Jump to content

Πανελλήνιες Εξετάσεις 2008


chrismd
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αφου ειπαμε πως παντα το προγραμμα βγαινει Απριλιο πως το εστειλαν απο το Γεναρη???:confused:

Απο που το εμαθες εσυ αυτο?

Ο έξυπνος παραδέχεται...

Ο πονηρός δικαιολογείται...

Και ο ηλίθιος επιμένει...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

τετοια εποχη το μονο προγραμμα που βγαινει ειναι αυτο των εκδηλωσεων στο πατρινο καρναβαλι.για τις πανελληνιες ε θα βγει λιγο αργοτερα:)
Link to comment
Share on other sites

παντως παιδια συγνωμη αλλα θα κανω την ιδια ερωτηση!εμαθα οτι το προγραμμα των εξετασεων στα σχολεια το εχει στηλει το υπουργειο.αν μπορει καποιος και το ξερει να μου το στηλει.....ευχαριστω........φιλια!!!καληνυχτα σας........και υπομονη σε οσους διαβαζουν!

 

Παπατζιλίκια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση...

 

Για να γράψεις ενα 19αρι στην Εκθεση τι πρέπει να κανεις;...

 

ακουσα οτι γινονται τμηματα Ενισχυτικής στον λυκειο μου αλλα δεν ξερω αν πρεπει να τα παρακολουθησω.

 

τοσο δυσκολο λετε να ειναι;

 

btw δεν θυμαμαι ΚΑΝ πως ειναι η εκθεση στις πανελληνιες... ασκησεις κλπ; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Ειναι αρκετα δυσκολο το 19 στην εκθεση γιατι ειναι ενα μαθημα υποκειμενικο τελειως κι μια εκθεση που απο καποιον μπορει να βαθμολογηθει με 19 ενας αλλος μπορει να την βαθμολογησει με 15 πχ.Ειναι απο τα λιγα μαθηματα που γινονται αυτα..Ναι,κατα την γνωμη μου κανε ενισχυτικη κι οτι αλλο μπορεις θα σε βοηθησει.Υπαρχει η εκθεση,μια περιληψη ενος κειμενου που σου δινουν,ασκησεις οπου σου ζητουν πχ συνωνυμο μιας λεξης κτλ..
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τελείως υποκειμενικό. Εγω πιστεύω οτι προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος πρέπει το παιδί να διαβάζει πολιτική εφημερίδα απο 14 χρονών και να το έχει μέσα του.Επίσης εξαρτάται απο την ωριμότητα και απο τον τρόπο σκέψης, διάυγεια σκέψης και ανοιχτότητα. Γι’αυτό και ένας 22 χρονών ο οποίος διαβάζει εφημερίδες τακτικά μπορεί ανετότατα να γράψει 19 έκθεση.

Επίσης θα έλεγα οτι προς τη κατεύθυνση αυτή βοηθάει και η πολύ καλή γνώση ξένης γλώσσας επειδή βοηθάει απέραντα στην επιπλέον εκμάθηση και χρήση της μητρικής. Όμως, οι εκθέσεις ζητούμενες απαιτούνε και λογική συνέχεια, αλληλουχία που δεν συμβαίνει με τις ξένες γλώσσας όπου χρείαζεται να δείξεις ένα ευρύ λέξιλόγιο στην ουσία και τίποτα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση...

 

Για να γράψεις ενα 19αρι στην Εκθεση τι πρέπει να κανεις;...

 

ακουσα οτι γινονται τμηματα Ενισχυτικής στον λυκειο μου αλλα δεν ξερω αν πρεπει να τα παρακολουθησω.

 

τοσο δυσκολο λετε να ειναι;

 

btw δεν θυμαμαι ΚΑΝ πως ειναι η εκθεση στις πανελληνιες... ασκησεις κλπ; :confused:

Γιατί δε πάς φροντιστήριο?Εδώ σε μας στην Έδεσσα πάντως σχεδόν όλοι πάνε από 2α λυκείου κιόλας όπως και εγώ.;)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δε πάς φροντιστήριο?Εδώ σε μας στην Έδεσσα πάντως σχεδόν όλοι πάνε από 2α λυκείου κιόλας όπως και εγώ.;)

Θεωρώ ότι ο μόνος λόγος να κάνεις φροντιστήριο από β λυκείου είναι η έκθεση και που πάλι θέλει και τύχη για να γράψεις.Τόσο τα μαθηματικά όσο και η φυσική και η χημεία κατεύθυνσης της β λυκείου είναι πολύ διαφορετικά από της γ εκτός από μερικά σημεία που μπορείς να τα μάθεις και από το σχολείο.Κοιτάξτε να αρχίσετε από νωρίς την ύλη της γ γιατί δε θα προλαβένετε μετά και θα διαβάζετε όλο το καλοκαίρι για να τα προλάβετε και αφήστε την ύλη της β να την κάνετε στο σχολείο μόνο.Άμα κάνετε από β λυκείου φροντιστήριο όλα τα μαθήματα κατεύθυνσης θα κουραστείτε και δε θα έχετε όρεξη μετά να διαβάσετε όταν είστε στη γ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δε πάς φροντιστήριο?Εδώ σε μας στην Έδεσσα πάντως σχεδόν όλοι πάνε από 2α λυκείου κιόλας όπως και εγώ.;)

 

για πολλους λόγους...

 

1ον δεν πιστευω πως θα βοηθήσει περισσότερο απο την ενισχυση του σχολειου

 

2ον πιστευω πως ειναι πεταμένα λεφτά

 

3ον λεω να κατεβάσω παλιά θεματα και να μελετήσω τις λύσεις... οσο για την έκθεση (δομή - ανάπτυξη) μαλλον θα διαλεξω την σχολική ενισχυτική...

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΟΘ ειναι ευκολο μαθημα μονος σου ομως δεν νομιζω οτι θα τα καταφερεις τοσο καλα οσο θα μπορουσες.Πχ εγω την πρωτη φορα εγραψα 4.6 την δευτερη φορα 20.
Link to comment
Share on other sites

Το ΑΟΘ ειναι ευκολο μαθημα μονος σου ομως δεν νομιζω οτι θα τα καταφερεις τοσο καλα οσο θα μπορουσες.Πχ εγω την πρωτη φορα εγραψα 4.6 την δευτερη φορα 20.

e ok δε νομίζω το 4,6 να οφείλεται στο γεγονός ότι προσπάθησες μόνος σου (χωρίς φροντιστήριο) αλλά στο γεγονός ότι - προφανώς- δεν άνοιγες βιβλίο :p

 

Έχω το βοήθημα του Πάρη Μηλίτση. Διαβάζω τη θεωρία από το βιβλίο, λύνω μόνος τις λυμένες ασκήσεις και ύστερα παρατηρώ το πως λύνονται στο βοήθημα και τέλος κάνω τις ασκήσεις πολλαπλής επιλογής & Σ/Λ.

Ανά διαστήματα κάνω επαναλήψεις θεωρίας προηγούμενων κεφαλαίων + ασκήσεις.

Όταν τελειώσω την ύλη (σύντομα μπαίνω στο 5ο κεφάλαιο) σκοπεύω να λύσω τις ασκήσεις του σχολικού + τις ασκήσεις του βοηθήματος (πέρα από τα λυμένα παραδείγματα, έχει και επιπλέον ασκήσεις με σκέτη λύση στο τέλος του βιβλίου) και φυσικά και τα πανελλαδικά θέματα.

 

Είναι ένα μάθημα που δεν το έχω διδαχθεί αλλά πιστεύω πως θα τα πάω καλά (χωρίς το βοήθημα ασφαλώς και δε θα έβγαινε άκρη! ).

 

Το 3ο κεφάλαιο είναι το μόνο που με έχει δυσκολέψει κάπως. :(

Ελπίζω με τις επαναλήψεις να το χωνέψω καλά.

 

-philos

https://www.e-steki.gr - Forum γενικών συζητήσεων!

Link to comment
Share on other sites

Για να γράψεις ενα 19αρι στην Εκθεση τι πρέπει να κανεις;...

 

ακουσα οτι γινονται τμηματα Ενισχυτικής στον λυκειο μου αλλα δεν ξερω αν πρεπει να τα παρακολουθησω.

 

τοσο δυσκολο λετε να ειναι;

 

btw δεν θυμαμαι ΚΑΝ πως ειναι η εκθεση στις πανελληνιες... ασκησεις κλπ; :confused:

 

Για την επιτυχία στην έκθεση δυστυχώς δεν υπάρχει συγκεκριμένη συνταγή... Εξαρτάται από 3 πράγματα:

1-πόσο καλός είσαι εσύ στο λόγο (πιστεύω ότι όσοι διάβαζαν λογοτεχνικά βιβλία έχουν ένα προβάδισμα από αυτούς που δεν διάβαζαν ούτε Χάρι Πότερ)

2-πόσο έξυπνος είσαι ώστε να μαντέψεις τις ιδέες που θα συμπέσουν με αυτές που θα προτείνει το βαθμολογικό κέντρο ως ιδανικές

3-τον βαθμολογητή σου πόσο επιοικής είναι, αν περνάει ή όχι κλιμακτήριο, αν είναι κομπλεξικός (όπως το 80% των φιλολόγων και δεν υπερβάλλω)

Ξέρω μεμονωμένες περιπτώσεις μαθητών που έγραψαν στην έκθεση 97 και 98 αλλά ήταν αστέρια. Ένας μέσος μαθητής που στοχεύει μια υψηλόβαθμη σχολή πρέπει να υπολογίζει γύρω στο 16-17. Και επειδή πολλές φήμες κυκλοφορούν για τη μεγάλη απόκλιση στη βαθμολογία μεταξύ των δύο βαθμολογητών, εμένα μου έβαλαν 75 και 76... Δεν σημαίνει ότι θα έχετε όλοι απόκλιση στη βαθμολογία σας...

Καλά κάνεις να έχεις υψηλούς στόχους πάντως. Βοηθάει πολύ και στην αυτοπεποίθησή σου ενώ γράφεις.

Link to comment
Share on other sites

e ok δε νομίζω το 4,6 να οφείλεται στο γεγονός ότι προσπάθησες μόνος σου (χωρίς φροντιστήριο) αλλά στο γεγονός ότι - προφανώς- δεν άνοιγες βιβλίο :p

 

Έχω το βοήθημα του Πάρη Μηλίτση. Διαβάζω τη θεωρία από το βιβλίο, λύνω μόνος τις λυμένες ασκήσεις και ύστερα παρατηρώ το πως λύνονται στο βοήθημα και τέλος κάνω τις ασκήσεις πολλαπλής επιλογής & Σ/Λ.

Ανά διαστήματα κάνω επαναλήψεις θεωρίας προηγούμενων κεφαλαίων + ασκήσεις.

Όταν τελειώσω την ύλη (σύντομα μπαίνω στο 5ο κεφάλαιο) σκοπεύω να λύσω τις ασκήσεις του σχολικού + τις ασκήσεις του βοηθήματος (πέρα από τα λυμένα παραδείγματα, έχει και επιπλέον ασκήσεις με σκέτη λύση στο τέλος του βιβλίου) και φυσικά και τα πανελλαδικά θέματα.

 

Είναι ένα μάθημα που δεν το έχω διδαχθεί αλλά πιστεύω πως θα τα πάω καλά (χωρίς το βοήθημα ασφαλώς και δε θα έβγαινε άκρη! ).

 

Το 3ο κεφάλαιο είναι το μόνο που με έχει δυσκολέψει κάπως. :(

Ελπίζω με τις επαναλήψεις να το χωνέψω καλά.

 

-philos

 

Kαλα σε δυσκολευει το 3 και δεν σε δυσκολευει το 2???:confused:

Το 2 κεφαλαιο, η ζητηση δηλ, εχει παρα πολλες λεπτμερειες και σχηματα που πρεπει να μαθεις γιατι στηριζεται και πολυ σε σχηματα ειδικα οι ασκησεις.

Δεν ξερω αλλα εμενα μου φαινονται τα πιο δυσκολα κεφαλαια το 2 και το 4.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω μεμονωμένες περιπτώσεις μαθητών που έγραψαν στην έκθεση 97 και 98 αλλά ήταν αστέρια. Ένας μέσος μαθητής που στοχεύει μια υψηλόβαθμη σχολή πρέπει να υπολογίζει γύρω στο 16-17. Και επειδή πολλές φήμες κυκλοφορούν για τη μεγάλη απόκλιση στη βαθμολογία μεταξύ των δύο βαθμολογητών, εμένα μου έβαλαν 75 και 76... Δεν σημαίνει ότι θα έχετε όλοι απόκλιση στη βαθμολογία σας...

Καλά κάνεις να έχεις υψηλούς στόχους πάντως. Βοηθάει πολύ και στην αυτοπεποίθησή σου ενώ γράφεις.

Eμένα ο ένας μου έβαλε 92 κι ο άλλος 96 (αξιολάτρευτοι και οι 2!).

Ξέρω παιδιά , που η απόκλιση των βαθμολογητών ήταν μία! μονάδα!

Διαβάστε καλά , ώστε να μη χάσετε καθόλου από ασκήσεις/περίληψη και στην έκθεση , απλά απαντήστε σε ότι ρωτάνε αποφεύγοντας φανφάρες και τα συναφή.(οκ , βάλτε εντυπωσιακές εκφράσεις αλλά μην το παρακάνετε!)

Link to comment
Share on other sites

Kαλα σε δυσκολευει το 3 και δεν σε δυσκολευει το 2???:confused:

Το 2 κεφαλαιο, η ζητηση δηλ, εχει παρα πολλες λεπτμερειες και σχηματα που πρεπει να μαθεις γιατι στηριζεται και πολυ σε σχηματα ειδικα οι ασκησεις.

Δεν ξερω αλλα εμενα μου φαινονται τα πιο δυσκολα κεφαλαια το 2 και το 4.

Ναι, θεωρώ το 3ο κεφάλαιο ως το πιο δύσκολο. :(

 

Όσο για τις καμπύλες (σχήματα κ.τ.λ.) δεν είναι δύσκολα, λίγη φαντασία θέλουν. Η καμπύλη ζήτησης διαμορφώνεται από τους άξονες P και Q. Από κει και ύστερα γνωρίζοντας λίγη θεωρία και με απλή λογική βρίσκεις πώς μεταβάλλεται η καμπύλη της ζήτησης. ;)

 

Καλή επιτυχία!

 

-petros

https://www.e-steki.gr - Forum γενικών συζητήσεων!

Link to comment
Share on other sites

Κ εγω πιστευω πως το 3ο στο ΑΟΘ ειναι το πιο δυσκολο..... Παλευεται με εξασκηση οποτε μην αγχωνεστε...!!! Στην επαναληψη οπως λεει ο philos θα βγει μια χαρα!!!

 

Και να εκφρασω το δεος μου για το 96 στην εκθεση του andreas_dimit..... :respect::respect:

Ο έξυπνος παραδέχεται...

Ο πονηρός δικαιολογείται...

Και ο ηλίθιος επιμένει...

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη ρε παιδια αλλα το μονο δυσκολο στο 3 ειναι να καταλαβεις το σχημα στην σελ 58. Μετα ειναι δυσκολο να κανεις πραξεις με τους τυπους TC=VC+FC ή ATC=TC/Q κτλ...?

Οι περισσοτερες ασκησεις λυνονται με το MP.

Eχω δικιο?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα εχει κατι ξεγυρισμενες συμπληρωσεις πινακα....:!:

Και ασε που ειναι η βαση για το 4ο για να κανεις καμπυλη προσφορας....

Παντως εγω δεν ειπα οτι ειναι πολυ δυσκολο... Οτι ειναι το πιο δυσκολο συγκριτικα με τα υπολοιπα! -που εχω κανει βεβαια...-

Ο έξυπνος παραδέχεται...

Ο πονηρός δικαιολογείται...

Και ο ηλίθιος επιμένει...

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη ρε παιδια αλλα το μονο δυσκολο στο 3 ειναι να καταλαβεις το σχημα στην σελ 58. Μετα ειναι δυσκολο να κανεις πραξεις με τους τυπους TC=VC+FC ή ATC=TC/Q κτλ...?

Οι περισσοτερες ασκησεις λυνονται με το MP.

Eχω δικιο?:rolleyes:

Βασικά το MC είναι που με δυσκολεύει τις περισσότερες φορές.

Για κάποιον λόγο δυσκολεύομαι να κατανοήσω το νόημά του και να το εφαρμόζω στο μυαλό μου όταν κάνω ασκήσεις (κάτι ασκήσεις τύπου "Για να υπολογίσουμε το κόστος των 21 μονάδων, χρειάζεται να γνωρίζουμε πόσο κοστίζει η παραγωγή καθεμίας μονάδας μετά τις 20 μονάδες παραγωγής, δηλαδή χρειαζόμαστε το οριακό κόστος των μονάδων που βρίσκονται πάνω από το 20" - και όλα αυτά σε σχέση με τα δεδομένα του πίνακα κ.τ.λ. ).

Και οι συμπληρώσεις πίνακα είναι δύσκολες πολλές φορές σε αυτό το κεφάλαιο, αλλά, απ' ότι έχω παρατηρήσει αρκεί να δώσεις την τιμή 0 στις πρώτες σειρές για "πάρεις μπρος" και να υπολογίσεις τις μεταβολές...

 

anyway..

 

-philos

https://www.e-steki.gr - Forum γενικών συζητήσεων!

Link to comment
Share on other sites

Αρε παιδια τι μου θυμιζετε τωρα με τα mc vc avc κτλ κτλ :lol:Μιλαμε η οικονομια ειχε γινει το αγαπημενο μου μαθημα οταν εδινα την δευτερη φορα!!Ειναι ενα συμπαθητικο , και σχετικα ευκολο μαθημα να γραψει κανεις πανω απο 19.Χωρις πλακα τωρα.Εμενα αυτο το 20αρι κυριολεκτικα με εβαλε στην αστυφυλακων.
Link to comment
Share on other sites

Αρε παιδια τι μου θυμιζετε τωρα με τα mc vc avc κτλ κτλ :lol:Μιλαμε η οικονομια ειχε γινει το αγαπημενο μου μαθημα οταν εδινα την δευτερη φορα!!Ειναι ενα συμπαθητικο , και σχετικα ευκολο μαθημα να γραψει κανεις πανω απο 19.Χωρις πλακα τωρα.Εμενα αυτο το 20αρι κυριολεκτικα με εβαλε στην αστυφυλακων.

 

ακριβως για αυτο κι εγω σαν στοχο ΑΟΘ, ΑΟΔΕ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ...

 

Απ οτι ειδα στην τεχνολογική εχουν μεγαλύτερο βάρος...

 

δεν κάνω λαθος ε; :confused:

 

και κάτι ακομα... απ ότι ειδα στο ischool.gr ο προφορικός βαθμός έχει ΕΛΑΧΙΣΤΗ Επιρροή στο τελικό αποτέλεσμα. Τα έβαλα όλα 20 στον προφορικό και μετά όλα 10 και η διαφορά ηταν ελάχιστη... :X

Link to comment
Share on other sites

ακριβως για αυτο κι εγω σαν στοχο ΑΟΘ, ΑΟΔΕ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ...

 

Απ οτι ειδα στην τεχνολογική εχουν μεγαλύτερο βάρος...

 

δεν κάνω λαθος ε; :confused:

 

και κάτι ακομα... απ ότι ειδα στο ischool.gr ο προφορικός βαθμός έχει ΕΛΑΧΙΣΤΗ Επιρροή στο τελικό αποτέλεσμα. Τα έβαλα όλα 20 στον προφορικό και μετά όλα 10 και η διαφορά ηταν ελάχιστη... :X

 

Στο 5ο πεδιο εχουν μεγαλυτερο συντελεστη βαρυτητας το ΑΟΘ και τα μαθηματικα γενικης. Για το 4ο πεδιο, μετρουνε σαν απλα μαθηματα. Σαν απλα μαθηματα σε 2ο,4ο και 5ο πεδιο λειτουργουν και τα ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠ.

 

Νομιζω οτι ο προφορικος ειναι το 30% του συνολικου βαθμου, καθολου ελαχιστη η επιρροη θα ελεγα!

 

Και αφου δεν εχω κανει αλλο ποστ στο θεμα, ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!:D

Link to comment
Share on other sites

Eμένα ο ένας μου έβαλε 92 κι ο άλλος 96 (αξιολάτρευτοι και οι 2!).

Ξέρω παιδιά , που η απόκλιση των βαθμολογητών ήταν μία! μονάδα!

Διαβάστε καλά , ώστε να μη χάσετε καθόλου από ασκήσεις/περίληψη και στην έκθεση , απλά απαντήστε σε ότι ρωτάνε αποφεύγοντας φανφάρες και τα συναφή.(οκ , βάλτε εντυπωσιακές εκφράσεις αλλά μην το παρακάνετε!)

΄

Πράγματι ήταν αξιολάτρευτοι...

Που πέρασες?

Link to comment
Share on other sites

Στο 5ο πεδιο εχουν μεγαλυτερο συντελεστη βαρυτητας το ΑΟΘ και τα μαθηματικα γενικης. Για το 4ο πεδιο, μετρουνε σαν απλα μαθηματα. Σαν απλα μαθηματα σε 2ο,4ο και 5ο πεδιο λειτουργουν και τα ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠ.

 

Νομιζω οτι ο προφορικος ειναι το 30% του συνολικου βαθμου, καθολου ελαχιστη η επιρροη θα ελεγα!

 

Και αφου και δεν εχω κανει αλλο ποστ στο θεμα, ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!:D

 

30% ε;

 

χμμμμμμ, μαλλον κατι δεν εκανα καλά.

 

αν παω στο λυκειο μου θα μου πουν τους προφορικούς μου;

 

Παιδιά εγω που έχω περάσει (πήρα αναβολή) και θα ξαναδώσω... πρέπει να αφησω την άλλη σχολή;

 

Δίνω πισω το απολυτήριο μου; κατι τετοιο διάβασα... οτι τα μαθήματα που δινεις στις πανελλήνιες διαμορφωνουν το απολυτήριο....

 

και αν το δωσω... χανω την άλλη σχολή; κι αν δωσω, θα προλάβω να δω αν πέρασα στην 2η σχολή ώστε να ξεγραφτώ απο την 1η.

 

Κι αν δεν πέρασα, θα προλάβω το όριο για εγγραφή στην 1η;

 

:cry::cry::cry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...