Jump to content

[MOTO] Μηχανολογικές Απορίες


peramatiotis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 70
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

αμα παρατηρησετε σε ενα 5αρι σασμαν στην τεταρτη η στροφες και τα χιλιομετρα στο κοντερ συμβαδιζουν,σε 6αρι αυτο γινετε στην 5η.τωρα αυτο που ρωτησε ο φιλος με της σχεσης.βρηκα τι ακριβως γινετε.λοιπον:οταν σε ενα αμαξι λεμε οτι η 1η εχει 2091σαλ ενοουμε οτι στον στροφαλο εχει 2901σαλ και στον τροχο κατεβαζει 1.000.δλδ στις 1000 στοφες του τροχου εχουμε 2,901 σαλ στον στροφαλο.
Link to comment
Share on other sites

^ok thanks ntinoscrypton&τους υπολοιπους!τωρα το καταλαβα...
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν οτι αμα πειράξεις τα ζίγκλερ σε ενα 2χρονο μηχανακι (π.χ. dinamik) θα βγάλει δυναμη χαμηλά και οχι ψηλά.Αυτό ισχύει;

Η μήπως "μπουκώνεις" περρισότερη βενζίνη στον κινητηρα ή το αντίθετο ώστε να μην φαίνεται τοσο μεγαλο το σκαλοπάτι που παρουσιάζεται οταν ανεβάζεις στροφές ;

DRAGONBALL RULEZ

BEST METAL BANDS: SLIPKNOT, CRADLE OF FILTH, CHILDREN OF BODOM

Link to comment
Share on other sites

το ζιγκλερ ρυθμιζει την ταση,ροη της βενζινης.αμα το ανηξεις πολυ τοτε θα εχει καλο ξεκινημα αλλα θα μπουκωνει στα ψηλα.
Link to comment
Share on other sites

οσο πιο ανοιχτη εξαγωγη τοσο πιο πολυ δυναμη.. αυτο νομιζω αρκει..

Για την ακρίβεια οταν ειναι μικρή η διατομή της εξάτμισης, υπάρχει αρκετό back-pressure, και μπορούμε να πούμε οτι ο κινητήρας "δυσκολεύεται" κάπως να βγάλει τα καυσαέρια, αρα σπαταλαται ενα μερος της ισχύς του εκεί. Βάζοντας εξάτμιση μεγαλύτερης διατομής, τα καυσαέρια φεύγουν πιο εύκολα, άρα το μοτέρ μπορει να χρησημοποιείσει την ισχυ που του έκοβε η εξατμιση για ροπή/ταχύτητα. Γενικώς οι βελτιώσεις πρώτου σταδίου φίλτρο/εξάτμιση, ΔΕΝ δινουν στο αυτοκίνητο/μηχανάκι σας extra αλογα, απλά δεν του κόβουν τα άλογα που του κόβουν τα μανίσια ανταλλακτικά. Αυτό φαίνεται πιο πολύ σε αυτοκίνητο, οπου ειναι διακριτή η διαφορά μεταξύ του μανίσιου, και πριν και μετα την εγκατάσταση ελεύθερου φίλτρου και πιο άνετης εξάτμισης.

Αγγελίες στο buy & sell μόνο!
Link to comment
Share on other sites

thanks alot file m.

 

a! kai kati allo...ti einai o strofalos? oEo?

 

Με λιγα κατανοητα λογια.ο στροφαλος(για αυτοκινητο) ειναι αυτο πραγμα που παιρνει την δυναμη απο το πιστονι(οταν ανεβοκατεβαινει το πιστονι ο οποιο ειναι συνδεδεμενο με την μπιελα,αυτη γυριζει τον στροφαλλο).Ο στροφαλλος λοιπον γυριζει ενα κατι σας γραναζι(Flywheel) (και καπου εδω στην αλυσιδα αυτη μπαινει και ο δισκος του συμπλεκτη)το οποιο μετα γυριζει το γραναζι της ταχυτητας που εχεις επιλεξει το οποιο γραναζι ''γυριζει'' το γραναζι του διαφορικου το οποιο γυριζει της ροδες. δηλαδη γινεται αυτο ->:wacko:(πιστονι) :wacko:(στροφαλλος) :wacko:(Flywheel) :wacko:(συμπλεκτης) :wacko:(γραναζι ταχυτητας) :wacko:(διαφορικο) :wacko:(ροδες)....Και υποψην οτι δεν εβαλα μεσα οτι το γραναζι ταχυτητας γυριζει τον κεντρικο αξονα ο οποιος γυριζει το διαφορικο σε ενα πισωκινητο αυτοκινητο ουτε πολλα αλλα που γυριζουν.αλλα πλακα πλακα εγω τωρα ζαλιστηκα και μην ρωτησεις να στα πω ολα αυτα με μηχανολογικους ορους ακριβως οπως γινετε γιατι θα Ξερασω απο την ζαλαδα.Αντε γεια.

Link to comment
Share on other sites

thanks alot file m.

 

a! kai kati allo...ti einai o strofalos? oEo?

 

Ο στροφαλοφόρος άξονας, απλά στρόφαλος, ειναι απο τα σημαντικότερα εξαρτήματα ενός κινητήρα. Στον στρόφαλο βρισκονται οι μπιέλες, ισάριθμες με τον αριθμό των κυλίνδρων (αρα και των πιστονιών). Οταν περιστρέφεται ο στρόφαλος, ανεβοκατεβαίνουν τα πιστόνια, και φυσικά το αντίθετο. Ο στρόφαλος την κατακορυφη κίνηση των πιστονιών την μετατρέπει σε κυκλική, ώστε να πάρει το δρόμο της προς τα επόμενα στάδια της μετάδοσης της κίνησης, (συμπλέκτης, κιβώτιο ταχυτήτων, διαφορικό). βρίσκεται στο κατώτατο μέρος του κινητήρα σε όλες τις συνηθισμένες διατάξεις. Ο στρόφαλος στα μικρά μηχανάκια, είναι πακέτο με τη μπιέλα, δηλαδή δε βγαίνει εύκολα χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία, ενώ σε μεγαλύτερους ή πιο σύνθετους κινητήρες, είναι βιδωτή απο κάτω. Ο στρόφαλος ακόμη έχει απο ένα αντίβαρο για κάθε πιστόνι, το οποίο κινείται σε αντίφαση με το πιστόνι, όταν ανεβαίνει το πιστόνι κατεβαίνει το αντίβαρο, και αντίστροφα, για την ελαχιστοποίηση των κραδασμών και της απώλειας ενέργειας, καθώς και τη μείωση τριβής του κινητήρα.

Αγγελίες στο buy & sell μόνο!
Link to comment
Share on other sites

Ο στροφαλοφόρος άξονας, απλά στρόφαλος, ειναι απο τα σημαντικότερα εξαρτήματα ενός κινητήρα. Στον στρόφαλο βρισκονται οι μπιέλες, ισάριθμες με τον αριθμό των κυλίνδρων (αρα και των πιστονιών). Οταν περιστρέφεται ο στρόφαλος, ανεβοκατεβαίνουν τα πιστόνια, και φυσικά το αντίθετο. Ο στρόφαλος την κατακορυφη κίνηση των πιστονιών την μετατρέπει σε κυκλική, ώστε να πάρει το δρόμο της προς τα επόμενα στάδια της μετάδοσης της κίνησης, (συμπλέκτης, κιβώτιο ταχυτήτων, διαφορικό). βρίσκεται στο κατώτατο μέρος του κινητήρα σε όλες τις συνηθισμένες διατάξεις. Ο στρόφαλος στα μικρά μηχανάκια, είναι πακέτο με τη μπιέλα, δηλαδή δε βγαίνει εύκολα χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία, ενώ σε μεγαλύτερους ή πιο σύνθετους κινητήρες, είναι βιδωτή απο κάτω. Ο στρόφαλος ακόμη έχει απο ένα αντίβαρο για κάθε πιστόνι, το οποίο κινείται σε αντίφαση με το πιστόνι, όταν ανεβαίνει το πιστόνι κατεβαίνει το αντίβαρο, και αντίστροφα, για την ελαχιστοποίηση των κραδασμών και της απώλειας ενέργειας, καθώς και τη μείωση τριβής του κινητήρα.

 

Μα αυτο δεν ειπα και εγω πιο πανω???? :D :rolleyes: :p

Link to comment
Share on other sites

οσο πιο ανοιχτη εξαγωγη τοσο πιο πολυ δυναμη.. αυτο νομιζω αρκει..

 

Apla kai to anoigma tis diatomis den prepei na einai terastio gia paradeigma se ena dinamik 140cc mpainei stis vaseis auti gia 200cc alla tha pigainei xeirotera apo tin eksatmisi ton 125cc tin xeiropoiiti...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ρώτησα πριν δηλαδή ισχύει?

Δηλαδη θα βγάζει την δυναμη χαμηλά?Η θα γεμίσει το σκαλοπάτι που εχει ο δίχρονος κινητήρας?

DRAGONBALL RULEZ

BEST METAL BANDS: SLIPKNOT, CRADLE OF FILTH, CHILDREN OF BODOM

Link to comment
Share on other sites

Πολλοι ζητανε V2 τετρακοσαρια supersport .Τι παραπάνω έχουν οι V2 απο τους τεσσερις σε σειρά?

DRAGONBALL RULEZ

BEST METAL BANDS: SLIPKNOT, CRADLE OF FILTH, CHILDREN OF BODOM

Link to comment
Share on other sites

αλλη αισθηση εει ο V και αλλη ο εν σειρα.εγω παντως προτημο τους V ποιο βελουδινο ηχο εχουν
Link to comment
Share on other sites

Σε τι ακριβως ομως διαφέρουν?Μπορεις λίγο να εξηγήσεις αυτή την αίσθηση που λες.Όσο για τον ήχο το έχω ακούσει και εγώ αλλα όχι απο κοντά :(

DRAGONBALL RULEZ

BEST METAL BANDS: SLIPKNOT, CRADLE OF FILTH, CHILDREN OF BODOM

Link to comment
Share on other sites

o V λόγω των γεωμετρικών του χαρακτηριστικών είναι πολύ πιο ομαλός συνήθως, λιγότεροι κραδασμοί κτλ. Αυτό ως γενικός μπούσουλας, δεν σημαίνει ότι κάθε V είναι καλύτερος από κάθε I. Eπίσης, ένας V έχει λιγότερο μήκος (ενίοτε και λιγότερο βάρος) από έναν I. Πολύ γενικά αυτά, θα πρέπει να εξετάσεις συγκεκριμένες υλοποιήσεις για να συγκρίνεις χαρακτηριστικά με ορθό τρόπο.
Link to comment
Share on other sites

λενε οτι οι V εχουν πιο απαλο ηχο δεν κανει δλδ εκεινο το χουρχουρ,ειναι πιο ιπιως.λενε ομως οτι εχουν και ποιο πολλες τριβες επηδει ειναι προς το οριζοντιο.
Link to comment
Share on other sites

O ήχος έχει σχέση με την σειρά ανάφλεξης που χρησιμοποιούν, που είναι διαφορετικός από τις I υλοποιήσεις. Οι τριβές είναι παραπάνω κυρίως γιατί έχουν περισσότερα εξαρτήμανα. Και ως γνωστόν, όσα περισσότερα κινούμενα μέρη έχεις, τόσο πιο πολλές τριβές. Γιαυτό και στα αυτοκίνητα ας πούμε μέχρι τα 2000 κυβικά προτιμούνται τα I-4 σύνολα, χωρίς να υπάρχουν και οι εξαιρέσεις προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Βέβαια υπεισέρχεται και ο λεγόμενος ιδανικός όγκος του κάθε κυλίνδρου στην απόφαση για Ι-4, V6, V8 κτλ.
Link to comment
Share on other sites

Προσφέρουν ομως περισσοτερο ιπποδύναμη ή ροπη απο τα Ι-4 ή ειναι στα ίδια επίπεδα?

DRAGONBALL RULEZ

BEST METAL BANDS: SLIPKNOT, CRADLE OF FILTH, CHILDREN OF BODOM

Link to comment
Share on other sites

Έχω και εγώ 3 ερωτήσεις, για αυτοκίνητο όμως.

1. Όταν έχει κινηση και είμαστε νεκρά-πρώτη-νεκρά, να βγάζουμε την ταχύτητα ή να πατάμε συμπλέκτη?

2. Αξίζει να βγάζεις την ταχύτητα όταν είσαι σε κατηφόρα ή δεν κάνεις οικονομία?

3. Όταν είμαστε σε απόσταση από κόκκινο σηματοδότη και πρέπει να σταματήσουμε, μπορώ να ρίχνω ταχύτητα (π.χ. από τετάρτη σε τρίτη) για να φρενάρει το αμάξι?

Link to comment
Share on other sites

1. Kαλύτερα να βγάζεις την ταχύτητα, δεν φθείρεις το ρουλεμάν του συμπλέκτη έτσι. Αν χαλάσει το ρουλεμάν, αλλάζεις όλο το σετ μαζί συνήθως.

 

2. Ταχύτητα βγάζεις μόνο σε καρμπυρατερατο. Όλα τα σύγχρονα αμάξια έχουν cut-off στην παροχή. Με απλά λόγια, αν έχεις πάνω από 2k περίπου στροφές και καθόλου γκάζι, ο ψεκασμός διακόπτεται εντελώς και έχεις μηδενική κατανάλωση. Η κίνηση συντηρείται από την μηχανική ενέργεια του συνόλου.

 

3. Ναι, μάλιστα αυτό είναι μία από τις μεθόδους για την μείωση της κατανάλωσης.

Link to comment
Share on other sites

1. Kαλύτερα να βγάζεις την ταχύτητα, δεν φθείρεις το ρουλεμάν του συμπλέκτη έτσι. Αν χαλάσει το ρουλεμάν, αλλάζεις όλο το σετ μαζί συνήθως.

 

2. Ταχύτητα βγάζεις μόνο σε καρμπυρατερατο. Όλα τα σύγχρονα αμάξια έχουν cut-off στην παροχή. Με απλά λόγια, αν έχεις πάνω από 2k περίπου στροφές και καθόλου γκάζι, ο ψεκασμός διακόπτεται εντελώς και έχεις μηδενική κατανάλωση. Η κίνηση συντηρείται από την μηχανική ενέργεια του συνόλου.

 

3. Ναι, μάλιστα αυτό είναι μία από τις μεθόδους για την μείωση της κατανάλωσης.

 

Ευχαριστώ φίλε!

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε πάντα ταχύτητα στο αυτοκίνητο και κατεβάζουμε ταχύτητες στο φρενάρισμα, όχι μόνο για οικονομία αλλά και για ασφάλεια.

 

Το να τσουλάς με νεκρά είναι λάθος τρόπος οδήγησης.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε πάντα ταχύτητα στο αυτοκίνητο και κατεβάζουμε ταχύτητες στο φρενάρισμα, όχι μόνο για οικονομία αλλά και για ασφάλεια.

 

Το να τσουλάς με νεκρά είναι λάθος τρόπος οδήγησης.

Εχεις απόλυτο δίκιο.Αν δεν κανω λάθος αυτο πρέπει να στο είχε πει και ο δάσκαλος της οδήγησης.:p

 

Παντως σε κατηφορα καλύτερα είναι να έχουμε ταχύτητα για περρισοτερη ασφάλεια.Ασε που έτσι δεν φθιρονται και πολυ τα τακακια απο τα φρένα.

Αυτο που διακόπτεται ο ψεκασμος σίγουρα ισχύει?Γιατι δεν εχω προσεξει καμια διαφορα στον ήχο που να μου λεει οτι στον κινητηρα δεν γίνεται καυση.

DRAGONBALL RULEZ

BEST METAL BANDS: SLIPKNOT, CRADLE OF FILTH, CHILDREN OF BODOM

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...