Jump to content

«Oικιοθελείς» αποχωρήσεις


stella_n
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

 

Οι εργαζόμενοι στη VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ ζουν τις τελευταίες ημέρες ένα πρωτόγνωρο κύμα εργοδοτικής τρομοκρατίας. Διαφαίνεται σχέδιο της Διοίκησης για μαζική μείωση προσωπικού, που για να μην γίνει με παράνομες απολύσεις, συγκαλύπτεται με δήθεν «οικιοθελείς» αποχωρήσεις. Έτσι δεκάδες συνάδελφοι έχουν υποχρεωθεί να αποχωρήσουν από την εταιρεία, υπό τον εκβιασμό της απόλυσης. Οι υποχρεωτικές «παραιτήσεις» γίνονται αδιακρίτως σε παλιούς και νέους συναδέλφους από διάφορα τμήματα.

Η πίεση που ασκείται στους συναδέλφους είναι πολύ μεγάλη και έχει στηθεί επιμελώς σκηνικό τρομοκράτησης. Κλιμάκιο του τμήματος προσωπικού με τον εκάστοτε διευθυντή περιοδεύει στα αντίστοιχα τμήματα και, χωρίς καμία προηγούμενη προειδοποίηση, ξεδιαλέγει συναδέλφους και τους καλεί να υπογράψουν την απόλυση ή την παραίτησή τους.

Αυτές οι πρακτικές που θυμίζουν άλλες εποχές αποτελούν πρόκληση για μια πολυεθνική εταιρεία με τεράστια κέρδη, που έχει ως κεντρικό της σύνθημα το «Πάθος για τους ανθρώπους της» (ενν. υπαλλήλους της). Αυτά τα κέρδη έχουν βγει από την δική μας εργασία. Επιπλέον, η μείωση προσωπικού γίνεται σε μια περίοδο, όπου ο όγκος της δουλειάς έχει πολλαπλασιαστεί και οι ελλείψεις σε προσωπικό είναι πανθομολογούμενες.

 

- Καλούμε όλους τους συναδέλφους να αντισταθούν στο κλίμα τρομοκρατίας, να μην υπογράψουν καμία παραίτηση ή απόλυση.

- Καλούμε τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, φορείς και ΜΜΕ, να μας συμπαρασταθούν έμπρακτα δημοσιοποιώντας το πρόβλημα, ώστε η διοίκηση να υποχρεωθεί να σταματήσει την αδικία που συντελείται σε βάρος των εργαζομένων.

 

Μπορείτε να αποστείλετε φαξ στην Διοίκηση της Εταιρείας στο 210 67.03.200

 

 

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ Επικοινωνία: ergazomenoi_vodafone@yahoo.gr

 

12 July, 2008 10:39

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 151
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

περιμενα καποιο σχόλιο γι'αυτό το δημοσίευμα, αλλα...

Το συγκεκριμένο κυκλοφορεί στο διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες και δεν ξέρουμε κατα πόσο ισχύει.

Πάντως δεν ξέρω πώς θα μπορέσουν να βοηθήσουν τα ΜΜΕ που πρίν από καιρό τα ίδια μετέδιδαν να ανασταλεί η άδεια λειτουργίας της Vodafone λόγο των υποκλοπών. Τότε δεν τους ενδιέφεραν το τί θα γίνουν οι εργαζόμενοι, τώρα θα τους ενδιαφέρουν;

Καλό θα ήταν να έχουμε και κάποιο σχόλιο από κάποιον μέσα από την εταιρία για να μάθουμε το τι πραγματικά ισχύει.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν ξέρω πώς θα μπορέσουν να βοηθήσουν τα ΜΜΕ που πρίν από καιρό τα ίδια μετέδιδαν να ανασταλεί η άδεια λειτουργίας της Vodafone λόγο των υποκλοπών. Τότε δεν τους ενδιέφεραν το τί θα γίνουν οι εργαζόμενοι, τώρα θα τους ενδιαφέρουν;

 

Καταρχήν να πω την άποψη μου…

Η Vod GR όπως είναι σήμερα έχει καταντήσει χειρότερη και από δημόσιο…

Πάρα πολλοί «καρεκλοκένταυροι» λίγα άτομα κάνουν τη δουλειά για τους «υπόλοιπους» και άλλοι αργόσχολοι …

 

Για να βγει λοιπόν η Vod GR από τη "λακκούβα" που έχει πέσει αναγκαστικά πρέπει να κάνει και απολύσεις, πιο πολύ για να σπάσει τις κλίκες, να βάλλει άτομα με νέο αίμα δραστήρια, κ.α.…

 

Βέβαια ποιος θα κάνει τις αξιολογήσεις???

Δυστυχώς η μπάλα θα πάρει και αθώους…

 

Σε ένα πράγμα θα ρίξω ευθύνες στους εργαζόμενους της Vod GR…

«Όταν στους άλλους συμβαίνει εμάς δεν μας αγγίζει είναι μακριά…»

Δεν είδαν τότε σαν παράδειγμα τους εργαζόμενους της TIM…

 

Φτιάξτε ένα πραγματικό σωματείο σταθείτε στα πόδια σας και μην περιμένετε τα ΜΜΕ να σας σώσουν (ποτέ δεν είναι αργά)….

 

Πάντως όπως και να έχει όταν ακούς για απολύσεις σου σφίγγετε η καρδιά…

Παιδιά καλή δύναμη…

 

Ζήστε τη δική σας στιγμή….

Link to comment
Share on other sites

περιμενα καποιο σχόλιο γι'αυτό το δημοσίευμα, αλλα...

Το συγκεκριμένο κυκλοφορεί στο διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες και δεν ξέρουμε κατα πόσο ισχύει.

Πάντως δεν ξέρω πώς θα μπορέσουν να βοηθήσουν τα ΜΜΕ που πρίν από καιρό τα ίδια μετέδιδαν να ανασταλεί η άδεια λειτουργίας της Vodafone λόγο των υποκλοπών. Τότε δεν τους ενδιέφεραν το τί θα γίνουν οι εργαζόμενοι, τώρα θα τους ενδιαφέρουν;

Καλό θα ήταν να έχουμε και κάποιο σχόλιο από κάποιον μέσα από την εταιρία για να μάθουμε το τι πραγματικά ισχύει.

 

Συμφωνώ απόλυτα.

 

Προσωπικά κρατάτω επιφυλάξεις για το δημοσιεύμα αυτό. Από εκεί και πέρα όμως αν είναι αυτός ο μόνος τρόπος για να καθαρίσει η εταιρεία από το προηγούμενο "καθεστώς" που μόνο προβλήματα δημιουργούσε τότε ας γίνει. Είναι φανερό πως η φρουρά αλλάζει μέσα στη Vodafone. Και ήταν καιρός να αρχίσουν να τρίζουν καρέκλες σε κάποια τμήματα (όπως στο τεχνικό ή το customer services). Επίσης να έχετε υπόψη ότι μαγάλο μέρος του προσωπικού της εταιρείας εργάζεται με συμβάσεις συγκεκριμένων μηνών, είναι δικαίωμα της εταιρείας να μην τις ανανεώσει.

 

Τα λέω όλα αυτά διότι από τα τελευταία χρόνια η Vodafone έτινε να γίνει δημόσιο ως προς τη μονιμότητα και την εξασφάλιση των υπαλλήλων. Πολλοί μάλιστα βάζανε και μέσο για να μπουν αφού από τη στιγμή που υπέγραφες σύμβαση αορίστου χρόνου δεν σε κούναγε κανένας. Τη κατάσταση αυτή υποβοηθούσε και το διοικητικό καθεστώς της Vodafone Ελλάδας, η παρεούλα που βρισκόταν στις ανώτερες διοικητικές θέσεις που παρ'όλο που μιλάμε για ικανά στελέχη, είχαν δει την εταιρεία σαν δικό τους μαγαζί. Φαίνεται πως η νέα διοικητική φρουρά που επιλέγεται απευθείας από τη Vodafone Group δεν τα σηκώνει αυτά. Καιρός είναι η εταιρεία να αρχίζει να λειτουργεί όπως λειτουργεί όλος ο όμιλος.

 

Το κατα πόσον εμάς ως συνδρομητές μας αφορά το τι γίνεται μέσα στη Vodafone δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι η εταιρεία έχει αρχίσει να ξυπνάει και σιγα σιγά βλέπουμε προσφορές της προκοπής.

Link to comment
Share on other sites

Το κατα πόσον εμάς ως συνδρομητές μας αφορά το τι γίνεται μέσα στη Vodafone δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι η εταιρεία έχει αρχίσει να ξυπνάει και σιγα σιγά βλέπουμε προσφορές της προκοπής.

 

Πιστεύω ότι πρέπει να γίνουμε άνθρωποι-συνδρομητές…

 

Δηλαδή bored01 είσαι από εκείνους που αγοράζουν από τη γνωστή «μάρκα» που έχουν στη παραγωγή ανήλικα παιδάκια κάτω από αντίξοες συνθήκες…

 

Σε ενδιαφέρει μόνο το προϊόν???

 

Να και ένα LINK για ακόμα μια άποψη…

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι πρέπει να γίνουμε άνθρωποι-συνδρομητές…

 

Δηλαδή bored01 είσαι από εκείνους που αγοράζουν από τη γνωστή «μάρκα» που έχουν στη παραγωγή ανήλικα παιδάκια κάτω από αντίξοες συνθήκες…

 

Σε ενδιαφέρει μόνο το προϊόν???

 

Να και ένα LINK για ακόμα μια άποψη…

 

Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Η εργασία ανηλίκων είναι παράνομη, η απομάκρυνση ορισμένων εργαζομένων (που στη περίπτωση αυτή μάλλον καλό θα κάνει) είναι νόμιμη. Προσωπικά λοιπόν δεν με αφορά. Αν για να σπάσει το καθεστώς δημοσίου που επικρατεί στη Vodafone πρέπει να γίνουν κάποιες απολύσεις, ας γίνουν. Σε τελική όποιος κάνει καλά τη δουλειά του δεν έχει να φοβηθεί κάτι, οι κηφήνες στις θέσεις κλειδιά ήρθε η ώρα να τα μαζεύουν για άλλη παραλία.

 

Σαν πελάτες λοιπόν της Vodafone από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάτι παράνομο στη διαδικασία (πίστεψε με το έχουν ελέγξει πριν από τον οποιοδήποτε, δεν κάνουν έτσι κινήσεις) δεν με αφορά.

Link to comment
Share on other sites

Είναι φανερό πως η φρουρά αλλάζει μέσα στη Vodafone. Και ήταν καιρός να αρχίσουν να τρίζουν καρέκλες σε κάποια τμήματα (όπως στο τεχνικό ή το customer services).

 

...

 

Τη κατάσταση αυτή υποβοηθούσε και το διοικητικό καθεστώς της Vodafone Ελλάδας, η παρεούλα που βρισκόταν στις ανώτερες διοικητικές θέσεις που παρ'όλο που μιλάμε για ικανά στελέχη, είχαν δει την εταιρεία σαν δικό τους μαγαζί. Φαίνεται πως η νέα διοικητική φρουρά που επιλέγεται απευθείας από τη Vodafone Group δεν τα σηκώνει αυτά. Καιρός είναι η εταιρεία να αρχίζει να λειτουργεί όπως λειτουργεί όλος ο όμιλος.

 

Αγαπητέ bored αδυνατώ να κατανοήσω τα σχόλιά σου.

 

Απ ό,τι κατάλαβα είσαι απλός συνδρομητής και όχι εργαζόμενος στην Vodafone. Αν αυτό ισχύει, τότε πώς κρίνεις με τόση ευκολία ότι, π.χ. πρέπει να τρίξουν μερικές καρέκλες στο τεχνικό τμήμα; Ή ότι καιρός ήταν να έρθει η διεύθυνση η καινούρια για να αλλάξει η κατάσταση;

 

Ελπίζω να μετανόησες για τις άκριτές σου δηλώσεις. Τα παιδιά στο τεχνικό τμήμα (που τυχαίνει να γνωρίζω) είναι ένα κι ένα. Ειδικά αυτοί που "αποχώρησαν" ήταν εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, που είχαν καταθέσει κεφάλαιο ζωής στην εταιρεία και στην απρόσκοπτή της λειτουργία.

 

Για αυτό το λόγο δεν δέχομαι τα σχόλιά σου.

 

Αν εσύ δεν είσαι ευχαριστημένος ως συνδρομητής - π.χ. από την ποιότητα σήματος ή την εξυπηρέτηση πελαών, αυτό είναι αλλού παπά ευαγγέλιο και να έχεις κατά νου ότι υπόλογοι είναι, εκτός από τους εργαζόμενους, και αυτοί που χαράσσουν την πολιτική.

 

Όβερ.

 

Σαν πελάτες λοιπόν της Vodafone από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάτι παράνομο στη διαδικασία (πίστεψε με το έχουν ελέγξει πριν από τον οποιοδήποτε, δεν κάνουν έτσι κινήσεις) δεν με αφορά.

 

Η διαμαρτυρία δεν έρχεται να συγκινήσει εσένα ως πελάτη, αλλά εσένα ως μέλος εργατικού δυναμικού. Για να σε κάνω να το νιώσεις καλύτερα, φαντάσου ότι δούλευες 10 χρόνια τώρα έχεις οικογένεια και παιδιά στα 45 σου, και χάνεις τη δουλειά σου.

iPhone XS max 256GB

iPad Pro 10.5" WiFi 256GB

Link to comment
Share on other sites

 

Σαν πελάτες λοιπόν της Vodafone από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάτι παράνομο στη διαδικασία (πίστεψε με το έχουν ελέγξει πριν από τον οποιοδήποτε, δεν κάνουν έτσι κινήσεις) δεν με αφορά.

 

Και εσύ που το ξέρεις ότι το έχουν ελέγξει ; ;

Μήπως ξέρεις επίσης ότι το κάνουν να φαίνεται ως οικειοθελής παραίτηση; ; Αναρωτιέσαι γιατί το κάνουν να φαίνεται έτσι;

1) Γιατί δεν θέλουν να χαλάσει το image της εταιρίας και

2)Σύμφωνα με το νόμο, δεν επιτρέπονται τόσο μαζικές απολύσεις...

 

Και τέλος απορώ με τι δεδομένα κρίνεις ότι απολύθηκε κόσμος που ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ σωστά τη δουλειά του !!! Και μετά από 10+ χρόνια το κατάλαβαν; Τότε μάλλον δεν φταίνε εκείνοι αλλά οι ανώτεροί τους που τόσα χρόνια δεν καταλάβαιναν τι γίνεται...

 

Εγώ σαν πελάτης, πολύ ενδιαφέρομαι για το πως μια εταιρία μου παρέχει τις υπηρεσίες της... και γι' αυτό θα αλλάξω ΑΜΕΣΑ πάροχο !!

 

Υ.Γ. Αν έχεις πρόβλημα με το customer care της εταιρίας, να σε πληροφορήσω ότι οι υπάλληλοι εκεί είναι από τους πιο σκληρά εργαζόμενους και φυσικά μακράν οι πιο φτωχά αμειβόμενοι !! Μην τα βάζεις λοιπόν με αυτούς, αλλά με εκείνους που ράβουν τους προϋπολογισμούς και προβλέπουν μεγάλους μισθούς για τις τσέπες τους και μικρούς για εκείνους που είναι το πρόσωπο της εταιρίας προς τον έξω κόσμο...

Link to comment
Share on other sites

Και εσύ που το ξέρεις ότι το έχουν ελέγξει ; ;

Μήπως ξέρεις επίσης ότι το κάνουν να φαίνεται ως οικειοθελής παραίτηση; ; Αναρωτιέσαι γιατί το κάνουν να φαίνεται έτσι;

1) Γιατί δεν θέλουν να χαλάσει το image της εταιρίας και

2)Σύμφωνα με το νόμο, δεν επιτρέπονται τόσο μαζικές απολύσεις...

 

Και τέλος απορώ με τι δεδομένα κρίνεις ότι απολύθηκε κόσμος που ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ σωστά τη δουλειά του !!! Και μετά από 10+ χρόνια το κατάλαβαν; Τότε μάλλον δεν φταίνε εκείνοι αλλά οι ανώτεροί τους που τόσα χρόνια δεν καταλάβαιναν τι γίνεται...

 

Εγώ σαν πελάτης, πολύ ενδιαφέρομαι για το πως μια εταιρία μου παρέχει τις υπηρεσίες της... και γι' αυτό θα αλλάξω ΑΜΕΣΑ πάροχο !!

 

Υ.Γ. Αν έχεις πρόβλημα με το customer care της εταιρίας, να σε πληροφορήσω ότι οι υπάλληλοι εκεί είναι από τους πιο σκληρά εργαζόμενους και φυσικά μακράν οι πιο φτωχά αμειβόμενοι !! Μην τα βάζεις λοιπόν με αυτούς, αλλά με εκείνους που ράβουν τους προϋπολογισμούς και προβλέπουν μεγάλους μισθούς για τις τσέπες τους και μικρούς για εκείνους που είναι το πρόσωπο της εταιρίας προς τον έξω κόσμο...

Το γιατί το κάνουν να φαίνεται έτσι είναι προφανές. Με λίγα χρήματα παραπανω, η εταιρία βγαίνει λάδι απο την όλη κατάσταση.

 

Το θέμα είναι γιατί δεν παρεμβαίνει το Υπουργείο και η Επιθεώρηση Εργασίας. Το οτι το γνωρίζουν είναι δεδομένο μιας και απ'οτι διάβασα σε blogs, έχουν ήδη γίνει πολλές καταγγελίες.

Phantom Of The Opera
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ bored αδυνατώ να κατανοήσω τα σχόλιά σου.

 

Απ ό,τι κατάλαβα είσαι απλός συνδρομητής και όχι εργαζόμενος στην Vodafone. Αν αυτό ισχύει, τότε πώς κρίνεις με τόση ευκολία ότι, π.χ. πρέπει να τρίξουν μερικές καρέκλες στο τεχνικό τμήμα; Ή ότι καιρός ήταν να έρθει η διεύθυνση η καινούρια για να αλλάξει η κατάσταση;

 

Ελπίζω να μετανόησες για τις άκριτές σου δηλώσεις. Τα παιδιά στο τεχνικό τμήμα (που τυχαίνει να γνωρίζω) είναι ένα κι ένα. Ειδικά αυτοί που "αποχώρησαν" ήταν εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, που είχαν καταθέσει κεφάλαιο ζωής στην εταιρεία και στην απρόσκοπτή της λειτουργία.

 

Για αυτό το λόγο δεν δέχομαι τα σχόλιά σου.

 

Αν εσύ δεν είσαι ευχαριστημένος ως συνδρομητής - π.χ. από την ποιότητα σήματος ή την εξυπηρέτηση πελαών, αυτό είναι αλλού παπά ευαγγέλιο και να έχεις κατά νου ότι υπόλογοι είναι, εκτός από τους εργαζόμενους, και αυτοί που χαράσσουν την πολιτική.

 

Όβερ.

1. Δεν με ενδιαφέρει αν δέχεσαι την άποψη μου ή όχι. Και προφανώς δεν μετανοώ για κάτι, δεν χρωστάω τίποτα ούτε στην εταιρεία ούτε στους εργαζομένους της.

2. Το τεχνικό τμήμα της εταιρείας έχει κάνει πολλές μ..κίες τα τελευταία χρόνια αλλά καλύτερα να μη το συζητήσουμε τώρα. Και αυτό δεν το λέω σαν απλός συνδρομητής. Δεν διαφωνώ ότι υπήρχαν και υπάρχουν ιδιαίτερα άξια άτομα σε όλους τους τομείς της εταιρείας (δεν περιορίζομαι στο τεχνικό, μιλάω για όλη την εταιρεία). Αλλά δεν είναι όλα τόσο ρόδινα όσο τα παρουσιάζετε. Επίσης δεν διαφωνώ ότι οι πρώτοι υπόλογοι είναι τα μεγαλοστελέχη της εταιρείας. Αλλά νομίζω πως και εκεί τους τελευταίους μήνες έχουμε δει πολλές και εκ πρώτης (και επιφανειακής) όψεως αδικαιολόγητες ανακατατάξεις. Ξαναλέω όμως πως δεν ήταν όλα ρόδινα. Καλώς ή κακώς τα τελευταία χρόνια είχε δημιουργηθεί ένα ιδιότυπο καθεστώς. Ένα καθεστώς στη διοίκηση της εταιρείας το οποίο είχε ως αποτέλεσμα και ένα καθεστώς δημοσίου σε μεγάλο κομμάτι της λειτουργίας της εταιρείας. Γνωρίζεις πάρα πολύ καλά πως όποιος υπέγραφε αορίστου χρόνου σύμβαση έφευγε δύσκολα ακόμα και αν ήταν άχρηστος. Ξαναλέω πως γνωρίζω ακόμα και περιπτώσεις που έβαζαν μέσο για να μπουν στο "παράδεισο". Καιρός ήταν να γίνει μια εκκαθάριση.

 

Και για να μη παρεξηγηθώ δεν αγνοώ πως ίσως σε αυτή τη προσπάθεια εκκαθάρισης τα σκάγια πάρουν και άξιους εργαζομένους. Και πως αυτή τη κατάσταση την οποία προσπαθεί να αλλάξει τώρα η εταιρεία την είχε δημιουργήσει η παλια διοίκηση. Αυτά δυστυχώς συμβαίνουν σε όλες τις μεγάλες πολυεθνικές, κακά τα ψέματα σιγουριά δεν υπάρχει. Σε μεμονομένες λοιπόν περιπτώσεις συγκεκριμένων εργαζομένων ενδεχομένως να έχεις και απόλυτο δίκιο.

Η διαμαρτυρία δεν έρχεται να συγκινήσει εσένα ως πελάτη, αλλά εσένα ως μέλος εργατικού δυναμικού. Για να σε κάνω να το νιώσεις καλύτερα, φαντάσου ότι δούλευες 10 χρόνια τώρα έχεις οικογένεια και παιδιά στα 45 σου, και χάνεις τη δουλειά σου.

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας ήταν τόσο βολεμένοι που ούτε ένα σωματείο δεν είχαν ενδιαφερρθεί να κάνουν, συζήτηση που γίνεται χρόνια μέσα στην εταιρεία. Από εκεί και πέρα γενικεύετε αυθαίρετα. Ξαναλέω πως σε μεμονομένες περιπτώσεις θα έχετε σίγουρα δίκιο, δυστυχώς θα τη πληρώσουν και κάποιοι που δεν φταίνε. Γενικά όμως δεν μπορείτε να βγάζετε έτσι συμπεράσματα. Δεν νομίζω να τους ήρθε ξαφνικά να απολύουν κόσμο χωρίς λόγο... Απλώς τη πληρώνουν πολλοί σε τέτοιες ιστορίες

Και εσύ που το ξέρεις ότι το έχουν ελέγξει ; ;

Μήπως ξέρεις επίσης ότι το κάνουν να φαίνεται ως οικειοθελής παραίτηση; ; Αναρωτιέσαι γιατί το κάνουν να φαίνεται έτσι;

1) Γιατί δεν θέλουν να χαλάσει το image της εταιρίας και

2)Σύμφωνα με το νόμο, δεν επιτρέπονται τόσο μαζικές απολύσεις...

 

Και τέλος απορώ με τι δεδομένα κρίνεις ότι απολύθηκε κόσμος που ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ σωστά τη δουλειά του !!! Και μετά από 10+ χρόνια το κατάλαβαν; Τότε μάλλον δεν φταίνε εκείνοι αλλά οι ανώτεροί τους που τόσα χρόνια δεν καταλάβαιναν τι γίνεται...

 

Εγώ σαν πελάτης, πολύ ενδιαφέρομαι για το πως μια εταιρία μου παρέχει τις υπηρεσίες της... και γι' αυτό θα αλλάξω ΑΜΕΣΑ πάροχο !!

 

Υ.Γ. Αν έχεις πρόβλημα με το customer care της εταιρίας, να σε πληροφορήσω ότι οι υπάλληλοι εκεί είναι από τους πιο σκληρά εργαζόμενους και φυσικά μακράν οι πιο φτωχά αμειβόμενοι !! Μην τα βάζεις λοιπόν με αυτούς, αλλά με εκείνους που ράβουν τους προϋπολογισμούς και προβλέπουν μεγάλους μισθούς για τις τσέπες τους και μικρούς για εκείνους που είναι το πρόσωπο της εταιρίας προς τον έξω κόσμο...

 

1. Ξέρω πολύ καλά τις συνθήκες λειτουργίας και του customer care και άλλων τμημάτων. Προφανώς οι τελευταίοι που φταίνε και πρέπει να τη πληρώσουν είναι οι απλοί εργαζόμενοι, την άσχημη κατάσταση την εξέτρεφαν οι πιο υψηλα ιστάμενοι στην εταιρεία. Όπως ξαναείπα όμως η Vodafone Ελλάδας κόντευε να γίνει δημόσιο. Ένα δημόσιο που για τα δεδομένα δημοσίου δούλευε πολύ καλά (επειδή είναι η Vodafone) αλλά δεν παύει να είναι δημόσιο. Σε μια προσπάθεια εκκαθάρισης δυστυχώς η μπάλα θα πάρει και "αθώους" εργαζομένους, σαν γενική προσπάθεια όμως η προσωπική μου άποψη είναι πως δεν είναι κατακριταία. Δεν τους κατέβηκε έτσι στο μυαλό να απολύουν κόσμο. Ούτε ανακοινώθηκε κάποιο outscourcing ώστε να δικαιολογείται με κάποιο άλλο τρόπο αυτό.

2.Ξέρω πολύ καλά γιατι το κάνουν να φαίνεται σαν παραίτηση. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, τέτοιες μεγάλες εταιρείες αξιολογούνται και από ανεξάρτητους φορείς και παίζουν και χοντρές επιδοτήσεις από Ε.Ε κ.τ.λ για τη διαχείρηση ανθρωπίνου δυναμικού. Μπορείς τώρα να μου εντοπίσεις το παράνομο στη διαδικασία αυτή? Αν εγώ έχω ένα μαγαζί και θέλω να σε διώξω χωρίς αποζημίωση, μπορώ να σου κάνω γερό σπάσιμο νεύρων και να σου ασκήσω απίστευτη πίεση ώστε να αναγκατείς να παραιτηθείς. Αυτη είναι και η πολιτική των μεγάλων εταιρειών. Και δυστυχώς δεν υπάρχει τίποτα το παράνομο. Αν υπήρχε τότε η υπόθεση θα ήταν ήδη στα χέρια εισαγγελέα, δεν θα αρκούνταν οι εργαζόμενοι στα ινετρνετικά κλαψουρίσματα. Αυτά δεν έχουν γίνει πρώτη φορά. Ακριβώς λοιποόν επειδή προσέχουν το image τους δεν κάνουν έτσι τυχαίες κινήσεις, δυστυχώς για κάποιους.

3. Δηλαδή πληρώνεις το πώς σου παρέχουν τις υπηρεσίες ή τις υπηρεσίες? Περίμενες να δεις μήπως τα πράγματα στις υπηρεσίες αυτές καλυτερέυσουν στη συνέχεια? Δεν θα κάτσω όμως να τσακωθώ, μπορείς να πας στη Wind (όπου παρόμοια κατάσταση επικρατούσε πέρσι αλλά εκεί οι εργαζόμενοι ήταν οργανωμένοι σε σωματείο) ή στη Cosmote (που τα μεγαλοστελέχη της τρώνε εκατομμύρια ευρώ από τα λεφτά του ελληνικού λαού, βλ. υπόθεση Γερμανός). Όλες τα ίδια σκ@τά είναι.

 

 

Ξαναλέω για να μη παρεξηγούμαι πως με τέτοιες λογικές δεν συμφωνώ. Στη περίπτωση αυτή θα πληρώσει πολύς κόσμος τη κακή διαχείρηση ανθρωπίνου δυναμικού των παλαιών στελεχών. Και σίγουρα θα φύγει και κόσμος που δεν φταίει. Από την άλλη όμως είναι λογικό εφόσον θέλουν να βελτιώσουν τη λειτουργία τηε εταιρείας να κάνουν μια εκκαθάριση και αρκετές αλλαγές. Το πρόβλημα είναι ότι άργησαν δυστυχώς, γι'αυτό και τώρα είναι εντονότερο το πρόβλημα. Αλλά μην λέμε ότι ήταν όλα καλά πριν. Όσο και να συζητάμε τώρα άκρη δεν θα βγάλουμε. Το θέμα αφορά τους εργαζομένους. Αν μπορούν να κάνουν κάποια καταγγελία στις αρχές ας τη κάνουν, διαφορετικά δεν πρόκειται να γίνει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι που το λέω, αλλά δε θεωρώ ότι επειδή απέλυσαν κάποιους υπαλλήλους, η εταιρεία θα θα αποκτήσει πιο εύρυθμη λειτουργία!

 

Εάν υπήρχαν άτομα αγενή στο cs αυτοί θα έπρεπε να πάρουν πόδι.

Εγώ πάντως αγένεια δεν αντιμετώπισα ποτε στο cs.

Εάν υπήρχαν άτομα άσχετα στο τεχνικό τμήμα θα έπρεπε να απολυθούν, αλλά και πάλι δεν είδα ποτέ το δίκτυο να μην λειτουργεί κάπου καλά επειδή δεν ήξεραν να τοποθετήσουν σωστά σταθμούς βάσης.

Αυτό που είδα είναι η έλλειψη χρήματος και ενδιαφέροντος από την πλευρά της διοίκησης προς την κάλυψη.

Δεν μπορούμε να κατηγορούμε τους μηχανικούς δικτύου για την άθλια κάλυψη που μπορεί να έχουμε.

Οπότε δεν καταλαβαίνω ποιος ο λόγος να γίνουν μαζικές απολύσεις, πέρα από τον προφανή:

Μείωση προσωπικού...

Link to comment
Share on other sites

Μείωση προσωπικού...

 

Το οποίο σε κάποιους τομείς ήταν αδικαιολόγητα αυξημένο (αυτά που έλεγα πριν περι "δημοσίου").

 

Tέλος πάντων, κατα τη γνώμη μου μια εκκαθάριση και γενικότερα αναδιοργάνωση της εταιρείας χρειαζόταν άμεσα. Το θέμα είναι ότι άργησε και η νέα διοίκηση προσπαθεί να μαζέψει τα ασυμάζευτα της προηγούμενης (δεν είναι δηλαδή απλώς μείωση προσωπικού για οικονομικούς λόγους). Και έτσι δεν γίνεται με το σωστό τρόπο και τη πληρώνει και κόσμος που αξίζει να μείνει. Αλλά δυστυχώς έτσι λειτουργούν οι μεγάλες πολυεθνικές, δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία. Σε αυτές τις περιπτώσεις λέω κάθε εμπόδιο για καλό.

Link to comment
Share on other sites

Το οποίο σε κάποιους τομείς ήταν αδικαιολόγητα αυξημένο (αυτά που έλεγα πριν περι "δημοσίου").

 

Tέλος πάντων, κατα τη γνώμη μου μια εκκαθάριση και γενικότερα αναδιοργάνωση της εταιρείας χρειαζόταν άμεσα. Το θέμα είναι ότι άργησε και η νέα διοίκηση προσπαθεί να μαζέψει τα ασυμάζευτα της προηγούμενης (δεν είναι δηλαδή απλώς μείωση προσωπικού για οικονομικούς λόγους). Και έτσι δεν γίνεται με το σωστό τρόπο και τη πληρώνει και κόσμος που αξίζει να μείνει. Αλλά δυστυχώς έτσι λειτουργούν οι μεγάλες πολυεθνικές, δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία. Σε αυτές τις περιπτώσεις λέω κάθε εμπόδιο για καλό.

 

Telika esy de mas eipes... douleveis sti Vodafone i oxi ? ?

Kai me poio dikaiwma kai poia dedomena krineis ESY oti SWSTA apoluthikan tosa atoma ?

De se ENOXLEI to KLIMA kai o TROPOS tis etairias ??

Oso gia to an ta empodia einai gia kalo, ase na to krinoun autoi pou ta vriskoun mprosta tous !!!!!

 

TELOS... Giati den katakrineis to gegonos oti i Etairia ksodevei TOOOOOOOOOSSSAAAA ekatomuria se xorigies sto Saki, sto Remo, sti Hellenic Seaways, kai den dinei xrimata gia na veltiwsei to diktuo ??? Kai gia auto oi ypalliloi pou apoluthikan ftaine ?????

P.S. Sorry gia ta Greeklish, alla den mporw na grapsw Ellinika...

Link to comment
Share on other sites

Telika esy de mas eipes... douleveis sti Vodafone i oxi ? ?

Kai me poio dikaiwma kai poia dedomena krineis ESY oti SWSTA apoluthikan tosa atoma ?

De se ENOXLEI to KLIMA kai o TROPOS tis etairias ??

Oso gia to an ta empodia einai gia kalo, ase na to krinoun autoi pou ta vriskoun mprosta tous !!!!!

 

TELOS... Giati den katakrineis to gegonos oti i Etairia ksodevei TOOOOOOOOOSSSAAAA ekatomuria se xorigies sto Saki, sto Remo, sti Hellenic Seaways, kai den dinei xrimata gia na veltiwsei to diktuo ??? Kai gia auto oi ypalliloi pou apoluthikan ftaine ?????

P.S. Sorry gia ta Greeklish, alla den mporw na grapsw Ellinika...

manosol σου υπενθυμίζω ότι εδώ είναι φόρουμ και λέει ο καθένας την άποψή του. Δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να συμφωνεί με κάποιον άλλον. Οπότε εκφράσεις του τύπου "με ποιο δικαίωμα κρίνεις" δεν έχουν θέση. Ο καθένας έχει τη γνώμη που θέλει, ας κρίνουν οι υπόλοιποι αν συμφωνούν ή όχι. Κάνω αυτή την παρέμβαση για να αποφευχθεί το flame (γιατί για εκεί βλέπω να πηγαίνει).

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

manosol σου υπενθυμίζω ότι εδώ είναι φόρουμ και λέει ο καθένας την άποψή του. Δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να συμφωνεί με κάποιον άλλον. Οπότε εκφράσεις του τύπου "με ποιο δικαίωμα κρίνεις" δεν έχουν θέση. Ο καθένας έχει τη γνώμη που θέλει, ας κρίνουν οι υπόλοιποι αν συμφωνούν ή όχι. Κάνω αυτή την παρέμβαση για να αποφευχθεί το flame (γιατί για εκεί βλέπω να πηγαίνει).

 

Xmmm an diavases swsta oli tin protasi...

Epimenw oti kaneis DEN exei DIKAIWMA na krinei to POIOI ergazomenoi APOLYTHIKAN !! Ektos kai itan kapoios apo autous pou piran tis apofaseis ;-)

Link to comment
Share on other sites

Xmmm an diavases swsta oli tin protasi...

Epimenw oti kaneis DEN exei DIKAIWMA na krinei to POIOI ergazomenoi APOLYTHIKAN !! Ektos kai itan kapoios apo autous pou piran tis apofaseis ;-)

Κι όμως το παρόν θέμα ξεκίνησε από την Stella_n κρίνοντας ότι δεν έπρεπε να απολυθούν. Αν δεν ήθελε αντίθετες απόψεις και κριτική, τότε μάλλον δεν θα έπρεπε να ανοίξει το θέμα. Οπότε συνεχίζουμε με όλες τις απόψεις σεβαστές.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Telika esy de mas eipes... douleveis sti Vodafone i oxi ? ?

Kai me poio dikaiwma kai poia dedomena krineis ESY oti SWSTA apoluthikan tosa atoma ?

De se ENOXLEI to KLIMA kai o TROPOS tis etairias ??

Oso gia to an ta empodia einai gia kalo, ase na to krinoun autoi pou ta vriskoun mprosta tous !!!!!

 

TELOS... Giati den katakrineis to gegonos oti i Etairia ksodevei TOOOOOOOOOSSSAAAA ekatomuria se xorigies sto Saki, sto Remo, sti Hellenic Seaways, kai den dinei xrimata gia na veltiwsei to diktuo ??? Kai gia auto oi ypalliloi pou apoluthikan ftaine ?????

P.S. Sorry gia ta Greeklish, alla den mporw na grapsw Ellinika...

 

Δούλευα μέχρι και πριν δύο χρόνια. Πλέον δεν έχω καμία σχέση με την εταιρεία. Γνωρίζω και το κλίμα και τον τρόπο λειτουργίας και διατηρώ επαφές με άτομα από διάφορα τμήματα.

 

Δεν το ήξερα ότι έπρεπε να έχω κάποιο ειδικό δικαίωμα για να εκφράσω την άποψη μου.Δεν το ήξερα πως έπρεπε οπωσδήποτε να συμφωνήσω με τα ιντερνετικά κλαψουρίσματα ορισμένων υπαλλήλων. Και δεν ήξερα πως το θέμα ανοίχτηκε για να συμφωνούμς όλοι.

 

Η άποψη μου είναι απλή και συγκεκριμένη. Η Vodafone είναι μια πολυεθνική εταιρεία που όπως και να'χει έχει ως στόχο τη μείωση του λειτουργικού κόστους, άρα και του προσωπικού.

Στην ελληνική θυγατρική η πολιτική αυτή συνέπεσε με μια ιδιόμορφη συγκυρία. Το νέο διοικητικό καθεστώς της Vodafone Ελλάδας στοχεύει σε μια αναδιοργάνωση της εταιρείας η οποία καλώς ή κακώς περιλαμβάνη και εκκαθάριση στο προσωπικό. Αυτό δεν γίνεται τυχαία, προφανώς θέλουν η εταιρεία να αποδίδει στο 100% της.

Προσωπικά με την αναδιοργάνωση συμφωνώ απόλυτα. Η προηγούμενη διοίκηση είχε κάνει ένα δικό της "πριγκηπάτο" στην ελληνική θυγατρική, γεγονός με τα θετικά του και τα αρνητικά του (αν και τα τελευταία 2 χρόνια βλέπαμε μόνο τα αρνητικά του). Σε σχέση με το προσωπικό ύπήρχε μεγάλη ελαστικότητα, πολλές προσλήψεις και μια άισθηση δημοσίου ως προς τη σιγουριά που σου παρείχαν. Ξαναλέω πως μέχρι και μέσο έβαζαν για να μπουν. Δεν μιλάω τυχαία λοιπόν... Σίγουρα βέβαια η ευθύνη είναι κυρίως της διοίκησης και όχι του προσωπικού. Έλα όμως που θέλουν να τα αλλάξουν όλα!

Εκεί που διαφωνώ κάθετα είναι με τον τρόπο. Το να αρχίσουν να διώχνουν έτσι κόσμο δεν έχει νόημα, διότι και θα χάσει άδικα πολύς κόσμος τη δουλειά του (και κόσμος που πραγματικά άξιζε) και θα δημιουργηθεί ένα 'άσχημο κλίμα μέσα στην εταιρεία και θα υπάρξει μια γενικότερη ανακατοσούρα που μόνο καλό δεν θα κάνει. Ως πιο σημαντική συνέπεια βάζω τη πρώτη και παραδέχομαι πως θα χασει άδικα κόσμος τη δουλειά του.

 

Άρα συμφωνώ με την ανανέωση και την αναδιοργάνωση (και σε ένα βαθμό και με την εκκαθάριση του προσωπικού, για λόγους που είτε συμφωνείτε είτε όχι) στη Vodafone, που χρειαζόταν για πολλούς λόγους, διαφωνώ κάθετα με τη μαζική απομάκρυνση υπαλλήλων. Δυστυχώς αυτά τα κακά έχουν οι πολυεθνικές, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Άπειρα τα παραδείγματα...

Το θέμα τώρα είναι καθαρά των υπαλλήλων και όχι δικό μας. Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι ούτε το περισσότερο κόσμο τον ενδιαφέρει (καλό το παράδειγμα της stella, όταν φώναζαν όλοι να κλείσει η εταιρεία ποιός νοιαζόταν για τους εργαζομένους?) ως απλοί καταναλωτές, άλλωστε όλες τα ίδια σκ@τά είναι.

 

Όσο για τις χορηγίες και βέβαια συμφωνώ, marketing κάνουν και μετράει πολύ. Όσο για το δίκτυο περισσότερο φταίει η ελληνική νοοτροοπία και νομοθεσία απέναντι στις κεραίες παρά η Vodafone.

 

Aυτά από μένα, νομίζω το κουράσαμε αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα πολλά σχετικά σε blogs... Για 8% μείωση, για απόλυση ανθρώπων σε διακοπές κλπ...

 

Κρίμα.... Αν θες να διώξεις κόσμο και λέγεσαι vodafone θα έπρεπε να κάνεις ένα πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου....

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

.... Αν θες να διώξεις κόσμο και λέγεσαι vodafone θα έπρεπε να κάνεις ένα πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου....

 

πρόγραμμα ??? τι είναι αυτό???

 

Τα τελευταία χρόνια στη Vod GR παρατηρώ πολλά λάθη διαχείρισης σοβαρών θεμάτων-στρατηγικής (εδώ βλέπουμε ένα ζωντανό παράδειγμα)

 

Η πολιτική της εταιρίας(gr) είναι “άψογη”…

θέλουν να επιτύχουν ένα στόχο που σε νορμάλ συνθήκες θα έπαιρνε (a) χρόνο σε… (a/10) ή και άμεσα,

με αποτέλεσμα να γίνεται σε (a x 100)

 

Τέλος πάντων, πιστεύω ότι δεν είναι σωστή αυτή η μεταχείριση των εργαζομένων, οι οποίοι στήριξαν την εταιρία όλα αυτά τα χρόνια ΚΑΙ στις δύσκολες μέρες …

 

ΟΧΙ ΕΤΣΙ…

Link to comment
Share on other sites

- Καλούμε όλους τους συναδέλφους να αντισταθούν στο κλίμα τρομοκρατίας, να μην υπογράψουν καμία παραίτηση ή απόλυση.

- Καλούμε τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, φορείς και ΜΜΕ, να μας συμπαρασταθούν έμπρακτα δημοσιοποιώντας το πρόβλημα, ώστε η διοίκηση να υποχρεωθεί να σταματήσει την αδικία που συντελείται σε βάρος των εργαζομένων.

 

-σορρυ αλλα οποιος υπογραφει "παραιτηση" και χανει την αποζημειωση του ειναι κοροιδο...εννοειτε οτι δεν πρεπει να το κανει....

 

-καλως η κακως ζουμε σε μια καπιταλιστικη κοινωνια...οποτε δικαιωμα του εργοδοτη να απολυει κατα την κριση του...

 

...δεν καταλαβαινω τι συμπαρασταση θελουν....

 

Αν θες να διώξεις κόσμο και λέγεσαι vodafone θα έπρεπε να κάνεις ένα πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου....

 

μαλλον φιλε μπερδεψες της voda με το πραγματικο δημοσιο.....:lol::lol::lol:....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

οι πληροφορίες μου λένε ότι παραιτούνται και παίρνουν απόδημειωση + ένα ποσοστό της απόδημειωσης.
Link to comment
Share on other sites

Η άποψη μου είναι απλή και συγκεκριμένη. Η Vodafone είναι μια πολυεθνική εταιρεία που όπως και να'χει έχει ως στόχο τη μείωση του λειτουργικού κόστους, άρα και του προσωπικού..

 

Οι μειώσεις που γίνανε, καμία συνοχή δεν έχουν μεταξύ τους. Δεν μπορείς με τίποτα να ισχυριστείς ότι θα συντείνουν σε μείωση κόστους.

 

Σε σχέση με το προσωπικό ύπήρχε μεγάλη ελαστικότητα, πολλές προσλήψεις και μια άισθηση δημοσίου ως προς τη σιγουριά που σου παρείχαν. Ξαναλέω πως μέχρι και μέσο έβαζαν για να μπουν.

 

Αυτό δε λέει τίποτα. Όχι ότι υπάρχουν ίσως άτομα που να βάλαν μέσο, αλλά σε αντίθεση με την τραγική πλειοψηφία εργοδοτών, μπορέις να μπεις άνετα χωρίς μέσο, όπως κάνανε οι περισσότεροι. Όσο για την αίσθηση δημοσίου, είσαι τελείως εκτός και λάθος. Καμία σχέση με δημόσιο δεν έχει η αίσθηση και προφανώς, η δουλειά.

 

Αφού λες ότι εργάστηκες στην εταιρεία θα έπρεπε να ήξερες ότι η εταιρεία μόνο δημόσια συμπεριφορά δεν έχει.

 

Εκεί που διαφωνώ κάθετα είναι με τον τρόπο. Το να αρχίσουν να διώχνουν έτσι κόσμο δεν έχει νόημα, διότι και θα χάσει άδικα πολύς κόσμος τη δουλειά του (και κόσμος που πραγματικά άξιζε) και θα δημιουργηθεί ένα 'άσχημο κλίμα μέσα στην εταιρεία και θα υπάρξει μια γενικότερη ανακατοσούρα που μόνο καλό δεν θα κάνει.

 

Εδώ με βρίσκεις σύμφωνο και αντικρούεις τις ίδιες σου τις δηλώσεις που έκανες στην αρχή και ήταν και η αφορμή όλης της συζήτησης.

 

Ως πιο σημαντική συνέπεια βάζω τη πρώτη και παραδέχομαι πως θα χασει άδικα κόσμος τη δουλειά του.

 

Άρα συμφωνώ με την ανανέωση και την αναδιοργάνωση (και σε ένα βαθμό και με την εκκαθάριση του προσωπικού, για λόγους που είτε συμφωνείτε είτε όχι) στη Vodafone, που χρειαζόταν για πολλούς λόγους, διαφωνώ κάθετα με τη μαζική απομάκρυνση υπαλλήλων. Δυστυχώς αυτά τα κακά έχουν οι πολυεθνικές, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Άπειρα τα παραδείγματα...

 

Αν ήξερες ποιοί φύγαν ίσως και να μη συμφωνούσες καθόλου με το όλο εγχείρημα.

iPhone XS max 256GB

iPad Pro 10.5" WiFi 256GB

Link to comment
Share on other sites

-σορρυ αλλα οποιος υπογραφει "παραιτηση" και χανει την αποζημειωση του ειναι κοροιδο...εννοειτε οτι δεν πρεπει να το κανει....

 

-καλως η κακως ζουμε σε μια καπιταλιστικη κοινωνια...οποτε δικαιωμα του εργοδοτη να απολυει κατα την κριση του...

 

...δεν καταλαβαινω τι συμπαρασταση θελουν....

 

 

 

μαλλον φιλε μπερδεψες της voda με το πραγματικο δημοσιο.....:lol::lol::lol:....

Αν εσένα σου έδιναν 2 επιλογές: απολύεσαι και παίρνεις Χ ευρώ ως αποζημίωση ή παρατείσαι και παίρνεις τα ίδια Χ ευρώ + ακόμα κάποια extra χρήματα... εσύ τι θα έκανες? Θα έκανες το κορόιδο ή οχι?

Phantom Of The Opera
Link to comment
Share on other sites

Από πληροφορίες μέσα από τη Vodafone, στο θέμα των αποζημιώσεων που προαναφέρθηκε για όσους δηλώνουν "παραίτηση", να σας πληροφορήσω ότι όχι μόνο δεν παίρνουν λιγότερη αποζημείωση αλλά αντίθετα τους γίνεται προσφορά για περισσότερα χρήματα "αποζημείωσης".

Και εξηγούμαι: Αν υποθέσουμε απολυθείς παίρνεις 10 μισθούς μικτούς. Αν παραιτηθείς θα πάρεις 15 ή και παραπάνω σε μερικές περιπτώσεις. Οπότε όπως καταλαβαίνετε πολλοί (μην πω όλοι) είναι αυτοί που υπογράφουν την παραίτηση.

Σαφώς επειδή έχουν το δικαίωμα να διώξουν μέχρι το 2% του προσωπικού κάθε μήνα δε θα γίνει σε όλους (και ούτε έχει γίνει) αντίστοιχη πρόταση.

Η γνώμη μου είναι ότι είναι μιά απεγνωσμένη προσπάθεια της καινούργιας δοιήκησης να εμφανίσει καλύτερα νούμερα στους μετόχους χωρίς να σκέφτεί το κόστος μακροπρόθεσμα.

Σαφώς σε όλες της εταιρείες που επικρετεί λίγο νοοτροποία δημοσίου αρχίζει και χαλάει το πράγμα εκ των έσω αλλά σε καμμία περίπτωση με μαζικές απολύσεις δεν έρχεται η λύση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...