Jump to content

«Oικιοθελείς» αποχωρήσεις


stella_n
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σύμφωνοι, τα καρτοκινητά της είναι ακόμη ακριβά και τα 30 δευτερόλεπτα, είναι χαράτσι και θα μπορούσε να γίνει 20(όπως παλιότερα είχε η Cosmote και το άλλαξε) ή 10 δευτερόλεπτα ή ακόμη και ανά δευτερόλεπτο από το πρώτο δευτερόλεπτο, αλλά δεν είναι το θέμα μας η πελατειακή βάση της Vodafone και η πολιτική της στις χρεώσεις ή το πόσα κέρδη έχει ως εταιρεία, αλλά το ότι απολύει μαζικώς ανθρώπους που δουλεύουν στα τμήματά της και μάλιστα όπως γράφεται εδώ με τρόπους που ούτε καν στηρίζονται στην νομοθεσία, αλλά μόνο στην αυθαιρεσία της εταιρείας... Θεωρώ ότι είναι αδικία να απολύονται άνθρωποι-εργαζόμενοι και εμείς να ασχολούμαστε με τα οικονομικά της εταιρείας και με τις πολιτικές της στις χρεώσεις κτλ...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 151
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Σύμφωνοι, τα καρτοκινητά της είναι ακόμη ακριβά και τα 30 δευτερόλεπτα, είναι χαράτσι και θα μπορούσε να γίνει 20(όπως παλιότερα είχε η Cosmote και το άλλαξε) ή 10 δευτερόλεπτα ή ακόμη και ανά δευτερόλεπτο από το πρώτο δευτερόλεπτο, αλλά δεν είναι το θέμα μας η πελατειακή βάση της Vodafone και η πολιτική της στις χρεώσεις ή το πόσα κέρδη έχει ως εταιρεία, αλλά το ότι απολύει μαζικώς ανθρώπους που δουλεύουν στα τμήματά της και μάλιστα όπως γράφεται εδώ με τρόπους που ούτε καν στηρίζονται στην νομοθεσία, αλλά μόνο στην αυθαιρεσία της εταιρείας... Θεωρώ ότι είναι αδικία να απολύονται άνθρωποι-εργαζόμενοι και εμείς να ασχολούμαστε με τα οικονομικά της εταιρείας και με τις πολιτικές της στις χρεώσεις κτλ...

 

Μπορείς να κάνεις κάτι? Μιλάμε για μια απολύτως νόμιμη διαδικασία εθελούσιας εξόδου με διπλάσια αποζημίωση. Επίσης όπως ανέφερα παραπάνω σε πολλούς υπαλλήλους τους πρότειναν αν θέλουν να παραμείνουν να μετακινηθούν στο customer care. Δεν τα λέω αυτά για να υποστηρίξω την εταιρεία αλλά δεν βλέπω κάτι παράνομο ή κάποια αυθαιρεσία στην απαράδεκτη αυτή διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν προδικάζουμε τίποτα. Μπορεί η πολιτική που θα ακολουθήσει το νέο διοικητικό team να ανεβάσει την εταιρεία και να αποδώσει πολύ καλά.

 

Κατα τη γνώμη μου όμως, όταν ένα σύστημα αποδίδει σε γενικές γραμμές πολύ καλά, δεν πας να τα αλλάξεις όλα και να πάρεις τέτοιο ρίσκο, κοιτάς πως θα βελτιώσεις κενά και αδυναμίες του προηγούμενου. Αυτό συμβαίνει και εδώ. Ο Σοφοκλέους και οι άνθρωποι γύρω του μπήκαν σε μια εδραιωμένη εταιρεία που σε μεγάλο ποσοστό απέδιδε πολύ καλά λόγω του στησίματος που είχε κάνει όλα αυτά τα χρόνια η επιτυχημένη και έμπειρη ομάδα Κορωνιά. Σίγουρα θα υπήρχαν κάποιες αδυναμίες (και αυτές προσπάθησα να επισημάνω στην αρχή του thread και κάποιοι έσπευσαν να με κατακρίνουν) αλλά γενικά σαν δομή και σύστημα απέδιδε πάρα πολύ καλά για τα ελληνικά δεδομένα, γι'αυτό και η Vodafone Ελλάδας έφτασε τόσο ψηλά. Και η μικρή πτώση που έχει τα δύο τελευταία χρόνια είναι καθαρά θέμα υποκλοπών και πληγής στο image της εταιρείας, δεν ευθύνεται ο τρόπος λειτουργίας. Αυτά τα μικρά κενά έπρεπε κατα τη γνώμη μου να καλύψει ο Σοφοκλέους και όχι να βαλθεί να κάνει άνω κάτω την εταιρεία για να αυξήσει ελάχιστα τα έσοδα.

 

Επίσης ένα στοιχείο που έκανε τη Vodafone τουλάχιστον στο εσωτερικό της να αποδίδει καλά ήταν και η εικόνα των εργαζομένων για την εταιρεία και η σχέση που είχαν. Και πράγματι το μεγαλύτερο κομμάτι της βάσης των απλών εργαζομένων (δεν μιλάω για τα ανώτερα στελέχη, όπου εκεί παίζονται διάφορα παιχνίδια), παρά το φόρτο εργασίας, είχαν μια πολύ καλή εικόνα για τη Vodafone, τη διοίκηση και τις παροχές του ομίλου. Η διαχείρηση ανθρωπίνου δυναμικού ήταν πολύ καλή. Υπήρχε λοιπόν ένα άρμονικό κλίμα που συνέβαλε στην στρωτή λειτουργία της εταιρείας. Αυτό το κλίμα χάλασε με την αλλαγή της διοίκησης και με τις αποφάσεις των νέων directors. Πλέον οι εργαζόμενοι πηγαίνουν στην εταιρεία με βαριά καρδιά, φοβούμενοι μήπως ενημερωθούν για την απομάκρυνση τους από την εταιρεία. Τρομοκρατία που δεν επικρατούσε ποτέ στη Vodafone...

 

Όσο για τις υποκλοπές, πράγματι,δίκαια ή άδικα, δεν είναι αυτό το θέμα μας, ανακατεύτηκε αρκετά το όνομα του Κορωνιά στο θέμα, σε σχέση με τη διαχείρηση της υπόθεσης από την εταιρεία. Ουσιαστικά τον αφήσανε να το διαχειριστεί και τις αναμενόμενες απώλειες του τις χρεώσανε, χωρίς φυσικά να αλλάζει ότι πρόκειται για έναν από τουα καλύτερους Έλληνες managers, ίσως ο καλύτερος, και αυτό φαίνεται από το ότι πήρε μια εταιρεία από το μηδεν και την έκανε μια από τις πλέον κερδοφόρους ελληνικές επιχειρήσεις. Αλλά επρόκειτο για μια υπόθεση με την οποία η βάση των απλών εργαζομένων δεν είχε καμία απολύτως σχέση. Δεν επηρεάστηκε καθόλου η εικόνα που είχαν για τη Vodafone και τον πρώην CEO της σαν εργοδότη.

 

Θα βγω λίγο out, αλλά με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σου, για την κίνηση της voda (ένα χρόνο μετά) να καταργήσει τους τοπικούς συνεργάτες και να δώσει τη συντήρηση του δίκτυο σε έναν πανελλαδικό, και αν αυτή η κίνηση συνδέετε με τη σημερινή κατάσταση (πολιτική της Voda για μείωση του προσωπικού)???

Link to comment
Share on other sites

Θα βγω λίγο out, αλλά με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σου, για την κίνηση της voda (ένα χρόνο μετά) να καταργήσει τους τοπικούς συνεργάτες και να δώσει τη συντήρηση του δίκτυο σε έναν πανελλαδικό, και αν αυτή η κίνηση συνδέετε με τη σημερινή κατάσταση (πολιτική της Voda για μείωση του προσωπικού)???

 

Αναφορικά με τις επιπτώσεις που θα είχε η κίνηση αυτή στη λειτουργία του δικτύου ακούστηκαν διάφορες απόψεις, ακραίες κατα τη γνώμη μου και από τις δύο αντίθετες πλευρές. Ακούστηκαν σχόλια ότι "το δίκτυο της Vodafone θα καταρρεύσει" ή ότι "η kintec είναι μια από τις πλέον έμπειρες και αξιόλογες εταιρείες του χώρου που θα βελτιώσει ακόμα περισσότερο τους μηχανισμούς συντήρησης του δικτύου και την απόδοση του". Εν τέλει δεν νομίζω πως τελικά υπήρξε κάποια ουσιαστική διαφορά. Το βασικό πρόβλημα παραμένει η κάλυψη και αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με τη kintec, ούτε με τους τοπικούς συνεργάτες αλλά με την ελληνική πολιτεία και την προσπάθεια (οικονομική κυρίως) που καταβάλει η εταιρεία να βελτιώσει τη κατάσταση. Προφανώς και είναι μια κίνηση προς μείωση του λειτουργικού κόστους της εταιρείας, σύμφωνη με τη πολιτική του group (το πώς βέβαια επιλέχθηκε η συγκεκριμένη εταιρεία είναι άλλου παπά ευαγγέλιο). Τουλάχιστον με τη προηγούμενη διοίκηση υπήρχε ένα μέτρο σε αυτές τις επιλογές και στα outscourcings γενικότερα. Η νέα διοίκηση έχει βαλθεί να τα αλλάξει όλα. Kαι δυστυχώς έχει βαλθεί να αλλάξει και τα θετικά της προηγούμενης. Και ενώ βλέπουμε θετικές κινήσεις, ειδικά στο εμπορικό κομμάτι, φαίνεται πως ο Σοφοκλέους και η ομάδα του στρέφεται πλέον αποκλειστικά σε τέτοιες μεθόδους. Ήδη τα logistics τα έκανε άλλη εταιρεία, τώρα και άλλες υπηρεσίες του finance, του technology και των εμπορικών τμημάτων ετοιμάζονται για εργολαβία και δεν ξέρω τι θα γίνει και με το customer care.

 

Αν λοιπόν τα outscourcings και οι συνεργασίες των άλλων τμημάτων γίνουν με σωστές διαδικασίες, πιθανότατα η εταιρεία να αποδίδει καλά με μικρό κόστος. Αν και προσωπικά αυτή η τάση για μεγάλη εξάρτηση από ξένους με προβληματίζει. Και βέβαια το αρνητικό κλίμα που δημιουργείται εντός της εταιρείας καταστρέφει τη δυναμική που είχε η Vodafone στη λειτουργία της λόγω του καλού οργανογράμματος στην εσωτερική δομή της και στη σχέση προσωπικού και διοίκησης. Η Vodafone φημιζόταν για το πώς λειτουργούσε στο εσωτερικό της, και το λέει και κάποιος που έχει περάσει από εκεί σε 2 διαφορετικά τμήματα. Με τη τωρινή κατάσταση προβλέπεται μεγάλη ανακατοσούρα.

Link to comment
Share on other sites

Αναφορικά με τις επιπτώσεις που θα είχε η κίνηση αυτή στη λειτουργία του δικτύου ακούστηκαν διάφορες απόψεις, ακραίες κατα τη γνώμη μου και από τις δύο αντίθετες πλευρές. Ακούστηκαν σχόλια ότι "το δίκτυο της Vodafone θα καταρρεύσει" ή ότι "η kintec είναι μια από τις πλέον έμπειρες και αξιόλογες εταιρείες του χώρου που θα βελτιώσει ακόμα περισσότερο τους μηχανισμούς συντήρησης του δικτύου και την απόδοση του". Εν τέλει δεν νομίζω πως τελικά υπήρξε κάποια ουσιαστική διαφορά. Το βασικό πρόβλημα παραμένει η κάλυψη και αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με τη kintec, ούτε με τους τοπικούς συνεργάτες αλλά με την ελληνική πολιτεία και την προσπάθεια (οικονομική κυρίως) που καταβάλει η εταιρεία να βελτιώσει τη κατάσταση. Προφανώς και είναι μια κίνηση προς μείωση του λειτουργικού κόστους της εταιρείας, σύμφωνη με τη πολιτική του group (το πώς βέβαια επιλέχθηκε η συγκεκριμένη εταιρεία είναι άλλου παπά ευαγγέλιο). Τουλάχιστον με τη προηγούμενη διοίκηση υπήρχε ένα μέτρο σε αυτές τις επιλογές και στα outscourcings γενικότερα. Η νέα διοίκηση έχει βαλθεί να τα αλλάξει όλα. Kαι δυστυχώς έχει βαλθεί να αλλάξει και τα θετικά της προηγούμενης. Και ενώ βλέπουμε θετικές κινήσεις, ειδικά στο εμπορικό κομμάτι, φαίνεται πως ο Σοφοκλέους και η ομάδα του στρέφεται πλέον αποκλειστικά σε τέτοιες μεθόδους. Ήδη τα logistics τα έκανε άλλη εταιρεία, τώρα και άλλες υπηρεσίες του finance, του technology και των εμπορικών τμημάτων ετοιμάζονται για εργολαβία και δεν ξέρω τι θα γίνει και με το customer care.

 

Αν λοιπόν τα outscourcings και οι συνεργασίες των άλλων τμημάτων γίνουν με σωστές διαδικασίες, πιθανότατα η εταιρεία να αποδίδει καλά με μικρό κόστος. Αν και προσωπικά αυτή η τάση για μεγάλη εξάρτηση από ξένους με προβληματίζει. Και βέβαια το αρνητικό κλίμα που δημιουργείται εντός της εταιρείας καταστρέφει τη δυναμική που είχε η Vodafone στη λειτουργία της λόγω του καλού οργανογράμματος στην εσωτερική δομή της και στη σχέση προσωπικού και διοίκησης. Η Vodafone φημιζόταν για το πώς λειτουργούσε στο εσωτερικό της, και το λέει και κάποιος που έχει περάσει από εκεί σε 2 διαφορετικά τμήματα. Με τη τωρινή κατάσταση προβλέπεται μεγάλη ανακατοσούρα.

 

<<Θα παρακαλεσω απο δω και μπρος να μιλατε εν συντομια,το πολυ μπλα μπλα βλαπτει σοβαρα την υγεια και κουραζεται ο αναγνωστης να διαβαζει ολοκληρα κατεβατα,δε γραφεται εκθεση ουτε την ιστορια της ζωης σας,ουτε η βοντα σας αναγκασε να βγαλετε πορισμα για την καθοδικη πορεια της,ευχαριστω αυτο παει προς ολους.>>

 

Bored τελικα τι φταιει η καλυψη? η λιγοστοι νεοι πελατες? τους φταινε ολοι? ξαφνικα πετανε κοσμο στα καλα καθουμενα, αρα κατι σοβαρο παιχτηκε για να φτασουν σε τετοιες πρακτικες,το θεμα ειναι θα γινουν ταυτοχρονα και νεες προσληψεις η θα περιοριστει το ανθρωπινο δυναμικο της εταιριας?

Link to comment
Share on other sites

Αν δουλεύεις στη Voda ξέρεις πως για ΟΛΑ τα δεινά φταίει ΜΙΑ απόφαση και μόνο. ΜΙΑ απόφαση, ΜΙΑ στρατηγική κίνηση, ΕΝΑ τεράστιο λάθος. Όλα τα υπόλοιπα σηκώνουν ατελείωτα patches, αυτό προξένισε (και προξενεί) ασταμάτητη αιμοραγία πόρων, χρημάτων και κυρίως συνδρομητών. Πέρασε ήδη ένας χρόνος. Αν 50 μανατζαρέοι τεχνοκράτες πτυχιούχοι έμπειροι αναλυτές και ότι άλλο θέλετε δεν έχουν ιδέα και αρχίζουν να κόβουν κεφάλια αντί να σκεφτούν πως θα διορθώσουν τη κατάσταση...
Link to comment
Share on other sites

<<Θα παρακαλεσω απο δω και μπρος να μιλατε εν συντομια,το πολυ μπλα μπλα βλαπτει σοβαρα την υγεια και κουραζεται ο αναγνωστης να διαβαζει ολοκληρα κατεβατα,δε γραφεται εκθεση ουτε την ιστορια της ζωης σας,ουτε η βοντα σας αναγκασε να βγαλετε πορισμα για την καθοδικη πορεια της,ευχαριστω αυτο παει προς ολους.>>

 

Bored τελικα τι φταιει η καλυψη? η λιγοστοι νεοι πελατες? τους φταινε ολοι? ξαφνικα πετανε κοσμο στα καλα καθουμενα, αρα κατι σοβαρο παιχτηκε για να φτασουν σε τετοιες πρακτικες,το θεμα ειναι θα γινουν ταυτοχρονα και νεες προσληψεις η θα περιοριστει το ανθρωπινο δυναμικο της εταιριας?

 

Νομίζω ότι σου λείπει το ταμπελάκι του moderator. Αν βαριέσαι να διαβάσεις. μη διαβάσεις. Συζήτηση κάνουμε.

 

Η κάλυψη που κολλάει στην ερώτηση σου? Η αναφορά μου έχει να κάνει με τη συγκεκριμένη ερώτηση του pants για τη διαχείρηση δικτύου.

Τι φταίει? Τα είπαμε. Γενική πολιτική του ομίλου για μείωση λειτουργικού κόστους στην Ευρώπη (άρα μείωση προσωπικού, παραχώρηση τμημάτων με outscourcing κ.τ.λ) σε συνδυασμό με μια προσπάθεια από τη νέα διοίκηση για πλήρη αναδιοργάνωση, σωστή σαν σκέψη σε ένα βαθμό, λάθος ως προς το εύρος της.

Link to comment
Share on other sites

Αναφορικά με τις επιπτώσεις που θα είχε η κίνηση αυτή στη λειτουργία του δικτύου ακούστηκαν διάφορες απόψεις, ακραίες κατα τη γνώμη μου και από τις δύο αντίθετες πλευρές. Ακούστηκαν σχόλια ότι "το δίκτυο της Vodafone θα καταρρεύσει" ή ότι "η kintec είναι μια από τις πλέον έμπειρες και αξιόλογες εταιρείες του χώρου που θα βελτιώσει ακόμα περισσότερο τους μηχανισμούς συντήρησης του δικτύου και την απόδοση του". Εν τέλει δεν νομίζω πως τελικά υπήρξε κάποια ουσιαστική διαφορά. Το βασικό πρόβλημα παραμένει η κάλυψη και αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με τη kintec, ούτε με τους τοπικούς συνεργάτες αλλά με την ελληνική πολιτεία και την προσπάθεια (οικονομική κυρίως) που καταβάλει η εταιρεία να βελτιώσει τη κατάσταση. Προφανώς και είναι μια κίνηση προς μείωση του λειτουργικού κόστους της εταιρείας, σύμφωνη με τη πολιτική του group (το πώς βέβαια επιλέχθηκε η συγκεκριμένη εταιρεία είναι άλλου παπά ευαγγέλιο). Τουλάχιστον με τη προηγούμενη διοίκηση υπήρχε ένα μέτρο σε αυτές τις επιλογές και στα outscourcings γενικότερα. Η νέα διοίκηση έχει βαλθεί να τα αλλάξει όλα. Kαι δυστυχώς έχει βαλθεί να αλλάξει και τα θετικά της προηγούμενης. Και ενώ βλέπουμε θετικές κινήσεις, ειδικά στο εμπορικό κομμάτι, φαίνεται πως ο Σοφοκλέους και η ομάδα του στρέφεται πλέον αποκλειστικά σε τέτοιες μεθόδους. Ήδη τα logistics τα έκανε άλλη εταιρεία, τώρα και άλλες υπηρεσίες του finance, του technology και των εμπορικών τμημάτων ετοιμάζονται για εργολαβία και δεν ξέρω τι θα γίνει και με το customer care.

 

Αν λοιπόν τα outscourcings και οι συνεργασίες των άλλων τμημάτων γίνουν με σωστές διαδικασίες, πιθανότατα η εταιρεία να αποδίδει καλά με μικρό κόστος. Αν και προσωπικά αυτή η τάση για μεγάλη εξάρτηση από ξένους με προβληματίζει. Και βέβαια το αρνητικό κλίμα που δημιουργείται εντός της εταιρείας καταστρέφει τη δυναμική που είχε η Vodafone στη λειτουργία της λόγω του καλού οργανογράμματος στην εσωτερική δομή της και στη σχέση προσωπικού και διοίκησης. Η Vodafone φημιζόταν για το πώς λειτουργούσε στο εσωτερικό της, και το λέει και κάποιος που έχει περάσει από εκεί σε 2 διαφορετικά τμήματα. Με τη τωρινή κατάσταση προβλέπεται μεγάλη ανακατοσούρα.

 

Ευχαριστώ καταρχήν για την απάντηση (αλλά φαγούρα…πάλι OFF),

Πως βλέπεις το ενδεχόμενο να πουλήσει η Voda μόνο το δίκτυο της και να κρατήσει το εμπορικό κομμάτι (το έχουμε δει έξω από δω αυτό το μοντέλο…) ακόμα, είναι έτοιμη η Ελλάδα και η Voda για κάτι τέτοιο στη κατάσταση της???

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ καταρχήν για την απάντηση (αλλά φαγούρα…πάλι OFF),

Πως βλέπεις το ενδεχόμενο να πουλήσει η Voda μόνο το δίκτυο της και να κρατήσει το εμπορικό κομμάτι (το έχουμε δει έξω από δω αυτό το μοντέλο…) ακόμα, είναι έτοιμη η Ελλάδα και η Voda για κάτι τέτοιο στη κατάσταση της???

 

Όχι, σε καμία περίπτωση. Να δοθούν πολλά τμήματα της εταιρείας ναι, το δίκτυο όχι. Και λόγω Ελλάδας (δεν ξέρω καν αν επιτρέπει κάτι τέτοιο η νομοθεσία και οι άδειες λειτουργίας) και λόγω Vodafone Group. Δεν νομίζω οι Άγγλοι να είναι πια τόσο απελπισμένοι με την ελληνική θυγατρική, τα οικονομικά παραμένουν σχετικά καλά (απλώς είχαν και θα έχουν μεγάλο περιθώριο βελτίωσης) και ας μη ξεχνάμε πως μιλάμε για Ε.Ε, πολύ νωρίς για τέτοια πειράματα εδώ απο μια τόσο μεγάλη εταιρεία. Ύστερα είναι και η φήμη, π.χ ένα απλό συμβόλαιο συντήρησης/εγκατάστασης με εταιρείες τύπου kintec, intrakat κ.τ.λ εύκολα το σπας αν δεν τηρούνται τα standards.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν προδικάζουμε τίποτα. Μπορεί η πολιτική που θα ακολουθήσει το νέο διοικητικό team να ανεβάσει την εταιρεία και να αποδώσει πολύ καλά.

 

Κατα τη γνώμη μου όμως, όταν ένα σύστημα αποδίδει σε γενικές γραμμές πολύ καλά, δεν πας να τα αλλάξεις όλα και να πάρεις τέτοιο ρίσκο, κοιτάς πως θα βελτιώσεις κενά και αδυναμίες του προηγούμενου. Αυτό συμβαίνει και εδώ. Ο Σοφοκλέους και οι άνθρωποι γύρω του μπήκαν σε μια εδραιωμένη εταιρεία που σε μεγάλο ποσοστό απέδιδε πολύ καλά λόγω του στησίματος που είχε κάνει όλα αυτά τα χρόνια η επιτυχημένη και έμπειρη ομάδα Κορωνιά. Σίγουρα θα υπήρχαν κάποιες αδυναμίες (και αυτές προσπάθησα να επισημάνω στην αρχή του thread και κάποιοι έσπευσαν να με κατακρίνουν) αλλά γενικά σαν δομή και σύστημα απέδιδε πάρα πολύ καλά για τα ελληνικά δεδομένα, γι'αυτό και η Vodafone Ελλάδας έφτασε τόσο ψηλά. Και η μικρή πτώση που έχει τα δύο τελευταία χρόνια είναι καθαρά θέμα υποκλοπών και πληγής στο image της εταιρείας, δεν ευθύνεται ο τρόπος λειτουργίας. Αυτά τα μικρά κενά έπρεπε κατα τη γνώμη μου να καλύψει ο Σοφοκλέους και όχι να βαλθεί να κάνει άνω κάτω την εταιρεία για να αυξήσει ελάχιστα τα έσοδα.

 

Επίσης ένα στοιχείο που έκανε τη Vodafone τουλάχιστον στο εσωτερικό της να αποδίδει καλά ήταν και η εικόνα των εργαζομένων για την εταιρεία και η σχέση που είχαν. Και πράγματι το μεγαλύτερο κομμάτι της βάσης των απλών εργαζομένων (δεν μιλάω για τα ανώτερα στελέχη, όπου εκεί παίζονται διάφορα παιχνίδια), παρά το φόρτο εργασίας, είχαν μια πολύ καλή εικόνα για τη Vodafone, τη διοίκηση και τις παροχές του ομίλου. Η διαχείρηση ανθρωπίνου δυναμικού ήταν πολύ καλή. Υπήρχε λοιπόν ένα άρμονικό κλίμα που συνέβαλε στην στρωτή λειτουργία της εταιρείας. Αυτό το κλίμα χάλασε με την αλλαγή της διοίκησης και με τις αποφάσεις των νέων directors. Πλέον οι εργαζόμενοι πηγαίνουν στην εταιρεία με βαριά καρδιά, φοβούμενοι μήπως ενημερωθούν για την απομάκρυνση τους από την εταιρεία. Τρομοκρατία που δεν επικρατούσε ποτέ στη Vodafone...

 

Όσο για τις υποκλοπές, πράγματι,δίκαια ή άδικα, δεν είναι αυτό το θέμα μας, ανακατεύτηκε αρκετά το όνομα του Κορωνιά στο θέμα, σε σχέση με τη διαχείρηση της υπόθεσης από την εταιρεία. Ουσιαστικά τον αφήσανε να το διαχειριστεί και τις αναμενόμενες απώλειες του τις χρεώσανε, χωρίς φυσικά να αλλάζει ότι πρόκειται για έναν από τουα καλύτερους Έλληνες managers, ίσως ο καλύτερος, και αυτό φαίνεται από το ότι πήρε μια εταιρεία από το μηδεν και την έκανε μια από τις πλέον κερδοφόρους ελληνικές επιχειρήσεις. Αλλά επρόκειτο για μια υπόθεση με την οποία η βάση των απλών εργαζομένων δεν είχε καμία απολύτως σχέση. Δεν επηρεάστηκε καθόλου η εικόνα που είχαν για τη Vodafone και τον πρώην CEO της σαν εργοδότη.

 

Πολύ σωστά τα λες. Δεν είμαι όμως σίγουρος οτι ο λόγος για τις μειωμένες νέες συνδέσεις οφείλεται στις υποκλοπές, εξάλλου έχουν περάσει κάτι χρόνια από τότε και ακόμα και το διάστημα που το θέμα ήταν στην επικαιρότητα εγώ έβλεπα τα καταστήματα της Vodafone να είναι γεμάτα κόσμο που μάλλον δείχνει οτι ο κόσμος δεν έκρινε την εταιρία με βάση αυτό το ζήτημα. Σίγουρα μπορεί να έπαιξε και αυτό το ρόλο του αλλά νομίζω οτι άλλοι είναι οι ουσιαστικοί λόγοι όπως π.χ. προβλήματα κάλυψης.

Το γεγονός οτι τώρα υπάρχει βέβαια μια αναστάτωση στην εταιρία με όλες αυτές τις αλλαγές δεν σημαίνει οτι μόλις τα πράγματα ξεκαθαρίσουν η εταιρία δεν θα συνεχισει την ίδια καλή πολιτική όσων αφορά την διαχείρηση του ανθρώπινου δυναμικού, απλώς τώρα είναι φυσικό οι εργαζόμενοι να είναι αναστατωμένοι αν και τα περι "τρομοκρατίας" που ανέφερες ίσως είναι λίγο τραβηγμένος χαρακτηρισμός αν και εσύ ίσως ξέρεις καλύτερα.:)

Ο ερχομός του iphone πάντως θα βοηθήσει την εταιρία στην διεύρυνση του πελατολογίου της καθότι πολλοί θα σπεύσουν να το αγοράσουν και θα κάνουν νέα σύνδεση ή μεταφορά αριθμού. ίσως μάλιστα ξεπεράσει τις άλλες αρκεί βέβαια η θεωρητικά μεγάλη ζήτηση που υπάρχει να αποδειχθεί και στην πράξη.

Αλήθεια, γνωρίζεις τίποτα για τις προσδοκίες της εταιρίας σχετικά με το iphone? Φαντάζομαι οτι η εταιρία θα το διαφημήσει δυναμικά και το τμήμα marketing ήταν και είναι πολύ καλό κατά τη γνώμη μου.:)

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά τα λες. Δεν είμαι όμως σίγουρος οτι ο λόγος για τις μειωμένες νέες συνδέσεις οφείλεται στις υποκλοπές, εξάλλου έχουν περάσει κάτι χρόνια από τότε και ακόμα και το διάστημα που το θέμα ήταν στην επικαιρότητα εγώ έβλεπα τα καταστήματα της Vodafone να είναι γεμάτα κόσμο που μάλλον δείχνει οτι ο κόσμος δεν έκρινε την εταιρία με βάση αυτό το ζήτημα. Σίγουρα μπορεί να έπαιξε και αυτό το ρόλο του αλλά νομίζω οτι άλλοι είναι οι ουσιαστικοί λόγοι όπως π.χ. προβλήματα κάλυψης.

Το γεγονός οτι τώρα υπάρχει βέβαια μια αναστάτωση στην εταιρία με όλες αυτές τις αλλαγές δεν σημαίνει οτι μόλις τα πράγματα ξεκαθαρίσουν η εταιρία δεν θα συνεχισει την ίδια καλή πολιτική όσων αφορά την διαχείρηση του ανθρώπινου δυναμικού, απλώς τώρα είναι φυσικό οι εργαζόμενοι να είναι αναστατωμένοι αν και τα περι "τρομοκρατίας" που ανέφερες ίσως είναι λίγο τραβηγμένος χαρακτηρισμός αν και εσύ ίσως ξέρεις καλύτερα.:)

Ο ερχομός του iphone πάντως θα βοηθήσει την εταιρία στην διεύρυνση του πελατολογίου της καθότι πολλοί θα σπεύσουν να το αγοράσουν και θα κάνουν νέα σύνδεση ή μεταφορά αριθμού. ίσως μάλιστα ξεπεράσει τις άλλες αρκεί βέβαια η θεωρητικά μεγάλη ζήτηση που υπάρχει να αποδειχθεί και στην πράξη.

Αλήθεια, γνωρίζεις τίποτα για τις προσδοκίες της εταιρίας σχετικά με το iphone? Φαντάζομαι οτι η εταιρία θα το διαφημήσει δυναμικά και το τμήμα marketing ήταν και είναι πολύ καλό κατά τη γνώμη μου.:)

 

Θα τα δούμε όλα αυτά σύντομα. Απλώς γι'αυτό που λες για τις υποκλοπές, να σου υπενθυμίσω πως πριν τις υποκλοπές δεν είχε καλύτερη κάλυψη από σήμερα ούτε καλύτερες τιμές από τις άλλες. Είχε ως όχημα επιτυχίας το όνομα της και το πολύ καλό marketing. Το όνομα σπηλώθηκε με τις υποκλοπές, και ο κόσμος άρχισε να κοιτάει τον ανταγωνισμό και να μην έχει τυφλή εμπιστοσύνη στη Vodafone. Eίδε μια Cosmote που τη θεωρούσε κρατική (άρα εγγύηση) με καλύτερη κάλυψη και μια TIM (τότε) που έκανε καλό marketing και χτύπησε στις τιμές. Η Vodafone δεν έκανε και κάποια έντυπωσιακή κίνηση για να ανακτήσει πελάτες και έχασε χαμένο έδαφος... Όσο για το iphone, ναι θα τη βοηθήσει, όχι όμως ότι είναι δυνατόν μια συσκευή να την κάνει να ξεπεράσει τη Cosmote που είναι 1εκ. πελάτες παραπάνω. Μη ξεχνάς ότι θα πωλείται και σκέτη συσκευή. Έχουν προσδοκίες αλλά ξέρουν και τι τους γίνεται.

 

Αυτά όμως δεν νομίζω ότι έχουν άμεση σχέση με το θέμα αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Αν δουλεύεις στη Voda ξέρεις πως για ΟΛΑ τα δεινά φταίει ΜΙΑ απόφαση και μόνο. ΜΙΑ απόφαση, ΜΙΑ στρατηγική κίνηση, ΕΝΑ τεράστιο λάθος. Όλα τα υπόλοιπα σηκώνουν ατελείωτα patches, αυτό προξένισε (και προξενεί) ασταμάτητη αιμοραγία πόρων, χρημάτων και κυρίως συνδρομητών. Πέρασε ήδη ένας χρόνος. Αν 50 μανατζαρέοι τεχνοκράτες πτυχιούχοι έμπειροι αναλυτές και ότι άλλο θέλετε δεν έχουν ιδέα και αρχίζουν να κόβουν κεφάλια αντί να σκεφτούν πως θα διορθώσουν τη κατάσταση...

 

πρεπει να εχεις φάει τρελη πίκρα με το home zone αδερφε.

Link to comment
Share on other sites

Kάτι που θυμήθηκα σήμερα είναι οτι η Voda απαιτεί από τους προμηθευτές της να υπογράψουν σε κάθε σύμβαση ένα παράρτημα "Εταιρκής Υπευθυνότηας" που ανάμεσα στις άλλες μπούρδες λέει οτι ο πρμηθευτής της Voda οφείλει να:

1. Να έχει εργασιακό περιβάλον που να παρέχει ασφάλεια , χωρίς εκφοβισμούς και λοιπά στους υπαλλήλους του.

2 Να μην εμποδίζει τους υπαλλήλους του από το να οργανώνουν σωματεία κλπ κλπ.

Ενώ η VF μπορεί να δυναμιτίζει κάθε προσπάθεια δημιουργίας σωματείου και να καλλιεργει εργασιακό τρόμο πλήρους ανασφάλειας.

Τα λόγια είναι περιττά..............

Link to comment
Share on other sites

Και εσύ που το ξέρεις ότι το έχουν ελέγξει ; ;

Μήπως ξέρεις επίσης ότι το κάνουν να φαίνεται ως οικειοθελής παραίτηση; ; Αναρωτιέσαι γιατί το κάνουν να φαίνεται έτσι;

1) Γιατί δεν θέλουν να χαλάσει το image της εταιρίας και

2)Σύμφωνα με το νόμο, δεν επιτρέπονται τόσο μαζικές απολύσεις...

 

Και τέλος απορώ με τι δεδομένα κρίνεις ότι απολύθηκε κόσμος που ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ σωστά τη δουλειά του !!! Και μετά από 10+ χρόνια το κατάλαβαν; Τότε μάλλον δεν φταίνε εκείνοι αλλά οι ανώτεροί τους που τόσα χρόνια δεν καταλάβαιναν τι γίνεται...

 

Εγώ σαν πελάτης, πολύ ενδιαφέρομαι για το πως μια εταιρία μου παρέχει τις υπηρεσίες της... και γι' αυτό θα αλλάξω ΑΜΕΣΑ πάροχο !!

 

Υ.Γ. Αν έχεις πρόβλημα με το customer care της εταιρίας, να σε πληροφορήσω ότι οι υπάλληλοι εκεί είναι από τους πιο σκληρά εργαζόμενους και φυσικά μακράν οι πιο φτωχά αμειβόμενοι !! Μην τα βάζεις λοιπόν με αυτούς, αλλά με εκείνους που ράβουν τους προϋπολογισμούς και προβλέπουν μεγάλους μισθούς για τις τσέπες τους και μικρούς για εκείνους που είναι το πρόσωπο της εταιρίας προς τον έξω κόσμο...

 

καλησπέρα φίλε μου να σε ενημερώσω ότι επειδή δεν γνωρίζεις τα εντός μίας μεγάλης εταιρείας θα ήταν έξυπνο να σκέφτεσαι πριν μιλάς για θέματα που αγνοείς.

επίσης θα ήθελα να μάθω, εφ όσον θέλεις βέβαια εάν είσαι εργαζόμενος.

γιατί εάν είσαι τότε σίγουρα δεν έχεις συναίσθηση του τί σημαίνει εργασία και πιά η σχέση εργαζομένου με εταιρεία.

Η σχέση που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια μεταξύ υπαλλήλων και εταιρείας βασίζεται στην αρχή της αξιοπιστίας και της αμφότερα κατανόησης και των δύο πλευρών. Δεν γνωρίζεις σε καμία περίπτωση πόσα χρήματα 'εχει δαπανήσει η εταιρεία για εκπαίδευση σε όλα τα τμήματα και ποιό είναι το αποτέλεσμα γιατι πολύ απλά είσαι ένας πελάτης που δεν έχει ώριμη συμπεριφορά και καμία διερευνητική ικανότητα,πέραν του φαινομενικού και επιδερμικής κριτικής αντίληψης.

όποιος είναι εξω από τον χορο...

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά δεν βάζει λουκέτο η εταιρία, κάνει ένα πρόγραμμα "εθελουσίας" - δηλαδή απολύει με κόσμιο τρόπο- για να καθαρίσει λίγο το τοπίο και το stauts quo, ώστε από Σεπτέμβρη να αρχίσει να στελεχώνεται και η νέα διοικητική ομάδα (προφανώς με τους ανθρώπους επιλογής της) αλλά και να αλλάξουν οι παλιές νοοτροπίες και να γίνουν όλοι λίγο πιό παραγωγικοί και ανταγωνιστικοί.

 

Προφανώς δεν γίνεται για cost saving - αφού με τις αποζημιώσεις κοστίζει λιγάκι, προφανώς το outsourcing γίνεται για cost optimization - δεν είναι τυχαίο οτι με αυτό το μοντέλο δουλεύει εδώ και χρόνια η Ευρώπη. Εν αναμονή λοιπόν να δούμε αν όντως θα αρχίζει να γυρίζει το καράβι όπως έχει υπολογίσει η νέα διοίκηση.

 

Όσο για τον Κορωνιά, όσοι είχαν την τύχη να λειτουργήσουν υπό την κατεύθυνση και την διοίκησή του μέχρι και πριν 2-3 χρόνια, ξέρουν πολύ καλά την αξία του και το ηγετικό χάρισμα που είχε. Το γιατί τα τελευταία 2 χρόνια εμφανιζόταν (και ασχολιόταν) πολύ λιγότερο το ξέρει καλύτερα εκείνος, σήμερα όμως ανέλαβε ενάς νεός CEO, και προφανώς έκανε τις απαραίτητες επιλογές του - καλές και κακές.... Ίσως και ο king George στη θέση του να αναγκαζόταν να πάρει τέτοιες δύσκολες αποφάσεις αν ήταν σήμερα στη θέση του Σοφοκλέους και έπρεπε να φέρει αλλαγή πλεύσης και γρήγορα...

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα φίλε μου να σε ενημερώσω ότι επειδή δεν γνωρίζεις τα εντός μίας μεγάλης εταιρείας θα ήταν έξυπνο να σκέφτεσαι πριν μιλάς για θέματα που αγνοείς.

επίσης θα ήθελα να μάθω, εφ όσον θέλεις βέβαια εάν είσαι εργαζόμενος.

γιατί εάν είσαι τότε σίγουρα δεν έχεις συναίσθηση του τί σημαίνει εργασία και πιά η σχέση εργαζομένου με εταιρεία.

Η σχέση που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια μεταξύ υπαλλήλων και εταιρείας βασίζεται στην αρχή της αξιοπιστίας και της αμφότερα κατανόησης και των δύο πλευρών. Δεν γνωρίζεις σε καμία περίπτωση πόσα χρήματα 'εχει δαπανήσει η εταιρεία για εκπαίδευση σε όλα τα τμήματα και ποιό είναι το αποτέλεσμα γιατι πολύ απλά είσαι ένας πελάτης που δεν έχει ώριμη συμπεριφορά και καμία διερευνητική ικανότητα,πέραν του φαινομενικού και επιδερμικής κριτικής αντίληψης.

όποιος είναι εξω από τον χορο...

 

"Φίλε" θα σε ενημερώσω απλά ότι πέρασα και από τη Vodafone όπως και από άλλες μεγάλες εταιρίες... Τα χρήματα που δαπανεί η Vodafone και κάθε εταιρία για εκπαίδευση των εργαζομένων, σε μεγάλο ποσοστό καλύπτονται από τον ΟΑΕΔ ! Παρόλα αυτά όντως η Vodafone ξοδεύει αρκετά για την επιμόρφωση των εργαζομένων, και προσωπικά επωφελήθηκα και εγώ από την επιμόρφωση και στη συνέχεια βέβαια και η εταιρία αφού βελτιώθηκε η ποιότητα της εργασίας μου !!

 

Όσο για τις κατηγορίες σου, μάλλον βιάστηκες να κρίνεις... και εκτέθηκες... sorry :(

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην, μην μπερδευετε τις ανακαταταξεις σε υψηλο διοικητικο επιπεδο με τις μαζικες απολυσεις. Οι πρωτες μπορει να γινονται γιατι ο νεος μεγαλος θελει τους δικους του, γιατι κρινει καποιους μεγαλοδιευθυντες ως μη επαρκεις κλπ. Οι δευτερες γινονται καθαρα για περιορισμο του κοστους, ή καλυτερα για να φαινεται ο ισολογισμος καλυτερος στους μετοχους. Κι εξηγουμαι:

Τα εξοδα μισθοδοσιας εντασονται στα παγια εξοδα, τα οποια οι μετοχοι οταν τα βλεπουν βγαζουν σπυρακια. Οι αποζημειωσεις οπως και τα εξοδα για outsourcing δεν θεωρουνται παγια εξοδα, οποτε ακομη κι αν το κοστος του outsourcing ειναι μεγαλυτερο (πραγμα που πρακτικα συμβαινει τις περισσοτερες φορες) οι μετοχοι ειναι ικανοποιημενοι.

Πρεπει επισης να λαβουμε υποψην μας δυο παραμετρους: οτι απο τη στιγμη που η vodafone gr εφυγε απο το χρηματιστηριο της αθηνας, τα μεγεθη της ειναι κυριως μερος ενος γκρουπ. Αρα, ακομη κι αν ειναι καλα, μπορει να χρειαστουν περεταιρω βελτιωση αν για παραδειγμα τα μεγεθη της vodafone ζιμπαμπουε δεν ειναι τοσο καλα (παγκοσμιοποιηση...). Επισης, εφοσον η ελληνικη αγορα θεωρειται ωριμη εδω και πολυ καιρο, τα κερδη ειναι δυσκολο να συνεχισουν να αυξανονται με ρυθμους 10% ετησιως. Επειδη ομως οι μετοχοι αυτο θελουν να βλεπουν, ο μονος τροπος ειναι η περικοπη εξοδων (παγιων εξοδων...) με τις απολυσεις, ή η εγγραφη των παγιων εξοδων ως επενδυσεων - με το outsourcing.

Ολα αυτα που συμβαινουν παντως, δεν ηταν ακριβως κεραυνος εν αιθρια - τουλαχιστον για τους υποψιασμενους. Τα μηνυματα υπηρχαν εδω και καιρο και ηταν πολλα και ευαναγνωστα. Οι συζητησεις εντος της εταιρειας ηταν καθημερινες και δεν ειναι τυχαιο οτι το τελευταιο διαστημα πριν τα τελευταια γεγονοτα παρατηρηθηκε ενα μεγαλο φυγης απο την εταιρεια προς αλλες εταιρειες, δημοσιο, κλπ.

Οσον αφορα τις αποζημειωσεις, δεν ξερω τι ακριβως προσφερει η vodafone - παντως ξερω οτι η αποζημειωση απο απολυση δεν εχει κρατησεις, ενω η παροχη αυτη φορολογειται με 40% σχεδον. Επισης, μετα απο παραιτηση δεν δικαιουσαι το επιδομα ανεργιας. Οποτε, οι δυστυχεις ενδιαφερομενοι ας το ψαξουν λιγακι περισσοτερο.

Τελος, οσον αφορα την ιδια την εταιρεια, μακαρι να βρει το δρομο της - και δεν μιλαω εμπορικα, στο εσωτερικο της αναφερομαι. Κατι τετοιο φανταζει δυσκολο παντως, μιας και κινειται σε λαθος δρομους, κατα την αποψη μου παντα. Το ξεκαθαρισμα που οντως ηταν αναγκαιο γινεται με λαθος τροπο και η μπαλα παιρνει καλους και κακους αδιακριτως, και η δομη της εταιρειας παραμενει συγκεντρωτικη και γραφειοκρατικη. Το κλιμα ενθουσιασμου και αυταπαρνησης που υπηρχε στα πρωτα χρονια της εταιρειας φανταζει πολυ μακρινο.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να γίνει σαφές το εξής:

 

Ο λόγος που δεν έχει ιδρυθεί σωματείο εργαζομένων ή έστω, που δεν ενδιαφέρονται οι εργαζόμενοι να φτιάξουν είναι πολύ απλός:

 

Δεν υπήρχε λόγος.

 

Κακά τα ψέμματα, εξαιρουμένων των τελευταίων εξελίξεων, η Vodafone είναι απείρως καλύτερος εργοδότης από την συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών του κλάδου. Σε ελάχιστες εταιρείες όχι μόνο αναγνωρίζονται αυτούσιες οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας των μηχανικών αλλά δίνονται όλα τα επιδόματα και επί πλέον οικειοθελής παροχή και μπόνους, τηρείται το 8ωρο, πληρώνονται οι υπερωρίες, και υπάρχει τόσο εκτενές πακέτο παροχών.

 

Δεν υπάρχει σωματείο πολύ απλά, γιατί η συντριπτική πλειοψηφια των εργαζομένων (τουλάχιστον των μηχανικών) ήταν κατά βάθος ευχαριστημένοι.

 

Αυτά.

 

 

Kάτι που θυμήθηκα σήμερα είναι οτι η Voda απαιτεί από τους προμηθευτές της να υπογράψουν σε κάθε σύμβαση ένα παράρτημα "Εταιρκής Υπευθυνότηας" που ανάμεσα στις άλλες μπούρδες λέει οτι ο πρμηθευτής της Voda οφείλει να:

1. Να έχει εργασιακό περιβάλον που να παρέχει ασφάλεια , χωρίς εκφοβισμούς και λοιπά στους υπαλλήλους του.

2 Να μην εμποδίζει τους υπαλλήλους του από το να οργανώνουν σωματεία κλπ κλπ.

Ενώ η VF μπορεί να δυναμιτίζει κάθε προσπάθεια δημιουργίας σωματείου και να καλλιεργει εργασιακό τρόμο πλήρους ανασφάλειας.

Τα λόγια είναι περιττά..............

 

Η Vodafone Ελλάδος στο α΄ τρίμηνο πρόσθεσε μόλις 22.000 νέους πελάτες όταν η Cosmote ανακοίνωσε 260.000. Εκτιμάται ότι η ψαλίδα του μεριδίου της με εκείνο της Cosmote έχει ανοίξει υπέρ της δεύτερης. Στελέχη αναφέρουν ότι τα έσοδα έχουν αρχίσει να συρρικνώνονται και κυρίως τα κέρδη.

 

Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ του απόλυτου νούμερου των συνδέσεων και της κερδοφορίας της επιχείρησης. Συνήθως, το 20% των πελατών φέρνει το 80% των κερδών.

 

Επίσης, παραδοσιακά, αν και υπολειπόταν σε αριθμό συνδέσεων, η Vodafone ήταν μακράν η πιο κερδοφόρα εταιρεία από τις τρεις, γιατί είχε καλύτερο "φιλέτο" εταιρικών πελατών. Και ως γνωστόν, αν είσαι δυνατός εταιρικός πελάτης, αν δεν έχεις καλό σήμα, θα έρθει η εταιρεία να σου εγκαταστήσει και αναμεταδότη.

 

Διάβασα πολλά σχετικά σε blogs... Για 8% μείωση, για απόλυση ανθρώπων σε διακοπές κλπ...

 

Κρίμα.... Αν θες να διώξεις κόσμο και λέγεσαι vodafone θα έπρεπε να κάνεις ένα πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου....

 

Αυτό έκαναν, και μάλιστα με το παραπάνω.

 

Να ξέρετε το εξής:

α) δεν απολύθηκαν 300 όπως κυκλοφορεί στα μέσα "ενημέρωσης". Ο αριθμός είναι κατά πολύ μικρότερος, αφού συμπεριλαμβάνεται σε αυτόν και όλο το outsourcing.

β) τα πακέτα που δόθησαν, άκουσα ότι ήταν χωρίς προηγούμενο. Ακόμα και με 1 έτος προϋπηρεσίας, μπορεί να έπαιρνες 15 μισθούς.

iPhone XS max 256GB

iPad Pro 10.5" WiFi 256GB

Link to comment
Share on other sites

Πάντα υπάρχει η ανάγκη σωματείου.Το να αφήνεις την τύχη σου στα χέρια του εργοδότη είναι και αποδεικνύεται πάντα επικίνδυνο.

Η άποψη που επικρατούσε στην Βοντα ήταν επικίνδυνη και λυπάμαι που τώρα την πληρώνουν.

Link to comment
Share on other sites

Θα τα δούμε όλα αυτά σύντομα. Απλώς γι'αυτό που λες για τις υποκλοπές, να σου υπενθυμίσω πως πριν τις υποκλοπές δεν είχε καλύτερη κάλυψη από σήμερα ούτε καλύτερες τιμές από τις άλλες. Είχε ως όχημα επιτυχίας το όνομα της και το πολύ καλό marketing. Το όνομα σπηλώθηκε με τις υποκλοπές, και ο κόσμος άρχισε να κοιτάει τον ανταγωνισμό και να μην έχει τυφλή εμπιστοσύνη στη Vodafone. Eίδε μια Cosmote που τη θεωρούσε κρατική (άρα εγγύηση) με καλύτερη κάλυψη και μια TIM (τότε) που έκανε καλό marketing και χτύπησε στις τιμές. Η Vodafone δεν έκανε και κάποια έντυπωσιακή κίνηση για να ανακτήσει πελάτες και έχασε χαμένο έδαφος... Όσο για το iphone, ναι θα τη βοηθήσει, όχι όμως ότι είναι δυνατόν μια συσκευή να την κάνει να ξεπεράσει τη Cosmote που είναι 1εκ. πελάτες παραπάνω. Μη ξεχνάς ότι θα πωλείται και σκέτη συσκευή. Έχουν προσδοκίες αλλά ξέρουν και τι τους γίνεται.

 

Αυτά όμως δεν νομίζω ότι έχουν άμεση σχέση με το θέμα αυτό...

 

Δεν είμαι σίγουρος οτι ο κόσμος στράφηκε στην Cosmote λόγω του οτι είναι κρατική καθότι δυστυχώς σήμερα κράτος και "εγγύηση" δεν πάνε μαζί και βλέπουμε καθημερινά πάμπολα παραδέιγματα για το πόσο εγγυημένες είναι οι διάφορες υπηρεσίες που παρέχει το δημόσιο! Εξάλλου η Cosmote είχε ξεκινήσει δυναμικά εξαρχής και κέρδιζε πελάτες και είχε γίνει πρώτη, δεν έγινε απότομα μετά τις υποκλοπές.

Σχετικά με το iphone ναι μεν θα πωλείται και σαν συσκευή αλλά η Vodafone στην ενότητα με τα FAQs αναφέρει ότι με άλλο δίκτυο διάφορες υπηρεσίες κλπ ενδέχεται να μην λειτουργούν ή να μην μπορεί και καλά ο χρήστης να εκμεταλευτεί κάποιες από αυτές. Οκ, αυτό μπορεί απλώς να είναι μια δικαιολογία για να αποτρέψει πελάτες να πάνε σε άλλα δίκτυα αλλά πολλοί (οι περισσότεροι ίσως?) που θα το πάρουν για την μουράτη εμφάνιση και το high end προφίλ του, δεν γνωρίζουν τεχνικές λεπτομέρειες και πιθανόν να παρασυρθούν.

Σίγουρα δεν θα κερδίσει τους πελάτες που τις λείπουν για να φτάσει την Cosmote αλλά και μερικές χιλιάδες να προσθέσει είναι πολύ σημαντικό.;)

Link to comment
Share on other sites

Πάντα υπάρχει η ανάγκη σωματείου.Το να αφήνεις την τύχη σου στα χέρια του εργοδότη είναι και αποδεικνύεται πάντα επικίνδυνο.

Η άποψη που επικρατούσε στην Βοντα ήταν επικίνδυνη και λυπάμαι που τώρα την πληρώνουν.

 

Ο συνδικαλισμός και τα σωματεία εργαζομένων ποτέ δεν λειτούργησαν στην Ελλάδα με υπευθυνότητα και είναι μια από τις αιτίες που δεν μπορούμε να πάμε μπροστά οπότε η Vodafone καλά θα κάνει να αποφύγει την δημιουργεία σωματείου με κάθε τρόπο! Σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες τα σωματεία λειτουργούν σωστά, ρεαλιστικά και υπέυθυνα, συζητούν με τις διοικήσεις, κάνουν λογικές προτάσεις, προτείνουν εναλλακτικές και μόνο αν τίποτα από αυτά δεν καρποφορήσουν τότε προχωρούν σε πιο δραστικά μέτρα όπως απεργείες κλπ. Στην Ελλάδα οι ψευτοεργατοπατέρες που συνήθως ενεργούν για το δικό τους συμφέρον και τους οποίους δυστυχώς κανείς δεν μπορεί να απολύσει λόγω του οτι και καλά είναι συνδικαλιστές εκτοξέυουν κραυγές και συνθηματικές κορώνες που ανήκουν σε άλλες εποχές (η φερόμενη ως ανακοίνωση των εργαζομένων στην Vodafone στην πρώτη σελίδα του thread το αποδεικνύει περίτρανα αυτό), μόνο απαιτούν χωρίς να αντιπροτείνουν τίποτα και οι απαιτήσεις τους συνήθως είναι παράλογες και μη ρεαλιστικές και βέβαια εφόσον οι απαιτήσεις τους δεν γείνουν δεκτές αμέσως απεργίες και τα σχετικά! Και την πληρώνουν βέβαια οι πελάτες! Αυτό μου έλειπε να πάρω στην εξυπηρέτηση πελατών καμιά μέρα και να μου βγεί μήνυμα οτι έχουν απεργία ή στάση και κλπ!! Αρκούν τα καμώματα του δημοσίου, δεν μας χρειάζονται τα ίδια και στον ιδιωτικό τομέα!

Όλα αυτά βέβαια ισχύουν κυρίως για το δημόσιο καθότι στον ιδιωτικό τομέα τέτοια κρούσματα είναι περιορισμένα. Πάντως καλύτερα να προλαμβάνεις παρά να θεραπεύεις οπότε η Vodafone καλύτερα να μείνει μακριά από σωματεία.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον τα σωματεία που λές είναι στο μυαλό σου.

Τα σωματεία που θέλεις είναι αυτά που έχουμε, της κουβέντας των προτάσεων του νταντέματος του συμβιβασμού.

Και για αυτό σε λίγο θα ζούμε σε εργασιακό μεσαίωνα.

Και με τα αφεντικά σου δεν είστε φίλοι να κάθεστε να συζητάτε.Με την πρώτη ευκαιρία θα σε πη***ουν και αυτό έγινε στην βοντα.

Τώρα αν δεν μπορείς να ανεκτείς μια μέρα απεργία στην εξυπηρέτηση πελατών η κουβέντα περισσεύει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...