Jump to content

Είστε ευχαριστημένοι από την Wind;


crazy_4
 Κοινοποίηση

Είστε ευχαριστημένος/η από την TIM;  

521 members have voted

  1. 1. Είστε ευχαριστημένος/η από την TIM;

    • ΝΑΙ
      323
    • ΟΧΙ
      198


Recommended Posts

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος efaki23preb (24 Αύγ. 2004 , 12:34)

 

Δεν το είπα προσβλητικά lewton...

 

Το είπα με την κυριολεκτική του έννοια...

 

Έτσι έχουν τα πράγματα..

 

Σκέψου ότι ο "φίλος" sector γράφει : Exw ena filo pou exei ena sharp oute me endiaferei pio montelo,alla De 8a aggiksw pote to sharp oso einai syskeyh vodafone Live kai einai apokleistikh syskeyh ths voda,den yparxei allh etaireia pou na dinei sharp kinhta

 

Που σημαίνει ότι δεν γνωρίζει τίποτα για το συγκεκριμένο τηλέφωνο.

 

Εφόσον εγώ είχα πριν το SHARP GX20 και ξαφνικά 20 μέρες πρίν αποφασίσω να το δώσω, η ΤΙΜ δε μου στέλνει τα MMS, δε μπορώ να κατηγορήσω το SHARP..

 

Αλλά άντε και φταίει το τηλέφωνό μου στη δική μου περίπτωση. Στις περιπτώσεις των φίλων μου που έχουν συσκευές ελεύθερης αγοράς ;;;

 

Δεν ήθελα σε καμιά περίπτωση να ακουστώ εριστική... Αν έγινε κάτι τέτοιο, σφάλμα μου ζητώ συγνώμη

 

Φιλικά πάντα efi!

 

 

Oute 8elw na ma8w gia to sygkekrimeno thlefwno,oses leitourgies kai na exei akomh kai na einai to kalytero sthn agora de me endiaferei oso bgainei mono se live,ayta einai gia toys fan ths voda oxi gia mena

De kserw egw kai ksereis esy? to oti exeis doulepsei se ola ta katasthmata kai ta ypokatasthmata de mou leei tipota opws kai to 7 xronia sto net,exw paei se tosa katasthmata kinhths kai perissoteroi ypallhloi htan ston kosmo toys,tipota den hkseran

 

Katarxhn an eixes TIM de 8a milouses toso antipa8htika gia thn etaireia epeidh exw perasei apo oles gnwrizw kapoia pragmata kai den einai etsi opws ta les

 

Apo th mia TIM sucks apo thn allh de kserei o SeCtoR apo kinhta,exoume kai ton TAKEOVERNET exei kanei fan club ths vodafone kai meta zhtas sygnwmh epeidh mporei na eisai eristikh,einai katantia ayto kai mou ginesai antipa8htikh

Na er8w kai egw sto thread ths Voda kai na grafw Voda sucks,misw th voda kai to live oxi sth vodafone na to kanoume limpa to forum :mad:

 

Ante tsatisthka twra giati kapoioi nomizoyn oti ta kseroyn ola :whistle:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 448
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος SeCtoR (24 Αύγ. 2004 , 15:37)

 

Oute 8elw na ma8w gia to sygkekrimeno thlefwno,oses leitourgies kai na exei akomh kai na einai to kalytero sthn agora de me endiaferei oso bgainei mono se live,ayta einai gia toys fan ths voda oxi gia mena

De kserw egw kai ksereis esy? to oti exeis doulepsei se ola ta katasthmata kai ta ypokatasthmata de mou leei tipota opws kai to 7 xronia sto net,exw paei se tosa katasthmata kinhths kai perissoteroi ypallhloi htan ston kosmo toys,tipota den hkseran

 

Katarxhn an eixes TIM de 8a milouses toso antipa8htika gia thn etaireia epeidh exw perasei apo oles gnwrizw kapoia pragmata kai den einai etsi opws ta les

 

Apo th mia TIM sucks apo thn allh de kserei o SeCtoR apo kinhta,exoume kai ton TAKEOVERNET exei kanei fan club ths vodafone kai meta zhtas sygnwmh epeidh mporei na eisai eristikh,einai katantia ayto kai mou ginesai antipa8htikh

Na er8w kai egw sto thread ths Voda kai na grafw Voda sucks,misw th voda kai to live oxi sth vodafone na to kanoume limpa to forum :mad:

 

Ante tsatisthka twra giati kapoioi nomizoyn oti ta kseroyn ola :whistle:

 

 

Επειδη διακρινω μια αδυναμια κατανοησης αυτων που γραφω (ή γυριζεις την συζητηση).

 

Η κοπελα λεει οτι εχει προβλημα με τα mms. Εσυ που δεν εχει πιασει ποτε sharp στα χερια σου τα χωνεις στην Vodafone, επειδη απο την ΤΙΜ εχουν λαθος ρυθμισεις. Και κατηγορεις την Vodafone για κλειδωματα τα οποια δεν εχουν να κανουν με τις ρυθμισεις.

 

Ποιος τα ξερει ολα?

Link to comment
Share on other sites

Sector δικαίωμα σου να με αντιπαθείς...

Το αν έχω ΤΙΜ ή όχι το ξέρω λίγο καλύτερα από εσένα

Και πιστεύω τώρα καταλάβατε όλοι τί εννοούσα όταν είπα :

Δε θα καθήσω όμως να παρεξηγηθώ από κανέναν σας γιατί πολύ απλά εγώ δεν έχω μερίδιο στην ΤΙΜ, VODAFONE,COSMOTE,Q για να αγχωθώ μήπως μου "βρίσετε" την εταιρεία..

Έλεος μερικοί τα παίρνετε πολύ προσωπικά, το ξέρετε...; (Δεν αναφέρομαι σε εσένα mixtri για αυτό που γράφω τώρα, για άλλους βαράει η καμπάνα)

Σε εσένα έγινα αντιπαθητική επειδή είπα ότι η ΤΙΜ τελικά είναι ό,τι να'ναι...

Δεν δέχεσαι την γνώμη του άλλου, άρα και δε με σέβεσαι. Οπότε γιατί να σε σέβομαι έγω;.. Ο καθένας συμπληρώνει την απάντηση με κρίση.. Εγώ ξέρω γιατί σέβομαι τους άλλους χρήστες

Όσο για το αν θα πας στο thread της Vodafone και θα γράψεις ότι μισείς το Vf!live και λοιπά άλλα τέτοια σχόλια, εμένα ποσώς με ενδιαφέρουν.. Ούτε στη Vodafone έχω μετοχές..

Για μένα το θέμα θεωρείται λήξαν εδώ, σχολίασέ το όπως θέλεις "φίλε" sector...

Καλό απόγευμα σε όλους!

(Αποχωρώ από το thread)

Q-Telecom TIM Vodafone Cosmote
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος TakeOverNet (24 Αύγ. 2004 , 18:13)

 

Επειδη διακρινω μια αδυναμια κατανοησης αυτων που γραφω (ή γυριζεις την συζητηση).

 

Η κοπελα λεει οτι εχει προβλημα με τα mms. Εσυ που δεν εχει πιασει ποτε sharp στα χερια σου τα χωνεις στην Vodafone, επειδη απο την ΤΙΜ εχουν λαθος ρυθμισεις. Και κατηγορεις την Vodafone για κλειδωματα τα οποια δεν εχουν να κανουν με τις ρυθμισεις.

 

Ποιος τα ξερει ολα?

 

 

Ok ekana la8os

H kopelia omws poy ''sebete'' toys pantes ebgale axrhsth mia etaireia epeidh de mporei na steilei mms apo live syskeyh h thn steilane la8os ry8mhseis kai thn douleyane sto cc ths TIM ti allo 8a akousoume?

Link to comment
Share on other sites

koita efaki23 egw phga kai perasa tis ry8miseis cosmote sto gx30 katafera tis perasa kanonika alla ekei pou einai na epilexeis meta to profil gia mms den mporeis na to tsekareis ara to idio 8a isxyei kai gia tis ry8miseis ths tim!!!mporei enas filos sou na tis perase la8os kai apo ekei na tis perasan kai oi alloi!pote den antimetwpisa kanena provlhma egw me tis ry8miseis ths tim oute sto motorolaE365 oute sto nokia7610!!katey8eian phgainoun ta mhnymata kai katey8eian ta dexomai!!
Link to comment
Share on other sites

Πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν fun εταιρειών. Δεν είναι καλό όμως να μιλάμε και να κατηγορούμε χωρίς να ξέρουμε. Εφάκι γιατί έφυγες απο τη Voda? Γιατί επέλεξες Tim? Και τώρα που συνέβει αυτό με τα MMS φωνάζεις και βρίζεις ΤΙΜ και δεν ξέρεις αν όντος φταίει η ΤΙΜ. Ούτε λέω οτι φταίει η Voda. Επειδή έχουν περάσει αρκετές συσκευές απο τα χέρια μου και το sharp kai panasonic που είναι v-live σου λέω οτι είναι μια χαρά συσκευές και δουλεύουν και στέλνουν μια χαρά mms και απο ΤΙΜ. 100% είναι θέμα ρυθμήσεων. Μάλλον καταχώρησης ρυθμήσεων απο σένα και όχι λάθος ρυθμήσεων της ΤΙΜ. Δεν είσαι η μόνη που έχεις Sharp. Ναι μεν υπάρχει δυσκολία στην καταχώρηση ρυθμήσεων όχι όμως αδύνατο. Πήγες σε κατάστημα ΤΙΜ να ρωτήσεις? Οχι Γερμανό! Κάλεσες 1231 απο άλλη συσκευή ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, και να ελέγξεις τις ρυθμήσεις που ήδη έχεις καταχωρήσει? Και τέλος είναι πράγματι συσκεύες v-live, τις δίνει η voda, δεν έχουν περάσει απο test ρυθμήσεων στην ΤΙΜ οπότε και δεν είναι υποχρεωμένη η ΤΙΜ να εξηγήσει εαν κάτι δεν πάει καλά με τις συγκεκριμένες συσκευές. Σου λέει αυτές είναι οι ρυθμήσεις όλες οι συσκεύες δουλεύουν, το δίκτυο υποστηρίζει μια χαρά την υπηρεσία οπότε με λίγα λόγια δες τι έχεις καταχωρήσει στο κινητό σου και αν σίγουρα είναι όλα εντάξι. Και βάζω το χέρι στη φωτιά οτι δεν έχεις κάνει κάτι σωστά. Και επειδή το θέμα είναι αν είμαστε ευχαριστημένοι απο ΤΙΜ και για MMS μιλάμε αλλού, λεώ οτι και αν απο δίκτυο η ΤΙΜ υστερεί λίγο απο υπηρεσίες και εξυπηρέτηση απ'οτι ξέρω σκίζει. Αρκετά είπα. Α και για να μη γίνει παεξήγηση δεν ανοίγω μέτωπο με κανέναν. Τα εκφράζω ενημερωτικά.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ST_EL είπε:

Και βάζω το χέρι στη φωτιά οτι δεν έχεις κάνει κάτι σωστά

 

Πρόσεχε μην καείς...

Με λίγα λόγια με βγάζετε και χαζή εσείς εδώ παιδία...

1)Λέμε η γραμμή μου δεν μπορούσε να στείλει MMS περίπου και 1-2 βδομάδες πριν να αλλάξω συσκευή. (Και πρίν που είχα το SHARP GX20 , που είχα περάσει εντελώς μόνη μου τις ρυθμίσεις, έστελνα MMS κανονικά, ώσπου τις τελευταίες 1-2 βδομάδες Ιουλίου δεν έστελνε τίποτε, μόνο δεχόταν όπως γίνεται και τώρα)

 

2)Είπαμε πήγα και σε Γερμανό και σε ΤΙΜ κατάστημα, τις ελέγξαμε μαζί με την ΤΙΜ και από άλλο τηλέφωνο..Τις βρίσκει και η ίδια η ΤΙΜ σωστές, αν και μου έχουν δώσει πόσες διαφορετικές ρυθμίσεις ο κάθε υπάλληλος της cc που μου μιλάει. Ως δια μαγείας είναι όλες σωστές λοιπόν..

(από VODAFONE, έφυγα γιατί τότε είχα βρεί μια καλή προσφορά στην ΤΙΜ και βιαζόμουν να πάρω κινητό λόγω φόρτου εργασίας, δεν είπα ποτέ όμως ότι ήμουν ευχαριστημένη ούτε από VODAFONE. απλώς έιπα ότι έμεινα δυσαρεστημένη 1 μήνα τώρα από την ΤΙΜ. Σίγουρα κάθε εταιρεία έχει κάτι πιο πρωτοποριακό από τις άλλες)

 

ST_EL είπε:

 

Και επειδή το θέμα είναι αν είμαστε ευχαριστημένοι απο ΤΙΜ και για MMS μιλάμε αλλού, λεώ οτι και αν απο δίκτυο η ΤΙΜ υστερεί λίγο απο υπηρεσίες και εξυπηρέτηση απ'οτι ξέρω σκίζει

 

Η ουσία είναι ότι αυτό λέω τόσες μέρες, ότι εγώ δεν είμαι ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ από την ΤΙΜ, στο θέμα των MMS...Εδώ φυσικά θα το εκφράσω, αφού εδώ είναι η δημοσκόπηση και ζητάει τους λόγους :)

 

ST_EL είπε:

Αρκετά είπα. Α και για να μη γίνει παεξήγηση δεν ανοίγω μέτωπο με κανέναν.

 

Ούτε εγώ άνοιξα μέτωπο με κανέναν από εσάς, άλλοι καταφέρθηκαν

εναντίον μου, αλλά καλή καρδιά.. Δε πειράζει μωλέ ;)

 

 

Κουράστηκα με αυτό το θέμα..

Με βγάλατε και χαζή, οπότε γιατί να χαλιέμαι...

Καλημέρα!!!

Q-Telecom TIM Vodafone Cosmote
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος efaki23preb (25 Αύγ. 2004 , 10:10)

 

ST_EL είπε:

Και βάζω το χέρι στη φωτιά οτι δεν έχεις κάνει κάτι σωστά

 

Πρόσεχε μην καείς...

Με λίγα λόγια με βγάζετε και χαζή εσείς εδώ παιδία...

1)Λέμε η γραμμή μου δεν μπορούσε να στείλει MMS περίπου και 1-2 βδομάδες πριν να αλλάξω συσκευή. (Και πρίν που είχα το SHARP GX20 , που είχα περάσει εντελώς μόνη μου τις ρυθμίσεις, έστελνα MMS κανονικά, ώσπου τις τελευταίες 1-2 βδομάδες Ιουλίου δεν έστελνε τίποτε, μόνο δεχόταν όπως γίνεται και τώρα)

 

2)Είπαμε πήγα και σε Γερμανό και σε ΤΙΜ κατάστημα, τις ελέγξαμε μαζί με την ΤΙΜ και από άλλο τηλέφωνο..Τις βρίσκει και η ίδια η ΤΙΜ σωστές, αν και μου έχουν δώσει πόσες διαφορετικές ρυθμίσεις ο κάθε υπάλληλος της cc που μου μιλάει. Ως δια μαγείας είναι όλες σωστές λοιπόν..

(από VODAFONE, έφυγα γιατί τότε είχα βρεί μια καλή προσφορά στην ΤΙΜ και βιαζόμουν να πάρω κινητό λόγω φόρτου εργασίας, δεν είπα ποτέ όμως ότι ήμουν ευχαριστημένη ούτε από VODAFONE. απλώς έιπα ότι έμεινα δυσαρεστημένη 1 μήνα τώρα από την ΤΙΜ. Σίγουρα κάθε εταιρεία έχει κάτι πιο πρωτοποριακό από τις άλλες)

 

ST_EL είπε:

 

Και επειδή το θέμα είναι αν είμαστε ευχαριστημένοι απο ΤΙΜ και για MMS μιλάμε αλλού, λεώ οτι και αν απο δίκτυο η ΤΙΜ υστερεί λίγο απο υπηρεσίες και εξυπηρέτηση απ'οτι ξέρω σκίζει

 

Η ουσία είναι ότι αυτό λέω τόσες μέρες, ότι εγώ δεν είμαι ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ από την ΤΙΜ, στο θέμα των MMS...Εδώ φυσικά θα το εκφράσω, αφού εδώ είναι η δημοσκόπηση και ζητάει τους λόγους :)

 

ST_EL είπε:

Αρκετά είπα. Α και για να μη γίνει παεξήγηση δεν ανοίγω μέτωπο με κανέναν.

 

Ούτε εγώ άνοιξα μέτωπο με κανέναν από εσάς, άλλοι καταφέρθηκαν

εναντίον μου, αλλά καλή καρδιά.. Δε πειράζει μωλέ ;)

 

 

Κουράστηκα με αυτό το θέμα..

Με βγάλατε και χαζή, οπότε γιατί να χαλιέμαι...

Καλημέρα!!!

 

Δεν νομιζω να σε βγαζει η να πιστευει κανεις οτι εισαι χαζη απλα καλο θα ηταν να το ελεγξει και καποιος αλλος το κινητο δεν σε κατηγορω για κατι απλα ειναι καλυτερα 4 ματια πατα δυο αυτο μονο!!!Δεν προσπαθω να σου αλλαξω γνωμη απλα ακφραζω την δικια μου! :)

Try Me
Link to comment
Share on other sites

Με δυσαρέστησε το γέγονος,ότι δεν έχει μια μόνιμη προσφορά για sms όπως cosmote k voda

 

Τώρα που φέρνει η κιου και mms/gprs ελπίζω ο ανταγωνισμός να φουντώσει για τα καλά

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος jog (26 Αύγ. 2004 , 08:09)

 

Με δυσαρέστησε το γέγονος,ότι δεν έχει μια μόνιμη προσφορά για sms όπως cosmote k voda

 

Τώρα που φέρνει η κιου και mms/gprs ελπίζω ο ανταγωνισμός να φουντώσει για τα καλά

 

 

Eixe kanei mia prosfora stis arxes molis eixe ginei TIM dwrean se oloys toys pelates ths sms xwris na plhrwseis dekara,kati pou allh etaireia den to exei kanei

Link to comment
Share on other sites

Αρκετά ευχαριστημένος..Ένα απο τα πολύ λίγα προβλήματα είναι που δοκίμασα να κατεβάσω ένα παιχνίδι στο 6230 το οποίο δεν κατέβηκε κ που εδω κ ένα μήνα, προσπαθούν να βρούν τί έχει κ δεν κατέβηκε! Ήμαρτον!! :alien: Επίσης παρατήρησα πως οι διαστάσεις μίας εικόνας, όταν αυτή σταλεί με mms, μειώνονται ανεξήγητα..Πήρα μια φώτο απο ενα sharp gx30 στην μέγιστη ανάλυση κ το πήρα μικρότερο..Αυτά τα μικρά προβλήματα...Κατά τα άλλα, όλα καλά κ περιμένουμε μία γενναία μείωση των τιμολογίων!! :up: :up:
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος efaki23preb (23 Αύγ. 2004 , 17:41)

 

cocu και sector, αυτά που λέτε δεν παίζουν. Για 2 λόγους

Ο ένας ο λόγος είναι ότι πριν το GX 30 όπως εξηγώ ήμουν κάτοχος του GX 20 και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα ώσπου μια ωραία μέρα του Ιουλίου δεν μου έστελνε MMS αλλά δεν το έψαξα τότε, νόμιζα ότι μπορεί να έχω πειράξει εγώ κάτι.

Ο δεύτερος λόγος που δεν παίζει αυτό που λέτε (ότι είναι κλειδωμένη η συσκευή από τη VODA) είναι εκτός πραγματικότητας. Η VODAFONE μόλις επισκέφθηκα κατάστημά της κυριολεκτικά "σκοτώθηκαν" να διαπιστώσουν αν το τηλέφωνο φέρει κάποιο κλείδωμα και είδαμε ότι δεν έχει κανένα κλείδωμα (πέραν του bt και των irDa κλασσικά δηλαδή).

Τέλος να σας επαναλάβω αυτό που έγραψα και μάλλον και οι δυο σας δεν μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε :

(Σημειωτέον εδώ ότι στην παρέα μου 4 άτομα που έχουμε ΤΙΜ, οι 3 συμβόλαια και ο ένας B-FREE, δεν μπορούμε να στείλουμε MMS, παρά μόνο να λάβουμε!!!!)

Άρα δεν φταίει η συσκεύη μου.

Αλλά και το πιο γελοίο όλων είναι αυτό :

Τηλεφώνησα συνολικά 10 !!! φορές (και τις7 σχεδόν μέσα από το κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ που αγόρασα το τηλέφωνο) χρεώθηκα ο ΘΕΟΣ ξέρει πόσα euro σε κλήσεις προς την εξυπηρέτηση πελατών και ο κάθε τυχάρπαστος υπάλληλός τους, μου έχει δώσει 10 διαφορετικές ρυθμίσεις!!!!

 

Νομίζω ότι τα λόγια είναι περιττά ..

Ευχαριστώ για τον χρόνο που μου διαθέσατε για να αναγνώσετε το post μου.

Καλό Απόγευμα!

 

 

Εχω 2 αποριες:

1.Αφου δουλευες σε διαφορα καταστηματα και θα πρεπε εισαι οσο να ναι αρκετα ψαγμενη γιατι περιμενεις απαντηση απ το "ΘΕΟ" να σου πει ποσα χρεωθηκες καλωντας "πανω απο 10 φορες" την εξυπηρετηση πελατων της ΤΙΜ.Η ερωτηση αυτη ηταν ρητορικη μια και μπορω να σου απαντησω εγω οτι η κληση στο 1260 απ το κινητο σου ειναι δωρεαν.Δε χρεωθηκες τιποτα λοιπον.

 

2.Σε περιπτωση που χρεωνοσουν ως απλη κληση σε κινητο την κληση στην εξυπηρετηση πελατων δε μπορω να καταλαβω γιατι τοση γκρινια απο ενα ατομο που στελνει 100MMS το μηνα (με ενα προχειρο υπολογισμο διαρκειας ενος δευτερολεπτου προκυπτει οτι κανεις μονιμως συνολικα 100 ευρω το μηνα λογαριασμο για πλακα).

 

Φιλικα........

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Don_VitoCorleone ( 3 Σεπ. 2004 , 03:21)

 

Εχω 2 αποριες:

1.Αφου δουλευες σε διαφορα καταστηματα και θα πρεπε εισαι οσο να ναι αρκετα ψαγμενη γιατι περιμενεις απαντηση απ το "ΘΕΟ" να σου πει ποσα χρεωθηκες καλωντας "πανω απο 10 φορες" την εξυπηρετηση πελατων της ΤΙΜ.Η ερωτηση αυτη ηταν ρητορικη μια και μπορω να σου απαντησω εγω οτι η κληση στο 1260 απ το κινητο σου ειναι δωρεαν.Δε χρεωθηκες τιποτα λοιπον.

 

2.Σε περιπτωση που χρεωνοσουν ως απλη κληση σε κινητο την κληση στην εξυπηρετηση πελατων δε μπορω να καταλαβω γιατι τοση γκρινια απο ενα ατομο που στελνει 100MMS το μηνα (με ενα προχειρο υπολογισμο διαρκειας ενος δευτερολεπτου προκυπτει οτι κανεις μονιμως συνολικα 100 ευρω το μηνα λογαριασμο για πλακα).

 

Φιλικα........

 

Για να σου φύγουν οι απορίες λοιπόν αγαπητέ μου, οι Υπ/λοι του ΓΕΡΜΑΝΟΣ μου είπαν ότι η κλήση στο 1266 χρεώνετε (είναι ορθρογραφικό λάθος μου το 1260) και όσο για τη 2η απορία σου, είναι προτιμότερο να πληρώνω 100ευρώ τον μήνα για την πλάκα μου παρά για να μιλάω με τους υπ/λους της ΤΙΜ νομίζω. Αλλά από μαθηματικά πας λίγο πίσω.. (100*0,39=39,00*18%=46,02 ευρώ τον μήνα)

Αυτά είχα να πώ..

Καλημέρα...

Q-Telecom TIM Vodafone Cosmote
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος efaki23preb ( 3 Σεπ. 2004 , 11:18)

 

Για να σου φύγουν οι απορίες λοιπόν αγαπητέ μου, οι Υπ/λοι του ΓΕΡΜΑΝΟΣ μου είπαν ότι η κλήση στο 1266 χρεώνετε (είναι ορθρογραφικό λάθος μου το 1260) και όσο για τη 2η απορία σου, είναι προτιμότερο να πληρώνω 100ευρώ τον μήνα για την πλάκα μου παρά για να μιλάω με τους υπ/λους της ΤΙΜ νομίζω. Αλλά από μαθηματικά πας λίγο πίσω.. (100*0,39=39,00*18%=46,02 ευρώ τον μήνα)

Αυτά είχα να πώ..

Καλημέρα...

 

 

:alien:

Εχουμε και λεμε:

Δε σου φταιει κανεις αν πηρες το 1266 για να μιλησεις με την εξυπηρετηση πελατων (δε ξερω καν τι νουμερο ειναι αυτο)

Η εξυπηρετηση πελατων ειναι το 1260 και ειναι δωρεαν.

 

Δευτερον,ειπα οτι θα κανεις λογαριασμους 100 ευρω τουλαχιστον εννοντας παγια+τηλεφωνηματα+sms+mms > 100 ευρω.Συγκεκριμενα εγραψα:

"με ενα προχειρο υπολογισμο διαρκειας ενος δευτερολεπτου προκυπτει οτι κανεις μονιμως συνολικα 100 ευρω το μηνα λογαριασμο για πλακα"

 

Τριτον,η πραξη 39,00*18%=46,02 ειναι λαθος.Καντη σε ενα υπολογιστη τσεπης να δεις τι βγαινει :whistle:

 

Τέταρτον,εχεις τη φοβερη τυχη να λες οτι απο μαθηματικα παει πισω ενας μαθηματικος με πτυχιο 7.10 που αυτη τη στιγμη κανει μεταπτυχιακο :cool:

 

Ηρεμησε λοιπον και χαλαρα......

Καληνυχτα.....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, για το 1266 δεν ξέρω, όμως το 1260 στα B-FREE, δηλαδή ηχογραφημένα μηνύματα βοήθειας χωρισμένα σε διάφορες θεματικές ενότητες, είναι δωρεάν εάν όμως δεν μπορείς να βρεις λύση τότε πρέπει να καλέσεις (νομίζω) 6935601260 στο οποίο χρεώνεσαι βάση του οικονομικού σου πακέτου!

 

Άρα η κοπέλα όταν μίλαγε με κάποιον υπάλληλο της TIM σε B-FREE χρεωνότανε κανονικά! ..και αυτό είναι μια μεγάλη ανοησία & αδικία της TIM όταν το 1260 δεν μπορεί να βοηθήσει..

Old programmers never die. They just terminate and stay resident.

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζετε οτι 1260, 1266 και 6935601260 απαντουν οι ιδιοι ε? Επισης το 1260 με το 635601260 ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα αλλα με χρεωση! Αλλα λενε να παρουμε στο 6935601260 για να χρεωνομαστε και να κερδιζουν!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, το 6935601260 υπάρχει για την περίπτωση που κάποιος δεν μπορεί να καλέσει το 1260 από κινητό ΤΙΜ που είναι δωρεάν... Δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση από το 1260 να σου πουν να καλέσεις το 6935601260, δηλαδή να σου πουν να τους ξανακαλέσεις με χρέωση!!...
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος csk4023 ( 8 Σεπ. 2004 , 13:40)

 

Βρε παιδιά, το 6935601260 υπάρχει για την περίπτωση που κάποιος δεν μπορεί να καλέσει το 1260 από κινητό ΤΙΜ που είναι δωρεάν... Δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση από το 1260 να σου πουν να καλέσεις το 6935601260, δηλαδή να σου πουν να τους ξανακαλέσεις με χρέωση!!...

 

 

Παρε απο καρτοκινητο στο 1260 και ζητα κατι πολυ σημαντικο για εσενα και θα δεις τι θα σου πουν... :cool:

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Τι λετε ρε παιδια ποιο B-FREE και βλακειες,η κοπελα ειπε οτι πηρε συσκευη με επιδοτηση!
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα! Όπως και να έχει πάντως ως χρήστης b-free (ή free2go ή όπως το βαπτίζει κάθε φορά) θεωρώ απαράδεκτο το να πρέπει να πληρώσω για να μιλήσω με τους υπάλληλους της TIM, το customer care θα έπρεπε να είναι δωρεάν ~ αλλά φωνάζουμε για αυτό το ζήτημα από την εποχή που λάνσαρε τα «b-free».. σίγα μην το αλλάξει τώρα..

Old programmers never die. They just terminate and stay resident.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος garfield (15 Ιούλ. 2004 , 22:11)

 

Εβαλα στο δεύτερο τηλ μου tim για τα 500 sms την προσφορά. Είχε υπόλοιπο 50 λεπτά και ήθελα να στείλω mms το οποίο κοστίζει λιγότερο από 50 λεπτά. Προσπάθησα μια προσπάθησα δυο αλλά δεν έφευγε. Από το τμήμα έξυπηρέτησης πελατών με πληροφόρησαν πως πρέπει στο τηλ να μένει το ποσον ασφαλείας 7 λεπτών διαφαρετικά αν και δικαιούσαι την αποστολή απλώς δεν γίνεται. Και άν αυτό δεν ονομάζεται γυφτιά τότε πως ονομάζεται;

 

 

Δυστυχώς ονομάζεται τρύπα στον τεχνικό τομέα... Οι ρυθμίσεις του δικτύου είναι τέτοιες που προκαλούν αυτό το χάλι... Πρέπει να γίνουν αλλαγές, ναι - υπάρχει πρόβλημα με το σήμα σε πολλές περιοχές, ναι - αλλά μην τους κατηγορούμε και για γυφτιά. Κρίμα είναι...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος efaki23preb (23 Αύγ. 2004 , 12:40)

 

Πρίν 10 μέρες αποφάσισα να πάρω το GX30 μιας και η κάμερά του ήταν κατά πολύ καλύτερη από τα κυκλοφορημένα κινητά της αγοράς...

Εγκατέστησα τις ρυθμίσεις της ΤΙΜ τις οποίες έλαβα και με email αλλά και με fax (γιατί νόμιζα ότι την πρώτη φορά δεν ήταν σωστές).

Πάω να στείλω η έρμη (*η έρημη) ένα MMS και τσουπ Σφάλμα server..

Επικοινωνώ με την ΤΙΜ μου ξαναδίνουν τις ρυθμίσεις

Τις ξαναπερνώ στο κινητό.. Το κλείνω, το ανοίγω

Τσουπ!Το ίδιο μήνυμα

Για να μη τα πολυλογώ, το κινητό ακόμα δε μπορεί να στείλει MMS και δε φταίει η συσκευή αφού μέσω της εξυπηρετικότητας της VODAFONE, ελέχθηκε ότι είναι ξεκλείδωτο το τηλέφωνο!

(Σημειωτέον εδώ ότι στην παρέα μου 4 άτομα που έχουμε ΤΙΜ, οι 3 συμβόλαια και ο ένας B-FREE, δεν μπορούμε να στείλουμε MMS, παρά μόνο να λάβουμε!!!!)

Αποφάσισα να διακόψω τη συνεργασία μου με την ΤΙΜ γιατί με δουλεύουνε κανονικότατα

Τηλεφώνησα συνολικά 10 !!! φορές (και τις7 σχεδόν μέσα από το κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ που αγόρασα το τηλέφωνο) χρεώθηκα ο ΘΕΟΣ ξέρει πόσα euro σε κλήσεις προς την εξυπηρέτηση πελατών και ο κάθε τυχάρπαστος υπάλληλός τους, μου έχει δώσει 10 διαφορετικές ρυθμίσεις!!!!

Έλεος!!!

Αυτά, συγνώμη για το μεγάλο post, αλλά έπρεπε να εκθέσω το πρόβλημά μου όσο καλύτερα γινότανε.

Ευχαριστώ!

 

 

Δεν θέλω να ακουστώ παράξενη, αλλά...

1. Όσον αφορά τις ρυθμίσεις, είναι γνωστό ότι κάποιες συσκευές απλώς δεν στέλνουν mms. Έχει ο γαμπρός μου ένα μοτορόλα και έχει δοκιμάσει και με τις τρεις εταιρείες να στείλει μηνύματα πολυμέσων. Με καμιά δεν μπορεί γιατί απλούστατα η μοτορόλα έχει ρυθμίσει το κινητό να δέχεται μόνο πολυμέσα και να μην αποστέλλει....

2. Ο ρόλος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών είναι να δίνει τις ρυθμίσεις απο το 1266. Απο τη στιγμή που υπάρχει πρόβλημα, γιατί δεν έκανες μια κλήση χωρίς χρέωση στο 1231 να σου πουν απο το "αρμόδιο τμήμα" αν υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή σου;

3. ΓΕΡΜΑΝΟΣ... ΜΕΓΑ λάθος... Ο Γερμανός όχι μόνο δεν έχει την κατάλληλη ενημέρωση, αλλά επίσης κάνει και πολλά λάθη... Για μένα είναι θέμα αρχής... Αν ανήκεις στην ΤΙΜ πας σε κατάστημα ΤΙΜ, αν ανήκεισ στη βόνταφον πας σε κατάστημα βόνταφον, κοκ...

4. Πώς δικαιολογείς ότι με τρεις συσκευές έστελνες κανονικά μηνύματα πολυμέσων και με μία μόνο δεν έστελνες; Μήπως αυτό θα πρέπει να χτυπήσει καμπανάκι;

5. "Ο κάθε τυχάρπαστος υπάλληλος" επειδή τυγχάνει να έχω γνώση του θέματος είναι το λιγότερο κάτοχος ενός πτυχίου Ελληνικού ή ξένου πανεπιστημίου, όχι μόνο στην ΤΙΜ αλλά και στις άλλες εταιρείες... Με βάση τα δεδομένα της κάθε εταιρείας - την εκπαίδευση και τα στοιχεία που δίνει η κάθε εταιρεία στους υπαλλήλους της για τις ρυθμίσεις των συσκευών - κάνουν πάντα ό,τι καλύτερο μπορούν... Κρίμα να μειώνουμε τα παιδιά που φτύνουν αίμα στις γραμμές κάθε μέρα...

Μην με παρεξηγήσετε, εγώ προσωπικά δεν προτιμώ καμία εταιρεία... Απλώς εκφέρω άποψη έχωντας δοκιμάσει και τις τρεις... :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος csk4023 ( 8 Σεπ. 2004 , 13:40)

 

Βρε παιδιά, το 6935601260 υπάρχει για την περίπτωση που κάποιος δεν μπορεί να καλέσει το 1260 από κινητό ΤΙΜ που είναι δωρεάν... Δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση από το 1260 να σου πουν να καλέσεις το 6935601260, δηλαδή να σου πουν να τους ξανακαλέσεις με χρέωση!!...

 

 

Κι όμως υπάρχει... Αν έχεις καρτοκινητό ΤΙΜ και η ερώτησή σου δεν αφορά πρόβλημα με ανανέωση χρόνου, πρόβλημα δικτύου, πρόβλημα σε υπηρεσίες, πρόβλημα γενικότερα, πρέπει να καλέσεις το χρεώσιμο νούμερο... Αυτό έγινε γιατί όταν στις αρχές ήταν δωρεάν η εξυπηρέτηση στα καρτοκινητά έπαιρναν τηλέφωνο αργόσχολοι κι ανώμαλοι κι ήθελαν κουβέντα.... Σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας δεν μπορεί να κλείσει τη γραμμή ο υπάλληλος στον πελάτη. Με βάση αυτό, ο κάθε καημένος που δεχόταν κλήση απο έναν ανώμαλο, έπρεπε να το υποστεί... Απο τότε που έγινε ο διαχωρισμός, έχει ηρεμήσει το κέντρο εξυπηρέτησης των καρτοκινητών και καλούν μόνο όσοι έχουν πραγματικά ανάγκη....

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος hugfreak (11 Σεπ. 2004 , 12:30)

 

...όταν στις αρχές ήταν δωρεάν η εξυπηρέτηση στα καρτοκινητά έπαιρναν τηλέφωνο αργόσχολοι κι ανώμαλοι κι ήθελαν κουβέντα.... Απο τότε που έγινε ο διαχωρισμός, έχει ηρεμήσει το κέντρο εξυπηρέτησης των καρτοκινητών και καλούν μόνο όσοι έχουν πραγματικά ανάγκη....

 

 

Κατά τη γνώμη μου δεν είναι δικαιολογημένο αυτό που λες για τους "αργόσχολους" και ανώμαλους" οπως τους χαρακτηρίζεις..

 

Δηλαδή, στο 1231 και το 1260 (για συμβόλαια) μόνο αργόσχολοι και ανώμαλοι καλούν??? ....να μην λες ανακρίβιες λοιπόν... :wacko: :blink:

 

Η δωρεάν εξυπηρέτηση σημαίνει σεβασμός στον πελάτη σου.. και όχι να προσπαθείς να του "τα πάρεις" με όποιον τρόπο :mad:

Entexnos Fm

Το νέο μουσικό ραδιόφωνο!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...