Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Για να αλλαζεις τις ταχυτητες σωστα πρεπει να κανεις τα εξης: οταν ανεβαζεις ταχυτητα κλεινεις το γκαζι ταυτοχρονα καθως πατας το λεβιε (με προυποθεση να κλεινεις το γκαζι ελαχιστα πιο πριν), δηλαδη δεν κλεινεις πρωτα το γκαζι και μετα πατας το λεβιε γιατι τοτε οι στροφες εχουν πεσει και μετα οταν ανοιγεις το γκαζι συμπεριφερεται σαν να ζοριζεται. Το κατεβασμα των ταχυτητων ειναι λιγο πιο δυσκολο: πας για παραδειγμα με 3η και 60 χιλιομετρα, αν κοψεις στα 40 και θες να βαλεις 2α καθως πατας το λεβιε για τα κατεβασεις "παιζεις" λιγο στα γρηγορα το γκαζι. Αυτο θελει εξεικειωση για το ποσο το ανοιγεις γιατι εξαρταται απο τις ποσες στροφες που θα πρεπει να εχει στα χιλιομετρα που θα κανεις το κατεβασμα. Αυτο που δεν πρεπει να κανεις οταν κατεβαζεις ειναι να κανεις την αλλαγη χωρις να παιξεις το γκαζι γιατι τοτε το μηχανακι φρεναρει και δεν του κανεις καλο.:!: Αυτα απο εμενα για τις αλλαγες. Ελπιζω να μην σε μπερδεψα. :wacko:Και να ξαιρεις οτι σιγα σιγα με τον χρονο θα μαθεις να τις αλλαζεις τελεια και θα τις αλλαζεις "μηχανικα"!;)

ναι οντως πρεπει να παιζει αλλα οχι μονο στο κατεβασμα και στο ανεβασμα αν θελει δλδ παταει την ταχυτητα κραταει τον λεβιε κατω παταει λιγο γκαζι κ μετα αφηνει το λεβιε,με αυτο το τελευταιο που ειπεσ συμφωνω γιατι το κατεβασμα της ταχυτητας ειναι δυσκολο,κ αν το κανει 3-4 μερεσ να κατεβαζει οπως πρεπει μετα το ποδι του κ το χερι του θα το κανει αυτοματος;)

 

to mhxanaki to paw mexri ta 60 km dn to zorizw apla epeidh dn exw suni8eish akoma allazw kapws agarba tis taxuthtes merikes fores...tnx filos.

 

60km φανταζομαι πας με 4η ε?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

φιλε τις αλαγες θα τις κανεις με τελειος κλειστο το γκαζι τα κατεβασματα ενα την φορα επιβαρινουμε τα φρενα για το φρεναρισμα και οχι το μοτερ.Ενα ελαφρη συμπλεκταρισμα στο κατεβασμα για να συμορφοθουν οι αλαγες με την σχεση που εχει το σασμαν για να μην μουλαρωνει.Το πιο συμαντικο μην το δουλευεις πανω απο 6000 στροφες οχι δικαβαλα μετα απο 1 ωρα οδηγησης το αφηνεις 15 λεπτα κλειστο να κριωσει.Το ζεστενεις κατα την εκινηση 1-2 λεπτα τα πρωτα χιλιομετρα ηρεμα.Οχι αποτομες επιταχυνσεις αλλα ομαλη ανοδο των στροφων
Link to comment
Share on other sites

1h 15km 2a 35km 3h 60km 4h 75km mexri 75 exw piasei dld...sto katevasma ton taxuthtwn exw provlhma alla ok 8a ma8w siga siga..lastixa meta to 1o servise allazw e?:cool:

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2009, δεν θα επιτρέπεται η χρήση των «greeklish» καθώς επίσης και η γραφή τύπου SMS. Τα μηνύματα που έχουν γραφτεί με αυτήν την πρακτική θα διαγράφονται, χωρίς προειδοποίηση. Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση.

Link to comment
Share on other sites

Eγκεφαλος αλλος για CRYPTON X δεν παιζει στην Ελλαδα:(

 

Ποιο μηχανακι βγηκε στο περιοδικο,το crypton???Σε ποιο τευχος?????

 

ναι το crypton βγηκε στο motoxtreme αυτου του μηνα...

HONDA CBR 125R BY "GENESIS"

67MM MALOSSI

Link to comment
Share on other sites

1h 15km 2a 35km 3h 60km 4h 75km mexri 75 exw piasei dld...sto katevasma ton taxuthtwn exw provlhma alla ok 8a ma8w siga siga..lastixa meta to 1o servise allazw e?:cool:

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2009, δεν θα επιτρέπεται η χρήση των «greeklish» καθώς επίσης και η γραφή τύπου SMS. Τα μηνύματα που έχουν γραφτεί με αυτήν την πρακτική θα διαγράφονται, χωρίς προειδοποίηση. Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση.

Για ποιον λογο να αλλαξεις τα λαστιχα απο το πρωτο σερβις κιολας; Αν δεν λιοσουν δεν χρειαζεται να τα αλλαξεις εκτος αν δεν σε αρεσει η συμπεριφορα τους και θες να βαλεις καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

Mitsos10 πόσες φορές πρέπει να σου πούμε να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες..??
Link to comment
Share on other sites

Για να αλλαζεις τις ταχυτητες σωστα πρεπει να κανεις τα εξης: οταν ανεβαζεις ταχυτητα κλεινεις το γκαζι ταυτοχρονα καθως πατας το λεβιε (με προυποθεση να κλεινεις το γκαζι ελαχιστα πιο πριν), δηλαδη δεν κλεινεις πρωτα το γκαζι και μετα πατας το λεβιε γιατι τοτε οι στροφες εχουν πεσει και μετα οταν ανοιγεις το γκαζι συμπεριφερεται σαν να ζοριζεται. Το κατεβασμα των ταχυτητων ειναι λιγο πιο δυσκολο: πας για παραδειγμα με 3η και 60 χιλιομετρα, αν κοψεις στα 40 και θες να βαλεις 2α καθως πατας το λεβιε για τα κατεβασεις "παιζεις" λιγο στα γρηγορα το γκαζι. Αυτο θελει εξεικειωση για το ποσο το ανοιγεις γιατι εξαρταται απο τις ποσες στροφες που θα πρεπει να εχει στα χιλιομετρα που θα κανεις το κατεβασμα. Αυτο που δεν πρεπει να κανεις οταν κατεβαζεις ειναι να κανεις την αλλαγη χωρις να παιξεις το γκαζι γιατι τοτε το μηχανακι φρεναρει και δεν του κανεις καλο.:!: Αυτα απο εμενα για τις αλλαγες. Ελπιζω να μην σε μπερδεψα. :wacko:Και να ξαιρεις οτι σιγα σιγα με τον χρονο θα μαθεις να τις αλλαζεις τελεια και θα τις αλλαζεις "μηχανικα"!;)

 

Συγνωμη αλλα εγω ηξερα πωσ στο στρωσιμο δεν μαρσενεις καθολου

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη αλλα εγω ηξερα πωσ στο στρωσιμο δεν μαρσενεις καθολου

 

ε τοτε π.χ απο τουσ 100 οι 97 θα το εστρωσαν λαθος:)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω την εντυπωση πως το πισω ελατηριο αργει να αποσβεσει στις ανωμαλιες του δρομου υπερβολικα με αποτελεσμα οταν πατω σε μια λακουβα να πεφτει πισω και να αργει παραπανω απο το κανονικο να σηκωθει. Επισης οταν επιταχυνω μου φαινεται σαν να τραβαω καποιον απο πισω, με αποτεσμα να ειναι πιο αργο. Κοιταω το ελατηριο αλλα δεν φαινεται να εχει κατσει. Μηπως εχει και αμορτισερ και εχει χασει το λαδι? Εχει τυχει σε καποιον απο σας? Ειχα ακουσει για ενα aftermarket ελατηριο ειδικο για το Χ που κανει καλυτερη δουλεια...
Link to comment
Share on other sites

κανενα νεοτερο γυρω απο το θεμα της αφαιρεσης του πυρου στον εκκεντροφορο (που ριχνει την συμπισεη μεχρι καποιες στροφες για να παιρνει ευκολα μπροστα ο κινητηρας& να μην κουραζεται η μιζα), για να απαλαχτουμε απο το μπουκωμα στην εκκινηση εχουμε???

εχω ρωτησει διαφορους κατοχους x αλλα κανεις δεν το εχει ακουστα το κολπο αυτο...

Link to comment
Share on other sites

exeis parei to x ka8olou?ta lastixa t einai oti xeirotero...eidika gia to kalokairi

Και βεβαια εχω οδηδησει το Χ αλλα δεν εχω κανει πολλα χιλιομετρα για να ξερω την συμπεριφορα των λαστιχων.:worry:

Συγνωμη αλλα εγω ηξερα πωσ στο στρωσιμο δεν μαρσενεις καθολου

Απαντισε ο apostolis15 σε αυτο:X

 

Παιδια εχω την εντυπωση πως το πισω ελατηριο αργει να αποσβεσει στις ανωμαλιες του δρομου υπερβολικα με αποτελεσμα οταν πατω σε μια λακουβα να πεφτει πισω και να αργει παραπανω απο το κανονικο να σηκωθει. Επισης οταν επιταχυνω μου φαινεται σαν να τραβαω καποιον απο πισω, με αποτεσμα να ειναι πιο αργο. Κοιταω το ελατηριο αλλα δεν φαινεται να εχει κατσει. Μηπως εχει και αμορτισερ και εχει χασει το λαδι? Εχει τυχει σε καποιον απο σας? Ειχα ακουσει για ενα aftermarket ελατηριο ειδικο για το Χ που κανει καλυτερη δουλεια...

Ελεγξε την πιεση του πισω λαστιχου. Και εγω ειχα διαπιστωσει κατι παρομοιο σε ενα Χ ενος φιλου μου που ειχα οδηγησει και τελικα ηταν ξεφουσκοτο το λαστιχο.

Link to comment
Share on other sites

Ελεγξε την πιεση του πισω λαστιχου. Και εγω ειχα διαπιστωσει κατι παρομοιο σε ενα Χ ενος φιλου μου που ειχα οδηγησει και τελικα ηταν ξεφουσκοτο το λαστιχο.

 

Το πρωτο που εκανα ηταν να φουσκωσω τα λαστιχα. Τελικα εφταιγε οτι ειχα σφυξει το πισω φρενο λιγο με αποτελεσμα οταν πατιωταν το ελατηριο να τεντωνε η ντιζα και να φρεναρει μονο του. Την ξεσφιξα οπως ηταν πριν και ολα καλα.

Link to comment
Share on other sites

Απαντισε ο apostolis15 σε αυτο:X

 

ετσι νομιζω πως ειναι...ειναι σχεδον αδυνατο να μην μαρσαρεις

Link to comment
Share on other sites

ετσι νομιζω πως ειναι...ειναι σχεδον αδυνατο να μην μαρσαρεις

Μα εαν δεν μαρσαρεις οταν κατεβαζεις το μηχανακι φρεναρει και τοτε ειναι που το ζοριζεις και μπορει να παθει ζημια.

Link to comment
Share on other sites

Μα εαν δεν μαρσαρεις οταν κατεβαζεις το μηχανακι φρεναρει και τοτε ειναι που το ζοριζεις και μπορει να παθει ζημια.

 

παιδια μην λεμε ********... τωρα αμα ηταν η yamaha θα ελεγε "οταν κατεβαζεις ταχυτητα θα μαρσαρεις κιολας γιατι αλλιως θα παθει ζημια..." ενω τωρα λεει "θα το στρωνεις με 60 και δεν θα το ζοριζεις καθολου"

HONDA CBR 125R BY "GENESIS"

67MM MALOSSI

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σε τι τιμη παιζει τωρα το special?Εχει πεσει καθολου?Εχω μεινει στα 2200...

 

Τι 2200 ρε φιλαρακι τοσο εκανε το απλο πριν ενα χρονο και που το πηρα εγω, τωρα ανεωηκαν και τα 2 2340 το απλο και 2495 το sp.

Link to comment
Share on other sites

Τι 2200 ρε φιλαρακι τοσο εκανε το απλο πριν ενα χρονο και που το πηρα εγω, τωρα ανεωηκαν και τα 2 2340 το απλο και 2495 το sp.

 

Τελευταια φορα ειχα ρωτησει καπου στο περασμενο Σεπτεμβρη και μου ειχαν πει 2180 για την ακριβεια για το special.

iphone 3G & Nokia N82 owner
Link to comment
Share on other sites

ε τοτε π.χ απο τουσ 100 οι 97 θα το εστρωσαν λαθος:)

 

Και αυτοι οι 3 θα ηταν ανω των 95

 

Προσφατα εμαθα στο στρωσιμο δεν αλαζεις ταχυτητες για να μην ακουμπανε τα γραναζια,αμα μπορεις να αποφυγεις να πατας γκαζι ειναι οτι καλυτερο........να βαζεις νεκρα και να το σπρωχνεις στη δουλεια:O:O:O

Ρωτηστε οποιον θελετε

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:dash:

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Και αυτοι οι 3 θα ηταν ανω των 95

 

Προσφατα εμαθα στο στρωσιμο δεν αλαζεις ταχυτητες για να μην ακουμπανε τα γραναζια,αμα μπορεις να αποφυγεις να πατας γκαζι ειναι οτι καλυτερο........να βαζεις νεκρα και να το σπρωχνεις στη δουλεια:O:O:O

Ρωτηστε οποιον θελετε

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:dash:

 

το καλυτερο ειναι να το αφησεις καμια 10 μερες στο ρελαντι να δουλευει και πας μετα απο 10 μερες και το παιρνεις και το σκιζεις στις βολτες..:) μπραβο η μοτοδυναμικη,μισο εκατομμυριο ευρω εβγαλε..σιγα μην μας πιασουν οι γρηγοροι...τους τρεχω στις σερρες! χεχεχεχε...

Link to comment
Share on other sites

γεια σας θα ηθελα να ρωτισω κατι.. εδω και κατι μερες μου κανει το εξεις στο λεβιε ταχυτητων οταν παει να πιασει ροπη και παταω να αλλαξει ταχυτητα (πχ 2αρα στιν 3η) μενει ο λεβιες κατω πατιμενος ενω εχει παρει τιν ταχυτητα. ξερει κανεις γιατι γινετε αυτο και πως μπορω να το φτιαξω;:worry::worry:
Link to comment
Share on other sites

παιδια αν και δεν εχω krypton x {ο αδερφος μου εχει} ξερω οτι ολα τα κρυπτον θελουν σκληρά ελατηρια στην καμπανα. βαλτε σκληρα ελατηρια και θα δειτε και διαφορα στο ξεκινημα.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...