SoNiCK Δημ. September 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2008 εεεε;;:blink: nai! prepei na itan silektis autos! kai o blakas dn to edwse! leei panw apo 30xiliades to dinw! eleos! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntfsi Δημ. September 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2008 +1000!!!! Επίσης να προσθέσω ότι το 8κύλινδρο μοτέρ της Μ3 είναι ατμοσφαιρικό (αν σας λέει κάτι αυτό) κ βγάζει 420 άλογα!!! κ όχι με διπλά κ τριπλά τούρμπο ψηλά. Επίσης, να θυμίσω ότι το μοτέρ της 335i με το διπλό τούρμπο κ 306 άλογα βγήκε το καλύτερο για την προηγούμενη χρονιά κι όχι κάποιο της Audi που χρησιμοποιεί χρόνια τούρμπο. Αυτά επειδή ανα φερθήκαμε λίγο για κινητήρες και ιπποδυνάμεις. Εγώ πάντως θα ήθενα να ξαναπω στον cicilianos να σκεφτεί καλά πριν πορχωρήσει σε οποιαδήποτε αγορά και να σκεφτεί και την παράμετρο τούρμπο-ατμοσφαιρικό μοτέρ. Έχουν μεγάλες διαφορές κ σε συντήρηση κ σε αξιοπιστία. Όταν πρωτοβγήκε το TSi σε αυτές τις τιμές όλοι είπαν πάμε να το πάρουμε, είναι φτηνό για τα άλογα που δίνει αλλά μόλις πήγαν για το πρώτο σέρβις και τους ήρθε καμπάνα στο κεφάλι το ξανασκέφτηκαν. Πρέπει να τα λάβεις όλα αυτά υπόψιν σου. Πάντα φιλικά! Φιλε μου και ο 2.7 V6 Biturbo (380 PS) και ο V8 4.2 της Audi (420 PS και εχει χαμηλοτερη καταναλωση απο αυτον της M3) εχουν παρει βραβεια. Επισης η Audi εχει ενα V8 Biturbo (420 PS, RS6 παλιο) και ενα V10 Biturbo (580 PS, RS6 καινουριο). Νταξει δε νομιζω να λεει κατι ποιος κινητητρας πηρε βραβειο! Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι οποιο κινητητρα και απο τις δυο εταιρειες να παρεις ειναι αξιοπιστος και πολυ καλος σε λειτουργεια! Και το ξαναλεω για αλλη μια φορα οτι κινητηρας Audi Turbo δε θα βγαλει ευκολα προβλημα! Στη κατοχη της οικογενειας μου ειναι ενας 2.0 TFSI και πριν ηταν ο 1.8 Τ 20V. Αλλο οι μικροι Turbo της VW (1.4TSI). Δε νομιζω να εχετε ακουσει πολλα προβλήματα για τους 2 κινητηρες που ανεφερα! Φιλικα παντα! Παράθεση Hello ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. September 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2008 +1...ειδικα οι tfsi εχουν αποδειξει την αξιοπιστια τους με τη δεουσα χρηση φυσικα... για τους tsi πολλα ακουγονται αλλα επειδη δεν εχω προσωπικη αποψη δε μπορω να πω κατι... τελικα επελεξε ο φιλος η ακομα τη ψαχνει στις αντιπροσωπειες...:cool: Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
patsas Δημ. September 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2008 Επίσης να προσθέσω ότι το 8κύλινδρο μοτέρ της Μ3 είναι ατμοσφαιρικό[.......Επίσης, να θυμίσω ότι το μοτέρ της 335i με το διπλό τούρμπο κ 306 άλογα βγήκε το καλύτερο για την προηγούμενη χρονιά κι όχι κάποιο της Audi που χρησιμοποιεί χρόνια τούρμπο........ sorry exw kati na anaferw.Stin poli mou exoume 335i (poli oraio amxi) kai mesa se 6 mines spasane ta turbo!episis exw akousei oti ta turbisia bmw einai provlimatika:X. Παράθεση Τιποτα δεν εχει αλλαξει και τιποτα δεν ειναι το ιδιο Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. September 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2008 Επίσης να προσθέσω ότι το 8κύλινδρο μοτέρ της Μ3 είναι ατμοσφαιρικό[.......Επίσης, να θυμίσω ότι το μοτέρ της 335i με το διπλό τούρμπο κ 306 άλογα βγήκε το καλύτερο για την προηγούμενη χρονιά κι όχι κάποιο της Audi που χρησιμοποιεί χρόνια τούρμπο........ sorry exw kati na anaferw.Stin poli mou exoume 335i (poli oraio amxi) kai mesa se 6 mines spasane ta turbo!episis exw akousei oti ta turbisia bmw einai provlimatika:X. και γω sorry που θα στο πω αλλα δεν ξερουν να τα οδηγαν.Και μενα γνωστος μου εχει την 335 απο τοτε που πρωτοκυκλοφορησε και παει μια χαρα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
patsas Δημ. September 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2008 mporei kai na 'xeis dikio.egw aplos anaferw ali8ina gegonota Παράθεση Τιποτα δεν εχει αλλαξει και τιποτα δεν ειναι το ιδιο Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. September 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2008 παντως,ειτε μιλαμε για αουντι ειτε για μπεμβε,μερκ κτλ,οποιοδηπωτε τουρμπο-αμαξο αμα πεσει σε χερια κουλαδιου που δε ξερει πως πρεπει να το λειτουργησει ειναι λογικο να σπασει...στην αμερικη υπηρχαν τετοια κρουσματα με 335 που οι ιδιοκτητες τους νομιζαν οτι ειχαν να κανουν με κινητηρες απο aygo,και πηραν τις τουρμπινιτσες τους στο χερι... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giannisarv Δημ. September 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2008 Φιλε μου και ο 2.7 V6 Biturbo (380 PS) και ο V8 4.2 της Audi (420 PS και εχει χαμηλοτερη καταναλωση απο αυτον της M3) εχουν παρει βραβεια. Επισης η Audi εχει ενα V8 Biturbo (420 PS, RS6 παλιο) και ενα V10 Biturbo (580 PS, RS6 καινουριο). Νταξει δε νομιζω να λεει κατι ποιος κινητητρας πηρε βραβειο! Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι οποιο κινητητρα και απο τις δυο εταιρειες να παρεις ειναι αξιοπιστος και πολυ καλος σε λειτουργεια! Και το ξαναλεω για αλλη μια φορα οτι κινητηρας Audi Turbo δε θα βγαλει ευκολα προβλημα! Στη κατοχη της οικογενειας μου ειναι ενας 2.0 TFSI και πριν ηταν ο 1.8 Τ 20V. Αλλο οι μικροι Turbo της VW (1.4TSI). Δε νομιζω να εχετε ακουσει πολλα προβλήματα για τους 2 κινητηρες που ανεφερα! Φιλικα παντα! Επίσης κ η Μ5 κ η Μ6 V10 χωρίς τούρμπο 507 άλογα!!!!! Άλλη νοοτροπία!!!!! Κι εμένα μου αρέσουν τα Audi φίλε μου κ μάλιστα θεωρώ ότι δεν έχει βγει καλύτερο από το RS4 το S/W! Αυτό ήταν Audi! Φουσκωμένο, δυνατό κ δε μάσαγε μία.Ερχόταν πίσω σου κ γέμιζαν οι καθρέπτες. Τα καινούργια μοντέλα δεν το κάνουν αυτό. γι' αυτό κ γουστάρω πιο πολύ Μ3 τώρα. Επειδή έρχεται πίσω σου, γεμίζουν οι καθρέπτες κ κάνεις δεξιά από σεβασμό όχι επειδή σου παίζει τα φώτα. Με το RS4 γινόταν αυτό. Με τα καινούργια νομίζεις ότι είναι ένα απλό Α4 ή Α6 κ περιμένεις να σου παίξει τα φώτα για να καταλάβεις ότι είναι κάτι οτ ξεχωριστό..... Φιλικά πάντα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panikk Δημ. September 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2008 +1000!!!! Επίσης να προσθέσω ότι το 8κύλινδρο μοτέρ της Μ3 είναι ατμοσφαιρικό (αν σας λέει κάτι αυτό) κ βγάζει 420 άλογα!!! κ όχι με διπλά κ τριπλά τούρμπο ψηλά. Επίσης, να θυμίσω ότι το μοτέρ της 335i με το διπλό τούρμπο κ 306 άλογα βγήκε το καλύτερο για την προηγούμενη χρονιά κι όχι κάποιο της Audi που χρησιμοποιεί χρόνια τούρμπο. Αυτά επειδή ανα φερθήκαμε λίγο για κινητήρες και ιπποδυνάμεις. Εγώ πάντως θα ήθενα να ξαναπω στον cicilianos να σκεφτεί καλά πριν πορχωρήσει σε οποιαδήποτε αγορά και να σκεφτεί και την παράμετρο τούρμπο-ατμοσφαιρικό μοτέρ. Έχουν μεγάλες διαφορές κ σε συντήρηση κ σε αξιοπιστία. Όταν πρωτοβγήκε το TSi σε αυτές τις τιμές όλοι είπαν πάμε να το πάρουμε, είναι φτηνό για τα άλογα που δίνει αλλά μόλις πήγαν για το πρώτο σέρβις και τους ήρθε καμπάνα στο κεφάλι το ξανασκέφτηκαν. Πρέπει να τα λάβεις όλα αυτά υπόψιν σου. Πάντα φιλικά! Κοιτα τι γράφει η φοτο ::: http://www.fblmotors.com/images/maintenance_audi_rs4_v8_engine.jpg Γράφει FSI ( Ατμοσφαιρα ) Αν ήταν τουρμπο θα έγραφε TFSI !!!!!! " Και τον εβγαλε πρωτη η Audi πριν 4 χρονια !!!! Το παλίο είχε biturbo !!! Για να μαθαίνουμε και λίγο ιστορία !! :lol::lol::p Φιλικά !!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 κατ αρχα προσεξε λιγο το υφακι σου,οτι γραφω το γραφω με επιχειρηματα και ουτε που προσπαθω να πεισω καποιον για το ποιο ειναι τ γ"γαμαου" και ποια η "κλανια".. πιο πανω αν εβλεπες καλυτερες, εβαλα φωτογραφιες με Μ αφενως αλλα και με s5 επισης, οποτε ακυρο το σχολιακι σου... τωρα για το rs4,πως γινεται να πιστευεις οτι μια εταιρια ειναι μπροστα απο την αλλη επειδη λανσαρε πρωτη εναν V8 στη γκαμα της...και για να σου λυσω την απορια η Αουντι επελεξε αυτο το δρομο γιατι τοτε δεν υπηρχε περιπτωση να ακολουθησει τη μπεμβε σε πιστα με αντιστοιχο εξακυλινδρο συνολο..εξαλλου η ιστορια γραφτηκε στις πιστες που η M3CSL με πισωκινηση 2 κυλινδρους λιγοτερους και 60 ατια κατω εριξε ξυλο στο αουντι... Η Αουντι εχει κανει τεραστια βηματα και ειναι πανω κατω στα ιδια επιπεδα με τους βαυαρους,ακολουθωντας ομως εντελως διαφορετικη φιλοσοφια...απο κει και περα οποιο και να διαλεξει καποιος δεν προκειτε να τον αφησει ανικανοποιητο... απ οσο ξερω πρωτα βγαζει audi ενα rs κ μετα απο χρονο βγαζει κ η bmw ενα m αντιστοιχο πακετο... τωρα που λες για πιστες μιλας για αγωνες τουρισμου? το οτι η bmw κ η Mercedes στα κορυφαια αυτοκ.τους βαζουν turbo πιστευω να λεει αρκετα... τελος για να ισορροπιστει το πραγμα οταν μιλαμε για supercars ολα καλα ειναι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 συμφωνω οτι οταν μιλαμε για τετοια οχηματα(δεν ειναι σουπερκαρ φυσικα)λιγα πραγματα μπορεις να βρεις που να μην σ αρεσουν...το rs4 βγηκε σαν αντιπαλο δεος της Μ3,και ηταν ενα αυτοκινητο που με ολη την εξελιξη του ασχοληθηκε ο πρωην "Γενικος" της M-Division,κατι που δικαιολογει γιατι μια εταιρια με παραδοση στα τουρμπο οπως η Αουντι προτιμησε για το κορυφαιο Α4 ατμοσφαιρικο μοτερ... οι χρονοι που ανεφερα ειναι σε χρονομετρημενες δοκιμες ειτε στο Ρινγκ ειτε σε αλλα μερη για λογαριασμο των περιοδικων..πρωταθληματα τουρισμου δε μπλεκω γιατι εκει προσωπικα εχω χασει τη μπαλα με το ποιες ομαδες ειναι οι εργοστασιακες και ποιες οι ιδιωτικες που τρεχουν με audi,bmw,merc.. οσον αφορα το τουρμπο,σε εποχη downsizing ζουμε,και αυτο το βλεπουμε σε ολες τις κατηγοριες...λιγοτερα κυβικα ,υπετροφοδοτηση,περισσια ροπης.... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 οτι να ναι....:lol::lol: i quit... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 το rs4 βγηκε σαν αντιπαλο δεος της Μ3 Οπως σου ειπα κ πριν η bmw κυνηγα την εξελιξη... το 2005 βγηκε το Audi RS4 κ 2 χρονια μετα βγηκε η m3... ακομη κ αν η μ3 να ειναι γρηγοροτερη, ειναι λογικο γιατι βγηκε 2 χρονια μετα για να το κανει αυτο. τουλαχιστον για μενα οποιο μαμα αυτοκινητο ειναι σε τετοια αλογα ειναι supercar... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panikk Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 Οπως σου ειπα κ πριν η bmw κυνηγα την εξελιξη... το 2005 βγηκε το Audi RS4 κ 2 χρονια μετα βγηκε η m3... ακομη κ αν η μ3 να ειναι γρηγοροτερη, ειναι λογικο γιατι βγηκε 2 χρονια μετα για να το κανει αυτο. τουλαχιστον για μενα οποιο μαμα αυτοκινητο ειναι σε τετοια αλογα ειναι supercar.. Ακριβώς αυτό !!!! ;););) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
caveman21 Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 Δεν μπορείτε να θεωρείτε το rs4 supercar, δεν γίνετε αυτό. Αν το rs4 είναι supercar το r8 τι είναι.? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panikk Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 Δεν μπορείτε να θεωρείτε το rs4 supercar, δεν γίνετε αυτό. Αν το rs4 είναι supercar το r8 τι είναι.? Υπερ supercar :lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
caveman21 Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 και βαλε....:p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 Το rs4 ειναι ενα γρηγορο,τετρακινητο,τετραπορτο αυτοκινητο.Supercar δεν θεωρειται! Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 Δεν μπορείτε να θεωρείτε το rs4 supercar, δεν γίνετε αυτό. Αν το rs4 είναι supercar το r8 τι είναι.? Exotic Car.:luck: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
caveman21 Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 Exotic Car.:luck: exotic car ειναι το tt Μου......:D:D:D:D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panikk Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 exotic car ειναι το tt Μου......:D:D:D:D Αρα το δικό μου είναι mountain car !!! :lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 Οπως σου ειπα κ πριν η bmw κυνηγα την εξελιξη... το 2005 βγηκε το Audi RS4 κ 2 χρονια μετα βγηκε η m3... ακομη κ αν η μ3 να ειναι γρηγοροτερη, ειναι λογικο γιατι βγηκε 2 χρονια μετα για να το κανει αυτο. τουλαχιστον για μενα οποιο μαμα αυτοκινητο ειναι σε τετοια αλογα ειναι supercar... δεν ενοουσα την νεα Μ3 αλλα την Ε46 που βγηκε ΠΡΙΝ απο το rs4.η csl βγηκε λιγο πιο μετα...ολες οι εταιριες κυνηγουν την εξελιξη γι αυτο και τις περισσοτερες φορες το νεο θα ειναι και το γρηγοροτερο.. Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. September 23, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 Πάτε καλά; Υποτίθεται γράφετε σε ένα θέμα με σκοπό να βοηθήσετε κάποιον να επιλέξει αυτοκίνητο.Αυτά που γράφετε στις τελευταίες σελίδες τι ακριβώς έχουν να προσφέρουν; Τα ίδια και τα ίδια συνέχεια δεν έχετε βαρεθεί ειλικρινά; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cicilianos Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 Λοιπον εχουμε και λεμε....το Α5 εχει 5μηνες ΑΝΑΜΟΝΗ!! Για το 320 θα μαθω σε λιγακι. Επισης το Α5 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ Ο 1800 ΤΦΣΙ μα Μ Ο Ν Ο 2 διλιτροι!180 και 211 αλογα!Τελεια και παυλα! Παράθεση ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι! http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 Για μενα το Α5 ειναι το τοπ κουπε αυτοκινητο αυτην την στιγμη για καποιον που μπορει να διαθεσει τα χρηματα! Απο εκει και περα κριμα που καταργησαν τον 1.8 απο αποψη τιμης και τεκμηριου! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.