Jump to content

Οδήγηση με νεκρά: Εξοικονομούμε βενζίνη;


Outsider
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ξερει κανεις να πει σιγουρα?...

 

Ακουσα καπου, οτι οταν πχ πλησιαζεις στα φαναρια (η' καπου που θες να στριψεις) και ελαττωνεις ταχυτητα κλπ, καλο ειναι να βαζεις νεκρα και να αφησεις το αμαξι να τσουλησει με κεκτημενη ταχυτητα - ετσι δεν καις βενζινη!!

 

Γιατι αν προχωρας κανονικα με ταχυτητα και ξαφνικα πατησεις φρενο λιγο πριν το φαναρι (η' την στροφη η οτιδηποτε), τοτε η μηχανη παρηγαγε την ενεργεια που της ζητησες (εχοντας ταχυτητα) αλλα αυτη η ενεργεια (αρα και η βενζινη που χρησιμοποιηθηκε) ξοδευτηκε αφου πατησες φρενο η εστριψες κλπ.

 

Ισχυει?

 

Ξερει κανεις σιγουρα?

 

Thanks

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 53
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Eγω παντα στα φαναρια αυτο κανω δεν περιμενω να φτασω μπροστα στο φαναρι και να κοκαλωσω το αυτοκινητο,απο πριν βγαζω την ταχυτητα και το αφηνω να τσουλαει και νομιζω πως ετσι γλιτωνεις λιγη βενζινη.Για τις στροφες τι εννοεις να μπεις με νεκρα στη στροφη???
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

φιλε outsider να σου πω την αληθεια το ιδιο εχω αναρωτηθει κ εγω. αλλα σε ενα προηγουμενο ποστ (δεν θυμαμαι ποιο) καποιος ειχε γραψει οτι στις μηχανες με injection οταν εχεις ταχυτητα και το αυτοκινητο τσουλαει χωρις να πατας γκαζι δεν καταναλωνει βενζινη, το να καιει βενζινη συμβαινει μονο στα καρμπυρατερατα. τωρα να σου πω την αληθεια δε ξερω κατα ποσο αληθευει αλλα παρ'το σαν μια απαντηση..
h daytonara mou..![sIGPIC][/sIGPIC] http://www.bikepics.com/members/spirosarta/
Link to comment
Share on other sites

Eγω παντα στα φαναρια αυτο κανω δεν περιμενω να φτασω μπροστα στο φαναρι και να κοκαλωσω το αυτοκινητο,απο πριν βγαζω την ταχυτητα και το αφηνω να τσουλαει και νομιζω πως ετσι γλιτωνεις λιγη βενζινη.Για τις στροφες τι εννοεις να μπεις με νεκρα στη στροφη???

 

 

Οχι να μπεις με νεκρα στη στροφη.... απλως οταν ξερεις που ειναι να στριψεις, καμια 50αρια μετρα πριν βαζεις νεκρα.... (οπως οταν πλησιαζεις στα φαναρια) και οταν μπεις στη στροφη συνεχιζεις με 2η....

 

φιλε outsider να σου πω την αληθεια το ιδιο εχω αναρωτηθει κ εγω. αλλα σε ενα προηγουμενο ποστ (δεν θυμαμαι ποιο) καποιος ειχε γραψει οτι στις μηχανες με injection οταν εχεις ταχυτητα και το αυτοκινητο τσουλαει χωρις να πατας γκαζι δεν καταναλωνει βενζινη, το να καιει βενζινη συμβαινει μονο στα καρμπυρατερατα. τωρα να σου πω την αληθεια δε ξερω κατα ποσο αληθευει αλλα παρ'το σαν μια απαντηση..

 

ιντζεκτιον και τετοια ειμαι ασχετος ρε συ.... :O

 

Να πω οτι εχω ενα αρκετα παλιο αμαξι και καιω ντιζελ.... αν εχει καποια σχεση.

Link to comment
Share on other sites

στα παλια ντιζελ και καρμπιρατερ ισχυει αλλα στα νεα ιντζεξιον δεν ισχυει...οταν εχεις ταχυτητα μεσα και αφησεις το γκαζι τα μπεκ σταματανε να ψεκαζουν...ψεκαζουν αλλα 0.0001 ας πουμε λιτρα αλλα στις 850 στροφες του ρελαντι εχουν παραπανω καταναλωση...βαλτε στο μπορντ κομπιουτερ την λεγομενη στιγμιαια καταναλωση και παρατηρηστε το
Link to comment
Share on other sites

Στα συγχρονα αυτοκινητα παντως οταν εχεις ταχυτητα και οι στροφες του κινητηρα ειναι πανω απο ενα συγκεκριμενο οριο στροφων (1300-1500) τοτε απλα δεν καταναλωνει καθολου βενζινη οταν το ποδι δεν βρισκετε πανω στο γκαζι... Εκεινη τη στιγμη ομως, αν πατησεις τον συμπλεκτη και αφησεις το αυτοκινητο να τσουλησει τοτε ο κινητηρας αρχιζει να καταναλωνει βενζινη γιατι διαφορετικα θα σβησει!!

Οποιου το αυτοκινητο εχει μετρητη της καταναλωσης βενζινης μπορει να το καταλαβει ευκολα παρατηρωντας τον!!

 

Επομενως ειναι πιο συμφερον να αφηνεις το αυτοκινητο να τσουλαει με ταχυτητα κουμπωμενη παρα αν το αφηνεις να τσουλαει με νεκρα!! Επισης οταν εχεις και ταχυτητα τοτε το αυτοκινητο φρεναρει με τον κινητηρα πραγμα που σημαινει και λιγοτερη φθορα στα φρενα (τακακια, δισκους, ταμπουρα κλπ κλπ)...

 

στα παλια ντιζελ και καρμπιρατερ ισχυει αλλα στα νεα ιντζεξιον δεν ισχυει...οταν εχεις ταχυτητα μεσα και αφησεις το γκαζι τα μπεκ σταματανε να ψεκαζουν...ψεκαζουν αλλα 0.0001 ας πουμε λιτρα αλλα στις 850 στροφες του ρελαντι εχουν παραπανω καταναλωση...βαλτε στο μπορντ κομπιουτερ την λεγομενη στιγμιαια καταναλωση και παρατηρηστε το

Η καταναλωση ειναι μηδενικη... Δεν υπαρχει λογος να καταναλωθει βενζινη! Ο κινητηρας γυριζει με την κινητικη ενεργει του αυτοκινητου... ;)

Και δεν αρκει οποιοδηποτε αυτοκινητο για να το καταλαβεις αυτο! Στην 147 μου ας πουμε η στιγμιαια καταναλωση δεν πεφτει ποτε κατω απο τα 2λιτρα/100χλμ ενω οταν ειμαι ακινητος εμφανιζει παυλες! Στο 207GT του αδερφου μου η στιγμιαια καταναλωση εμφανιζετε μονο οταν το αυτοκινητο ξεπερναει τα 30χλμ/ωρα!

 

Εκει ομως που μπορει κανεις ευκολα να το διαπιστωσει ειναι στο οικονομομετρο των BMW!! Οταν τσουλαει το αυτοκινητο με ταχυτητα η καταναλωσει ειναι μηδεν!! Αν πατησεις ομως τον συμπλεκτη τοτε ανεβαινει στα 0,3-0,4λτ/100 χλμ!!

Link to comment
Share on other sites

Μια συμβουλη για τους κατοχους αυτοκινητων με αυτοματο κιβωτιο. Αν περιμενετε πολλη ωρα στα φαναρια, εξοικονομειτε καυσιμο αν απο τη θεση D μετακινησετε στο Ν , νεκρο δηλαδη.
Link to comment
Share on other sites

Οταν το αμαξι τσουλαει με νεκρα τοτε η καταναλωση ειναι κοντα στα 2.3 λιτρα/100χλμ... Ειτε πας με 30χλμ ειτε πας με 100χλμ.. Αν το αμαξι τσουλαει κ ειναι κουμπωμενη καποια ταχυτητα τοτε εχετε μηδενικη καταναλωση..(το ξερω σιγουρα γιατι ειχα κ εγω αυτη την απορια κ ειδα την στιγμιαια καταναλωση στο αμαξι μου)

Επομενως για να εχετε οικονομικοτερη οδηγηση βαλτε ταχυτητα κ αφηστε το αμαξι να τσουλησει..;)

Link to comment
Share on other sites

Στα συγχρονα αυτοκινητα παντως οταν εχεις ταχυτητα και οι στροφες του κινητηρα ειναι πανω απο ενα συγκεκριμενο οριο στροφων (1300-1500) τοτε απλα δεν καταναλωνει καθολου βενζινη οταν το ποδι δεν βρισκετε πανω στο γκαζι... Εκεινη τη στιγμη ομως, αν πατησεις τον συμπλεκτη και αφησεις το αυτοκινητο να τσουλησει τοτε ο κινητηρας αρχιζει να καταναλωνει βενζινη γιατι διαφορετικα θα σβησει!!

Οποιου το αυτοκινητο εχει μετρητη της καταναλωσης βενζινης μπορει να το καταλαβει ευκολα παρατηρωντας τον!!

 

Επομενως ειναι πιο συμφερον να αφηνεις το αυτοκινητο να τσουλαει με ταχυτητα κουμπωμενη παρα αν το αφηνεις να τσουλαει με νεκρα!! Επισης οταν εχεις και ταχυτητα τοτε το αυτοκινητο φρεναρει με τον κινητηρα πραγμα που σημαινει και λιγοτερη φθορα στα φρενα (τακακια, δισκους, ταμπουρα κλπ κλπ)...

 

100% σωστή απάντηση.:) όταν δεν πατάς γκάζι ο εγκέφαλος κόβει την παροχή βενζίνης.

 

Αντίθετα στο καρμπυρατέρ είτε πατάς είτε δεν πατάς εκεί υπάρχει κατανάλωση. Οπότε αν βάλεις νεκρά έχεις την χαμηλότερη κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Η καταναλωση ειναι μηδενικη... Δεν υπαρχει λογος να καταναλωθει βενζινη! Ο κινητηρας γυριζει με την κινητικη ενεργει του αυτοκινητου... ;)

Και δεν αρκει οποιοδηποτε αυτοκινητο για να το καταλαβεις αυτο! Στην 147 μου ας πουμε η στιγμιαια καταναλωση δεν πεφτει ποτε κατω απο τα 2λιτρα/100χλμ ενω οταν ειμαι ακινητος εμφανιζει παυλες! Στο 207GT του αδερφου μου η στιγμιαια καταναλωση εμφανιζετε μονο οταν το αυτοκινητο ξεπερναει τα 30χλμ/ωρα!

 

Εκει ομως που μπορει κανεις ευκολα να το διαπιστωσει ειναι στο οικονομομετρο των BMW!! Οταν τσουλαει το αυτοκινητο με ταχυτητα η καταναλωσει ειναι μηδεν!! Αν πατησεις ομως τον συμπλεκτη τοτε ανεβαινει στα 0,3-0,4λτ/100 χλμ!!

 

Όταν είσαι σταματημένος η κατανάλωση lt/100km είναι άπειρη - μη γελάτε - γιατί δε διανύεις χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνουν οι παύλες, ότι δεν έχει νόημα, μιας και 100km δε μπορείς να κάνεις σταματημένος.

 

Το ότι δεν πέφτει κάτω από 2lt/100km ίσως είναι ατέλεια του συστήματος μέτρησης ή ιδιοτροπία των Ιταλών. Και στο Fiat Punto έτσι είναι.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να υπάρχει άνθρωπος να βγαίνει στην έξοδο Τριανδρίας από περιφερειακό με ταχύτητα. Αφού είναι μια τεράστια κατηφόρα :p
http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να υπάρχει άνθρωπος να βγαίνει στην έξοδο Τριανδρίας από περιφερειακό με ταχύτητα. Αφού είναι μια τεράστια κατηφόρα :p

Μη το γυρνάς επί προσωπικού πάλι. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Μη το γυρνάς επί προσωπικού πάλι. :mad:

:busted:

Πάντως κι εγώ το είχα απορία...

http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Οταν το αμαξι τσουλαει με νεκρα τοτε η καταναλωση ειναι κοντα στα 2.3 λιτρα/100χλμ... Ειτε πας με 30χλμ ειτε πας με 100χλμ.. Αν το αμαξι τσουλαει κ ειναι κουμπωμενη καποια ταχυτητα τοτε εχετε μηδενικη καταναλωση..(το ξερω σιγουρα γιατι ειχα κ εγω αυτη την απορια κ ειδα την στιγμιαια καταναλωση στο αμαξι μου)

Επομενως για να εχετε οικονομικοτερη οδηγηση βαλτε ταχυτητα κ αφηστε το αμαξι να τσουλησει..;)

Έτσι είναι!

 

Αν σε μια κατηφόρα αφήσετε γκάζι, θα δείτε οτι η κατανάλωση είναι 0.0 lt/100, αφού δεν χρειάζεται καύσιμο για να λειτουργήσει ο κινητήρας.

 

Αν όμως βάλετε νεκρά, θα δείτε οτι η κατανάλωση είναι γύρω στο 0.6lt/100, και είναι το καύσιμο που χρειάζεται ο κινητήρας για να κρατήσει το ρελαντί.

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Βασικα ναι μεν με την νεκρα και τσουλωντας μονο του το αυτοκινητο γλυτωνετε βενζινη αλλα καλυτερα να μην το κανετε αυτο γιατι εαν για οποιονδηποτε λογο σβησει ο κινητηρας τοτε αντε γεια υδραυλικα τιμονια και σχεδον ολα τα φρενα και τλπ τλπ.....Ειναι πολυ επικινδυνο για τα σημερινα αυτοκινητα..θα μου πεις..τι θα σβησει ο κινητητρας?σιγα μην σβησει.αλλα μια φορα γινονται οι ******** και αργοτερα μαθαινουμε ολοι.(απλα προσεξτε το στροφομετρο σας τι γινετε οταν ανοιγετε τα ηλεκτρ.παραθυρα η πατατε φρενο και ειστε στο ρελαντι)(πεφτουν οι στροφες του κινητητρα).Και για οσον αφορα την καταναλωση με νεκρα,καιει οσο καιει το ρελαντι ρε παιδια σαν να ειστε σταματημενοι.εαν εχεις ταχυτητα και το αφησεις να τσουλησει,στα ιντεξιον δεν ξερω τι γινετε μιας και δεν εχω τετοιο να πω με σιγουρια (εξου και ο πληθυντικος).
Link to comment
Share on other sites

Και με τα αυτόματα που δεν υπάρχει πιθανότητα να σβήσει τι γίνεται;
http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα γράψω πόσο καίει, μόνο αν καίει η όχι.

 

Στα injection όταν είναι ρελαντί και σταματημένος/γενικά με νεκρά, καίει.

Όταν περπατάει με οποιαδήποτε ταχύτητα και το αμάξι κινείται μόνο του χωρίς να πατάμε γκάζι, δεν καίει τίποτα και δεν καίει τίποτα μέχρι να σταματήσει τελείως να κινείται, δηλαδή να είναι ξανα στο ρελαντί.

 

Στα καρπυρατέρερ, είτε πας με νεκρα είτε με ταχύτητα, καίει όσο θα έκαιγε αν ήταν στο ρελαντί.

 

 

 

Προσοχή στις στροφές με νεκρά.

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Βασικα ναι μεν με την νεκρα και τσουλωντας μονο του το αυτοκινητο γλυτωνετε βενζινη αλλα καλυτερα να μην το κανετε αυτο γιατι εαν για οποιονδηποτε λογο σβησει ο κινητηρας τοτε αντε γεια υδραυλικα τιμονια και σχεδον ολα τα φρενα και τλπ τλπ.....Ειναι πολυ επικινδυνο για τα σημερινα αυτοκινητα..θα μου πεις..τι θα σβησει ο κινητητρας?σιγα μην σβησει.αλλα μια φορα γινονται οι ******** και αργοτερα μαθαινουμε ολοι.(απλα προσεξτε το στροφομετρο σας τι γινετε οταν ανοιγετε τα ηλεκτρ.παραθυρα η πατατε φρενο και ειστε στο ρελαντι)(πεφτουν οι στροφες του κινητητρα).Και για οσον αφορα την καταναλωση με νεκρα,καιει οσο καιει το ρελαντι ρε παιδια σαν να ειστε σταματημενοι.εαν εχεις ταχυτητα και το αφησεις να τσουλησει,στα ιντεξιον δεν ξερω τι γινετε μιας και δεν εχω τετοιο να πω με σιγουρια (εξου και ο πληθυντικος).

 

Ετσι την ειχε πατησει ο θειος μου.Στο κατεβασμα ταχυτητας για να μπει σε στροφη επειδη υπηρχε καποιο προβλημα με το air -condition του εσβησε ο κινητηρας πανω στη στροφη και φυσικα το τιμονι δεν λειτουργουσε υδραυλικα.Ευτυχως που ξερει και απο μηχανικο τιμονι και το εσωσε το αμαξι γιατι αλλιως θα αγκαλιαζε τις μπαριερες.

Οσο για την καταναλωση εγω δηλαδη που βαζω νεκρα και το τσουλαω στα φαναρια ειμαι λαθος δηλαδη ε???Το αμαξι ειναι 2000 μοντελο δεν ειναι και παλιο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα γράψω πόσο καίει, μόνο αν καίει η όχι.

 

Στα injection όταν είναι ρελαντί και σταματημένος/γενικά με νεκρά, καίει.

Όταν περπατάει με οποιαδήποτε ταχύτητα και το αμάξι κινείται μόνο του χωρίς να πατάμε γκάζι, δεν καίει τίποτα και δεν καίει τίποτα μέχρι να σταματήσει τελείως να κινείται, δηλαδή να είναι ξανα στο ρελαντί.

 

Στα καρπυρατέρερ, είτε πας με νεκρα είτε με ταχύτητα, καίει όσο θα έκαιγε αν ήταν στο ρελαντί.

 

 

 

Προσοχή στις στροφές με νεκρά.

εγω παλι δεν μπορω να φανταστω καποιον να στριβει με νεκρα! δεν το χωραει το μυαλο μου! προσπαθω να φανταστω στροφη με νεκρα και δεν μπορω
Link to comment
Share on other sites

+1...

 

Ολοι το κανουν για οικονομια!! Τοσο ξερουν...

 

Ειναι σα να στριβεις με το παπι χωρις φρενο. Δε ξαναπαρκερνω σε γωνιες!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...