Jump to content

Εξαπάτηση: «Υπερβολική χρήση» στο πρόγραμμα MILA της Lannet;


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πριν από εννέα μήνες, έχοντας δει σχετική διαφήμιση της LANNET στον τύπο, αποφάσισα να γίνω συνδρομητής της LANNET, στο πρόγραμμα MILA. Σύμφωνα με τις διαφημίσεις και την ιστοσελίδα της LANNET: "Το πρόγραμμα Lannet MILA σας προσφέρει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε δωρεάν αστικές & υπεραστικές κλήσεις, κάθε μέρα της εβδομάδας χωρίς κανένα χρονικό περιορισμό με σταθερό μηνιαίο πάγιο 14,99€ (με ΦΠΑ).

Aπευθύνεται σε όλους εσάς που πραγματοποιείτε μεγάλο αριθμό αστικών και υπεραστικών κλήσεων ενώ συγχρόνως αποκτάτε τις πλέον ανταγωνιστικές χρεώσεις για τις υπόλοιπες σας κλήσεις, προς κινητά και διεθνή."

 

Αποδέχθηκα να χρεωθώ με τέλος ενεργοποίησης της υπηρεσίας 10 ευρώ και λίγες μέρες αργότερα άρχισα να χρησιμοποιώ το πρόγραμμα. Ήμουν απόλυτα συνεπής στην εξόφληση των λογαριασμών μου και ουδέποτε είχα κάποιο πρόβλημα. Σήμερα όμως, δέχθηκα τηλεφώνημα από υπάλληλο της LANNET, η οποία με πληροφόρησε ότι δεν μπορούν πλέον να μου προσφέρουν το πρόγραμμα MILA, λόγω υπερβολικής χρήσης. Όταν ρώτησα πώς μπορούν να μιλάνε για υπερβολική χρήση, όταν το πρόγραμμα μιλάει για ¨αστικές & υπεραστικές κλήσεις χωρίς κανένα χρονικό περιορισμό¨, η μάλλον αγενής υπάλληλος μου απάντησε ότι "δεν μπορεί κάποιος με 15 ευρώ να μιλάει 50 ώρες". Στην ερώτησή μου ποιος κρίνει το "υπερβολικό", μου απάντησε ότι αυτό το κρίνει η εταιρεία, με βάση στατιστικά στοιχεία από όλους τους συνδρομητές! Σημειωτέον ότι τον προηγούμενο μήνα είχαν γίνει κλήσεις διάρκειας 38 ωρών, δηλαδή 76 λεπτά την ημέρα, χρόνος που δεν νομίζω ότι μπορεί να κριθεί υπερβολικός για μία οικογένεια 6 ατόμων...

 

Μπορεί η LANNET να διαφημίζει ένα πρόγραμμα, χωρίς να παρέχει όσα αυτό υπόσχεται; Μπορεί η LANNET να δοκιμάζει τους πελάτες της με κριτήρια που κανένας δεν γνωρίζει και όταν αυτή κρίνει να διακόπτει τις υπηρεσίες της; Μπορεί η LANNET αντί να επιβραβεύει ένα συνεπή συνδρομητή της, να τον τιμωρεί επειδή έκανε χρήση του προγράμματός της; Μπορεί η LANNET να χρεώνει τέλος ενεργοποίησης 10 ευρώ και εκ των υστέρων και χωρίς αιτιολογία ή προειδοποίηση να σε πετάει εκτός δικτύου της, χωρίς να σου επιστρέφει αυτό το τέλος;

 

Για όλα όσα αναφέρω παραπάνω, θεωρώ ότι η LANNET με εξαπάτησε και θα προβώ σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στο Υπουργείο Εμπορίου, ενώ θα καταθέσω και αγωγή για παραπλανητική διαφήμιση.

 

Κι επειδή πολλά ακούγονται τις τελευταίες ημέρες για τις ανώνυμες καταγγελίες μέσω Ίντερνετ, εγώ υπογράφω την καταγγελία αυτή και θα σας κρατάω ενήμερους για όποια εξέλιξη.

 

Μανόλης Ανδρουλακάκης

androulakakis.gr
Link to comment
Share on other sites

Δες στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου, πολλές εταιρείες αναφέρουν ότι "σε περίπτωση υπερβολικής χρήσης η εταιρεία έχει δυνατότητα διακοπής του προγράμματος" (όπου το "υπερβολική χρήση" το ορίζει η ίδια). Δε λέω καθόλου πως δικαιολογείται, ίσα ίσα είναι λαμογιά αυτό, αλλά πιθανόν να το είχες αποδεχτεί χωρίς να το ξέρεις όταν υπέγραψες.

And now all I do is sit in my darkened room

And on occasion break my silence to howl at the moon

To curse every nerve and neuron in my brain

That won't stop the pain I'm feeling

And let me stop thinking...

Link to comment
Share on other sites

Είμαι σίγουρος ότι κάτι τέτοιο υπάρχει στο συμβόλαιο (το οποίο δυστυχώς δεν μπορώ να βρω). Αυτό όμως δεν δικαιολογεί την απαράδεκτη τακτική που ακολούθησε η LANNET. Εφόσον βάζουν κάτω τα οικονομικά τους και βλέπουν ότι δε βγαίνουν, θα έπρεπε πρώτα να επιστρέψουν το τέλος ενεργοποίησης και στη συνέχεια να ζητήσουν συγνώμη που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις που ανέλαβαν. Ένα συμβόλαιο δεν δεσμεύει μόνο τον καταναλωτή, δεσμεύει και τον πάροχο.

 

Κυρίως όμως, αυτό που με ενοχλεί είναι η παραπλανητική τους διαφήμιση. Θα έπρεπε να λένε π.χ. ότι με 15 ευρώ σου προσφέρουν 30 ώρες τον μήνα και όχι να πλασάρουν ένα πρόγραμμα ως "απεριόριστο". Γι' αυτό και δημοσιοποίησα το θέμα, ώστε να μην παραπλανηθούν και άλλοι όπως εγώ.

androulakakis.gr
Link to comment
Share on other sites

Κυρίως όμως, αυτό που με ενοχλεί είναι η παραπλανητική τους διαφήμιση. Θα έπρεπε να λένε π.χ. ότι με 15 ευρώ σου προσφέρουν 30 ώρες τον μήνα και όχι να πλασάρουν ένα πρόγραμμα ως "απεριόριστο". Γι' αυτό και δημοσιοποίησα το θέμα, ώστε να μην παραπλανηθούν και άλλοι όπως εγώ.

 

Ναι, καλά έκανες και το δημοσιοποίησες, συμφωνώ. Δυστυχώς όπως είπες, κάποιες εταιρείες λένε "απεριόριστες κλήσεις" και στα μικρά γράμματα σου πετάνε ένα "σε λογικά πλαίσια" το οποίο ορίζουν οι ίδιοι οπότε...

And now all I do is sit in my darkened room

And on occasion break my silence to howl at the moon

To curse every nerve and neuron in my brain

That won't stop the pain I'm feeling

And let me stop thinking...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν όμως και τα δικαστήρια, τα οποία είναι τα μόνα που κρίνουν οριστικά μία διαφορά. Επειδή, λόγω επαγγέλματος, μπορώ να προσφύγω στη δικαιοσύνη χωρίς ιδιαίτερη οικονομική επιβάρυνση, θα το κάνω, για λογαριασμό όλων όσων υφίστανται την αυθαιρεσία των παρόχων χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν...
androulakakis.gr
Link to comment
Share on other sites

Από τους όρους του συμβολαίου της Λαννετ

 

6.3. Για τις υπηρεσίες που παρέχουν απεριόριστες κλήσεις σε συγκεκριμένες ή όλες τις ώρες της ημέρας ή προς συγκεκριμένους προορισμούς, ο Πελάτης συμφωνεί και αποδέχεται ότι οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται αποκλειστικά για οικιακή χρήση. Δεν επιτρέπεται η με οποιονδήποτε τρόπο μεταπώληση ή εκχώρηση αυτών από τον Πελάτη σε τρίτους. Επιπλέον, δεν επιτρέπεται η χρήση των υπηρεσιών αυτών σε συνδυασμό με αυτόματους μηχανισμούς κλήσεων, συνεχή ή εκτεταμένη εκτροπή κλήσεων, τηλεπωλήσεις (ενδεικτικά για εμπορικούς, πολιτικούς, φιλανθρωπικούς κ.λπ σκοπούς), η μαζική αποστολή φαξ ή ηχογραφημένων μηνυμάτων, η συστηματική σύνδεση για ανταλλαγή δεδομένων (ενδεικτικά η πρόσβαση στο Διαδίκτυο, σε βάσεις δεδομένων κ.λπ) και γενικότερα η υπερβολική και αδικαιολόγητη χρήση όσον αφορά στη συχνότητα και τη διάρκεια των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων, η οποία θα ορίζεται, κατά την δίκαιη και εύλογη κρίση της Εταιρείας σε συνάρτηση με τον μέσο όρο της χρήσης ενός συνηθισμένου οικιακού συνδρομητή και την εκτιμώμενη χρήση της υπηρεσίας ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο ήθελε κριθεί προσφορότερος.

 

 

 

Αυτός ο όρος είναι ο κρίσιμος που πρέπει να ερμηνευτεί στο δικαστήριο κατά πόσον είναι καταχρηστικός. Έχω την αίσθηση ότι στο συμβόλαιο θα πρέπει να παρέχονται με ευκρίνεια τα όρια εντός των οποίων μπορεί να κινείται η χρήση (με ανώτατο μηνιαίο όριο που να καθίσταται σαφές).

 

Οπότε ο όρος αυτός είναι (πάντα κατά τη γνώμη μου) αμφίβολης νομιμότητας

Link to comment
Share on other sites

από τη στιγμή που από τη μια διαφημίζει "χωρίς κανένα χρονικό περιορισμό" και από την άλλη σου έχει αυτούς τους (πιθανούς) περιορισμούς τότε μιλάμε για παραπλανητική διαφήμιση και άνετα τους κάνεις και μία αγωγή.

Αυτό που σιχαίνομαι επίσης είναι οι αγενείς υπάλληλοι που σε πέρνουν τηλέφωνο...αχχχχ...

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες...

Εδω ρε παιδια λεει οτι ειναι οικογενεια 6 ατομων με 80 λεπτα τη μερα!!! Δηλ τι θελουν αυτοι να παιρνουν 15 € και να μιλαμε 5 λεπτα?? :mad:

:tease:
Link to comment
Share on other sites

Τι ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ… Φίλε αν έχεις το κουράγιο κυνήγησε τους, χάρη σε όλους μας θα κάνεις…

 

Ζήτω οι εναλλακτικοί που θα μας σώσουν από το «κακό» ΟΤΕ…

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν όμως και τα δικαστήρια, τα οποία είναι τα μόνα που κρίνουν οριστικά μία διαφορά. Επειδή, λόγω επαγγέλματος, μπορώ να προσφύγω στη δικαιοσύνη χωρίς ιδιαίτερη οικονομική επιβάρυνση, θα το κάνω, για λογαριασμό όλων όσων υφίστανται την αυθαιρεσία των παρόχων χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν...

 

Η γνωμη μου ειναι να το φτασεις μεχρι εκει αφου μπορεις.

 

Η διαφημιση στο website τους ειναι τελειως παραπλανητικη. Στην εικονα εχουν αστερακι διπλα στο 14,99 αλλα δεν παραπεμπει πουθενα. Και οντως ειναι σαν να μην εχει κανενα περιορισμο. Ουτε στην on-line αιτηση αναφερεται τιποτα και πιθανοτατα γινεται αναφορα μονο στους ορους που λογικα (ετσι πρεπει τουλαχιστον) πρεπει να στους βγαζει για διαβασμα πριν να σταλει η αιτηση στον server τους.

 

Οι οροι πραγματικα ειναι απιστευτοι! Μιλαμε για τρελη γενικοτητα...ουτε καν μπορω να καταλαβω πως καθοριζεται ο περιορισμος :wacko:

Αυτος ο ορος υπαρχει απλα για να αποτρεπει τον συνδρομητη να κινηθει νομικα απεναντι στην εταιρια και στην εταιρια να εχει καλυμμενο το τομαρι της οποιαδηποτε στιγμη.

Ειμαι σιγουρος οτι εχουν ενα απλο οριο Χ ωρων και απο εκει και περα αρχιζουν τα τηλεφωνα και τις διακοπες και αυτο ηταν.

 

Περιμενω με αγωνια τη συνεχεια... :)

Link to comment
Share on other sites

Θα σας γράψω σήμερα, που έχω λίγο χρόνο στη διάθεσή μου, τη συνέχεια της ιστορίας με τη Lannet. Έχει ενδιαφέρον...

 

Την Παρασκευή 29-2-08 η Lannet με ειδοποίησε ότι το πρόγραμμα MILA και η προεπιλογή καταργήθηκαν για τη γραμμή μου και με ξαναρώτησαν εάν θέλω να υπαχθώ σε κάποιο άλλο πρόγραμμά τους. Όταν απάντησα αρνητικά, μου είπαν ότι από Δευτέρα το τηλέφωνό μου θα ήταν στον ΟΤΕ, όπως και έγινε.

 

Όμως, την Τρίτη 4-3-08, με κάλεσαν και πάλι από τη LANNET και με ρώτησαν για ποιο λόγο έφυγα από το δίκτυό τους! :lol:

Με ρώτησαν αν ήμουν δυσαρεστημένος με κάτι ή αν είχα κάποιο πρόβλημα! Δεν πίστευα στ' αυτιά μου! Τους είπα ότι αυτοί με διέγραψαν για υπερβολική χρήση του προγράμματος, αλλά η τηλεφωνήτρια δεν με πίστευε! Μου είπε μάλιστα ότι δεν νοείται υπερβολική χρήση σε ένα πρόγραμμα που είναι απεριόριστο!

Εγώ συμφώνησα μαζί της και προσπάθησα να την πείσω ότι δεν είμαι τρελός και ότι πράγματι αυτοί με διέγραψαν και δεν έφυγα οικιοθελώς.

Μετά από αρκετή ώρα στην αναμονή, με ενημέρωσε ότι είχα δίκιο, κι ότι πράγματι με είχαν διαγράψει για υπερβολική χρήση. Αλλά μου πρότεινε να με ξαναβάλει στο πρόγραμμα, με την προϋπόθεση να ξαναπληρώσω τα 10 ευρώ του τέλους ενεργοποίησης. Ασφαλώς και δεν πλήρωσα για δεύτερη φορά το τέλος που είχα ήδη πληρώσει και η συζήτηση τελείωσε εκεί... Αναρωτιέμαι, αν είχα ξαναπληρώσει το τέλος κι επέστρεφα στο πρόγραμμα, θα με ξαναδιέγραφαν μετά από μερικούς μήνες;;;

androulakakis.gr
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα όμως, είχε και συνέχεια...

 

Απευθύνθηκα με φαξ και email στην εξυπηρέτηση πελατών της LANNET και τους ζήτησα τα πλήρη στοιχεία όλων των λογαριασμών που είχα κάνει με το MILA, ώστε να δω τι θεωρούσαν υπερβολική χρήση.

Την Παρασκευή 7-3-08 με κάλεσε η Προϊσταμένη του Τμήματος εξυπηρέτησης πελατών. Αφού μου επανέλαβε τα περί υπερβολικής χρήσης, τη ρώτησα ποια ήταν αυτή η υπερβολική χρήση, με ενημέρωσε ότι είχα φτάσει και τις 70 ώρες τον μήνα! Της είπα ότι είμαστε μια οικογένεια 6 ενηλίκων κι ότι 70 ώρες το μήνα, δηλαδή κάτι παραπάνω από 2 ώρες την ημέρα, δεν μπορεί να θεωρηθεί υπερβολικό, ειδικά όταν η LANNET διαφημίζει ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ χρήση, 24 ώρες το 24ωρο. Επίσης της είπα ότι θα έπρεπε να διαφημίζουν ότι παρέχουν 30 ή 50 ώρες με το MILA και όχι απεριόριστες, γιατί διαφορετικά κάνουν παραπλανητική διαφήμιση.

 

Δεν πήρα κάποια ουσιαστική απάντηση, αλλά αντιθέτως η ευγενική κυρία μου ζήτησε να τη βοηθήσω ώστε να βρεθεί μία λύση. Μου πρότεινε να γίνω συνδρομητής του προγράμματος adsl με την επωνυμία LIVEBOX, και με ένα συνολικό πάγιο 21 € να έχω και adsl και απεριόριστες κλήσεις σε σταθερά. Όταν απάντησα ότι έχω συμβόλαιο με άλλο πάροχο adsl, μου πρότεινε να μου δώσουν πάλι το MILA μέχρι να λήξει το συμβόλαιό μου και μετά να με μεταφέρουν στο LIVEBOX. Της είπα ότι αυτά είναι αλχημείες και ότι πλέον δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στη LANNET και έκλεισα τη συζήτηση εκεί.

 

Βγάλτε συμπέρασμα μόνοι σας...

androulakakis.gr
Link to comment
Share on other sites

τα στοιχεια που ζητησες τα ελαβες??

 

γιατι δεν το δινεις σε εναν δικηγορο να το αναλαβει?

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

@manosandr

 

Πραγματικα απιστευτη εμπειρια!

 

Απο τη μια η κοπελα απο τις πωλησεις να θελει να κανει την πωληση χωρις να αναφερει τα ψιλα γραμματα του συμβολαιου (που η εταιρια εφαρμοζει!) και απο την αλλη η προϊσταμενη να θελει να σε 'βοηθησει' με το να σε δεσμευσει ως πελατη για 12 μηνες με το livebox (που ειμαι μεσω VoIP (ιντερνετ) - γι'άυτο δινει τηλεφωνια χωρις περιορισμο και ψιλα γραμματα) στην ιλλιγγιωδη ταχυτητα του 1mbps! :lol:

 

(Κι ομως, τον μεσο ανθρωπο μια απο τις δυο θα τον ειχε πεισει! :ninja:)

Link to comment
Share on other sites

τα στοιχεια που ζητησες τα ελαβες??

 

γιατι δεν το δινεις σε εναν δικηγορο να το αναλαβει?

 

Όχι βέβαια, στοιχεία δεν μου έστειλαν. Ούτε περιμένω να μου στείλουν. Θα περιμένω μέχρι τις 15 Μαρτίου να δω αν μου δώσουν κάτι και μετά θα προχωρήσω σε νομικές ενέργειες.

androulakakis.gr
Link to comment
Share on other sites

δεν καταλαβα..γιατι να περιμενεις??(ενταξει δεν ειπες και πολλες μερες) αλλα τετοια στοιχεια ειναι ευκολο να σου αποστειλουν αμεσα!
:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Πολύ ενδιαφέρον το θέμα υπάρχει καμία εξέλιξη?

 

Κατέθεσα προ ημερών καταγγελία στην ΕΕΤΤ και τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Οψόμεθα...

androulakakis.gr
Link to comment
Share on other sites

Άκρη δε θα βγάλεις, αλλά έκανες πολύ καλά που μας ενημέρωσες για την απατεωνίστικη αυτή τακτική της Lannet.

 

Σίγουρα δεν είχαμε αυτά στο νου μας όταν πριν μερικά χρόνια χειροκροτούσαμε την απελευθέρωση της τηλεφωνίας στη χώρα μας...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ρε φίλε μου διάβασα την περιπέτεια σου και φρικάρισα. Τι να πω. Καλή τύχη. Απάραδεκτοι.
London for ever
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Άκρη δε θα βγάλεις, αλλά έκανες πολύ καλά που μας ενημέρωσες για την απατεωνίστικη αυτή τακτική της Lannet.

 

Γιατί να μην βγάλει άκρη? Όσο για το σχόλιο περί απελευθέρωσης, θα χρειαστεί πολύ περισσότερο από έναν κακό πάροχο για να με κάνει να νοσταλγήσω την εποχή του μονοπωλίου ΟΤΕ-βουλευτικού μέσου για πέρασμα τηλεφωνικής γραμμής.

 

Ευχαριστώ τον φίλο που μοιράστηκε την εμπειρία του με την Lannet μαζί μας. Κι εγώ συμφωνώ ότι πρόκειται για απαράδεκτη πολιτική και συμπεριφορά της εταιρείας - και θα φροντίσω στο μέλλον να κατευθύνω φίλους και συγγενείς ανάλογα.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να μην βγάλει άκρη? Όσο για το σχόλιο περί απελευθέρωσης, θα χρειαστεί πολύ περισσότερο από έναν κακό πάροχο για να με κάνει να νοσταλγήσω την εποχή του μονοπωλίου ΟΤΕ-βουλευτικού μέσου για πέρασμα τηλεφωνικής γραμμής.

 

Ευχαριστώ τον φίλο που μοιράστηκε την εμπειρία του με την Lannet μαζί μας. Κι εγώ συμφωνώ ότι πρόκειται για απαράδεκτη πολιτική και συμπεριφορά της εταιρείας - και θα φροντίσω στο μέλλον να κατευθύνω φίλους και συγγενείς ανάλογα.

 

και εγώ τους "φίλους" μου:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...