Jump to content

Samsung GT-i8510 INNOV8


akis_k
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν είχα κάποιο Nokia symbian, θα μπορούσα να κάνω επαναφορά λογισμικού μέσω ίντερνετ ?

Ή πάλι θα πρεπε να το τρέχω σε service ?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Το πιο πιθανό είναι να δούλευε κάποιος από τους συνδυασμούς πληκτρων που σου προτείναμε.
Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με τα κεντρικά και μου είπαν να το πάω για service, και αυτό έκανα.

Μάλλον θα το πάρω την Δευτέρα.

Μου είπαν από τα κεντρικά πως τα προβλήματα που έχω με την αναπαραγωγή βίντεο (που έρχεται ο ήχος πιο νωρίς) , και που κάνει θόρυβο μερικές φορές όταν βιντεοσκοπώ, θα λυθούν με εγκατάσταση νεόυ λογισμικού. Οπότε ελπίζω...

Μόλις το πάρω, θα το δοκιμάσω (και μέσα στο αυτοκίνητο) και θα σας ενημερώσω...

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με τα κεντρικά και μου είπαν να το πάω για service, και αυτό έκανα.

Μάλλον θα το πάρω την Δευτέρα.

Μου είπαν από τα κεντρικά πως τα προβλήματα που έχω με την αναπαραγωγή βίντεο (που έρχεται ο ήχος πιο νωρίς) , και που κάνει θόρυβο μερικές φορές όταν βιντεοσκοπώ, θα λυθούν με εγκατάσταση νεόυ λογισμικού. Οπότε ελπίζω...

Μόλις το πάρω, θα το δοκιμάσω (και μέσα στο αυτοκίνητο) και θα σας ενημερώσω...

se pio service to estiles...
Link to comment
Share on other sites

4η ημέρα σήμερα και ακόμα να τελειώσει η μπαταρία !!!! Έχει μείνει ακόμα 1 γραμμή, και καθημερινά μιλάω 10-12 λεπτά και στέλνω 5-6 sms... Τελικά το patch και η αφαίρεση της memory card έκαναν δουλειά !!!
Link to comment
Share on other sites

GeorgeChios , μετά το patch, έχεις δοκιμάσει να βάλεις το memory stick να δεις πως θα συμπεριφερθεί το κινητό ?

 

Το service μου το πρότειναν από την τηλεφωνική υποστήριξη της Samsung, ως εξουσιοδοτημένο service. Είναι η εταιρεία smartec.

Διεύθυνση: Φειδιππίδου 7, Χαϊδάρι

Τηλέφωνο: 210 58 20 000

Link to comment
Share on other sites

4η ημέρα σήμερα και ακόμα να τελειώσει η μπαταρία !!!! Έχει μείνει ακόμα 1 γραμμή, και καθημερινά μιλάω 10-12 λεπτά και στέλνω 5-6 sms... Τελικά το patch και η αφαίρεση της memory card έκαναν δουλειά !!!

 

 

Έκανα και εγώ τα ίδια και είδα μεγάλη βελτίωση . Αυτό που κατάλαβα πάντως είναι ότι ο μετρητής της μπαταρίας λειτουργεί διαφορετικά από τα άλλα τηλέφωνα και αν δεν το ξέρεις νομίζεις ότι θα σβήσει. Εχθές την έβγαλα όλη μέρα με μια γραμμή! Και μιλάμε για επαγγελματική χρήση. Στο Ν95 που είχα (με καινούρια μπαταρία) γινοταν ακριβώς το ανάποδο . Έμενε για δυο μέρες τέρμα πάνω ο μετρητής και μετά σε μερικές ώρες έσβηνε το κινητό.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί το έβαλα να φορτίσει μετά από 5 ημέρες !!! Είπα να δοκιμάσω να βάλω και την κάρτα μνήμης. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Μετά από 12 ώρες...με χρήση 15 λεπτά τουλάχιστον σε τηλέφωνα και 6-7 sms η μπαταρία δεν έχει πέσει καθόλου !!! Τελικά το patch έκανε την διαφορά !!!
Link to comment
Share on other sites

Το service μου το πρότειναν από την τηλεφωνική υποστήριξη της Samsung, ως εξουσιοδοτημένο service. Είναι η εταιρεία smartec.

Διεύθυνση: Φειδιππίδου 7, Χαϊδάρι

Τηλέφωνο: 210 58 20 000

Φίλε thdorbar, παρέλαβα προχθές το I8510 από το Service της Smartec (αυτό που αναφέρεις), όπου είχα δηλώσει τα ίδια ζητήματα μ' εσένα. Όπως μου έγραψαν, επανεγκατέστησαν το λειτουργικό I8510XXHK1, αλλά κατά τ' άλλα "δεν βρήκαν λειτουργικό πρόβλημα στη συσκευή".

Σε πληροφορώ ότι η κατάσταση είναι ακριβώς η ίδια, δυστυχώς. Με ελάχιστη χρήση και με όλες τις ενεργοβόρες διαδικασίες απενεργοποιημένες, χωρίς memory card, η μπαταρία πέφτει εντελώς σε 30 περίπου ώρες που το τηλ. είναι ανοιχτό. Όσο για τους κρότους και τους θορύβους στον ήχο όταν γράφω βίντεο στο αυτοκίνητο ή όταν φυσάει κάποιος αέρας, δεν άλλαξε απολύτως τίποτα. Απερίγραπτη κατάσταση...

 

Φίλε GeorgeChios, ίσως τελικά έχεις ανακαλύψει κάτι σημαντικό, αφού όπως φαίνεται η συμπεριφορά του τηλεφώνου σου ήταν πρώτα ίδια με των δικών μας, αλλά μετά το patch άλλαξε ριζικά από πλευράς μπαταρίας!

Αν έχεις την καλωσύνη, και επειδή είμαι αρκετά άπειρος γύρω από "επεμβάσεις" στο κινητό μου, γράψε κάποιες οδηγίες για το τι ακριβώς κάνεις για τη σχετική εγκατάσταση. Το Memory Patch.exe (ver.1.0) το βρήκα στο site της Samsung

Θα πρέπει να το κατεβάσω στον υπολογιστή μου και μετά να το φορτώσω και να το τρέξω στο κινητό; Πώς γίνεται η όλη διαδικασία; Μπορείς να μου περιγράψεις τα βήματα; Θα με υποχρεώσεις.

Σε ευχαριστώ πολύ.

Πες μας αν θέλεις και τα δύο ψηφία που έχει το ΙΜΕΙ του κινητού σου στην 7η-8η θέση. Είναι "02" όπως είναι των περισσοτέρων μας ή μήπως έχεις από κάποια άλλη "παρτίδα"; Ίσως φανεί χρήσιμη η πληροφορία. Ευχαριστώ και πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Κατεβάζεις το Memory Patch.exe, το τρέχεις στο pc σου και αποσυμπιέζεται σε έναν φάκελο. Εκεί θα δεις ότι θα υπάρχει ένα αρχείο I8510MemoryPatch_samsung.sis. Αυτό το αρχείο το κάνεις εγκατάσταση με το PC Studio (εκεί που λέει εγκατάσταση εφαρμογών). Εγώ προσωπικά το εγκατέστησα στην μνήμη του τηλεφώνου και όχι στον σκληρό ή στο memory card. Το μέγεθος που καταλαμβάνει είναι 3Kb ή 4 Kb και μετά κάνεις μία επανεκίνηση στο τηλέφωνο.

Το ΙΜΕΙ του κινητού μου στην 7η-8η θέση είναι 02....

Link to comment
Share on other sites

GeorgeChios, σ' ευχαριστώ για όλα. Εγκατέστησα κι εγώ το Patch στη μνήμη του τηλεφώνου και όλα φαίνεται πως πήγαν καλά, σύμφωνα με τις οδηγίες σου:).Τώρα περιμένω, κι ελπίζω να δω ευχάριστα αποτελέσματα, όπως είχες κι εσύ.

Πρέπει να πω πάντως ότι μετά την εγκατάσταση, ψάχνοντας στον explorer του LapTop μου τους φακέλους του κινητού, δεν μπορούσα να βρω πού αποθηκεύτηκε τελικά το Patch. Μήπως ξέρεις εσύ κάτι γι' αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε thdorbar, παρέλαβα προχθές το I8510 από το Service της Smartec (αυτό που αναφέρεις), όπου είχα δηλώσει τα ίδια ζητήματα μ' εσένα. Όπως μου έγραψαν, επανεγκατέστησαν το λειτουργικό I8510XXHK1, αλλά κατά τ' άλλα "δεν βρήκαν λειτουργικό πρόβλημα στη συσκευή".

Σε πληροφορώ ότι η κατάσταση είναι ακριβώς η ίδια, δυστυχώς.

 

Εγώ περιμένω να το πάρω αύριο. Τους πήρες κανά τηλέφωνο να διαμαρτυρηθείς πως δεν λύθηκαν τα προβλήματα της συσκευής ? Επίσης δεν θα έπρεπε να σου έχουν εγκαταστήσει κ το memory patch ? Υποτίθεται ότι βάζουν το τελευταίο λογισμικό... το memory patch πρέπει να το περάσουμε μόνοι μας ? Δεν είναι κόπος... απλά με έχει κουράσει το τηλέφωνο προτού καλά-καλά το μάθω...

Link to comment
Share on other sites

παιδια σορυ για την ερωτησηαλλα πως κανεις επανεκκινηση στο τηλεφωνο( με jbtaskaman δεν κανει)???:mad:

 

Οσον αφορα την μπαταρια εκτος του patch μπορει να βοηθησει και το κλεισιμο εφαρμογων-διεργασιων(screencapture-screensaver -agpsupport.exe-tsrautostart.exe)Εμενα μου κραταει 4 μερες (με κλειστο το βραδυ 7 ωρες )χωρις το patch (15-20 λεπτα ομιλια και 6 ωρες ανοιχτο bluetooth-χρηση σε αυτοκινητο)

πριν κρατουσε 30 ωρες το πολυ...

Link to comment
Share on other sites

παιδια σορυ για την ερωτησηαλλα πως κανεις επανεκκινηση στο τηλεφωνο( με jbtaskaman δεν κανει)???:mad:

 

Οσον αφορα την μπαταρια εκτος του patch μπορει να βοηθησει και το κλεισιμο εφαρμογων-διεργασιων(screencapture-screensaver -agpsupport.exe-tsrautostart.exe)Εμενα μου κραταει 4 μερες (με κλειστο το βραδυ 7 ωρες )χωρις το patch (15-20 λεπτα ομιλια και 6 ωρες ανοιχτο bluetooth-χρηση σε αυτοκινητο)

πριν κρατουσε 30 ωρες το πολυ...

 

Το σβήνεις και το ξαναανοίγεις :)

Εμένα στην προηγούμενη φόρτιση μου κράτησε σχεδόν 5 ημέρες (χωρίς να το κλείνω ποτέ) με ομιλία ~ 15 λεπτά καθημερινά, και 5-6 sms καθημερινά.

Και από προγράμματα έχω μέσα Garmin 5.00.40, Best Birthday, Best Reminder, CorePlayer, Stopwatch, X-Plore

Link to comment
Share on other sites

παιδια που βρισκω το tsr autostart.exe kai το screensaver για να τα κλεισω?? προσπαθησα να τα βρω με το jbtaskaman αλλα δεν τα βρηκα...επιπλεον πιο θεμα χρησιμοποιειτε στο κινητο και σας κραταει καλυτερα η μπαταρια??
Link to comment
Share on other sites

Εάν έχεις την τελευταία έκδοση του Garmin (5.00.40) το tsrautostart.exe δεν θα το βρεις γιατί κλείνει από μόνο του και για αυτό δεν καταναλώνει μπαταρία όπως παλιά.
Link to comment
Share on other sites

Εχουν ανανεωσει το προγραμμα του samsung pc studio 7 νεα εκδοση

iPhone 11

Apple Watch Series 5

iPad Air 3 (2019)

Link to comment
Share on other sites

Εχουν ανανεωσει το προγραμμα του samsung pc studio 7 νεα εκδοση

 

Ναι το εγκατέστησα . Φοβερό πρόγραμμα !!:lol: Ρωσία γίναμε !! Νομίζω ότι στην Κορέα δεν γνωρίζουν καν που είναι η Ελλάδα . Ίσως νομίζουν ότι ανήκουμε στην Κοινοπολιτεία ..:mad:

 

Πέρα από τα Ρώσικα καμιά βελτίωση ..

Link to comment
Share on other sites

Πήγα να πάρω το κινητό χτες από το service της Smartec γιατί ήταν έτοιμο και με αναβαρμισμένο λογισμικό.

Το πήρα και κάνω λήψη βίντεο στον εαυτό μου, να μιλάω στην κάμερα, αλλά δεν ήταν πολύ καλό το αποτέλεσμα. Πάλι ο ήχος ερχόταν πριν την εικόνα. Δεν ήταν τραγικό, αλλά δεν ήταν και τέλειο. Πάω στις ρυθμίσεις που έχει και επιλέγω στον τρόπο αποθήκευσης το "Αυτόματη αποθήκευση" , αντί για το "Λήψη και αποθήκευση" που είχε.

Ξανατράβηξα βίντεο και μου φάνηκε ΟΚ. Κατά τη γνώμη μου, είχε διαφορά προς το καλύτερο και πλέον το θεώρησα μια χαρά. Να σημειώσω βέβαια , πως και πριν το πάω για service το είχα επιλέξει αυτό και δούλευε καλύτερα. Άρα ίσως να έφταιγε η επιλογή μόνο και όχι η αναβάθμιση, αν και δεν είμαι σίγουρος. Ίσως βοήθησε λίγο και η αναβάθμιση.

 

Όμως έκανα βιντεοσκόπηση μέσα στο αυτοκίνητο ενώ προχωρούσα και πάλι είχε βόμβο. Άρα όπως είπε και ο φίλος polsta δεν λύθηκε τπτ...

 

Τους το πήγα επί τόπου πίσω και είπαν θα το ξαναδούν.

Σήμερα πήρα τηλ. και μου είπαν πως το έλεγξαν και δεν βρήκαν τπτ.

Πήγα από κει και μίλησα στο τηλέφωνο με έναν τεχνικό και μου είπε πως το έλεγξαν και είναι μια χαρά. Ο ήχος που ακούγεται όταν το τηλέφωνο κινείται είναι μάλλον παράσιτα και παρεμβολές από τις κεραίες που έχει το τηλέφωνο.

 

Συμφώνησα σε αυτό, αλλά του είπα πως δεν είναι δυνατόν μία συσκευή στην τιμή αυτή να βιντεοσκοπεί χειρότερα από το Κ800 που έχω και Κ700 που είχα και από κάποια κινητά της σειράς Ν της Νόκια. Είναι απαράδεκτο.

 

Τελικά καταλήξαμε να μιλήσω με τα κεντρικά της Samsung, όπου μιλήσανε και αυτοί με τη σειρά τους με τον τεχνικό της Smartec και είπαν να κρατήσουν το κινητό να το δουν τι συμβαίνει. Απάντηση μάλλον θα έχω από Δευτέρα.

Link to comment
Share on other sites

Όποιος την έχει την συσκευή μπορεί να κάνει μία λήψη βίντεο μέσα σε αυτοκίνητο, ενώ κινείται με κλειστά παράθυρα-ράδιο να μας πει το αποτέλεσμα ? Είναι κανονικός ο ήχος ή με θόρυβο ?

Πρέπει να δούμε αν είναι σε μερικά innov8 αυτό το πρόβλημα ή σε όλα !!!

 

Δεν ξέρω τι να κάνω σε περίπτωση που δεν λυθεί το πρόβλημα αυτό.

Σκέφτομαι να τους ζητήσω να μου δώσουν ένα Omnia, αν και δεν ξέρω αν γίνεται.

Στα ίδια λεφτά είναι εξάλλου.

Ας το κρατήσουν το innov8 να το διαφημίζουν για cameraphone-smartphone.

Link to comment
Share on other sites

θελω να κατεβασω μερικα πραγματακια απ το μαγαζι,εχουμε καποια παιχνιδια η προγραμματα που να ειναι συμβατα με το κιν μας?κ ποιες πλατφορμες ειναι συμβατες?
LET'S GO SOUTH LET'S GO GRETA!!!
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung GT-i8510 INNOV8

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...