Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επειδη ειναι καινουργιο δεν το τσιτωνεις κ τοσο κ καλα κανεις,αμα κανεις το 1ο (περιφημο) σερβις των 1000 χιλιομετρων,με τον καιρο θα το ανοιγεις πιο ευκολα,τωρα δεν πιστευω οτι ειναι στο 100% της αποδοσης αλλα εξαρτωνται ολα απ το ..χερι σου!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Επειδη ειναι καινουργιο δεν το τσιτωνεις κ τοσο κ καλα κανεις,αμα κανεις το 1ο (περιφημο) σερβις των 1000 χιλιομετρων,με τον καιρο θα το ανοιγεις πιο ευκολα,τωρα δεν πιστευω οτι ειναι στο 100% της αποδοσης αλλα εξαρτωνται ολα απ το ..χερι σου!

 

Ααα, ωραία! Πάλι καλα! :)

Η αλήθεια είναι ότι το ανοίγω που και που έτσι να ξεμπουκώσει αλλά για λίγα δευτερόλεπτα μόνο!

Τα λάδια δεν έμαθα ακόμα αν πρέπει να τ'αλλάξω στα 500χλμ, ή στο πρώτο service των 1000. :wacko:

Can't rain all the time...
Link to comment
Share on other sites

Στα 1000 βεβαια:) το γραφει και το manual εχω την εντυπωση,παρ ολα αυτα μπορεις να ρωτησεις στην αντιπροσωπεια,αν κ θα σ πουν στα 1000... 500 ειναι πολυ λιγα.. στα 1000 κ καθε τρεις χιλιαδες,1000.4000.7000 κλπ:)
Link to comment
Share on other sites

Όντως το manual γράφει 1000/6000/12000/18000/24000

και αλλαγή λαδιού κάθε 3000χλμ για τις Ελληνικές συνθήκες κυκλοφορίας.

 

Αλλά είμαι σίγουρος πως κάποιος μου είπε να το πάω και στα πρώτα 500. Μάλλον από το μαγαζί που το πήρα. Θα τ'αφήσω ως έχει γιατί ούτως ή άλλως δε προλάβαίνω να το παω και θα πάω μια και καλή στα 1000!

 

Αυτή η αλλαγή του μπροστινού γραναζιού σ'ένα μικρότερο που προτείνουν όλοι εδώ στο forum το βγάζει εκτός εγγύησης το μηχανάκι; ή μπορεί να γίνει και σε εξουσιοδοτημένο και να το καλύπτει ακόμα;

Can't rain all the time...
Link to comment
Share on other sites

Αυτή η αλλαγή του μπροστινού γραναζιού σ'ένα μικρότερο που προτείνουν όλοι εδώ στο forum το βγάζει εκτός εγγύησης το μηχανάκι; ή μπορεί να γίνει και σε εξουσιοδοτημένο και να το καλύπτει ακόμα;

 

Δεν το βγαζει εκτος. Ακομα και εξατμιση να βαλεις δεν βγαινεις εκτος.

Το 14αρι γραναζι ειναι για την πολη. Το μαμα 15αρι ειναι για εξω. Στην θεση για τοσο δρομο στην εθνικη θα αφηνα το μαμα, παει με τα ιδια χμ σε πιο χαμηλες στροφες.

 

Πηγα Αθηνα- Θηβα με 14αρι και χτυπησε κοφτη η τεταρτη στην κατηφορα πριν τα διοδια 125χμ, που σημαινει οτι και με 110 σταθερα να πηγαινεις δουλευει πολυ ψηλα, ενω με το μαμα πας χαλαρα 110 βεβαια δυσκολευεται να παει αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Όντως το manual γράφει 1000/6000/12000/18000/24000

και αλλαγή λαδιού κάθε 3000χλμ για τις Ελληνικές συνθήκες κυκλοφορίας.

 

Αλλά είμαι σίγουρος πως κάποιος μου είπε να το πάω και στα πρώτα 500. Μάλλον από το μαγαζί που το πήρα. Θα τ'αφήσω ως έχει γιατί ούτως ή άλλως δε προλάβαίνω να το παω και θα πάω μια και καλή στα 1000!

 

Αυτή η αλλαγή του μπροστινού γραναζιού σ'ένα μικρότερο που προτείνουν όλοι εδώ στο forum το βγάζει εκτός εγγύησης το μηχανάκι; ή μπορεί να γίνει και σε εξουσιοδοτημένο και να το καλύπτει ακόμα;

 

φιλε μην το βαλεις το 14αρι δεν αξιζει τον κοπο τζαμπα ταλαιπωρια εγω το ειχα και το εβγαλα για να ξαναβαλω το 15αρι.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μην το βαλεις το 14αρι δεν αξιζει τον κοπο τζαμπα ταλαιπωρια εγω το ειχα και το εβγαλα για να ξαναβαλω το 15αρι.

 

Ο λόγος που το ξανάλλαξες;

Can't rain all the time...
Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που το ξανάλλαξες;

 

ειχα ακουσει και διαβασει τοσα πολλα γι`αυτο το περιφημο γραναζι που νομιζα πως θα ειναι κατι το ιδιαιτερο.στην ουσια το μηχανακι ζοριζοτανε πιο πολυ με το 14αρι και δεν ειχε την σωστη αποδοση που θα επρεπε να εχει.αν θες δοκιμασε το και θα με θυμηθεις το γραναζι ειναι παμφθηνο.αμα γουσταρεις ελα να σου δωσω το δικο μου(στειλε μου π.μ.);)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους! Εγώ μπορώ να πώ ότι έχω κάποια παράπονα από το μηχανάκι παιδιά. Τώρα έχω 6.000χλμ και παρατηρώ δυσκολία στις αλλαγές ταχυτήτων (πολύ σκληρές) και απαράδεκτα φρένα τουλάχιστον για τη δύναμη που έχει το συγκεκριμένο δίκυκλο. Εδώ θα προσθέσω και το πολύ μαλακό μπροστινό αλλά και την γενικότερη αίσθηση (έλλειψη στιβαρότητας) σε δρόμο με μερικές ανωμαλίες και κυρίως σε δικάβαλο. Δεν κατηγορώ το μηχανάκι αλλά βλέπω κάποια μείον του που με προβληματίζουν. Εσείς έχετε ανάλογα προβλήματα; Οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι μαλακές;
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους! Εγώ μπορώ να πώ ότι έχω κάποια παράπονα από το μηχανάκι παιδιά. Τώρα έχω 6.000χλμ και παρατηρώ δυσκολία στις αλλαγές ταχυτήτων (πολύ σκληρές) και απαράδεκτα φρένα τουλάχιστον για τη δύναμη που έχει το συγκεκριμένο δίκυκλο. Εδώ θα προσθέσω και το πολύ μαλακό μπροστινό αλλά και την γενικότερη αίσθηση (έλλειψη στιβαρότητας) σε δρόμο με μερικές ανωμαλίες και κυρίως σε δικάβαλο. Δεν κατηγορώ το μηχανάκι αλλά βλέπω κάποια μείον του που με προβληματίζουν. Εσείς έχετε ανάλογα προβλήματα; Οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι μαλακές;

 

οχι φιλε συμφωνω μαζι σου σε ολα υπαρχουν καποιες σοβαρες παραχωρησεις για λογους κοστους σε βασικα σημεια οπως π.χ. ειναι τα φρενα τα οποια ειναι τουλαχιστον τραγικα.εγω ψαχνω εδω και πολυ καιρο για μεγαλυτερη δισκοπλακα braking να βαλω και ψαχνω μηπως και πετυχω την καλυτερη τιμη αλλα ολα τα μοτομαγαζα την εχουν στην ιδια τιμη.το ζητουμενο ειναι οτι το κοστος στο συγκεκριμενο παπι ειναι το υψηλοτερο της αγορας και υποτιθεται οτι καλυπτει τον αγοραστη σε ολα αν ειναι να δινεις και λεφτα εξτρα για να βελτιωσεις τα βασικα τοτε χεσε μεσα καλυτερα να επαιρνα κανενα αλλο πολυ πιο φθηνο

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους! Εγώ μπορώ να πώ ότι έχω κάποια παράπονα από το μηχανάκι παιδιά. Τώρα έχω 6.000χλμ και παρατηρώ δυσκολία στις αλλαγές ταχυτήτων (πολύ σκληρές) και απαράδεκτα φρένα τουλάχιστον για τη δύναμη που έχει το συγκεκριμένο δίκυκλο. Εδώ θα προσθέσω και το πολύ μαλακό μπροστινό αλλά και την γενικότερη αίσθηση (έλλειψη στιβαρότητας) σε δρόμο με μερικές ανωμαλίες και κυρίως σε δικάβαλο. Δεν κατηγορώ το μηχανάκι αλλά βλέπω κάποια μείον του που με προβληματίζουν. Εσείς έχετε ανάλογα προβλήματα; Οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι μαλακές;

 

πω αυτο με τις ταχυτητες οντως ειναι πολυ σπαστικο...ειναι σκληρεσ ειδικα στο κατεβασμα...αλλα εχει κ τα + τ,1.δν πατιναρει ευκολα...2.δν υπαρχουν πολλεσ πιθανοτητες να βγαλει προβλημα το σασμαν

Link to comment
Share on other sites

πω αυτο με τις ταχυτητες οντως ειναι πολυ σπαστικο...ειναι σκληρεσ ειδικα στο κατεβασμα...αλλα εχει κ τα + τ,1.δν πατιναρει ευκολα...2.δν υπαρχουν πολλεσ πιθανοτητες να βγαλει προβλημα το σασμαν

 

Α μάλιστα δεν το κάνει μόνο σε εμένα! Όντως είναι εκνευριστικό να είναι τόσο σκληρές και ιδίως σε κάποια κατεβάσματα. Μακάρι στα "+" να είναι αυτά που λές!

 

οχι φιλε συμφωνω μαζι σου σε ολα υπαρχουν καποιες σοβαρες παραχωρησεις για λογους κοστους σε βασικα σημεια οπως π.χ. ειναι τα φρενα τα οποια ειναι τουλαχιστον τραγικα.εγω ψαχνω εδω και πολυ καιρο για μεγαλυτερη δισκοπλακα braking να βαλω και ψαχνω μηπως και πετυχω την καλυτερη τιμη αλλα ολα τα μοτομαγαζα την εχουν στην ιδια τιμη.το ζητουμενο ειναι οτι το κοστος στο συγκεκριμενο παπι ειναι το υψηλοτερο της αγορας και υποτιθεται οτι καλυπτει τον αγοραστη σε ολα αν ειναι να δινεις και λεφτα εξτρα για να βελτιωσεις τα βασικα τοτε χεσε μεσα καλυτερα να επαιρνα κανενα αλλο πολυ πιο φθηνο

 

Είναι απαράδεκτο το θέμα κόστους να περιλαμβάνει τα φρένα!!! Είναι θέμα ασφάλειας και το σημαντικότερο νομίζω. Δεν μπορεί να έχεις φίλος μου 50άρι κινέζικο των 800€ με μπρος-πίσω δισκόφρενα και να σταματάει πολύ καλύτερα από εμένα!! Ας βάζανε και στο δικό μου φρένα από Κινέζικο στην τελική. Δεν θα επεκταθώ σε άλλες ελλείψεις διότι θα μακρηγορήσω και δεν τις θεωρώ και τόσο σημαντικές. Τα φρένα όμως είναι μείζονος σημασίας μειονέκτημα, το οποίο στερεί σημαντικούς πόντους στη συνολική εικόνα του παπιού.

 

Υ.Γ.: Εάν υπήρχε τόσο μεγάλο πρόβλημα κόστους ας βγάζανε και μία άλλη έκδοση (π.χ. special) θα περιλάμβανε κάποια εξτρά και άς κόστιζε 3000€ ακόμη και 4000€

για κάποιους που έχουν τη δυνατότητα να το αγόραζαν.

Link to comment
Share on other sites

πω αυτο με τις ταχυτητες οντως ειναι πολυ σπαστικο...ειναι σκληρεσ ειδικα στο κατεβασμα...αλλα εχει κ τα + τ,1.δν πατιναρει ευκολα...2.δν υπαρχουν πολλεσ πιθανοτητες να βγαλει προβλημα το σασμαν

 

αυτο με τις ταχυτητες παιζει να ειναι και τα λαδια που κανουν το σασμαν σφιχτο;)

Link to comment
Share on other sites

Α μάλιστα δεν το κάνει μόνο σε εμένα! Όντως είναι εκνευριστικό να είναι τόσο σκληρές και ιδίως σε κάποια κατεβάσματα. Μακάρι στα "+" να είναι αυτά που λές!

 

oχι ειναι σε ολα τα Χ αυτο με το σασμαν.εγω απ'οτι μ εχει πει ενα παιδι αρχισε να πατιναρει το μηχανακι στα 22.000κμ....αρα εχει αντοχη...γι αυτο κ ειναι σκληρος ο λεβιες.....αλλα στα κατεβασματα ειναι αστα να πανε

Link to comment
Share on other sites

αυτο με τις ταχυτητες παιζει να ειναι και τα λαδια που κανουν το σασμαν σφιχτο;)

 

Συμφωνώ αλλά ποιό είναι το ιδανικό λάδι για το συγκεκριμένο σασμάν που θα το κάνει να λειτουργεί πιο γλυκά; Εμένα στο Yamaha Center Χαλανδρίου που του κάνω sevice βάζει τα Valvoline Durablend.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ αλλά ποιό είναι το ιδανικό λάδι για το συγκεκριμένο σασμάν που θα το κάνει να λειτουργεί πιο γλυκά; Εμένα στο Yamaha Center Χαλανδρίου που του κάνω sevice βάζει τα Valvoline Durablend.

 

α τι να σ πω,αυτο το ξερει καποιος μαστορασ

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ αλλά ποιό είναι το ιδανικό λάδι για το συγκεκριμένο σασμάν που θα το κάνει να λειτουργεί πιο γλυκά; Εμένα στο Yamaha Center Χαλανδρίου που του κάνω sevice βάζει τα Valvoline Durablend.

 

δεν ξερω αλλα αν πας και του πεις του μαστορα οτι το σασμαν ειναι σφιχτο και να σου βαλει αλλα λαδια (πχ αλλη μαρκα,, νουμερο κτλ) πιστευω μπορει να βελτιωθει λιγο-πολυ;) σου το λεω γιατι το εχω δει και ακουσει και σε παπια και σε αυτοκινητα :D

Link to comment
Share on other sites

λοιπον καλησπερα σας!!!!επειδη ημουνα στα ιδια χαλια και δεν θελω να κουραζονται κι αλλη ακουστε με.τα φρενα ειναι πολυ φθηνη λιση με ενα σολινακι υψηλης και μια δισκοπλακα θα εχετε αλλα φρενα συνολικο κοστος 80 η δισκοπλακα και 10 το σολινακι ααα!προσθεστε λιγο λαδακι στην αναρτιση θα εχετε και αλλη διαφορα σε αυτο.αυτα ειναι εγω τα εκανα και εχω αλλα φρενα.για το σασμαν τι να σας πω δεν με ενοχλει λαδια βαζω τα καστρολ gtx 20-50.σε λιγο καιρο θα ανεβασω foto το βαζω για βαψημο θα ειναι κουκλα.τα λεμε!
Link to comment
Share on other sites

λοιπον καλησπερα σας!!!!επειδη ημουνα στα ιδια χαλια και δεν θελω να κουραζονται κι αλλη ακουστε με.τα φρενα ειναι πολυ φθηνη λιση με ενα σολινακι υψηλης και μια δισκοπλακα θα εχετε αλλα φρενα συνολικο κοστος 80 η δισκοπλακα και 10 το σολινακι ααα!προσθεστε λιγο λαδακι στην αναρτιση θα εχετε και αλλη διαφορα σε αυτο.αυτα ειναι εγω τα εκανα και εχω αλλα φρενα.για το σασμαν τι να σας πω δεν με ενοχλει λαδια βαζω τα καστρολ gtx 20-50.σε λιγο καιρο θα ανεβασω foto το βαζω για βαψημο θα ειναι κουκλα.τα λεμε!

 

Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Και εγώ σκεφτόμουν σωληνάκι υψηλής και μία ρυθμιζόμενη μανέτα για καλύτερη αίσθηση αλλά όχι μεγάλη δισκόπλακα (τουλάχιστον για μένα).

Link to comment
Share on other sites

βασικα ρε παιδια ειναι απαραδεκτο στο καλυτερο παπι και στο ακριβοτερο να βαζεις μονοπιστονη δαγκανα μπροστα και ταμπουρο πισω!

απο τη στιγμη που καθε κινεζικο εχει διπιστονα δισκοφρενα παντου!

 

φανταστειτε ποσο υποδιαιστερα ειναι σε κριτηριο αγορας το injection και η υδροψυξη. εν ολιγης να τα χεσεισ αν δεν εχεις καλα φρενα!!

Link to comment
Share on other sites

βασικα ρε παιδια ειναι απαραδεκτο στο καλυτερο παπι και στο ακριβοτερο να βαζεις μονοπιστονη δαγκανα μπροστα και ταμπουρο πισω!

απο τη στιγμη που καθε κινεζικο εχει διπιστονα δισκοφρενα παντου!

 

φανταστειτε ποσο υποδιαιστερα ειναι σε κριτηριο αγορας το injection και η υδροψυξη. εν ολιγης να τα χεσεισ αν δεν εχεις καλα φρενα!!

 

Σωστότατος!

Link to comment
Share on other sites

βασικα ρε παιδια ειναι απαραδεκτο στο καλυτερο παπι και στο ακριβοτερο να βαζεις μονοπιστονη δαγκανα μπροστα και ταμπουρο πισω!

απο τη στιγμη που καθε κινεζικο εχει διπιστονα δισκοφρενα παντου!

 

φανταστειτε ποσο υποδιαιστερα ειναι σε κριτηριο αγορας το injection και η υδροψυξη. εν ολιγης να τα χεσεισ αν δεν εχεις καλα φρενα!!

 

+1000.......

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

βασικα ρε παιδια ειναι απαραδεκτο στο καλυτερο παπι και στο ακριβοτερο να βαζεις μονοπιστονη δαγκανα μπροστα και ταμπουρο πισω!

απο τη στιγμη που καθε κινεζικο εχει διπιστονα δισκοφρενα παντου!

 

φανταστειτε ποσο υποδιαιστερα ειναι σε κριτηριο αγορας το injection και η υδροψυξη. εν ολιγης να τα χεσεισ αν δεν εχεις καλα φρενα!!

 

σκεψου ομως γτ τα εχουν αυτα...μονοπιστονη δαγκανα πολυ απλα η ΥΑΜΑΗΑ ξερει οτι φρεναρει...ηθελε λοιπον να πετυχει μικροτερο κοστοσ κ ικανοποιητηκο φρεναρισμα,ταμπουρο->εχεισ δει καποι αλλη εταιρια να βαζει δισκοφρενο πισω?(εξαιρειτε το Ζ,και δν μιλαω για κινεζικεσ αλλα για japan)γιατι το εκαναν αυτο?γιατι ξερουν οτι φρεναρει κ με το ταμπουρο κ με λιγο παραπανω σφηξιμο(και που ξερεισ καποιος μπορει να εχει φαγωμενες σιαγονες και να μην πιανει καλα το φρενο)...οι κινεζοι το δισκοφρενο το βαζουν για θεμα ανταγωνισμου,αν οι ΥΑΜΑΗΑ εβαζε δισκοφρενα σωλινακια υψηλησ κλπ...τοτε το κοστος θα ανεβαινε παρα πολυ με αποτελεσμα οι αλλοι να σκεφτονται πολυ να το αγορασουν η οχι(κ πιστευω κ τωρα γινετε)και γιατι ειναι ακριβο το Χ?1.ειναι injection,2.υδροψυκτο,3.monoshock,4.135cc κ πολυ δυνατο,5.ποιοτητα ΥΑΜΑΗΑ

και ασε τους κινεζους στην ακρη...υπαρχει κ ΚΙΤ δισκοφρενου για το Χ και τα παντα,λυσεις υπαρχουν πολλες

Link to comment
Share on other sites

σκεψου ομως γτ τα εχουν αυτα...μονοπιστονη δαγκανα πολυ απλα η ΥΑΜΑΗΑ ξερει οτι φρεναρει...ηθελε λοιπον να πετυχει μικροτερο κοστοσ κ ικανοποιητηκο φρεναρισμα,ταμπουρο->εχεισ δει καποι αλλη εταιρια να βαζει δισκοφρενο πισω?(εξαιρειτε το Ζ,και δν μιλαω για κινεζικεσ αλλα για japan)γιατι το εκαναν αυτο?γιατι ξερουν οτι φρεναρει κ με το ταμπουρο κ με λιγο παραπανω σφηξιμο(και που ξερεισ καποιος μπορει να εχει φαγωμενες σιαγονες και να μην πιανει καλα το φρενο)...οι κινεζοι το δισκοφρενο το βαζουν για θεμα ανταγωνισμου,αν οι ΥΑΜΑΗΑ εβαζε δισκοφρενα σωλινακια υψηλησ κλπ...τοτε το κοστος θα ανεβαινε παρα πολυ με αποτελεσμα οι αλλοι να σκεφτονται πολυ να το αγορασουν η οχι(κ πιστευω κ τωρα γινετε)και γιατι ειναι ακριβο το Χ?1.ειναι injection,2.υδροψυκτο,3.monoshock,4.135cc κ πολυ δυνατο,5.ποιοτητα ΥΑΜΑΗΑ

και ασε τους κινεζους στην ακρη...υπαρχει κ ΚΙΤ δισκοφρενου για το Χ και τα παντα,λυσεις υπαρχουν πολλες

 

Φυσικα υπαρχουν τα παντα εγω στο χ εβαλα πισω δισκοφρενο μονο και μονο για να μην λενε οτι εχουν τα κινεζικα , παντως δεν εχει διαφορα στην αποδοση πιστεψτε με μονο για εμφανηση ειναι και μου στοιχησε ακριβα δεν αξιζε τον κοπο..καλητερα να δωσετε λεφτα για κατι αλο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...