X135SALONICA Δημ. July 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2009 Επειδη ειναι καινουργιο δεν το τσιτωνεις κ τοσο κ καλα κανεις,αμα κανεις το 1ο (περιφημο) σερβις των 1000 χιλιομετρων,με τον καιρο θα το ανοιγεις πιο ευκολα,τωρα δεν πιστευω οτι ειναι στο 100% της αποδοσης αλλα εξαρτωνται ολα απ το ..χερι σου! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kostas297 Δημ. July 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2009 Επειδη ειναι καινουργιο δεν το τσιτωνεις κ τοσο κ καλα κανεις,αμα κανεις το 1ο (περιφημο) σερβις των 1000 χιλιομετρων,με τον καιρο θα το ανοιγεις πιο ευκολα,τωρα δεν πιστευω οτι ειναι στο 100% της αποδοσης αλλα εξαρτωνται ολα απ το ..χερι σου! Ααα, ωραία! Πάλι καλα! :) Η αλήθεια είναι ότι το ανοίγω που και που έτσι να ξεμπουκώσει αλλά για λίγα δευτερόλεπτα μόνο! Τα λάδια δεν έμαθα ακόμα αν πρέπει να τ'αλλάξω στα 500χλμ, ή στο πρώτο service των 1000. :wacko: Παράθεση Can't rain all the time... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
X135SALONICA Δημ. July 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2009 Στα 1000 βεβαια:) το γραφει και το manual εχω την εντυπωση,παρ ολα αυτα μπορεις να ρωτησεις στην αντιπροσωπεια,αν κ θα σ πουν στα 1000... 500 ειναι πολυ λιγα.. στα 1000 κ καθε τρεις χιλιαδες,1000.4000.7000 κλπ:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panagkaram Δημ. July 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2009 Ρε παιδια στο manual λεει οτι τα σερβις γινονται στα 1000, 6000, 1200, 18000, 24000 κοκ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kostas297 Δημ. July 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2009 Όντως το manual γράφει 1000/6000/12000/18000/24000 και αλλαγή λαδιού κάθε 3000χλμ για τις Ελληνικές συνθήκες κυκλοφορίας. Αλλά είμαι σίγουρος πως κάποιος μου είπε να το πάω και στα πρώτα 500. Μάλλον από το μαγαζί που το πήρα. Θα τ'αφήσω ως έχει γιατί ούτως ή άλλως δε προλάβαίνω να το παω και θα πάω μια και καλή στα 1000! Αυτή η αλλαγή του μπροστινού γραναζιού σ'ένα μικρότερο που προτείνουν όλοι εδώ στο forum το βγάζει εκτός εγγύησης το μηχανάκι; ή μπορεί να γίνει και σε εξουσιοδοτημένο και να το καλύπτει ακόμα; Παράθεση Can't rain all the time... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Barimagas Δημ. July 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2009 Αυτή η αλλαγή του μπροστινού γραναζιού σ'ένα μικρότερο που προτείνουν όλοι εδώ στο forum το βγάζει εκτός εγγύησης το μηχανάκι; ή μπορεί να γίνει και σε εξουσιοδοτημένο και να το καλύπτει ακόμα; Δεν το βγαζει εκτος. Ακομα και εξατμιση να βαλεις δεν βγαινεις εκτος. Το 14αρι γραναζι ειναι για την πολη. Το μαμα 15αρι ειναι για εξω. Στην θεση για τοσο δρομο στην εθνικη θα αφηνα το μαμα, παει με τα ιδια χμ σε πιο χαμηλες στροφες. Πηγα Αθηνα- Θηβα με 14αρι και χτυπησε κοφτη η τεταρτη στην κατηφορα πριν τα διοδια 125χμ, που σημαινει οτι και με 110 σταθερα να πηγαινεις δουλευει πολυ ψηλα, ενω με το μαμα πας χαλαρα 110 βεβαια δυσκολευεται να παει αλλο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plammer Δημ. July 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2009 Όντως το manual γράφει 1000/6000/12000/18000/24000 και αλλαγή λαδιού κάθε 3000χλμ για τις Ελληνικές συνθήκες κυκλοφορίας. Αλλά είμαι σίγουρος πως κάποιος μου είπε να το πάω και στα πρώτα 500. Μάλλον από το μαγαζί που το πήρα. Θα τ'αφήσω ως έχει γιατί ούτως ή άλλως δε προλάβαίνω να το παω και θα πάω μια και καλή στα 1000! Αυτή η αλλαγή του μπροστινού γραναζιού σ'ένα μικρότερο που προτείνουν όλοι εδώ στο forum το βγάζει εκτός εγγύησης το μηχανάκι; ή μπορεί να γίνει και σε εξουσιοδοτημένο και να το καλύπτει ακόμα; φιλε μην το βαλεις το 14αρι δεν αξιζει τον κοπο τζαμπα ταλαιπωρια εγω το ειχα και το εβγαλα για να ξαναβαλω το 15αρι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kostas297 Δημ. July 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2009 φιλε μην το βαλεις το 14αρι δεν αξιζει τον κοπο τζαμπα ταλαιπωρια εγω το ειχα και το εβγαλα για να ξαναβαλω το 15αρι. Ο λόγος που το ξανάλλαξες; Παράθεση Can't rain all the time... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plammer Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 Ο λόγος που το ξανάλλαξες; ειχα ακουσει και διαβασει τοσα πολλα γι`αυτο το περιφημο γραναζι που νομιζα πως θα ειναι κατι το ιδιαιτερο.στην ουσια το μηχανακι ζοριζοτανε πιο πολυ με το 14αρι και δεν ειχε την σωστη αποδοση που θα επρεπε να εχει.αν θες δοκιμασε το και θα με θυμηθεις το γραναζι ειναι παμφθηνο.αμα γουσταρεις ελα να σου δωσω το δικο μου(στειλε μου π.μ.);) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spiroscc Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους! Εγώ μπορώ να πώ ότι έχω κάποια παράπονα από το μηχανάκι παιδιά. Τώρα έχω 6.000χλμ και παρατηρώ δυσκολία στις αλλαγές ταχυτήτων (πολύ σκληρές) και απαράδεκτα φρένα τουλάχιστον για τη δύναμη που έχει το συγκεκριμένο δίκυκλο. Εδώ θα προσθέσω και το πολύ μαλακό μπροστινό αλλά και την γενικότερη αίσθηση (έλλειψη στιβαρότητας) σε δρόμο με μερικές ανωμαλίες και κυρίως σε δικάβαλο. Δεν κατηγορώ το μηχανάκι αλλά βλέπω κάποια μείον του που με προβληματίζουν. Εσείς έχετε ανάλογα προβλήματα; Οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι μαλακές; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plammer Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους! Εγώ μπορώ να πώ ότι έχω κάποια παράπονα από το μηχανάκι παιδιά. Τώρα έχω 6.000χλμ και παρατηρώ δυσκολία στις αλλαγές ταχυτήτων (πολύ σκληρές) και απαράδεκτα φρένα τουλάχιστον για τη δύναμη που έχει το συγκεκριμένο δίκυκλο. Εδώ θα προσθέσω και το πολύ μαλακό μπροστινό αλλά και την γενικότερη αίσθηση (έλλειψη στιβαρότητας) σε δρόμο με μερικές ανωμαλίες και κυρίως σε δικάβαλο. Δεν κατηγορώ το μηχανάκι αλλά βλέπω κάποια μείον του που με προβληματίζουν. Εσείς έχετε ανάλογα προβλήματα; Οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι μαλακές; οχι φιλε συμφωνω μαζι σου σε ολα υπαρχουν καποιες σοβαρες παραχωρησεις για λογους κοστους σε βασικα σημεια οπως π.χ. ειναι τα φρενα τα οποια ειναι τουλαχιστον τραγικα.εγω ψαχνω εδω και πολυ καιρο για μεγαλυτερη δισκοπλακα braking να βαλω και ψαχνω μηπως και πετυχω την καλυτερη τιμη αλλα ολα τα μοτομαγαζα την εχουν στην ιδια τιμη.το ζητουμενο ειναι οτι το κοστος στο συγκεκριμενο παπι ειναι το υψηλοτερο της αγορας και υποτιθεται οτι καλυπτει τον αγοραστη σε ολα αν ειναι να δινεις και λεφτα εξτρα για να βελτιωσεις τα βασικα τοτε χεσε μεσα καλυτερα να επαιρνα κανενα αλλο πολυ πιο φθηνο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apostolis15 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους! Εγώ μπορώ να πώ ότι έχω κάποια παράπονα από το μηχανάκι παιδιά. Τώρα έχω 6.000χλμ και παρατηρώ δυσκολία στις αλλαγές ταχυτήτων (πολύ σκληρές) και απαράδεκτα φρένα τουλάχιστον για τη δύναμη που έχει το συγκεκριμένο δίκυκλο. Εδώ θα προσθέσω και το πολύ μαλακό μπροστινό αλλά και την γενικότερη αίσθηση (έλλειψη στιβαρότητας) σε δρόμο με μερικές ανωμαλίες και κυρίως σε δικάβαλο. Δεν κατηγορώ το μηχανάκι αλλά βλέπω κάποια μείον του που με προβληματίζουν. Εσείς έχετε ανάλογα προβλήματα; Οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι μαλακές; πω αυτο με τις ταχυτητες οντως ειναι πολυ σπαστικο...ειναι σκληρεσ ειδικα στο κατεβασμα...αλλα εχει κ τα + τ,1.δν πατιναρει ευκολα...2.δν υπαρχουν πολλεσ πιθανοτητες να βγαλει προβλημα το σασμαν Παράθεση http://img110.mytextgraphics.com/quakemaker/2009/10/11/51ddbe60600caddaf1d6836203db7270.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spiroscc Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 πω αυτο με τις ταχυτητες οντως ειναι πολυ σπαστικο...ειναι σκληρεσ ειδικα στο κατεβασμα...αλλα εχει κ τα + τ,1.δν πατιναρει ευκολα...2.δν υπαρχουν πολλεσ πιθανοτητες να βγαλει προβλημα το σασμαν Α μάλιστα δεν το κάνει μόνο σε εμένα! Όντως είναι εκνευριστικό να είναι τόσο σκληρές και ιδίως σε κάποια κατεβάσματα. Μακάρι στα "+" να είναι αυτά που λές! οχι φιλε συμφωνω μαζι σου σε ολα υπαρχουν καποιες σοβαρες παραχωρησεις για λογους κοστους σε βασικα σημεια οπως π.χ. ειναι τα φρενα τα οποια ειναι τουλαχιστον τραγικα.εγω ψαχνω εδω και πολυ καιρο για μεγαλυτερη δισκοπλακα braking να βαλω και ψαχνω μηπως και πετυχω την καλυτερη τιμη αλλα ολα τα μοτομαγαζα την εχουν στην ιδια τιμη.το ζητουμενο ειναι οτι το κοστος στο συγκεκριμενο παπι ειναι το υψηλοτερο της αγορας και υποτιθεται οτι καλυπτει τον αγοραστη σε ολα αν ειναι να δινεις και λεφτα εξτρα για να βελτιωσεις τα βασικα τοτε χεσε μεσα καλυτερα να επαιρνα κανενα αλλο πολυ πιο φθηνο Είναι απαράδεκτο το θέμα κόστους να περιλαμβάνει τα φρένα!!! Είναι θέμα ασφάλειας και το σημαντικότερο νομίζω. Δεν μπορεί να έχεις φίλος μου 50άρι κινέζικο των 800€ με μπρος-πίσω δισκόφρενα και να σταματάει πολύ καλύτερα από εμένα!! Ας βάζανε και στο δικό μου φρένα από Κινέζικο στην τελική. Δεν θα επεκταθώ σε άλλες ελλείψεις διότι θα μακρηγορήσω και δεν τις θεωρώ και τόσο σημαντικές. Τα φρένα όμως είναι μείζονος σημασίας μειονέκτημα, το οποίο στερεί σημαντικούς πόντους στη συνολική εικόνα του παπιού. Υ.Γ.: Εάν υπήρχε τόσο μεγάλο πρόβλημα κόστους ας βγάζανε και μία άλλη έκδοση (π.χ. special) θα περιλάμβανε κάποια εξτρά και άς κόστιζε 3000€ ακόμη και 4000€ για κάποιους που έχουν τη δυνατότητα να το αγόραζαν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
honda_100 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 πω αυτο με τις ταχυτητες οντως ειναι πολυ σπαστικο...ειναι σκληρεσ ειδικα στο κατεβασμα...αλλα εχει κ τα + τ,1.δν πατιναρει ευκολα...2.δν υπαρχουν πολλεσ πιθανοτητες να βγαλει προβλημα το σασμαν αυτο με τις ταχυτητες παιζει να ειναι και τα λαδια που κανουν το σασμαν σφιχτο;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apostolis15 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 Α μάλιστα δεν το κάνει μόνο σε εμένα! Όντως είναι εκνευριστικό να είναι τόσο σκληρές και ιδίως σε κάποια κατεβάσματα. Μακάρι στα "+" να είναι αυτά που λές! oχι ειναι σε ολα τα Χ αυτο με το σασμαν.εγω απ'οτι μ εχει πει ενα παιδι αρχισε να πατιναρει το μηχανακι στα 22.000κμ....αρα εχει αντοχη...γι αυτο κ ειναι σκληρος ο λεβιες.....αλλα στα κατεβασματα ειναι αστα να πανε Παράθεση http://img110.mytextgraphics.com/quakemaker/2009/10/11/51ddbe60600caddaf1d6836203db7270.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spiroscc Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 αυτο με τις ταχυτητες παιζει να ειναι και τα λαδια που κανουν το σασμαν σφιχτο;) Συμφωνώ αλλά ποιό είναι το ιδανικό λάδι για το συγκεκριμένο σασμάν που θα το κάνει να λειτουργεί πιο γλυκά; Εμένα στο Yamaha Center Χαλανδρίου που του κάνω sevice βάζει τα Valvoline Durablend. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apostolis15 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 Συμφωνώ αλλά ποιό είναι το ιδανικό λάδι για το συγκεκριμένο σασμάν που θα το κάνει να λειτουργεί πιο γλυκά; Εμένα στο Yamaha Center Χαλανδρίου που του κάνω sevice βάζει τα Valvoline Durablend. α τι να σ πω,αυτο το ξερει καποιος μαστορασ Παράθεση http://img110.mytextgraphics.com/quakemaker/2009/10/11/51ddbe60600caddaf1d6836203db7270.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
honda_100 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 Συμφωνώ αλλά ποιό είναι το ιδανικό λάδι για το συγκεκριμένο σασμάν που θα το κάνει να λειτουργεί πιο γλυκά; Εμένα στο Yamaha Center Χαλανδρίου που του κάνω sevice βάζει τα Valvoline Durablend. δεν ξερω αλλα αν πας και του πεις του μαστορα οτι το σασμαν ειναι σφιχτο και να σου βαλει αλλα λαδια (πχ αλλη μαρκα,, νουμερο κτλ) πιστευω μπορει να βελτιωθει λιγο-πολυ;) σου το λεω γιατι το εχω δει και ακουσει και σε παπια και σε αυτοκινητα :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Karavidas21 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 λοιπον καλησπερα σας!!!!επειδη ημουνα στα ιδια χαλια και δεν θελω να κουραζονται κι αλλη ακουστε με.τα φρενα ειναι πολυ φθηνη λιση με ενα σολινακι υψηλης και μια δισκοπλακα θα εχετε αλλα φρενα συνολικο κοστος 80 η δισκοπλακα και 10 το σολινακι ααα!προσθεστε λιγο λαδακι στην αναρτιση θα εχετε και αλλη διαφορα σε αυτο.αυτα ειναι εγω τα εκανα και εχω αλλα φρενα.για το σασμαν τι να σας πω δεν με ενοχλει λαδια βαζω τα καστρολ gtx 20-50.σε λιγο καιρο θα ανεβασω foto το βαζω για βαψημο θα ειναι κουκλα.τα λεμε! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spiroscc Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 λοιπον καλησπερα σας!!!!επειδη ημουνα στα ιδια χαλια και δεν θελω να κουραζονται κι αλλη ακουστε με.τα φρενα ειναι πολυ φθηνη λιση με ενα σολινακι υψηλης και μια δισκοπλακα θα εχετε αλλα φρενα συνολικο κοστος 80 η δισκοπλακα και 10 το σολινακι ααα!προσθεστε λιγο λαδακι στην αναρτιση θα εχετε και αλλη διαφορα σε αυτο.αυτα ειναι εγω τα εκανα και εχω αλλα φρενα.για το σασμαν τι να σας πω δεν με ενοχλει λαδια βαζω τα καστρολ gtx 20-50.σε λιγο καιρο θα ανεβασω foto το βαζω για βαψημο θα ειναι κουκλα.τα λεμε! Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Και εγώ σκεφτόμουν σωληνάκι υψηλής και μία ρυθμιζόμενη μανέτα για καλύτερη αίσθηση αλλά όχι μεγάλη δισκόπλακα (τουλάχιστον για μένα). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
grigoriso Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 βασικα ρε παιδια ειναι απαραδεκτο στο καλυτερο παπι και στο ακριβοτερο να βαζεις μονοπιστονη δαγκανα μπροστα και ταμπουρο πισω! απο τη στιγμη που καθε κινεζικο εχει διπιστονα δισκοφρενα παντου! φανταστειτε ποσο υποδιαιστερα ειναι σε κριτηριο αγορας το injection και η υδροψυξη. εν ολιγης να τα χεσεισ αν δεν εχεις καλα φρενα!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spiroscc Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 βασικα ρε παιδια ειναι απαραδεκτο στο καλυτερο παπι και στο ακριβοτερο να βαζεις μονοπιστονη δαγκανα μπροστα και ταμπουρο πισω! απο τη στιγμη που καθε κινεζικο εχει διπιστονα δισκοφρενα παντου! φανταστειτε ποσο υποδιαιστερα ειναι σε κριτηριο αγορας το injection και η υδροψυξη. εν ολιγης να τα χεσεισ αν δεν εχεις καλα φρενα!! Σωστότατος! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
solitary Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 βασικα ρε παιδια ειναι απαραδεκτο στο καλυτερο παπι και στο ακριβοτερο να βαζεις μονοπιστονη δαγκανα μπροστα και ταμπουρο πισω! απο τη στιγμη που καθε κινεζικο εχει διπιστονα δισκοφρενα παντου! φανταστειτε ποσο υποδιαιστερα ειναι σε κριτηριο αγορας το injection και η υδροψυξη. εν ολιγης να τα χεσεισ αν δεν εχεις καλα φρενα!! +1000....... Παράθεση http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ... "Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apostolis15 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 βασικα ρε παιδια ειναι απαραδεκτο στο καλυτερο παπι και στο ακριβοτερο να βαζεις μονοπιστονη δαγκανα μπροστα και ταμπουρο πισω! απο τη στιγμη που καθε κινεζικο εχει διπιστονα δισκοφρενα παντου! φανταστειτε ποσο υποδιαιστερα ειναι σε κριτηριο αγορας το injection και η υδροψυξη. εν ολιγης να τα χεσεισ αν δεν εχεις καλα φρενα!! σκεψου ομως γτ τα εχουν αυτα...μονοπιστονη δαγκανα πολυ απλα η ΥΑΜΑΗΑ ξερει οτι φρεναρει...ηθελε λοιπον να πετυχει μικροτερο κοστοσ κ ικανοποιητηκο φρεναρισμα,ταμπουρο->εχεισ δει καποι αλλη εταιρια να βαζει δισκοφρενο πισω?(εξαιρειτε το Ζ,και δν μιλαω για κινεζικεσ αλλα για japan)γιατι το εκαναν αυτο?γιατι ξερουν οτι φρεναρει κ με το ταμπουρο κ με λιγο παραπανω σφηξιμο(και που ξερεισ καποιος μπορει να εχει φαγωμενες σιαγονες και να μην πιανει καλα το φρενο)...οι κινεζοι το δισκοφρενο το βαζουν για θεμα ανταγωνισμου,αν οι ΥΑΜΑΗΑ εβαζε δισκοφρενα σωλινακια υψηλησ κλπ...τοτε το κοστος θα ανεβαινε παρα πολυ με αποτελεσμα οι αλλοι να σκεφτονται πολυ να το αγορασουν η οχι(κ πιστευω κ τωρα γινετε)και γιατι ειναι ακριβο το Χ?1.ειναι injection,2.υδροψυκτο,3.monoshock,4.135cc κ πολυ δυνατο,5.ποιοτητα ΥΑΜΑΗΑ και ασε τους κινεζους στην ακρη...υπαρχει κ ΚΙΤ δισκοφρενου για το Χ και τα παντα,λυσεις υπαρχουν πολλες Παράθεση http://img110.mytextgraphics.com/quakemaker/2009/10/11/51ddbe60600caddaf1d6836203db7270.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makhst_crypton13 Δημ. July 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2009 σκεψου ομως γτ τα εχουν αυτα...μονοπιστονη δαγκανα πολυ απλα η ΥΑΜΑΗΑ ξερει οτι φρεναρει...ηθελε λοιπον να πετυχει μικροτερο κοστοσ κ ικανοποιητηκο φρεναρισμα,ταμπουρο->εχεισ δει καποι αλλη εταιρια να βαζει δισκοφρενο πισω?(εξαιρειτε το Ζ,και δν μιλαω για κινεζικεσ αλλα για japan)γιατι το εκαναν αυτο?γιατι ξερουν οτι φρεναρει κ με το ταμπουρο κ με λιγο παραπανω σφηξιμο(και που ξερεισ καποιος μπορει να εχει φαγωμενες σιαγονες και να μην πιανει καλα το φρενο)...οι κινεζοι το δισκοφρενο το βαζουν για θεμα ανταγωνισμου,αν οι ΥΑΜΑΗΑ εβαζε δισκοφρενα σωλινακια υψηλησ κλπ...τοτε το κοστος θα ανεβαινε παρα πολυ με αποτελεσμα οι αλλοι να σκεφτονται πολυ να το αγορασουν η οχι(κ πιστευω κ τωρα γινετε)και γιατι ειναι ακριβο το Χ?1.ειναι injection,2.υδροψυκτο,3.monoshock,4.135cc κ πολυ δυνατο,5.ποιοτητα ΥΑΜΑΗΑ και ασε τους κινεζους στην ακρη...υπαρχει κ ΚΙΤ δισκοφρενου για το Χ και τα παντα,λυσεις υπαρχουν πολλες Φυσικα υπαρχουν τα παντα εγω στο χ εβαλα πισω δισκοφρενο μονο και μονο για να μην λενε οτι εχουν τα κινεζικα , παντως δεν εχει διαφορα στην αποδοση πιστεψτε με μονο για εμφανηση ειναι και μου στοιχησε ακριβα δεν αξιζε τον κοπο..καλητερα να δωσετε λεφτα για κατι αλο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.