Jump to content

Bενζίνες BP Ultimate/ Vpower/ Eco100/ Vpower Racing 99+


VIDEOMIX
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φίλε jackdaniels καταλαβαίνω τι εννοείς και είναι δεκτό!!Οι περισσότεροι άλλωστε έτσι ενεργούν.Απλώς κάπου καταντάει κοροϊδία να πιστεύουμε τελικά ότι όντως είναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ αυτό...Και να προσπαθούμε να πείσουμε και άλλους...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 437
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ε, οταν το βιβλιαρακι του κατασκευαστη λεει ρητα οτι θα πρεπει το αυτοκινητο να καει βενζινη 98 οκτανιων στην χειρωτερη περιπτωση και εσυ μας λες οτι το μοτερ δουλευει μια χαρα και με 95αρες πως να σε χαρακτηρισω... ;)

Για να δινει αυτο τον περιορισμο ο κατασκευαστης μαλλον κατι παραπανω θα ξερει απο ολους μας!!! ;)

Οσον αφορα τα πειρακια ξεχνας και εσυ μαλλον οτι η διαδικασια προσαρμογης του εγκεφαλου δεν γινεται αμεσα...

Ουτε εγω ειρωνευτικα κανενα! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ε, οταν το βιβλιαρακι του κατασκευαστη λεει ρητα οτι θα πρεπει το αυτοκινητο να καει βενζινη 98 οκτανιων στην χειρωτερη περιπτωση και εσυ μας λες οτι το μοτερ δουλευει μια χαρα και με 95αρες πως να σε χαρακτηρισω... ;)

Για να δινει αυτο τον περιορισμο ο κατασκευαστης μαλλον κατι παραπανω θα ξερει απο ολους μας!!! ;)

Οσον αφορα τα πειρακια ξεχνας και εσυ μαλλον οτι η διαδικασια προσαρμογης του εγκεφαλου δεν γινεται αμεσα...

Ουτε εγω ειρωνευτικα κανενα! ;)

 

Το βιβλιαράκι όπως είπα λέει ρητά ότι δουλεύει με 98άρα και δουλεύει και με 95άρα με μειωμένη απόδοση.Δεν λέει ούτε για χειρότερη περίπτωση ούτε για καλύτερη.Αυτό είναι δική σου προσθήκη.Ούτε βλέπω κανένα περιορισμό επίσης.

Η διαδικασία προσαρμογής του εγκεφάλου στο καύσιμο,έχει ολοκληρωθεί μετά από 1-2 (το πολύ) διαδοχικά γεμίσματα.

Εάν δεν ειρωνεύτηκες,σόρυ,εγώ την προσφώνηση "εξυπνοπούλι" έτσι την εξέλαβα και στην ανταποδίδω (εφόσον δεν είναι ειρωνία) και θα στην ανταποδίδω μέχρι να μας δώσεις κάποιες πηγές για τις ευεργετικές ιδιότητες της σούπερ :)

Link to comment
Share on other sites

Το βιβλιαράκι όπως είπα λέει ρητά ότι δουλεύει με 98άρα και δουλεύει και με 95άρα με μειωμένη απόδοση.Δεν λέει ούτε για χειρότερη περίπτωση ούτε για καλύτερη.Αυτό είναι δική σου προσθήκη.:)
Σ'αυτό έχει δίκιο ο amelidis. Αναρωτήθηκες που οφείλεται ο αυξημένος θόρυβος;
Link to comment
Share on other sites

Μίλησα εγώ για κανένα θόρυβο;
Αναφέρομαι στο Manual το οποίο μιλάει για θόρυβο (μαζί με τη μειωμένη απόδοση)...
Link to comment
Share on other sites

Αναφέρομαι στο Manual το οποίο μιλάει για θόρυβο (μαζί με τη μειωμένη απόδοση)...

 

:rtfm: Δε γράφει πουθενά για κανένα θόρυβο (πειράκια ή οτιδήποτε άλλο),για καμία βλάβη,για κανένα πρόβλημα,για καμία διαφορά στην κατανάλωση,μόνο για ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ.

Αν κάποιος θέλει να το ερμηνεύσει αυτό ως πρόβλημα,δικαίωμά του :cool:

Κιεμένα μου κάνει εντύπωση αλλά έτσι είναι,τι να κάνουμε δηλ με το ζόρι να πρέπει να έχει πρόβλημα;:mad:

Στου κουμπάρου μου το Ίμπιζα (1400cc μοντ 2002 με 101 άλογα),εκεί ναι,γράφει σαφώς να αποφεύγεται η χρήση βενζίνης με 95 οκτάνια!!.Μόνο σε περίπτωση ανάγκης και να μην περάσει η ταχύτητα τα 80 χλμ/ώρα γιατί μπορεί να προκληθεί ζημιά στον κινητήρα!!Έτσι ακριβώς!!Και ήταν το χρόνιο θέμα διαφωνίας μας,αλλά εκεί τουλάχιστον έγραφε κάτι με σαφήνεια και δεν σου άφηνε πολλά περιθώρια.:(

Στη δική μου περίπτωση ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.

Τα συμπεράσματα δικά σας και εγώ τουλάχιστον σταματάω εδώ.Μεγάλα παιδιά είμαστε,κάνουμε τις επιλογές μας και δεχόμαστε τη γνώμη όποιου θεωρούμε σοφότερου (στην προκειμένη είτε του κατασκευαστή,είτε του μπάρμπα του μπατζανάκη του ξαδέρφου της αδερφής της κουμπάρας μας,που κάτι του είπανε σε ένα βενζινάδικο...:rolleyes: )

Link to comment
Share on other sites

:rtfm: Δε γράφει πουθενά για κανένα θόρυβο (πειράκια ή οτιδήποτε άλλο),για καμία βλάβη,για κανένα πρόβλημα,για καμία διαφορά στην κατανάλωση,μόνο για ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ.

Αν κάποιος θέλει να το ερμηνεύσει αυτό ως πρόβλημα,δικαίωμά του :cool:

Κιεμένα μου κάνει εντύπωση αλλά έτσι είναι,τι να κάνουμε δηλ με το ζόρι να πρέπει να έχει πρόβλημα;:mad:

Στου κουμπάρου μου το Ίμπιζα (1400cc μοντ 2002 με 101 άλογα),εκεί ναι,γράφει σαφώς να αποφεύγεται η χρήση βενζίνης με 95 οκτάνια!!.Μόνο σε περίπτωση ανάγκης και να μην περάσει η ταχύτητα τα 80 χλμ/ώρα γιατί μπορεί να προκληθεί ζημιά στον κινητήρα!!Έτσι ακριβώς!!Και ήταν το χρόνιο θέμα διαφωνίας μας,αλλά εκεί τουλάχιστον έγραφε κάτι με σαφήνεια και δεν σου άφηνε πολλά περιθώρια.:(

Στη δική μου περίπτωση ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.

Τα συμπεράσματα δικά σας και εγώ τουλάχιστον σταματάω εδώ.Μεγάλα παιδιά είμαστε,κάνουμε τις επιλογές μας και δεχόμαστε τη γνώμη όποιου θεωρούμε σοφότερου (στην προκειμένη είτε του κατασκευαστή,είτε του μπάρμπα του μπατζανάκη του ξαδέρφου της αδερφής της κουμπάρας μας,που κάτι του είπανε σε ένα βενζινάδικο...:rolleyes: )

Θα σου σκανάρω το manual του golf TSI να τα δεις!
Link to comment
Share on other sites

http://www.skairadio.gr/4dcgi/_w_articles_skaibus_123_24/10/2006_169195

 

14. SHELL HELLAS A.E. (35.926 ευρώ). Το βυτιοφόρο παρέδωσε σε πρατήριο: Βενζίνη με υποκατάστατο μολύβδου νοθευμένη με απλή αμόλυβδη βενζίνη σε ποσοστό 11%

 

@amelidis

Είδες που υπάρχουν ακόμη και στη shell νοθείες... Είμαστε απροστάτευτοι εντελώς...

Link to comment
Share on other sites

Μα εγω δεν σου ειπα οτι τα πρατηρια της Shell δεν νοθευουν τα καυσιμα...

Αυτο που σου ειπα ειναι οτι σε ενα πρατηριο της Shell εχεις ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ να βρεις νοθευμενα καυσιμα και αυτο νομιζω οτι δεν χρειαζεται να το υποστηριξω εγω προσωπικα! Το λενε και οι πινακες του Υπουργειου Αναπτυξης και το SKAI!

Link to comment
Share on other sites

Μα εγω δεν σου ειπα οτι τα πρατηρια της Shell δεν νοθευουν τα καυσιμα...

Αυτο που σου ειπα ειναι οτι σε ενα πρατηριο της Shell εχεις ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ να βρεις νοθευμενα καυσιμα και αυτο νομιζω οτι δεν χρειαζεται να το υποστηριξω εγω προσωπικα! Το λενε και οι πινακες του Υπουργειου Αναπτυξης και το SKAI!

Aυτο που λες δεν ησχιει και θα σου εξηγισω το γιατη. (Εχω βενζιναδικο ΕΚΟ)

 

1) Αν ο βενζηνας κανει την νοθια τοτε δεν πεζει ρολο η μαρκα της βενζινης. Αυτο μπορει να γινει ανεξαρτιτου μαρκας κ δεν φτεει καμια εταιρια.

2)Οταν περνη βενζινη καπιο διηλιστηριο ριχνη μεσα τα χημικα=οκτανια για να γινει η βενζηνη απλη η σουπερ αμοληβδη και απο εκει θα εξαρτιετε ποσα οκτανια θα εχει. Απο την στηγμη που η ΕΚΟ ακομη ειναι κρατικη εταιρια ο υπαληλος και να την κανει την πουστια παλη και να πιξει ληγοτερα απο τα κανονικα οκτανια π.χ. το ιδιο ποσο θα πληροθη, για πιο λογο να το κανει? ΕΚΟ παιδια ειναι η καλητερη βενζινη τορα.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/gianpithio_cp_2012.gif

Συντονιστής συζητήσεων στο forum της Nokia & Samsung @myphone.gr

Link to comment
Share on other sites

Aυτο που λες δεν ησχιει και θα σου εξηγισω το γιατη. (Εχω βενζιναδικο ΕΚΟ)

 

1) Αν ο βενζηνας κανει την νοθια τοτε δεν πεζει ρολο η μαρκα της βενζινης. Αυτο μπορει να γινει ανεξαρτιτου μαρκας κ δεν φτεει καμια εταιρια.

2)Οταν περνη βενζινη καπιο διηλιστηριο ριχνη μεσα τα χημικα=οκτανια για να γινει η βενζηνη απλη η σουπερ αμοληβδη και απο εκει θα εξαρτιετε ποσα οκτανια θα εχει. Απο την στηγμη που η ΕΚΟ ακομη ειναι κρατικη εταιρια ο υπαληλος και να την κανει την πουστια παλη και να πιξει ληγοτερα απο τα κανονικα οκτανια π.χ. το ιδιο ποσο θα πληροθη, για πιο λογο να το κανει? ΕΚΟ παιδια ειναι η καλητερη βενζινη τορα.

Ωπ ο ανθρωπός μας. Μια ερώτηση θέλω να σου κάνω. Γιατί κάποιες μικρές εταιρείες όπως η elin dracoil κτλ προσφέρουν τη 100άρα σε τίμη περίπου 20% χαμηλότερα από shell racing bp ultimate; Θέλω την γνώμη σου πάνω σε αυτό...
Link to comment
Share on other sites

Aυτο που λες δεν ησχιει και θα σου εξηγισω το γιατη. (Εχω βενζιναδικο ΕΚΟ)

 

1) Αν ο βενζηνας κανει την νοθια τοτε δεν πεζει ρολο η μαρκα της βενζινης. Αυτο μπορει να γινει ανεξαρτιτου μαρκας κ δεν φτεει καμια εταιρια.

2)Οταν περνη βενζινη καπιο διηλιστηριο ριχνη μεσα τα χημικα=οκτανια για να γινει η βενζηνη απλη η σουπερ αμοληβδη και απο εκει θα εξαρτιετε ποσα οκτανια θα εχει. Απο την στηγμη που η ΕΚΟ ακομη ειναι κρατικη εταιρια ο υπαληλος και να την κανει την πουστια παλη και να πιξει ληγοτερα απο τα κανονικα οκτανια π.χ. το ιδιο ποσο θα πληροθη, για πιο λογο να το κανει? ΕΚΟ παιδια ειναι η καλητερη βενζινη τορα.

Αστοχα θεωρω και τα δυο σου σχολια... Πιο συγκεκριμενα:

 

1) Εγω δεν μιλησα ουτε για τον βενζινα, ουτε για τις εκαστοτε εταιρειες! Αν δεις τα αποτελεσματα (ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ!) η Shell ειναι αυτη την στιγμη η ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ (την ποιοτητα αυτη την στιγμη την αφηνω εκτως!)

 

2)Η νοθειες για τις οποιες μιλαμε εμεις αυτη την στιγμη δεν εχουν να κανουν σε τιποτα με τον τροπο που ανεφερες εσυ... Μπορει στην ΕΚΟ η 100αρα που φερνετε να εχει 100 οκτανια μεσω των χημικων προσθετων που αναμιγνυοντια στα διυλιστηρια αλλα για την Shell Vpower Racing και την BP Ultimate τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα! Αυτες ερχονται απο το εξωτερικο (εξου και η διαφορα τιμης Gka!! -μεταφορικα-) αλλα παρασκευαζονται με εντελως διαφορετικους τροπους, πιο ποιοτικους αν θες!

Πιο συγκεκριμενα η Vpower Racing διυλιζεται κατ'ευθειαν στα 100 οκτανια και τα προσθετα που μπαινουν αργοτερα ειναι απλα καθαριστικα...

 

Η περισσοτερες νοθειες λοιπον δεν γινονται επειδη καποιος δεν εβαλε τα χημικα προσθετα στα καυσιμα.. Η νοθεια γινεται οταν στις δεξαμενες του πρατηριου αυτη το καυσιμο 100 οκτανιων αναμειχθει με αλλα βαρυτερα συνηθως κλασματα πετρελαιου!

 

Η πιο απλη (και ακινδυνη) μορφη νοθειας ειναι αυτη που πολλες φορες κανουμε και οι ιδιοι στα ρεζερβουαρ μας.. Οταν ας πουμε εχουμε μεσα στο ρεζερβουαν 10 λιτρα απλης αμολυβδης και γεμισουμε το υπολοιπο με 100αρα (40 λιτρα σε συνολο 50!) τοτε εχεις ενα μειγμα νοθευμενης 100αρας βενζινης με απλη αμολυβδη σε ποσοστο 20%! Εκει δεν εχεις ζημιες για το αυτοκινητο αλλα απλα εχεις ενα μικρο -ΠΑΡΑΝΟΜΟ- κερδος σε βαρος του καταναλωτη... ;)

Link to comment
Share on other sites

Χμ αυτό για το κόστος μεταφοράς εισαγωγής το έλεγα και εγώ πριν κάποια post... Είναι κάτι που σίγουρα ανεβάζει την τιμή ;)
Link to comment
Share on other sites

Κανεις δεν διαφωνησε.. Απλα εκτος απο την τιμη ανεβαινει και οι ποιοτητα μιας και μιλαμε για "καθαροαιμα" καυσιμα! ;)
Link to comment
Share on other sites

Κανεις δεν διαφωνησε.. Απλα εκτος απο την τιμη ανεβαινει και οι ποιοτητα μιας και μιλαμε για "καθαροαιμα" καυσιμα! ;)
Αυτό είναι υπο συζήτηση... Περιμένω για τις πηγές έρευνες που μου έταξες :whistle:
Link to comment
Share on other sites

2)Η νοθειες για τις οποιες μιλαμε εμεις αυτη την στιγμη δεν εχουν να κανουν σε τιποτα με τον τροπο που ανεφερες εσυ... Μπορει στην ΕΚΟ η 100αρα που φερνετε να εχει 100 οκτανια μεσω των χημικων προσθετων που αναμιγνυοντια στα διυλιστηρια αλλα για την Shell Vpower Racing και την BP Ultimate τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα! Αυτες ερχονται απο το εξωτερικο (εξου και η διαφορα τιμης Gka!! -μεταφορικα-) αλλα παρασκευαζονται με εντελως διαφορετικους τροπους, πιο ποιοτικους αν θες!

Πιο συγκεκριμενα η Vpower Racing διυλιζεται κατ'ευθειαν στα 100 οκτανια και τα προσθετα που μπαινουν αργοτερα ειναι απλα καθαριστικα...

εισαι σηγουρος για αυτο που γραφεις πιο πανο? εγω γνωριζω οτι ολες οι βενζινες οταν ερχονται στην ελλαδα με τα καραβια εχουν την ειδια πιοτητα κ μετα της περνουν οι ετεριες κ αναλογα με αυτα που ριχνουν μεσα (η καθε εταιρια) η βενζινη γεινετε EKO , BP και οπια αλη μαρκα αμοληβδη η σουπερ αμοληβδη

 

Η περισσοτερες νοθειες λοιπον δεν γινονται επειδη καποιος δεν εβαλε τα χημικα προσθετα στα καυσιμα.. Η νοθεια γινεται οταν στις δεξαμενες του πρατηριου αυτη το καυσιμο 100 οκτανιων αναμειχθει με αλλα βαρυτερα συνηθως κλασματα πετρελαιου!
Και γιατη να μην κανει ο βενζινας αυτο που λες πιο κατο απο μονος σου. να σου πουλαει αμοληβδη για σουπερ αμοληβδη κ το αυτοκινητο σου να μη χαλαει κ να βγαζει 20 λεπτα το λητρο?
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/gianpithio_cp_2012.gif

Συντονιστής συζητήσεων στο forum της Nokia & Samsung @myphone.gr

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ειμαι απολυτως σιγουρος... Οι Bp Ultimate και Vpower Racing εισαγονται απο το εξωτερικο!!

 

Μα ουσιαστικα αυτο γινεται... Αλλα οχι σε ποσοστο 100%!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ναι, ειμαι απολυτως σιγουρος... Οι Bp Ultimate και Vpower Racing εισαγονται απο το εξωτερικο!!

Aργησα να σου απαντισω αλλα τελικα εμαθα αυτο που ειθελα! Ολες της βενζΗνες της περνουν απο τα Ελληνικα πετρελαια και της κανουν μετα δεν εισαγουν κανενα ειδος βενζηνεις. :)

Και κατι αλλο για να ξερετε οτι η Bp Ultimate και η Vpower Racing εχουν 99 οκτανια ενω της ΕΚΟ εχει 101 οκτανια επειδη ρηχνουν μεσα ενα επιπλεων σηστατικο που δεν θυμαμε το ονομα του αυτη την στηγμη κατι με ΜΧ εχει σχεση το ονομα του. :D

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/gianpithio_cp_2012.gif

Συντονιστής συζητήσεων στο forum της Nokia & Samsung @myphone.gr

Link to comment
Share on other sites

Αστοχα θεωρω και τα δυο σου σχολια... Πιο συγκεκριμενα:

 

1) Εγω δεν μιλησα ουτε για τον βενζινα, ουτε για τις εκαστοτε εταιρειες! Αν δεις τα αποτελεσματα (ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ!) η Shell ειναι αυτη την στιγμη η ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ (την ποιοτητα αυτη την στιγμη την αφηνω εκτως!)

 

2)Η νοθειες για τις οποιες μιλαμε εμεις αυτη την στιγμη δεν εχουν να κανουν σε τιποτα με τον τροπο που ανεφερες εσυ... Μπορει στην ΕΚΟ η 100αρα που φερνετε να εχει 100 οκτανια μεσω των χημικων προσθετων που αναμιγνυοντια στα διυλιστηρια αλλα για την Shell Vpower Racing και την BP Ultimate τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα! Αυτες ερχονται απο το εξωτερικο (εξου και η διαφορα τιμης Gka!! -μεταφορικα-) αλλα παρασκευαζονται με εντελως διαφορετικους τροπους, πιο ποιοτικους αν θες!

Πιο συγκεκριμενα η Vpower Racing διυλιζεται κατ'ευθειαν στα 100 οκτανια και τα προσθετα που μπαινουν αργοτερα ειναι απλα καθαριστικα...

 

Η περισσοτερες νοθειες λοιπον δεν γινονται επειδη καποιος δεν εβαλε τα χημικα προσθετα στα καυσιμα.. Η νοθεια γινεται οταν στις δεξαμενες του πρατηριου αυτη το καυσιμο 100 οκτανιων αναμειχθει με αλλα βαρυτερα συνηθως κλασματα πετρελαιου!

 

Η πιο απλη (και ακινδυνη) μορφη νοθειας ειναι αυτη που πολλες φορες κανουμε και οι ιδιοι στα ρεζερβουαρ μας.. Οταν ας πουμε εχουμε μεσα στο ρεζερβουαν 10 λιτρα απλης αμολυβδης και γεμισουμε το υπολοιπο με 100αρα (40 λιτρα σε συνολο 50!) τοτε εχεις ενα μειγμα νοθευμενης 100αρας βενζινης με απλη αμολυβδη σε ποσοστο 20%! Εκει δεν εχεις ζημιες για το αυτοκινητο αλλα απλα εχεις ενα μικρο -ΠΑΡΑΝΟΜΟ- κερδος σε βαρος του καταναλωτη... ;)

 

Λοιπον παιδια απο εμπειρια λογω ιδιοκτησιας πρατηριου:

1)Το ποσοστο των οκτανιων που μπορει να φθασει η αμολυβδη μετα απο διυλιση ειναι 98 οκτανια.Καμια μα καμια εταιρεια ουτε στην Ελλαδα ουτε στο εξωτερικο δεν εχει καταφερει να ξεπερασει αυτη την περιεκτικοτητα οκτανιων απο απευθειας διυλιση.Οτι και να εχετε ακουσει,οτι και να σας εχουν πει γνωστοι σας δεν ισχυει.

2)Υπαρχουν βενζινες με περιεκτικοτητα 99,100 οκτανιων οι οποιες προκυπτουν απο την προσθεση χημικων ουσιων και με κανενα αλλο τροπο.

3)Θα διαφωνησω με τον συναδελφο που ειπε οτι απο την νοθεια δεν υπαρχει μεγαλο κερδος,υπαρχει και μαλιστα ειναι πολυ ικανοποιητικο.Για να προστατευτειται πρεπει να γνωριζετε το αμαξι σας και τις επιδοσεις του και να καταλαβετε την διαφορα και να αλλαξετε βενζιναδικο.

4)Μην δισταζετε να βαζετε σε φθηνα πρατηρια που δεν σας εχουν βγαλει προβλημα,εδω δεν ισχυει το ρητο:"οτι πληρωνεις παιρνεις".Απλα η φορολογια του κρατους, η πολιτικη της καθε εταιρειας ,το κερδος του πρατηριουχου(αγγιζει το maximum το 6%) και τα κομιστρα μεταφορας διαμορφωνουν την τελικη τιμη πωλησης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Μπορεί κάποιος φίλος να πει τις εντυπώσεις του αν έχει δοκιμάσει τους τύπους Των καυσίμων στα <<100>> οκτάνια και των τριών εταιριών σε RENAULT LAGUNA 1.8 16V και 2.0 turbo
nikost.gr
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Παιδια χρησιμοποιω ενα peugeot 307cc και μου ειπαν να χρησιμοποιω 95 octane βενζυνη.Αν βαζω 98 octane θα βελτιωθου οι επιδωσεις της μηχανης ή δεν θα υπαρξει διαφορα. Επισεις μπορω να αλλαξω απο 95 octane σε 98 octane ή ειναι αργα?

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

I'm tired of being sorry ...:shifty:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια χρησιμοποιω ενα peugeot 307cc και μου ειπαν να χρησιμοποιω 95 octane βενζυνη.Αν βαζω 98 octane θα βελτιωθου οι επιδωσεις της μηχανης ή δεν θα υπαρξει διαφορα. Επισεις μπορω να αλλαξω απο 95 octane σε 98 octane ή ειναι αργα?

 

Ποιό κινητήρα έχεις (κυβικά και άλογα);

 

Πάντως εγώ στο 2λιτρο 138αρι, έβαζα 95 γιατί πίστευα πως δεν κάνει διαφορά η 98αρα. Τώρα που έπεσε αρκετά η τιμή της βενζίνης, βάζω 98αρα μήπως δω βελτίωση και επειδή -υποτίθεται- έχει τα πρόσθετα που καθαρίζουν, κτλ.

 

Με το βάρος του 307cc (~1 500 kg) δεν ξέρω αν θα έβλεπες αισθητή διαφορά σε επιτάχυνση (και σίγουρα όχι σε τελική), ακόμα κι αν κέρδιζες 10 άλογα (που ΑΠΟΚΛΙΕΤΑΙ να ισχύει). Από εκεί και πέρα, θα ήθελα να μάθω από άλλους αν η 98αρα είναι πιο 'καλή' για την γενικότερη λειτουργεία και ζωή του κινητήρα.

http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif
Link to comment
Share on other sites

Παιδια χρησιμοποιω ενα peugeot 307cc και μου ειπαν να χρησιμοποιω 95 octane βενζυνη.Αν βαζω 98 octane θα βελτιωθου οι επιδωσεις της μηχανης ή δεν θα υπαρξει διαφορα. Επισεις μπορω να αλλαξω απο 95 octane σε 98 octane ή ειναι αργα?

Αν θελεις να :blink: λιγακι διαφορα βαλε την power racing της Shell.βεβαια ειναι η τιμη της λιγο "τσιμπημενη" :cold:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...