innova2008 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 εμενα η γνωμη μου ειναι πως αν το παπι αν ειχε 2-3 καλυτερα πραγματα πανω του θα ηταν το τελειο παπι. μονοπυστονη δαγκανα,μονο ενα σταντ και κατι λεπτομεριες οπως στροφομετρα κλπ.......ΔΕΝ επρεπε να λοιπουν Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apostolis15 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 Φυσικα υπαρχουν τα παντα εγω στο χ εβαλα πισω δισκοφρενο μονο και μονο για να μην λενε οτι εχουν τα κινεζικα , παντως δεν εχει διαφορα στην αποδοση πιστεψτε με μονο για εμφανηση ειναι και μου στοιχησε ακριβα δεν αξιζε τον κοπο..καλητερα να δωσετε λεφτα για κατι αλο το ιδιο ισχυει κ με τα κινεζικα δισκοφρενα,δν με χαλαει καθολου το ταμπουρο,κανα 300αρι σ πηγε ε? εμενα η γνωμη μου ειναι πως αν το παπι αν ειχε 2-3 καλυτερα πραγματα πανω του θα ηταν το τελειο παπι. μονοπυστονη δαγκανα,μονο ενα σταντ και κατι λεπτομεριες οπως στροφομετρα κλπ.......ΔΕΝ επρεπε να λοιπουν παπι τελειο δν γινετε να βρεθει ποτε παντα το καθε παπι(οπως κ γενικα το καθε οχημα)θα εχει τησ ατελιες του,π.χ το Χ δν εχει καλα φρενα,το address δν εχει τοση δυναμη το ιnnova i δν εχει καλα φωτα ας πουμε....δν γινετε να εχεις κατι τελειο....δυστηχως:X Παράθεση http://img110.mytextgraphics.com/quakemaker/2009/10/11/51ddbe60600caddaf1d6836203db7270.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
solitary Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 σκεψου ομως γτ τα εχουν αυτα...μονοπιστονη δαγκανα πολυ απλα η ΥΑΜΑΗΑ ξερει οτι φρεναρει...ηθελε λοιπον να πετυχει μικροτερο κοστοσ κ ικανοποιητηκο φρεναρισμα,ταμπουρο->εχεισ δει καποι αλλη εταιρια να βαζει δισκοφρενο πισω?(εξαιρειτε το Ζ,και δν μιλαω για κινεζικεσ αλλα για japan)γιατι το εκαναν αυτο?γιατι ξερουν οτι φρεναρει κ με το ταμπουρο κ με λιγο παραπανω σφηξιμο(και που ξερεισ καποιος μπορει να εχει φαγωμενες σιαγονες και να μην πιανει καλα το φρενο)...οι κινεζοι το δισκοφρενο το βαζουν για θεμα ανταγωνισμου,αν οι ΥΑΜΑΗΑ εβαζε δισκοφρενα σωλινακια υψηλησ κλπ...τοτε το κοστος θα ανεβαινε παρα πολυ με αποτελεσμα οι αλλοι να σκεφτονται πολυ να το αγορασουν η οχι(κ πιστευω κ τωρα γινετε)και γιατι ειναι ακριβο το Χ?1.ειναι injection,2.υδροψυκτο,3.monoshock,4.135cc κ πολυ δυνατο,5.ποιοτητα ΥΑΜΑΗΑ και ασε τους κινεζους στην ακρη...υπαρχει κ ΚΙΤ δισκοφρενου για το Χ και τα παντα,λυσεις υπαρχουν πολλες Tαμπουρο μπροστα να βαζαν παλι ξερουμε οτι φρεναρει,το θεμα ειναι σε τι αποδοση για τα κυβικα και το στησιμο του.Η Yamaha επελεξε να στησει ετσι τα φρενα του με γνωμονα του οτι θα φρεναρει ικανοποιητικα για τα 135 κυβικα του αλλα κυριως για το ΚΟΣΤΟΣ.Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι η ιδανικη επιλογη για ενα καλοστημενο παπι οπως το Crypton X.Τα οικονομικα συμφεροντα ειναι παντα πρωτα δυστυχως.Αυτο που ηθελε να πει ο φιλος grigoriso ειναι οτι μια μεγαλη εταιρια σαν την Υamaha στηνει ενα παπι το Crypton X με τοσα ενδιαφεροντα χαρακτηριστικα (ψυγειο - 4βαλβιδο κτλ) και εχει αυτα τα φρενα ενω αλλα παπια (κινεζικα - κορεατικα) 50 - 125 -150 κυβικα εχουν 2 πιστονα δισκοφρενα μπρος πισω.Πληρωνετε το ονομα Υamaha και ξεχνατε οτι ολα τα παπια κατασκευαζοντε Μαλαισια - Ταϊβαν κτλ.Μονο μερικες μεγαλου κυβισμου μηχανες κατασκευαζοντε εδω και μερικα χρονια μεσα στα εργοστασια της Ιαπωνιας;) Παράθεση http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ... "Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
innova2008 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 παντως ακουω τα χειροτερα λογια για το ιννοβα,ιδικα το παλιο,και τωρα βλεπω οτι ΟΛΑ αυτα τα μειονεκτηματα που ειχε(πλαστικα,πισω φρενο) τα εχει και το crypton....:X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apostolis15 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 παντως ακουω τα χειροτερα λογια για το ιννοβα,ιδικα το παλιο,και τωρα βλεπω οτι ΟΛΑ αυτα τα μειονεκτηματα που ειχε(πλαστικα,πισω φρενο) τα εχει και το crypton....:X τα πλαστικα του crypton ειναι πολυ καλα,το ιννοβα το παλιο πιστευω ηταν αποτυχια αλλα το ιννοβα ι ειναι παρα πολυ καλο Παράθεση http://img110.mytextgraphics.com/quakemaker/2009/10/11/51ddbe60600caddaf1d6836203db7270.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
innova2008 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 eγω παλι νομιζω οτι η αποτυχια ειναι το ιννοβα ι ,λιγοτερη δυναμη,μικροτερη τελικη,ιδιας ποιοτητας πλαστικα..... για το cryotn ουτε εγω περιμενα να τριζει ομως εχω διαβασει σε sites σχετικα με το cryoton και ξερω παιδια που εχουν crypton(to special to kokino) και τριζει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alexkont Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 ρε παιδια...τα φωτα xenon ειναι απλα μια λαμπα που τη βαζεις κ τελειωσες? ή ειναι ολοκληρο συστημα με καλωδιακια κτλ??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
honda_100 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 ρε παιδια...τα φωτα xenon ειναι απλα μια λαμπα που τη βαζεις κ τελειωσες? ή ειναι ολοκληρο συστημα με καλωδιακια κτλ??? θελεις να βαλεις xenon?? αν βαλεις οι περισσοτεροι μπορει και ολοι που ερχονται αντιθετα θα σε βριζουν γιατι θα τους τυφλωνεις:X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plammer Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 καταρχην 1ον)μην μπερδευεται το αν ειναι σκληρες οι ταχυτητες με το αν θα πατιναρει.αν το παπι πατιναρει φταινε οι δισκοι.για το οτι ειναι σκληρες οι ταχυτητες φταιει ο εσωτερικος συμπλεκτης εγω σημερα που πηγα και το ρυθμισα μου μαλακωσαν.2ον)τα κινεζικα ναι μεν εχουν δισκοφρενα μπρος-πισω αλλα ειναι για πεταμα μια πολυ φθηνιαρικη λυση σε μια φθηνιαρικη κατηγορια οποτε χιλιες φορες ταμπουρο και να εχω το κεφαλι μου ησυχο συν οτι αμα βγουν οι σιαγωνες και τριφτουν λιγο με γυαλοχαρτο μετα φρεναρει πολυ καλυτερα.3ον)το θεμα με την μονοπιστονη δαγκανα και το πολυ ασθενικο μπροστινο συστημα ειναι ενα απο τα πολυ μεγαλα μειον συν οτι οντως και ορισμενα πλαστικα τριζουν εκνευριστικα.οποτε ας κανουμε ενα ρεζουμε............. ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ πολυ καλο και δυνατο μοτερ(μεχρι στιγμης στα7500χ.λ.μ.) ομορφια υδροψυκτο μονο αμορτισερ πισω injektion πολυ καλα ηλεκτρικα εξατμιση-ρυποι καυσαεριων αψογα ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ πολυ κακο μπροστινο συστημα(φρενο-αναρτηση) αβολη σελα πλαστικα που τριζουν μαπα εργοστασιακα λαστιχα ανυπαρκτος χωρος κατω απο την σελα οποιος θελει συμπληρωνει.και κατι τελευταιο αυτα περι τζαπαν ειναι μυθος ολα τα μηχανακια κατασκευαζονται ταιβαν-μαλαισια με μοναδικη εξαιρεση αν δεν κανω λαθος το suzuki address. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
grigoriso Δημ. July 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2009 ρε παιδια δεν μπορω να ακουω εγωιστικους ισχυρισμους του τεστιν (το ταμπουρο ειναι καλυτερο) εγω οταν ειχα το mate αλλαξα σιαγονες και ενα ελατηριο που τους συγκρατει εσπασε με αποτελεσμα να μεινω χωρις φρενο μεσα στο δρομο, ασε που με το ταμπουρο πρεπει να αλλαζεις ολοκληρη τη ζαντα οταν σου φαγωθει! το μονο καλο που του βρισκω ειναι οτι δεν εχει προβλημα στη βροχη και οτι δεν κοκαλονει τοσο ευκολα την πισω ροδα! σε ολα τα αλλα ειναι για κλαματα!! ++ οτι με δικαβαλο δεν ειναι τοσο αποτελεσματικο, και το αντιθετο με τους δισκους. βεβαια ετσι επελεξε ο yamaha! τι να κανεις?? να αλλαζεις ψαλιδια και ζαντες?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spiroscc Δημ. July 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2009 το ιδιο ισχυει κ με τα κινεζικα δισκοφρενα,δν με χαλαει καθολου το ταμπουρο,κανα 300αρι σ πηγε ε? παπι τελειο δν γινετε να βρεθει ποτε παντα το καθε παπι(οπως κ γενικα το καθε οχημα)θα εχει τησ ατελιες του,π.χ το Χ δν εχει καλα φρενα,το address δν εχει τοση δυναμη το ιnnova i δν εχει καλα φωτα ας πουμε....δν γινετε να εχεις κατι τελειο....δυστηχως:X όλα γίνονται απλά δεν θέλουν!!και ξέρετε γιατί δεν θέλουν; για να υπάρχει επαναληπτική πώληση! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apostolis15 Δημ. July 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2009 καταρχην 1ον)μην μπερδευεται το αν ειναι σκληρες οι ταχυτητες με το αν θα πατιναρει.αν το παπι πατιναρει φταινε οι δισκοι.για το οτι ειναι σκληρες οι ταχυτητες φταιει ο εσωτερικος συμπλεκτης εγω σημερα που πηγα και το ρυθμισα μου μαλακωσαν.2ον)τα κινεζικα ναι μεν εχουν δισκοφρενα μπρος-πισω αλλα ειναι για πεταμα μια πολυ φθηνιαρικη λυση σε μια φθηνιαρικη κατηγορια οποτε χιλιες φορες ταμπουρο και να εχω το κεφαλι μου ησυχο συν οτι αμα βγουν οι σιαγωνες και τριφτουν λιγο με γυαλοχαρτο μετα φρεναρει πολυ καλυτερα.3ον)το θεμα με την μονοπιστονη δαγκανα και το πολυ ασθενικο μπροστινο συστημα ειναι ενα απο τα πολυ μεγαλα μειον συν οτι οντως και ορισμενα πλαστικα τριζουν εκνευριστικα.οποτε ας κανουμε ενα ρεζουμε............. ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ πολυ καλο και δυνατο μοτερ(μεχρι στιγμης στα7500χ.λ.μ.) ομορφια υδροψυκτο μονο αμορτισερ πισω injektion πολυ καλα ηλεκτρικα εξατμιση-ρυποι καυσαεριων αψογα ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ πολυ κακο μπροστινο συστημα(φρενο-αναρτηση) αβολη σελα πλαστικα που τριζουν μαπα εργοστασιακα λαστιχα ανυπαρκτος χωρος κατω απο την σελα οποιος θελει συμπληρωνει.και κατι τελευταιο αυτα περι τζαπαν ειναι μυθος ολα τα μηχανακια κατασκευαζονται ταιβαν-μαλαισια με μοναδικη εξαιρεση αν δεν κανω λαθος το suzuki address. φταινε οι δισκοι...αλλα οσο πιο σκληρα ελατηρια τοσο πιο μεγαλο χρονικο διαστημα θα κρατισουν οι δισκοι,οχι και το address εκει φτιαχνεται...οσο για τους κινεζους καψιμο θελουνε δν εχουν τι να κανουν κ αντιγραφουν τους ιαπωνες ρε παιδια δεν μπορω να ακουω εγωιστικους ισχυρισμους του τεστιν (το ταμπουρο ειναι καλυτερο) εγω οταν ειχα το mate αλλαξα σιαγονες και ενα ελατηριο που τους συγκρατει εσπασε με αποτελεσμα να μεινω χωρις φρενο μεσα στο δρομο, ασε που με το ταμπουρο πρεπει να αλλαζεις ολοκληρη τη ζαντα οταν σου φαγωθει! το μονο καλο που του βρισκω ειναι οτι δεν εχει προβλημα στη βροχη και οτι δεν κοκαλονει τοσο ευκολα την πισω ροδα! σε ολα τα αλλα ειναι για κλαματα!! ++ οτι με δικαβαλο δεν ειναι τοσο αποτελεσματικο, και το αντιθετο με τους δισκους. ποιος σου ειπε οτι αν φαγωθει το ταμπουρο πρεπει να αλλαξεις ολοκληρη την ζαντα(και λογικα θα εννοεις τους σιαγονες)δν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο,οσο για το ταμπουρο που σ χαλασε γτ οι δισκοι δν χαλανε?αν π.χ δν βαλεις υγρα φρενων και πασ να πατισεις φρενο τι θα γινει?αν ειναι βρεγμενος ο δρομος και πατισεις αποτομα το φρενο γτ μπορει ασ πουμε να πεταχτηκε ενα αυτοκινητο τι θα γινει?στισ μηχανες χρειαζετε το δισκοφρενο...στο παπι πιστευω μια χαρα ειναι κ το ταμπουρο πισω...και μπροστα δισκοφρενο...γτ το ταμπουρο με καποιες μικρο ρυθμισεισ γινετε τζαμι..και με το σωστο φρεναρισμα(δλδ να χρησιμοποιεις κ τα 2 φρενα)εισαι οκ:X Παράθεση http://img110.mytextgraphics.com/quakemaker/2009/10/11/51ddbe60600caddaf1d6836203db7270.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plammer Δημ. July 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2009 ρε παιδια δεν μπορω να ακουω εγωιστικους ισχυρισμους του τεστιν (το ταμπουρο ειναι καλυτερο) εγω οταν ειχα το mate αλλαξα σιαγονες και ενα ελατηριο που τους συγκρατει εσπασε με αποτελεσμα να μεινω χωρις φρενο μεσα στο δρομο, ασε που με το ταμπουρο πρεπει να αλλαζεις ολοκληρη τη ζαντα οταν σου φαγωθει! το μονο καλο που του βρισκω ειναι οτι δεν εχει προβλημα στη βροχη και οτι δεν κοκαλονει τοσο ευκολα την πισω ροδα! σε ολα τα αλλα ειναι για κλαματα!! ++ οτι με δικαβαλο δεν ειναι τοσο αποτελεσματικο, και το αντιθετο με τους δισκους. βεβαια ετσι επελεξε ο yamaha! τι να κανεις?? να αλλαζεις ψαλιδια και ζαντες?? κατι δεν καταλαβες σωστα εγω δεν ειπα οτι το ταμπουρο ειναι καλυτερο απο το δισκοφρενο ειπα οτι το κινεζικο δισκοφρενο ειναι τρισαθλιο οποτε προτιμω χιλιες φορες ενα μετριας αποδοσης ταμπουρο συγκριτικα με ενα κακης αποδοσης δισκοφρενο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
grigoriso Δημ. July 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2009 όλα γίνονται απλά δεν θέλουν!!και ξέρετε γιατί δεν θέλουν; για να υπάρχει επαναληπτική πώληση! σωστος!! εισαι στο νοημα!! και οπως λεει ο λαος αμα τα βαλουν ολα πανω σε αυτο μετα θα γινουν κλεφτες! apostolis15οι σιαγονες σφιγκουν πανω στη ζαντα, και αυτη χαλαει! ετσι ηταν το town mate! plammerπροσωπικα εχω ακουσει καλα λογια για τα φρενα στα κινεζικα. ???? και το kymco μου δεν ξερω αν θεωρειται κινεζικο εχει πολυ καλα φρενα, απο τελικη μας τα χαλαει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makhst_crypton13 Δημ. July 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2009 το ιδιο ισχυει κ με τα κινεζικα δισκοφρενα,δν με χαλαει καθολου το ταμπουρο,κανα 300αρι σ πηγε ε? Περιπου... 250 εκανε το κιτ του δισκοφρενου 40 κατι πσιλολεπτομεριες και 80 τα εργατικα συνολο 320. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
grigoriso Δημ. July 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2009 το ιδιο ισχυει κ με τα κινεζικα δισκοφρενα,δν με χαλαει καθολου το ταμπουρο,κανα 300αρι σ πηγε ε? Περιπου... 250 εκανε το κιτ του δισκοφρενου 40 κατι πσιλολεπτομεριες και 80 τα εργατικα συνολο 320. πες και τι αλλαχτικε να ξερει ο κοσμος που θελει να το κανει! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apostolis15 Δημ. July 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2009 apostolis15οι σιαγονες σφιγκουν πανω στη ζαντα, και αυτη χαλαει! ετσι ηταν το town mate! τι να σ πω για συχρονα ταμπουρα δν εχει ακουστει κατι τετοιο Παράθεση http://img110.mytextgraphics.com/quakemaker/2009/10/11/51ddbe60600caddaf1d6836203db7270.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cryptospyros Δημ. July 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2009 Καλησπέρα παιδιά εδώ και μια εβδομάδα είμαι και εγώ κάτοχος ενώς crypton και όπως είναι φυσικό έχω κάποιες, πρώτες απορρίες. Έχουμε και λέμε λοιπόν, υπάρχει φέρινγκ για το συγκεκριμένο παπί; Ένα μικρό φέρινγκ νομίζω ότι θα βοηθούσε πολύ και στην σταθερότητα του παπιού, πέρα απο την ενόχληση του αέρα, αλλά νομίζω ότι μπορεί να έδινε και κάποια χιλιομετράκια γιατί άλλο είναι να χτυπά ο αέρας στην κοιλιά σου και άλλο να περνά από πάνω. Επίσης θέλω να ρωτήσω αυτούς που κάνουν σέρβις μόνοι τους, που αγοράζουν ανταλακτικά; μιλώ πάντα για ορίτζιναλ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
X135SALONICA Δημ. July 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2009 κατι τζαμια θηρια που εχουν σε κατι βεσπες του '80 δεν κανουν δουλεια γιατι ειναι τεραστια,τα μικρα δεν κανουν δουλεια,το καλυτερο ειναι το ψαρακωμα απο αποψη αεροδυναμικης με ενα μικρο τζαμακι πιστευω:)απ την γιαμαχα αν θες τα αγοραζεις,τωρα λαδια δεν ειναι απαραιτητο να ναι τα γνησια,δεν παθαινει κ τπτ:rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kostas297 Δημ. July 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2009 Η αλήθεια είναι κ εγώ που το "άνοιξα" λίγο σήμερα (125 στο κοντέρ) το παπί έτρεμε σύγκορμο, αλλά είχε και αέρα οπότε δεν ξέρω αν φταίει κάτι στο παπί ή απλά οι συνθήκες... Θα μ'ενδιέφερε αν υπάρχει κάτι να προσθέτει αεροδυναμική στο εργαλείο αλλα να'ναι και κομματάκι εμφανίσιμο... μην είναι σαν τσίρκο το όχημα! Παράθεση Can't rain all the time... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
honda_100 Δημ. July 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2009 εβγαλαν και φιλτρο ελευθερο... http://mototrade.gr/osCommerce/product_info.php?products_id=1183 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hondaglx Δημ. July 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2009 Η αλήθεια είναι κ εγώ που το "άνοιξα" λίγο σήμερα (125 στο κοντέρ) το παπί έτρεμε σύγκορμο, αλλά είχε και αέρα οπότε δεν ξέρω αν φταίει κάτι στο παπί ή απλά οι συνθήκες... Θα μ'ενδιέφερε αν υπάρχει κάτι να προσθέτει αεροδυναμική στο εργαλείο αλλα να'ναι και κομματάκι εμφανίσιμο... μην είναι σαν τσίρκο το όχημα! δεν πιστευω να εφταιγε ο αερας Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xxtrelosxx Δημ. July 29, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2009 Kalimera paides.. exw na mpw kati mines sto forum kai exei pesei polu suzitisi vlepw, mia erwtisi gt den vgazw akri mesa se toso uliko ta micheline sporty poso exei to zeugari gia to mixanaki gia min me piasoun kotso na dw ti pezei sto peripou. Alloi mou leme 50-70.. O parralilos egkefalos se miaxanaki me gpr eksatmisi k granazi 41 aksizei ta 300 euro tha doume diafora sta anoigmata k stin teliki? Opoios exei proswpiki empeiria akouw apopsi.. Keei polu meta? Από την 1η Σεπτεμβρίου 2009, δεν θα επιτρέπεται η χρήση των «greeklish» καθώς επίσης και η γραφή τύπου SMS. Τα μηνύματα που έχουν γραφτεί με αυτήν την πρακτική θα διαγράφονται, χωρίς προειδοποίηση. Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apostolis15 Δημ. July 29, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2009 Kalimera paides.. exw na mpw kati mines sto forum kai exei pesei polu suzitisi vlepw, mia erwtisi gt den vgazw akri mesa se toso uliko ta micheline sporty poso exei to zeugari gia to mixanaki gia min me piasoun kotso na dw ti pezei sto peripou. Alloi mou leme 50-70.. 70 εχουν 35 ευρω το ενα εξαρταται κ το μαγαζι μπορει δλδ ο αλλος να τα εχει κ 80....:X Παράθεση http://img110.mytextgraphics.com/quakemaker/2009/10/11/51ddbe60600caddaf1d6836203db7270.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
powerman95 Δημ. July 29, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2009 O parralilos egkefalos se miaxanaki me gpr eksatmisi k granazi 41 aksizei ta 300 euro tha doume diafora sta anoigmata k stin teliki? Opoios exei proswpiki empeiria akouw apopsi.. Keei polu meta? Φιλτατε δεν ειναι 300€,ειναι 200€ η gpr και αλλα 400€ το rapid bike:X Παράθεση Youtube΄s Channel:Kamilaririder check out my bikepics account http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.