Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ρε παιδια-ξερω οτι η ερωτηση εχει γινει 10000 φορες-ποση τελικη βγαζει το μηχανακι σας και στα ποσα χιλιομετρα?(αναφερομαι σε απειραχτο μηχανακι και με εργοστασιακης διαστασης λαστιχα) παρακαλω πειτε αληθεια γιατι εχω ακουσει 50 διαφορετικα πραματα σχετικα με το θεμα.....

 

Τελειως μαμα το δικο μου τουλαχιστον εβγαλε 120κμ κοντερισια παντα και 110κμ κοντερισια παλι με αλαγη γραναζιου μπροσ πισω μονο ολα τα αλα μαμμα, φυσικα παιζει ρολο του οτι εχει αλαχει και το βαροσ του λιγο απο τα φωτα xenon απο το συναγερμο και αλα προσ8ετα που εχω οπως πισω δισκοφρενο π.χ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

εγω με φιλτρο κ&ν και με προτεκ εξατμιση εβγαλα στην εγνατια 132-135 χαω.....χωρις την εξατμιση 125 σε κατηφορα...τοσο χάλι ειναι το δικο μ,ρε γμτ....?

εχω 7800 χιλ..... ακουω κατι τρελα οτι μαμα βγαζει 140....αλλος με φιλτοχοανη και προτεκ και 14αρι μποροστα βγαζει 135 αμεσως.....βεβαια οι περισσοτεροι φορανε λαστιχα ποδηλατου...μηπως το λεπτο λαστιχο αυξανει την τελικη?

 

υγ.:με 1η βγαζω 42-45,με 2α 70,με 3η 100 και με 4η αναλογα(δεν βγαζω κοφτη συχνα)

Edited by thespesios
Link to comment
Share on other sites

Ναι τα λεπτα λαστιχα επηρεαζουν την τελικη...την αυξανουν και σε πραγματικα χιλιομετρα αλλα και επειδη εχουν μικροτερο προφιλ κανει περισσοτερες στροφες η ροδα οποτε δειχνει το κοντερ και περισσοτερα...
Link to comment
Share on other sites

εγω με φιλτρο κ&ν και με προτεκ εξατμιση εβγαλα στην εγνατια 132-135 χαω.....χωρις την εξατμιση 125 σε κατηφορα...τοσο χάλι ειναι το δικο μ,ρε γμτ....?

εχω 7800 χιλ..... ακουω κατι τρελα οτι μαμα βγαζει 140....αλλος με φιλτοχοανη και προτεκ και 14αρι μποροστα βγαζει 135 αμεσως.....βεβαια οι περισσοτεροι φορανε λαστιχα ποδηλατου...μηπως το λεπτο λαστιχο αυξανει την τελικη?

 

υγ.:με 1η βγαζω 42-45,με 2α 70,με 3η 100 και με 4η αναλογα(δεν βγαζω κοφτη συχνα)

 

Εφω εχω 8500κμ αλα απο τα 3000κμ την ιδια τελικη μου βγαζει ε παπι ειναι οσο για λαστιχα εχω πιο φαρδια απο τα μαμα 2.50 μπρωστα και 2.75 πισω, τωρα για κατι τρελες τελικες που ακους μην δινεις σημασια τουλαχιστον μαμα ολα 120 βγαζουν.

 

FX kai z δεν τα πιανει με τιποτα το χ, ας ειναι μοντελα 10ετιας+ ηταν τα πιο μαματα παπια που βγηκαν ποτε μεχρι σημερα.

Edited by Nikos_s3
Link to comment
Share on other sites

γιασας έχω k εγώ ένα x σπεσιαλ εδο κ εναμισι χρονο k από τα 2000 k μετά που τω έστρωσα όσο πιο καλά μπορούσα

έβαλα k ένα 14 γρανάζι εbgάλα k αυτά από μέσα από τω φιλτροκούτι έκοψα k τον καταλύτη από την εκατμισι k εβαλα χοντρό σόλινα k σε ίσωμα σε σχετικα μικρή απόστα χτυπα 120

k βαργια 130 σε μεγάλες απόστασης

Link to comment
Share on other sites

εχω πιο φαρδια απο τα μαμα 2.50 μπρωστα και 2.75 πισω

 

τα 2.50 και 2.75 ειναι πιο φαρδια απο τα μανισια?και εγω αυτη τη διασταση εχω....

λετε να φταιει αυτο που δε βγαζω τρλες τελικες?

Link to comment
Share on other sites

τα 2.50 και 2.75 ειναι πιο φαρδια απο τα μανισια?και εγω αυτη τη διασταση εχω....

λετε να φταιει αυτο που δε βγαζω τρλες τελικες?

 

Δεν εχει σχεση το φαρδος δηλαδη το πελμα.Αλλα το προφιλ.

Ισα ισα που με μικροτερο προφιλ βγαζεις μεγαλυτερη τελικη.Αλλα αυτη η τελικη ειναι πλασματικη.:)

Link to comment
Share on other sites

guys εχει κανενας pilot sporty μπροστα? θελω να το βαλω σε διασταση 60/90-17...τι λετε?πισω θα μπει contigo! σε εργοστασιακη διασταση.....
Link to comment
Share on other sites

guys εχει κανενας pilot sporty μπροστα? θελω να το βαλω σε διασταση 60/90-17...τι λετε?πισω θα μπει contigo! σε εργοστασιακη διασταση.....

 

Εγω εχω μπρος πισω Michelin Pilot Sporty.Μια χαρα ειναι.;)

Link to comment
Share on other sites

ωραια γιατι θελω να εχει καλα κρατηματα ακομα και σε σχετικα βρεγμενο.....και να μην πεταει μουτρα σε αποτομες στροφες και φρεναρισματα με το μπροστα φρενο....
Link to comment
Share on other sites

ωραια γιατι θελω να εχει καλα κρατηματα ακομα και σε σχετικα βρεγμενο.....και να μην πεταει μουτρα σε αποτομες στροφες και φρεναρισματα με το μπροστα φρενο....

 

Σε βρεγμενο το Sporty δεν ανταποκρινεται ωραια.Γενικα δεν μπορεις να πιεσεις το μηχανακι.Εμενα τουλαχιστον δεν μου εμπνεει εμπιστοσυνη.Βεβαια ειμαι ατομο που εκμεταλευεται ολο το πατημα του λαστιχου και γενικα το πλαγιαζω πολυ το μηχανακι.Αλλα σε στεγνο ειναι απιστευτο το κρατημα του.

 

Φωτο απο το Πασχα:

 

http://img268.imageshack.us/img268/6035/dsc02499v.th.jpg

 

Και στην φωτο αυτη δεν πλαγιαζα τερμα γιατι ο δρομος ειχε σκονη κατω και ειπα μην το παρακανω.

Edited by madloufos
Link to comment
Share on other sites

Σε βρεγμενο το Sporty δεν ανταποκρινεται ωραια.Γενικα δεν μπορεις να πιεσεις το μηχανακι.Εμενα τουλαχιστον δεν μου εμπνεει εμπιστοσυνη.Βεβαια ειμαι ατομο που εκμεταλευεται ολο το πατημα του λαστιχου και γενικα το πλαγιαζω πολυ το μηχανακι.Αλλα σε στεγνο ειναι απιστευτο το κρατημα του.

 

Φωτο απο το Πασχα:

 

http://img268.imageshack.us/img268/6035/dsc02499v.th.jpg

 

με ενδιαφερει να μην γλιστραει το μπροστα λαστιχο στις στροφες και στα πλαγιασματα.......την εχω πατησει πολλες φορες με τα pirelli mt55 που εχω τωρα....στα αποτομα φρεναρισματα με μπροστινο πως τα παει?

Link to comment
Share on other sites

με ενδιαφερει να μην γλιστραει το μπροστα λαστιχο στις στροφες και στα πλαγιασματα.......την εχω πατησει πολλες φορες με τα pirelli mt55 που εχω τωρα....στα αποτομα φρεναρισματα με μπροστινο πως τα παει?

 

Δεν γλυστραει στο στεγνο με τιποτα.Ειδικα αν εχει ζεσταθει και το λαστιχο παταει καλα κατω.

Στο αποτομο φρεναρει καλα κραταει αρκει να μην μπλοκαρει η μπροστινη ροδα.Εκει πας απλα ευθεια, ουτε στριβει ουτε τιποτα.Τα κλασσικα δηλαδη.:lol:

Link to comment
Share on other sites

κατα την γνωμη μου τα καλυτερα ελαστικα για παπι ειναι τα Metzeller ME22..το μηχανακι γραπωνει κατω....ασε που ζεσταινονται αμεσως...μπορει να ειναι ακριβα και να θελουν αλλαγη σχεδον καθε χρονο (επειδη ειναι πολυ μαλακα) παρολα αυτα δεν το αλλαζω με τιποτα, εκτος αν βγει κατι καλυτερο που χλωμο το κοβω
Link to comment
Share on other sites

@madloufos: ουτε τα pilot sporty που θα βαλω ειναι χαμηλοπροφιλα.....ειναι διασταση 60/90-17.....δεν ειναι τα low profile
Link to comment
Share on other sites

@madloufos: ουτε τα pilot sporty που θα βαλω ειναι χαμηλοπροφιλα.....ειναι διασταση 60/90-17.....δεν ειναι τα low profile

 

Αρα δεν θα βαλεις σαν τα δικα μου σωστα?

Link to comment
Share on other sites

Τα Metzeller ME22 δεν ειναι ομως χαμηλοπροφιλα σωστα?

 

οχι...βγαινουν στην κλασσικη 2.50 μπροστα και 2.75 για πισω...αλλα ειναι πολυ εμφανισιμα και οχι πολυ "χοντροκομμενα" σαν π.χ. τα Michelin M45...

τα φοραω στο dinamik μου και ειμαι πολυ ευχαριστημενος...

Edited by tzanico
Link to comment
Share on other sites

οχι....τι διασταση εχεις ?

 

Εχω εχω 2.25 μπροστα και 2.50 πισω.

 

οχι...βγαινουν στην κλασσικη 2.50 μπροστα και 2.75 για πισω...αλλα ειναι πολυ εμφανισιμα και οχι πολυ "χοντροκομμενα" σαν π.χ. τα Michelin M45...

τα φοραω στο dinamik μου και ειμαι πολυ ευχαριστημενος...

 

Απλα ο κανονας στα λαστιχα λεει οτι τα χαμηλοπροφιλα εχουν καλυτερη συμπεριφορα απ οτι τα κανονικα.

Βεβαια τωρα αυτο ισχυει σαν κανονας.Ενα κινεζικο χαμηλοπροφιλο σιγουρα ειναι χειροτερο απο ενα Michelin M45.

 

Kαι γω Dinamik εχω φιλε tzanico.

Link to comment
Share on other sites

το 60/90-17 Pilot sporty χαμηλοπροφιλο ειναι..........το pilot sporty δεν βγαινει σε κανονικο....μονο χαμηλοπροφιλο...
[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

Εχω εχω 2.25 μπροστα και 2.50 πισω.

 

 

 

Απλα ο κανονας στα λαστιχα λεει οτι τα χαμηλοπροφιλα εχουν καλυτερη συμπεριφορα απ οτι τα κανονικα.

Βεβαια τωρα αυτο ισχυει σαν κανονας.Ενα κινεζικο χαμηλοπροφιλο σιγουρα ειναι χειροτερο απο ενα Michelin M45.

 

Kαι γω Dinamik εχω φιλε tzanico.

 

ε ενταξει δεν ξερω αν ισχυει αυτο και τοσο πολυ...εχω δει βουτες απο παιδια με χαμηλοπροφιλα ελαστικα...αστα να πανε....ασε που με τα κανονικα δεν αγχωνεσαι και για τις ζαντες σου.... βλεπω οτι εισαι και εσυ απο ροδο...ποιο ειναι το dynamik σου? πως σε λενε? αν σε πειραζει να πεις στειλε πμ.

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορω να αποφασισω ποιο να βαλω μπροστα......πισω θα βαλω continental....,προστα τι προτεινετε σε διασταση 60-90 ή 60-100
Link to comment
Share on other sites

δεν μπορω να αποφασισω ποιο να βαλω μπροστα......πισω θα βαλω continental....,προστα τι προτεινετε σε διασταση 60-90 ή 60-100

 

Michelin Gazelle M62 ή Metzeller ME22

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

να πω κι εγώ την πικρή μου ιστορία με τα Michelin Gazelle M62... πέρυσι τέτοια εποχή άλλαξα τα λάστιχα της μαμάς, μετά από 10.000 χιλιόμετρα χρήσης... έκανα ένα ψάξιμο και είπα να βάλω τα Gazelle... τα είχα πολλάαα χρόνια στο Τ50 και τα εμπιστευόμουν... μετά από ένα χρόνο χρήσης ( Michelin Gazelle M62, 2.50-17 μπροστά και 2.75-17 πίσω ), έχω να πω τα εξής:

 

- απαράδεκτο κράτημα σε μεγάλες κλίσεις... ενδεικτικά θα αναφέρω ότι το μπροστινό είναι τόσο ψηλό και τακουνάτο, που μόλις κάνεις να γείρεις, το νιώθεις ότι είναι έτοιμο να γλιστρήσει... με πλήρη επίγνωση αυτού που θα πω, τα μαμά αποδεδειγμένα (ίδια διαδρομή, ίδιες ώρες, ίδιες συνθήκες) γέρνουν με άνεση σε πολύ μεγαλύτερες κλίσεις από τα M62...

 

- το λάστιχο λόγω τακουνιού, γίνεται τετράγωνο... μετά από 3 μήνες καθημερινής χρήσης, παρατήρησα ότι το λάστιχο φαγώνεται περισσότερο και πιο εύκολα στο κέντρο, παρά στην άκρη... θα μου πείτε so what, όλα έτσι κάνουν... ναι αλλά με τέτοιο τακούνι που έχει ως την άκρη, το λάστιχο τετραγωνίζεται και όποια υποψία κλίσης σε στροφή, απλά εξαφανίζεται...

 

- έχει πολύ καλό κράτημα σε βρεγμένο, ίσως το καλύτερο για παπί... αφού πέρασε το τεστ των χειμάρρων της Ηλιούπολης, με νερό πάνω από μισό μέτρο, δεν έχω να προσθέσω τίποτα... αλλά με περίπου 15-20 μέρες βροχής το χρόνο στην Αθήνα, δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να το επιλέξεις μόνο και μόνο για την συμπεριφορά του σε βρεγμένο δρόμο... απλά με τα υπόλοιπα λάστιχα πηγαίνεις πιο προσεκτικά...

 

προσωπικά δεν προτείνω τα M62 σε κανέναν και όσοι με έχουν ρωτήσει τους έχω πει "μακριά"... επειδή λοιπόν θέλω να το αλλάξω άμεσα, είμαι ανάμεσα σε Metzeler ME22 και Michelin M45... με ενδιαφέρει το κράτημα και οι μεγάλες κλίσεις σε στεγνό δρόμο, ενώ για βρεγμένο να είναι απλά καλό (κλίσεις κλπ σε βρεγμένο δεν έχουν νόημα σε δίτροχο)... δηλαδή σε βρεγμένο να μη γλιστράει στον ίσιο δρόμο και σε ελαφριές κλίσεις... επίσης παραμεγάλωσα για κολιές, burnout κλπ και δεν με απασχολούν, θέλω λάστιχα με πολύ καλό κράτημα ειδικά σε στροφές με πολλά χλμ... εκεί ζω :p

 

τι προτείνετε από τα δύο; θα με ενδιέφερε να ακούσω γνώμες από κατόχους ME22 και M45... μήπως να έβαζα ME22 μπροστά και M45 πίσω; έχω ακούσει ότι είναι καλός συνδυασμός και το M45 δεν φθείρεται τόσο εύκολα όσο το ME22...

Edited by Psyx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...