konakis Δημ. October 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2016 Μιας και δεν εισάγετε επίσημα το V10 δεν νομίζω να έχεις καμία πιθανότητα για πίστωση ποσού. Επισκευή και υπομονή μόνο και υποτίθεται με βάση τα λεγόμενα τους ότι κανουν και εξυπηρέτηση μιας και δεν εισάγετε όπως προανέφερα επισήμως. ----- προσθήκη μηνύματος 72 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Τα παιδιά που το έχουν ή που έχει περάσει από τα χέρια τους θα σου πουν ακόμα καλύτερα πιστεύω. Παράθεση Konakis. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ran_tan_plan Δημ. October 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2016 Καλησπερα παιδες.Εχω το εξης θεμα. Εχω το lg v10 και πριν απο 2 βδομαδες επαθε bootloop .Το πηγα procordia για σερβις και μου ειπαν ενημερωση σε 7-10 εργασιμες(χτες περασαν 10 εργασιμες και δεν ειχαν ΚΑΝΕΝΑ νεο).Επισης οταν το ειχα παει μου ειπε τα εξης 2 η κοπελα που το παρελαβε:1ον οτι υπαρχει ελλειψη ανταλλακτικων και 2ον οτι επισημα το μοντελο αυτο δεν το εισαγει η LG . Eγω λοιπον αυτο που θελω ειναι να παρω πιστωστη απο την LG μιας και για να φτιαχτει το bootloop χρειαζεται αλλαγη πλακετας(80% της αξιας του κινητου ειναι η πλακετα. ισως και παραπανω) και θελω να τους παρω και να τους πω οτι αν ειναι να κανετε 3 μηνες για μια πλακετα δωστε μου εστω το 80% της αξιας αγορας του κινητου να παω στο μαγαζι που το πηρα να παρω νεα συσκευη.Λετε να εχω ελπιδες η εχετε κατι να προτεινετε στο πως πρεπει να το διαχειριστω το ολο θεμα?Εγω πλεον θελω να παρω το s7 edge αν καταφερω και μου δωσουν μια πιστωση 400 ευρω και βαλω και γω αλλα 150.... οχι δεν γινετε , μονο επισκευη μπορουν να σουν κανουν το πιστωτικο κοβετε πανω σε καποιο τιμολογιο πωλησης , απο την ωρα που δεν εχει πουληθει απο τους ιδιους και να θελουν δεν μπορουν να κοψουν πιστωτικο μονο με το καταστημα πωλησης αν μπορεσεις να βγαλεις καποια ακρη Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelos99 Δημ. October 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2016 Μα συγνώμη ρε παιδιά αφού στη καλύτερη περιπτωση θα γίνει αλλαγή πλακέτας. Την αξία της την πληρώνει η procordia όχι το μαγαζί. Τι διάφορα έχει γι αυτους να πληρώσουν την πλακέτα απο το να μου δώσουν μια πίστωση εμένα. Και δεν νομιζω οτι κανουν εξυπηρέτηση. Απο το καταστημα μου ειπαν οτι είναι υποχρεωμένοι να το επισκευάσουν.και έτσι κι αλλιως ξέρω οτι αν το Σερβις κανει πανω απο 3μηνες δικαιουμαι επιστροφη χρημάτων απο το καταστημα. Απλα ψάχνω παραθυρω για να γλιτωσω αναμονή 3 μηνων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ran_tan_plan Δημ. October 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2016 Μα συγνώμη ρε παιδιά αφού στη καλύτερη περιπτωση θα γίνει αλλαγή πλακέτας. Την αξία της την πληρώνει η procordia όχι το μαγαζί. Τι διάφορα έχει γι αυτους να πληρώσουν την πλακέτα απο το να μου δώσουν μια πίστωση εμένα. Και δεν νομιζω οτι κανουν εξυπηρέτηση. Απο το καταστημα μου ειπαν οτι είναι υποχρεωμένοι να το επισκευάσουν.και έτσι κι αλλιως ξέρω οτι αν το Σερβις κανει πανω απο 3μηνες δικαιουμαι επιστροφη χρημάτων απο το καταστημα. Απλα ψάχνω παραθυρω για να γλιτωσω αναμονή 3 μηνων οχι , η αξια της πλακετας ειναι πλασματικη , την "πουλαει" η LG στην procordia και μετα την επισκευη η procordia την ξαναχρεωνει στην LG σαν εντος εγγυησης απο την ωρα που δεν υπαρχει τιμολογιο πωλησης απο την LG Ελλαδας για το συγκεκριμενο τηλεφωνο δεν μπορουν να κοψουν και πιστωτικο, τους ζητας να πληρωσουν απο την "τσεπη" τους το τηλεφωνο σου , δεν γινετε και απο την ωρα που δεν εχει γινει εισαγωγη του ποτε , αρα δεν υπαρχει στις αποθηκες τους , δεν μπορουν να κανουν ουτε αντικατασταση , η επισκευη δυστυχως ειναι η μονη δυνατη λυση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stauros2653 Δημ. October 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2016 παρε στο σερβις ...πλυντηριων τοτε:p:p ασφαλως πλακα κανω.το σερβις ειναι οντως καλο(κουριερ αντικατασταση κλπ ) ισως να επεσε πολυ δουλεια τελευταια. Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
snoof Δημ. October 29, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2016 δυστυχώς υπάρχει γενικα προβλημα στα ανταλακτικα στην lg και οχι στα service και τις αντιπρωσοπιες σε καθε χωρα το άρθρο αυτο αν το διαβασετε θα καταλαβεται πως η πτώχευση μιας ναυτιλιακής σχετίζεται με τις καθυστερησεις http://www.capital.gr/story/3151768 και εγω θέλω να το στείλω επειδή εχει ρογμες και λιγει το γεναρη η διετια αλλά επειδή ειναι εργαλειο δουλειάς το σκευτομαι και ολο το τρενάρω.... λογικα επειδή έχει κλείσει σχεδον 2 μηνες θα αρχίσει να εξομαλύνετε η κατάσταση εσυ όμως είσαι πλέον χωρίς κινητο και στους ορους της εγγυησης νομιζω δεν τιθετε θεμα χρονικού οριου ... δυστηχως.. θεωρητικά όμως μπορεις να πιέσεις για πιστωτικό και να αγοράσεις κατι άλλο από το ιδιο μαγαζι , κατι παρομοιο μου χε γίνει με το lg g pad 8.3 που ειχα αγορασει απ o το πλαισιο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
roll Δημ. October 31, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2016 Η συσκευή δεν είναι αγορασμένη από κατάστημα Γερμανός... Απλώς η LG μου πρότεινε να το παραδώσω στον Γερμανό για να αναλάβει αυτός την αποστολή του στην procordia... Η συσκευή είναι αγορασμένη από Ελλάδα. Δεν συζήτησα ακόμη κάποια εναλλακτική, θα περιμένω να κλείσω 30 μέρες και μετά θα καλέσω στην LG για να μου προτείνει λύση. Πάντως θεωρώ αδιανόητο μια εταιρία γίγαντας να σε αφήνει επί ξύλου κρεμάμενο και το λέω αυτό γιατί σε παρόμοια εμπειρία μου με την LG σε πρόβλημα πλυντηρίου ρούχων εντός εγγύησης εξυπηρετήθηκα με ταχύτητα φωτός!!!! Γνώμη μου να προσπεράσεις τους μεσάζοντες (LG αντιπροσωπία και Γερμανός) και να επικοινωνήσεις κατευθείαν με τη procordia http://procordia.gr/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=59 σήμερα κιόλας ειδάλλως θα φας τη καθυστέρηση του αιώνα και είναι κρίμα :( Να τους ενημερώσεις ότι η συσκευή είναι για αντικατάσταση πλακέτας και να ζητήσεις χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της επισκευής του αν το έχουν καταγράψει εκεί στη procordia που δεν νομίζω βέβαια αλλά το γράφω, εφόσον δεν μπορούν να σου πούνε χρόνο διάθεσης του ανταλλακτικού τουλάχιστον να πάρεις σειρά για την επισκευή. Άρα να σου στείλουν το currier των ΕΛΤΑ να παραλάβει το τηλέφωνο κάτι άλλο δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις. Αν το αφήσεις έτσι μη νομίσεις ότι κάποιος τρίτος θα ενδιαφερθεί για το κινητό περισσότερο από εσένα. :mad: Νομίζω έγινα κατανοητός :worry: ----- προσθήκη μηνύματος 18 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- δυστυχώς υπάρχει γενικα προβλημα στα ανταλακτικα στην lg και οχι στα service και τις αντιπρωσοπιες σε καθε χωρα το άρθρο αυτο αν το διαβασετε θα καταλαβεται πως η πτώχευση μιας ναυτιλιακής σχετίζεται με τις καθυστερησεις http://www.capital.gr/story/3151768 Έξι στις δέκα μεγαλύτερες ναυπηγικές επιχειρήσεις παγκοσμίως είναι Κορεάτικες. Το πρόβλημα από τις χαμηλές τιμές ναύλων επηρεάζει σχεδόν το σύνολο των μεγάλων επιχειρήσεων της Νότια Κορέας λόγω της εταιρικής δομής τους και κυρίως της μεγάλης μόχλευσης των ιδίων κεφαλαίων τους. Με απλά λόγια όταν έχεις ξεσκιστεί στο δανεισμό δίχως αύριο με ότι δύναμη σου προσδίδει κάτι τέτοιο ιδιαίτερα σε σχέση με μικρότερες εταιρίες τότε μια υποχώρηση των τιμών κάνει τα ίδια κεφάλαια σου αρνητικά αλλά αυτό συμβαίνει και στη Samsung και σε άλλες έξοχες επιχειρήσεις της χώρας δεν είναι λόγος για την ανεπάρκεια των ανταλλακτικών. Τέτοιες συμπεριφορές είναι καλό να τιμωρούνται από την αγορά και όχι να επεμβαίνει το κράτος διασώστης με λεφτά των φορολογουμένων γιατί με αυτό τον τρόπο νοθεύετε ο ανταγωνισμός προς όφελος των μεγάλων επιχειρήσεων, οι κανόνες της αγοράς πάνε περίπατο και στο τέλος τη ζημιά τη πληρώνει ο γνωστός ύποπτος μέσω της φορολογίας. :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ge0rgak0s Δημ. November 2, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 2, 2016 ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΝΕΟΤΕΡΑ!!! στην ARVATO δεν το πηγα τυχαια..πηρα την lg με ρωτησαν που μενω και υστερα μου ειπαν οτι το παω εκει.... λοιπον μετραω ηδη 10ΜΕΡΕΣ χωρις το κινητο!!! το προβλημα ειναι εμφανες οτι ηταν η οθονη.... με ενημερωσαν ομως κατοπιν δικη μου επικοινωνιας οτι εχει προβλημα η πλακετα του κινητου..το ποτε θα φτιαχτει αγνωστο καθως τα παραγγελνουν απο εξωτερικο και κανουν 10 εως 25 μερες εργασιμες + ο χρονος εργασιας και υστερα απο διαπληκτισμό με την τηλεφωνήτρια μου ειπε ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΜΟΝΟ ΥΠΟΜΟΝΗ! μα μου λεει να κανω υπομονη τουλαχιστον 1 μηνα?? παμε καλα??? οσο και αν μου αρεσε με βολεψε αφου δεχετε η lg τετοια υποστηριξη εγω δεν δεχομαι και δεν θα την ξαναπροτιμησω ΠΟΤΕ!! μαλλον παει το κινητο την βλεπω την δουλεια! Παράθεση Πότε ξανά LG!!:protest: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Fragid Δημ. November 6, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2016 10 μέρες? χαχαχαχα! 4 μήνες μήνες ακόμα περιμένω το κινητό από το περιβόητο σέρβις της LG. Στο χρόνο θα έχω και επέτειο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ge0rgak0s Δημ. November 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2016 Αλήθεια τώρα??? Παράθεση Πότε ξανά LG!!:protest: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Fragid Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Μοιάζει απίστευτο αλλά δυστυχώς είναι η αλήθεια. Στην περίπτωσή μου έγιναν κι άλλα: Μου έστειλαν αρχικά κινητό κάποιου άλλου, στη συνέχεια το σωστό, όπου και διαπίστωσα κάποια άλλη βλάβη που δεν υπήρχε πριν.. δηλαδή το χάλασαν στο σερβις.. Και από τότε μέχρι τώρα περιμένω να φτιαχτεί η βλάβη που αυτοί δημιούργησαν.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgekost Δημ. November 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2016 Χαχαχα όντως τι 10 μέρες....!! Κι εγώ σε μια εβδομάδα κλείνω 3 μήνες...!! :lol: :lol: :wacko: Παίζει βέβαια ρόλο και το μοντέλο του κινητού!! Η Procordia μου είπε συγκεκριμένα ότι μεγάλο πρόβλημα έλλειψης ανταλλακτικών έχει το G2!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
botilas Δημ. November 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2016 Καλησπέρα, αίσιο τέλος με το service procordia εντός εγγύησης. Κατάφερα και πίεσα μέσω της εξυπηρέτησης πελατών LG και στις 7/11 παρέλαβα το κινητό μου από το τοπικό κατάστημα Γερμανός. Αλλαγή πλακέτας και όλα οκ! :) Η καθυστέρηση οφειλόταν μάλλον σε υπερβολικό όγκο εργασιών στο service και όχι σε αναμονή ανταλλακτικού. Παράθεση fake! :X Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
king2009 Δημ. November 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2016 Απίστευτα πράγματα από τα χειρότερα service κινητών. Μιλάμε για ένα απλό κινητό. Εγώ είχα θεμα με 55αρα samsung τηλεόραση λίγο πριν λήξει ο δεύτερος χρόνος εγγύησης. Ήρθε ο άνθρωπος την πήρε με το αμάξι του και σε 3 μέρες μου την έφερε έτοιμη φτιαγμένη χωρίς να δώσω τίποτα. Η LG πραγματικά δεν παίζεται. L9 II 1 μήνα φουσκωσε η μπαταρία μόνη της και έκαψε πλακέτα. Το πήγα στο service και ήθελαν 150 ευρώ για να το φτιάξουν(το είχα πάρει 120 από skroutz). Ποτέ ξανά LG όσο φθηνά κινητά και να έχει. Και τα προϊόντα της και το service της είμαι για τα πανηγύρια. Καλή υπομονή αν και 3 μήνες και 4 μήνες χωρίς κινητό τι υπομονή να έχεις. Μακριά. Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgekost Δημ. November 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2016 (edited) Αα ωραιααα!! Τοσο καλα παμε...!! Τελικα εχω παρει την αποφαση να το παρω πισω το κινητο μου! Να ζητησω δηλαδη να ακυρωσω το service!! Δεν μπορω και δεν ανεχομαι να περιμενω αλλο.... Ασε μην εχουμε κι αλλα θεματα οπως να μου στειλουν αλλο κινητο και να το κρατανε κι αλλο μετα :p Το προτιμω και χαλασμενο!! Τουλαχιστον δεν ειναι και τοσο τραγικο το προβλημα!! Ακουσε εκει αλλαγη πλακετας!! Edited November 13, 2016 by georgekost Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. November 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2016 Το σερβις στη θεσσαλονικη που είναι? Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ran_tan_plan Δημ. November 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2016 Το σερβις στη θεσσαλονικη που είναι? Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk Επίσημο SERVICE κινητών στην θεσσαλονικη δεν υπάρχει Το μόνο πού μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις την εξυπηρέτηση πελατών της Lg και να στείλουν courier να το πάει proccordia Στάλθηκε από το Nexus 5X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. November 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2016 Με είπαν πισω απ το μετ χοτελ. Περασα αλλα δε βρήκα κατι. Δεν εψαξα και πολυ καλα ομως Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ran_tan_plan Δημ. November 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2016 Με είπαν πισω απ το μετ χοτελ. Περασα αλλα δε βρήκα κατι. Δεν εψαξα και πολυ καλα ομως Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk λογικα θα αναφερεσε στην volte-tel ... αποψη μου παρε τηλεφωνο στην εξυπηρετιση πελατων στο 80111200900 για να εισαι καλυμενος Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KAMMENO Δημ. November 26, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2016 καλησπέρα παιδιά, επειδή βλέπω η συντριπτική πλειοψηφία έχει αρκετά προβλήματα με το customer service προτείνω να κάνετε τα παράπονα σας στη μαμά lg korea επώνυμα εδώ : http://ethics.lg.co.kr/realName/en/insertDetailForm.do#none και απευθείας e-mail στον CEO of mobile communications Jun-Ho Cho εδώ : JunHo.Cho@lge.com Το δεύτερο είναι e-mail adress και όχι σύνδεσμος έτσι? Ελπίζω εάν τα παράπονα είναι αρκετά, να βελτιωθούν κάπως τα πράγματα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ran_tan_plan Δημ. November 26, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2016 Πιστεύω καλό είναι να αναφέρονται αυτά για να δουν ότι πολύς κόσμος είναι δυσαρεστημένος Τα προβλήματα ομως στην πλειοψηφία τους οφείλονται στην μεγάλη έλλειψη των ανταλλακτικών και όχι τοσο στην κακή εξυπηρέτηση από τα εγχώρια service Στάλθηκε από το Nexus 5X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KAMMENO Δημ. November 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2016 Φίλε μου ran tan plan εάν υπάρχει μεγάλη έλλειψη ανταλλακτικών είναι ένας ακόμα σοβαρός λόγος να περιγράψει κανείς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στην μαμά εταιρεία στην Κορέα. Ίσως εάν δουν αρκετά μηνύματα από Ελλάδα να μας στείλουν κάποια παραπάνω lol όμως όταν η LG HELLAS σου λέει ότι σε 8-10 μέρες θα το έχεις πίσω γνωρίζοντας την έλλειψη ανταλλακτικών (υποτιθέμενη) και στο επιστρέφει σε 3 μήνες ποιος φταίει? Και εφόσον γνωρίζει για την υποτιθέμενη έλλειψη γιατί δεν φροντίζει τουλάχιστον σε προσωρινή αντικατάσταση? Γιατί εφευρίσκει δικαιολογίες του τύπου δεν το εισαγάγαμε εμείς ? Για ποιο λόγο κρύβονται και όταν τους παίρνεις 20 τηλέφωνα σου απαντάνε ότι το τηλέφωνο είναι στο service και θα το πάρεις όποτε είναι έτοιμο αόριστα χωρίς περαιτέρω πληροφορίες? Γιατί απαντούν στα e-mail μετά από 20 μέρες? Γιατί προτιμούν να σε αφήσουν χωρίς τηλέφωνο για 3 μήνες αντί να προχωρήσουν σε αντικατάσταση (καινούριο). Και ναι δεν επιθυμώ να αγοράσω και ένα άλλο εφεδρικό τηλέφωνο Τα περισσότερα από τα παραπάνω φίλε μου είναι πολιτικές της LG HELLAS και εφόσον γνωρίζουν για αυτές τις ελλείψεις θα μπορούσαν να προβούν σε κάποια/ες από τις παραπάνω λύσεις και όχι να κοροϊδεύουν τον κόσμο. Η τουλάχιστον να προχωρήσουν σε κάποιες δηλώσεις σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Ψιλά γράμματα θα μου πεις ..... Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου εάν τα παραπάνω μπορεί να κοστίζουν. Το κόστος όμως της δυσφήμισης εξαιτίας των πολιτικών τους, μακροπρόθεσμα θα είναι μεγαλύτερο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petran07 Δημ. November 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2016 ΚΑΜΕΝΕ από τα γραφόμενα σου δυστυχώς δείχνεις πόσο ανίδεος και μακρυά απο το αντικείμενο είσαι. Νομίζεις ότι ο CΕO εκεί στη Κορέα δε γνωρίζει τι συμβαινει;:lol: Ή τις όποιες αξιώσεις έχεις από την LG ΕΛΛΑΣ, είναι νομικά και λογιστικά ανυπόστατες... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KAMMENO Δημ. November 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2016 PETRAN δεν ανέφερα πουθενά ότι ο CEO δεν γνωρίζει ούτε ότι έχω λογιστικές ή νομικές απαιτήσεις από την LG HELLAS. Μάλλον δεν κατάλαβες το νόημα των γραφόμενών μου. Αυτά είναι δικά σου αυθαίρετα συμπεράσματα. Όταν κάνεις παράπονα τα κάνεις για να ασκήσεις κάποια πίεση που είναι καλύτερο από το να μην κάνεις τίποτα. Παρακαλώ να λείπουν οι χαρακτηρισμοί Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petran07 Δημ. November 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2016 (edited) Τότε είναι καλύτερα να απευθύνεις τα παράπονα σου σωστά, διαφορετικά χάνεις τον χρόνο σου και το δίκιο σου. (σαφώς και έχεις νομικές και λογιστικές αξιώσεις, ξαναδιάβασε τα γραφόμενα σου) Edited November 27, 2016 by Petran07 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.