Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλο ειναι και το Χ,για να δεις επιδοσεις πρεπει να το δουλευεις ψηλα,δεν εχει αρπες οπως ενα Ζ ας πουμε.. το διπλωμα για 50αρι ισχυει για μεχρι 50κυβικα και το 125 μεχρι 33 αλογα,(μεχρι νιντζα 250!) απλα με το παπι αν δεν εχεις ξαναοδηγησει η δεν ειχες θα ειναι στην αρχη σαν να εχει λοξιγγα απ τις αλλαγες..
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ωραιο το μηχανακι.

Μια παρατηρηση ομως..ειναι να βαλεις πιο χοντρο λαστιχο πισω,τουλαχιστον 2.75 γιατι με'αυτο δεν πας πουθενα.:X

πας απλα θελει πολυ προσοχη τις λακουβες και το 2.75 θα ειναι σαν τρακτερ το εχω δει...
Link to comment
Share on other sites

μια χαρα εγω πιστευω οτι ειναι και για αρχαριους το παπι αν ειναι μαμα δεν ειναι νευρικο οπως τα 2τ:)

 

μ`αυτο το σκεπτικο φιλε χοντακια μια χαρα ειναι για ολους.οταν λεω με οτι αυτο συνεπαγεται τι καταλαβαινεις εσυ?υπαρχουν 2 κατηγοριες μοτοσυκλετιστων αυτοι που εχουν πεσει και αυτοι που προκειται να πεσουν.ενας αρχαριος οδηγος ειναι πολυ κοντα στην δευτερη.και ειναι κριμα γιατι το κρυπτον εχει και πανακριβα ανταλλακτικα.εσυ δεν εχεις φαει τουμπες χαζες ποτε?το κρυπτον πιανει 120 σε τελικες εσυ τι πιστευεις οτι θα μπορει να το κουμανταρει η μηπως δεν θα γλυκαθει απο το γκαζι μετα απο τον πρωτο καιρο που θα του φυγει ο φοβος,καλυτερα δεν θα ειναι με ενα μικρο lifan για πες μου?και ειναι κριμα να λεμε τετοια πραγματα για τουμπες θα τα διαβασει το παλικαρακι και θα τρομαξει.εξαλλου ειπε θελει ενα παπακι για να γυρναει απο την σχολη του τα μεσημερια αργοτερα θα παρει αμαξι οποτε ποιος λογος να παρει κρυπτον για να πληρωνει τα διπλα λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

πας απλα θελει πολυ προσοχη τις λακουβες και το 2.75 θα ειναι σαν τρακτερ το εχω δει...

αυτα ειναι "φτερο στον ανεμο".

καλο ειναι να αφησεις τις διαστασεις που οριζει ο κατασκευαστης.

με τελικες και φρεναρισμα με αυτο το λαστιχο δεν θα σταματησεις πουθενα.:cool:

 

καλο ειναι να φτιαχνουμε τα μοτορια μας,αλλα πρεπει να :worry: και την ασφαλεια μας στον δρομο..

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αυτα ειναι "φτερο στον ανεμο".

καλο ειναι να αφησεις τις διαστασεις που οριζει ο κατασκευαστης.

με τελικες και φρεναρισμα με αυτο το λαστιχο δεν θα σταματησεις πουθενα.:cool:

 

καλο ειναι να φτιαχνουμε τα μοτορια μας,αλλα πρεπει να :worry: και την ασφαλεια μας στον δρομο..

καλα σταματαει το μηχανακι δεν εχω προβλημα απλα μου κουναει λιγο πισω οταν κοβω γκαζι με πολλα χλμ
Link to comment
Share on other sites

καλα σταματαει το μηχανακι δεν εχω προβλημα απλα μου κουναει λιγο πισω οταν κοβω γκαζι με πολλα χλμ

 

απο σκασμενα λαστιχα και απο στροφες πως παει?????????????

Link to comment
Share on other sites

μ`αυτο το σκεπτικο φιλε χοντακια μια χαρα ειναι για ολους.οταν λεω με οτι αυτο συνεπαγεται τι καταλαβαινεις εσυ?υπαρχουν 2 κατηγοριες μοτοσυκλετιστων αυτοι που εχουν πεσει και αυτοι που προκειται να πεσουν.ενας αρχαριος οδηγος ειναι πολυ κοντα στην δευτερη.και ειναι κριμα γιατι το κρυπτον εχει και πανακριβα ανταλλακτικα.εσυ δεν εχεις φαει τουμπες χαζες ποτε?το κρυπτον πιανει 120 σε τελικες εσυ τι πιστευεις οτι θα μπορει να το κουμανταρει η μηπως δεν θα γλυκαθει απο το γκαζι μετα απο τον πρωτο καιρο που θα του φυγει ο φοβος,καλυτερα δεν θα ειναι με ενα μικρο lifan για πες μου?και ειναι κριμα να λεμε τετοια πραγματα για τουμπες θα τα διαβασει το παλικαρακι και θα τρομαξει.εξαλλου ειπε θελει ενα παπακι για να γυρναει απο την σχολη του τα μεσημερια αργοτερα θα παρει αμαξι οποτε ποιος λογος να παρει κρυπτον για να πληρωνει τα διπλα λεφτα.

εγω οσα χρονια οδηγαω δεν εχω φαει τουμπα και το μηχανακι το τρεχω πολυ σπανια οταν το απαιτει η περισταση:shifty::shifty: οσο για το μηχανακι εχει φαει μονο του τουμπα:cry: για το lifan που λες δεν εχεις και αδικο

Link to comment
Share on other sites

μεταχειρισμένο θα το έπαιρνα ούτως η άλλως (δεν βγαίνω κι όλας :p)

έχω σκοπό να το κρατήσω για να μετακινούμαι στην σχολή κυρίως, και μετά να αγοράσω αυτοκίνητο, γιατί αμάξι στην θηβών το μεσημέρι ΔΕΝ παίζει (όπως και τα λεωφορεία)

 

απλά, το r είναι 115, το Χ 135, και από όσο ξέρω και γω επιτρεπτό μέχρι τα 21 χρόνια είναι 125 κυβικά. και βέβαια για την αντοχή.

 

διαφορετικά θα έπαιρνα ένα lifan και θα ξεμπέρδευα :lol:

 

Στα 18 σου μπορεις να βγαλεις διπλωμα και να οδηγεις μηχανη μεχρι 33 αλογα.Στα 21 βγαζεις για ανεξαρτητα αλογα.Καλυτερα το R παρε αφου το θες για μετακινησεις.

 

για πρωτο μηχανακι καλο θα ηταν να παρεις κατι πιο ηρεμο και πιο φθηνο απο το χ γιατι το χ ειναι καπως δυνατο για νεους οδηγους με οτι αυτο συνεπαγεται βεβαια.;)

 

Μια χαρα ειναι το Χ.Δεν εχει πολλη δυναμη για να σε τρομαζει.

 

μια χαρα εγω πιστευω οτι ειναι και για αρχαριους το παπι αν ειναι μαμα δεν ειναι νευρικο οπως τα 2τ:)

 

+1.

 

αυτα ειναι "φτερο στον ανεμο".

καλο ειναι να αφησεις τις διαστασεις που οριζει ο κατασκευαστης.

με τελικες και φρεναρισμα με αυτο το λαστιχο δεν θα σταματησεις πουθενα.:cool:

 

καλο ειναι να φτιαχνουμε τα μοτορια μας,αλλα πρεπει να :worry: και την ασφαλεια μας στον δρομο..

 

Το ιδιο θα σταματαει το μηχανακι και με 2.50αρια λαστιχα.Καλυτερα να κοιταξουμε ολοι μας αναρτησεις και φρενα καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο θα σταματαει το μηχανακι και με 2.50αρια λαστιχα.Καλυτερα να κοιταξουμε ολοι μας αναρτησεις και φρενα καλυτερα.

 

εσυ το λες αυτο.ο κατασκευαστης λεει αλλες διαστασεις στα λαστιχα.

πεσ'μου ποιος ο λογος να βαλεις μικροτερης διαστασης λαστιχο??? :blink:

ετσι ολη η γεωμετρια της μηχανης (αναρτησεις) χανουν την αποσβεση και την αντικραδασμικη τους προστασια οταν πατανε σε λαστιχο μικροτερο.

αυτο που λετε ειναι παραλογισμος.

να τα φτιαξετε τα μηχανακια σας,αλλα εως ενα σημειο..το να βαλεις χερι στις ρυθμισεις και σττην εργονομια μιας μοτοσυκλετας το θεωρω πολυ κακο.:X

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εσυ το λες αυτο.ο κατασκευαστης λεει αλλες διαστασεις στα λαστιχα.

πεσ'μου ποιος ο λογος να βαλεις μικροτερης διαστασης λαστιχο??? :blink:

ετσι ολη η γεωμετρια της μηχανης (αναρτησεις) χανουν την αποσβεση και την αντικραδασμικη τους προστασια οταν πατανε σε λαστιχο μικροτερο.

αυτο που λετε ειναι παραλογισμος.

να τα φτιαξετε τα μηχανακια σας,αλλα εως ενα σημειο..το να βαλεις χερι στις ρυθμισεις και σττην εργονομια μιας μοτοσυκλετας το θεωρω πολυ κακο.:X

 

file exeis dikio se auta pou les , diladi k egw dn 8a ebaza diaraki, (exw 2.50 pisw k 2.25 mprosta asamprela vee-ruber) . alla ta lepta k xamiloprofila lastixa exoun kalytero kratima stis strofes patane kalytera. alla apo ti stigmh pou ta allazeis bazeis k mia braking brosta , ligo parapanw ladaki sta mprostina amortiser k ena amortiser pisw k eisai pasas.alla auta twra an pigaineis tsita kai kaneis k kamia kontroula pou k pou alliws opws les k esy dn aksizei ton kopo.

Link to comment
Share on other sites

απο σκασμενα λαστιχα και απο στροφες πως παει?????????????
Μία φορα εχει σκάσει το πίσω αλλα απο μλκια μου ειχα 4 μερες να το καβαλίσω κ ήθελε αέρα κ γιαυτό έσκασε...στις στροφές καλα πάει πάντως...
Link to comment
Share on other sites

εσυ το λες αυτο.ο κατασκευαστης λεει αλλες διαστασεις στα λαστιχα.

πεσ'μου ποιος ο λογος να βαλεις μικροτερης διαστασης λαστιχο??? :blink:

ετσι ολη η γεωμετρια της μηχανης (αναρτησεις) χανουν την αποσβεση και την αντικραδασμικη τους προστασια οταν πατανε σε λαστιχο μικροτερο.

αυτο που λετε ειναι παραλογισμος.

να τα φτιαξετε τα μηχανακια σας,αλλα εως ενα σημειο..το να βαλεις χερι στις ρυθμισεις και σττην εργονομια μιας μοτοσυκλετας το θεωρω πολυ κακο.:X

 

Προς το παρον τα καλυτερα λαστιχα για κρατηματα ειναι τα Michelin Pilot Sporty.Χαμηλοπροφιλα.Δεν εχει σχεση οι διαστασεις του λαστιχου αλλα το υλικο απο το οποιο ειναι κατασκευασμενο.Το 2.75 μονο για πισω ειναι αν βαλεις μπροστα 2.75 το μηχανακι παει σαν βαρκα.Υπ οψην φοραω 2.15 μπροστα εγω και 2.75 πισω και δεν εχω συναντησει κανενα προβλημα ακομα με τα λαστιχα αυτα.Εγω εχω αλλαξει και δισκοπλακες και σωληνακια και αναρτηση ρυθμιζομενη και μαζι με τα χαμηλοπροφιλα μου προσφερουν κρατημα και φρεναρισμα που τα γνησια παπακια μονο στα ονειρα τους βλεπουν.

Link to comment
Share on other sites

πας απλα θελει πολυ προσοχη τις λακουβες και το 2.75 θα ειναι σαν τρακτερ το εχω δει...

 

Φιλε κχ στο δικο μου και σε οτι παπι και αν ειχα φωραω 2.75 πισς 2.50 μπρωστα σιγουρια, δεσ το και στο facebook μια χαρα φαινετα, αλα βεβαια γουστα ειναι αυτα. Και στισ ζαντες αλοθμινιου καλο ειναι ενα φαρδυ λαστιχο και οχι χαληλοπροφιλο γιατι σε μια λακουβα καλη την εβαψες. Παρεπιπτοντωσ δειτε και αυτο το crypton http://www.yamahat135.com/forum/album_showpage.php?pic_id=1477&mode=previous

Link to comment
Share on other sites

Ορε το photoshop θαυματα κανει.Καλα ειδικα το μπροστα πηρουνι δεν συνδεονται οι μπουκαλες με τον σκελετο.:lol:

Και το πισω ψαλιδι βεβαια ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως!τα χιλιομετρα σου πριν το καινουριο γραναζι ποσα ηταν?

 

apantav ligo arga giati twra ebala internet to granazi to ebala otan ekana to proto servise dil sta 1000 klm lete na to bgalw??

(signomi gia tin kathisterisi stis apoantiseis) ;);)

Link to comment
Share on other sites

ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ INJECTION KAI ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ 135 LC ΛΕΓΕΤΑΙ SPARK

 

einai injection.to t135 vgainei edw kai 4-5 se malasia,indonisia...k.a. ta 1a eixan karbirater...meta omws vgike me injection to opoio kai apogiw8ike mesw tis xartografisis ECU .auta.....

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρον τα καλυτερα λαστιχα για κρατηματα ειναι τα Michelin Pilot Sporty.Χαμηλοπροφιλα.Δεν εχει σχεση οι διαστασεις του λαστιχου αλλα το υλικο απο το οποιο ειναι κατασκευασμενο.Το 2.75 μονο για πισω ειναι αν βαλεις μπροστα 2.75 το μηχανακι παει σαν βαρκα.Υπ οψην φοραω 2.15 μπροστα εγω και 2.75 πισω και δεν εχω συναντησει κανενα προβλημα ακομα με τα λαστιχα αυτα.Εγω εχω αλλαξει και δισκοπλακες και σωληνακια και αναρτηση ρυθμιζομενη και μαζι με τα χαμηλοπροφιλα μου προσφερουν κρατημα και φρεναρισμα που τα γνησια παπακια μονο στα ονειρα τους βλεπουν.

 

upopsin omws oti ta pilot krya dn lene mia.an zesta8oun einai ta kalytera.

Link to comment
Share on other sites

upopsin omws oti ta pilot krya dn lene mia.an zesta8oun einai ta kalytera.

 

Ναι ειναι σκληρη γομα και οταν ειναι κρυα ειναι σαν γυαλι στον δρομο πανω.

Link to comment
Share on other sites

ποιο φιλτρο ειχαμε πει οτι ταιριαζει στο κρυπτον?για βοηθηστε λιγο ρε παιδες γιατι δεν θυμαμαι.
Link to comment
Share on other sites

ποιο φιλτρο ειχαμε πει οτι ταιριαζει στο κρυπτον?για βοηθηστε λιγο ρε παιδες γιατι δεν θυμαμαι.

 

to k&n 1199 gia bmw to opoio bainei me patenta (tin opoia den gnwrizw) ka8ws kai ena tis pipercross to opoio einai ftiagmeno gia CRYPTON x

Link to comment
Share on other sites

to k&n 1199 gia bmw to opoio bainei me patenta (tin opoia den gnwrizw) ka8ws kai ena tis pipercross to opoio einai ftiagmeno gia CRYPTON x

 

το pipercross ειναι πιο ελευθερο φιλτρο για το φιλτροκουτι ή ειναι χοανη??

Link to comment
Share on other sites

το pipercross ειναι πιο ελευθερο φιλτρο για το φιλτροκουτι ή ειναι χοανη??

 

to sigkekrimeno einai filtro typou panel. bainei dld sto filtrokouti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...