Jump to content

Αll about Kymco


likoyrgos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

grigoriso:Φιλε το παπι εχει ιδιοτροπη συμπεριφορα με το δικο μου στο θεμα της δευτερης σχεσης στο κιβωτιο,προβλημα δεν νομιζω να εχει...ο μηχανικος ειχε κοιταξει το δικο μου και δεν εχει τιποτα.....ιδιοτροπια του κιβωτιου σχεσεων ειναι;) Τωρα αν στο κανει στις υπολοιπες σχεσεις καλο θα ταν να το κοιταξεις να εχεις ησυχο το κεφαλι σου.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ευχαριστω solitary θα το παω να το δουν για να ξερω

αλλαξα και εγω τα φωτα sto καντραν και τις ψηρες μπροστα ολα σε μπλε

θα ανεβασω φωτο να τις δεις.

Link to comment
Share on other sites

grigoriso: Ωραιος φιλε:),μπροστα μεσαια σκαλα μπλε φως εβαλες?:p για το καντραν μπλε μαζι σου,ειναι ονειρικη απολαυση το βραδυ οταν το βλεπεις:cool:

Οποτε εχεις χρονο ανεβασε να δουμε...

 

Φιλικα,solitary.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Gia sas pedia ithela na rotiso an kseri kanis an iparxi diafora sto skeleto tou Jetix 50cc me to 150cc gt sto mini site tou Jetix http://www.kymco.com/event/jetix/ ine ola idia ektos apo to baros ala leo mipos to baros ofilete stin diafora tis mixanis
Link to comment
Share on other sites

stathis1992:Ιδιο σκελετο εχουν,το βαρος της μηχανης αλλαζει με μικρη διαφορα.Αυτο αναγραφει στα χαρακτηριστικα του jetix στο site.Πως τα πας με το δικο σου,ολα καλα?

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Eνα μεγαλο μπραβο στην kymco για τις προσιτες τιμες των παπιων της:)

Παιδια προχτες πηγα αλλαξα λαδια - μπουζι,καναμε 2-3 ρυθμισεις στο καρμπυλατερ για μεγιστη αποδοση.Εχω μεινει εκπληκτος απο τη συμπεριφορα του στο δρομο καθως εχει αγρια αρπαγματα και επιταχυνση σε καθε ταχυτητα.

 

Φιλικα,solitary.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Eνα μεγαλο μπραβο στην kymco για τις προσιτες τιμες των παπιων της:)

Παιδια προχτες πηγα αλλαξα λαδια - μπουζι,καναμε 2-3 ρυθμισεις στο καρμπυλατερ για μεγιστη αποδοση.Εχω μεινει εκπληκτος απο τη συμπεριφορα του στο δρομο καθως εχει αγρια αρπαγματα και επιταχυνση σε καθε ταχυτητα.

 

Φιλικα,solitary.

 

φιλε σολ τελικη ειδες?

Link to comment
Share on other sites

grigoriso:Σελιδα 22,στην τελευτεα εικονα που δειχνω το κοντερ η βελονα κατεβαινει εκει που ειναι η ενδειξη για τα φωτα πορειας.Υπολογιζω 120χλμ περιπου κοντερισια.Το γκριπ του γκαζιου δεν το εχω τερματισει μεχρι κατω ακομη,οποτε δεν γνωριζω αν βγαζει παραπανω ακομη αλλα δεν με απασχολει σχεδον καθολου επειδη δεν ειμαι τυπος που αναζητω καμια τρελη τελικη.Αυτο που ηθελα το χω και με το παραπανω μαλιστα:) δηλαδη εκινησεις αρπαγματα και επιταχυνση.

 

Φιλικα,solitary

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

σολ δεν νομιζω ρε φιλε να βγαζει τοσα μαλλον το κοντερ τα χανει μετα τα 80

μετρα το με ενα αλλο για να εισαι σιγουρος γιατι αν ειναι ετσι θα το καψω

Link to comment
Share on other sites

grigoriso:Σκοπευω να μετρησω με GPS να δω τι θα δειξει.Παντως συμφωνω μαζι σου οτι ολα τα κοντερ χανουν χιλιομετρα,γιαυτο ανεφερα στο προηγουμενο ποστ μου "υπολογιζω 120χλμ περιπου κοντερισια".Θα ανεβασω κανα βιντεο αμα εχω χρονο;)

 

Φιλικα,solitary.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

γεια σας παιδια Μολισ διαβασα ολο το τοπικ

δινω για το διπλωμα 50 την αλλη βδομαδα(πρωτα ο θεος) και ειμαι αναμεσα σε αυτα τα διο μοντελα.Επειδη σε 50κκ αποκλειεται να μεινω θελω να μαθω μετατροπες σε αυτα τα διο παπια τιμες με αξιοπιστα ανταλλακτικα.

Σολ πολυ οραια η πατεντα με το μπροστινο φτερο του κριπτον.Οντος χωρις τα αυτοκολητα φενεται σαν κτμ.Τα σολινακια υψιλης χρησιμευουν στα αποτομα φρεναρισματα?

Link to comment
Share on other sites

Και γω Jetix ψηφιζω.Τα σωληνακια βοηθανε στο φρεναρισμα αλλα πρεπει να βαλεις και μαργαριτες για να εκμεταλευτεις 100% το φρεναρισμα τους.
Link to comment
Share on other sites

αν θυμαμαι καλα το jetix εχει απο τη μανα του μαργαριτες αλλα ποτε δεν

καταλαβα πως ενας δισκος μαργαριτα με μικροτερη επιφανια εχει καλυτερο

φρεναρισμα απο τους αλλους... μαλλον ειναι μονο για ομορφια!

Link to comment
Share on other sites

Οι γνησιοι δισκοι δεν ειναι καλης ποιοτητας στα παπια κακα τα ψεματα και εννοειται οτι με την αλλαγη τους θα μπουν καλυτερης ποιοτητας οπως Braking και οχι Shark.

Μπορει ενας δισκος να εχει μικροτερη επιφανεια επαφης απο εναν αλλον και να ειναι καλυτερος για φρεναρισμα γιατι ειναι φτιαγμενος απο υλικα που δεν θερμαινονται και δεν θα υπερθερμανθει το δικοφρενο και θα μπλοκαρει.

Επισης μπορει ο συντελεστης τριβης του δισκου με τα τακακια να ειναι μεγαλυτερος και ετσι να κανει καλυτερο φρεναρισμα.

Link to comment
Share on other sites

hondaglx:Nexxon ή Jetix...Nexxon ή Jetix...και τα 2 ειναι πολυ καλα παπια.Στο Jetix υπολογιζουμε μερικα ακομη θετικα στοιχεια,δισκοπλακες τυπου μαργαριτα - στροφομετρο - ψηφιακο πανελ ταχυτητων - αναρτηση τυπου monoshock.Η επιλογη αναμεσα σε αυτα τα 2 παπια ειναι καθαρα θεμα γουστου και εμφανισης:)Κινητηρες σκυλια(στο nexxon αποδεδειγμενο;)) το Jetix νομιζω φοραει παρομοιο κινητηρα.Οσο αναφορα το φτιαξιμο προτεινω επωνυμα ανταλακτικα (Ιαπωνικα) τα οποια σου παρεχουν αξιοπιστια και επιδοσεις,πανω απολα κανωντας σωστη χρηση πετυχαινεις μακροζωια του κινητηρα.Το κοστος παει αναλογα με το τι ζητας (κυβικα - ανταλακτικα).Για τα σωληνακια υψηλης πραγματι η διαφορα φαινετε,πολυ καλυτερο φρεναρισμα.Χαιρομε που σου αρεσε το φτερο,αν αγορασεις το nexxon και θες το ιδιο μπορω να σου δειξω πως θα το τοποθετησεις:)

 

Φιλικα,solitary.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Παντως το monoshock ειναι ενα παρα πολυ μεγαλο συν στο Jetix καθως και τα φρενα του.

 

madloufos :δεν το θεωρεις υπερβολικο για 50κκ?

σολ για πες μια τιμη να παρουμε ιδεα(με ιαπωνεζικα ανταλλακτικα )για 72 κκ.Το κιτ 72 της κυμκο ειναι καλο?

Link to comment
Share on other sites

hondaglx:Για 72cc ενα κιτ της aasa ειναι πολυ καλη επιλογη.Γυρω στο 300αρι μαζι με την εργασια.Κιτ της αντιπροσωπειας δεν εμπιστευομε προσωπικα παντως.

Οfftopic:Aπο Αθηνα εισαι?Offtopic

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

madloufos :δεν το θεωρεις υπερβολικο για 50κκ?

σολ για πες μια τιμη να παρουμε ιδεα(με ιαπωνεζικα ανταλλακτικα )για 72 κκ.Το κιτ 72 της κυμκο ειναι καλο?

 

Πιστευω οτι καλυτερα να τα εχεις και να σου χρειαστουν μια φορα παρα να μην τα εχεις και εξ αιτιας που δεν τα εχεις να εχεις προβληματα.

Το θεμα ειναι οτι θα ειναι πιο ξεκουραστο το μηχανακι με το monoshock και με καλυτερα κρατηματα και με τα δισκοφρενα θα κανεις πιο ευκολα φρεναρισματα και σε μικροτερη αποσταση.

Link to comment
Share on other sites

παιδια το jetix τα εχει ολα και διαφερει! τελος! παντος το nexxon εγω που το εχω για δουλεια και το τρεχω πολυ καθε μερα απο μηχανη δεν μου εχει βγαλει κατι

μονο ψιλοπροβληματα π.χ προχθες πηγαινα αεροδρομιο με καμια 80 90 και μου εσπασε εν κινησει ενα μπουζονιο απο την εξατμηση ενα αλλο ειναι οτι τριζουν τα πλαστικα του πολυ στις ψηλες στροφες οπως και ολο το μηχανακι ιδικα στην πισω θεση.

πηγα με ενα φιλο διαδρομη 25χλμ εκτος με 90 100 και οταν κατεβηκε δεν ενιοθε τον κολο του!!

 

ενα συμπερασμα μου ειναι οτι το nexon ειναι πολυ μπουκομενο στην εξατμηση. τωρα που το πηγαινα με εξατμηση να χανει το μηχανακι ειχε μεγαλυτερο ανοιγμα στις ψιλες στροφες

 

φιλε solitary εκανες καμια αλλαγη στη παπια σου?? αληθεια στο φτιαξιμο που του εκανες ηλεκτρονικη αλλαξες??

Link to comment
Share on other sites

Οντως εχει απλα δεν εχει monoshock.Πολυ πιο ομορφο κατα πολυ το Jetix παντως.

 

ατε αν παρο το μηχανακι και το διπλωμα θα κατεβω πολη να κανουμε καμια βολτιτσα!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...