FotiSpeaking Δημ. December 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2007 thanks alot file m. a! kai kati allo...ti einai o strofalos? oEo? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. December 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2007 αμα παρατηρησετε σε ενα 5αρι σασμαν στην τεταρτη η στροφες και τα χιλιομετρα στο κοντερ συμβαδιζουν,σε 6αρι αυτο γινετε στην 5η.τωρα αυτο που ρωτησε ο φιλος με της σχεσης.βρηκα τι ακριβως γινετε.λοιπον:οταν σε ενα αμαξι λεμε οτι η 1η εχει 2091σαλ ενοουμε οτι στον στροφαλο εχει 2901σαλ και στον τροχο κατεβαζει 1.000.δλδ στις 1000 στοφες του τροχου εχουμε 2,901 σαλ στον στροφαλο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. December 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2007 ^ok thanks ntinoscrypton&τους υπολοιπους!τωρα το καταλαβα... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Anub1s Δημ. December 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2007 Μου είπαν οτι αμα πειράξεις τα ζίγκλερ σε ενα 2χρονο μηχανακι (π.χ. dinamik) θα βγάλει δυναμη χαμηλά και οχι ψηλά.Αυτό ισχύει; Η μήπως "μπουκώνεις" περρισότερη βενζίνη στον κινητηρα ή το αντίθετο ώστε να μην φαίνεται τοσο μεγαλο το σκαλοπάτι που παρουσιάζεται οταν ανεβάζεις στροφές ; Παράθεση DRAGONBALL RULEZ BEST METAL BANDS: SLIPKNOT, CRADLE OF FILTH, CHILDREN OF BODOM Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. December 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2007 το ζιγκλερ ρυθμιζει την ταση,ροη της βενζινης.αμα το ανηξεις πολυ τοτε θα εχει καλο ξεκινημα αλλα θα μπουκωνει στα ψηλα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oresti Δημ. December 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2007 οσο πιο ανοιχτη εξαγωγη τοσο πιο πολυ δυναμη.. αυτο νομιζω αρκει.. Για την ακρίβεια οταν ειναι μικρή η διατομή της εξάτμισης, υπάρχει αρκετό back-pressure, και μπορούμε να πούμε οτι ο κινητήρας "δυσκολεύεται" κάπως να βγάλει τα καυσαέρια, αρα σπαταλαται ενα μερος της ισχύς του εκεί. Βάζοντας εξάτμιση μεγαλύτερης διατομής, τα καυσαέρια φεύγουν πιο εύκολα, άρα το μοτέρ μπορει να χρησημοποιείσει την ισχυ που του έκοβε η εξατμιση για ροπή/ταχύτητα. Γενικώς οι βελτιώσεις πρώτου σταδίου φίλτρο/εξάτμιση, ΔΕΝ δινουν στο αυτοκίνητο/μηχανάκι σας extra αλογα, απλά δεν του κόβουν τα άλογα που του κόβουν τα μανίσια ανταλλακτικά. Αυτό φαίνεται πιο πολύ σε αυτοκίνητο, οπου ειναι διακριτή η διαφορά μεταξύ του μανίσιου, και πριν και μετα την εγκατάσταση ελεύθερου φίλτρου και πιο άνετης εξάτμισης. Παράθεση Αγγελίες στο buy & sell μόνο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
celica1972 Δημ. December 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2007 thanks alot file m. a! kai kati allo...ti einai o strofalos? oEo? Με λιγα κατανοητα λογια.ο στροφαλος(για αυτοκινητο) ειναι αυτο πραγμα που παιρνει την δυναμη απο το πιστονι(οταν ανεβοκατεβαινει το πιστονι ο οποιο ειναι συνδεδεμενο με την μπιελα,αυτη γυριζει τον στροφαλλο).Ο στροφαλλος λοιπον γυριζει ενα κατι σας γραναζι(Flywheel) (και καπου εδω στην αλυσιδα αυτη μπαινει και ο δισκος του συμπλεκτη)το οποιο μετα γυριζει το γραναζι της ταχυτητας που εχεις επιλεξει το οποιο γραναζι ''γυριζει'' το γραναζι του διαφορικου το οποιο γυριζει της ροδες. δηλαδη γινεται αυτο ->:wacko:(πιστονι) :wacko:(στροφαλλος) :wacko:(Flywheel) :wacko:(συμπλεκτης) :wacko:(γραναζι ταχυτητας) :wacko:(διαφορικο) :wacko:(ροδες)....Και υποψην οτι δεν εβαλα μεσα οτι το γραναζι ταχυτητας γυριζει τον κεντρικο αξονα ο οποιος γυριζει το διαφορικο σε ενα πισωκινητο αυτοκινητο ουτε πολλα αλλα που γυριζουν.αλλα πλακα πλακα εγω τωρα ζαλιστηκα και μην ρωτησεις να στα πω ολα αυτα με μηχανολογικους ορους ακριβως οπως γινετε γιατι θα Ξερασω απο την ζαλαδα.Αντε γεια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oresti Δημ. December 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2007 thanks alot file m. a! kai kati allo...ti einai o strofalos? oEo? Ο στροφαλοφόρος άξονας, απλά στρόφαλος, ειναι απο τα σημαντικότερα εξαρτήματα ενός κινητήρα. Στον στρόφαλο βρισκονται οι μπιέλες, ισάριθμες με τον αριθμό των κυλίνδρων (αρα και των πιστονιών). Οταν περιστρέφεται ο στρόφαλος, ανεβοκατεβαίνουν τα πιστόνια, και φυσικά το αντίθετο. Ο στρόφαλος την κατακορυφη κίνηση των πιστονιών την μετατρέπει σε κυκλική, ώστε να πάρει το δρόμο της προς τα επόμενα στάδια της μετάδοσης της κίνησης, (συμπλέκτης, κιβώτιο ταχυτήτων, διαφορικό). βρίσκεται στο κατώτατο μέρος του κινητήρα σε όλες τις συνηθισμένες διατάξεις. Ο στρόφαλος στα μικρά μηχανάκια, είναι πακέτο με τη μπιέλα, δηλαδή δε βγαίνει εύκολα χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία, ενώ σε μεγαλύτερους ή πιο σύνθετους κινητήρες, είναι βιδωτή απο κάτω. Ο στρόφαλος ακόμη έχει απο ένα αντίβαρο για κάθε πιστόνι, το οποίο κινείται σε αντίφαση με το πιστόνι, όταν ανεβαίνει το πιστόνι κατεβαίνει το αντίβαρο, και αντίστροφα, για την ελαχιστοποίηση των κραδασμών και της απώλειας ενέργειας, καθώς και τη μείωση τριβής του κινητήρα. Παράθεση Αγγελίες στο buy & sell μόνο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
celica1972 Δημ. December 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 4, 2007 Ο στροφαλοφόρος άξονας, απλά στρόφαλος, ειναι απο τα σημαντικότερα εξαρτήματα ενός κινητήρα. Στον στρόφαλο βρισκονται οι μπιέλες, ισάριθμες με τον αριθμό των κυλίνδρων (αρα και των πιστονιών). Οταν περιστρέφεται ο στρόφαλος, ανεβοκατεβαίνουν τα πιστόνια, και φυσικά το αντίθετο. Ο στρόφαλος την κατακορυφη κίνηση των πιστονιών την μετατρέπει σε κυκλική, ώστε να πάρει το δρόμο της προς τα επόμενα στάδια της μετάδοσης της κίνησης, (συμπλέκτης, κιβώτιο ταχυτήτων, διαφορικό). βρίσκεται στο κατώτατο μέρος του κινητήρα σε όλες τις συνηθισμένες διατάξεις. Ο στρόφαλος στα μικρά μηχανάκια, είναι πακέτο με τη μπιέλα, δηλαδή δε βγαίνει εύκολα χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία, ενώ σε μεγαλύτερους ή πιο σύνθετους κινητήρες, είναι βιδωτή απο κάτω. Ο στρόφαλος ακόμη έχει απο ένα αντίβαρο για κάθε πιστόνι, το οποίο κινείται σε αντίφαση με το πιστόνι, όταν ανεβαίνει το πιστόνι κατεβαίνει το αντίβαρο, και αντίστροφα, για την ελαχιστοποίηση των κραδασμών και της απώλειας ενέργειας, καθώς και τη μείωση τριβής του κινητήρα. Μα αυτο δεν ειπα και εγω πιο πανω???? :D :rolleyes: :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. December 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2007 οσο πιο ανοιχτη εξαγωγη τοσο πιο πολυ δυναμη.. αυτο νομιζω αρκει.. Apla kai to anoigma tis diatomis den prepei na einai terastio gia paradeigma se ena dinamik 140cc mpainei stis vaseis auti gia 200cc alla tha pigainei xeirotera apo tin eksatmisi ton 125cc tin xeiropoiiti... Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Anub1s Δημ. December 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2007 Αυτο που ρώτησα πριν δηλαδή ισχύει? Δηλαδη θα βγάζει την δυναμη χαμηλά?Η θα γεμίσει το σκαλοπάτι που εχει ο δίχρονος κινητήρας? Παράθεση DRAGONBALL RULEZ BEST METAL BANDS: SLIPKNOT, CRADLE OF FILTH, CHILDREN OF BODOM Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Anub1s Δημ. December 6, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2007 Πολλοι ζητανε V2 τετρακοσαρια supersport .Τι παραπάνω έχουν οι V2 απο τους τεσσερις σε σειρά? Παράθεση DRAGONBALL RULEZ BEST METAL BANDS: SLIPKNOT, CRADLE OF FILTH, CHILDREN OF BODOM Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. December 6, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2007 αλλη αισθηση εει ο V και αλλη ο εν σειρα.εγω παντως προτημο τους V ποιο βελουδινο ηχο εχουν Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Anub1s Δημ. December 6, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2007 Σε τι ακριβως ομως διαφέρουν?Μπορεις λίγο να εξηγήσεις αυτή την αίσθηση που λες.Όσο για τον ήχο το έχω ακούσει και εγώ αλλα όχι απο κοντά :( Παράθεση DRAGONBALL RULEZ BEST METAL BANDS: SLIPKNOT, CRADLE OF FILTH, CHILDREN OF BODOM Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drdino Δημ. December 7, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2007 o V λόγω των γεωμετρικών του χαρακτηριστικών είναι πολύ πιο ομαλός συνήθως, λιγότεροι κραδασμοί κτλ. Αυτό ως γενικός μπούσουλας, δεν σημαίνει ότι κάθε V είναι καλύτερος από κάθε I. Eπίσης, ένας V έχει λιγότερο μήκος (ενίοτε και λιγότερο βάρος) από έναν I. Πολύ γενικά αυτά, θα πρέπει να εξετάσεις συγκεκριμένες υλοποιήσεις για να συγκρίνεις χαρακτηριστικά με ορθό τρόπο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. December 7, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2007 λενε οτι οι V εχουν πιο απαλο ηχο δεν κανει δλδ εκεινο το χουρχουρ,ειναι πιο ιπιως.λενε ομως οτι εχουν και ποιο πολλες τριβες επηδει ειναι προς το οριζοντιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drdino Δημ. December 7, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2007 O ήχος έχει σχέση με την σειρά ανάφλεξης που χρησιμοποιούν, που είναι διαφορετικός από τις I υλοποιήσεις. Οι τριβές είναι παραπάνω κυρίως γιατί έχουν περισσότερα εξαρτήμανα. Και ως γνωστόν, όσα περισσότερα κινούμενα μέρη έχεις, τόσο πιο πολλές τριβές. Γιαυτό και στα αυτοκίνητα ας πούμε μέχρι τα 2000 κυβικά προτιμούνται τα I-4 σύνολα, χωρίς να υπάρχουν και οι εξαιρέσεις προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Βέβαια υπεισέρχεται και ο λεγόμενος ιδανικός όγκος του κάθε κυλίνδρου στην απόφαση για Ι-4, V6, V8 κτλ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Anub1s Δημ. December 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2007 Προσφέρουν ομως περισσοτερο ιπποδύναμη ή ροπη απο τα Ι-4 ή ειναι στα ίδια επίπεδα? Παράθεση DRAGONBALL RULEZ BEST METAL BANDS: SLIPKNOT, CRADLE OF FILTH, CHILDREN OF BODOM Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drdino Δημ. December 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2007 Eξαρτάται από την υλοποίηση. Δεν μπορείς να αναφερθείς γενικά σε κάτι τέτοιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hurin Δημ. December 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2007 Έχω και εγώ 3 ερωτήσεις, για αυτοκίνητο όμως. 1. Όταν έχει κινηση και είμαστε νεκρά-πρώτη-νεκρά, να βγάζουμε την ταχύτητα ή να πατάμε συμπλέκτη? 2. Αξίζει να βγάζεις την ταχύτητα όταν είσαι σε κατηφόρα ή δεν κάνεις οικονομία? 3. Όταν είμαστε σε απόσταση από κόκκινο σηματοδότη και πρέπει να σταματήσουμε, μπορώ να ρίχνω ταχύτητα (π.χ. από τετάρτη σε τρίτη) για να φρενάρει το αμάξι? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drdino Δημ. December 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2007 1. Kαλύτερα να βγάζεις την ταχύτητα, δεν φθείρεις το ρουλεμάν του συμπλέκτη έτσι. Αν χαλάσει το ρουλεμάν, αλλάζεις όλο το σετ μαζί συνήθως. 2. Ταχύτητα βγάζεις μόνο σε καρμπυρατερατο. Όλα τα σύγχρονα αμάξια έχουν cut-off στην παροχή. Με απλά λόγια, αν έχεις πάνω από 2k περίπου στροφές και καθόλου γκάζι, ο ψεκασμός διακόπτεται εντελώς και έχεις μηδενική κατανάλωση. Η κίνηση συντηρείται από την μηχανική ενέργεια του συνόλου. 3. Ναι, μάλιστα αυτό είναι μία από τις μεθόδους για την μείωση της κατανάλωσης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hurin Δημ. December 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2007 1. Kαλύτερα να βγάζεις την ταχύτητα, δεν φθείρεις το ρουλεμάν του συμπλέκτη έτσι. Αν χαλάσει το ρουλεμάν, αλλάζεις όλο το σετ μαζί συνήθως. 2. Ταχύτητα βγάζεις μόνο σε καρμπυρατερατο. Όλα τα σύγχρονα αμάξια έχουν cut-off στην παροχή. Με απλά λόγια, αν έχεις πάνω από 2k περίπου στροφές και καθόλου γκάζι, ο ψεκασμός διακόπτεται εντελώς και έχεις μηδενική κατανάλωση. Η κίνηση συντηρείται από την μηχανική ενέργεια του συνόλου. 3. Ναι, μάλιστα αυτό είναι μία από τις μεθόδους για την μείωση της κατανάλωσης. Ευχαριστώ φίλε! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drdino Δημ. December 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2007 Np! :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. December 9, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2007 Έχουμε πάντα ταχύτητα στο αυτοκίνητο και κατεβάζουμε ταχύτητες στο φρενάρισμα, όχι μόνο για οικονομία αλλά και για ασφάλεια. Το να τσουλάς με νεκρά είναι λάθος τρόπος οδήγησης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Anub1s Δημ. December 9, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2007 Έχουμε πάντα ταχύτητα στο αυτοκίνητο και κατεβάζουμε ταχύτητες στο φρενάρισμα, όχι μόνο για οικονομία αλλά και για ασφάλεια. Το να τσουλάς με νεκρά είναι λάθος τρόπος οδήγησης. Εχεις απόλυτο δίκιο.Αν δεν κανω λάθος αυτο πρέπει να στο είχε πει και ο δάσκαλος της οδήγησης.:p Παντως σε κατηφορα καλύτερα είναι να έχουμε ταχύτητα για περρισοτερη ασφάλεια.Ασε που έτσι δεν φθιρονται και πολυ τα τακακια απο τα φρένα. Αυτο που διακόπτεται ο ψεκασμος σίγουρα ισχύει?Γιατι δεν εχω προσεξει καμια διαφορα στον ήχο που να μου λεει οτι στον κινητηρα δεν γίνεται καυση. Παράθεση DRAGONBALL RULEZ BEST METAL BANDS: SLIPKNOT, CRADLE OF FILTH, CHILDREN OF BODOM Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.