teokeh Δημ. January 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2005 Όπως και να έχει η κατάσταση, το θέμα είναι πως σαν "value for money" οι κατοστάρες βενζίνες δεν συμφέρουν σε τίποτα παρά μόνο στο ηθικό του εκάστοτε καταναλωτή και στις τσέπες πολλών άλλων...πλήν του καταναλωτή. ;) ;) Παρεπιπτόντως, φθηνή και καλή βενζίνη έχει ο AEGEAN στην Φλέμινγκ, πρώην Ε.Π. Πάντα απο αυτόν βάζω, στάνταρ ποιότητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. January 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2005 Στην πιό πάνω αναφορά μου έκανα λάθος στο 2). Ήθελα να πώ : Από την παράγραφο που παραθέτεις (15). Ακόμη στην τιμή σου είπα ότι αυτή την στιγμή το πρατήριο της AEGEAN πουλάει 0,67€ ενώ εσύ μου λές το ''δικό'' σου ότι πουλάει 0,686€. Ποιό είναι φθηνότερο; Όσο για τον φίλτατο Νίκο..ρε σύ..όταν ακούω ότι η βενζίνη περιέχει κάρβουνο..τι μπορώ να πω; Ο καθένας λέει το κοντό του και το μακρύ του.. Πάντα φιλικά.. Εβαλα και ως δεικτη τη ποιοτητα της βενζινης αν δεν το προσεξες. Για τα πρατηρια που αναφερεις, βγαλε απο αυτο το αθροισμα της ΕΚΟ, τα ΕΛΔΑ-Μαμιδακης και ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι λιγοτερα τελικα της ΕΚΟ. Για την 100αρα βενζινη,ειδικα της Shell δεν συμφερει με τιποτα καθως η τιμη της ειναι παντου 1.10 €/lt . Της BP τη 100αρα τη βρισκεις και με 88-90 λεπτα,παλι ομως δεν παυει να ειναι ασυμφορη. Πιστευω πως η BP και η SHELL βασιζονται στο ονομα που εχουν αλλα και στην ποιοτικοτερη βενζινη. Οπως και να το κανουμε ειναι κλασεις ανωτερες απο ΕΚΟ,Aegean κλπ κλπ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
O Tifosi Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Φιλε μου σε βλεπω πολυ σιγουρο για καποια πραγματα... Θα ηθελα ως εκ τουτου να σε ρωτησω καποια πραγματα... -Κατα ποσο εισαι σιγουρος οτι η βενζινη που βαζουμε στην Ελλαδα μαρκας Βritish Petrol και Shell ειναι απο το εξωτερικο...Γιατι εμενα μου εχουν πει,πώς ολες απο τα ιδια διυλιστηρια βγαινουν...Και οτι το BP του μπαμρμπα ΜΗτσου στην Εθνικη οδο ή σε ενα απομακρυσμενο χωριο, δεν δυναται να εχει βενζινη που του εχει ερθει απο την Αγγλια... Αν μπορουσε καποιος να μου διασφαλισει το ανωτερω, θα εβαζα πολυ ευχαριστως Shell...Πλεον ομως δεν βαζω Racing επειδη ειναι πανακριβη,αλλα βαζω 100αρα ΕΚΟ απο πρατηριο γνωστου, και αποδεδειγμενα ειναι παρα μα παρα πολυ καλη... Οσο για το οτι η 100αρα εχει μονο καλη επιδραση στην ψυχολογια του οδηγου, δεν συμφωνω καθολου... Αν θελεις περνα μια βολτα απο forum αυτοκινητων με κινητηρες FSi, να σου πουν τι εγινε οταν επιχειρησαν να βαλουν 95αρα στον κινητηρα τους... :worry: Φιλος μου που βαζει μια ζωη 95αρα και δεν ειχε προβλημα,εβαλε μια φορα 100αρα και δεν αναγνωριζε το πώς φορτωναν οι ταχυτητές του...Δεν ειχε παραπανω αλογα...Ελπιζω αυτο να ειναι αυτονοητο για ολους... Προσωπικα ειμαι φοιτητης,και εχω επιλεξει να βαζω μονο κατοσταρα,συνηθως ΕΚΟ ή BP. Αυτα :) Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/O_Tifosi/22469/369781/0/3.JPG Tifosi : Βοηθός Συντονιστή συζητήσεων στο forum της Nokia @ myphone.gr Θες ένα πολύ καλό RCD-MP3 αυτοκινήτου της Sony,σε άψογη κατάσταση και δώρο ένα αυθεντικό Joystick της Sony για εύκολο χειρισμό...? Εαν ναι,ρίξε μια ματιά εδώ! ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Ειδικα για τους κινητηρες FSi με 100αρες βενζινες αποδιδουν και περισσοτερα αλογα... Για την ακριβεια μονο με 100αρες αποδιδουν τα 115 που υποσχεται ο κατασκευαστης για τα 1600cc!! Με απλες 95αρες η ιπποδυναμη ειναι αισθητα μειωμενη.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kirkonet Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Φίλε NRG, στο συνολικό άθροισμα της ΕΚΟ σαφώς και προσμετρούνται και τα πρατήρια της ΕΛΔΑ – ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ αφού όπως είναι γνωστό είχε γίνει εξαγορά αυτών από την ΕΚΟ. Και στην τελική δουλεύουν κάτω από κοινό σήμα. Οπότε σαφώς και προσμετρούνται. Εάν έχεις προσέξει δε, όλα τα πρατήρια της ΕΛΔΑ – ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ έχουν αλλάξει και έχουν γίνει ΕΚΟ. Είναι παρόμοια περίπτωση όπως με τα πρατήρια της TEXACO. Όσον αφορά για τον ποιο λόγο είναι ακριβότερες θα συμφωνήσω στο ότι στηρίζονται στο διεθνές όνομα και 'βάρος' που έχουν αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι ποιοτικότερες των αντίστοιχων ελληνικών εταιριών.. αφού και αυτές αγοράζουν από τα ελληνικά διυλιστήρια. Οι πολυεθνικές στην Ελλάδα είναι καθαρά εμπορικές επιχειρήσεις. Δεν έχουν καθετοποιημένη δραστηριότητα στην αγορά (εξόρυξη – διύλιση –διακίνηση –πώληση) καθότι δεν έχουν δικά τους διυλιστήρια στην χώρα μας. Αντίθετα, κάνουν μόνο τους μεσάζοντες ανάμεσα στα διυλιστήρια και στους πρατηριούχους. Επομένως και το παραμύθι ότι είναι κλάσεις ανώτερες από τις αντίστοιχες ελληνικές είναι ένα μεγάλο ψέμα. ;) Είδατε λοιπόν τι κάνει το καλό μάρκετινγκ και η διαφήμιση; Το κακό είναι ότι αυτή την άποψη δεν την έχεις μόνο εσύ φίλε μου, αλλά το σύνολο του πληθυσμού. :confused: Και δυστυχώς λεβέντες μου.. βλέπετε πως σκέφτεται ο μέσος έλληνας.. πάντα θεωρεί ότι το ξένο, το εισαγόμενο είναι καλύτερο από το ελληνικό. Σε αυτό το μπόρ – ντελό ..που λέγεται Ελλάδα και δεν παράγει τίποτα απολύτως.. κοιτάμε πώς να κάνουμε μάγκες τους ξένους. Εισάγουμε από οδοντογλυφίδες μέχρι και αυτοκίνητα και αντί να κοιτάξουμε να τσοντάρουμε τα χρήματα μας στην ελληνική αγορά.. με την βλακεία μας κοιτάμε να τα εξάγουμε και αυτά. (Για τον πληθωρισμό δεν θα μιλήσω.. περαστικά σας.. με την υποστήριξη σας.. στο ακριβότερο που και κατά την γνώμη σας.. είναι καλύτερο.. αφού ούτε τους βασικούς ‘νόμους’ της αγοράς (προσφορά – ζήτηση ) δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε). Είναι που είναι εισαγόμενο προϊόν το πετρέλαιο.. τουλάχιστον ας αφήσουμε την εμπορία του σε ελληνικές εταιρίες ρε μάγκες.. αρκετά με αυτό το παραμύθι. ;) Η TEXACO και η Mobil πήραν μπούλο.. ώρα να παίρνει η Shell και η bp. Και μην μου πείτε τι θα κάνουν όλοι αυτοί οι πρατηριούχοι, δεν θα μείνουν άνεργοι.. μην στεναχωριέστε.. να κάνουν ότι έγινε στην περίπτωση των αμερικανικών εταιριών. Ας λειτουργήσουν υπό νέο σήμα. Ένα έχω να σας πω για να καταλάβετε πως σκέφτονται οι ξένοι.. :!: δουλεύω σε μία εταιρία και πριν ένα χρόνο μας ήρθε για 6 μήνες ένας Βρετανός διευθυντής. Κινητό με σύνδεση Vodafone (όταν τον ρώτησα γιατί μου είπε ότι έχει το καλύτερο σήμα!), η τράπεζα με την οποία συνεργαζόταν ήταν η HSBC (και με έστελνε να κάνω τις δουλειές του, εν τω μεταξύ αυτός έμενε Πανόραμα και η κοντινότερη HSBC είναι στη Καλαμαριά!!!) , βενζίνη πάντα από bp και φυσικά.. ποτέ κρασάκι ή ρετσίνα.. μόνο ουίσκι ( αυτό μου έμεινε γιατί μία μέρα προτού κλείσουμε για γιορτές.. κάναμε παρτάκι.. α, το ουίσκι σκοτσέζικο φυσικά, τι νομίζατε; :D ). Αυτό για να δείτε πως σκέφτεται ο κάθε Άγγλος, Γάλλος, Γερμανός, Ολλανδός και πόσο διαφορετική νοοτροπία έχει ο μπουρτζόβλαχος Έλληνας που προσπαθεί να τους μιμηθεί.. όχι στα καλά.. αλλά στην λακαμία. :whistle: Φίλε Τιφόζι τα αρχικά bp δεν σημαίνουν British Petrol αλλά British Petroleum (έτσι πληροφοριακά ;) ). Όσο για το ότι τα αυτοκίνητα με τεχνολογία FSI χρειάζονται καύσιμα σαφώς ποιοτικότερα από την απλή αμόλυβδη είναι γνωστό αλλά ξεχνάς ότι τα αυτοκίνητα με τεχνολογία FSI είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Ο αριθμός τους σε σχέση με το σύνολο των αυτοκινήτων της χώρας είναι μηδαμινός αφού η πλειοψηφία των αυτοκινήτων στην χώρα μας.. είναι απλά 16βάλβιδα καταλυτικά μικρού κυβισμού αυτοκίνητα. Εξάλλου η τεχνολογία FSI έχει να διανύσει πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να καθιερωθεί στην αγορά αφού και η ίδια όπως γνωρίζεις αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα. Το σύνολο της χώρας δεν διαθέτει ούτε υπέρ -τροφοδοτούμενα, ούτε αυτοκίνητα άμεσου ψεκασμού. Οπότε μην πιάνεσαι από τις εξαιρέσεις αλλά κοίτα τον κανόνα. Και επανέρχομαι με νέες πληροφορίες: 1) Η V-Power Racing έρχεται στην Ελλάδα όχι μόνο από την Ολλανδία αλλά και από την Γαλλία (επομένως εισάγεται από δύο χώρες) από το διυλιστήριο Pernis το οποίο ανήκει στην Shell. 2) Θα σας κουφάνω με τα στοιχεία που μαζεύω.. βρήκα περίπτωση αυτοκινήτου το οποίο δούλευε καλύτερα με βενζίνη 95 οκτανίων στις χαμηλό - μεσαίες στροφές παρά με 100άρα!!! :blink: Στο θέμα των αυξημένων επιδόσεων μαζεύω αρκετό υλικό και θα το δημοσιεύσω όλο μαζί. Έχω πολλές δυναμομετρήσεις που αποδεικνύουν ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν παράγουν παραπάνω δύναμη σε ένα μεγάλο φάσμα στροφών παρά μόνο στις υψηλές στροφές. Μόνο εκεί δηλαδή οι 100άρες παίρνουν κεφάλι. 3) Να είστε καλά μέχρι το επόμενο ‘χτύπημα’ μου.. και μαυρίστε τα κοπρόσκυλα.. κάθε λογής (όποιος το έπιασε.. το έπιασε). 4) Μην με παρεξηγείτε για τον τρόπο που γράφω.. έτσι είναι το στυλ μου.. να τα χώνω! :) Δεν έχω πρόβλημα.. ούτε βρίσκομαι στα μαχαίρια με κανέναν από εσάς. Όλοι είμαστε μια μεγάλη παρέα.. :happy: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Οχι θα κανω μαγκα τον Ελληνα...: Στο site του ΥΠΑΝ στα προστιμα: 8 πρατηρια ηταν EKO 4 BP 2 Shell Το δειγμα ειναι πολυ μικρο αλλα και οι διαφορες οπως βλεπεις ειναι τεραστιες. Οποτε δεν θα κανω μαγκα τον Ελληνα φιλε μου,να παει να μαμηθει καλυτερα θα προτεινα ;) Αν θελουν μπορουν να καταπολεμησουν τη νοθεια κανοντας ελεγχους η εταιρια,δεν το κανει ομως η ΕΚΟ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kirkonet Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Τώρα ρε φίλε NRG το να κάνεις τον Έλληνα μάγκα τι σχέση έχει; Αλλά με την δική σου λογική γι' αυτό όλοι οι Ευρωπαίοι μας έχουν στην φάπα. Και θα μας έχουν για πάντα αν σκεφτόμαστε σαν και εσένα.Γκιαούρηδες γεννηθήκαμε,αλλά γκιαούρηδες δεν θα πεθάνουμε. Τουλάχιστον όχι εγώ. Ο λαμάκας της υπόθεσης είναι ο πρατηριούχος και όχι η εταιρία. Καμιά εταιρία δεν διανέμει καύσιμα νοθευμένα. Και δεν μου λές ρε άτομο..άντε και η Shell κάνει ελέγχους όπως λές και πάλι βρίσκει νοθευμένα πρατήρια.Δηλαδή εάν δεν έκανε τι θα έβρισκε; 2)Όταν λες δεν θα κάνεις τους Έλληνες μάγκες τι εννοείς; Δηλαδή στην bp και στην Shell Άγγλοι τα δουλεύουν τα πρατήρια και είναι λιγότερο νοθευμένα; 3)Εσύ στο αμάξι σου ή στο μηχανάκι σου χρησιμοποιείς πετρέλαιο κίνησης και χολοσκάς τόσο για το πόσα πρατήρια είναι νοθευμένα και δεν δίνεις βάρος σε ποιό καύσιμο ήταν νοθευμένα; 4)Τότε και με την δική σου λογική όσο αφορά την νοθεία..τα πιό ασφαλή πρατήρια για ανεφοδιασμό καυσίμων είναι τα Kaoil,Revoil,Dracoil,Jetoil και λοιπά oil που δεν υπάρχουν στην λίστα του υπουργείου.Ή κάνω λάθος; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Τώρα ρε φίλε NRG το να κάνεις τον Έλληνα μάγκα τι σχέση έχει; Αλλά με την δική σου λογική γι' αυτό όλοι οι Ευρωπαίοι μας έχουν στην φάπα. Και θα μας έχουν για πάντα αν σκεφτόμαστε σαν και εσένα.Γκιαούρηδες γεννηθήκαμε,αλλά γκιαούρηδες δεν θα πεθάνουμε. Τουλάχιστον όχι εγώ. Ο λαμάκας της υπόθεσης είναι ο πρατηριούχος και όχι η εταιρία. Καμιά εταιρία δεν διανέμει καύσιμα νοθευμένα. Και δεν μου λές ρε άτομο..άντε και η Shell κάνει ελέγχους όπως λές και πάλι βρίσκει νοθευμένα πρατήρια.Δηλαδή εάν δεν έκανε τι θα έβρισκε; 2)Όταν λες δεν θα κάνεις τους Έλληνες μάγκες τι εννοείς; Δηλαδή στην bp και στην Shell Άγγλοι τα δουλεύουν τα πρατήρια και είναι λιγότερο νοθευμένα; 3)Εσύ στο αμάξι σου ή στο μηχανάκι σου χρησιμοποιείς πετρέλαιο κίνησης και χολοσκάς τόσο για το πόσα πρατήρια είναι νοθευμένα και δεν δίνεις βάρος σε ποιό καύσιμο ήταν νοθευμένα; 4)Τότε και με την δική σου λογική όσο αφορά την νοθεία..τα πιό ασφαλή πρατήρια για ανεφοδιασμό καυσίμων είναι τα Kaoil,Revoil,Dracoil,Jetoil και λοιπά oil που δεν υπάρχουν στην λίστα του υπουργείου.Ή κάνω λάθος; 1) Πως τυχαινει αυτος ο λακαμας ομως να ειναι της ΕΚΟ τις περισσοτερες φορες βρε αδερφε δεν μπορω να το καταλαβω!Εχεις καποια εξηγηση?Η καθαρα τυχαιο φαινομενο? Μα πλακα μου κανεις?Η Shell εχει 2 πρατηρια νοθευμενα και η ΕΚΟ 8!Τα 4ΠΛΑΣΙΑ. Κανει ελεγχους για να κανει τα 2 μηδεν. Η ΕΚΟ μη πω τι κανει :D 2) Επειδη εσυ ειπες για Ελληνες και ξενους σου ειπα καλυτερα να δεινω τα λεφτα μου στις πολυεθνικες που με πιανουν λιγοτερο κοροιδο (δες τα στοιχεια του ΥΠΑΝ)παρα στον λακαμα τον Ελληνα που θελει να πιστευει οτι πιανει κοροιδο. 3) Δηλαδη επειδη εγω δεν βαζω στο αμαξι μου diesel παει να πει οτι δεν πρεπει να κατηγορω αυτους που νοθευουν το diesel? Σε πειραζει η αληθεια μου φαινεται που δυστηχως για σενα και για την ΕΚΟ ειναι αυτη: ΕΚΟ : Πρωταθλητρια στις νοθειες. Παντως αυτο το επιχειρημα σου με εστειλε,χωρις πλακα! 4) Αν κοιταξεις τη λιστα υπαρχουν παρα πολλα σε oil και σε σχεση με τον αριθμο των πρατηριων ειναι δυσαναλογα μεγαλα τα περιστατικα με τα συγκεκριμενα πρατηρια. Προφανως εμεις εδω συζηταμε για τις 3 μεγαλες εταιριες που ενδιαφερουν και τον περισσοτερο κοσμο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kirkonet Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Φίλε NRG, 1) Το πώς τυχαίνει να είναι τα πρατήρια της ΕΚΟ την συγκεκριμένη χρονιά πρώτα στις νοθείες όπως λές δεν έχει να κάνει με την ΕΚΟ και την κάθε ΕΚΟ. Επίσης καμία εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να διενεργεί ελέγχους στα πρατήρια. Αυτό είναι πρωτίστως δουλειά του κράτους. Τώρα εάν μερικές εταιρίες με δική τους πρωτοβουλία πήραν αυτή την απόφαση είναι κάτι που επικροτώ και υποστηρίζω και εγώ με την σειρά μου. Τέλος, προτού βγάλεις συμπεράσματα..ψάχνε και τον αριθμό των πρατηρίων που συνολικά ελέγχθηκαν ανα εταιρία και μετά προχώρησε σε τυχόν σχόλια..γιατί ακόμη και εδώ..σου ετοιμάζω μια μικρή έκπληξη. Προτού λοιπόν με μια γρήγορη ματιά να βγάζεις συμπεράσματα..να ερευνάς τα πράγματα εις βάθος. 2) Το θέμα είναι ποιος σε πιάνει λιγότερο ή περισσότερο κορόιδο;Υπάρχει λίγο..και πολύ κερατάς; 3) Σαφώς και δεν είπα ότι αυτό είναι επιχείρημα. Απλώς όμως στην προηγούμενη σελίδα..όταν δίνουμε μία λίστα με τα πρατήρια είναι καλό να αποφεύγουμε τα σχόλια. Αν δεις μέσα σε παρέθενση υπήρχε..''καλά κάνω και τους αποφεύγω''..τους αποφεύγεις γιατί χρησιμοποιείς πετρέλαιο κίνησης..σε ρώτησα με την σειρά μου. 4) Για πιό λόγο να συζητάμε μόνο για τις τρείς μεγάλες εταιρίες;Και γιατί να μας ενδιαφέρουν μόνο αυτες;Αν πάλι δε, κοιτάξεις τα στοιχεία..θα παρατηρήσεις ότι οι λεγόμενοι μικροί συνεχώς αποκτούν μέρος της πίτας απο τους μεγάλους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thsss Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Loipon epeidi exo filo pou fortonei venzines ena tha sas po.Mexri tis super amol. oles ma oles einai idies kai fortonontai apo ta idia diilistiria.I diafora einai stis katostares.tora an aksizoun ta l7 gia mia venzini 100 octanion ti na sas po :worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 @kirkonet Ειναι ολοφανερο οτι ασχολεισαι με τον κλαδο των υγρων καυσιμων.. Θα μπορουσες να μας πεις (αν θελεις μπορεις να μου στειλεις ενα Pm) με ποιο τροπο? Ρωταω επειδη ασχολουμαι και εγω λιγακι! Μιας και μιλησες λιγακι πιο πανω για τα τρικ που εφαρμοζουν οι εταιριες πετρελαιοειδων να αναφερω αλλο ενα τρικ που προφανως ξεχασες να αναφερεις! Και η ΕΚΟ διενεργουσε αναλογους ελεγχους για νοθειες στα πρατηρια της -και μαλιστα απο ανεξαρτητη αρχη- το Εθνικο Μετσοβειο Πολυτεχνειο οπως ισχυριζοταν στις διαφημησεις στην τηλεοραση! Το αποτελεσμα δυστυχως δεν φανηκε και στους αριθμους του ΥπΑν! Οντως τα κρουσματα ειναι αρκετα και δεν ειμαι και τοσο σιγουρος οτι προκειτε για συμπτωση! Αν και το μεγαλυτερο βαρος σε περιπτωσεις νοθειας βαραινει τον πρατηριουχο -αυτο ειναι οντως αληθεια- σημαντικο μερος της ευθυνης αναλαμβανει και η εκαστοτε εταιρια.. Σε περιπτωσεις νοθειας που παρατηρουντε σε πρατηρια με τα σηματα της Shell οι κυρωσεις για τους πρατηριουχους ειναι πολυ σοβαρες! Κινδυνευουν ακομα και με αφαιρεση των σηματων (οποιοι γνωριζουν απο πρατηρια καταλαβαινουν ποσο σοβαρη ειναι η κατασταση αυτη)! Σε καμια περιπτωση δεν εχω κατι με την ΕΚΟ -αν και η αληθεια ειναι οτι δεν εχω καψει ακομα βενζινες της- (για αλλους λογους απο αυτους που φανταζεστε) Εχω μαλιστα και συγκενικα προσωπα που εργαζονται εκει! Οσο για τον φιλο thsss που ανεφερε οτι ολες οι βενζινες ειναι ιδιες σας πληροφορω οτι κανει μεγαλο λαθος! Μπορει απο τα διυλυστηρια να ειναι ιδιες αλλα μεχρι να φτασουν στα πρατηρια και απο εκει στα αυτοκινητα διαφοροποιουνται! Το ποσο εξαρταται απο την εκαστοτε εταιρια και την τεχνογνωσια της πανω στα καυσιμα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
O Tifosi Δημ. January 22, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2005 Συγχωρα με που εκανα τοσο μεγαλο λαθος...Οντως ετσι λεγεται :) Τωρα οσο για το FSi και το ποσα αμαξια ειναι Turbo και βαζουν κατοσταρες,εχω την εντυπωση πώς ο αριθμος αυτος εχει αρχισει να αυξανεται πλεον... Τεσπα...Αφου εχω βρει μια καλη ΕΚΟ και βαζω 100αρα που δεν ειναι και πανακριβη,ειμαι μα χαρα :) Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/O_Tifosi/22469/369781/0/3.JPG Tifosi : Βοηθός Συντονιστή συζητήσεων στο forum της Nokia @ myphone.gr Θες ένα πολύ καλό RCD-MP3 αυτοκινήτου της Sony,σε άψογη κατάσταση και δώρο ένα αυθεντικό Joystick της Sony για εύκολο χειρισμό...? Εαν ναι,ρίξε μια ματιά εδώ! ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kirkonet Δημ. January 22, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2005 Φίλε amelidi, 1)Τυγχάνει να γνωρίζω τόσα πολλά πράγματα σχετικά με το τι συμβαίνει με την αγορά καυσίμων..γιατί απλά..κάνω την πτυχιακή μου εργασία πάνω σ' αυτό το θέμα!!!Βασικά δεν έχω αρχίσει να την γράφω ακόμα..αλλά έχω 'τσουβάλια' με στοιχεία. 2) Δεν νομίζω ότι αυτό που λές σχετικά με τους ελέγχους στα πρατήρια που διενεργούσε η ΕΚΟ (όπως υποστηρίζεις) να ισχύει. Η ΕΚΟ από όσα στοιχεία έχω, δεν διενεργούσε ποτέ ελέγχους στους πρατηριούχους της. Πιθανώς θα μπερδεύτηκες με την εταιρία 'Ελίν' η οποία συνεργάζεται με το εργαστήριο τεχνολογίας καυσίμων και λιπαντικών του Ε.Μ.Π. Και πράγματι τα δικά της αποτελέσματα στα πρατήρια όσον αφορά την νοθεία είναι εντυπωσιακά. Σχεδόν μηδενικά ποσοστά. 3) Μην νομίζεις ότι μόνο η Shell επιβάλλει κυρώσεις σε όσους πρατηριούχους πιαστούν με νοθευμένα καύσιμα. 4) Όντως μετά την 'έξοδο' των καυσίμων από τα διυλιστήρια και την αποθήκευση τους στις δεξαμενές των εταιριών, δύναται τα καύσιμα να 'υποστούν' επεξεργασία. Κάποιες εταιρίες βάζουν πρόσθετα ενώ κάποιες άλλες τα διοχετεύουν κατευθείαν στην αγορά. Παράδειγμα βενζινών με πρόσθετα είναι η Kinitron 95+ (γι'αυτό το λογο υπάρχει και το +) και η Drive Max της Cyclon. Εξίσου καλή βενζίνη τόσο η 95άρα όσο και η 98άρα. Φίλε Τιφόζι, 1) Δεν έκανες τόσο μεγάλο λάθος όπως λες..απλώς εγώ έκανα μία φιλική διόρθωση. Σαφώς και ήξερες τι σημαίνει bp αλλά πολλές φορές όταν γράφουμε στον υ/η ήμαστε αφηρημένοι και μας διαφεύγουν λάθη. 2) Πράγματι ο αριθμός των αυτοκινήτων με FSI θα αυξάνεται και θα συνεχίζει να αυξάνεται. Τι να κάνουμε για.. οι αυτοκινητοβιομηχανίες το προστάζουν. Μείνετε συντονισμένοι.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 22, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2005 Για το 2 εχεις δικιο τελικα.. Δεν ηταν η Εκο που συνεργαστηκε με το ΕΜΠ! Καλο θα ηταν βεβαια να αρχισει να διενεργει και η ιδια μερικους ελεγχους διοτι, οσο και ευθυνονται οι πρατηριουχοι, χανει και αυτη την αξιοπιστια της! Οσο για τις κυρωσεις ειμαι σιγουρος οτι επιβαλουν αναλογες κυρωσεις και οι αλλες εταιριες..το θεμα ειναι ποσο σοβαρες ειναι! Αφαιρεση σηματων απο ενα πρατηριο σημαινει.. καταστροφη! Αφαιρουνται αρκετα πραγματα τα οποια δεν αποτελουν ιδιοκτησια του πρατηριουχου αλλα τις εταιριας! (τετοια πραγματα εκτος απο τα πλαστικα λογοτυπα στα χρωματα της εκαστοτε εταιριας ειναι και οι...αντλιες!!!!) και φυσικα πρατηριο χωρις αντλιες δεν.... Επισης να σε διορθωσω σε ενα ακομα λαθακι που εκανες! Το "+" στην Kinitron 95+ δεν σημαινει οτι αναμιχθει με χημικα προσθετα, υποδηλωνει ομως την υπαρξη τους! Ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα με αυτο που συνεναινε με την V-power Racing 99+ (τωρα ονομαζεται V-power Racing -χωρις το "99+" και εχει 100 οκτανια)! Το 99+ υποδηλωνε την υπαρξη τουλαχιστον 99 οκτανιων στο καυσιμο, χωρις ομως να αποκλειεται να φτασει σε ορισμενες περιπτωσεις και τα 100 αλλα ακομα σπανιοτερα τα 101 οκτανια! Κατι αναλογο συμβαινει και με την Kinitron 95+... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. January 22, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2005 Οσο για τις κυρωσεις ειμαι σιγουρος οτι επιβαλουν αναλογες κυρωσεις και οι αλλες εταιριες..το θεμα ειναι ποσο σοβαρες ειναι! Αφαιρεση σηματων απο ενα πρατηριο σημαινει.. καταστροφη! Αφαιρουνται αρκετα πραγματα τα οποια δεν αποτελουν ιδιοκτησια του πρατηριουχου αλλα τις εταιριας! (τετοια πραγματα εκτος απο τα πλαστικα λογοτυπα στα χρωματα της εκαστοτε εταιριας ειναι και οι...αντλιες!!!!) και φυσικα πρατηριο χωρις αντλιες δεν.... Αυτοί μετά μπορούν να αλλάξουν εταιρεία ή μπαίνουν στην blacklist? Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 22, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2005 Η αλλαγη εταιριας δεν ειναι ευκολο πραγμα... Υπαρχουν συμβολαια τα οποια πρεπει να σπασουν και..δεν ειναι καθολου ευκολο! Να σου πω την αληθεια δεν γνωριζω ακριβως τις διαδικασιες σε αυτη την περιπτωση! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kirkonet Δημ. January 22, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2005 Φίλε NRG, Είμαι πάλι πίσω αλλά αυτή την φορά με στοιχεία.. έχω να σου πω λοιπόν ότι στα χέρια μου βρίσκεται χαρτί με επίσημες κατανομές δειγμάτων. Ξέρεις λοιπόν πόσα πρατήρια ελέγχθηκαν από κάθε εταιρία κατά το έτος 2003; Λοιπόν.. σχετικά με το πετρέλαιο κίνησης που σύμφωνα με την γνώμη σου η ΕΚΟ είναι πρωταθλήτρια στις νοθεύσεις.. σε σύνολο 85 δειγμάτων.. (που είναι το σύνολο των ελέγχων κατά το έτος 2003) τα πρατήρια της ΕΚΟ ελέγχθηκαν 35(!!!) φορές.. ενώ τα πρατήρια της Shell.. μόλις 6!! . (Προσοχή.. ο αριθμός αυτών των δειγμάτων έχει να κάνει με τους ελέγχους για το πετρέλαιο κίνησης και όχι με τον συνολικό αριθμό των ελέγχων που διενεργήθηκαν στα πρατήρια.) Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν.. τα πρατήρια της ΕΚΟ ελέγχθηκαν πολλαπλάσια. Τώρα και σύμφωνα με την δική σου λογική.. η Shell στο πετρέλαιο κίνησης έχει ποσοστό νοθείας 33%; (Αφού από τους 6 ελέγχους.. πιάστηκαν 2 παραβάτες) Απλά ρωτάω.. αλλά και απαντάω. Σαφώς και όχι. Είδες λοιπόν που έχεις βγάλει λάθος συμπεράσματα σχετικά με τα ποσοστά νοθείας της κάθε εταιρίας. Συνέχιζε λοιπόν να κάνεις τους ‘ποιοτικότερους’ Άγγλους μάγκες.. και άσε τους κουτοπόνηρους έλληνες λακάμες. ;) Όσο για τους άπιστους Θωμάδες που τυχόν δεν θα με πιστέψουν ας μου στείλουν ένα e-mail στην διεύθυνση kirkonet@yahoo.com με κάποιο fax για να τους περάσω τα στοιχεία και τα σχεδιαγράμματα εάν θέλουν. (Και για όποιες άλλες απορίες ή ερωτήσεις έχετε και μπορώ να βοηθήσω). Πάντως με νεότερα στοιχεία, κατά το έτος 2004 τα πρατήρια που ελέγχθηκαν ήταν πολύ περισσότερα και τα ποσοστά νοθείας λιγότερα. Φαίνεται πως κάποιοι άρχισαν να βάζουν μυαλό (για ποιόν χτυπά η καμπάνα; ). Τέλος.. χωρίς να το έχω διασταυρώσει, φίλος μου είπε πως σε κάποιο τεύχος του 4ΤΡΟΧΟΙ υπήρχε σχετικά αφιέρωμα σχετικά με τις εταιρίες και τις νοθείες (το προηγούμενο ή το προ - προηγούμενο τεύχος). Δεν ορκίζομαι κιόλας γι’ αυτό αλλά εάν θέλετε ψάξτε το. Φίλε amelidi, Δυστυχώς στην Ελλάδα το να φας πρόστιμο δεν είναι και η καταστροφή του κόσμου καθώς η πλειοψηφία των πρατηρίων δεν ανήκουν στις εταιρίες πετρελαιοειδών όπως στο εξωτερικό αλλά σε απλούς πρατηριούχους που δουλεύουν κάτω από το σήμα μίας εταιρίας. Οπότε ο πρατηριούχους ακόμα και αν τιμωρηθεί με αφαίρεση σήματος μπορεί.. είτε να αλλάξει εταιρία.. είτε να συνεχίσει σαν ανεξάρτητο πρατήριο. Πάντως όταν βλέπετε πρατηριούχους να τρώνε πρόστιμα των 100.000 € και να συνεχίζουν να δουλεύουν.. τότε καταλαβαίνετε.. πόσο μαύρο χρήμα πρέπει να έχουν κερδίσει για να συνεχίζουν να λειτουργούν. Σαφώς και υπάρχουν ποινικές ρήτρες από τις εταιρίες σε περίπτωση που εντοπιστούν πρατήρια με νοθευμένα καύσιμα και όπως είπες ίσως και αυτό να αποτελέσει λόγω διακοπής στην μεταξύ τους συνεργασία (πρατηριούχου – εταιρίας εννοώ). Όσο για την Kinitron 95+ πράγματι αυτό το συν σημαίνει κάτι παραπάνω όσον αφορά το θέμα των οκτανίων. Αλλά τις περισσότερες φορές αυτό το + στα οκτάνια οφείλεται στην παρουσία πρόσθετων. Η V- Power Racing 99+ πράγματι μετονομάστηκε σε 100 αφού και εδώ (όπως και σε άλλα θέματα) το marketing τις εταιρίας κάνει θαύματα.. καθώς η Shell δεν ήθελε να νομίζουν ότι οι πελάτες της ήταν με 1 οκτάνιο λιγότερο από τον ανταγωνισμό! :D Όσον αφορά την έρευνα μου σχετικά με τις βενζίνες 100 οκτανίων ετοιμάζω μεγάλο μπάμ! Βρέθηκε και δεύτερη περίπτωση αυτοκινήτου που απέδιδε καλύτερα στις χαμηλό – μεσαίες με 95άρα.. παρά με 100άρα. :confused: Αυτά για όσους νομίζουν ότι βάζοντας 100άρα το αμάξι τους μεταμορφώνεται σε κτήνος ιπποδύναμης, κάνει τρελή οικονομία και προστατεύει το περιβάλλον! :worry: Και μία ερώτηση ακόμη προς όλα τα μέλη του forum. Μπορείτε να γράψετε εδώ πέρα μετά από όλα αυτά που διαβάσατε ποια θεωρείτε την καλύτερη εταιρία σύμφωνα με την γνώμη σας, ποια βενζίνη βάζετε συνήθως και αν είστε πιστός πελάτης της εταιρίας αυτής η ευκαιριακός; Π. χ. είμαι ο kirkonet, καλύτερη εταιρία θεωρώ την Χ, βάζω κυρίως την Ψ βενζίνη αλλά βάζω και από άλλα πρατήρια ή είμαι πιστός πελάτης. Αν θα μπορούσατε να αιτιολογήσετε κιόλας θα ήμουν ευγνώμων.. :o Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
O Tifosi Δημ. January 22, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2005 Και μία ερώτηση ακόμη προς όλα τα μέλη του forum. Μπορείτε να γράψετε εδώ πέρα μετά από όλα αυτά που διαβάσατε ποια θεωρείτε την καλύτερη εταιρία σύμφωνα με την γνώμη σας, ποια βενζίνη βάζετε συνήθως και αν είστε πιστός πελάτης της εταιρίας αυτής η ευκαιριακός; Π. χ. είμαι ο kirkonet, καλύτερη εταιρία θεωρώ την Χ, βάζω κυρίως την Ψ βενζίνη αλλά βάζω και από άλλα πρατήρια ή είμαι πιστός πελάτης. Αν θα μπορούσατε να αιτιολογήσετε κιόλας θα ήμουν ευγνώμων.. :o Δεν εχω καταληξει ακομη στο ποια ειναι η καλυτερη εταιρια... Εχω VW Golf V με κινητηρα FSi και ως εκ τουτου βαζω κατοσταρες βενζινες απο οταν το αγορασα στα 22000 χλμ που εχω κανει so far Η βενζινη που βαζω εδω Θεσσαλονικη που σπουδαζω ειναι συνηθως 100αρα Kinitron απο την περιοχη Κωνσταντινοπολιτικα για τους εξης λογους. -Ειναι αποδεδειγμενα καλη -Κολλητος μου που μενει σε εκεινη την περιοχη βαζει χρονια και ξερει οτι δεν την νοθευουν -Ειναι συν τοις αλλοις και φτηνη με την τιμη της να ειναι περιπου στα 90λεπτα Επθσης αριστη ΕΚΟ ειναι στην Ανθεων. Αν δεν βαλω,απο εκει,βαζω BP απο δυο γνωστα πρατηρια,με τιμη γυρω στα 95 λεπτα, και ακομη σπανιοτερα βαζω Shell V-Power Racing απο επισης δυο πρατηρια πολυ καλα... Ο λογος που δεν βαζω Shell συχνα, ειναι η πολυ υψηλη τιμη της. Σε ολοκληρη την πολη λοιπον εχω 5 πρατηρια απο τα οποια και μονο βαζω. Αρχικα οταν πηρα το αμαξι,εβαζα μονο Shell.Ομως ειδα οτι απο ενα δυο πρατηρια υστερουσε απο αλλες βενζινες...Ψαχτηκα λιγο περισσοτερο και μου αρεσε πολυ η Kinitron. Επισης να πω,πως επειδη ακουω εντονα τη φημη πως ολοι απο τα ιδια διυλιστηρια παιρνουν,γιατι να παρω Shell που ειναι και πανακριβη...Δεν ξερω τι ισχυει,ο φιλος Kirkonet ισως με διαφωτισει.... Στην Αθηνα που ειναι και το μερος απο οπου ειμαι,εχω βρει ενα καλο BP στη περιοχη που μενω, και βαζω μονο απο εκει. Γενικα βαζω μονο απο συγκεκριμενα πρατηρια και φοβαμαι τους πειραματισμους γιατι δεν ξερω ποτε θα μου ερθουν τα πυρακια :) Ελπιζω να σε βοηθησα καπως,ο,τι αλλο θες,ρωτα με :) Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/O_Tifosi/22469/369781/0/3.JPG Tifosi : Βοηθός Συντονιστή συζητήσεων στο forum της Nokia @ myphone.gr Θες ένα πολύ καλό RCD-MP3 αυτοκινήτου της Sony,σε άψογη κατάσταση και δώρο ένα αυθεντικό Joystick της Sony για εύκολο χειρισμό...? Εαν ναι,ρίξε μια ματιά εδώ! ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 22, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2005 Πανω κατω συμφωνω με αυτα που λες kirkonet!! Αρκετα διαφωτισμενος και με στοιχεια (αν ειναι ευκολο εγω θα τα ηθελα αυτα τα στοιχεια! το mail μου ειναι amelidis@panafonet.gr).. Απλα μια-δυο διευκρινησεις.. Οπως ειπα και πιο πανω το να αλλαξεις εταιρια δεν ειναι ευκολο πραγμα..υπαρχουν συμβολαια και φυσικα ποινικες και οικονομικες ρητρες! Αν φτασεις σε σημειο να σου παρουν τα σηματα και να σπασεις το συμβολαιο τοτε τη γ**ησες! Οσο για τη Vpower Racing εκτος απο το ονομα αλλαξε και η χημικη της συνθεση και αποδεδειγμενα "αποδιδει" 1 οκτανιο περισσοτερο.. Αυτη τη στιγμη οδηγω δυο αυτοκινητα! Ενα Peugeot 106 1400cc και ενα BMW E36 318is! Το μικρο συνηθως ανεφοδιαζεται με απλη αμολυβδη και μια φορα στα 3 γεμιζματα του βαζω Vpower... To BMW απο την αλλη γεμιζει σταθερα με Vpower και καθε τρια γεμισματα πινει Vpower Racing! Εγω προσωπικα στα πρατηρια δεν εχω και πολλες επιλογες.. Το 99% των ανεφοδιασμων μου τα κανω στα πρατηρια του πατερα μου και αρκετα σπανια οταν αναβει το λαμπακι χρησιμοποιω και ενα πρατηριο BP της γειτονιας μου..Διαφορες δεν εχω προσεξει! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. January 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2005 Φίλε NRG, Είμαι πάλι πίσω αλλά αυτή την φορά με στοιχεία.. έχω να σου πω λοιπόν ότι στα χέρια μου βρίσκεται χαρτί με επίσημες κατανομές δειγμάτων. Ξέρεις λοιπόν πόσα πρατήρια ελέγχθηκαν από κάθε εταιρία κατά το έτος 2003; Λοιπόν.. σχετικά με το πετρέλαιο κίνησης που σύμφωνα με την γνώμη σου η ΕΚΟ είναι πρωταθλήτρια στις νοθεύσεις.. σε σύνολο 85 δειγμάτων.. (που είναι το σύνολο των ελέγχων κατά το έτος 2003) τα πρατήρια της ΕΚΟ ελέγχθηκαν 35(!!!) φορές.. ενώ τα πρατήρια της Shell.. μόλις 6!! . (Προσοχή.. ο αριθμός αυτών των δειγμάτων έχει να κάνει με τους ελέγχους για το πετρέλαιο κίνησης και όχι με τον συνολικό αριθμό των ελέγχων που διενεργήθηκαν στα πρατήρια.) Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν.. τα πρατήρια της ΕΚΟ ελέγχθηκαν πολλαπλάσια. Τώρα και σύμφωνα με την δική σου λογική.. η Shell στο πετρέλαιο κίνησης έχει ποσοστό νοθείας 33%; (Αφού από τους 6 ελέγχους.. πιάστηκαν 2 παραβάτες) Απλά ρωτάω.. αλλά και απαντάω. Σαφώς και όχι. Είδες λοιπόν που έχεις βγάλει λάθος συμπεράσματα σχετικά με τα ποσοστά νοθείας της κάθε εταιρίας. Συνέχιζε λοιπόν να κάνεις τους ‘ποιοτικότερους’ Άγγλους μάγκες.. και άσε τους κουτοπόνηρους έλληνες λακάμες. ;) Όσο για τους άπιστους Θωμάδες που τυχόν δεν θα με πιστέψουν ας μου στείλουν ένα e-mail στην διεύθυνση kirkonet@yahoo.com με κάποιο fax για να τους περάσω τα στοιχεία και τα σχεδιαγράμματα εάν θέλουν. (Και για όποιες άλλες απορίες ή ερωτήσεις έχετε και μπορώ να βοηθήσω). Πάντως με νεότερα στοιχεία, κατά το έτος 2004 τα πρατήρια που ελέγχθηκαν ήταν πολύ περισσότερα και τα ποσοστά νοθείας λιγότερα. Φαίνεται πως κάποιοι άρχισαν να βάζουν μυαλό (για ποιόν χτυπά η καμπάνα; ). Τέλος.. χωρίς να το έχω διασταυρώσει, φίλος μου είπε πως σε κάποιο τεύχος του 4ΤΡΟΧΟΙ υπήρχε σχετικά αφιέρωμα σχετικά με τις εταιρίες και τις νοθείες (το προηγούμενο ή το προ - προηγούμενο τεύχος). Δεν ορκίζομαι κιόλας γι’ αυτό αλλά εάν θέλετε ψάξτε το. Ειπα οτι η ΕΚΟ ειναι πρωταθλητρια στις νοθειες γενικα, οχι μονο στο diesel, αν νομιζεις διαφορετικα θα ηθελα να κανεις παραθεση τα λεγομενα μου.Επισης αναφερα ΞΕΚΑΘΑΡΑ οτι το δειγμα ειναι πολυ μικρο οποτε δεν μπορουμε να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα,αντι λοιπον να πετας 2-3 στοιχεια και αφου τα εχεις ολα θα ηθελα να γραψεις ολους τους ελεγχους του 04, ή 03 στη μορφη : Χ Εταιρια, Χ Ελεγχοι, τοσα προστημα (ανεξαρτητα απο το καυσιμο). Δεν νομιζω οτι θελει πανω απο 5 λεπτα αφου εχεις τα στοιχεια,περιμενω λοιπον για να μη δημιουργουνται εντυπωσεις :) Οταν ειμαι στην Ελλαδα κανω γυρω στα 500 χλμ την εβδομαδα και τα 400-450 ειναι σε ταξιδια. Οταν λοιπον αδιασει το ρεζερβουαρ παω και το γεμιζω στον Χαρκα (Ε.Π.), αν τωρα τυχει και κανω ταξιδακι και μεινω λιγο παραπανω εκει, θα προτιμησω πρατηριο της Shell και μετα της BP. Μερικες φορες επειδη βαριεμαι να κανω το Τουμπα-Θερμη βαζω και απο ενα BP κοντα στο σπιτι μου παροτι απεναντι ακριβως εχει Shell. Αυτο το κανω γιατι 4-5 χρονια που οδηγω δεν ειχα κανενα προβλημα με το συγκεκριμενο πρατηριο. Αρα το προφιλ μου ειναι : Τις περισσοτερες φορες απο ΕΠ, μετα απο το BP της γειτονιας μου και αν ειμαι σε μερος που δεν ξερω εμπιστευομαι πρατηριο Shell. Οπως καταλαβαινεις καλυτερη εταιρια θεωρω τη Shell,ταυτοχρονα και ακριβοτερη βεβαιως βεβαιως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
0giorgos0 Δημ. January 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2005 Οδηγω μια BMW 318 2L εδω 4μηνες αλλα και το ΝΙSSAΝ PRIMERA 1.6 του father και εχω κανει πολες δοκιμες σε βενζινες απο διαφορες εταιριες και οχι απο το ιδιο πρατηριο σε καποιες περιπτωσεις οπως τα ΕΠ οι διαφορες ηταν πολυ εμφανεις οι βενζινη κατεβενε σαν νερο και το αμαξι σερνοταν.Τελικα κατεληξα να βαζω στην ΒΜW παντα sheel vpower και καθε 4 γεμισματα ενα ντεποζιτο vpower racing ειμαι υπερ ευχαριστημενος και απο καταναλωση και απο επιδωσεις μια και το μοτερ δινει οτι μπορει και με την χρηση της καρτας smart club βγαινω και κερδισμενος μακροχρονια.Στο nissan o πατερας μου βαζει vpower τα τελευταια 2 χρονια ισως και παραπανω παντα και το αμαξι με ~130.000Κμ παει τελεια διχως κανενα προβλημα.Τωρα μπορει να μου πειτε και εμενα με την χ βενζινη παει ετσι,αντεχει.παταει τοσο απλα αφου ειμαι απολυτος ευαριστημενος με την shell απο 2 πρατηρια που βαζω συνηθος γιατι να αλλαξω :o Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kirkonet Δημ. January 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2005 Φίλε NRG, Δεν είπα ότι έχω τα στοιχεία του 2004 καθώς συγκεντρωτικά έτους ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά του 2003. Λοιπόν, σχετικά με τους ελέγχους που έγιναν αυτοί ανέρχονται στους 269 αλλά αυτός ο αριθμός είναι μόνο για το σύνολο των βενζινών LRP, σούπερ αμόλυβδης και πετρελαίου κίνησης. Για την απλή αμόλυβδη (στην οποία γίνεται και η πλειοψηφία των ελέγχων καθότι το σύνολο της χώρας είναι βενζινοκίνητα καταλυτικά) έχω μόνο ποσοστά και δυστυχώς όχι ακριβή αριθμό αφού στο σχεδιάγραμμα δεν το λέει. Και αρχίζω λοιπόν με την απλή αμόλυβδη δίνοντας ποσοστά: ΕΚΟ: 39,58% Shell: 5,21% Revoil: 6,25% BP: 8,33% ETEKA: 5,21% Silkoil: 4,17% Cyclon: 3,13% Ανεξ. Πρατήρια - Λοιπά: 9,38% AVIN: 4,17% Jetoil: 5,21% Dracoil: 2,08% Aegean: 3,13% Sunoil: 1,04% Texaco:1,04% (δεν ήξερα ότι ακόμη η TEXACO διανέμει καύσιμα.. είτε πρόκειται για λάθος.. είτε μπορεί να δραστηριοποιείται ως μεταπωλητής) :blink: EL PETROL: 2,08% Για την βενζίνη LRP: EKO: 42,39% !! Shell: 3,26% Revoil: 6,52% BP: 7,61% ETEKA: 3,26% Silkoil: 6,52% Cyclon: 3,26% Ανεξ. Πρατήρια - Λοιπά: 8,70% AVIN: 1,09% Jetoil: 7,60% Dracoil: 3,26% Aegean: 1,09% Sunoil:1,09% Texaco: 1,09% El petrol: 2,17% Kmoil: 1,09% Στην σούπερ αμόλυβδη θα σας δώσω το ποσοστό των ελέγχων μόνο των μεγάλων εταιριών : ΕΚΟ: 21,74% Shell: 6,52% Bp: 30,43% Όπως και στο πετρέλαιο κίνησης των αριθμό των ελέγχων τους συνολικό δείγμα 85 ελέγχων: ΕΚΟ: 35 Bp: 17 Shell: 6 Από όλα τα παραπάνω είναι ολοφάνερο τα εξής πράγματα: 1) Οι έλεγχοι εστιάζονταν κυρίως στις ελληνικές εταιρίες και όχι στις πολυεθνικές. Αυτό μπορεί να εξηγηθεί έως ένα βαθμό γιατί οι πολυεθνικές (λέγε με Shell) διεξάγουν και οι ίδιες ελέγχους στα πρατήρια της, οπότε ίσως αυτό να εξηγεί γιατί τα πρατήρια της ελέγχθηκαν μόνο τότες λίγες φορές. Φαίνεται ότι το κράτος εμπιστεύεται τους ελέγχους της ίδιας της εταιρίας. :rolleyes: 2) Στην σούπερ αμόλυβδη μέχρι την στιγμή της έρευνας δεν γνωρίζω εάν τα δείγματα ήταν 98 οκτανίων ή 100 οκτανίων. Εάν θυμάστε το 2003 άρχισαν να αλλάζουν οι εταιρίες τις βενζίνες τους και να τις κάνουν 100άρες.(Μιλώ για bp και ΕΚΟ καθώς η Shell πωλεί μέχρι και σήμερα 98άρα.) 3) Γενικότερο συμπέρασμα είναι ότι οι έλεγχοι το 2003 ήταν ελλιπέστατοι καθότι το σύνολο των πρατηρίων της χώρας ανέρχεται σε 7.500!!! :blink: 4) Η κατάσταση όσων αφορά τους ελέγχους έχει αλλάξει σαφώς καθώς οι έλεγχοι το 2004 (επιτέλους..) πολλαπλασιάστηκαν και οι νοθεύσεις καυσίμων μειώθηκαν. Αυτό μπορεί να εξηγηθεί με το ότι το κράτος αντιλήφθηκε ότι χάνει εκατομμύρια φόρους από την παράνομη νοθεία, από την Ολυμπιάδα (καθότι θέλαμε να δείξουμε ότι είμαστε Ευρώ – πέοι για..) αλλά και ίσως από την επικείμενη (όπως έλεγαν..) απελευθέρωση.. των πετρελαιοκινήτων στις δυο μεγάλες πόλεις της χώρας. Φίλε amelidi, Το e-mail που έγραψα είναι για να μου έστελνες ένα fax αφού τα στοιχεία.. δεν μπορώ να σου τα στείλω με άλλο τρόπο καθώς τα έχω σε έντυπη μορφή. Αλλά ελπίζω να σε κάλυψα. Και κάτι άλλο ρε μάγκα.. καλά ρε.. έχετε πρατήρια και δεν μιλάτε; Όλοι από του amelidi και ας είναι και Shell! (Αρκεί να μας κάνεις καλές τιμές.. έτσι; :lol: ) (Άντε πάλι.. τζάμπα διαφήμιση σου έκανα) :D . Γενικότερα ευχαριστώ όλα τα παιδιά για τις απαντήσεις τους και περιμένω και άλλες. Όσο για τον φίλο Σταύρο που μου έστειλε e-mail απαντώ στις τρεις ερωτήσεις του: 1) Για το πρώτο θέμα δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα. 2) Αυτό που θα σου πρότεινα είναι να μην πας στην Βουλγαρία με τέτοιο αμάξι εάν θέλεις να γυρίσεις πίσω με αυτό. Η χώρα είναι ένα μεγάλο μπορ – ντελό. Μιλάω εκ προσωπικής πείρας. Μαφία, ναρκωτικά και πόρνες είναι το εθνικό τους προϊόν.. 3) Στην Βουλγαρία πωλείται η V-Power αλλά απ’ όσα γνωρίζω, όχι η Racing, μόνο η απλή. Ελάχιστες χώρες στην Ευρώπη έχουν βενζίνες 100 οκτανίων. Ακόμη και η Ultimate.. μόνο στην Ελλάδα έρχεται με 100οκτάνια και ο λόγος ήταν για να χτυπήσει την Racing. Η Racing δε, από όσο γνωρίζω υπάρχει μόνο στην Ελλάδα και την Τσεχία.(Αν ξέρει κανείς κάτι παραπάνω.. ας με διορθώσει) Όσο απίστευτο και αν ακουστεί.. και στην Βουλγαρία άρχισε να διατίθεται 100άρα βενζίνη ( δεν ξέρω.. αλλά πρέπει να είναι η τρίτη χώρα στην Ευρώπη!) από την OMV (αυστριακή εταιρία.. έχει πολλά πρατήρια ανά τα Βαλκάνια.. μπορείς να την εμπιστευτείς). Η τιμή της είναι στα 1,99 λέβα περίπου δηλαδή 1€. Εσύ αποφασίζεις και για το ταξίδι σου με τέτοιο αμάξι.. και για το καύσιμο σου. Ελπίζω να βοήθησα. :o Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2005 Να'σαι καλα φιλε μου! ;) Δυστυχως φαξ δεν εχω για να σου στειλω τον αριθμο αλλα δεν υπαρχει προβλημα.. Απλα για ενημερωτικους σκοπους τα ηθελα! Οσον αφορα τα πρατηρια δυστυχως δεν μπορω να εγγυηθω για χαμηλωτερες τιμες, αυτο για το οποιο μπορω να εγγυηθω ειναι η ΠΟΙΟΤΗΤΑ!! Τα καυσιμα θα ειναι ακριβως οπως τα παραλαβαμε.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. January 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2005 @ Kirkonet, οι διαφορες στους ελεγχους ειναι τοσο μεγαλες που δεν μπορουμε να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα. Εγω δεν θα δικαιολογησω ουτε στο ελαχιστο το ΥΠΑΝ λεγοντας οτι ισως εμπιστευονται το...σημα της Shell και της BP. Εκτος αν ειναι τοσο ηλιθιοι εκει μεσα... Αληθεια το οτι δεν εγραψες τα προστημα,σημαινει οτι τα μοναδικα προστημα ειναι αυτα τα 25-30 που αναφερει το ΥΠΑΝ στο site? :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kirkonet Δημ. January 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2005 Φίλε giorgos, Η απάντηση σου μου έδωσε ευκαιρία να ξαναγράψω γιατί (δυστυχώς ή ευτυχώς) διαπιστώνω το πόσο αγαθοί είμαστε σαν άνθρωποι σε σχέση με τους υπόλοιπους λαούς και πόσο εύκολα τρώμε παραμύθι. Αχ, καταραμένο μάρκετινγκ.. :( (πάντως πρέπει να παραδεχτώ ότι οι άνθρωποι των πολυεθνικών είναι γάτες.. μας έχουν καταντήσει.. αμερικανό - στοκους στο κεφάλι). Λες ότι μακροχρόνια με την κάρτα smart club βγαίνεις κερδισμένος. Αυτό πως το συμπέρανες; Γιατί εάν είναι εγώ να μαζεύω πόντους για να ‘κερδίσω’ ένα μπλέντερ, ένα σεσουάρ και μία κουδουνίστρα.. δεν νομίζω να έχω την υπομονή. Νομίζεις ότι στην βενζίνη που βάζεις δεν πληρώνεις καπέλο; Είναι τόσο καλοί οι άνθρωποι της Shell που σου χαρίζουν δώρα; Και περί των σοβαρών δώρων (καμιά τηλεόραση κτλ.) μην κάνουμε λόγο αφού με τους πόντους που χρειάζεται.. θα την αποκτήσω το 2218!! :rolleyes: Δεν επιτίθεμαι προσωπικά σε σένα αλλά μιλάω γενικά.. για να αποφευχθούν οι παρεξηγήσεις. Μετά από αυτό παρατήρησα ότι το σύνολο των φίλων.. χρησιμοποιεί μία στις τόσες και 100άρα.. αλλά δεν κατάλαβα τον λόγο. Για να καθαρίζει ο κινητήρας; Για να έχει καλύτερες αποδόσεις; Για πιο λόγο τέλος πάντων; Αν θέλετε μου απαντάτε και σ’ αυτήν την ερώτηση μου. Παιδιά αυτές τις μέρες ίσως θα αργώ να απαντώ σε τυχόν ερωτήσεις σας γιατί όπως γνωρίζετε υπάρχει εξεταστική. Πάντως όσον αφορά την έρευνα μου σχετικά με τις επιδόσεις των 100άρων έναντι των 95άρων.. μετά τα στοιχεία που θα δημοσιεύσω..(φυσικά πάντα με τις πηγές τους για να τα επιβεβαιώσετε και εσείς) θα αλλάξετε γνώμη σε πολλά πράγματα. Περιπτώσεις αυτοκινήτων που δεν έχουν καμιά ουσιαστική διαφορά στις επιδόσεις, άλλων αυτοκινήτων που έχουν παρόμοιες καμπύλες ιπποδύναμης μέχρι τις μεσαίες και άλλες περιπτώσεις όπου η ροπή του αυτοκινήτου.. είναι καλύτερη με 95άρα παρά με 100άρα! Όπως όλα τα στοιχεία φανερώνουν.. σε αυτοκίνητα με μη τόσο εξελιγμένο εγκέφαλο.. η χρήση της 100άρας δεν προσφέρει απολύτως τίποτα.. παρά μόνο σπατάλη στην τσέπη. Ακόμη συγκεντρώνω όλα τα συγκριτικά τεστ των περιοδικών σχετικά με το ποια είναι η καλύτερη βενζίνη, τόσο για τις 95άρες όσο και για τις 100άρες.. στο δυναμόμετρο και στο δρόμο. :cool: Τέλος να πω και εγώ με την σειρά μου ότι οδηγώ ένα Yaris και ένα Stilo και συνήθως φουλάρω από πρατήριο AEGEAN το φθηνό επί της Ιωνίας καθώς τυχαίνει να περνάω από εκεί μέρα παρά μέρα. Για λίγο καιρό ακόμη θα συνεχίσω να φουλάρω (συνήθως βάζω μία στις πέντε) από πρατήριο της Cyclon με Drive Max (ενισχυμένη με καθαριστικά πρόσθετα ) που θεωρώ πολύ καλή βενζίνη..( αλήθεια την έχει χρησιμοποιήσει κανείς άλλος.. ή είμαι ο μοναδικός;) ώστε και οι τελευταίες των τυχόν κατακαθίσεων από τις βαλβίδες να μειωθούν στο ελάχιστο. (Μέχρι 31-12-2004 οι βενζίνες διατίθονταν στην αγορά με 150ppm θείο ενώ από 1-1-2005 με 50ppm). Ακόμη σπανιότερα χρησιμοποιώ ένα πρατήριο ΕΚΟ που βρίσκεται στον δρόμο του Κορδελιού. Εξίσου φθηνό και καθαρό. :o Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.