Jump to content

Αll about Kymco


likoyrgos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πως καταλαβαινεις οτι χρειαζεται ρουλεμαν στροφαλου?Ποια ειναι τα συμπτωματα?
Πωλειτε Kαρμπυρατερ Malossi 21 (60 ευρο) Και Εξατμιση Giannelli Reverse (60 ευρο) Σε Πολυ Καλη Κατασταση!!!!π.μ για πληροφοριες!;)
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Μπορεις να το καταλαβεις απο τον θορυβο.Ο ηχος ειναι σαν να χτυπαει κατι μεσα στον κινητηρα.
Link to comment
Share on other sites

Σε καταλαβαινω απολυτα.Και μενα το μηχανακι μου τωρα θελει ρουλεμαν στροφαλου.Η χειροτερη περιπτωση βλαβης.

Ευτυχως το προλαβες γιατι αν την παθεις η ζημια ειναι πολλη μεγαλη.

Αυτο με τις ταχυτητες πρεπει να το κανει γιατι στο σασμαν δεν εχει κατσει σωστα μια <<κοπιγια>>.

 

κοπιγια τι ειναι?

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

κοπιγια τι ειναι?

 

Δεν ξερω αλλο ονομα.Παντως ειναι ενα μικρο πραγματακι που αν μπει λαθος δεν σ αφηνει να βαλεις ταχυτητα.βασικα δεν μπορεις να κουμπωσεις ταχυτητα.Ουτε πανω ουτε κατω.

Link to comment
Share on other sites

Μπα δεν είναι μόνο αυτό,οποιοδήποτε εξάρτημα δεν κάτσει καλά στο σασμάν δεν λειτουργεί σωστά:wacko:

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

τελικα το naxxonaki επασχε απο στροφαλο! και μαλιστα απο το ρουλεμαν στροφαλου. ευτυχως η αντικατασταση του στροφαλου εγινε στην εγγυηση και τη γλιτωσα οικονομικα. ειδαλλως ηθελε γυρο στα 250ευρω.:wacko::wacko:

τωρα υποθετω οτι επειδη ετριζε το μοτερ καιρο ο στροφαλος ταλεπορησε το ρουλεμαν με αποτελεσμα αυτο να βγει off

 

βεβαια εχει αλλαξει το μηχανακι στις ταχυτητες οι οποιες ειναι ποιο σκληρες. η τεταρτη ωρες ωρες δεν μπαινει καθολου! σιγουρα ομως σε αυτο δεν φταιει ο στροφαλος αλλα το ανοιγμα του μοτερ!

 

αυτα τα ολιγα..

 

Τυχερός είσαι που πρόλαβες την ζημιά και τυχερός που δεν χρειάστηκε να βάλεις το χέρι στην βαθιά τσέπη.

 

Πολύ δύσκολα τα πράματα απο οικονομικής πλευράς,να μου κουνούσαν κάνα σεβαστό ποσό μπροστά στα μάτια μου και bye bye :( (Χάλια καταστάσεις ρε φίλε):wacko:

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Μπα δεν είναι μόνο αυτό,οποιοδήποτε εξάρτημα δεν κάτσει καλά στο σασμάν δεν λειτουργεί σωστά:wacko:

 

Τις περισσοτερες φορες ειναι αυτο γιατι ειναι μικρο πραγματακι και φευγει ευκολα απο την θση του οταν κλεινεις το μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Τις περισσοτερες φορες ειναι αυτο γιατι ειναι μικρο πραγματακι και φευγει ευκολα απο την θση του οταν κλεινεις το μοτερ.

 

λες αυτο που κουμπωνει πανω σε ενα γραναζι και εχει ενα μακρι σιδερο?

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

λες αυτο που κουμπωνει πανω σε ενα γραναζι και εχει ενα μακρι σιδερο?

 

Ειναι δυσκολο να στο περιγραψω.Προσπαθησα να βρω κανενα διαγραμμα απο σασμαν αλλα δεν το ειχε αυτο το εξαρτημα.

Link to comment
Share on other sites

οντως το μηχανακι εχει γινει πολυ αθορυβο καμια σχεση με πριν! ισως αυτο το ρουλεμαν ειναι και ο λογος που θελουν αλλαγες λαδιων τοσο συχνα τα μοτερ.

 

οσο για τις ταχυτητες λετε οτι αν κατι δεν εκατσε καλα δεν ειναι οκ, και αρα δεν θα στρωσει ποτε?? ωρες ωρες βαζω ταχυτητα και το πενταλ μενει κατω!

 

και κατι αλλο περιπου ποσα χλμ ζωης εχει ενα ρουλεμαν? δεν μπορω να ανοιγω μοτερ καθε δυο χρονια για μια βλακια! θα αρχισω να νοσταλγω το town mate μου!!

Link to comment
Share on other sites

οντως το μηχανακι εχει γινει πολυ αθορυβο καμια σχεση με πριν! ισως αυτο το ρουλεμαν ειναι και ο λογος που θελουν αλλαγες λαδιων τοσο συχνα τα μοτερ.

 

οσο για τις ταχυτητες λετε οτι αν κατι δεν εκατσε καλα δεν ειναι οκ, και αρα δεν θα στρωσει ποτε?? ωρες ωρες βαζω ταχυτητα και το πενταλ μενει κατω!

 

και κατι αλλο περιπου ποσα χλμ ζωης εχει ενα ρουλεμαν? δεν μπορω να ανοιγω μοτερ καθε δυο χρονια για μια βλακια! θα αρχισω να νοσταλγω το town mate μου!!

 

Αν εχει κατι στραβεα δεν προκειται να φτιαξει απο μονο του.

Αναλογως τα ρουλεμαν, την χρηση του μοτερ, και το ζορι που τρωνε εχουν και αναλογη διαρκεια ζωης.Επισης και η σωστη τοποθετηση τους παιζει μεγαλο ρολο στην διαρκεια ζωης τους.

Link to comment
Share on other sites

οντως το μηχανακι εχει γινει πολυ αθορυβο καμια σχεση με πριν! ισως αυτο το ρουλεμαν ειναι και ο λογος που θελουν αλλαγες λαδιων τοσο συχνα τα μοτερ.

 

οσο για τις ταχυτητες λετε οτι αν κατι δεν εκατσε καλα δεν ειναι οκ, και αρα δεν θα στρωσει ποτε?? ωρες ωρες βαζω ταχυτητα και το πενταλ μενει κατω!

και κατι αλλο περιπου ποσα χλμ ζωης εχει ενα ρουλεμαν? δεν μπορω να ανοιγω μοτερ καθε δυο χρονια για μια βλακια! θα αρχισω να νοσταλγω το town mate μου!!

 

Στάνταρ δεν έχουν κουμπώσει σωστά το σασμάν ή κάποιο εξάρτημα! Άχρηστοι και ότι να ναι... :wacko:

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
παιδια σκεφτομαι να κανω μια πατεντα στο παπι μου. ειναι το kymco jetix 50cc και θελς να βαλ πανω του μπτερ απο astrea ξερεται αν κουμπωνει ή αν θελει πατεντα για να μπει?? Ή αμα μπαινει μοτερ απο αλλο παπι. Περιμενω απαντησεις..!:help::help:http://www.myphone.gr/forum/image/smilies/help.gif
Link to comment
Share on other sites

παιδια σκεφτομαι να κανω μια πατεντα στο παπι μου. ειναι το kymco jetix 50cc και θελς να βαλ πανω του μπτερ απο astrea ξερεται αν κουμπωνει ή αν θελει πατεντα για να μπει?? Ή αμα μπαινει μοτερ απο αλλο παπι. Περιμενω απαντησεις..!:help::help:http://www.myphone.gr/forum/image/smilies/help.gif

 

Μπαίνει πάνω στο jetix.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

παιδια σκεφτομαι να κανω μια πατεντα στο παπι μου. ειναι το kymco jetix 50cc και θελς να βαλ πανω του μπτερ απο astrea ξερεται αν κουμπωνει ή αν θελει πατεντα για να μπει?? Ή αμα μπαινει μοτερ απο αλλο παπι. Περιμενω απαντησεις..!:help::help:http://www.myphone.gr/forum/image/smilies/help.gif

 

στ μηχανακι σου(και εγω αυτο εχω) μπαινουν ολες οι παποειδης honda και οι κινεζικες...δεν κανουν ολες οι υπολοιπες οπως και αυτη του kymco straight

Edited by tzanico
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
τελικα το κιβωτιο μετα απο 500 χλμ εχει στρωσει και λειτουργει οπως πριν. ευτυχως!

 

τυχερος εισαι!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
παιδιά μπορείτε μια οικονομική λύση για να βελτιώσω το jetix50 που έχω? τώρα το έχω κάνει 72cc με εξάτμισή dragon και φίλτρο simota... τι μπορώ να κάνω έτσι ώστε να πάει στα 115-125cc ?? προτείνετε μου ιδέες γιατί δεν έχει γκάζι και το έχω βαρεθεί :(
Link to comment
Share on other sites

παιδιά μπορείτε μια οικονομική λύση για να βελτιώσω το jetix50 που έχω? τώρα το έχω κάνει 72cc με εξάτμισή dragon και φίλτρο simota... τι μπορώ να κάνω έτσι ώστε να πάει στα 115-125cc ?? προτείνετε μου ιδέες γιατί δεν έχει γκάζι και το έχω βαρεθεί :(

 

καλο ειναι να το κανεις ενα 54*54;) κεφαλη φορας την μαμα 50αρα??

Link to comment
Share on other sites

καλο ειναι να το κανεις ενα 54*54;) κεφαλη φορας την μαμα 50αρα??

οχι φοραεθι αυτην απο το κιτ το 72αρι..

 

οτι και να το κανεις να το αλλαξεις ρευματα! θα παρει ζωη το μηχανακι!

οκ φιλε 8α το εχω υποψην μου..

Edited by Nikos_s3
Link to comment
Share on other sites

οχι φοραεθι αυτην απο το κιτ το 72αρι..

 

 

οκ φιλε 8α το εχω υποψην μου..

 

αποψη μου ειναι να βαλεις κυκινδροπιστονο και στροφαλο στα 54mm (μετρια ποιοτητα) μια κεφαλη cdi, αντλια λαδιου, δισκους και ελλατηρια καμπανας θα το στρωσεις και μετα αν θελεις και αλλη δυναμη βαζεις καποια πραγματακια ακομα;)

Link to comment
Share on other sites

αποψη μου ειναι να βαλεις κυκινδροπιστονο και στροφαλο στα 54mm (μετρια ποιοτητα) μια κεφαλη cdi, αντλια λαδιου, δισκους και ελλατηρια καμπανας θα το στρωσεις και μετα αν θελεις και αλλη δυναμη βαζεις καποια πραγματακια ακομα;)

 

η cdi τι διαφορα εχει απο τισ αλλες? και ποσο θα ειναι το κοστος για 54mm στροφαλος κυλινδροπιστονο και τα αλλα? και αμα θελω παραπανω δυναμη τι πρεπει να βαλω?? :(

Link to comment
Share on other sites

η cdi τι διαφορα εχει απο τισ αλλες? και ποσο θα ειναι το κοστος για 54mm στροφαλος κυλινδροπιστονο και τα αλλα? και αμα θελω παραπανω δυναμη τι πρεπει να βαλω?? :(

 

η cdi εχει μεγαλυτερες βαλβιδες σε σχεση με τις αλλες κεφαλες και ειναι και οικονομικη ειναι αντιγραφη μιας απο τις καφαλες που βγαζει η take αν δεν κανω λαθος

για τιμες ρωτα εδω>http://www.aasaracing.gr/

θα βαλεις εκκεντροφορο αργιο με ελλατηρια σκληρα και καλες βαλβιδες , μεγαλο καρμπ , θα κανεις ροικη στην κεφαλη, θα ελαφρωσεις το βολαν, θα βαλεις αλλη ηλεκτρονικη και πολλαπλασιαστη αλλη μπουζοπιπα, ενα μπουζι ιριδιου ή πλατινας, ενα καλο γραναζωμα και θα γινει αλλο μηχανακι πιστεψε με..........:shifty::shifty:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...