Sony Ericsson T270 - T280

varsamis
 Κοινοποίηση

The Sony Ericsson T270 and T280 are set to delight style-oriented everyday users and demanding professionals alike.

Delhi, India – 24th January 2008 – Sony Ericsson today announced the launch of the T270 and T280, a stylish duo of affordably priced phones set to appeal to differing audiences.

“We have developed two phones that meet the needs of two distinct audiences,” said Howard Lewis, Vice President and Head of Entry Level products at Sony Ericsson. “The T270 and T280 build on the appeal of iconic Sony Ericsson phones like the T610. They are good looking and tick all of the right boxes; whether it’s for the business user wanting a compact work phone or the everyday user looking for a classic, stylish camera phone.”

At home on the catwalk or in the boardroom

The T270 and T280 offer classic pocket-sized style. At less than 13mm slim and built using brushed light metal with a glass finish, they offer premium design without the premium price tag. Take the T280 to the fashion mall and snap a picture of a possible new purchase or use the T270 at work to send a calendar appointment to a colleague via Bluetooth™ technology.

Sony Ericsson T280 – In Touch and In Fashion

Minimum fuss

Fast texting and a simple navigation key to switch-on the FM radio or access your contact list. Easy

access to the 1.3 megapixel camera and just one click to begin writing a new text message.

Maximum exposure

As well as its good looks, the T280 lets you take and send a photo in just a few clicks. Browse through your pictures on the phone’s screen or send them via Bluetooth™ to a friend’s phone.

Multitask effortlessly

Both the T280 andits sister-product, the T270, are compatible with Bluetooth™ Headsets such as the newly announced HBH-PV770. The HBH-PV770 headset sits discretely in your ear and offers remarkably clear audio, even in noisy environments, thanks to its Digital Noise Cancellation and fast Automatic Volume Adjustment features.

Sony Ericsson T270 – With Business in Mind

Your personal assistant

The T270 combines grown-up good looks with a set of features designed to meet the needs of the busy professional. Access key menu functions such as phonebook, calendar or messages with just one touch and use the built-in speakerphone to take a conference call.

Just the job

Both of the phones announced today are designed with a clear audience in mind. For the T270 it is the business user who just wants the essentials done well. It has been purposely developed without a camera to keep things simple and is built with a metal housing and clearly laid out keypad to ensure a robust phone that is easy-to-use.

For whatever reason you need a phone – whether it is for work or just staying in touch with minimum fuss – then Sony Ericsson say that they have a solution with the T270 and T280.

The T270 and T280 will be available in the same colours, Silver on Black and Copper on Silver. They will be available in selected markets from Q1 2008 and will support the following frequencies:

T270i - GSM/GPRS 900/1800

T270a - GSM/GPRS 850/1900

T280i - GSM/GPRS 900/1800

T280a - GSM/GPRS 850/1900

Sony Ericsson T270

Sony Ericsson T280

T270

http://img179.imageshack.us/img179/3080/t270iproductqualityimagez0.png

T280

http://img179.imageshack.us/img179/1254/t280iproductqualityimagxr4.png

• Απαντήσεις 56
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

vsk h diafora poia einai?:p:shifty:

w800i,w960i,t290i,t65,r380s,t18s,t29s,GA628,A1628s kai otan bgei kai to xperia

H nokia kanei to megalo vhma sthn agora!agoraste kinhta N series k 8a exete k hlektrokinhto jet ski:lol:!

• 6 months later...

τελικά το εχει κανενας να μας πει

1. ποσο κραταει

2. εχει tft οθoνη ή καποια υποδεεστερη...

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith

Η οθόνη είναι μια χαρα, το ίδιο και το κινητο.

Ελαφρύ μικρό και βολικό.

Δεν ξέρω αν ο χρονος ομιλίας είναι 7 ώρες όπως λέει η SE αλλα κρατάει αρκετά για χρήστες Non stop. Γενικά για 2ο κινητό (καρτα) είναι ιδανικό.

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/702461_s.jpg

η αδερφη μου εχει το τ280 ειναι αρκετα καλο και εχει παρα πολυ καλη αισθηση οταν το κρατας πολυ ελαφρυ και λεπτο, αρκετα καλη οθονουλα και λιγο που το δοκιμασα βγαζει και αρκετα αξιοπρεπεις φωτο για την τιμη του, πραγμα που δεν το περιμενα. επισης και το ραδιοφωνο του ειναι αρκετα καλο. απο αναμονες δεν ξερω ακομα, μολις μαθω θα ποσταρω. Γενικα για 2ο κινητο ειναι παρα πολυ καλη επιλογη. οταν το πηρα η τιμη του ηταν στα 65Ε ;)

Παιδιά τι διαφορά υπάρχει στα Sony Ericsson T270i-T280i σε σχέση με το T250i που έχω εγώ;;;:blink:.Η μόνη διαφορά απο 'τι έχω δει σε φυλλάδια είναι ότι το T270i έχει κάμερα 1,3 MegaPixels και Bluetooth!:cool:.Ενώ το T250i έχει VGA Κάμερα και υπέρυθρες αντί για Bluetooth!:(.Πάντως το στύλ τους είναι για πιο ακριβά κινητά.Απο 150€ και πάνω καθώς η πρόσοψη δεν είναι πλαστική!!! :D.Πάντως το κινητάκι είναι άπαιχτο και για 1ο κινητό!!.Εγώ πάντως που το έχω για 1ο και όχι για 2ο με καλύπτει απόλυτα!:D.Πάντως όσοι το έχουν δεί νομίζουν ότι είναι πιο ακριβό και ότι έχει mp3,video,κάρτα μνήμης κ.α!.Αφού όλοι οι φίλοι μου που έχουν δει το κινητό μου (Τ250i) το ψάχνουν για mp3 και video!.Ότι και να πω το κινητό είναι ΑΠΑΙΧΤΟ!!!!!!!:yahoo:

65 ευρω?/καλη τιμη για ενα τοσο ομορφο κινητο!

Καλα ομως..να μην εχει καμερα το 270 ειναι λιγο απαρεδεκτο....

[sIGPIC][/sIGPIC]

• 2 weeks later...
Το πήρα το κινητό, πολύ όμορφο, αλλά δε βρίσκω κανα καλό θεματάκι.. Τι γίνεται;

εχει καλο μεγαφωνο για να ακουγετε το Mp3-ringtone?

ή θα ακουγεται χαλια?

Ακούγεται μια χαρα το mp3 ως ηχος κλήσης.

Και μάλιστα πολύ δυνατά. Δεν έχω χάσει ούτε κλήση.:)

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/702461_s.jpg

δεχεται mp3 και για ηχο sms?

επισης υπαρχει μαυρο καλυμμα για να βαλω στη θεση του γκρι?

Νομίζω πήρες απάντηση για το πρώτο ακριβώς πριν από 3 μηνύματα...

"Η χειρότερη άρνηση, η μεγαλύτερη απελπισία, είναι να φουντάρεις στον τόπο σου και να ζεις με τις αναμνήσεις..."

Νίκος Καββαδίας

Επειδή σκέφτομαι να πάρω αυτό το κινητό για 2ο γνωρίζει κανείς αν μπορεί να συνδεθεί με usb καλώδιο στον υπολογιστή;Διάβασα σε ένα review πως δεν έχει usb-support!

mp3 για ringtone και ηχο sms δεχεται?

Ναι, δέχεται..

Πάντως ενώ και τα δύο είναι ίδια με το Sony Ericsson T250i στο Τ250i ξέχασαν να βάλουν το mp3!!:mad::(:cry:

σκέφτομαι κι εγώ να το αγοράσω φαίνεται πολύ καλό για τα λεφτά-δυνατότητες του!
Mobile User: ETEN glofiish X600 - Sony Ericsson T280i - Sony Ericsson K500i

Τελικά το πήρα πριν μια ώρα περίπου!μου αρέσει πολύ αισθητικά πολύ καλή ποιότητα και design!

έχω μια απορία!το ακουστικό μου φάνηκε λίγο η ένταση χαμηλή παρ'ολου που την δυνάμωσα δεν μου φάνηκε καλή εσείς είστε ικανοποιημένη με την ένταση του ακουστικού?

Mobile User: ETEN glofiish X600 - Sony Ericsson T280i - Sony Ericsson K500i

Μια χαρά είναι το ακουστικό, δοκίμασε ξανά να την αυξήσεις..

Ξέρει κανείς πως μπορώ να αλλάξω το δεξί πλήκτρο συντόμευσης "myview?" Και κανα θέμα..

• The title was changed to Sony Ericsson T270 - T280