Jump to content

[ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ] Subaru Impreza STI vs Mitsubishi EVO X


Deltonakias
 Κοινοποίηση

Ποιο σας αρεσει?  

184 members have voted

  1. 1. Ποιο σας αρεσει?

    • Impreza STI
      48
    • EVO X
      136


Recommended Posts

1oν τ'οτι το evo εχει κοινη πλατφορμα με το caliber δεν σημαινει οτι παραγεται&στην αμερικη...

 

2ον το evo γιατι δεν μπορει να κατεβει στους αγωνες?τι παραπανω εχει δηλαδη το impreza?

 

3oν ειπα εγω οτι το 6 δεν ειναι πραγματικο οπλο?μιλησα για οδικη συμπεριφορα?απλα δεν μ'αρεσει..την γνωμη μου ειπα!κακο ειναι?

 

&τελος τ'οτι μπορει να ασχολεισαι με το χωρο του αυτοκινητου 20 χρονια δεν σημαινει οτι ξερεις&ολας...

 

φιλικα:)(το ''μην λεει ο καθενας εδω μεσα οτι θελει'' ηταν γενικο&οχι προσωπικα σε εσενα)!το τελευταιο που ειπες θα το παραλειψω γιατι αλλοι πρεπει να πανε για ψαρεμα...

 

1. Αφού παράγεται στο εργοστάσιο της Αμερικής δεν καταλαβαίνω το προβλημά σου...Δεν το λέω εγώ αλλά η επίσημη Mitsubishi. Μάλλον σε αυτούς θα πρέπει να πείς να το φτιάχνουν στην Ιαπωνία:p

 

2. Τώρα τι σημαίνει ομολογκαρισμένο σασί και γιατί το ένα μπορεί να μετατραπεί σε αγωνιστικό ενώ το άλλο όχι θα πρότεινα να διαβάσεις και να μάθεις μερικά πράγματα.

 

3. Κακό είναι δεν είναι τίποτα εκτός απο το να τρώς φασόλια.

 

4. Το αν ξέρω ή όχι μάλλον δεν μπορείς να το κρίνεις διότι μου φαίνεται ότι είσαι απλά ένας αδιάβαστος νέος χωρίς γνώσεις που η γλώσσα και τα πόδια τρέχουν πιο γρήγορα απο το μυαλό του.

 

Φαντάζομαι όταν το 89 κατέβαζα στο Υγείας το πρώτο Renault 5GT μετατροπή δική μου με σύστημα Saab 900 Injection 185ps(ήταν πολλά εκείνη την εποχή) και εσύ έκανες κάτι παρόμοιο...ή έβλεπες την Πίπη την Φακιδομύτη :lol:

 

Φιλικά πάντα...το ψάρεμα είναι πιό εύκολο...ξέρω τι λέω:lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 500
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

1. Αφού παράγεται στο εργοστάσιο της Αμερικής δεν καταλαβαίνω το προβλημά σου...Δεν το λέω εγώ αλλά η επίσημη Mitsubishi. Μάλλον σε αυτούς θα πρέπει να πείς να το φτιάχνουν στην Ιαπωνία

 

2. Τώρα τι σημαίνει ομολογκαρισμένο σασί και γιατί το ένα μπορεί να μετατραπεί σε αγωνιστικό ενώ το άλλο όχι θα πρότεινα να διαβάσεις και να μάθεις μερικά πράγματα.

3. Κακό είναι δεν είναι τίποτα εκτός απο το να τρώς φασόλια.

 

4. Το αν ξέρω ή όχι μάλλον δεν μπορείς να το κρίνεις διότι μου φαίνεται ότι είσαι απλά ένας αδιάβαστος νέος χωρίς γνώσεις που η γλώσσα και τα πόδια τρέχουν πιο γρήγορα απο το μυαλό του.

 

Φαντάζομαι όταν το 89 κατέβαζα στο Υγείας το πρώτο Renault 5GT μετατροπή δική μου με σύστημα Saab 900 Injection 185ps(ήταν πολλά εκείνη την εποχή) και εσύ έκανες κάτι παρόμοιο...ή έβλεπες την Πίπη την Φακιδομύτη

 

Φιλικά πάντα...το ψάρεμα είναι πιό εύκολο...ξέρω τι λέω

 

1oν τωρα το εξηγησες καλα&θα συμφωνησω μονο αν μου βρεις που το διαβασες...

 

2ον το evo δεν μπορει να μετατραπει σε αγωνιστικο???:chair::clap::bow:φιλε μου δεν παιζεσαι..πες μου μονο πως γινεται η mitsubishi να εβγαζε ενα EVO,ενα αμαξι γεννημενο απο τους αγωνες,εναν θρυλο&να μην μπορεις να το μετατρεψεις σε αγωνιστικο!φτανει δεν θελω να ακουσω αλλο,τα ειπες ολα!πιστευα οτι ηξερες τι λεγες!τωρα εχασα πασα ιδεα...αν ειναι ετσι οπως τα λες τοτε γιατι η mitsubishi βγαζει το evo&σε εκδοση rs κατευθειαν για αγωνες?το σασι ιδιο ειναι με του gsr,το μοτερ ιδιο ειναι,μονο το κιβωτιο ειναι πιο κοντο&εχει μηχανικο διαφορικο&ειναι αδειο απο εξοπλισμο(αλλα&παλι αυτα δεν σε εμποδιζουν να τρεξεις)!το evo x γιατι αραγε ουτε ενα μηνα μετα την παρουσιαση του βγηκε&σε εκδοση group N για τις αναγκες του ιαπωνικου wrc?&γιατι αραγε αναμενεται η εκδοση wrc?γιατι δεν μπορει να ομολογκαριστει το σασι,ε?:clap::bow:κατσε διαβασε λιγακι...

 

3ον εμενα μ'αρεσουν&τα φασολια,δεν καταλαβα???

 

4ον το αν ειμαι ''αδιαβαστος ''

ή οχι δεν μπορεις να το κρινεις εσυ...

 

&την πιπη την φακιδομυτη να εβλεπα&εσυ να ετρεχες με 5gt δεν σημαινει κατι!καλυτερα να σου πω!ωραιες οι κοντρες,ωραια τα αυτοκινητα,τα πατιλικια,το ντριφτ,οι βελτιωσεις,αλλα το να κοντραρεσαι σε δημοσιο δρομο που κυκλοφορουν ποσοι αθωοι δεν ξερω αν υπαρχει μεγαλυτερη μ@λ@κι@!&ας ειναι 3 τ βραδι..εγω γουσταρω αν τρεχω να τρεχω για παρτι μου,για την κ@υλ@ μου εκει που μπορω&αμα σκοτωθω να ειμαι μονο εγω απο δικια μου ευθυνη&οχι να τρεχω στο υγεια να υπερηφανευτω για την πατεντα μου δοκιμαζοντας την σε κοντρα!για να ετρεχες εκει φαινεται δεν αντιλαμβανεσαι το νοημα της ζωης..δεν εχεις βρεθει στην θεση αυτου που τυχαιως πεταχτηκε στον δρομο την ωρα που εσυ ετρεχες..τ'οτι εκανες μια πατεντα οκ μπραβο σου!εχω δει του κοσμου τις καλες πατεντες κατα καιρους...

 

αφου ξερεις τι λες για το ψαρεμα σημαινει οτι το εχεις δοκιμασει αρκετες φορες!αρα καλα λεω οτι αλλοι πρεπει να πανε για ψαρεμα(ακους εκει το evo δεν μπορει να μετατραπει σε αγωνιστικο:dash:!!!!!!!!!!!!!!!!)...

 

&επειδη πολλα κουλα ακουσα σημερα&θα παθω κατι στο τελος ειδικα μετα απο αυτο με το αγωνιστικο δεν θα ασχοληθω αλλο!φιλικα...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

(ακους εκει το evo δεν μπορει να μετατραπει σε αγωνιστικο:dash:!!!!!!!!!!!!!!!!)...

Για να βοηθησω λιγο την κατασταση ο escape δεν ειπε οτι δεν μπορει να μετραπει σε αγωνιστικο, ειπε οτι το Impreza απλα με λιγες μετατροπες μπαινει σε αγωνες Ν, σε αντιθεση με το evo που θελει πολλα ''ξιλωματα''... Αυτο εννοουσε!

 

Υ.Γ. Αν και εγω νομιζω οτι χριαζονται τις ιδιες μετατροπες, ενα STi με ενα Evo X (οχι το SST)

[sIGPIC][/sIGPIC]

Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24

Link to comment
Share on other sites

Τωρα που διαβασα για Υγεια,θυμηθηκα μια φορα που πηρα καποιο ταξι και σε κουβεντα με τον ταξιτζη, καταλαβα ξαφνικα, απο προαισθηση, οτι ηταν ο πατερας της κοπελλας, που σκοτωθηκε στο Υγεια, απο ενα μοτερ!!!, που εκτοξευθυκε απο ενα Ουνο, που κοντραριζε με καποιον αλλο.

Χτυπησε του Ουνο σε καποιο δεντρο και εφυγε το μοτερ, πεταχτηκε στο αντιθετο ρευμα και σκοτωσε την κοπελλα, που ερχοταν μαζι με μια φιλη της, απο μια βολτα που ειχαν παει στην Κηφισσια.Η φιλη, ευτυχως, γλυτωσε.

Η κοπελλα, μολις ειχε ελθει απο το εξωτερικο, οπου σπουδαζε και ειχε τελειωσει.

Ο πατερας, ηταν ενα πτωμα και επαιρνε φαρμακα συνεχεια.

Τα γραφω, για να καταλαβουν μερικοι ανεγκεφαλοι, οτι αυτα τα πραγματα, οι κοντρες δηλαδη σε δημοσιους δρομους, εχουν μερικες φορες, τραγικα αποτελεσματα.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Theodore41 σιγουρα εχεις δικιο.Ειναι επικινδυνο τοσο για τον οδηγο οσο και για τους περαστικους να τρεχεις στον δρομο ανεξελεγκτα.Ομως δεν υπαρχουν στην Ελλαδα πιστες για κοντρες.Εχουν καποιο δικιο και αυτοι οι κοντρακηδες.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Den exoun kanena dikio oi kontrakides kai as eimai enas ap autous.Den grafei pouthena oti prepei na iparxoun pistes gia na mpainei o kathe pitsirikas kai na lionei ta lastixa.Oute grafei pouthena oti otan vgaino apo to spiti m prepei na prosexo mipos kai mou rthei ouranokatevato moter pano m.Apla kalo einai na iparxoun pistes gia na xalaronoun kapos oi pitsirikades kai na lionoun ekei to amaksi tous kai oxi sto dromo.Ego idi mpaino se pista apo ton iounio me mixani oxi m autokinito kai to exo idi vrei pio sinarpastiko kai pio akindino kata poli.
Link to comment
Share on other sites

2ον. Το Impreza όπως παράγεται μπορεί απευθείας με τις απαραίτητες μετατροπές ασφαλείας που απαιτούν οι κανονισμοί να τρέξει στην κατηγορία Ν. Το Evo όχι.

Κοινώς....αυτούσια σημαίνει το παίρνεις και κατεβαίνεις σε αγώνες.

 

 

Να μάθεις να διαβάζεις πριν πεις κατι και μην εισαι απόλυτος ποτε!!!!

 

Τα δύο ιαπωνικά μοντέλα αποτελούν ουσιαστικά και πρακτικά τους δύο διεκδικητές του τίτλου στο πρωτάθλημα Παραγωγής ή, αλλιώς, στο PWRC. Αμφότερα ανήκουν στην κατηγορία Ν, δηλαδή σε αυτήν που είναι πιο κοντά στα μοντέλα παραγωγής, με τις μικρότερες δυνατές τεχνικές αλλαγές. Η Subaru εκπροσωπείται ήδη από τη νέα έκδοση του Impreza στο PWRC, με το μοντέλο να έχει τον κωδικό «N14». Η ιδιαιτερότητα του τελευταίου έγκειται στο ότι, επειδή οι κανονισμοί επιβάλλουν ο κινητήρας να έχει μέγιστη χωρητικότητα 2.000 κ.εκ., τα Impreza της κατηγορίας Ν έχουν ως βάση μια ιαπωνική έκδοση του νέου STi, το οποίο εφοδιάζεται με 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, και όχι με αυτόν που έχουμε γνωρίσει στην Ευρώπη των 2.500 κ.εκ. Στην περίπτωση της Mitsubishi, η βάση του αγωνιστικού προδιαγραφών κατηγορίας Ν είναι το EVO X, το οποίο και αναμένεται να δούμε από τον Ιούνιο στις ειδικές διαδρομές. Βέβαια, οι φήμες αναφέρουν ότι πιθανότατα η χάτσμπακ έκδοση που θα παρουσιαστεί θα διαθέτει έκδοση EVO, η οποία θα αποτελέσει και τη βάση του αγωνιστικού μοντέλου αντίπαλου δέους για το Impreza.

Link to comment
Share on other sites

madloufos φυσικα δεν εννοουσα οτι εχουν καθε δικαιωμα να βγαινουν στον δημοσιο δρομο και να πηγαινουν τερμα παιζοντας και την δικη τους ζωη και των αλλων,κορονα-γραμματα.Απλα εχουν ενα μικρο δικιο,γιατι οι πιστες στην ελλαδα ειναι ελαχιστες,και αυτες με κακοτεχνιες.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

madloufos φυσικα δεν εννοουσα οτι εχουν καθε δικαιωμα να βγαινουν στον δημοσιο δρομο και να πηγαινουν τερμα παιζοντας και την δικη τους ζωη και των αλλων,κορονα-γραμματα.Απλα εχουν ενα μικρο δικιο,γιατι οι πιστες στην ελλαδα ειναι ελαχιστες,και αυτες με κακοτεχνιες.

Ευχομαι, να μην πεσει καποιος απ αυτους απανω σου, η πανω σε κανα αγαπημενο σου προσωπο και σου πει μετα, οτι

"ξερεις, δε φταιω, αφου δε μου εχετε φτιαξει πιστα, για αυτο κι εγω ετρεχα μεσα στο δρομο κανοντας το Χαμιλτον".

Θα σου αρεσε;

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και οχι.Κοιτα και εχω τρακαρει με το μηχανακι μου,και κοντρες κανω και με αμαξια,αλλα γνωριζω οτι ναι οκ ειναι ανωριμοτητα.Αλλα ξερω που θα τρεξω εγω π.χ παω σινδο μια φορα την εβδομαδα στην βιομηχανικη ζωνη μεσανυχτα στις κοντρες,που υπαρχει ενα κομματι ολα το σαββατοκυριακο αδειο και δεν υπαρχει κινδυνος κανενας.Μεσα στην πολη και οπου υπαρχει κινηση δεν τρεχω ουτε για πλακα.Το κακο δεν ξερεις απο που θα σου ερθει.Ομως οταν γινονται συζητησεις και ζητας απο το κρατος σου,να σου παραχωρησει καποια μερη,για να γινονται περισσοτεροι αγωνες και να αποφευγονται τα φαινομενα της κοντρας εξω στον δρομο,δεν σου δινουν καμια απολυτως απαντηση.Εξω σε καθε πολη υπαρχουν καποιες πιστες,εδω προτιμανε να τους αφηνουν στους δρομους να τρεχουν.Γιατι καλο ή κακο η ταχυτητα αρεσει σε ολους.Απλα να ξερουμε που μας παιρνει να ανοιγουμε!

 

Και για να τελειωνουμε εδω και μην χαλαμε το τοπικ,προσοχη στους δρομους.Σεβαστειτε την ζωη ολων!Ολα με μετρο!

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Να μάθεις να διαβάζεις πριν πεις κατι και μην εισαι απόλυτος ποτε!!!!

 

Τα δύο ιαπωνικά μοντέλα αποτελούν ουσιαστικά και πρακτικά τους δύο διεκδικητές του τίτλου στο πρωτάθλημα Παραγωγής ή, αλλιώς, στο PWRC. Αμφότερα ανήκουν στην κατηγορία Ν, δηλαδή σε αυτήν που είναι πιο κοντά στα μοντέλα παραγωγής, με τις μικρότερες δυνατές τεχνικές αλλαγές. Η Subaru εκπροσωπείται ήδη από τη νέα έκδοση του Impreza στο PWRC, με το μοντέλο να έχει τον κωδικό «N14». Η ιδιαιτερότητα του τελευταίου έγκειται στο ότι, επειδή οι κανονισμοί επιβάλλουν ο κινητήρας να έχει μέγιστη χωρητικότητα 2.000 κ.εκ., τα Impreza της κατηγορίας Ν έχουν ως βάση μια ιαπωνική έκδοση του νέου STi, το οποίο εφοδιάζεται με 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, και όχι με αυτόν που έχουμε γνωρίσει στην Ευρώπη των 2.500 κ.εκ. Στην περίπτωση της Mitsubishi, η βάση του αγωνιστικού προδιαγραφών κατηγορίας Ν είναι το EVO X, το οποίο και αναμένεται να δούμε από τον Ιούνιο στις ειδικές διαδρομές. Βέβαια, οι φήμες αναφέρουν ότι πιθανότατα η χάτσμπακ έκδοση που θα παρουσιαστεί θα διαθέτει έκδοση EVO, η οποία θα αποτελέσει και τη βάση του αγωνιστικού μοντέλου αντίπαλου δέους για το Impreza.

 

Πάλι ρε παιδιά με το διάβασμα. Είμαι πολύ συγκεκριμένος αλλά μάλλον κάποιοι ΔΕΝ θέλουν να καταλάβουν. Εγώ δεν είπα ποιό βασίζεται σε τί αλλά αν το συγκεκριμένο μοντέλο Evo X όπως παράγεται επι του παρόντος μπορεί τύχει αγωνιστικής χρήσης. Ε ΔΕΝ μπορεί λοιπόν.

Λοιπόν και εσύ κύριε όχι αδιάβαστε και όχι απόλυτε διάβασε τα παρακάτω.

Το EVO X που βλέπεις ώς road going version δεν μπορεί να ομολογκαριστεί αν δεν βάλει το χεράκι της και πολύ μάλιστα η Ralliart τότε θαααα....ομολογκαριστεί.

Το Subaru STi 2.0 (Jap version)έχει ομολογκαριστεί με το σασί παραγωγής.

Αρα το πρώτο θέλει μετατροπές/ενισχύσεις και δεν είναι αποδεκτό με το σασί παραγωγής.

 

 

Press Release

Mitsubishi Motors Corporation has announced that their new-generation high-performance 4WD sedan, the Lancer Evolution X (10) is to be used as the course cars for the Japanese round of the FIA World Rally Championship (WRC). Rally Japan is also the 6th round of the FIA Production Car World Rally Championship (PWRC) and will run in Tokachi, Hokkaido from Friday 26th to Sunday 28th October 2007.

As official the Course cars for Rally Japan, the Mitsubishi Lancer Evolution X will be the vehicles that run though the route and all the demanding stages of the event ahead of the competitors to check track conditions making sure that everything is ready for the 14th round of the WRC. The Course cars, often referred to as the 'Double Zero' and 'Zero' cars, travel through the course before the competing vehicles, 30-minutes for the Double Zero car and 15-minutes for the Zero car.

The Lancer Evolution X will run on Rally Japan in Group N specification and include various new features that have been developed in close collaboration between the Motor Sport Division / Technical Development Department of Mitsubishi Motors and Ralliart Inc.

Included in these new developments is the integrated of the roll cage into the body of the car with extensive reinforcements resulting in the cars strength and stiffness being drastically upgraded from the normal CZ4A road-going version.Purpose-built components have been used for the running gear and brakes with drive-train components specially developed by Ralliart featuring a constant-mesh close-ratio gearbox.

The exterior of the Lancer Evolution X Group N will use accessories usually found on all high-performance vehicles and familiar to all rally enthusiasts including sump-guard, floor guard with fuel tank protection and mud flaps. In the cockpit additional safety features have been added including five-point safety harnesses for the crew with bucket seats and a competition steering wheel.

As Course cars on Rally Japan, the Mitsubishi Lance Evolution Xs used will have revolving roof lights as well as a siren and loudspeaker to warn the many thousands a of spectators expected on the stages that the competitors will be arriving shortly.

Link to comment
Share on other sites

1oν τωρα το εξηγησες καλα&θα συμφωνησω μονο αν μου βρεις που το διαβασες...

 

Λοιπόν διάβασε εδώ για τις δοκιμές στην Αριζόνα και το σασί που είναι Caliber.

To αρθρο λέει τα πάντα για το EVO.

http://www.turbomagazine.com/features/0805_turp_mitsubishi_evolution_x/index.html

 

Behind The Wheel: Mitsubishi Lancer Evolution IX

We Test Slide Technology

It doesn't rain much in Arizona, and the dry asphalt at Firebird Raceway is making it all too easy to put Mitsubishi's new Evo X through its paces. In the first few hard corners, the most significant difference between this car and its predecessor makes itself abundantly clear. Ignore everything you've heard-that difference is called AYC.

 

You see, the things you've heard are true-the Evo X shares a chassis with the Dodge Caliber. It's gained more than 330 pounds, and its completely redesigned engine only makes about 9 more horsepower. But push a few buttons on the dashboard and those things don't seem to matter as much, as you're magically transformed into a rally driver. Don't worry about technique-in fact, do whatever you want-come in too fast, brake too late, even hit that apex early and wait for the understeer if you want.

 

Πάντως είναι πολύ κουραστικό αντί να ανταλλάσουμε απόψεις να απολογούμαι σε κάθε απάντησή μου και να παραθέτω όλη την βιβλιογραφία. Οποιος θέλει πλέον ας πιστεύει ότι θέλει:)

Link to comment
Share on other sites

Και συνεχίζω ιδού η μικρές αλλαγές

Το παρακάτω βίντεο δείχνει τη μετατροπή μέσα σε 800 ώρες ενός Subaru Impreza STi 2008

 

http://www.youtube.com/watch?v=GtRzDBiLXT4

 

Και Τα Lancer Evolution X θα είναι προδιαγραφών Group N και θα περιλαμβάνουν διάφορα νέα χαρακτηριστικά που δημιουργήθηκαν σε στενή συνεργασία με το Αγωνιστικό Τμήμα Τεχνικής Εξέλιξης των Mitsubishi Motors & Ralliart Inc.

 

Σ’ αυτές τις νέες εξελίξεις περιλαμβάνεται η ενσωμάτωση του αγωνιστικού κλωβού ασφαλείας (roll cage) στο αμάξωμα του αυτοκινήτου με εκτενείς ενισχύσεις που συνεπάγονται εξαιρετική αναβάθμιση της αντοχής και της ακαμψίας του αυτοκινήτου σε σχέση με την απλή έκδοση δρόμου.

 

Ειδικά κατασκευασμένα εξαρτήματα έχουν χρησιμοποιηθεί σε αναρτήσεις και φρένα, ενώ δημιουργήθηκαν ειδικά εξαρτήματα για το σύστημα μετάδοσης από την Ralliart, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και ένα κιβώτιο κοντών σχέσεων.

 

Το εξωτερικό του Lancer Evolution X Group N θα φέρει εξοπλισμό που συνήθως συναντάμε σε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα όπως προστατευτικά (κάρτερ, πατώματος και ρεζερβουάρ καυσίμου), λασπωτήρες και εισαγωγή αέρα στην καμπίνα του πληρώματος.

Link to comment
Share on other sites

Και συνεχίζω ιδού η μικρές αλλαγές

Το παρακάτω βίντεο δείχνει τη μετατροπή μέσα σε 800 ώρες ενός Subaru Impreza STi 2008

http://www.youtube.com/watch?v=GtRzDBiLXT4

 

Πολύ κατατοπιστικό το video αν προσέξεις θα δείς ότι πέρα του κλωβού ασφαλείας δεν έγιναν ενισχύσεις στο ίδιο το σασί. Εννοείται ότι έγινε strip down ώστε να μετατραπεί σε αγωνιστικό. Συμφωνούμε ότι οι αλλαγές είναι μεγάλες και απαιτείται πολύωρη μετατροπή. Δεν αφορά όμως το σασί καθαυτό. Το EVO X απαιτεί εκτενείς ενισχύσεις στο σασί για τα group N specs. Αυτό εξηγείται εν μέρει διότι λόγοι κόστους απαιτούν να μοιράζεται κοινή γραμμή παραγωγής με το Caliber. To STi όμως είναι μοναδικό.

Για να μην παρεξηγηθώ ΔΕΝ λέω ότι κάποιο δεν μπορεί να μετατραπεί σε αγωνιστικό αλλά οι road versions εχουν σημαντικές διαφορές ώς προς το σασί.

Link to comment
Share on other sites

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Και κατι αλλο.Αν το σασσι, δεν αξιζε, θα τολμουσε να του βαλει 400 πανω, η Μιτσου;

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

με ποροσατε ασχημα τωρα Evo με 400 αλογαααααααα!τρελενομαι!!!!!!!!!!!!!!!:):p
Link to comment
Share on other sites

Kai i paradosi sinexizetai gia tis megales ekdoseis tou Evo.

Και τωρα που επεσε και το πετρελαιο...

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

το πιο ωραιο που διαβασα στο αρθρο απο την σελιδα πιο πανω: ''Performance will be mind-blowing – expect 0-60mph in 3.5 seconds and a top speed in excess of 170mph. It is likely to come with a manual gearbox as standard, uprated suspension, mild visual tweaks and bigger brakes too. The price? Expect to pay at least £45,000.''0-100 σε 3,5sec και τελικη 273χλμ/ω και ολα αυτα με 45.000pounds!!!
Link to comment
Share on other sites

περιπου στα 57000 ευρω δηλαδη.Βαλε να χει και τιποτα εξτρα οποτε πανω-κατω στα 60000 ευρω.

Και το Tommy Makkinen καπου τοσο δεν εβγαινε????

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Διαβασα ενα τεστ για το 400αρι σε ενα Αγγλικο περιοδικο,και το μονο που με προβληματισε,αλλα ηταν αναμενομενο,με μονο 2.000 κυβικα.ειναι οτι εχει turbo lag αισθητο.

Δεν ξερω αν κανουν και σ αυτον τον κινητηρα,υπερκυβισμο στα 2.500.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

 

Υπεροχο.Παντως που μπηκα στο Evo X ειναι καταπληκτικο.Παρα πολυ ωραια η θεση οδηγησης και το εσωτερικο του οντως εχει βελτιωθει παρα πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...