Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.716 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      927
    • Έχω MasterCard
      447
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      88
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

Μην το ψάχνεις.

Βρίσκουν και τα κάνουν διότι... μπορούν.

Έχουν το μαχαίρι και το καρπούζι, ορίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, nikiforos_ said:

Μην το ψάχνεις.

Βρίσκουν και τα κάνουν διότι... μπορούν.

Έχουν το μαχαίρι και το καρπούζι, ορίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού.

Δεν το ψαχνω. Το αποδεχτηκα. Δηλαδη ειχα δυο επιλογές. Η να πληρωσω ξανα, ή να μην βγαλω καρτα. Δεν μπορουσα να κανω κατι αλλο

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, alfeios said:

Το αποδεχτηκα.

Ακριβώς.

Στο παιχνίδι αυτό εμείς συμμετέχουμε απλά για να πληρώνουμε.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Hliasat said:

ξέρει κανείς άν το masterpass δουλεύει Ελλάδα;

Δεν το υποστηρίζει καμία μας τράπεζα πλέον, ούτε στα e-POS τους πλέον. Μόνο Alpha και Eurobank είχαν υποστήριξη, η πρώτη αποδεχόταν πληρωμές και η δεύτερη υποστήριζε και πληρωμές από πελάτες της με masterpass

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, alfeios said:

Παραθετω απλά τα γεγονότα χωρις να κανω εγω σχόλια

06/01 Απώλεια χρεωστικής κάρτας

06/01 Δηλωση της απώλειας, μπλοκάρισμα κάρτας και αίτημα για επανεκδοση στην εφαρμογή στο κινητό

07/01 Εμφανιση νέας κάρτας στην εφαρμογη στο κινητό με την ένδειξη Απεστάλη

07/01 Χρέωση του λογαριασμού μου με 3€ (είχε έκπτωση τότε) για επανεκδοση χρεωστικής κάρτας

25/01 Τηλεφώνημα στην Εξυπηρέτηση πελατών της Eurobank να δηλωσω ότι δεν εχω παραλάβει ακομη τη νεα κάρτα. Απάντηση "χρειαζονται 23 !!! εργάσιμες !!! μέρες !!! Περιμένετε ,,,,"

10/02 Τηλεφώνημα στην Εξυπηρέτηση πελατών της Eurobank να δηλωσω ότι δεν εχω παραλάβει ακομη τη νεα κάρτα. Απάντηση "Φταίει το ταχυδρομείο. Την ακυρωνουμε τωρα, και σας κλεινω ραντεβου σε καταστημα να παραλαβετε αμεσα νεα κάρτα"

14/02 Κατάστημα. Εκδιδεται αμεσα η νέα καρτα. Χρέωση του λογαριασμού μου με 6€  για επανεκδοση χρεωστικής κάρτας Η νεα χρεωση εγινε γιατι ειπαν δεν φταιει η Τραπεζα αλλα το ταχυδρομειο. Αυτη εκτυπωσαν πλαστική καρτα, και η χρεωση ειναι για το πλαστικό

 

 

Σε αντίστοιχη περίπτωση παλιότερα στην Εθνική μετά από αίτημα μου πίστωσαν τα χρήματα για την δεύτερη κάρτα 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, paanos said:

Προσεκτικά τις διαλέγουν τις stock εικόνες 😛

IMG_8684.png

IMG_8681.png

 δυο φόρες προσπάθησαν για συγχώνευση Εθνικής Τράπεζας και Alpha 

2001 και 2011

μήπως θέλουν κατι να μας πούνε;;;  😇

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

 

13 ώρες πριν, TypeRS said:
22 ώρες πριν, alfeios said:

Παραθετω απλά τα γεγονότα χωρις να κανω εγω σχόλια

06/01 Απώλεια χρεωστικής κάρτας

06/01 Δηλωση της απώλειας, μπλοκάρισμα κάρτας και αίτημα για επανεκδοση στην εφαρμογή στο κινητό

07/01 Εμφανιση νέας κάρτας στην εφαρμογη στο κινητό με την ένδειξη Απεστάλη

07/01 Χρέωση του λογαριασμού μου με 3€ (είχε έκπτωση τότε) για επανεκδοση χρεωστικής κάρτας

25/01 Τηλεφώνημα στην Εξυπηρέτηση πελατών της Eurobank να δηλωσω ότι δεν εχω παραλάβει ακομη τη νεα κάρτα. Απάντηση "χρειαζονται 23 !!! εργάσιμες !!! μέρες !!! Περιμένετε ,,,,"

10/02 Τηλεφώνημα στην Εξυπηρέτηση πελατών της Eurobank να δηλωσω ότι δεν εχω παραλάβει ακομη τη νεα κάρτα. Απάντηση "Φταίει το ταχυδρομείο. Την ακυρωνουμε τωρα, και σας κλεινω ραντεβου σε καταστημα να παραλαβετε αμεσα νεα κάρτα"

14/02 Κατάστημα. Εκδιδεται αμεσα η νέα καρτα. Χρέωση του λογαριασμού μου με 6€  για επανεκδοση χρεωστικής κάρτας Η νεα χρεωση εγινε γιατι ειπαν δεν φταιει η Τραπεζα αλλα το ταχυδρομειο. Αυτοι εκτυπωσαν πλαστική καρτα, και η χρεωση ειναι για το πλαστικό

Σε αντίστοιχη περίπτωση παλιότερα στην Εθνική μετά από αίτημα μου πίστωσαν τα χρήματα για την δεύτερη κάρτα 

Στα καταστήματα είναι μαλάκες σε τέτοια θέματα. Πάρε ξανά στην εξυπηρέτηση πελατών ή καλύτερα στείλ' το γραπτώς: https://www.eurobank.gr/el/upoboli-paraponou

logo-vwclub-2016.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...