Jump to content

Vodafone my account


france
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εννοείς για αλλαγή οικονομικού προγράμματος;Εμένα πάντως δεν τα εμφανίζει!

 

Ούτε εγώ τα βλέπω αλλά είπα να ρωτήσω για να είμαι σίγουρος. Η κοσμοτέ έχει βάλει τα "απεριόριστα" προγράμματα που έχει στο myaccount της οπότε είναι λογικό να μην αργήσει το κόκκινο δίκτυο...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 182
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδιά μια ερώτηση, γιατί μου βγάζει εμένα "Δεν έχετε πρόσβαση στον ηλεκτρονικό λογαριασμό. Ζητείστε πρόσβαση απο τον διαχειριστή του λογαριασμού."
Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζει να μην υπάρχει η επιλογή για τα "απεριόριστα" στο myaccount αλλά αν κάνεις αλλαγή προγράμματος τηλεφωνικά σου δείχνει ότι είσαι σε "απεριόριστο". Θα δω τον επόμενο μήνα αν επιτρέπει αλλαγή...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Έχω σύνδεση με συμβόλαιο στο Unlimited 25. Πάω να κάνω εγγραφή στο my account.. Μου ζητάει εκτός από τα υπόλοιπα,

 

Αριθμός Τηλεφώνου Vodafone:

Όνομα Χρήστη:

 

Όνομα χρήστη τι βάζω?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως βάζεις ό,τι όνομα χρήστη θες.

Μόνο κοίτα να το θυμάσαι μετά :p. Όχι σαν κι εμένα...

Link to comment
Share on other sites

Μα το γράφει ακριβώς απο κάτω:

 

Το "Όνομα Χρήστη" πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον 6 εως το μέγιστο 30 αλφαριθμητικούς χαρακτήρες. Η χρήση αποκλειστικά αριθμών ή ελληνικών χαρακτήρων στο Όνομα Χρήστη δεν επιτρέπεται. Επιτρέπεται η χρήση των εξής ειδικών χαρακτήρων: ".", "-", "_".

Link to comment
Share on other sites

Ναι το είχα δει.. Αλλά πάλι μου βγάζει σφάλμα.. Μου λέει ότι αυτός ο αριθμός είναι ήδη στο my account, ενώ όταν βάζω υπενθήμιση κωδικού με τον συγκεκριμένο αριθμό μου λέει ότι δεν υπάρχει.. Είχα γραφτεί εδώ και καιρό όταν είχα CU, τώρα που το μετέτρεψα σε συμβόλαιο μου το σβήσανε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό που έμπαινα πριν. Οπότε πάω να κάνω ξανά εγγραφή που λογικά θα χρειάζεται, αλλά όλο σφάλματα μου βγάζει.

 

Τελικά στη Vodafone έκαναν κάποια πατάτα, αφού επικοινώνησα με το 13830.

Link to comment
Share on other sites

Έχω σύνδεση με συμβόλαιο στο Unlimited 25. Πάω να κάνω εγγραφή στο my account.. Μου ζητάει εκτός από τα υπόλοιπα,

 

Αριθμός Τηλεφώνου Vodafone:

Όνομα Χρήστη:

 

Όνομα χρήστη τι βάζω?

 

Όταν έχεις συμβόλαιο χρειάζεται ο αριθμός ως Όνομα χρήστη.

 

Ναι το είχα δει.. Αλλά πάλι μου βγάζει σφάλμα.. Μου λέει ότι αυτός ο αριθμός είναι ήδη στο my account, ενώ όταν βάζω υπενθήμιση κωδικού με τον συγκεκριμένο αριθμό μου λέει ότι δεν υπάρχει.. Είχα γραφτεί εδώ και καιρό όταν είχα CU, τώρα που το μετέτρεψα σε συμβόλαιο μου το σβήσανε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό που έμπαινα πριν. Οπότε πάω να κάνω ξανά εγγραφή που λογικά θα χρειάζεται, αλλά όλο σφάλματα μου βγάζει.

 

Τελικά στη Vodafone έκαναν κάποια πατάτα, αφού επικοινώνησα με το 13830.

 

Δεν είναι θέμα πατάτας , απλά σε καρτοκινητά βάζεις ότι όνομα χρήστη θέλεις ενώ σε συμβόλαια τον αριθμό σου.

"Δεν με πειράζει να πηγαίνω για δουλειά αλλά αυτή η 8ωρη αναμονή για να γυρίσω σπίτι με σκοτώνει!!!!!!!"

Link to comment
Share on other sites

Όταν έχεις συμβόλαιο χρειάζεται ο αριθμός ως Όνομα χρήστη.

 

 

 

Δεν είναι θέμα πατάτας , απλά σε καρτοκινητά βάζεις ότι όνομα χρήστη θέλεις ενώ σε συμβόλαια τον αριθμό σου.

 

Λάθος κάνεις.. Στα καρτοκινητά βάζεις για όνομα χρήστη τον αριθμό, ενώ στα συμβόλαια βάζεις ό,τι θέλεις (έτσι μου είπαν και από το 13830, αλλά θυμάμαι και εγώ που είχα καρτοκινητό μέχρι πριν λίγες μέρες που το έκανα συμβόλαιο)

 

Πατάτα εννοώ ότι άλλο ήταν το πρόβλημα, δεν έκανα εγώ κάτι λάθος.. Απλώς όταν το είχα ως καρτοκινητό, είχα γραφτεί στο My Accout ως CU που είχα.. Τώρα που τον ίδιο αριθμό τον έκανα συμβόλαιο , όταν πάω να κάνω εγγραφή μου βγάζει μύνημα σφάλματος, επειδή και καλά είμαι ήδη στο my acc, ενώ στην πραγματικότητα δεν έχω κανένα λογαριασμό. Δηλαδή δεν μπορώ να μπω στο my account ούτε με τον παλιό λογαριασμό ως CU.. Μου παν να στείλω από το http://www.vodafone.gr ένα μύνημα και να τους πω να με διαγράψουν με τον παλιό μου λογαριασμό, για να μπορέσω να γραφτώ με το συμβόλαιο.

Link to comment
Share on other sites

Σαν όνομα χρήστη δεν μπαίνει πλέον ο αριθμός κινητού, αλλά ένας συνδυασμός γραμμάτων-αριθμών, όπως θέλει ο χρήστης.
Link to comment
Share on other sites

Λάθος κάνεις.. Στα καρτοκινητά βάζεις για όνομα χρήστη τον αριθμό, ενώ στα συμβόλαια βάζεις ό,τι θέλεις (έτσι μου είπαν και από το 13830, αλλά θυμάμαι και εγώ που είχα καρτοκινητό μέχρι πριν λίγες μέρες που το έκανα συμβόλαιο)

 

Πατάτα εννοώ ότι άλλο ήταν το πρόβλημα, δεν έκανα εγώ κάτι λάθος.. Απλώς όταν το είχα ως καρτοκινητό, είχα γραφτεί στο My Accout ως CU που είχα.. Τώρα που τον ίδιο αριθμό τον έκανα συμβόλαιο , όταν πάω να κάνω εγγραφή μου βγάζει μύνημα σφάλματος, επειδή και καλά είμαι ήδη στο my acc, ενώ στην πραγματικότητα δεν έχω κανένα λογαριασμό. Δηλαδή δεν μπορώ να μπω στο my account ούτε με τον παλιό λογαριασμό ως CU.. Μου παν να στείλω από το http://www.vodafone.gr ένα μύνημα και να τους πω να με διαγράψουν με τον παλιό μου λογαριασμό, για να μπορέσω να γραφτώ με το συμβόλαιο.

 

Σαν όνομα χρήστη δεν μπαίνει πλέον ο αριθμός κινητού, αλλά ένας συνδυασμός γραμμάτων-αριθμών, όπως θέλει ο χρήστης.

 

Στα συμβόλαια* μου (3 γραμμές) όταν έκανα την εγγραφή έκανα με τον αριθμό και στο καρτοκινητό που έχω ΔΕΝ δεχόταν τον αριθμό παρά μόνο ένα επιθυμητό όνομα χρήστη

 

 

*δεν ξέρω αν έχει να κάνει επειδή είναι εταιρικές γραμμές

"Δεν με πειράζει να πηγαίνω για δουλειά αλλά αυτή η 8ωρη αναμονή για να γυρίσω σπίτι με σκοτώνει!!!!!!!"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τι άλλο μπορώ να κάνω από το my account εκτός από το να βλέπω ένα λογαριασμό που ήδη έχω στα χέρια μου σε χάρτινη μορφή ; Εντελώς άχρηστο είναι αυτό το my account.
London for ever
Link to comment
Share on other sites

Τι άλλο μπορώ να κάνω από το my account εκτός από το να βλέπω ένα λογαριασμό που ήδη έχω στα χέρια μου σε χάρτινη μορφή ; Εντελώς άχρηστο είναι αυτό το my account.

 

Μπορείς να αλλάξεις πρόγραμμα, να πληρώσεις το λογαριασμό σου κ.ά.

Link to comment
Share on other sites

Τι άλλο μπορώ να κάνω από το my account εκτός από το να βλέπω ένα λογαριασμό που ήδη έχω στα χέρια μου σε χάρτινη μορφή ; Εντελώς άχρηστο είναι αυτό το my account.

 

Μπορείς να ζητήσεις να μην στέλνεται η ανάλυση των κλήσεων και να την βλέπεις μέσω του υπολογιστή σου, όπως και τους προηγούμενους 5 λογαριασμούς σου.

Αν αυτό δεν σε βρίσκει σύμφωνο, είναι δικαίωμά σου.

Απλά υπάρχει και η δυνατότητα να δεις στατιστικά των κλήσεων σου, πού παίρνεις τις περισσότερες κλήσεις, σε ποιά δίκτυα, σε ποιούς αριθμούς κλπ.

Επίσης μπορείς να αγοράσεις συσκευή-με 50 ευρώ έκπτωση-, να ζητήσεις ότι ζητάς και απο μιά τηλεφωνική κλήση στο 13830: Αλλαγή στοιχείων, προγράμματος φωνής, δεδομένων, ανανέωση συμβολαίου, ακόμα και χωρίς λήψη επιδότησης, που σημαίνει ότι θα λάβεις έκπτωση παγίου.

Μπορείς να κάνεις μιά νέα σύνδεση, με κινητό ή χωρίς ( δηλ. με ειδική έκπτωση ).

Να πληρώσεις τον λογαριασμό σου, κρατώντας ένα ιστορικό των πληρωμών σου..

Αυτά..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Χθες εγινα μελος και στο vodafone my account ..

 

Οποτε αν θελω να αλλαξω προγραμμα και το ζητησω μεσα απο εκει... σε ποσες μερες θα ισχυει το καινουργιο ?

Link to comment
Share on other sites

Η ανάλυση κλήσεων από το Myaccount είναι διαφορετικά φορμαρισμένη από ότι εκείνη που σου στέλνει στην τυπωμένη σελίδα η Vodafone.

Υπάρχει κάποιος εύκολος τρόπος να την έχω στο φορμάρισμα του τυπώματος της βόντα -εκτός από το να μου την στέλνει ταχυδρομικά η βόντα :rolleyes:.

Κάθε φορά τρώω πολλή ώρα στο εξελ για να φτιάξω τη σελίδα παρόμοια με την τυπωμένη της βόντα για να τον πατέρα μου που δεν μπορεί να τα βλέπει στην οθόνη.

Κάποια πρόταση;

Link to comment
Share on other sites

Απλά επιλέγεις pdf και κατεβάζεις την ανάλυση κλήσεων όπως είναι και ο έντυπος λογαριασμός.
Link to comment
Share on other sites

^Σε ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά το pdf δεν είναι φορμαρισμένο όπως η σελίδα που σου στέλνει η vodafone. Τα στοιχεία είναι ίδια, ναι. Αλλά το φορμάτ, η μορφοποίηση της σελίδας δεν έχει καμία σχέση.

Εγώ θέλω να είναι με δύο κολόνες ανά σελίδα Α4 portait, με εναλλάξ σκίαση στο φόντο κάθε δεύτερης σειράς (για να μην χάνεις την σειρά που διαβάζεις), χωρίς framing, με μικρά γράμματα και γενικά να δείχνει πανομοιότυπη με την τυπωμένη σελίδα της βόντα.

Μάλλον δεν γίνεται αυτό, όμως...

Link to comment
Share on other sites

Έκανα αίτηση για αλλαγή προγράμματος μέσω my account, αλλά απ' ό,τι βλέπω η αλλαγή γίνεται με ρυθμούς χελώνας... Η γυναίκα μου στην cosmote έκανε αλλαγή προγράμματος σε 1 λεπτό... Τι έγινε, "βάρυνε" η vodafone ?

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5479&dateline=1263640289

get a life...

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν έκανε και ποτέ λιγότερο. 2 χρόνια τώρα, σε όλα τα συμβόλαια της οικογένειας, όποτε έκανα αλλαγή προγράμματος τηλεφωνικά ή μέσω MyAccount ποτέ μα ποτέ δεν έκανε λιγότερο από 3 ημέρες. Άλλοι συνδρομητές πάλι εδώ μέσα αναφέρουν ότι η αλλαγή κάποιες φορές γινόταν σε λιγότερο χρόνο. Αλλά σίγουρα είναι ένα μείον αυτό για την Vf, σε σχέση με την Cosmote.
Link to comment
Share on other sites

Λάθος κάνεις.. Στα καρτοκινητά βάζεις για όνομα χρήστη τον αριθμό, ενώ στα συμβόλαια βάζεις ό,τι θέλεις (έτσι μου είπαν και από το 13830, αλλά θυμάμαι και εγώ που είχα καρτοκινητό μέχρι πριν λίγες μέρες που το έκανα συμβόλαιο)

 

Πατάτα εννοώ ότι άλλο ήταν το πρόβλημα, δεν έκανα εγώ κάτι λάθος.. Απλώς όταν το είχα ως καρτοκινητό, είχα γραφτεί στο My Accout ως CU που είχα.. Τώρα που τον ίδιο αριθμό τον έκανα συμβόλαιο , όταν πάω να κάνω εγγραφή μου βγάζει μύνημα σφάλματος, επειδή και καλά είμαι ήδη στο my acc, ενώ στην πραγματικότητα δεν έχω κανένα λογαριασμό. Δηλαδή δεν μπορώ να μπω στο my account ούτε με τον παλιό λογαριασμό ως CU.. Μου παν να στείλω από το http://www.vodafone.gr ένα μύνημα και να τους πω να με διαγράψουν με τον παλιό μου λογαριασμό, για να μπορέσω να γραφτώ με το συμβόλαιο.

 

Αν εισουν γραμμενος στο myaccount με το καρτοκινητο σου και πλεον εχεις συμβολαιο πρεπει να πας στην σελιδα της εταριας πανω πανω επικοινωνια και στην φορμα να τους γραψεις οτι επιθυμεις να διαγραφεις απο το myaccount σε μερικες μερες επικοινωνουν μαζι σου τηλεφωνικα σε διαγραφουν και μπορεις να ξαναγραφτεις.Ετσι εκανα και γω.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που την έκανα τηλεφωνικά από 13830 πριν 2-3 μέρες μου έγινε μέσα σε 12 ώρες περίπου.

 

Εμένα που αλλάζω συχνά πρόγραμμα, μου γίνεται πάντα σε λιγότερο από 1 ώρα.

Εκτός από την τελευταία φορά (πριν 1μήνα), που αργησε 1-2 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...