Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

αν και αυτης της κατηγοριας τα αυτοκινητα δε μου αρεσουν, το smart τρωγεται, το iQ ειναι σαφως πιο ωραιο απο το smart (κατ εμε παντα), αλλα αυτο εδω ειναι αχωνευτο! ειναι και σε κατηγορια που δε μου αρε, ειναι και με αθλιο design..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλα μην βιαζεστε δεν θα το βγαλουν ετσι στην παραγωγη...... ειναι ενα προτοτυπο.. Και το IQ πριν βγει στην παραγωγη ηταν διαφορετικο......

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

I'm tired of being sorry ...:shifty:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τα επόμενα αυτοκίνητα θα είναι σαν διαστημόπλοια μικρά.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ξερει κανεις τι ειναι αυτη η εκθεση που γινεται αυτες τις μερες τι ειναι?σαν "Αυτοκινιση"?
:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Ξερει κανεις τι ειναι αυτη η εκθεση που γινεται αυτες τις μερες τι ειναι?σαν "Αυτοκινιση"?

 

περισσοτερα με βελτιωσεις ασχολειται.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι χτες γινόταν η έκθεση, η οποία ήταν επεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ! :mad:

Πεταμένα λεφτά. Σε 20 λεπτά την είχα γυρίσει όλη. Δεν είχε ούτε το 1/4 από τις μάρκες των καινούριων και αυτές είχαν 2-3 μοντέλα maximum. Ακόμα και οι after market εταιρείες ήταν αίσχος. Απ' έξω ήταν κάτι γύφτοι με φτιαγμένα καγκουράμαξα που έβαζαν στη διαπασών τα ηχοσυστήματά τους. Χάλια μιλάμε, τρισάθλια έκθεση, ντροπή για τον χώρο του αυτοκινήτου. Μόνο οι κοπέλες άξιζαν...

:blink:
Link to comment
Share on other sites

Μ αρεσει που θα χαν και veyron!!!!:lol:

Tην επομενη φορα μαλλον θα φερουν καμια ΕΝΖΟ(υποθετικα παντα) :p

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Lexus LF-A 2010: Βήμα βήμα προς την παραγωγή

 

http://img33.imageshack.us/img33/3928/gallerycityautogr.jpg

 

Η Lexus μπορεί να μας έχει συνηθίσει στα υβριδικά μοντέλα με έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων, ωστόσο δεν λείπουν κατά καιρούς από την γκάμα της και τα «καυτά» supercars. Από την έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ μάς έχει προϊδεάσει η ιαπωνική εταιρεία με το πρωτότυπο LF-A, που σταδιακά εξελίσσεται, για να φτάσουμε στο σημερινό στάδιο, που είναι ένα βήμα πριν από την τελική μορφή.

 

Όσο παραπλανητικές και να είναι οι φωτογραφίες του πανίσχυρου Lexus, είναι σίγουρο ότι πρόκειται για ένα κουπέ με «άγρια» εμφάνιση που στοχεύει να χτυπήσει αντίστοιχα πισωκίνητα, όπως οι προτάσεις της Infiniti. Το έργο αυτό αναμένεται να είναι δύσκολο, γι' αυτό και κάτω από το καπό του LF-A βρίσκεται ο V10 4,8 λίτρων, που αποδίδει περισσότερους από 500 ίππους. Το LF-A (αν είναι αυτή η τελική ονομασία του) αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2010.

 

http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=4448

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι έχει άγριο χαρακτήρα και δύναμη.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στην παραγωγή η Bugatti Galibier

 

To εντυπωσιακό σεντάν της Bugatti που παρουσιάστηκε σε λίγους και εκλεκτούς τον περασμένο μήνα, τελικά θα δει το φως της παραγωγής. Το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιαστεί σε καμία μεγάλη έκθεση, όμως αυτό που έχει διαρρεύσει είναι η έναρξη παραγωγής καθώς και η τιμή του.

 

http://img260.imageshack.us/img260/6294/pegalibier1.jpg

 

Έτσι το μοντέλο που όπως φαίνεται θα διεκδικήσει με άνεση τον τίτλο του ταχύτερου σεντάν παραγωγής, θα ξεκινήσει την παραγωγή του το 2013 με την τιμή να ξεκινά από τις 900.000 λίρες Αγγλίας που ισοδυναμούν με 984.900 ευρώ, ή αν το προτιμάτε σε δολάρια Αμερικής μας κάνει 1,4 εκατομμύρια! Είναι άγνωστο ακόμη το που θα παρουσιαστεί επίσημα το αυτοκίνητο, αφού η παρουσίαση που έγινε τον περασμένο μήνα ήταν ιδιωτική (για τους άμεσα ενδιαφερόμενους!). Το μοντέλο να θυμίσουμε ότι θα χρησιμοποιεί τούρμπο 16κύλινδρο σύνολο 8 λίτρων, ενώ η ιπποδύναμη θα κυμαίνεται κάπου μεταξύ 800 και 1.000 ίππων. Η δύναμη αυτή θα περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου, ενώ ο κινητήρας θα έχει ως βασικό καύσιμο τη βενζίνη όμως θα μπορεί να καταναλώνει και αιθανόλη. Τέλος, η ανώτατη ταχύτητα του αυτοκινήτου θα «περιορίζεται» στα 350 χ.α.ω., αρκετά κάτω από την Veyron, αλλά και πάλι η Galibier θα είναι το ταχύτερο sedan παραγωγής!

 

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/92994.asp

Link to comment
Share on other sites

τουλάχιστον δεν θα αργούν τα παιδιά στο σχολείο

 

προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου και ειδικά οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι ντροπή, μου θυμίζει έναν κάγκουρα που αντί για διπλή είχε τριπλή απόληξη στο αμάξι του.

[sigpic][/sigpic]

I Am, by any practical defintion of the words, foolproof and incapable of error. - HAL9000

Link to comment
Share on other sites

τουλάχιστον δεν θα αργούν τα παιδιά στο σχολείο

 

προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου και ειδικά οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι ντροπή, μου θυμίζει έναν κάγκουρα που αντί για διπλή είχε τριπλή απόληξη στο αμάξι του.

 

Στις εικόνες πάντως φαίνεται όχι τριπλή, αλλά τετραπλή απόληξη...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

4 απολήξεις σε κάθε μεριά έχει. Τραγικό είναι και θυμίζει πάρα πολύ την απαίσια Panamera. Έχει και ένα πτερίγιο που διατρέχει ολόκληρο το αυτοκίνητο, ξεκινώντας από το καπό, παρμπρίζ, οροφή και καταλήγοντας στην πέμπτη πόρτα (κάθετη είναι και μια συστοιχία led που παίζει το ρόλο του στοπ).

 

http://img16.imageshack.us/img16/4418/bugattigalibier5.jpg

Link to comment
Share on other sites

για τους Χατσιροκου lovers!!

http://www.autoblog.com/2009/10/06/toyko-2009-preview-toyota-ft-86-concept-brings-back-the-hachiro/

 

αν και προσωπικα θα προτιμουσα να το δω με εναν 1.5Τ της subaru (αφου εχει αποφασιστει να φοραει μοτερ subaru), παρα με ενα 2.0ΝΑ...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Δεν το λές και άσχημο,είναι ένα αρκετά καλό concept car.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ο στόχος υψηλός. Να γίνει η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο η οποία θα δώσει στην παραγωγή ένα υβριδικό σπορ μοντέλο. Ο λόγος για την Honda, η οποία στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο (διεξάγεται αυτές τις ημέρες) παρουσιάζει το CR-Z , ένα αυτοκίνητο που θα αρχίσει να πωλείται στην Ιαπωνία τον Φεβρουάριο και στην Ευρώπη θα διατίθεται από την άνοιξη του 2010.

Το είδαμε για πρώτη φορά στην Έκθεση του Τόκιο το 2007. Την περασμένη άνοιξη, στο Σαλόνι της Γενεύης ήταν ένα στάδιο πριν την τελική του μορφή. Και αυτές τις ημέρες, στο Σαλόνι του Τόκιο, γίνεται η επίσημη πρεμιέρα του Honda CR-Z Concept. Του μοντέλου προπαραγωγής. Και, όπως ανακοίνωσε επίσημα η γιαπωνέζικη φίρμα το μοντέλο θα μπει στην παραγωγή τον επόμενο Φεβρουάριο ενώ στην αγορά της Ευρώπης θα το δούμε στις αρχές της άνοιξης του 2010.

http://www.auto24.gr/ast/cov/Ho/Honda_CR_Z_sd_b.jpg

 

Έχουν περάσει σχεδόν 20 ολόκληρα χρόνια, από τότε που η Honda είχε κερδίσει τις καρδιές όλων των νεαρών και γκαζιάριδων οδηγών με το CR-X VTEC. Ένα σπορ -κουπέ μοντέλο σε διαστάσεις αυτοκινήτου σούπερ μίνι. Το CR-X VTEC ήταν το πρώτο μοντέλο με κινητήρα που διέθετε μεταβλητό χρονισμό και βύθιση βαλβίδων και απέδιδε 160 άλογα από 1600 κυβικά εκατοστά χωρητικότητα.

Με το CR-Z η Honda φιλοδοξεί να συνεχίσει την παράδοση που δημιούργησε με το CR-X . Ενώ συγχρόνως θέλει να γίνει η πρώτη εταιρία στον κόσμο, που παρουσιάζει ένα υβριδικό σπορ – κουπέ μοντέλο.

http://www.auto24.gr/ast/cov/Ho/Honda_CR_Z_in_b.jpg

Η εξωτερική εμφάνιση του CR-Z αποπνέει δυναμισμό και έντονα σπορτίβ στοιχεία. Στο εσωτερικό, ελάχιστα πράγματα θυμίζουν το concept που παρουσιάσθηκε στο Τόκιο πριν δύο χρόνια. Και, οι φωτογραφίες που έδωσε στην δημοσιότητα η γιαπωνέζικη φίρμα παραπέμπουν σε μια πιο σπορ έκδοση της εικόνας που συναντούμε στο Insight.

Επισήμως δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση σχετικά με το μηχανικό σύνολο με το οποίο θα εφοδιάζεται το CR-Z. Οι πληροφορίες πάντως θέλουν να είναι το ίδιο μοτέρ με αυτό που κινεί το Insight, με μόνη διαφοροποίηση την αύξηση του κυβισμού από τα 1.3 λ. (98 ίπποι) στα 1.5 λίτρα και φυσικά την αύξηση της ιπποδύναμης.

http://www.auto24.gr/ast/cov/Ho/Honda_CR_Z_sd_in2_b.jpg

Το CR-Z θα διαθέτει το ίδιο ηλεκτρικό πακέτο (μπαταρίες, ηλεκτροκινητήρας κλπ) που συναντούμε τόσο στο Insight όσο και στο Civic Hybrid. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς ενώ προς το παρόν δεν έχει διευκρινισθεί αν η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται με αυτόματο κιβώτιο CVT (όπως στα Insight και Civic Hybrid) ή θα υπάρχει μηχανικό κιβώτιο.

Το CR-Z δείχνει δίχως άλλο το νέο δρόμο που χαράσσουν παγκοσμίως οι αυτοκινητοβιομηχανίες κι έχει διπλό στόχο. Αφενός την μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και αφετέρου τον περιορισμό των ρύπων που εκλύονται στο περιβάλλον.

 

http://www.auto24.gr/html/ent/011/ent.42011.asp

Παναγιώτης
Link to comment
Share on other sites

http://www.autoblog.com/2009/10/06/toyko-2009-preview-toyota-ft-86-concept-brings-back-the-hachiro/

 

αν και προσωπικα θα προτιμουσα να το δω με εναν 1.5Τ της subaru (αφου εχει αποφασιστει να φοραει μοτερ subaru), παρα με ενα 2.0ΝΑ...

 

γινονται παραγγελιες απο τωρα................???:shock:για να το κλεισω:drool:!!!σοβαρα:p...

 

εδω δειτε την κουκλα σε 40+ νεες φωτογραφιες που δεν εχουν πολυκυκλοφορησει ακομα http://www.7tune.com/ft-86-up-close-and-personal/

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

To Cygnet της Aston Martin

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/penewcygnet-1.jpg

 

Το μίνι όχημα που η Aston Martin μας επιφύλασσε για έκπληξη, το γνωρίσαμε από την πρώτη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε επίσημα πριν δύο μήνες και προκάλεσε μεγάλη εντύπωση. Όχι τόσο για την επιλογή του οχήματος που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση (Toyota iQ 1.33), αλλά για την επιλογή ενός κατασκευαστή τόσο υψηλού κύρους να κατασκευάσει ένα τόσο μικρό όχημα. Έτσι το Cygnet θα κάνει την εμφάνιση του στους δρόμους από του χρόνου, ενώ πρέπει να θυμίσουμε ότι το αυτοκίνητο θα συναρμολογείται κανονικά στην Ιαπωνία και θα μεταφέρεται στην Αγγλία και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Aston Martin στο Gaydon όπου θα ολοκληρώνεται η μετατροπή.

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/penewcygnet-2.jpg

 

Το νεότερο που διέρρευσε μόλις χτες είναι ότι τελικά το αυτοκίνητο θα πωλείται σε τιμή που θα ξεκινά από τις 32.000 δολάρια (περίπου δύο φορές η τιμή του Toyota iQ 1.33), που αυτομάτως θα το κάνει το πιο ακριβό αυτοκίνητο της κατηγορίας, αλλά την πιο φτηνή Aston Martin! Εξωτερικά, όπως τουλάχιστον μαρτυρούν οι ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες, το Cygnet θα έχει όλα τα στοιχεία που θα το κάνουν να ξεχωρίζει από το πλήθος, όπως οι προφυλακτήρες εμπρός πίσω, και τα φανάρια, η μάσκα, και πληθώρα σημάτων που θα δηλώνει την εταιρεία κατασκευής.

 

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/93044.asp

Link to comment
Share on other sites

Το νεότερο που διέρρευσε μόλις χτες είναι ότι τελικά το αυτοκίνητο θα πωλείται σε τιμή που θα ξεκινά από τις 32.000 δολάρια (περίπου δύο φορές η τιμή του Toyota iQ 1.33), που αυτομάτως θα το κάνει το πιο ακριβό αυτοκίνητο της κατηγορίας, αλλά την πιο φτηνή Aston Martin!

 

Με βάζει σε σκέψεις αυτή η κίνηση. Από την μία δημιουργεί μία κατηγορία (premium minis or something) η οποία δεν υπάρχει και αυτό είναι συνήθως καλό/ενδιαφέρον, αλλά από την άλλη δεν ξέρω κατά πόσον θα μπορέσει να είναι πετυχημένο.

 

Θέλω να πω, πόσοι θα αγόραζαν ένα mini car με διπλάσια τιμή από τα υπόλοιπα απλά και μόνο επειδή είναι Aston Martin;

 

Και επιπλέον, είναι τόσο μεγάλο το κυκλοφοριακό πρόβλημα στις πόλεις του κόσμου που οι οικονομικά εύρωστοι χρειαζόνται ένα premium mini για να μην ταλαιπωρούνται οι Bentleys, Ferraris, Lambo τους στο παρκάρισμα;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πω, πόσοι θα αγόραζαν ένα mini car με διπλάσια τιμή από τα υπόλοιπα απλά και μόνο επειδή είναι Aston Martin;

 

σκέψου πόσα fashion victims υπάρχουν σε αυτό το οικονομικό εύρος, σκέψου τους συλλέκτες και τους οικονομικά εύρωστους που απλά αγοράζουν premium προϊόντα λόγω της οικονομικής τους επιφάνειας ανεξάρτητα από τη σχέση τιμής - προϊόντος, επίσης μπορούμε να βάλουμε τους fans αυτής της μάρκας κ.ο.κ. επίσης οι ηλίθιοι είναι αήττητοι και σε συνάρτηση με τον δείκτη νοημοσύνης του πλήθους που είναι πολύ χαμηλότερος του μέσου όρου, νομίζω πως φτιάχνεις άνετα μια πελατειακή βάση για το εν λόγω προϊόν που μπορεί να φέρει ανέλπιστα κέρδη στην προκείμενη αυτοκινητοβιομηχανία, όπως έγινε και με το 4χ4 της porsche ;).

 

όσο για τους οικονομικά εύρωστους έχουν ελικόπτερα...

[sigpic][/sigpic]

I Am, by any practical defintion of the words, foolproof and incapable of error. - HAL9000

Link to comment
Share on other sites

σκέψου πόσα fashion victims υπάρχουν σε αυτό το οικονομικό εύρος, σκέψου τους συλλέκτες και τους οικονομικά εύρωστους που απλά αγοράζουν premium προϊόντα λόγω της οικονομικής τους επιφάνειας ανεξάρτητα από τη σχέση τιμής - προϊόντος, επίσης μπορούμε να βάλουμε τους fans αυτής της μάρκας κ.ο.κ. επίσης οι ηλίθιοι είναι αήττητοι και σε συνάρτηση με τον δείκτη νοημοσύνης του πλήθους που είναι πολύ χαμηλότερος του μέσου όρου, νομίζω πως φτιάχνεις άνετα μια πελατειακή βάση για το εν λόγω προϊόν που μπορεί να φέρει ανέλπιστα κέρδη στην προκείμενη αυτοκινητοβιομηχανία, όπως έγινε και με το 4χ4 της porsche ;).

 

Δεν αντιλέγω. Οι συλλέκτες θα το αγοράσουν σίγουρα. Αλλά πιστεύω πως κανένας δεν θα το αγοράσει για αυτό που είναι, ένα premium μικρό δηλαδή, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει αντικειμενική ανάγκη για ένα premium mini...

 

Η Cayenne δεν ήταν ακριβώς το ίδιο. Η Porsche έβγαλε ένα μοντέλο το οποίο έδινε τη δυνατότητα σε κάποιον να αγοράσει Porsche που να μπορεί να μεταφέρει περισσότερα άτομα.

 

Επιπλέον, η κατηγορία της Porsche είχε αρχίσει να κάνει απίστευτες πωλήσεις, οπότε δεν δημιούργησε κατηγορία, απλά φρόντισε να βγάλει μία από τις πιο premium προτάσεις για να εκμεταλλευθεί αυτούς που ήθελα να δώσουν περισσότερα για κάτι πιο ξεχωριστό από μία Mercedes ή μία BMW...

 

όσο για τους οικονομικά εύρωστους έχουν ελικόπτερα...

 

Σωστός. ;)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

σκέψου πόσα fashion victims υπάρχουν σε αυτό το οικονομικό εύρος, σκέψου τους συλλέκτες και τους οικονομικά εύρωστους που απλά αγοράζουν premium προϊόντα λόγω της οικονομικής τους επιφάνειας ανεξάρτητα από τη σχέση τιμής - προϊόντος, επίσης μπορούμε να βάλουμε τους fans αυτής της μάρκας κ.ο.κ. επίσης οι ηλίθιοι είναι αήττητοι και σε συνάρτηση με τον δείκτη νοημοσύνης του πλήθους που είναι πολύ χαμηλότερος του μέσου όρου, νομίζω πως φτιάχνεις άνετα μια πελατειακή βάση για το εν λόγω προϊόν που μπορεί να φέρει ανέλπιστα κέρδη στην προκείμενη αυτοκινητοβιομηχανία, όπως έγινε και με το 4χ4 της porsche ;).

 

όσο για τους οικονομικά εύρωστους έχουν ελικόπτερα...

 

Ηλιθιοι αυτοι που αγορασαν το Cayenne????:dizzy:

Aν και δεν με τρελενει εμφανησιακα νομιζω πως ειναι απο τα καλυτερα SUV που κυκλοφορουν αυτη τη στιγμη.4Χ4 παντως δεν λεγεται.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

την Cayenne την έβαλα μάλλον άτοπα ως παράδειγμα δεν έχει να κάνει απλά και τα δύο μοντέλα προέρχονται από παρόμοιες σε στόχους εταιρείες που λάνσαραν εντελώς αντισυμβατικά με τη νοοτροπία τους προϊόντα εξ ου και η (άτοπη ίσως) αναφορά.

 

όσον αφορά για την ανάγκη από πότε το premium χρειάζεται αντικειμενικό σκοπό για να υπάρξει; ο παραλογισμός βρισκόταν πάντα στα στοιχεία της premium κατηγορίας.

 

zyp3r με παρεξήγησες προς θεού και δεν λέω αυτό, απλά ανέφερα την cayene λόγω ομοιοτήτων με την mini aston

[sigpic][/sigpic]

I Am, by any practical defintion of the words, foolproof and incapable of error. - HAL9000

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...