Jump to content

Αγορά αυτοκινήτου: Κατηγορία «Coupe και Cabrio»


Βασίλης
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 405
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

+1000!!!!

Επίσης να προσθέσω ότι το 8κύλινδρο μοτέρ της Μ3 είναι ατμοσφαιρικό (αν σας λέει κάτι αυτό) κ βγάζει 420 άλογα!!! κ όχι με διπλά κ τριπλά τούρμπο ψηλά. Επίσης, να θυμίσω ότι το μοτέρ της 335i με το διπλό τούρμπο κ 306 άλογα βγήκε το καλύτερο για την προηγούμενη χρονιά κι όχι κάποιο της Audi που χρησιμοποιεί χρόνια τούρμπο. Αυτά επειδή ανα φερθήκαμε λίγο για κινητήρες και ιπποδυνάμεις.

 

Εγώ πάντως θα ήθενα να ξαναπω στον cicilianos να σκεφτεί καλά πριν πορχωρήσει σε οποιαδήποτε αγορά και να σκεφτεί και την παράμετρο τούρμπο-ατμοσφαιρικό μοτέρ. Έχουν μεγάλες διαφορές κ σε συντήρηση κ σε αξιοπιστία. Όταν πρωτοβγήκε το TSi σε αυτές τις τιμές όλοι είπαν πάμε να το πάρουμε, είναι φτηνό για τα άλογα που δίνει αλλά μόλις πήγαν για το πρώτο σέρβις και τους ήρθε καμπάνα στο κεφάλι το ξανασκέφτηκαν. Πρέπει να τα λάβεις όλα αυτά υπόψιν σου.

Πάντα φιλικά!

 

Φιλε μου και ο 2.7 V6 Biturbo (380 PS) και ο V8 4.2 της Audi (420 PS και εχει χαμηλοτερη καταναλωση απο αυτον της M3) εχουν παρει βραβεια. Επισης η Audi εχει ενα V8 Biturbo (420 PS, RS6 παλιο) και ενα V10 Biturbo (580 PS, RS6 καινουριο). Νταξει δε νομιζω να λεει κατι ποιος κινητητρας πηρε βραβειο! Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι οποιο κινητητρα και απο τις δυο εταιρειες να παρεις ειναι αξιοπιστος και πολυ καλος σε λειτουργεια! Και το ξαναλεω για αλλη μια φορα οτι κινητηρας Audi Turbo δε θα βγαλει ευκολα προβλημα! Στη κατοχη της οικογενειας μου ειναι ενας 2.0 TFSI και πριν ηταν ο 1.8 Τ 20V. Αλλο οι μικροι Turbo της VW (1.4TSI). Δε νομιζω να εχετε ακουσει πολλα προβλήματα για τους 2 κινητηρες που ανεφερα!

Φιλικα παντα!

Hello !
Link to comment
Share on other sites

+1...ειδικα οι tfsi εχουν αποδειξει την αξιοπιστια τους με τη δεουσα χρηση φυσικα...

για τους tsi πολλα ακουγονται αλλα επειδη δεν εχω προσωπικη αποψη δε μπορω να πω κατι...

τελικα επελεξε ο φιλος η ακομα τη ψαχνει στις αντιπροσωπειες...:cool:

Link to comment
Share on other sites

Επίσης να προσθέσω ότι το 8κύλινδρο μοτέρ της Μ3 είναι ατμοσφαιρικό[.......Επίσης, να θυμίσω ότι το μοτέρ της 335i με το διπλό τούρμπο κ 306 άλογα βγήκε το καλύτερο για την προηγούμενη χρονιά κι όχι κάποιο της Audi που χρησιμοποιεί χρόνια τούρμπο........

 

 

sorry exw kati na anaferw.Stin poli mou exoume 335i (poli oraio amxi) kai mesa se 6 mines spasane ta turbo!episis exw akousei oti ta turbisia bmw einai provlimatika:X.

Τιποτα δεν εχει αλλαξει

και τιποτα δεν ειναι το ιδιο

Link to comment
Share on other sites

Επίσης να προσθέσω ότι το 8κύλινδρο μοτέρ της Μ3 είναι ατμοσφαιρικό[.......Επίσης, να θυμίσω ότι το μοτέρ της 335i με το διπλό τούρμπο κ 306 άλογα βγήκε το καλύτερο για την προηγούμενη χρονιά κι όχι κάποιο της Audi που χρησιμοποιεί χρόνια τούρμπο........

 

 

sorry exw kati na anaferw.Stin poli mou exoume 335i (poli oraio amxi) kai mesa se 6 mines spasane ta turbo!episis exw akousei oti ta turbisia bmw einai provlimatika:X.

 

και γω sorry που θα στο πω αλλα δεν ξερουν να τα οδηγαν.Και μενα γνωστος μου εχει την 335 απο τοτε που πρωτοκυκλοφορησε και παει μια χαρα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παντως,ειτε μιλαμε για αουντι ειτε για μπεμβε,μερκ κτλ,οποιοδηπωτε τουρμπο-αμαξο αμα πεσει σε χερια κουλαδιου που δε ξερει πως πρεπει να το λειτουργησει ειναι λογικο να σπασει...στην αμερικη υπηρχαν τετοια κρουσματα με 335 που οι ιδιοκτητες τους νομιζαν οτι ειχαν να κανουν με κινητηρες απο aygo,και πηραν τις τουρμπινιτσες τους στο χερι...
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου και ο 2.7 V6 Biturbo (380 PS) και ο V8 4.2 της Audi (420 PS και εχει χαμηλοτερη καταναλωση απο αυτον της M3) εχουν παρει βραβεια. Επισης η Audi εχει ενα V8 Biturbo (420 PS, RS6 παλιο) και ενα V10 Biturbo (580 PS, RS6 καινουριο). Νταξει δε νομιζω να λεει κατι ποιος κινητητρας πηρε βραβειο! Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι οποιο κινητητρα και απο τις δυο εταιρειες να παρεις ειναι αξιοπιστος και πολυ καλος σε λειτουργεια! Και το ξαναλεω για αλλη μια φορα οτι κινητηρας Audi Turbo δε θα βγαλει ευκολα προβλημα! Στη κατοχη της οικογενειας μου ειναι ενας 2.0 TFSI και πριν ηταν ο 1.8 Τ 20V. Αλλο οι μικροι Turbo της VW (1.4TSI). Δε νομιζω να εχετε ακουσει πολλα προβλήματα για τους 2 κινητηρες που ανεφερα!

Φιλικα παντα!

Επίσης κ η Μ5 κ η Μ6 V10 χωρίς τούρμπο 507 άλογα!!!!! Άλλη νοοτροπία!!!!!

Κι εμένα μου αρέσουν τα Audi φίλε μου κ μάλιστα θεωρώ ότι δεν έχει βγει καλύτερο από το RS4 το S/W! Αυτό ήταν Audi! Φουσκωμένο, δυνατό κ δε μάσαγε μία.Ερχόταν πίσω σου κ γέμιζαν οι καθρέπτες. Τα καινούργια μοντέλα δεν το κάνουν αυτό. γι' αυτό κ γουστάρω πιο πολύ Μ3 τώρα. Επειδή έρχεται πίσω σου, γεμίζουν οι καθρέπτες κ κάνεις δεξιά από σεβασμό όχι επειδή σου παίζει τα φώτα. Με το RS4 γινόταν αυτό. Με τα καινούργια νομίζεις ότι είναι ένα απλό Α4 ή Α6 κ περιμένεις να σου παίξει τα φώτα για να καταλάβεις ότι είναι κάτι οτ ξεχωριστό.....

Φιλικά πάντα!

Link to comment
Share on other sites

+1000!!!!

Επίσης να προσθέσω ότι το 8κύλινδρο μοτέρ της Μ3 είναι ατμοσφαιρικό (αν σας λέει κάτι αυτό) κ βγάζει 420 άλογα!!! κ όχι με διπλά κ τριπλά τούρμπο ψηλά. Επίσης, να θυμίσω ότι το μοτέρ της 335i με το διπλό τούρμπο κ 306 άλογα βγήκε το καλύτερο για την προηγούμενη χρονιά κι όχι κάποιο της Audi που χρησιμοποιεί χρόνια τούρμπο. Αυτά επειδή ανα φερθήκαμε λίγο για κινητήρες και ιπποδυνάμεις.

 

Εγώ πάντως θα ήθενα να ξαναπω στον cicilianos να σκεφτεί καλά πριν πορχωρήσει σε οποιαδήποτε αγορά και να σκεφτεί και την παράμετρο τούρμπο-ατμοσφαιρικό μοτέρ. Έχουν μεγάλες διαφορές κ σε συντήρηση κ σε αξιοπιστία. Όταν πρωτοβγήκε το TSi σε αυτές τις τιμές όλοι είπαν πάμε να το πάρουμε, είναι φτηνό για τα άλογα που δίνει αλλά μόλις πήγαν για το πρώτο σέρβις και τους ήρθε καμπάνα στο κεφάλι το ξανασκέφτηκαν. Πρέπει να τα λάβεις όλα αυτά υπόψιν σου.

Πάντα φιλικά!

 

Κοιτα τι γράφει η φοτο :::

 

http://www.fblmotors.com/images/maintenance_audi_rs4_v8_engine.jpg

 

Γράφει FSI ( Ατμοσφαιρα ) Αν ήταν τουρμπο θα έγραφε TFSI !!!!!! "

Και τον εβγαλε πρωτη η Audi πριν 4 χρονια !!!!

Το παλίο είχε biturbo !!!

Για να μαθαίνουμε και λίγο ιστορία !! :lol::lol::p

 

Φιλικά !!!

Link to comment
Share on other sites

κατ αρχα προσεξε λιγο το υφακι σου,οτι γραφω το γραφω με επιχειρηματα και ουτε που προσπαθω να πεισω καποιον για το ποιο ειναι τ γ"γαμαου" και ποια η "κλανια"..

πιο πανω αν εβλεπες καλυτερες, εβαλα φωτογραφιες με Μ αφενως αλλα και με s5 επισης, οποτε ακυρο το σχολιακι σου...

τωρα για το rs4,πως γινεται να πιστευεις οτι μια εταιρια ειναι μπροστα απο την αλλη επειδη λανσαρε πρωτη εναν V8 στη γκαμα της...και για να σου λυσω την απορια η Αουντι επελεξε αυτο το δρομο γιατι τοτε δεν υπηρχε περιπτωση να ακολουθησει τη μπεμβε σε πιστα με αντιστοιχο εξακυλινδρο συνολο..εξαλλου η ιστορια γραφτηκε στις πιστες που η M3CSL με πισωκινηση 2 κυλινδρους λιγοτερους και 60 ατια κατω εριξε ξυλο στο αουντι...

Η Αουντι εχει κανει τεραστια βηματα και ειναι πανω κατω στα ιδια επιπεδα με τους βαυαρους,ακολουθωντας ομως εντελως διαφορετικη φιλοσοφια...απο κει και περα οποιο και να διαλεξει καποιος δεν προκειτε να τον αφησει ανικανοποιητο...

απ οσο ξερω πρωτα βγαζει audi ενα rs κ μετα απο χρονο βγαζει κ η bmw ενα m αντιστοιχο πακετο...

τωρα που λες για πιστες μιλας για αγωνες τουρισμου?

το οτι η bmw κ η Mercedes στα κορυφαια αυτοκ.τους βαζουν turbo πιστευω να λεει αρκετα...

τελος για να ισορροπιστει το πραγμα οταν μιλαμε για supercars ολα καλα ειναι...

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω οτι οταν μιλαμε για τετοια οχηματα(δεν ειναι σουπερκαρ φυσικα)λιγα πραγματα μπορεις να βρεις που να μην σ αρεσουν...το rs4 βγηκε σαν αντιπαλο δεος της Μ3,και ηταν ενα αυτοκινητο που με ολη την εξελιξη του ασχοληθηκε ο πρωην "Γενικος" της M-Division,κατι που δικαιολογει γιατι μια εταιρια με παραδοση στα τουρμπο οπως η Αουντι προτιμησε για το κορυφαιο Α4 ατμοσφαιρικο μοτερ...

οι χρονοι που ανεφερα ειναι σε χρονομετρημενες δοκιμες ειτε στο Ρινγκ ειτε σε αλλα μερη για λογαριασμο των περιοδικων..πρωταθληματα τουρισμου δε μπλεκω γιατι εκει προσωπικα εχω χασει τη μπαλα με το ποιες ομαδες ειναι οι εργοστασιακες και ποιες οι ιδιωτικες που τρεχουν με audi,bmw,merc..

οσον αφορα το τουρμπο,σε εποχη downsizing ζουμε,και αυτο το βλεπουμε σε ολες τις κατηγοριες...λιγοτερα κυβικα ,υπετροφοδοτηση,περισσια ροπης....

Link to comment
Share on other sites

το rs4 βγηκε σαν αντιπαλο δεος της Μ3

Οπως σου ειπα κ πριν η bmw κυνηγα την εξελιξη...

το 2005 βγηκε το Audi RS4 κ 2 χρονια μετα βγηκε η m3...

ακομη κ αν η μ3 να ειναι γρηγοροτερη, ειναι λογικο γιατι βγηκε 2 χρονια μετα για να το κανει αυτο.

 

τουλαχιστον για μενα οποιο μαμα αυτοκινητο ειναι σε τετοια αλογα ειναι supercar...

Link to comment
Share on other sites

Οπως σου ειπα κ πριν η bmw κυνηγα την εξελιξη...

το 2005 βγηκε το Audi RS4 κ 2 χρονια μετα βγηκε η m3...

ακομη κ αν η μ3 να ειναι γρηγοροτερη, ειναι λογικο γιατι βγηκε 2 χρονια μετα για να το κανει αυτο.

 

τουλαχιστον για μενα οποιο μαμα αυτοκινητο ειναι σε τετοια αλογα ειναι supercar..

 

Ακριβώς αυτό !!!! ;););)

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείτε να θεωρείτε το rs4 supercar, δεν γίνετε αυτό.

Αν το rs4 είναι supercar το r8 τι είναι.?

 

Υπερ supercar :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Το rs4 ειναι ενα γρηγορο,τετρακινητο,τετραπορτο αυτοκινητο.Supercar δεν θεωρειται!

 

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

 

Link to comment
Share on other sites

Οπως σου ειπα κ πριν η bmw κυνηγα την εξελιξη...

το 2005 βγηκε το Audi RS4 κ 2 χρονια μετα βγηκε η m3...

ακομη κ αν η μ3 να ειναι γρηγοροτερη, ειναι λογικο γιατι βγηκε 2 χρονια μετα για να το κανει αυτο.

 

τουλαχιστον για μενα οποιο μαμα αυτοκινητο ειναι σε τετοια αλογα ειναι supercar...

 

δεν ενοουσα την νεα Μ3 αλλα την Ε46 που βγηκε ΠΡΙΝ απο το rs4.η csl βγηκε λιγο πιο μετα...ολες οι εταιριες κυνηγουν την εξελιξη γι αυτο και τις περισσοτερες φορες το νεο θα ειναι και το γρηγοροτερο..

Link to comment
Share on other sites

Πάτε καλά; Υποτίθεται γράφετε σε ένα θέμα με σκοπό να βοηθήσετε κάποιον να επιλέξει αυτοκίνητο.Αυτά που γράφετε στις τελευταίες σελίδες τι ακριβώς έχουν να προσφέρουν; Τα ίδια και τα ίδια συνέχεια δεν έχετε βαρεθεί ειλικρινά;

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εχουμε και λεμε....το Α5 εχει 5μηνες ΑΝΑΜΟΝΗ!!

Για το 320 θα μαθω σε λιγακι.

 

Επισης το Α5 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ Ο 1800 ΤΦΣΙ μα Μ Ο Ν Ο 2 διλιτροι!180 και 211 αλογα!Τελεια και παυλα!

ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Για μενα το Α5 ειναι το τοπ κουπε αυτοκινητο αυτην την στιγμη για καποιον που μπορει να διαθεσει τα χρηματα!

Απο εκει και περα κριμα που καταργησαν τον 1.8 απο αποψη τιμης και τεκμηριου!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...