προκείμενη αυτοκινητοβιομηχανία, όπως έγινε και με το 4χ4 της porsche ;). Δεν αντιλέγω. Οι συλλέκτες θα το αγοράσουν σίγουρα. Αλλά πιστεύω πως κανένας δεν θα το αγοράσει για αυτό που είναι, ένα premium μικρό δηλαδή, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει αντικειμενική ανάγκη για ένα premium mini... Η Cayenne δεν ήταν ακριβώς το ίδιο. Η Porsche έβγαλε ένα μοντέλο το οποίο έδινε τη δυνατότητα σε κάποιον να αγοράσει Porsche που να μπορεί να μεταφέρει περισσότερα άτομα. Επιπλέον, η κατηγορία της Porsche είχε αρχίσει να κάνει απίστευτες πωλήσεις, οπότε δεν δημιούργησε κατηγορία, απλά φρόντισε να βγάλει μία από τις πιο premium προτάσεις για να εκμεταλλευθεί αυτούς που ήθελα να δώσουν περισσότερα για κάτι πιο ξεχωριστό από μία Mercedes ή μία BMW... όσο για τους οικονομικά εύρωστους έχουν ελικόπτερα... Σωστός. ;) Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. October 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2009 σκέψου πόσα fashion victims υπάρχουν σε αυτό το οικονομικό εύρος, σκέψου τους συλλέκτες και τους οικονομικά εύρωστους που απλά αγοράζουν premium προϊόντα λόγω της οικονομικής τους επιφάνειας ανεξάρτητα από τη σχέση τιμής - προϊόντος, επίσης μπορούμε να βάλουμε τους fans αυτής της μάρκας κ.ο.κ. επίσης οι ηλίθιοι είναι αήττητοι και σε συνάρτηση με τον δείκτη νοημοσύνης του πλήθους που είναι πολύ χαμηλότερος του μέσου όρου, νομίζω πως φτιάχνεις άνετα μια πελατειακή βάση για το εν λόγω προϊόν που μπορεί να φέρει ανέλπιστα κέρδη στην προκείμενη αυτοκινητοβιομηχανία, όπως έγινε και με το 4χ4 της porsche ;). όσο για τους οικονομικά εύρωστους έχουν ελικόπτερα... Ηλιθιοι αυτοι που αγορασαν το Cayenne????:dizzy: Aν και δεν με τρελενει εμφανησιακα νομιζω πως ειναι απο τα καλυτερα SUV που κυκλοφορουν αυτη τη στιγμη.4Χ4 παντως δεν λεγεται. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kap Δημ. October 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2009 την Cayenne την έβαλα μάλλον άτοπα ως παράδειγμα δεν έχει να κάνει απλά και τα δύο μοντέλα προέρχονται από παρόμοιες σε στόχους εταιρείες που λάνσαραν εντελώς αντισυμβατικά με τη νοοτροπία τους προϊόντα εξ ου και η (άτοπη ίσως) αναφορά. όσον αφορά για την ανάγκη από πότε το premium χρειάζεται αντικειμενικό σκοπό για να υπάρξει; ο παραλογισμός βρισκόταν πάντα στα στοιχεία της premium κατηγορίας. zyp3r με παρεξήγησες προς θεού και δεν λέω αυτό, απλά ανέφερα την cayene λόγω ομοιοτήτων με την mini aston Παράθεση [sigpic][/sigpic] I Am, by any practical defintion of the words, foolproof and incapable of error. - HAL9000 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.